Silnik nie ma mocy. Diagnostyka komputerowa wykazała usterkę obwodu ciśnienia regulatora turbiny. Bardzo proszę o pomoc.
Trochę dziwna w opisie ta usterka "regulator ciśnienia turbiny" napisz coś więcej
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
Sorki, dopiero teraz dowiedziałem sie co to jest ten bład. Jest to regulator cisnienia turbiny. Wszystkie objawy pasuja, wiec sprawdz go.
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
Witam ponownie. Po wymianie regulatora ciśnienia turbiny pojawiła się drobna poprawa w jeździe samochodu. Mimo wszystko nadal mam spadki mocy przy ok 3 tyś obrotów. Podłączając pod komputer nie wykazało żadnego błędu. Sprawdziłem więc jazde samochodu z odpiętą przepływką i zapierdzielał jak szatan, bez spadków mocy itd. Zamówiłem więc nową przepływkę...
Też szukałem i nic niema z, plastikowej rury od intercoolera idzie cienki przewód do regulatora turbiny.
Tucson zdiagnozowany . Czujnik położenia wału, regulator ciśnienia. Dodatkowo turbina do wymiany ( to wiedziałem) regenerowana leżała w bagażniku . Do uszczelnienia pompa wysokiego ciśnienia. Tak więc cennik . Używany regulator 300 , czujnik walu nowy jeszcze nie wiem , nowa bieżnia do paska akcesoriów,nowy pasek klinowy. Za to wszytko plus robocizna...
czy do auta WDB9066351S438783 pasuje regulator nr A 007 153 14 28 Pasuje. Aktualnie jest dostępny zamiennik 009 153 31 28 Sprawdź wakuometrem, czy wszystkie odbiorniki podłączone do "puszki podciśnieniowej" są szczelne. Zdarzają się upływności i to wpływa na cały podciśnieniowy układ regulacyjny. Drugą popularną usterką w systemie doładowania silnika...
Sprawdz czy sztanga chodzi Może geometria staneła.Regulator ciśnienia turbiny do sprawdzenia. Ale najlepiej podiedz gdzies do warsztatu niech ci przebadaja bo potem to koszty rosną
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
Dzieki za podpowiedzi Boryas. Ogólnie podmienialem już na używane- elektrozawor do sterowania turbiny i regulator ciśnienia enia paliwa - nie było żadnych efektów. Nie ruszałem jeszcze jedynie czujnkka cisnienia na listwie. Pisząc sprawdzić - jak fachowo sie do tego zabrać, gdyż może używki też były wadliwe.... Całe vacum przejrzałem i zdaje sie nie...
Panowie jak już tak sobie rozmawiamy, to mam pytanie co do mondea mk3 2005 2.0tdci a mianowicie przy wiekszych obrotach (3400rpm) w czasie przyspieszania odcina zapłon tak że tylko szarpnie motorem ale po redukcji idzie dalej a czasem go wyłącza komputer nie pokazuje błędów. Czy to może być wina pompy? Bo nie dawno wymieniałem regulator ciśnienia paliwa...
Jeśli nie jesteś pewny szczelności EGR to zaślep go na czas gmerania. Do sprawdzenia szczelność układu turbiny, działanie zmiennej geometrii, działanie zaworu overboost i regulator ciśnienia, w regulatorze jest do wyczyszczenia bardzo drobne siteczko, najlepiej płynem do osadów i sprężonym powietrzem oraz uszczelki do wymiany. Jak nie zapomnę to jutro...
czujnik wymieniony, wtyczka zalutowana nowa bo mam drugi silnik do tego czegos (citroena) w zapasie :D:D:D zrobilem okolo 200km i narazie jest git. Jedyny blad to ten plyn do FAPa, malo wydajny wentylator mam 1 sztukę oraz przeladowanie turbiny jesli utrzymuje maksymalna predkosc dluzej niz 30 sekund :P Ale z tymi usterkami da sie zyc :) wazne zeby...
Z całą pewnością to urządzonko (jest integralną częścią turbiny) reguluje ciśnienie ale nie jest to regulator. W starszych autkach była mechaniczna regulacja ciśnienia. Czyli ciśnienie było podawane właśnie na tą część. Jeśli ciśnienie wzrastało to od razu "kierownica" odpowiednio kierowała strumień spalin. W naszych autkach to jest po prostu wykonawca...
Witam Nie zwiekszajac cisnienisa turbiny tj. 1bar (peugeot 406 1.9 TDI) przy 4000 tys/obr cisnienie spada zaczyna dzialac regulator cisnienia doladowania.Moje patanie jast takie czy da sie tak zrobic zeby cisnienie po osiagnieciu gornej granicy nie spadalo ale utrzymywalo sie do 5000tys/obr tak jak to jest np w Audi(1.9TDi 66kw) Moje pytanie jest moze...
Witam. Mam wielki problem. W moim Kangoo Padła moc. Praktycznie od 2-go biegu wzwyż nie możliwe było przekroczenie 3 tys. obr. Szybko znalazłem przyczynę - podstawa turbiny miala wewnatrz trzy pęknięcia, dokładnie na zaworku blow-off (tym bocznikującym gazy spalinowe w razie przekroczenia cisnienia). Turbina jest nowa. Charakterystyka mocy poprawiła...
Witam Posiadam Iveco Daily 35C15 z 2002r., autko pali bez problemu, niestety po osiągnięciu 2500- 3000 obrotów lub pod większym obciążeniem traci moc, maxymalna prędkość to 110km/h, przy czym zapala sie kontrolka wtrysków. Po puszczeniu pedału gazu kontrolka gaśnie, jednakże mocy brak. Samochód jest po wymianie filtrów, wyczyszczeniu zbiornika, sprawdzeniu...
Witam. Mam A6 z 1999 2.5 i dzieje się to samo. Najpierw uszkodził się "mieszek" od regulacji łopatek turbiny, auto straciło moc. Po wymianie regulatora zaczęło działać ale było słychać syczenie po puszczeniu gazu. Po kilku dniach zaczęły występować błędy ciśnienia w kolektorze ssącym. Mechanik powiedział że może być to jakiś zawór kontroli ciśnienia...
Napisałeś "regulacja ciśnienia" - a nie "kontrola ciśnienia". Czemu więc zacząłeś od wymiany czujnika ciśnienia, a nie skupisz się na układzie regulacyjnym? Czyli z angielska "transducer", z polska "przekładnik ciśnienia" - taki dupslik który jest podłączony do układu podciśnienia i reguluje wielkość wydatku turbiny. Czyli sprawdzamy czy jest podłączony...
Hm...... wykożystanie waku nie bedzie dobrym rozwiązaniem bo nie bedzie miało to odzwierciedlenia w rzeczywistym obciążeniu silnika. Co do tego że turbina by sie dostosowywała do wyższego ciśnienia to z tym sie zgodze fakt, ale można to rozwiązać regulując odpowiednio ciśnienie idące na siłownik sterujący łopatkami, można by było albo zastosować regulatory...
Witam. Trafił mi się Koleos z silnikiem M9R 2.0 dci 174KM z przypadłością zapychania dpf bez błędów w sterowniku silnika, jedyny błąd to df308, ale pojawia się dopiero po zapchaniu. poprzedni mechanik czyścił dpf wymienił sonde na turbinie naprawił wtryski, wymieniał olej, a i tak co ok 3 tygodnie zapycha dpf. Ja wymieniłem egr bo miał luz na osi sprawdziłem...
Chyba się nie zrozumieliśmy. Ja wiem jak dokonać pomiar. Po pierwsze nie mogę porównywać wartości ciśnienia oczekiwanego z aktualnym, bo w samochodzie jest zmieniony sterownik silnika. Z tego, co pamiętam to przed chiptuningiem wykres turbiny był w miarę płaski i ciśnienie było na poziomie 2000 mbar. Po tuningu było też płaskie, lecz znacznie wyższe...
dzięki za PDF pomyłka zwarcie do masy Taki bład na regulatorze ciśnienia pompy CR zawór podmieniony a dalej to samo BSM walił błedami a nawet uruchamiał rozrusznik po właczeniu stacyjki, Okazało sie ze w środku ma sporo wilgoci a ze to moduł zalany gumą to musiałem rozciac obudowe aby wylać wode oczyścić plytki i pozbyć sie korozji Póki co po tej operacji...
Nie będę miał wyjścia, ale czekam bo może ktoś miał podobny problem i wystarczy sprawdzić jakiś kabelek lub wymienić jakiś element pt. regulator doładowania ciśnienia na turbinie - szukam po sieci ale nic konkretnego nie mogę znaleść. :(
Może to być też problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, ale trafiają się takie kwiatki jak zacinająca się strumienica w turbinie. Jeśli wyeliminujesz wszystko, włącznie z pęknięciem membrany mieszka turbiny, proponowałbym rozebrać ją i przyjrzeć się czy łopatki strumienicy nie przyblokowują się w jakiejś pozycji.
Czujnik ciśnienia lub uszkodzony regulator przy turbinie, elektrozawór. Jest pod silnkiem po prawej stronie. Sprawdz napięcie ładowania aku. Pozdrawiam
Zobacz czy silnik nie dostaje paliwa przez wężyk podciśnieniowy regulatora ciśnienia
W Libii też dawnymi czasy laliśmy nafte prymusowkę do MI-2, bo JetA1 brakło. Troche wyższe temperatury gazów za turbiną i tyle. Tak, turbiny gazowe to śmieszne urządzenia mogące pracować na czymkolwiek łatwopalnym, gorzej z rozruchem takiego na byle czym bo na olejach napędowych nie odpalimy, ale można ruszyć na propanie i przełączyć na olej i będzie...
Witam , chciałbym się podpiąć pod temat. Otóż mam caddy z takim silnikiem ale z przebiegiem już 305tkm. Problem u mnie jest taki, że po puszczeniu pedału gazu przy prędkości, przechodzi w tryb awaryjny. Na biegu jałowym, chodzi bez zarzutu, jak i przyspieszenie też ma bardzo dobre. W obecnym czasie wyskakiwały błędy od wtryskiwaczy, niskiego ciśnienia...
Witam. Audi A4 B5 1997r. 90 km 1.9tdi. Podłączony komputer - 0 błędów. Po dobraniu się do turbo widać że nie pracuje sztanga - po odpięciu przewodu podciśnieniowego ( nic nie ssie, nic nie dmucha) i przyłożeniu do gruchy niewielkiego ciśnienia z zewnętrznego źródła zasilania powietrza, widać jak porusza się dźwignia. Do N75 nie dochodzi podciśnienie/...
Witam Posiadam Forda SMAX 2.0 TDCI 140 KM 2007r. problem polega na tym, że: -brakuje mocy -ledwo osiąga 130-140 km/h czasem wyrzuca błąd P0299 - za niskie ciśnienie doładowania. Co sprawdziłem: -szczelność dolotu, wymieniłem podejrzany wąż, nowy intercooler -turbina po regeneracji (zamieniałem drugą którą mam w zapasie to samo) -EGR sprawny szczelny...
Hi Ten sam problem gryzę w moim 207 Wymieniłem regulator ciśnienia na pompie , filtr paliwa Sprawdzone wtryski , żadnych błedów W moim jednak jest tak że gaśnie ale po wcisnieciu sprzegła na wyzszych obrotach przy dojeździe np do skrzyzowania Gdy dolatuje do skrzyżowania a sprzegło wciskam w ostatnim momencie gdy obroty spadna ponizej 1,5 tysia nic...
Zauważyłem że ciśnienie lub podciśnienie pod pokrywą zaworów działa na membramę zaworu ciśnienia w separatorze oleju, a ten z kolei kieruje pary oleju do ssaka albo do turbiny. U mnie wygląda na to że nadciśnienie jest doprowadzane przez separator do kolektora ssącego, a dla silnika jest to lewe powietrze i próbuje regulować przepustnicą i dawką i...
Regulator ciśnienia paliwa jest uaktywniany przez sterownik,aby regulować ciśnienie paliwa.A ciśnienie paliwa jest ustawiane w taki sposób,by by osiągnąć żądany stosunek powietrze i paliwo.Bo do odpalenia starczy i 200 atm na listwie bo wtryski są otwierane elektronicznie a nie ciśnieniem,a ciśnienie może sięgać nawet do 2000 atm.I w tym przypadku trzeba...
Turbina, membrana w regulatorze, regulator. Niskie ciśnienie paliwa. Zacięta listwa, pompka, wtryskiwacz lub cewka gaszenia szwankuje
Witam. Potrzebuję pomocy. Mój problem z e-LT-onem zaczął sie pół roku temu, w czasie jazdy pod obciążeniem, z gazem w podłogę, sam od siebie zgasł przy około 100 km/h, włącz/wyłącz kluczykiem i jechał dalej jednak od tamtej pory problem stał sie uciążliwy na tyle że przejechanie trasy 100km to z 30 resetów kluczykiem. -odpala ciężej niż zeszłej zimy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Wejdź pod auto i zerknij na regulator ciśnienia doładowania ten co jest na turbinie, mi się zdarzyło że przerdzewiało mocowanie i regulator chodził ale razem z całą obudową przez co nie chciał jechać. Wchodził w tryb awaryjny i koniec jazdy,.
Mercedes Sprinter 315Cdi 2008R Biturbo (150KM) Witam, sprinter po przekładce silnika od E-klasy, podzespoły z oryginalnego silnika 315Cdi. Po pierwszym odpaleniu okazało się, że kopci, brak mocy i ciśnienie szyny za niskie. Części które założyłem nowe to: Wtryski- 4sztuki po regeneracji Czujnik ciśnienia paliwa (przedni na listwie) Regulator ciśnienia...
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
Witam! Mam następujący problem. Uprzedzając zrzędzenie w stylu-to juz było omawiane-chcę dowiedzieć się konkretów(od kogoś kto miał taki przypadek i sobie z nim poradził). Czytając posty na ten temat dochodzę do wniosku że każdy pisze co tam sądzi,a część porad jest rodem z "fachowych";-) poradników typu "Auto Śmiat". Ogólnie chodzi o spadek mocy, wiem...
znajduje się urządzenie regulujące dawkę wtrysku, a także ograniczające prędkość obrotową biegu jałowego i maksymalną silnika. Najistotniejsza funkcję pełni przesuwny zawór umieszczony na tłoczysku głównym pompy wysokiego ciśnienia (1 fot. 3) sterowany dźwigniami bądź cięgnami połączonymi z pedałem gazu oraz mechanizmem odśrodkowym, który bez naszego...
Witam. Stilo 1.9 JTD 115KM, mam problem z reakcją na pedał gazu i szarpaniem które jest przez to spowodowane. W pierwszej chwili po odpaleniu silnika jest w miarę normalnie. Po jakiejś minucie/dwóch wciskając gaz bardzo powoli najpierw z oporami dochodzi do niecałych 1200 obr/min. W tym momencie wystarczy wcisnąć gaz jeszcze o milimetr dalej i obroty...
Witam. Od jakiegoś czasu interesuje się alternatywnymi źródłami zasilania oraz odnawialnymi źródłami energii. Zastanawia mnie czy możliwe jest stworzenie małej elektrociepłowni z pieca własnej konstrukcji (kolega ma firme kotlarską) na ekogroszek albo popularne ostatnio pelety czy też paliwa naturalne. Cały projekt wyglądałby tak: kocioł z wodą -->...
Witam , kupiłem silnik cały kompletny wraz z całym osprzętem i okablowaniem 3.0 160 km z 2010 roku . Zamontowałem go w Ducato z 2007 roku który wcześniej posiadał taki sam silnik , silnik który kupiłem stał dosyć długo w aucie po wypadku , na początek gdy już wszystko poskładałem odpalał i gasł , okazało się ze regulator ciśnienia paliwa na pompie ,...
Sprawa wygląda tak ! Auto chodziło ! Po wymianie filtra paliwa odpala i czasem gaśnie po 5 sek. Czasem chodzi dobrze na wolnych, dopiero po załączeniu turbiny gaśnie. Czasem w garażu chodzi a zaraz po wyjechaniu zgaśnie ! Pojawia sie błąd pierwotnego cisnienia paliwa, chyba 203, oraz jeden nieznany. Próbowaliśmy podłączyć pompę w baku na stałe, nic...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością. Wczoraj przy podłączeniu kompa wyskoczył tylko błąd...
Carsomot też to przechodziłem wymieniałem katalizator, czukjnik ciśnienia,Turbina o regeneracji. A okazał się regulator ciśnienia.Mimo że pokazywał że ok. Na zimnym było ok
W moim przypadku rozrząd był wymieniony za poprzedniego właściciela, więc nie wiem jakie dokładnie były objawy, wiem że nie trzymał wolnych obrotów i szarpał ale też hałasował na wolnych obrotach. Wymieniony był kompletny rozrząd, bo łańcuch się podobno naciągnął. Silnik ma znany problem z napinaczem/ślizgiem łańcucha rozrządu. Ale nie słynie z wysokiej...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
Witam ! Wiem, że temat był wielokrotnie przerabiany ale po przeczytaniu wielu wątków i artykułów związanych z usterkami w silnikach HDI nie jestem w stanie do końca zdiagnozować usterki silnika. Może zacznę od początku: Dane:Citroen Jumper 2004 silnik 2.2 hdi 74 kW/101 KM, przebieg 270k km. Objawy; silnik nie ma mocy,nie wchodzi na obroty,gaśnie wchodzi...
Witam! Citroen Evasion 2.0 hdi, 109 KM, silnik DW10ATED Sprawa wygląda następująco - po przekręceniu kluczyka w stacyjce, dochodzi odgłos pompki paliwowej, był on dziwny jakby pompa chodziła już resztkami sił. Zauważyłem też, spadek mocy i przerywaną prace silnika. Postanowiłem wymienić silnik owej pompy. Po wymianie pompa nadal nie ma swojego dawnego...
Oczywiście że w warunkach "niedoboru powietrza" po stronie ssącej, a więc z dużym podciśnieniem, nie uzyska się dużych przepływów - czyli o ciągu aerodynamicznym można zapomnieć. Największą siłą jaka tu wystąpi to nacisk powietrza atmosferycznego na podstawę, pod którą jest podciśnienie. Ten nacisk będzie zależał od różnicy ciśnień. Nie do końca rozumiem...
Napisałeś że turbina okej i wtryski podpinałeś kompa turbina ma zmienną geometrie sprawdż podciśnienie do zaworu VGT.A jak z regulatorem ciśnienia na pompie.
byłem przy tamtym samochodzie wczoraj zrobiłem parę zdjęć, próbowaliśmy sprawić by chodził dobrze etc. Ale co sie okazało auto było u elektryka ale ten nie podpiął wogóle do komputera czujnika temp. cieczy chłodzącej i temp powierza dolotowego. z tego co zaobserwowałem to WG działa, zamkniety powoduje świszczenie , otwarty nie świszczy z turbiny wiec...
To, ze zainstalujesz u siebie elektrownię PV, która będzie produkowała prąd nie spowoduje, ze w danej chwili elektrownia spali mniej węgla o tą Twoją produkcję. Ona zostanie odstawiona i dalej będzie smrodziła, spalała z tym, ze produkcji z tego zero. Niestety takie ą uwarunkowania techniczne, bo węglówki i jądrówki są bardzo mało elastycznymi źródłami...
Witam wszystkich serdecznie! Rzadko piszę coś na forach ale po 1,5 roku walki z autem muszę poprosić o pomoc. Z góry przepraszam za elaborat ale nie wiem co się może przydać więc postaram się opisać to co pamiętam. Peugeot boxer 2011 2,2 hdi L4h2 koła 16 przebieg pewnie jakieś ze 300 tyś zakupiony w październiku 2015 roku. W styczniu 2016 zaświecił...
rozwiązałem problem wyczyściłem turbinę wszystko wróciło do normy pozdrawiam temat zamknięty
niebieskie spaliny oznaczają niespaloną mieszankę paliwo-powietrze. niespełnione AFR. zobacz na VAG'u (o ile jest tam taka opcja). w normalnym aucie powinno wychodzić 14,7-1 czyli okolo 14-15 dm3 na 1 litr benzyny/ropy. w dieslu (Szczegolnie VW) ślady oleju w dolcie są NORMALNĄ rzeczą. podkreślam słowo "ślady". czy moc auta spadla? turbo rozkręca sie...
czy jest sens bawic sie w montaz wielopunktu i jak to zrobic?? Całość sprowadza się do zamontowania 4 wtryskiwaczy i listwy wtryskowej. Reszta to pompa paliwa, przewody, filtr, regulator ciśnienia. Tyle hydrauliki. Następnie trzeba oczujnikować silnik zależenie od sterownika, który będzie to miał obsługiwać (najlepiej jakiś standalone). Po tym zabiegu...
(-) mam problem mianowicie z dymem z rury wydechowej, wydobywa sie czarny na obciążonym silniku (-). Ogólnie można powiedzieć, że masz zakłócenie w spalaniu typu: albo za mało powietrza, albo za dużo paliwa . Natomiast w szczegółach powinien na to pytanie odpowiedzieć najbliższy mechanik/diagnosta, a nie forum, które jednostki napędowej nie widzi i...
Witam, problem nasilał się stopniowo, auto traciło moc podczas przyśpieszania na 5 biegu bo przyśpieszało najdłużej. Dzisiaj trochę podiagnozowałem, w zaworku od turbiny troszkę oleju, filterek na zaworku drożny, geometria porusza się w pełnym zakresie bez zacięć. Problem jest tylko z zakresie wyżej wymienionej prędkości obrotowej gdzie ciśnienei utrzymuje...
https://obrazki.elektroda.pl/8496356700_... https://obrazki.elektroda.pl/3499978900_... Witam, mam problem z przebiegiem doładowania - pojawia się nagły spadek wartości zmierzonej. Po kilku takich pikach w dół pojawia się błąd P0243 regulacja ciśnienia doładowania. Odchyłka regulacji ujemna. Turbina już wymieniona,...
Prawdopodobnie, nie działa zawór regulujący turbiną . Inny problem, to zly odczyt z czujnika ciśnienia na listwie lub regulator na pompie, tak czy siak bez diagnostyki ciężko, lecz bedzie to prawdopodobnie jedna z tych rzeczy :)
nie jest prosto zrobić przekładnie tak by utrzymywała zakładany poślizg ... ... kąta ustawienia łopat wirnika tak by przy zmianie wektora wypadkowego... Krótko mówiąc w pierwszym etapie trzeba dokonać dość głębokiej analizy fizyki tych zjawisk zarówno po stronie elektrycznej, jak i aerodynamicznej. Następnie skonstruować układ mechaniczny zapewniający...
Druga elektrownia jądrowa w USA posiada licencję na 80-letnią eksploatację Amerykańska Jądrowa Komisja Regulacyjna (NRC) zatwierdziła wniosek firmy Exelon Generation Company o dodatkowe 20 lat eksploatacji bloków 2 i 3 w elektrowni Peach Bottom, zezwalając na okres eksploatacji do 80 lat. Są to kolejne przedłużenia licencji udzielone przez amerykański...
A tu się koledzy mylicie...istniały fabryczne polonezy 1,5 turbo. Było to w okolicach 1987r i były dwie wersje: jedna chyba A grupowa, odprężona, po większych modyfikacjach, z tego co pamiętam ok 220KM, o dziwo na gaźniku FOS Łódź i ze skrzynią rajdową (niesynchronizowaną) oraz mostem ze szperą, oraz N grupowa, mająca stokilkadziesiąt koni, posiadająca...
Nie chcę tego potem prostować. Z tym EDC i turbiną chodziło o to że im wyżej tym powietrze jest rzadsze i turbina może się rozkręcić i rozpaść(bo regulator będzie czekał na inny wydatek/ciśnienie którego nie da rady zrobić). Może nie ma to związku z Zastawą :D ,ale warto myśleć o spalaniu stukowym grzebiąc w mapach.
welcome back.... jestem po wyjęciu turbo.magicy stwierdzili że uszkodzony jest regulator na turbinie po prostu się zawiesza.zamówiłem nowy.auto odbieram po niedzieli.mam nadzieje że bedzie już ok.wszystkie błędy związane były z regulatorem ciśnienia doładowania.dlatego wyskakiwał ten znienawidzony ANTYPOLUTION FAULT.koszt całej operacji około 1700 P...
Witam ! Problem z autkiem jak w temacie. W czasie jazdy zaczyna mu brakowac mocy. Nie wyglada to na problem z turbina. Po podlaczeniu do testera diagnostycznego wyplul blad: "Regulator wysokiego ciśnienia paliwa" Czy przez niego auto moze sie tak zachowywac. Czy on jest umieszczony na listwie ciśnieniowej czy na pompie ??? Jeslina listwie to pewnie...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Pisałem w pierwszym poście. Drożność i szczelność wszystkich elementów podciśnienia sprawdzona. Zapomniałem napisać o jeszcze jednym teście jaki wykonałem : odłączyłem podciśnienie od turbo - czyli turbo permanentnie wyłączone (uprzedzając pytania - cięgno gruszki w położeniu wyłączonym) , z trudem ale rozpędziłem się do 140 i wywaliło błąd. Wydaje...
Witam.A więc tak gdy odpalę z rana auto i po chwili nim jadę za mną kupa dymu taki biało niebieski,po rozgrzaniu silnika dymi już mniej i czuć spalony olej,podłączyłem pod laptopa wyskoczył błąd 17958 -Ciśnienie turbosprężarki (TC) słaby przepływ dolotu wydechu ,MAP,regulator, zauważyłem też z kanału zaraz za turbiną na wydechu plama oleju teraz wiadomo...
Panowie, może ktoś pomoże. Crafter 2.0 140 KM, 13r, przebieg 380 tys. Problem z ciśnieniem paliwa na rampie. Sprawdziłem wtryski i wszystkie ok. Na 1. i 2. biegu szarpie, jak nie dam więcej gazu. Przy 2 tys. obrotów jedzie normalnie. Rano, po odpaleniu, nierówna praca silnika, falowanie obrotów, wskazówka obrotów na 1 tysiąc. Regulator na pompie wtryskowej...
Witam all !! Czy może ktoś orientuje się, gdzie wpiąć się tym nieszczęsnym wężykiem od wskaźnika doładowania ?? Postepując zgodnie z instrukcją znalezioną na necie - wpiełem się w przewód od regulatora do turbiny, ale wówczas mam wahające się odczyty -0,8mbara do -0,4mbara , a to nic wspolnego z ciśnieniem doładowania nie ma (to wartości podciśnienia...
turbina była tydzień temu wymieniana a oleju nie ubywa Jeśli zakładasz, że z turbiną wszystko dobrze, to do sprawdzenia jeszcze czujnik ciśnienia doładowania, czujnik temp. cieczy. Potem już pozostaje układ paliwowy - wtryski, czujnik/regulator ciśnienia na listwie. a może egr czeba wymienić lub wyczyścić//?????/? Tu by przydymiała na czarno.
Kolego Marcin_70 jak byś spojrzał na wykres to byś zobaczył że turbina nabiła powietrze a za to ciśnienie paliwa spadło pomimo wciśniętego pedału gazu. Wymiana regulatora ciśnienia paliwa pomogła samochód jeździ już normalnie bez jakichkolwiek zamuleń. Mam jeszcze małe pytanie co do ciśnienia paliwa, na zimnym silniku gdy go odpalę to ciśnienie mam...
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Witam. Samochód jak w temacie. Pytanie cóż to za urządzenie-podejrzewam, że jakiś ogranicznik obrotów turbiny. Nie chcę pisać głupot ale potrzebuję nazwy tego mechanizmu oraz pomocy w stwierdzeniu usterki. W terenówce kompresor nie spełnia swojego zadania- nie wtłacza powietrza do intercoolera. Turbo napewno jest uszkodzone ale nie wykluczam również...
Witam jak w temacie audi A3 1,8 V5 nie może sie wkręcić na obroty objaw jest taki jak by brakowało paliwa wymieniłem pompę regulator ciśnienia nic się nie zmieniło jak silnik jest ciepły jest trochę lepiej trzeba pompować pedałem żeby się wkręcił nie jest to silnik z turbiną nie wywala żadnych błędów może ktoś posiada katalog z blokami do tego silnika...
witam mam problem z corsa d 1.3 cdti 2008r auto kreci ale nie odpala . konkretnie łapie daje dymek ale nie odpala. Rozrzad sprawdzony , ustawiony na znaki, paliwo wymienione z filtrem paliwa. Egr rozruszany,zawor spustowy turbiny rozruszany , listwa wtryskowa przeczyszczona,katalizator odpiety na probe, diagnostyka komputerowa pelna, zero błedów , cisnienie...
Panel fotowoltaiczny mam podłączony do regulator MPPT ( https://allegro.pl/oferta/regulator-lado... ) Do Elektrowni mam coś takiego ( https://allegro.pl/oferta/12-24v-uniwers... ) A masz do tego sprzętu jakieś instrukcje obsługi bo same linki na aukcje nie dają...
Ciśnienie żądane jest wyliczane przez komputer. Określa ono ilość powietrza niezbędną do optymalnego spalenia dawki. Może należało by wyregulować położenie cięgna "gruchy"? Domyślam się, że to sprężarka VGT i możliwe że brakuje zakresu roboczego podciśnieniowemu regulatorowi na dalsze przestawienie łopatek turbiny. Z tego co wiem to regulator przymyka...
regulator cisnienia paliwa PLUG&PLAY . dzialnie polega na : gdy tworzy sie nadcisnienie w kolektorze dolotowym fmu automatycznie zwiekrza cisnienie w ukl.paliwowym a co za tym idze na wtryskach tez.czym wiecej turbina pompuje tym FMU podaje wiecej paliwka .jest sporo autek w polsce wlasnie z tym patentem a w stanach co drugie auto z turbo ma wlasnie...
żerdzie kupujesz gotowe czy robisz sam ? Dodano po 1 Ze względu na dużą ilość zamówień na wykonanie studni w ogródkach działkowych oraz brak ludzi do pracy muszę przyspieszyć z budową wiertnicy nawet w wersji mini. Średnia głębokość na której pokazuje się nam woda to 8 m ale bywa czasami że na 13 m dochodzimy do wody jednak ręcznymi wiertnicami dalej...
A jak z grzaniem się paneli przy braku szczeliny wentylacyjnej? Bywają dość gorące - parzą przy dotyku w gorący letni dzień, ale nic się jeszcze nie zepsuło, jak będą warunki to zrobię update i napiszę jakiego rzędu to temperatury. Pomijam takie aspekty DIY jak zrobienie czegoś co jest dopasowane do naszych potrzeb. Właśnie dopasowanie do potrzeb jest...
Witam Przywieźli mi taki model auta jak w temacie . Silnik się kreci do 4K prm Jakie ma być ciśnienie doładowania - na pełnych obrotach ? Auto było u 7 mechaników . Podłączyłem przewody podciśnieniowe po swoi mu , uzupełniłem brakujące. Zmieniłem delikatnie regulator od turbo (poprzedni mechanik turbinę po regeneracji zamontował ) 2 błędy mi wywala...
regulator turbiny zawór ciśnienia turbiny pomiar ciśnienia turbiny
astra tunel środkowy excel szablon przesuniecie obrazu
ekspres siemens ekspres siemens
Różnica w liczbie pinów silnika pralki Beko Radio nie wycisza się do końca - przyczyny i rozwiązania