Wymień regulator.
Padł regulator oświetlenia.
Sprawdź regulator podświetlenia.
Jakiej firmy regulator?
To zasilanie regulatora, można odciąc.
Nie działa ogrzewanie, czy nie pracuje dmuchawa? Jeżeli panel to przyciski i jeden "kręciołek", to jest to klima automatyczna. Sterownik wentylatora dmuchawy jest pod silnikiem wentylatora (tzw. "jeż") Trzeba rozebrać podszybie, wyjąć mechanizm wycieraczki, a następnie rozebrać obudowę silnika dmuchawy, wyjąć silnik i potem wyjąć regulator.
Uszkodzenia szukaj w alternatorze , prawdopodobnie regulator napięcia.
Napięcia sterujące są poprawne. Wg mnie padł regulator. (one tak mają)
Jest układ zastępczy, opracowalem, ale jak te regulatory tak poszły w dół to nie ma sensu go robić. Stary regulator też się da naprawić
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Error odnosi się do linii sterowania LIN regulatorem napięcia, jeśli jest podczas testu nie podłączona to będzie błąd.Opcja druga to niewłaściwy/wadliwy regulator
A dokładnie jaki to actros i ile ma przewodów w kostce od regulatora?
Kostka to regulator.
Jeśli pasek jest prawidłowo napięty (raczej jest- to Mercedes) sprawdź napięcie między zaciskiem plusowym alternatora a jego masą (nie masą silnika ani masą samochodu) przy włączonych światłach drogowych. Jeśli sam alternator daje napięcie rzędu 14÷14,5 Volt to alternator jest sprawny, zmierz wtedy napięcie na akumulatorze- może być niższe o nie więcej...
To nie odkurzacz, tam idą szczotki "miedziane" a nie węglowe. Jest przejście na wirniku, w jakim stanie są pierścienie na wirniku. Podaj nr Valeo tego regulatora.
Regulator podciśnieniowy wyprzedzenia zapłonu.
Może wtłoczysz regulator, taki przypasuje? http://e-katalog.intercars.com.pl/#/prod...
Na cienkim przewodzie dochodzącym do regulatora (jest przy silniczku dmuchawy) napięcie regulacyjne powinno sie zmieniać od ok. 1V (dla minimum) do ok. 5V (dla max).Jeżeli tak jest, a silniczek nie ma zwarcia na wirniku - to regulator do wymiany.
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
a regulator napięcia tam jest wbudowany w alternator czy jeszcze zewnętrzny? to wygląda jak uszkodzony regulator (przegrzewający się? słaba masa regulatora?)
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
Oryginalne alternatory startują po ok 20s. Taka uroda regulatora
Regulator napięcia
Źle wstawiona dioda ; ma być wpięta szeregowo w linię pomiędzy D a regulator.
Ten alternator z Volvo nie pójdzie. Musisz wymienić w nim regulator "na śrubkę" i będzie ładował aż miło. Takie coś : https://allegro.pl/oferta/regulator-alte...
Przy zdjętej wtyczce z regulatora (bez działania elektroniki) silnik ustawiony jest w pracę awaryjną - czyli przy 80 stopniach można jechać, jednak mieszanka nie jest ani wzbogacana, ani zubożana.
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
jeden to czujnik ciśnienia drugi regulator
One tak mają , jakaś chora wizja inzyniera mb zmień regulator na nowy zamiennik. I bedzie ok
Bez znaczenia, i tak będziesz miał odcięty regulator... :)
Auto odpala i jeździ, ma tylko ograniczoną moc. Opisy błędów? moc ograniczona przez regulator.
Są identyczne, tylko pierwsze modele były wodą chłodzone. Od w169 jest inny - regulator LIN a nie L jak u ciebie
moje pytanie jest nadal aktualne - gdzie powinien być podłączony napęd przepustnicy - czy do komputera wtrysku , czy do czujnika temperatury. Przepustnica w układzie KE jest MECHANICZNIE (linką) połączona z pedałem przyspieszenia. W nowszych silnikach (M111) przepustnica RÓWNIEŻ jest połączona mechanicznie z pedałem przyspieszenia, natomiast dodatkowy...
więc sprawdź zasilanie na zacisku 30 gruby przewód ,sprawdź masę alternatora dalej zobaczymy
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
A gdzie szukać tego siłownika i czy to jest regulator klap wirowych?
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Masa alternatora i regulatora sprawdzona? Napięcie mierzone na baterii czy na alternatorze? Możliwe że regulator padł.
Ja ponad rok temu w swoim 124 300TDT też miałem uszkodzony elektroniczny regulator obrotów nawiewnicy i poradziłem sobie w ten sposób, że z orginalnego regulatora wyciąłem cały środek, zeszlifowałem tranzystory z płytki radiatorowej, umocowałem do niej dwa BD249C, a ich bazy przez oporniki wyrównawcze podpiąłem do wtórnika, który z kolei wysterowałem...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Z tego co napisałeś wyżej i jeżeli sprawdzałeś ładowanie na klemach oraz na B+ na alternatorze , to na pewno alternator NIE ŁADUJE. "Nowy" kupiłeś z regulatorem napięcia ładowania , czy przełożyłeś od "starego"?
Regulator ciśnienia sprawdź na listwie cr.
NIe tak hop siup, skoro jest DF to jest szczotka a więc bez regulatora i schemat kolegi wyżej jest temu co w awatarze w d.... :D potrzebny zewnętrzny regulator
Dzięki. Regulator napięcia okazał się uszkodzony. Pozdrawiam
i mnie dopadł ten problem, odświeżam temat czy komuś udało się zdiagnozować przyczynę ?, dodam że wykręciłem sterownik z przyciskami i wynika że to chyba on jest sprawcą, wewnątrz jest sucho, kilka większych tranzystorów i z 8 układów, nie wiem czy by dało rade coś w tym zmierzyć czy raczej trzeba szukać innej przyczyny lub nowego regulatora :?:
A swoją drogą ktoś wie dlaczego ten regulator jest tak drogi w porównaniu do regulatorów epever? Jedni powiedzą, że to mercedes wśród regulatorów, inni że to porządny sprzęt, inflacja, sezon na fotowoltaikę. A ja zauważyłem inną dziwną zależność: Od czasu jak się pojawiło paru Jutuberów promujących rozwiązania Victrona to i ceny poszły mocno do góry.
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
zapomniałem dodać że jest to wersja z climatronikiem
Dół 4W/cm^2 góra 7...8W/cm^2 . Arduino czyli AVR wystarczy do zrobienia regulatora PID, którego wyjściem będzie PWM liczony w ms Stała czasowa ceramicznych promienników to sekundy czyli regulator nie musi być super wypasiony pod względem mocy obliczeniowej. Odradzam układ MIMO. Wystarczą dwa oddzielne regulatory PID dla dołu i góry. Autostrojenie PID...
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Rocznik auta a najlepiej VIN. Aparat zapłonowy jaki masz? Z regulatorem czy bez?
Pompa wysokiego cisnienia? pisalem ze jest po regeneracji, cale wnetrze ma nowe a regulator ktory to ^.-
Potwierdzam jeszcze regulator ciśnienia magistrai
rozbierać go musisz, może tylko skorodował sprężysty łącznik regulator-mostek
cena z serwisu stąd wiem:) możliwe ze ponad 600zł kosztuje, wentylator teraz wogóle sie już nie obraca przestał reagować....
Jak podłączyc do wtyczki kable od regulatora napięcia?
mam problem w Ficie Panda z 2005r. Silniczki (prawy i lewy) dziwnie bo bez potrzeby pracowały po czym zamilkły jednocześnie. Pytałem na innych forach ale jak się dowiedziałem to trzeba wymienić cały reflektor. Może ktoś wie i podpowie jak je naprawić. Sterowanie na tablicy zegarów wydaje się działać, pokazuje stany 0 1 2. Silniczki milczą i nie wiadomo...
Wczoraj ledwo co mi się żarzyła kontrolka akumulatora na zapłonie podczas rozgrzewania świec, a dzisiaj już się w ogóle przestała palić. Co to może być? Regulator napięcia?
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
Okazało się że to regulator napięcia w alternatorze.
To inna bajka w takim razie problem będzie w regulatorze silnika. Do sprawdzenia płytka może to tylko jakiś zimny lut.
Rozumiem ale regulator musze zamontować na wejściu przetwornicy czy za alternatorem? na ile Amper zastosować regulator?
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 CDI 1 przelewy na wtryskiwaczach 2 drugi oring na regulatorze ciśnienia CR 3 pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
No przeważnie tam siedzi i podejrzewam, że cię to nie ominie bo tam też siedzi termistor, a to przez niego webasto może nie wystartować. Kiedyś miałem podobny przypadek tylko w ciężarowym Mercedesie i wymiana termistora pomogła. Dodano po 11 Jak się już dokopiesz do tego to sprawdź również świecę płomieniową, bo jeżeli ona jest uwalona to też nie wystartuje.
problem rozwiązany - dźwignia regulatora była przestawiona o 180 stopni ! :) :) :)
Inteligentny alternator? Małe ładowanie regulator napięcia, szczotki
a regulator ciśnienia paliwa??
Regulator dmuchawy do naprawy lub wymiany.
Witam jak sam napisaleś zbudzenie DF powinno isc przez zarowke, i taki uklad jest poprwny, jesli ona swieci to cos lezy, zacznij od szczotek czy nie sa zawieszone lub po prostu wytarte, potem wirnik i cala reszta, sprawdz lozyska zeby 2x niezagladac, jesli ok to niestety regulator. Gdzies na forum widzialem schemat spr regulatora, potrzebny jest do...
Mercedes A ma soft start taki, wstaje po kilku sekundach i powoli rośnie. Taki jest regulator .
Zobacz co się dzieje z ciśnieniem podczas dodawania gazu.Jakie jest wymagane i rzeczywiste.Jak bedzie za małe lub za duże to sterownik odcina dawke. Najczęściej leci w nich regulator ciśnienia.
[url=http://www.catcar.info/mercedes/?l=...
Alternator na stół i do sprawdzenia w szczególności regulator , wysokość szczotek ,komutator czy czasem nie za bardzo wyrobiony/jajowaty stan łożysk luzy na nich.
Niekoniecznie tam jest rezystor. Moze byc klima i wtedy jest elektroniczny regulator - ale tez nie w kazdej klimie. Ale oczywiscie tej informacji nie ma. Bo po co. Niech się pomęczą. Jak jest pionowe kółko z liczbami to jest rezystor z bezpiecznikiem. Jak są klawisze i czerwone lampki to jest regulator elektroniczny.
Stary mercedes, więc regulator starego typu, kątowy. Załóż zatem szczotkotrzymacz bez regulatora, taki jak był np w Zastavie 1100-taki jak widzisz tu w poście numer #6 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... (bądź wyprowadź się przewodami ze swojego) i dorób regulator w którym do woli będziesz mógł regulować końcowe napięcie. Dawno temu tak...
dzis poprobuje zalatwic drugi regulator cisnienia
Jurgen Kasedof jest moją lekturą od I wydania 1994r. Chwilowo wszystkim dziękuję klient kupił kompletny zespół wtrysku za 200 zł (używka).Jak będę miał chwilkę to staremu zrobię sekcję.Również stawiam na regulator ciśnienia.
Viper, ale przecież jak sie skończą szczotki w tym mercu to kontrolka żarzy bo tam jest regulator z opornikiem.
na głównym wyświetlaczu pojawia się taki jak by akumulator z podwójnym sierżantem w środku Tak na przyszłość: Ten "sierżant" pokazuje, że w instalacji jest PRZEŁADOWANIE lub NIEDOŁADOWANIE. Zależnie w którą stronę strzałki są skierowane. Wszystko jest wyjaśnione w instrukcji. Ale ludzie instrukcji nie czytają, bo to książka dla głupków którzy mają...
W starym aucie kabelek cienki z alternatora był połączony z kontrolką ładowania. W W-906 cienki kabel jest kabelkiem komunikacyjnym. Jest to tzw. sieć LIN (coś jak CAN tylko inaczej) Problem jest taki, że regulatory napięcia pasujące do tego auta (stary i nowy) mają bardzo podobne gniazda. Podejrzewam, że został zamontowany stary typ regulatora zamiast...
Spreżynę naciągnołem tak, że jest o 27 mm dłuższa niż bez naciągnięcia Poluzowałem i napiołem jeszcze raz regulatory rozwarcia szczęk hamulcowych
może być parę przyczyn 1 za duża pojemność akumulatora alternator go nie doładowuje 2 regulator 3 alternator
Witam , problem częściowo dotyczy tego tematu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... Nie jestem ekspertem w dziedzinie elektroniki , jednak proszę was o pomoc w zrozumieniu i rozwiązaniu tego problemu . W samochodzie ktoś wcześniej zamontował manualny regulator przepustnicy od mono wtrysku paliwa w silniku Mercedesa busa. Nie wiem nadal...
Oczywiście ze masz regulator. Jedno pokrętło w liczniku ustawia zegar, a drugie zeruje licznik dzienny i reguluje siłę podświetlenia. Jedenaście lat go masz, a takich rzeczy nie wiesz... :)
Primo, to nie jest rezystor, secundo sprawdź, czy przychodzi na niego sterowanie z panelu nawiewu, jeśli tak jest na 100% do wymiany. Możesz też na wypiętym regulatorze sprawdzić, czy jest przejście na przewodzie sterującym, jeśli jest, to regulator do wymiany.
Witam Dokopałem się do tranzystorów -tych zalanych gumą - są to BUZ102. A zwarty był ten z trudniejszym dostepem .Według danych można go tez zastąpić IRFZ48N. Kupie sobie te niewdzieczne tranzystorki -wstawie i dam znać jak to zadziała w merolu. Jle kosztuje taki regulator??. Dziekuje.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Witam. mam problem. Mercedes chwilowo traci moc. na komputerze diagnostycznym wyswietla blad regulator cisnienia doladowania. wymienilem i dalej to samo. co moze byc przyczyna? zle oklablowanie?
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
Regulator wymieniony, jednak bez poprawy............
Mercedes W124.
Cały problem polega na tym, że z czarnego kabla widocznego na zdjęciu z wtyczką, nie podaje prądu na niebieski kabel również widoczny na zdjęciu z wtyczką. Wydaje mi się, że albo regulator nie przepuszcza wcale prądu lub problem jest z samą wtyczką. Zależy jak działa cały mechanizm, czy podaje prąd tylko przez regulator czy może sama wtyczka już powinna...
Jeśli regulator jest nowy to jeszcze diody pomocnicze w alternatorze do wymiany, ale jak się okaże że któraś ma zwarcie to regulator ponownie do wymiany.
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Jak na teraz zastosowałem przekaźnik plus rezystor z starego vw tak że włącza się "po kluczyku". Zamiennik tego regulatora 400zł na alledrogo. Klient odjechał lecz wróci i tu pytanko o budowę takiego regulatora na Triaku?
Normalne zachowanie. Tak skonstruowano regulator napięcia w tym aucie.
to nie amortyzator gazu, niema czegos takiego w tym samochodzie. ja bym podejrzewal regulator obrotow w pompie.
Początek tłoczenia sprawdzony? Regulator dawki paliwa w pompie?
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
mercedes regulator regulator alternatora mercedes regulator alternator mercedes
turbo diesla benzyny zasilacz samodzielnego montażu impedancja przesunięcie fazowe
interfejs actia interfejs delphi
Wymiana łożyska kulkowego w szlifierce kątowej MAC Allister Obliczanie transformatora spawarki - krok po kroku