Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
więc sprawdź zasilanie na zacisku 30 gruby przewód ,sprawdź masę alternatora dalej zobaczymy
Padł regulator oświetlenia.
Sprawdź regulator podświetlenia.
Niewlaściwy regulator napięcia będzie prawdopodobnie. Sa dwa typy analog i cyfrowy
Są identyczne, tylko pierwsze modele były wodą chłodzone. Od w169 jest inny - regulator LIN a nie L jak u ciebie
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Uszkodzenia szukaj w alternatorze , prawdopodobnie regulator napięcia.
Jest układ zastępczy, opracowalem, ale jak te regulatory tak poszły w dół to nie ma sensu go robić. Stary regulator też się da naprawić
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Fotele mają swój własny moduł,sterowane są cyfrowo Nie tak do końca. W modelu 204 coupe istnieje wersja wyposażenia "Partially electric seat adjustment" (siedzenia z częściową regulacją elektryczną) i wtedy siedzenie potrzebuje tylko prądu. Regulator wysokości siedzenia i pochylenia oparcia jest z boku siedzenia. Prąd podajesz na najgrubsze druty i...
One tak mają , jakaś chora wizja inzyniera mb zmień regulator na nowy zamiennik. I bedzie ok
Dół 4W/cm^2 góra 7...8W/cm^2 . Arduino czyli AVR wystarczy do zrobienia regulatora PID, którego wyjściem będzie PWM liczony w ms Stała czasowa ceramicznych promienników to sekundy czyli regulator nie musi być super wypasiony pod względem mocy obliczeniowej. Odradzam układ MIMO. Wystarczą dwa oddzielne regulatory PID dla dołu i góry. Autostrojenie PID...
cisnienia w ukladzie paliwowym ok regulator sprawdzalem na sprezarce - rowne 5.5 w jaki sposob dziala regulator cisnienia w rozdzielaczu? .... bo wydaje sie byc wysterowany dobrze - napiecie ok 10.5 pojawia sie przy rozruchu po czym spada do 0.... i rosnie po przygazowaniu. Ciśnienie systemowe to nie wszystko: bardzo istotna jest różnica pomiędzy ciśnieniem...
Hahaha taaaak. 5-ty garnek nie wyrabia i psuje alternator. Nie no, pierścienie ślizgowe na wirniku alternatora. Poprzez nie i szczotki regulator daje prąd do wytworzenia magnesu za pomocą uzwojenia wirnika jego rdzenia.
Do czego te kable? Gniazda głośnikowe związane z regulatorem przód-tył. Oryginalne radio dla tego samochodu miało 2 wyjścia głośnikowe. Na osłonie tunelu, w okolicach dźwigni biegów, był regulator (pokrętło). Tu instalacja jest przerobiona - kostka ISO głośnikowa. Uwaga - jeśli przypadkiem głośniki nie były wymieniane to pomiar może pokazać 8 om. I...
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Na cienkim przewodzie dochodzącym do regulatora (jest przy silniczku dmuchawy) napięcie regulacyjne powinno sie zmieniać od ok. 1V (dla minimum) do ok. 5V (dla max).Jeżeli tak jest, a silniczek nie ma zwarcia na wirniku - to regulator do wymiany.
Najlepiej kupić cały regulator ładowania, po co wymieniać szczotkotrzymacz, są serwisy alternatorów i rozruszników, silników elektrycznych i oni mają części do alternatorów itp. bez problemu dokupisz regulator i nie będziesz mieć problemów. Także dobry serwis w okolicy znajdź i dokupisz co trzeba. Ew. na szrot jechać i kupić taki regulator i wymienić...
Alternator na stół i do sprawdzenia w szczególności regulator , wysokość szczotek ,komutator czy czasem nie za bardzo wyrobiony/jajowaty stan łożysk luzy na nich.
Mercedes A ma soft start taki, wstaje po kilku sekundach i powoli rośnie. Taki jest regulator .
Regulator firmy NRF, numer: 2002275
Odłącz regulator ciśnienia, zobacz czy szarpanie będzie dalej występowało. Jeśli tak, problem jest po stronie układu WN, jeśli nie, to problem w części elektronicznej wtrysku. Po objawach wygląda na układ WN.
Witam , da sie to zrobić bez zdejmowania czołówki rozrządu ,pierwsza rzeczą to musisz ustawić znak na kole pasowym wału na 20"po GMP {w silniku M161}przy kręceniu wałem uważaj żeby ci łańcuch nie wpadł do środka. następnie wykręć alternator i wykręć cały napinacz łańcucha rozrządu ten przy alternatorze kluczem nasadowym 27-30 mm .następnie ustawiamy...
Nie bardzo wiem wszystko - czy nie działają poszczególne funkcje żółtych kontrolek (czyli nie sygnalizuje np. braku płynu w spyskiwaczu czy chłodnicy) ? W to nie bardzo wierzę, bo również tym napięciem zasilane są w liczniku paliwo, olej oraz temperatura - zauważyłbyś że nie działąją. Czy może nie świecą po włączeniu zapłonu? Jeżeli tak, to zwróć uwagę...
Kolego, powodów braku ładowania może być wiele. Alternator może nie podawać napięcia ponieważ ma: 1. Wytarte szczotki, 2. Uszkodzony regulator napięcia, 3. Uszkodzone diody w alternatorze, 4. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu wirnika, 5. Zwarcie lub przerwa w uzwojeniu stojana. Przyczyną braku ładowania mogą być także zaśniedziałe końcówki, lub przerwy...
Error odnosi się do linii sterowania LIN regulatorem napięcia, jeśli jest podczas testu nie podłączona to będzie błąd.Opcja druga to niewłaściwy/wadliwy regulator
U mnie to wygląda w ten sposób, chyba że ten, o którym piszesz, znajduje się w innym miejscu Nie rozumiesz. . Chodzi o nazwę (terminologię). REZYSTOR jest na moim obrazku. To, co masz w aucie to nie jest rezystor, tylko REGULATOR DMUCHAWY
To jest dokładnie regulator ze Sprintera 906. potrzebujesz takie dwa: jeden dla przedniego silnika, i jeden dla tylnego. pomożesz mi z tym tematem ? ? ? Nie bardzo. Bo skoro się z góry deklarujesz, że schematów czytać nie umiesz, to ja naprawdę nie mam czasu na pisanie całej opowieści jak podłączyć kabelek do kabelka i do której dziurki w sterowniku...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Jeśli jest sonda to stara będzie podawać sygnał mieszanki z opóźnieniem, zubaża mieszankę ecu pomimo że juz musi wzbogacać i odwrotnie. I takie zamulenie wachlujące może być odczuwalne. Jesli bez sondy to może być regulator termiczny na bloku
Łatwo nie będzie - nikt Ci wysyłkowo raczej tego nie naprawi. Po kompletnej regeneracji (O ile ktoś w ogóle Ci to zrobi) trzeba potem ustawić odpowiednio potencjometr (0,7V na jałowych obrotach) i ustawić róznice ciśnień pomiędzy górnymi a dolnymi komorami rozdzielacza. Trzeba też ustawić położenie zerowe tłoka rozdzielacza. Potem do rozdzielacza podłączyć...
Masa alternatora i regulatora sprawdzona? Napięcie mierzone na baterii czy na alternatorze? Możliwe że regulator padł.
juz dziala normalnie :). pomogla regulacja tlumnika :). nie wiem co ma do tego ale turbo laduje juz ladne, zawor bez zarzutow.
zapomniałem dodać że jest to wersja z climatronikiem
Każdy Mercedes diesel do 2000 roku ma identyczna konstrukcje. Różnica wtyczka lub dwie śruby.
Jak masz ciśnienie na listwie, jak pokazałeś na zdjęciu, to regulator daje radę. Tyle wystarczy, żeby motor wystartował.
Dzięki. Regulator napięcia okazał się uszkodzony. Pozdrawiam
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
Regulator napięcia
A gdzie szukać tego siłownika i czy to jest regulator klap wirowych?
Witam. Pacjent to Mercedes W203 1.8 Kompresor, 2002 r. Podłączyłem źle akumulator, co spowodowało spalenie się modułu sam przód i tył, wymienione. W tej chwili brak ładowania, wymieniony alternator i regulator napięcia, ładowania dalej brak. Miał ktoś podobny problem, co jeszcze można sprawdzić? Za wszelką pomoc z góry dziękuję.
No przeciez ewidentnie regulator jest trupem. Pisze o tym od miesiąca, a ty kolego nadal że jest sprawny.
Panowie czytajcie co napisałem .chodzi tylko o regulator ,reszta sprawdzona .
Witam. Posiadam palnik ciśnieniowy na olej przepracowany. Potrzebuje pomocy przy wyborze odpowietrznika na podgrzewaczu. Obecnie posiadam DURO i FLAMCO FLEXVENT("podobno" mercedes wśród odpowietrzników) Podgrzewacz pionowy z rurki grubościennej grzałka od dołu termostat od góry, odpowietrznik u góry wypuszczony w bok na kolanku i przedłużce. Wejście...
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
a regulator napięcia tam jest wbudowany w alternator czy jeszcze zewnętrzny? to wygląda jak uszkodzony regulator (przegrzewający się? słaba masa regulatora?)
To raczej nie kwestia podciśnienia, tylko problem z dawkowaniem paliwa na pompie. Skoro po przytkaniu dolotu obroty spadają, to znaczy, że silnik dostaje zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza – czyli klasyczne „rozbieganie się” diesla w lekkiej formie. Najczęstsze przyczyny: – Zawieszony regulator obrotów w pompie wtryskowej (wewnątrz pompy, przy...
Rozumiem ale regulator musze zamontować na wejściu przetwornicy czy za alternatorem? na ile Amper zastosować regulator?
mercedes regulator regulator alternatora mercedes regulator paliwo mercedes
icloud usunięcie cewka szeregowy równoległy oporność głośnik
Rezystor 300 Ohm 25W a problem z dmuchawą VAG 00944 – Elektryczne podgrzewanie lusterka pasażera, obwód nieprawidłowy, stały błąd