To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Przy zdjętej wtyczce z regulatora (bez działania elektroniki) silnik ustawiony jest w pracę awaryjną - czyli przy 80 stopniach można jechać, jednak mieszanka nie jest ani wzbogacana, ani zubożana.
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Potwierdzam jeszcze regulator ciśnienia magistrai
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
Zobacz co się dzieje z ciśnieniem podczas dodawania gazu.Jakie jest wymagane i rzeczywiste.Jak bedzie za małe lub za duże to sterownik odcina dawke. Najczęściej leci w nich regulator ciśnienia.
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
a regulator ciśnienia paliwa??
Jurgen Kasedof jest moją lekturą od I wydania 1994r. Chwilowo wszystkim dziękuję klient kupił kompletny zespół wtrysku za 200 zł (używka).Jak będę miał chwilkę to staremu zrobię sekcję.Również stawiam na regulator ciśnienia.
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Panowie, może być wtrysk mechaniczny, może być gaźnik... Nie sugerowałbym się rocznikiem auta. Zapewne jednak problem będzie tkwił w palcu i kopułce lub module zapłonowym. To taki typowy kaprysik tych aut. Natomiast pytanie nadal pozostaje aktualne, czemu nie włącza pompy paliwa. Po zasileniu jej na krótko, silnik nawet sterownika nie potrzebuje. Nie...
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Moim zdaniem Pompa do wymiany bądź regulator ciśnienia padł
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
a wtryski otwiera ? Pewnie regulator ciśnienia skoro pompa jest ok
Odłącz regulator ciśnienia, zobacz czy szarpanie będzie dalej występowało. Jeśli tak, problem jest po stronie układu WN, jeśli nie, to problem w części elektronicznej wtrysku. Po objawach wygląda na układ WN.
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
To jest regulator ciśnienia /beczułka/ , jego nie naprawisz tylko podmiana.
Z boku na rozdzielaczu masz szarą albo czarną lub brązową kostkę, dwu pinową, to jest regulacja ciśnienia sterującego. Regulator który pokazałeś na fotce, to regulator mechaniczny, utrzymujący stałą wartość ciśnienia roboczego.
sprawdż kolego zawór regulacji ciśnienia na listwie tam padały oringi do kupienia w MB są zestawy naprawcze tych regulatorów a tak przy okazji napraw przelew
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
Geeri szukałem. A więc, na plaku zachwycił i palił tak długo jak plaka sikałem. Regulator przeczyszczony i nic. To samo. Czujnik ciśnienia przeczyszczony, to samo. Mam na podmianke regulator,jutro zobaczę co będzie.
Samo zawieszenie jest raczej sprawne, wszak sam zauważyłeś, że chwilę jest dobrze. Problemem jest raczej sterowanie nim. Podłącz kompa I zerknij na parametry zawieszenia. Ciśnienie, regulator ciśnienia oraz czujniki położenia (wysokości) zawieszenia, te parametry Cię interesują.
Brak paliwa, za mały wydatek pompy, filtr paliwa, itp. Przy wymianie rozdzielacza sprawdzałeś numery na korpusie? Uruchamianie przebiega normalnie? Zasilanie układu sprawdzałeś? Na regulatorze ciśnienia pojawia się prąd sterujący?
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Okazało się że nie ma regulatora ciśnienia turbo.Regulator został założony,a problem jest dalej.Tryb awaryjny jest cały czas,tester TEXA nie pokazuje więcej błedów.Gdzie szukać przyczyny?
Skoro masz tylko 180 barów to wszystko sprawne być nie może, to że słyszysz rozrusznik to słaba odpowiedź. Masz kompa więc podaj jakie obroty są podczas rozruchu. Ale ja bym zaczął i tak od regulatora ciśnienia. No, teraz jeszcze mi się przypomniało, może masz duże przedmuchy pod wtryskiwaczami i dlatego nie nabija ciśnienia, ale to by musiały być solidne.
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według...
Proszę o poradę w moim ML 2,7CDI podczas szybkiego przyspieszania ok. 3000 obr./min. silnik ciągnie przez 50 m po czym gaśnie i świeci się EPC. Wtryskiwacze są sprawne regulator ciśnienia paliwa również, nie ma żadnych błędów.
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa" a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
Zdejmij przewody podcisnieniowe z regulatorów ciśnienia na listwie wtryskowej i sprawdź czy nie ma w nich paliwa.
Częsta padają wtryski albo regulator ciśnienia na listwie, ale na pewno trzeba podłączyć pod komputer!!!!!!!!!!!!!! Patrz j.w.
K-jetronic czy KE-jetronic? Rozdzielacz goły,czy dochodzi regulator ciśnienia? Zasadniczo w K widziałem dwa rozwiązania -odłaczana pompa -wyłączana iskra
ECU, pompa wstepna, pompa wysokiego, wtryski, silnik, regulator ciśnienia, instalacja, zabezpieczenia przeciwzwarciowe, czujniki silnika zrób podstawową diagnostyke i powiedz jakie są jej wyniki
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
Nie zaśmiecając forum dołączę się do pytania, Mam sprintera z 2004roku po wymianie kompletnego silnika, świeci się kontrolka EDC. Odczytany błąd to P2006 Czujnik ciśnienia na rampie. Tak tłumaczy błąd mój tester. Auto odpala i jeździ prawidłowo. Odpinałem czujnik ciśnienia na listwie lecz wtedy wywala inny błąd, Może ktoś się spotkał z takim problemem??...
Kolego sprawdź zawór regulacji ciśnienia na listwie CR. Jest mało możliwe, żeby w railu utrzymywało się do rana 50 barów. Albo nawet mniej. Zamiast na regulatorze ciśnienia skupiłbym się raczej na czujniku. Zresztą można zrobić prostą próbę: podłączyć rano tester, włączyć zapłon, sprawdzić ile ciśnienia jest w railu i następnie poluzować którąś ze...
bo sądzę ze to moze byc przyczyną niepalenia auta? Moim zdaniem nie ma to sensu ,szkoda czasu na szukanie w ciemno. Poszukaj kogoś ze starką to Ci to ogarnie. Popatrzyłbym najpierw na ciśnienia w railu. Piszesz, że wtryski się pocą... a próba przelewowa była? Jak grubo przelewa to w szynie ciśnienia nie będzie i nie zapali. Na końcu listwy jest regulator...
Wiązki czujnika ciśnienia, czujnik ciśnienia, regulator wydatku. Próba przelewowa w Vito ,bez obciążania nie zawsze jest wiarygodna. Daj wtryski na maszynę ,do renomowanego serwisu.
Witam. Według Mojego opisu też wychodzi na ciśnienie paliwa. p2624 - Injector control pressure regulator circuit low. Podjedź do tego mechanizatora i pojeździjcie z podglądem na parametry ciśnienia paliwa. Może się wyjaśni czy to wina ciśnienia czy softu.
Oringi na plastykowych przewodach paliwowych na tych szybkozłączkach do sprawdzenia. Na pompce wstępnej jak i na głównej. Walczyłem z tym jakiś czas temu. Nie nabijał ciśnienia na listwę CR.Wtryski, regulator wymieniałem... A tu oringi za 3zł robiły babola!
Witam, mam problem z mercedesem A160 2.0 CDI 2005r. 82km. Problem polega na świecącej się kontrolce "Check engine" Komputer wykazał błąd "Za wysokie ciśnienie Paliwa" Próbowałem: Wymieniłem regulator ciśnienia, lecz jednak nie dało to skutku. Po uruchomienia silnika, komputer pokazuje prawidłowe ciśnienie, aczkolwiek kontrolka "check engine" oświeca...
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Auto do mnie trafiło z drugim zapiętym komputerem. Kable nie były nigdzie zwarte ale po instalacji widać ze było tam gorąco. Stara instalacja sprawdzona bardzo dokładnie. Wpięta druga wiązka i problem ten sam. Cały czas błąd stały P1190 - regulator ciśnienia ...jak zaczynam kręcić czasami wskakuje błąd P1354-czyli brak synchronizacji.
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Witam. Mercedes w210 silnik 3.2CDi. Auto trafiło do mnie z problemem gaśnięcia podczas jazdy plus choinka przy włączeniu klaksonu lub świateł drogowych. Znalazłem odpadniętą masę od karoserii ale problem gaśnięcia pozostał. Dodatkowo po samoistnym zgaśnięciu nie można odpalić auta przez jakiś czas i pojawia się błąd p0190. Zauważyłem, że po samoistnym...
Wracając do oryginalnego tematu - ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu... śmiało można odcinać pompę, tylko trzeba czymś obciążyć jej obwód bo będzie MIL. Co do drugiego wątku z Mercedesem - to zacznij od sprawdzenia zasilania 12V centralki instalacji LPG... często...
Kalisz równo siedział tylko rurka wypadała z kalosza W takim wypadku albo zmieniam kalosz, albo wklejam ten plastikowy króciec na ... klej do szyb. Prawidłowo to ma wejść z bardzo dużym oporem. Rurkę w kształcie litery "U" łącząca kalosz z regulatorem wolnych obrotów, od strony regulatora, zakładam na cybant, żeby w razie strzału gazu jej nie szukać...
Czy głowiczkę z rozdzielacza tą z wyjściami na wtryski można normalnie zdjąć? Można, ale co Ci to da... Jak podmienisz, musisz dawkę ustawiać. U Cibie jednak wygląda na regulator ciśnienia. Auto wcześniej normalnie jeździło? Nikt go nie podmienił na inny, uszkodzony, niewłaściwy?
Co to zak skrót HHT, nie znam takiego urządzenia, słyszałem że Tech czyta bardzo dużo. Tak, to szatkowanie, to takie minimalne zmiany prędkości, na obrotomierzu nie wyczuwalne, ale silnik chodzi tak mniej więcej tak "tra tra tra tra tra tra" trochę to komicznei opisałem, ale jak się czyta na głos to mniej więcej coś takiego jest, to jego brzmienie jak...
Tak,da się. Analizator spalin,który ci wszystko wyjaśni. Dobrze jest jeszcze podpiąć oscyloskop pod potencjometr ramienia klapy spiętrzającej,i woltomierz pod przewód sygnałowy sondy lambda i czujnika temperatury silnika.Ambitni podpinają też miliamperomierz w obwód regulatora ciśnienia paliwa i vakuometr pod dowolną rurkę która jest za przepustnicą....
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Ciśnienia była sprawdzane na złączach kontrolnych i regulatorze zgodnie z tabliczką ALB i parametrami zaworu na samym początku łącznie z diagnozą. Nawet podając ciśnienie próbne na złącze 43 na stanowisku jest wszystko dobrze. Zegary i czujnik na zaworze czterodrożnym są sprawne także wykluczam spadek ciśnienia, byłby na pewno zauważony (wartości MW01...
Wtryski, pompa CR lub regulator ciśnienia. To do sprawdzenia w serwisie specjalizującym się w dieslach, a nie u pana mietka co się z diesel dopiero w FSO polonez spodkał.
Witam mam problem z mercedesem jak w tytule auto na czystej PB problem polega na tym że auto bardzo nierówno pracuje po odpaleniu i nie reaguje na dodanie gazu. Nierówna praca i brak reakcji na gaz jest tylko przy ciśnieniu paliwa 3bar (mierzone na listwie wtryskowej) teoretycznie jest to prawidłowe ciśnienie które jest utrzymywane przez cały czas po...
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Witam. Posiadam palnik ciśnieniowy na olej przepracowany. Potrzebuje pomocy przy wyborze odpowietrznika na podgrzewaczu. Obecnie posiadam DURO i FLAMCO FLEXVENT("podobno" mercedes wśród odpowietrzników) Podgrzewacz pionowy z rurki grubościennej grzałka od dołu termostat od góry, odpowietrznik u góry wypuszczony w bok na kolanku i przedłużce. Wejście...
Napisałeś "regulacja ciśnienia" - a nie "kontrola ciśnienia". Czemu więc zacząłeś od wymiany czujnika ciśnienia, a nie skupisz się na układzie regulacyjnym? Czyli z angielska "transducer", z polska "przekładnik ciśnienia" - taki dupslik który jest podłączony do układu podciśnienia i reguluje wielkość wydatku turbiny. Czyli sprawdzamy czy jest podłączony...
Witam Proszę o pomoc w mercedesie w211 3,0 v6 z roku 2007. Przy dynamicznym ruszaniu lub wyprzedzaniu autem szarpie, powtarzając czynność kilkakrotnie szarpanie ustaje i jest ok. Po podłączeniu kom. w momencie szarpania pojawiły się błędy: p2510 regulator ciśnienia zasilenia. p2616 ciśnienie na wlocie filtra cząstek. Problem pojawia się tylko w momencie...
Osuszacz składa się z podstawy (zawiera układ regulacji ciśnienia i układ oczyszczenia powietrza) oraz wymiennego wkładu. W podstawie znajduje się regulator na klucz imbus i nim można zmienić ciśnienie, przy którym następuje tzw "odbicie". Co do podkładek, to nie słyszałem, co do elektroniki, to np. w Scanii R owszem jest, ale w Atego 1998 nie wydaje...
Witam wszystkich, mam problem z Mercedesem W202 2.2 CDI 125 KM rocznik 2000, auto na zimnym silniku ciężko odpala i pracuje nierówno, trzęsie silnikiem natomiast jak auto chwyci trochę temperatury około 60⁰ pracuje trochę lepiej. Na zimnym jak trzęsie silnikiem słabo wkręca się na obroty, na ciepłym trochę lepiej. Diagnostyka komputerowa pokazuje...
Witam, znajomy ma problem podczas odpalania samochodu "na kable" omyłkowo zostały pomylone bieguny przewodów przy akumulatorze. Mercedes S-Klasa W140 4.2l 92r Po całej przygodzie działa wszystko oprócz prędkościomierza, ciśnienia oleju i "średniego spalania". Żaden bezpiecznik pod maską się nie uszkodził. Mam pytanie czy w liczniku są jakieś regulatory...
Tam jest chyba denso 7sue17c to z tyłu to zawór regulator ciśnienia. Ale bardzo jestem ciekaw twoich zdjęć co ty tam masz. Bo oryginalne jest jak wyżej pisane napęd stały. A zrywają sie w tym miejscu zaznaczone https://obrazki.elektroda.pl/9690064600_... Nie zawsze też zrywa z powodu zatarcia, czasem się zawór zacina i zrywa z obciążeń...
Witam Kto wie gdzie przyczyna ? - proszę pisać. Artykuł dotyczy problemu ze sprinterem 906 - model 313 cdi - rok 2010 Brak wcześniejszej historii auta co się z nim działo Naprawiam sprintera w którym jest uaktywniony tryb awaryjny po podłączeniu kompa błąd - nieciągły p2263 (regulacja ciśnienia doładowania, nieprawidłowy przepływ) po wykasowaniu błędu...
Wrzuć jakieś fotki co cie niepokoi,ten silnik na KE nie potrzebuje podciśnień żadnych specjalnych, jest tylko na regulatorze ciśnienia i wężyk do modułu zapłonu.Klapę ustawiłeś imbusem na ciepłym silniku? https://www.google.pl/search?q=ke-jetron... http://www.mbpartsworld.com/productSearc...
nie mam wakuometru ale wychodzi właśnie na to. A co Ty tam chcesz mierzyć wakuometrem??? Troche to dziwnie rozwiązane bo powinien być jakiś ciśnieniomierz, który powinien wyłączać pompke po osiągnięciu właściwego ciśnienia a rozwiązane jest to czasowo czyli tak pi razy drzwi. To nie jest wcale "pi razy drzwi" - jest regulator ciśnienia, tyle że mechaniczny....
a le czy ta klima oprócz tych anomali chłodzi? być może uwalony jest przetwornik ciśnienia na przewodzie ciśnieniowym,sprawdż drogę tych kabli od silniczka dokąd prowadzą ,może faktycznie jest regulator jakowys, czy tez układ wykonawczy w postaci przekaznika.... inna możliwośc to zwalony sterownik pozdrawiam
Witam! Prosiłbym o podpowiedź jak wygląda schemat układu paliwowego, czy jest powrót paliwa z listwy wtryskowej, gdzie jest regulator ciśnienia i pompa....
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
Dlaczego nie doprowadzisz zatem ciśnienia do wartości, jaką przewidzieli twórcy pedału i wspomagania sprzęgła? Regulator trzeba by wymienić, czy wyczyścić. Jak nie ogarniasz, to popraw po konstruktorze- montując reduktor na 8,5 bara na zasilaniu wspomagania sprzęgła :D
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Witam, mercedes s klasa w221 silnik benzynowy 3.5 V6 rocznik 2006. Auto nie odpala z przyczyn braku napięcia na pompie paliwa. Po podaniu napięcia na pompkę auto odpala i pracuje prawidłowo. Bezpieczniki i przekaźniki są w komorze silnika, miedzy drzwiami a deską rozdzielczą prawa strona i lewa oraz pod podłokietnikiem z tyłu auta. Zakładam, że pod...
Pomieszane regulatory ciśnienia paliwa i czujniki położenia klapy spiętrzającej. Silnik ma osprzęt z 1,8 a sterownik z 2,3. Stąd problemy. Osprzęt nie jest zamienny, chociaż wygląda tak samo. Zobacz na numery fabryczne.
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
To nie pompa reguluje ciśnienie, masz regulator na silniku. Jaki masz problem z silnikiem?
Może to być też problem z czujnikiem ciśnienia doładowania, ale trafiają się takie kwiatki jak zacinająca się strumienica w turbinie. Jeśli wyeliminujesz wszystko, włącznie z pęknięciem membrany mieszka turbiny, proponowałbym rozebrać ją i przyjrzeć się czy łopatki strumienicy nie przyblokowują się w jakiejś pozycji.
" czy osuszacz jest z dwoma filtrami ,.." A my mamy to wiedzieć? :) Eliminuj po kolei. Odłącz przyczepę, zaciągnij postojowy w aucie, spuść powietrze w poduszkach i zostaw włączonego pilota. Niech chodzi na wolnych obrotach. Jak nabije to masz wskazówkę gdzie szukać. Włączając po kolei odbiorniki będziesz widział kiedy zacznie ubywać szybciej niż normalnie....
Witam. Wyświlił się błąd E 01 a 1 85 17 za pare minut zgasł. Może ktoś pomoże. Pozdrawiam 1 85 17 Wartość zmierzona przez czujnik ciśnienia sprężonego powietrza SCR jest nieprawidłowa. Witam wszystkich serdecznie 1. zmierzyć ciśnienie powietrza na module wtryskiwacza (dyfuzor) ok.5,5bar(±0.2). Jeśli jest za małe, przyczyna w regulatorze cisnienia...
Witam wszystkich, posiadam starszą damę mercedesa atego 815 Wczoraj podczas jazdy usłyszałem syczenie i zaczęło spadać ciśnienie powietrza. Okazało się ze na dole podstawy osuszacza tam, gdzie jest zawór, którym spuszcza powietrze, aby regenerować wkład osuszacza, coś się rozszczelniło i wydostaje się tamtędy powietrze. Wydostaje się ono tak szybko...
Dzięki za informację. Dzisiaj samochód zapalił, jednak cały czas pali się błąd p0190 i nie wiem co z tym zrobić. Nawet jak nie ma ciśnienia na listwie to pokazuje mi że niby ma te 240 bar. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniałem na sprawdzony i dokładnie to samo. Nawet jak odepnę regulator na listwie to pokazuje mi na kompie ciśnienie 240 bar, nawet...
Jak dla mnie owy przypadek kolegi ,,procsa,,wydaje mi się raczej dziwny ,wiele tych gwiazd i nie tylko , lata bez kalp wirowych i to całkiem przyzwoicie zaraz po tzw operacji , nawet z parametrem lepszym jak przed ich demontażem . Moim zdaniem jest coś nie tak , z montażem kolektora , złym lub nie prawidłowym odpowietrzeniem układu paliwa ( powietrze...
Witam, po wymianie gruszek NIVO samochód już się nie podniósł ... przed było ok (nie licząc twardości) po kolei było tak : 1- przy odpowietrzaniu urwałem gwint więc musiałem wymienić regulator więc regulator raczej odpada 2- wymieniłem przewody ponieważ jeden musiałem odciąć a jeden był lekko przygięty - więc przewody raczej też odpadają 3- olej nowy...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa mercedes regulator regulator mercedes
oznaczenia koralików ferrytowych prędkość sprinter pilot cyfra czerwona
sansui potecjometr przyrządy pomiarowe instrukcje obsługi
Konsola wyłącza się po wymianie pasty i termopadów Termet Silver Pro - problem z wygasaniem pieca przy niskich temperaturach