(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Jak pasek masz a miejscu i pompa jest napędzana, to przed wymianą pompy, należy sprawdzić czy zamyka się regulator ciśnienia paliwa na listwie.
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Rocznik 98 , wielopunk i ma regulator ciśnienia paliwa w zespole pompy paliwa? Może. Jest możliwość , że przewód odprowadzający paliwo w zespole pompy do listwy wtryskowej jest pękniety. Zespół do góry lub wcześniej ciśnieniomierz na rurkę doprowadzającej paliwo do listwy.
Stary temat ale odkopuję dla potomnych. Pierwsze co należy zrobić to sprawdzić ciśnienie paliwa na przewodzie dochodzącym do listwy wtryskiwaczy. (te modele nie mają gaźników heh) Powinno być około 3 barów. Jeśli jest mniej to nie wymieniaj od razu pompy bo po drodze jest jeszcze regulator ciśnienia paliwa który znajduje się w obudowie zestawu pompy...
Witam mam Forda fokus mk1 1.8 tddi 90kw po włączeniu zapłonu zagrzaniu świec nie odpala muszę wylaczyczyc zapłon i jeszcze raz włączyć i bez problemu odpali ?? Czy się rozkodował ale nie zawsze tak jest Cześć, Z Twojego opisu wynika, że masz problem ze startem silnika w Twoim Fordzie Focus MK1 z silnikiem 1.8 TDDi. Silnik nie odpala przy pierwszej...
Układ paliwowy bosch? Dodano po 14 Oba elementy to zawory. Jeden (ten mniejszy) odcina jedną z sekcji pompy w momencie, gdy nie ma zapotrzebowania na duże ilości paliwa pod ciśnieniem roboczym. Drugi ten większy to zawór regulacji ciśnienia na listwie. Oba zawory mają cewki, więc możesz sprawdzić ciągłość cewki (przerwa lub zwarcie) i to tyle. Pamiętaj,...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Obejrzałem dzisiaj dokładnie listwę paliwową i nie ma na niej ani powrotu paliwa ani regulatora ciśnienia paliwa. Od strony zbiornika paliwa wychodzi tylko 1 przewód zasilający i wtyczka elektryczna. To logiczne że jak nie ma powrotu to regulator jest w BAKU.
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
cisnienie na listwie nie może przekroczyć w żadnym przypadku 120bar bo następuje awaryjne wyłącznie silnika (spręzyna na desce i po 5 sek wyłączenie wstepnej pompy paliwa). Powodem całej sytuacji są wadliwe regulatory napięcia. Renault z tego co kiedys czytałem przyznało się do tego, ale ponieważ silniki zostały wycofane z produkcji w 2003 roku nikt...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
tak to ja wiem ale co teraz zrobić aby teraz odpalił rozrusznik kręci pięknie typ wtrysku bosch (ma w zbiorniku pompkę paliwa którą słychać - czyli podaje paliwo ) może jakieś rady dzięki Witam, Sprawdz jednak, czy rzeczywiscie masz paliwo na wyjsciu z filtra, oraz czy zaworek na wejsciu do pompy nie jest zablokowany. W tym celu zdejmij przewod zasilajacy...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
Podłączyliśmy go pod komputer i wyskoczył błąd P1671 regulator ciśnienia paliwa. Wynika z tego, że nie chodziło wcale o pedał gazu, tylko regulację wysokiego ciśnienia paliwa w zasobniku za pomocą zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1 - widok pompy wysokiego ciśnienia BOSCH poniżej). http://obrazki.elektroda.pl/8826458900_1...
Ja jestem trochę mniejszym, choć dalej pesymistą, bo sam temat zawiera opis niemożliwej do realizacji usterki! Czy kiedykolwiek miałeś styczność z takimi skuterami? Zapytam: Czy wypadające zapłony nie powodują podobnego wyglądu świecy? Nie ma tam możliwości wypadnięcia zapłonu, chyba że naprawdę ECU i cewka WN są uszkodzone. Potwierdza to wątpliwość...
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
(-) wtyczka naprawiona i myślałem że był to strzał w 10-tke. Samochód pracował całkiem długo a nawet przejechałem nim znacznie dłuższy dystans niż zwykle do momentu aż usterka powróciła. Zaciekawiony, tym iż mogłem trochę przejechać postanowiłem odczytać parametry z komputera podczas jazdy. (-) Ponoć był przypadek, że wina leżała po stronie listwy...
Dzień dobry Podepnę się. Moja C5 2,0 hdi RHF 140 KM zgasła w czasie jazdy i nie chce odpalić. "Magiczne pudełko" pokazało błędy: P1351 - obwód świec żarowych, P1164 i P1166 oba wskazują na obwód wysokiego ciśnienia paliwa, podgląd parametrów pokazał ciśnienie paliwa na rozruchu 150 do 160 MPa, co oznacza 1600 barów. To jest maksymalna wydajność pompy...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Procedura odpowietrzania układu wtryskowego w silniku 1.6 e-HDISprawdzenie stanu paliwa i przewodów:Upewnij się, że w zbiorniku jest wystarczająca ilość paliwa (minimum kilka litrów, aby pompa mogła je zaciągnąć). Sprawdź, czy przewody paliwowe (od zbiornika do filtra i dalej do pompy wysokiego ciśnienia) nie są uszkodzone, zatkane lub luźne. W szczególności...
Wtryski sa na pewno Siemensa (Conti) i z mojej wiedzy piezoelektryczne. No to masz poważnego "bolaka", ponieważ bez oscyloskopu, cęgów prądowych lub specjalnego przyrządu nie jesteś w stanie dokonać pomiarów elektrycznych na pracującym silniku, a tym samym potwierdzić pełną sprawność elektryczną wtryskiwaczy. Uwaga! Nie wolno wyłączać wtyczek elektrycznych...
Miałem ten sam problem na warsztacie który po ciężkich walkach udało się rozwiązać. Błąd p0002 , rozepchniety filtr paliwa. Wymieniliśmy pompę w zbiorniku, filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa , podmieniony zawór na listwie oraz czujnik. Przyczyną okazala się pompa wysokiego ciśnienia a dokładnie sitko pod króćcem wejścia do pompy było zapchane...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Witam! Tak jak w temacie Leon 2010r. silnik CAXC Wywala błąd P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). Po podpięciu pod kompa ciśnienie na biegu jałowym 130-140 bar. Po dodaniu gazu i przekroczeniu 1000 obrotów ciśnienie natychmiast spada poniżej 110 i pompa przestaje piszczeć. Wymieniłem już 2 pompy 2 nastawniki pompy(tulejka, szkalnak)...
Witam. No i moje prace z przeróbką Viesmanna vitola 200 dobiegły końca. Palnik ciśnieniowy oryginalny na minimalnym ciśnieniu pompki z dodatkowym zaworkiem precyzyjnym. Dysza 0,8 z łącznikiem z Ali. Podgrzewanie dyszy dwie grzałki 40W 110V szeregowo połączone , oryginalna grzałka przepalona. Olej filtrowany filtrem do wody, podgrzewany w bojlerze CW....
Na podstawie opisu objawów (szarpanie na zimnym silniku jak przy braku paliwa, lżejsze na ciepłym, błąd P1167, cofanie się paliwa po zgaszeniu i powstawanie bąbla przed pompą), problem wydaje się związany z układem paliwowym, konkretnie z wprowadzaniem powietrza do systemu niskiego ciśnienia. To powoduje niestabilne ciśnienie paliwa, co ECU wykrywa...
Pacjent Iveco Daily 2,3 2007r, objaw jest taki, że po rozgrzaniu się silnika do ok 50 stopni silnik gaśnie przy gwałtownym dodaniu gazu. Błąd 251 - ciśnienie paliwa, odchyłka dodatnia, powyżej maksymalnej wartości progowej. Wymienione: - czujnik ciśnienia na listwie CR - regulator ciśnienia w pompie - wtyczka pompy elektrycznej w baku Sprawdzone: -...
Nie pamiętam już tego auta,ale poszukałem listwy wtryskowej i jest bez przelewu. Znaczy to że ma jeden przewód paliwowy i regulator ciśnienia paliwa w zbiorniku przy pompie. Przewód paliwowy z pompy podłączasz do listwy wtryskowej. Nie odpala bo może immo nie działa. Patrzyłeś czy wtryskiwacze się otwierają? Wtryski mają plus po kluczyku a sterowanie...
Witam, pacjent to Chevrolet Captiva z 2012 roku, silnik 2.2 diesel podajże Problem polega że nie odpala auto, a przyczyna że nie pompa cr nie podaje paliwa na listwę Wymieniono najpierw regulator ciśnienia paliwa - bez zmian Potem pompa cr z regulatorem - bez zmian Znaki na rozrządzie się zgadzają Paliwo z filtra idzie do pompy cr (czyli pompa w baku...
Dzisiaj przetestowałem dość nowatorski sposób zasilania olejem. Mianowicie pompa wspomagania zintegrowana ze zbiorniczkiem jako źródło. Z wyjścia idzie na sprężarkę i wężykiem na regulator ciśnienia paliwa i z niego wraca do zbiorniczka. Idealnie trzyma 3 bary. W układzie będzie jeszcze dodatkowy manometr oleju i czujnik zaniku ciśnienia , wyłączający...
To nie pseudoelektromechanik, tylko gość, który się tym zajmuje na co dzień. Cyrki zaczęły dziać się teraz. Może uda mi się ogarnąć na podmianę regulator ciśnienia do pompy CR i ten na listwie, co jest, i pomału będę sprawdzał. Gdzieś czytałem, że ktoś miał podobnie, jak filtr paliwa nieoryginalny założył. Ja mam Delphi, ma raptem miesiąc, może kupię...
Jeśli na obrotomierzu widać różnicę trzeba sprawdzić ciśnienie paliwa - problem z napędem pompy wtryskowej lub regulator ciśnienia paliwa. Warto także zrobić czyszczenie wtryskiwaczy.
Witam, mam problem z Audi A6 C6 2.0 TFSI. Brak mocy i EPC na zegarach. P0087 - ciśnienie w rampie paliwa/systemowe - za niskie. P2294 - regulator ciśnienia paliwa 2 - usterka w obwodzie. Auto ogólnie na postoju chodzi bez zastrzeżeń, lecz podczas jazdy nie ma mocy. Raz na jakiś czas naprawi się, lecz to tylko do pierwszego zgaszenia. AI: Czy w ostatnim...
Witam, Po wymianie pompy wysokiego ciśnienia dopadł mnie ten sam problem czy udało się rozwiązać i jak? Sądzę że po 8 latach to pewnie napewno udało się naprawić. Dlaczego wymieniałeś pompę? Pompa kompletna czy zmieniałeś regulator na swój?
Pompa wysokiego ciśnienia (CR) do naprawy. Opiłki koloru srebrnego (brązowe od pompy w zbiorniku), po wymianie na nowy regulator znów zapchane sitko.
Odświeżam temat. Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Dodano po 39 : Zauważyłem na komputerze że ciśnienie na listwie wtryskowej skacze 26000-30000kPa na biegu jałowym. Tak ma być? Wstępna ocena dostępnych informacji Z Twojego opisu wynika, że na biegu jałowym ciśnienie na listwie...
Co masz na myśli że przez pompę wysokiego ciśnienia paliwo przepływa swobodnie? Układ jest zamknięty regulatorem ciśnienia który przy braku wysterowania powinien otwierać się przy 100 bar, przy czym nie jest on idealnie szczelny aby po minucie zeszło ciśnienie z listwy. Nadciśnienie na dopływie do pompy wysokiego ciśnienia jest potrzebne by nie dochodziło...
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
Z komputera wyszło, że jest błąd - ZA WYSOKIE CIŚNIENIE NA LISTWIE COMON-RAIL. W samochodzie po podpowiedzi mechanika zrobiłem; Pełną regenerację wtrysków ,oraz pompy wysokiego ciśnienia. Wymieniłem filtr paliwa. Wymieniłem zawór regulacji ciśnienia na pompie. Wyczyszczony został bak paliwa. (-) Jak było na samym początku tak jest i teraz. To czemu...
Pacjent to Yaris 2002r 1,4 D4D. Odpala tylko z zachętą w postaci plaka i pod większym obciążeniem gaśnie. Auto uruchomione po ponad rocznym postoju, ale problem z odpalaniem występował już wcześniej, od niedawna pojawił się problem z tym że gaśnie pod obciążeniem. Podstawowy zestaw błędów, które występowały stale od początku: P1272 Regulator ciśnienia...
Jaki był powód regeneracji pompy i wtrysków? Zaglądałeś do zbiornika paliwa? Dodano po 2 Nigdzie nie pisałem o wysokim ciśnieniu. Aż takim kretynem nie jestem, gruszka gumowa zapewne jeszcze mniej wytrzymałaby. Pytałeś o regulację ciśnienia która odbywa się tylko po stronie wysokiego ciśnienia, gruszka jest na niskim/wstępnym. Prawda jest taka, że naczytałeś...
Skrzynka bezpiecznikowa w przedziale dla pasażerów 1 - 5.0 A Automatyczne przeciwodblaskowe lusterko wsteczne 2 - 5.0 A Zespół sterowania wykrywania przyczepy 3 - 5.0 A Czujnik w ysokiego ciśnienia układu klimatyzacji 4 - 5.0 A Przełącznik pedału hamulca Przełącznik pedału sprzęgła 5 - 5.0 A Podgrzewane siedzenie(a), przód Pompa paliw a (tylko FSi)...
Ja wtryskiwacze mam sprawdzone a jak rozciąłem regulator ciśnienia i zrobiłem z niego taka zaślepkę zgiolem powrót i odrazu ciśnienie się pojawiło trzy pompy podmienialem nowy regulator ( chyba że nowy padnięty)
ciśnienie ma po 9 bar, ciśnienie paliwa jest ok. w jaki sposób mogę sprawdzić regulator ciśnienia paliwa na listwie??
Temat znów otworzyłem, powód jeden. O ile lusterko można zasilić po kluczyku i to już czujnik deszczu światła z akumulatora, tu zaczynają się schody. Okazuje się ze podłączenie tych zasilań przypadkowo do skrzynki bezpiecznikowej ma wpływ na pracę innych sterowników, tym samym problem z ich wygaszeniem po zamknięciu z pilota.Teraz muszę z korektować...
Witam Chcę kupić taką pompę paliwa [i]POMPA PALIWA ZEWNĘTRZNA UNIWERSALNA - 4 BARY- NOWA z Allegro: /oferta/pompa-paliwa-zewnetrzna-uniwersa... Jaki najtańszy można dać potencjometr który się nie spali i będzie można nim...
Witam. Szukam jakiegoś rozwiązania automatycznego wyłączania pompy tłoczącej paliwo jeśli na stronie ssącej pojawi się powietrze ( koniec opróżniania zbiornika smok zaczyna ssać powietrze razem z płynem) wówczas ma zadziałać wyłączenie. Może ktoś zna gotowe urządzenie tak działające ?
Witam. Jaką rolę pełni przewód podciśnienia dołączony do regulatora ciśnienia paliwa. Na rysunku jest to pozycja nr 5 (książka Bujańskiego). http://img153.imageshack.us/img153/8998/... Auto, to Lanos 1.6/16V 1998.
Potrzebuje regulatora obrotow silnika elektrycznego na prad staly (12V, 10A), z czujnikiem cisnienia. Zeby obroty zmieniely sie, a cisnienie pozostawalo takie same (z mozliwoscia zmieny danego cisnienie, regulacje w zakrecie np. 0-1 bara). Mysalem zmodyfikowac jakis regulatow wentylatorow, tylko ze one sa na 150mA, a ja nie bardzo sie na tym znam. Jestem...
Proszę o podpowiedz jak zrobić taką instalacje: Pompa głębinowa ze standardowym zabezpieczeniem, to jest (bezpieczniki główne, czujnik zaniku faz, stycznik, termik) Chciałbym by w przypadku zapchania się filtra od wody wyłącznik ciśnieniowy zamontowany pomiedzy pompą a filtrem rozłączył sie przy zadanym ciśnieniu, (tylko że ciśnienie zaraz spadanie...
Wiele tematów było poruszanych o ciśnieniu i jego mierzeniu. Jednak nie znalazłem odpowiedzi na problem moim urządzeniu : Mam pompę 2 sekcyjną której zalecane obroty to 1500/min oraz ciśnienie 180. Chciałem wyregulować ciśnienie na rozdzielaczu (monoblokowy z zaworem przelewowym). I tutaj moje pytanie : podłączyłem manometr do jednej z sekcji rozdzielacza...
Witam Mam taki problem mam sprężarkę którą napędzam silnikiem spalinowym od fiata 126p no i do tej pory silnik cały czas pracuje na jednakowych obrotach, a ja chciałbym coś zrobić, że jak ciśnienie w zbiorniku wzrośnie do 8 bar to żeby obroty spadły, a jak ciśnienie spadnie do 6 bar to żeby silnik zwiększył obroty do poprzedniego ustawienia. Z góry...
Koledzy pomocy pompa do sruni jsw 150 podwiesza się tj ciśnienie opadnie do 2 bar pompa się załącza dojdzie do 4bar wyłącza się. I za jakiś czas kiedy pochodź to już nie nie załącza trzeba wtedy walnąć w ten kremowy płatek części i znów na chwilę działa co jest grane i jak temu zaradzić załączam zdjęcia. https://obrazki.elektroda.pl/3262251700_...
Witam. Wszystko określam w prostych chłopskich słowach. Proszę nie krzyczeć odnośnie fachowych terminów a uświadomić dlaczego źle napisałem. Problem polega następująco. Potrzebuję wykonać urządzenie które będzie przetwarzało natęrzenie prądu ze źródła, na odbiornik w stosunku 1:1 a w przypadku wzrostu ciśnienia na czujniku zewnętrznym miało by to natężenie...
Witam w moje ręce wpadły dwie pompy paliwa,pierwsza to WALBRO model GLS392 PAT NO 450027 oraz DENSO 195130-3291 i ciekawi mnie jakie one dają ciśnienie.Słyszałem że montując mocniejszą pompę w zwykłym silniku z wtryskiem wielopunktowym można delikatnie poprawić moment obrotowy.
Pompa podciśnienia napędzana silnikiem DC 12V o mocy kilkunastu watów jest sterowana czujnikiem który zwiera styki po osiągnięciu docelowego podciśnienia. Odbywa się to za pomocą przekaźnika który wyłącza pompę po podaniu napięcia na cewkę. Układ działa, ale silnik często jest uruchamiany i zatrzymywany w cyklach krótszych niż sekunda, gdyż podciśnienie...
Dzień dobry, nie znam się zbytnio na elektronice, a robię pewien projekt do auta, do regulacji obrotów dodatkowej pompy chcę wykorzystać sygnał z dodatkowego czujnika MAF. Tylko pompa jest na 12 V i bierze 3 A, czyli nie podłączę jej bezpośrednio do linii 5 V. Czy istnieje jakiś układ, który na podstawie napięcia wejściowego w zakresie 1-5 V będzie...
Witam. Mam pewien problem. Otóż przejrzałem sporo stron o regulatorach PID, lecz nadal mam pewien mentlik w głowie. Potrzebuję uporządkować sobie wiadomości na temat: jak wyregulować PID w pewnym realnym układzie regulacji ciśnienia na pompie. Układzik jest taki: Czujnik cisnienia podaje aktualne cisnienie wody na wyjsciu pompy. Pompa jest sterowana...
Otóż mam pompę głębinowa ibo 3/15 na głębokości 15m, studnia 30m. Na wyjściu sterownik ibo pc39 z suchobiegiem i w garażu zbiornik przeponowy 50l z czujnikiem ciśnienia. Całość podpięta pod zraszacze i o ile to działa to po odkręceniu samego kranu ciśnienie skacze, czujnik włącza i wyłącza się co 1-2 s. Chcę podpiąć także dom i zbiornik 100l. Ale w...
Mam hydrofor do instalacji wodnej w domu oraz zamontowany Wyłącznik ciśnieniowy LC2. Nie bardzo potrafię dokonać regulacji ciśnienia włączania i wyłączania pompy. Czy jest możliwe, aby ustawić ciśnienie włączenia pompy na 1,5 atm. i wyłączenia przy 2,5 atm. Jak to zrobić. Proszę o pomoc. pavulon68
Mój diesel wolnossący kopci czasami na czarno,kolega ojca mówił że podkręcił dawkę paliwa bo coś tam coś tam.Jak ustawić dobrą dawkę?Proszę o odp. jak to się robi czym i gdzie to się znajduje na pompie wtryskowej.Pozdrawiam
Witam. Samochód Volvo S40 T4 1.9T 200KM . Podłączyłem wejście paliwa od spodu, manometr oraz wyjście paliwa z boku. Regulacja powinna być nakrętką od króćca podciśnienia, ale jest brak płynnej regulacji. Albo jest prawie 5 bar albo całkowicie zamyka wyjście benzyny. Czy ktoś umie coś pomóc? Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/2502967800_...
Witam. Proszę o zrozumienie dla nowiucjusza na forum i typowego laika. Wiele potrzebnych mi wiadomości zawsze znajduję na tym forum, ale do tego jakoś nic nie powiązałem. Posiadam czujnik wstępnego ciśnienia paliwa (30-419kPa / 318-4750mV) i chciałbym go zastąpić potencjometrem lub czymś innym aby samemu regulować wstępne ciśnienie paliwa dla sterownika....
Mam problem z CJ0, zachowuje się jakby dostawał ubogą mieszankę - po mocniejszym otwarciu przepustnicy, dławi się, dźwięk silnika jakby nie pracował na wszystkie gary. Pompa i filtr paliwa wymienione na nowe i pojawiła się poprawa na chwilę, później problem wrócił. Pomyślałem, że może regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej jest walnięty, ale...
Witam. Mam szybkie i ważne pytanie: to nie jest normalne, że autko pracuje identycznie z odłączonym oraz przyłączonym wężykiem podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa? Czy dmucham czy próbuję wyssać :D powietrze z regulatora, to nie przepuszcza w żadną stronę. Autko trochę nierówno pracuje na wolnych obrotach. Regulator do wymiany?
regulator ciśnienia ciśnienia paliwa czujnik ciśnienia pompy paliwa zawór regulator ciśnienia paliwa
tuning sharan miernik wilgotność gleba schemat rezystor kondensator oznaczenie
rozpoznawanie znaków zmiana starego termostatu
Podłączenie trzech grzałek do przełącznika warstwowego z 6 stykami Zakup i kodowanie wkładu kluczyka do VW T5