P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Jak w temacie szukam w mojej Astrze 17 isuzu regulatora ciśnienia od turbiny i nie mogę go znaleść, mianowićie chciałbym troszkę zwiększyć ciśnienie doładowania.
Okazało się że nie ma regulatora ciśnienia turbo.Regulator został założony,a problem jest dalej.Tryb awaryjny jest cały czas,tester TEXA nie pokazuje więcej błedów.Gdzie szukać przyczyny?
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Spróbuj podmienić zawór gazowy [ regulator ciśnienia ].
Przy obudowie filtra powietrza jest mały "pierdolnik" z trzema gumowymi wężykami (czerwony, zielony i żółty). To jest jakiś regulator ciśnienia doładowania. Wężyk z czerwonym paskiem jest połączony ze stroną tłoczącą turbiny, więc jest w nim ciśnienie jakie daje sprężarka. Podłącz przez trójniczek manometr (na dość długim wężyku), wsiądź do auta i...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i wężyk od niego do kolektora ssącego.
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
Gratulacje dla autora!!! Kłaniam się nisko!!! Wtryski od diesla będą wymagały specjalnej pompy. Otwiera je gwałtowny wzrost ciśnienia! Zwykły wtrysk od benzyny jest prostszy w sterowaniu. Nie wiem czy wytrzyma temperaturę. Może przepływające paliwo będzie go wystarczająco chłodziło. Ja bym spróbował z tym benzynowym. Podłączasz go pod pompę równolegle...
Witam, Po wakacjach wróciłem, nowy czujnik położenia wału wymieniłem ale niestety to nie on, zastanawiam się nad pompą paliwa (czy łopatki nie miękną po rozgrzaniu), pada też podejrzenie na regulator ciśnienia paliwa, lecz wątpię w tą opcję.
Koledzy jak w temacie master przyjechał na sznurku, spalony bezpiecznik 20A pod maską odpowiadający za funkcje silnika - zawór turbo,regulator ciśnienia paliwa, przepływomierz itp. Miga "check" z znakiem stop na czerwono, auto nie pali. Brak obrotów z czujnika wału itp. Po wymianie bezpiecznika kontrolka nie miga , obroty pod testerem już są ale auto...
No u mnie były w filtrze i na siteczku regulatora ciśnienia paliwa na pompie CR.
sprawa jest prosta ,kupujesz wskaźnik ciśnienia doładowania,regulator ciśnienia doładowania,i podnosisz ciśnienie dokładnie tyle ile chcesz,a raczej o ile pozwoli ci bezpiecznie mechanizm,żeby turbo nie odfrunęło,mapa spokojnie to ogarnie bo paliwa na wtryskach jest zawsze więcej niż potrzeba wg map producenta.
Witam, objawy takie może wywoływać zacinający się zawór elektryczno-pneumatyczny ("zawór N75"), który jest regulatorem ciśnienia. A jest znany kod błędu na komputerze? Pozdr.
witam wszytkich , problem został rozwiązany mianowicie uszkodzone były regulatory ciśnienia doładowania ,umieszczone są na prawym nadkolu . mam nadzieje że komuś przyda się ten post,
Dzień dobry, Samochód po przejechaniu kilkunastu metrów gaśnie. Po podłączeniu miernika ciśnienia paliwa okazuje się, że z 4 barów spada do zera. Dodam, że pompa paliwa pracuje dość głośno mimo, że była wymieniona na nową. Kiedy problem wystąpi pompka pracuje dużo ciszej ale cały czas pracuje jednakże ciśnienie spada do zera. Po kilku próbach rozruchu...
Czy Kolega na pewno wie,że ten silnik ma turbo doładowanie? Szukać w zasilaniu paliwem , jeszcze raz dobry pomiar ciśnienia paliwa i regulator ciśnienia. Wtryski nie przesączają?
ECU, pompa wstepna, pompa wysokiego, wtryski, silnik, regulator ciśnienia, instalacja, zabezpieczenia przeciwzwarciowe, czujniki silnika zrób podstawową diagnostyke i powiedz jakie są jej wyniki
To bezpiecznik F1-20A na schemacie, zasilanie po zapłonie wszystkich obwodów sterowania silnika . Gdzieś wiązka na silniku ci się przetarła i zwiera do masy, zasilanie to leci pomarańczowym kablem. Schemat masz załączony, pozostaje szukać po kablu. Na tym kablu wisi zasilanie przepływki, zawór podciśnienia egr, zawór sterujący turbo, czujnik wału, czujnik...
To bardziej wygląda mi na kłopoty z układem paliwowym np. wtryskiwacze, regulator ciśnienia. Zrób diagnostykę komp. i opisz co tam pokaże.
Zaraz silnik się kończy... może np. uszczelniacze nie trzymają i zbiera się olej silnikowy w cylindrach albo turbo puszcza i gromadzi się olej w intercoolerze, częstym problemem tych silników są też usterki regulatora ciśnienia paliwa i pompy CR.
Sprawdzał kolega regulator ciśnienia doładowania? Czy styki nie mają rezystancji pasożytniczej i czy przewody ciśnieniowe są szczelne?
Witam! Mam lagune od prawie roku. Wszystko było ok, az zaczela brać olej. Mechanik powiedział, ze to Turbo, więc wymieniłem na nowe i tu zaczął sie problem. Po przejecaniu 2000 km zauważyłem, że przy odpalaniu i jak stoi na wolnych obrotach to kopci na biało tak intensywnie, ze ludzie na mnie trąbią i zostawiają duży odstęp. Podczas jazdy dymienie ustaje....
Auto jeździ normalnie pompa wyje od jakiegoś roku to cud ze jeszcze działa. W filtrze paliwa jest regulator ciśnienia paliwa być może pompa jest mniej wydajna i tak się dzieje.Boje się ze kupie pompę nowa a problem pozostanie.Co sądzicie?
Wymieniłem przewody paliwowe na zwykłe gumowe- paliwowe. Przerobiłem powrót z wtrysków, idzie od razu do powrotu do baku. Założyłem zaworek zwrotny między filtrem a pompą, przy samym filtrze. Teraz silnik po długim postoju odpala bardzo dobrze. Paliwo się nie cofa. Pojawił się się niestety następny problem. Samochód ma mało mocy, ciężko wkręca się na...
Nie odpowiadasz na moje pytanie. Nie chce budować rakiety kosmicznej tylko regulator i widzę że nie dowiem się co mogę użyć żeby tak było bo każdy wie lepiej co ja mam zepsute a nie o tym mowa.
Odświeżę kotleta. Bo również męczę się z niedomaganiem zaworu ster. turbiną. Z tych zdjęć wynika że plus do tego zaworu również ze sterownika nr 35, a nie jak piszą po zapłonie z bezpiecznika, ale ten mam 100%, a masa 48. Zastanawia mnie pin 22. Załączenie regulatora ciśnienia doładowania?? Co załącza masę na pin 22 ?? Z tych schematów i opisów pinów...
Cześć, Mam problem z Masterem 2,5 DCI 115KM (84KW). Auto odpala na 1s i gaśnie, CLIP odczytuje błąd "zawór EGR w pozycji otwartej". Ciśnienie paliwa 300 bar obroty 800 na plaku, bez plaka gaśnie. Zawór EGR zaślepiony, opór czujnika wału 225 Ohm, czujnik Halla przy pompie paliwa sprawdzony (dioda mruga przy kreceniu rozrusznikiem), nowy regulator ciśnienia...
http://obrazki.elektroda.pl/3974474800_1... OPIS: 1. Gniazdo wtykowe diagnostyczne, Sterowanie silnikiem (benzynowy, Diesla), Zasilanie prądowe zacisk 30, Pompa paliwowa, 10 A 2. ABS z EDS, Włącznik świateł hamowania, 5 A 3. Sterownik poduszek powietrznych, Lampka kontrolna, poduszk powietrzna po stronie kierowcy, 5 A 4. Regulator ogrzewania,...
A co potrzebne jest do wzbogacenia dawki? Próżnia? Masz silnik do którego fabryka dołożyła turbo, potrzeba było więcej paliwa, więc na pompie zamontowano regulator ciśnieniowy, który zwiększa dawkę pod wpływem wzrostu ciśnienia w dolocie.
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Witam, w moim Vivaro nagle stracił moc podczas jazdy. Podpiąłem CLIPA i wyszedł błąd DF569 - DEF2 czyli zbyt niskie ciśnienie doładowania. Wprawdzie auto jeszcze ze dwa razy na kilkanaście sekund odzyskało moc ale obecnie permanentnie nie wkręca się powyżej 3 tys obrotów (nawet na postoju). W CLIPie podczas jazdy niestety ciśnienie doładowania jest...
Mówisz o regulatorze ciśnienia w pompie? Podmieniałem na denso i było to samo ale teraz mam całą pompę używkę-będę się bawić po nowym roku bo wymiana tego zaworu przelewu w listwie wtryskowej nic nie dała.. Dalej słabo się wkręca i raz na jakiś czas mu odbije, puści bąka i idzie do odciny tak jakby znowu turbo pompowało
Nie będę miał wyjścia, ale czekam bo może ktoś miał podobny problem i wystarczy sprawdzić jakiś kabelek lub wymienić jakiś element pt. regulator doładowania ciśnienia na turbinie - szukam po sieci ale nic konkretnego nie mogę znaleść. :(
Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Brązowy A3 Solenoid regulujący ciśnienie paliwa 2 Brązowy A 1 Brązowy E8 Jednostka sterująca świecami żarowymi 7 Brązowy A 1 Brązowy M8 Pompa cieczy chłodzącej 1 Brązowy A 1 Brązowy O8 Punkt uziemienia 640 Brązowy A 1 Brązowy S1 Przełącznik pedału hamulca 2 Brązowy A 13 Zielony/Fioletowy...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Witam Panowie, auto jak w temacie, od nowości(produkcja 2009rok) przejechane 25tys km z pl salonu. Problem taki że czasem zapala się kontrola silnika i EPC auto jakby odcinało turbo, tryb awaryjny mocy brak jechać się praktycznie nie da. Błędy szczytałem gutman-em 50(wybrałem opcje 2.0TFSI) bo tester ciut starszy wyszło: 11825 i 11826- Regulator ciśnienia...
Zaraz ,to nie jest czasem 1.8 turbo 20v?bo jak tak to na automacie pali w cholerę.Jedyne co do głowy mi przychodzi to fakt sonda ,hamulce itp.może regulator ciśnienia na listwie.Ale mówisz że te rzeczy sprawdzałeś,ale ,jak sprawdzałeś sondę?
Po co Ci dwie turbosprężarki skoro jedną możesz załatwić sprawę, kwestia odpowiedniego doboru. Przecież istotne jest ciśnienie i temperatura w dolocie, a nie ilość turbosprężarek. Podstawa to turbosprężarka z waste-gate-m. Ta seryjna jest raczej antykiem. Mierzyłeś chociaż ciśnienie w kolektorze, co ona daję ? Intercooler oczywiście to podstawa, taki...
no to od początku jeśli włożę sterownik nr.1 to chwilowe ciśnienie też podchodzi po 1800 podmieniłem już regulator ciśnienia nic to nie zmieniło ....podmieniłem ecu żeby się upewnić czy wiązka regulator etc. działa poprawnie i po zmianie ciśnienie paliwa w pozadku samochód opdpala jeździ no ale nie steruje zaworkiem od aktuatora turbo czyli doładowania...
Renault Master 2.5 dCi 115 km, brak mocy, max prędkość 100 km, nowe wtryski, pompa wtryskowa, regulator paliwa, map sensor, czujnik ciśnienia paliwa, zawór na szynie, czujnik położenia wału i wałka, nowy rozrząd zrobiony na blokadach, parametry podczas jazdy to paliwo 1340 bar, turbo 2.3 bar, żadnych błędów, brak kagańca, brak białego i czarnego dymu,...
Samochód ma przebieg 184000 km, przed zakupem była wymieniana turbina w serwisie renault w Belgii przy 135tys i egr przy 109tys. Od momentu kiedy go kupiłem mam problem ze spalaniem. Przekładałem przepływomierz , zaślepiłem egr, czyściłem zawór regulacji ciśnienia turbo (tu trochę moc podskoczyła), regenerowałem wtryskiwacze, przekładałem czujnik ciśnienia...
Dzień dobry, a więc tak: dziś podpiąłem komp wykasowałem wszystkie błędy. wykasowane to : Usterka trwała regulator ciśnienia paliwa, zatrzymanie wymagane ale regulator zawsze aktywny P0090 kolejny skasowany to P0235 Sygnał ciśnienia turbo, zwarcie z plusem alno obwód przerwany - to pewnie efekt szarpania. Poprawiałem wtyczki i może cośnie kontakciło...
rozumiem ale podczas testu drogowego,stwierdzono że ciśnienie jest ok,ja ze swej strony sugerowałem AGR ale jest oki, przepływka może ?? ale mechanik który zajął się moim autem stwierdził że po ostatnim podłaczeniu do kompa i odczytaniu błedów to najprawdopodobniej problemy z turbo ale zaznaczył że też niekoniecznie,oto błędy P 0299 - TURBOSPRĘZ.NIEZNACZNE...
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
Witam wszystkich. Tematem jest mój transit, któremu po regeneracji wtryskiwaczy występuje objaw spadku ciśnienia na szynie na ciepłym silniku. Auto odpala ładnie na zimnym i pracuje równo, obroty trzymają bardzo blisko 8000, a ciśnienie na szynie oscyluje w granicach 30000 kPa. Poniżej podaję screeny, począwszy od pomiaru na zimnym, kończąc na ciepłym,...
problem mam nadal nie rozwiązany. nowe ustalenia sa takie: wymieniłem jeszcze raz regulator ciśnienia na pompie i autem można było jeździć, ale po jakims czasie np. po przejechaniu 10km auto gasło bez zapowiedzi. więc wymieniłem na kolejny regulator. Bez zmian, nadal jest tak samo, czyli wygląda na to, że z tym regulatorem to był zbieg okolicznosci....
Wymaga konserwacji: - w tym uzupełnia ciśnienia 1-1,5 bar w stanie zimnym, - filtr wody c.o. wyczyścić i odpowietrzyć instalacje, - elektroda jonizacyjna do konserwacji, wyczyszczenia, - w pomieszczeniu regulatora pokojowego, najbliższy zawór termostatyczny winien być odkręcony na max. lub zdemontowany, - na kotle ustaw temperaturę grzania c.o. powyżej...
Problem jak w temacie, auto w chwili obecnej pali około 18 litrów na 100 kilometrów co powoduje "zarzucanie" świec zapłonowych. Wymieniona sonda lambda, czujniki temperatury powietrza zasysanego i silnika sprawne, jeszcze nie sprawdziłem przepływomierza (tylko czy jego ewentualna niesprawność może skutkować aż tak dużym spalaniem?). Podłączając kompa...
Lanca Dedra 2,0t rozmawia bez żadnych problemów z euroscanem z visą 1.83. Jednak jak już koledzy tutaj pisali podgląd parametrów raczej marny. Jedno co cieszy to to że Visa 1.83 posiada opcje diagnozy głównych podzespołów odpowiedzialnych za prace silnika. Jednak miałem przypadek że zawór od wolnych obrotów miał zwarcie na uzwojeniu a diagnoza wyszła...
Witam. Jestem nowy, więc proszę o wyrozumiałość. Zwracam się do Państwa z następującym problemem. Od jakiegoś czasu mój samochód (XP z silnikiem 2.0 HDI 90KM na BOSCHU) zaczął wariować. Objawy są następujące>> po włączeniu samochodu wysokie obroty ( nie zawsze, czasami jest zupełnie normalnie). Wciskanie pedału gazu i jego puszczanie nie pomaga. Drugi...
Nic nie weryfikuje, jest wbudowany mechaniczny regulator i tyle, jak w starszych autach. Po włączeniu zapłonu pompa dobija do nominalnego ciśnienia i się wyłącza. Po uruchomieniu silnika pracuje cały czas ze stałą wydajnością. Te silniki które mają czujnik ciśnienia paliwa, mają dodatkowy sterownik i pompa sterowana jest PWM. Głównie silniki 1,4 turbo...
Mam kolego większe pojecie niz Ci się wyadaję... Nie masz pojęcia bo pytasz jaką turbinę założyć, a nie podajesz co chcesz osiągnąć. Oczywiście,że mam pieniądze W takim razie proponuję wstawić auto do jakiejś znanej firmy np. VTG, Tomson etc. powiedzieć ile chcesz mocy i po kłopocie. Podstawa to silnik w idealnym stanie. Odnośnie kosztów to jest bardzo...
Witam, W moim Stilo 1.9 JTD 115KM jest problem z czarnym dymem pod dużym obciążeniem. Gazując na postoju do 4 - 4,5 tys. obr/min można zakopcić całą okolicę. Każde mocniejsze wciśnięcie gazu powoduje chmurę za autem. Jak próbowałem to naprawić: - przepływka używana oryginalna - przepływka nowa chińska - czyszczenie przepływek brake cleanerem - jazda...
w wartosciach rzeczywistch musisz miec 970-1030 hPa na biegu jalowym a mozliwe przyczyny to regulator cisnienia doladowania uszkodzony zawor elektromagnet ograniczenia cisnienia doladowania zamienione miejscami lub nieszczelne wezyki nieszczelnosc miedzy silnikie a turbo uszkodzone turbo lub brak podcisnienia
Czujnik ciśnienia lub uszkodzony regulator przy turbinie, elektrozawór. Jest pod silnkiem po prawej stronie. Sprawdz napięcie ładowania aku. Pozdrawiam Elektrozawor jest nowy i orginalny, ladowanie jast ok,ja mysle ze w turbo cos siedzi dalem ja do sprawdzenia
rozglądam sie od roku znalazłem 2 niekompletne... silniek 1,3T to taki gorąy towar że zaraz idzie.... a turbo kupiłem za 70złz kolektorem weic prawie darmocha :D jak sie rozpadnie silnik to kupic cos wieksze planuje silnik punto 1,2 16V... do opuźnienia zapłonu chcę wykorzystać tak zwane UFO czyli podciśnieniowy regulator zapłonu po podaniu mu zamiast...
Hm...... wykożystanie waku nie bedzie dobrym rozwiązaniem bo nie bedzie miało to odzwierciedlenia w rzeczywistym obciążeniu silnika. Co do tego że turbina by sie dostosowywała do wyższego ciśnienia to z tym sie zgodze fakt, ale można to rozwiązać regulując odpowiednio ciśnienie idące na siłownik sterujący łopatkami, można by było albo zastosować regulatory...
filtr paliwowy szczelny, natomiast po wyczyszczeniu regulatora auto mialo pelna moc i zrobilem ok 20km, po czym niestety piiiiiii oraz napis bledu na wyswietlaczu i zgaslo, natomiast inna rzecz zaczela sie dziac tzn. dopuki turbo pracuje i trzymam go na obrotach auto jedzie z bledem jak mu "popuszcze" zaraz zdycha...prosze o pomoc
Póki co musiałem zmienić przepływomierz na stary bo tamten złapał błąd obwodu temperatury powietrza ... i auto ma większą jeszcze boost dziurę co pewnie widać na logach .... Dodałem kilka pól z zakładki w/w dot. rail pressure być może to jeszcze nie te wszystkie , które proponujesz : 1 kolumna - czas sekundy 3. temp powietrza 4. procent wciśniecia pedału...
Witam. Samochód z silnikiem 1,8 CDI 2011r. Na wstępie dodam, że w osprzęcie uszkodzona jest przepustnica. Działała ale w korpusie pękł ogranicznik/prowadzenie i sterownik wyrzucał błąd jej niepoprawnej pracy, nie działał EGR i silnik wchodził w tryb awaryjny. Wyprogramowałem ją poprzez usunięcie błędów z tablicy. EGR zaczął działać, auto odzyskało moc....
Auto zawsze traci moc i to tylko w tej jedynej sytuacji tj. po przekroczeniu prędkości ok 120-130 km/h i wtedy po zatrzymaniu nie słychać charakterystycznego gwizdu turbo po przygazówce. A jak wyłącze silnik i go uruchomie ponownie to wszystko działa ponownie do momentu przekroczenia owej prędkości ok.120-130km/h znowu traci moc.Na postoju na wolnych...
Witam, Mam problem z szarpaniem przy rozpedzaniu w zakresie 1300-2300obrotow. Na kompie nie ma żadnych błędów, tylko ciśnienie paliwa się rozbiegalo i falowal parę razy na wolnych obrotach. Wymieniłem regulator ciśnienia i przeszło falowanie a poszarpywanie nadal jest tylko z mniejszą częstotliwością. Wczoraj przy podłączeniu kompa wyskoczył tylko błąd...
a jesteś w stanie mi podać jakie wartości powinien mieć czujnik by go nie kupować na daremno. Dodano po 9 1 błąd przy założonym czujniku to "turbosprężarka/czujnik ciśnienia doładowania sprężarki "A" -sygnał nieprawidłowy (poza zakresem pracy)" 2 błąd "obwód regulatora objętości paliwa - sygnał nieprawidłowy (poza zakresem pracy)" dodam że ten błąd...
Jeśli błąd pojawia się w początkowej fazie grzania to raczej było F22 ( sprawdź w pamięci felerów) - ale też pomoże podwyższenie. Wg instrukcji F22 to: Brak wody lub praca „na sucho“/palenie się Przyczyna: Zbyt mało wody w urządzeniu, uszkodzenie przełącznika braku wody, uszkodzenie kabla do pompy lub uszkodzenie przełącznika braku wody,...
Jak na foto silnik ma gumową czarną osłonę montowaną w obudowie. Pracował OK jak czyściłem wężem do przetykania rur. Później czyściłem chodnik jakieś 10min zwykłe ustawienie pistoletu. Wtedy przełączyłem na Turbo wirującą końcówkę i po chwili zauważyłem że karcher który stał na wycieraczce pod domem zaczoł znowu cieknąć pod spodem. Jak zwykle rozebrałem...
Po co zmieniać mapę n75? Stroiłem takie silniki na dużym turbo i nigdy jej nie ruszałem. Mapa N75 jest korygująca. Sterownik dąży do zadanego ciśnienia. Ja bym sprawdził geometrię i ewentualnie podmienił zawór n75 Przy 1 podejściu zmieniłem zadane ciśnienie na 2150mbar nie ruszając mapy N75, problemem wtedy był pik ciśnienia do 2300mbar przy ~2100obr/min....
Witam. Audi A4 B5 1997r. 90 km 1.9tdi. Podłączony komputer - 0 błędów. Po dobraniu się do turbo widać że nie pracuje sztanga - po odpięciu przewodu podciśnieniowego ( nic nie ssie, nic nie dmucha) i przyłożeniu do gruchy niewielkiego ciśnienia z zewnętrznego źródła zasilania powietrza, widać jak porusza się dźwignia. Do N75 nie dochodzi podciśnienie/...
Jeśli chodzi o montaż turbo w silniku gaźnikowym to są dwie możliwości: -gaźnik w strefie podciśnienia (przed sprężarką) -gaźnik w strefie nadciśnienia (za sprężarką) Rozwiązanie drugie jest częstsze, a jeśli występuje IC to jedyne. Gaźnik jest w nim po prostu uszczelniony (uszczelki muszą wytrzymać ciśnienie doładowania), a paliwo podawane jest przez...
Mam problem z silnikiem 1.3 cdti 55kW w Corsie C. Problem zaczoł się zimą. Auto nie chciało odpalać a jak odpaliło to strasznie dymiło na biało (czuć niespaloną ropę). Okazało się ,że wtryskiwacze leją wiec je zregenerowałem. Auto dalej dymiło więc okazało się,że jest kompletny brak kompresji na 1 i 4 cylindrze. Zrobiłem remont silnika i trochę sie...
Witam, Mam Peugeot 407 SW, 2.0 Hdi 136 KM, z 2005r. typ RHR, skrzynia 6-biegowa, przejechane ma 210 tys. km. (brak navi, tempomatu, poza tym, chyba ma wszystko z wyposażenia do tego modelu) i jestem nieszczęśliwym właścicielem od połowy grudnia 2013r. Poniżej opiszę dwa problemy, które wydaje mi się, mogą być ze sobą jakoś powiązane: 1.) Mam taki problem,...
A tu się koledzy mylicie...istniały fabryczne polonezy 1,5 turbo. Było to w okolicach 1987r i były dwie wersje: jedna chyba A grupowa, odprężona, po większych modyfikacjach, z tego co pamiętam ok 220KM, o dziwo na gaźniku FOS Łódź i ze skrzynią rajdową (niesynchronizowaną) oraz mostem ze szperą, oraz N grupowa, mająca stokilkadziesiąt koni, posiadająca...
Witam to mój pierwszy post tutaj:kod błędu P0089 P1272 P1273 Po wykasowaniu za pomocą Bosch KTS200 pojawiał się już tylko błąd P0089 Syndrom: w trakcie jazdy nagły spadek mocy - bez aktywowania kontrolki MIL-Check Engine niezależnie od tego czy ciepły czy zimny silnik Właśnie zakończyłem prace z Nissan Almera Tino 2.2 dci 116 KM Objawy Nissan to spadek...
Witam chciałem się podzielić ostatnim doświadczeniem z błędem P2263 ford kuga błąd oznacza obwód regulatora ciśnienia doładowania turbosprężarki . Samochód podczas jazdy szarpie ,przy równej jeździe i zapalają się kontrolki od silnika po esp . Przyczyna tego błędu był erg ,zatkałem go i wszystko ok . Muszę tez wspomnieć iż jeszcze w wcześniej wymieniłem...
Witajcie (Szukałem i szperałem, uzupełniłem wiedzę, prosiłbym o potwierdzenie moich przypuszczeń z Waszego doświadczenia) Citroen Xsara II 2.0 HDi (RHZ DW10ATED) w automacie 109KM 2002 rok. Dwie dolegliwości: 1 Dolegliwość Jak osiąga temperaturę pracy (75st i więcej) to sporadycznie podczas ostrego przyspieszania (niski bieg na skrzyni auto - np 2,...
Witajcie drogie koleżanki i koledzy, Chciałem was prosić o pomoc w analizie wykresu kilku parametrów pracy silnika 2.0 HDI 135KM w czasie jazdy. Wykres został zapisany dzisiaj przy pomocy programu ScanXL. Samochód ma silnik w systemie common rail, układ wtryskowy firmy Delphi, nie ma FAPu, samochód jest w rodzinie od nowości i został kupiony w salonie...
Witam , kupiłem silnik cały kompletny wraz z całym osprzętem i okablowaniem 3.0 160 km z 2010 roku . Zamontowałem go w Ducato z 2007 roku który wcześniej posiadał taki sam silnik , silnik który kupiłem stał dosyć długo w aucie po wypadku , na początek gdy już wszystko poskładałem odpalał i gasł , okazało się ze regulator ciśnienia paliwa na pompie ,...
Problem rozwiązany. Okazało się , że był spalony jeden z bezpieczników w komorze silnika. F115/7,5/10A zawór PCV, zawór VCV, czujnik obecności wody w paliwie, zawór odpowietrzający, zawór wirowy, zmienny zawór ssący, zawór EGR, zawór sterujący olejem IVVT (układ sterowania silnikiem) czujnik T.MAF, zmienne opóźnienie rozrządu zaworów wydechowych, aktywny...
W końcu ja z tym fatem jest, bo znane mi modele 75 to albo stary uno na LE2Jetronic, ale sondy nie miało ( silnik podobny jak w uno turbo) albo nowszy na Mono-Jetronic A2.2 ma sondę, ale wtrysk pojedynczy? Generalnie jakie by nie było należy sprawdzić jakie jest ciśnienie paliwa, czy nie za duze, czy silnik nie jest pojony obcym paliwem, spoza wtryskiwaczy...
To jakie są te gazy odpowiednio dla TD a V6? V6 otwiera drugi dolot dopiero przy 3500rpm więc nie wiem jak to policzyć. Kolego odwiedz racingforum , zobacz wykresy z hamowni poczytaj co i jak i za ile zastanów się jak byś chciał żeby ci autko jeździło z turbiną. Mocny dół, góra , drag. A to tylko początek, na dzień dobry większe wtryski , pompa paliwa,...
Odświerzyłem swoje wiadomości w tym temacie. Sorki, że dopiero dziś pisze ale wcześnie nie dałem rady. Dokładnie tak właśnie się działo. Raz samochód potrafił przejechać kilka set kilometrów, a raz wystarczyło kilkanaście aby zalogował się błąd. Problem leży w tym, że po przełączeniu na gaz wtryski benzyny przestają pracować co powoduje zmianę ciśnienia...
Witam! Jestem tu nowy i odrazu mam kilka pytań ;) No więc tak, w piątek rano odpaliłem swojego jumpera, przejechałem jakieś 2 km i zaczęły się problemy. Otóż licznik i prędkosciomierz przestały działać i zapalił sie check. Auto totalnie nie ma mocy. Byłem u mechanika który podłączył auto pod komputer i wywaliło kilka błędów. Błąd regulatora ciśnienia...
Zalecane momenty dokręcania (grupa J) Nm Śruba pedału przyspieszenia 8 Pokrywa zespołu filtra powietrza 2 Tylna nakrętka zespołu filtra powietrza 8 Przednia nakrętka zespołu filtra powietrza 10 Wspornik do skrzyni biegów, rozrusznika i katalizatora, śruba i nakrętka 21 Świeca żarowa 15 Nakrętka naprężenia wstępnego paska rozrządu 10 Nakrętka naprężenia...
Strona jednostki sterującej Strona złącza Numer wtyku Kolor przewodu Podzespół Numer wtyku Kolor przewodu A 1 Czerwony O7 Bezpiecznik F03 2 A 10 Czarny/Zielony M10 Silnik wentylatora chłodzącego 4 A 11 Żółty/Biały E19 Jednostka sterująca immobilizera A 28 Żółty/Biały A 12 Zielony/Żółty E19 Jednostka sterująca immobilizera A 7 Zielony/Żółty A 13 Brązowy...
Hi, Po logach, które podałeś, to dla mnie ewidentnie jest cos nie tak z turbina, ona sie za wolno rozkręca i nie ląduje tyle co powinna (jakby wirnik przytarty albo coś podobnego) . Wg mnie przy normalnym podłączeniu (bez żadnych diod itp) w momencie gdy wciskach gaz do końca to powinien byc pik przeładowania, zadziałanie regulatora od gruszki i doregulowanie...
niebieskie spaliny oznaczają niespaloną mieszankę paliwo-powietrze. niespełnione AFR. zobacz na VAG'u (o ile jest tam taka opcja). w normalnym aucie powinno wychodzić 14,7-1 czyli okolo 14-15 dm3 na 1 litr benzyny/ropy. w dieslu (Szczegolnie VW) ślady oleju w dolcie są NORMALNĄ rzeczą. podkreślam słowo "ślady". czy moc auta spadla? turbo rozkręca sie...
Ja mam ten sam problem, dymi na biegu jałowym i w czasie jazdy - kupa dymu i sadzy. W serwisie Chryslera powiedzieli mi, że 2 wtryski do wymiany, niestety po wymianie bez zmian - więcej nie pojadę do partaczy dobrze, że tylko za diagnozę zapłaciłem bo cenę wtrysków to podali w okolicy 2500PLN ja kupiłem za 1290/szt nówki w hurtownii. Sprawdziłem wszystkie...
To jest ciśnienie gazu pomiędzy listwami a reduktorem. Musi być 1,34 do 1,40. NIe mniej nie więcej. To pozwala na odpowiednie odniesienie się mapy bez korekcji map cisnienia. To bardzo istotne. To jak się ma do tego zapis w instrukcji Omegasa? "IG1 PRV VAPORIZER/PRESSURE REGULATOR (Maggiorato version for aspirated engine, turbo version for turbocharged...
F.28 Urządzenie nie uruchamia się: próby włączenia zapłonu podczas uruchamiania urządzenia nie powiodły się Zakłócenie w dopływie gazu: - uszkodzony licznik gazu lub regulator ciśnienia gazu - powietrze w gazie - za niskie ciśnienie gazu w instalacji - zadziałał zawór przeciwpożarowy Błąd w armaturze gazowej (uszkodzenie głównego magnesu gazowego albo...
Witam. Mam problem z passatem 1,8 benzyna, bez turbo, 1999r. Silnik ma problem z wkręcaniem się na obroty. Poza wywalaniem błędu sondy nie ma żadnych innych błędów. Sonda sprawdzona i jest ok, przepływomierze podmienione 2 i na dwóch jest to samo. Objawy są takie, że po odpaleniu na zimnym silniku, kicha, prycha, jakby nie pracował na wszystkie cylindry...
Witam. Pacjent: Peugeot Beeper Teepe 2009r. 1.4HDi 70 PS. Problem: Odpala i gaśnie po 1-2 sek. Przed awaria auto stało w garażu blokowym (blaszak) z kiepską wentylacją ale po 5x męczeniu rozrusznikiem zagadało i parametry cisnienia paliwa turbo itp były w normie, poza niskim przepływem powietrza na poziomie 170mg/suw na wolnych. Auto miało moc, nie...
Dane z ServiceBox'a Peugeota Model 3008 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 12394 89 2 0592 Data Początku Gwarancji 22.11.2010 NRE(homologacja) e2*2001/116*0377*04 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 3008 TYP NADWOZIA CROSS OVER 5-DRZWIOWY WYKOŃCZENIE ŚREDNI ŚREDNI SILNIK DIESEL...
Witam W końcu odebrałem mojego golfa po skutkach "gibającego koła" Wsadził mi drugi silnik niestety bez turbo. Z głowicy odczytałem że z 96' roku zresztą mechanik też tak mówił. Po oględzinach zauważyłem kilka nowości na pompie czego wcześniej nie miałem. Szukałem trochę po forum ale trudno szukać jak się nie wie czego. 1. Automatyczne ssanie (zielone)...
(...) sekund po wciśnięciu pedału przyspieszania. Turbo nie zalacza się. Sterownik się zgrywa i wgrywa po obd Doszedłem do tego że nie ma 5v na czujnikach - co to może być? Gdzie jest zwarcie?, mieliście taki przypadek? Błąd dtc 0641 https://obrazki.elektroda.pl/8413375000_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Na podstawie...
(at)sly_1978 Czytać nie umiesz? Chce rozkodować VIN. Charakterystyki pojazdu Model 407 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna) 10748 CJ 2 0111 Data Początku Gwarancji 23.01.2007 NRE(homologacja) e2*2001/116*0297*06 Informacje ogólne RODZAJ PRODUKTU POJAZD SPECJALNY ZNAK HANDLOWY/TYP ELEMENTU PEUGEOT LINIA PRODUKTU 407 TYP NADWOZIA HATCHBACK...
Witam od kilku tygodni borykam się z tym problem i potrzebuję jeśli ktoś posiada schemat instalacji elektrycznej silnika do samochodu jak w temacie. Problem początkowo opisany tutaj http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic30... bez schematu nie mogę sobie poradzić gdyż nie wiem gdzie powinny być przejścia a gdzie nie w instalacji. Z góry...
byłem przy tamtym samochodzie wczoraj zrobiłem parę zdjęć, próbowaliśmy sprawić by chodził dobrze etc. Ale co sie okazało auto było u elektryka ale ten nie podpiął wogóle do komputera czujnika temp. cieczy chłodzącej i temp powierza dolotowego. z tego co zaobserwowałem to WG działa, zamkniety powoduje świszczenie , otwarty nie świszczy z turbiny wiec...
Witam Panowie ponownie Tym razem mały problem z DS4 (174000km) silnik DV6C - 9HR (Siemens-Conti) Auto przyjechało 1500km z Francji bez problemu W Polsce sporadycznie używane (około miesiąca) Pewnego dnia zaczęły się problemy z odpaleniem tzn Na zimnym silniku ciężki rozruch (kręci normalnie) Jak odpali to do momentu uzyskania temp chłodziwa około 75...
Niestety mój projektant a zarazem wykonawca taki właśnie piec mi narzucił - pomimo moich sugestii że chciałbym coś o naprawdę niewielkiej mocy. Wcześniej drążyłem temat na forach i rzeczywiście optymalnym byłby kocioł zdecydowanie mniejszy. Stało się jak się stało, projektant twierdził że można regulować moc kotła i ten będzie dla mnie optymalny. Trudno...
sygnał ciśnienia turbo elektrozawór ciśnienia turbo czujnik ciśnienia turbo
jupiter zelmer silnik zamontowac silownik laptop sterownik baterii samsung
ogrzewanie gazowe autokonsumpcja fotowoltaiki
Schemat radiobudzika Novaline - dostępność i alternatywy Solarium Ergoline 26 - wybijanie korków przy włączonej lampie twarzy 400W