Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Po wymianie uszczelki i wałka rozrządu traci ciśnienie na cylindrach tak jakby rosły regulatory. po kilku godzinach odpali i chwile chodzi ładnie potem gaśnie. Czy uszczelka od opla 1,4 pasuje do lanosa 1,5 .
Witam, Założyłem dodatkowy wskaźnik ciśnienia oleju z czujnikiem i mam z nim problem. Wskazania pokazuje w miarę przyzwoite ale : drży wskazówka wskaźnika , czasem podskoczy ciśnienie bez powodu o jeden bar i opadnie. Plus po zapłonie podłączałem w kilka stabilnych punktów i dalej to samo a nawet bezpośrednio do akumulatora i bez zmian. Masa to samo....
Witam, i prosił bym o pomoc w następującej sprawie. Otóż Lanos 1.5-16V 99r z instalacją gazową zamontowaną u dilera :D Problem w tym że od jakiegoś czasu dzieje się to co raz częściej i wtedy pojawiają się kłopoty z odpalaniem zarówno ciepłego i zimnego silnika, po przekręceniu stacyjki pompa paliwowa powinna przez 2 sekundy tłoczyć paliwo by wyrównać...
Witam wymieniłem pompe paliwa i filtr paliwa w lanosie z silnikiem 1.5 w gazie i jest problem ze nie chce dalej odpalac. Pompa buczy , a jak chce to z gazu odpala. Prosze o pomoc
Nie mam zasilania przekaźnika sprężarki klimy. Wyjmowałem przekaznik ze skrzynki i zwieralem zaciski prądowe. Wtedy sprężarka zaskakiwała. Okazało się, że zasilanie cewki przekaźnika +12V jest, natomiast brak masy. Masa jest podawana przez komputer, który ją odłacza gdy temperatura płynu chłodzącego przekroczy 112C. I co tu mogło sie zapsuć ? komputer...
Witam, pacjent to Lanos 1.5 16V, od jakiegoś czasu sporo pali 12,5 - 13 w cyklu mieszanym. Dziś sprawdziłem miernikiem jak się zachowuje sonda. Jak silnik był jeszcze zimny to napięcie oscylowało w przedziale 0,2 - 0,8 czyli prawidłowo. Jak gorący to przy większych obrotach silnika analogicznie (głównie w okolicy 0,4 - 0,5 V )więc OK - ale za to po...
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
Więc możliwości są dwie -albo pompa wcale aż tak wspaniale nie pompuje i ciśnienie jest zbyt niskie do przebicia regulatora, albo regulator jest uszkodzony - zablokowany. Dopóki nie będziesz miał manometru i nie zmierzysz, nie ma o czym dalej rozmawiać.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Witam serdecznie.Miałem podobny przypadek i to były zapchane wtryski i regulator cisnienia w listwie.Zmierz ciśnienie na listwie(2,7At.) i wymontuj i popatrz jak leci paliwo z wtrysków.Pozdrawiam.
To sprawdziłem przed wyjęciem wtrysków. Tzn odłączyłem przewody sterujące wtryskiwaczami. I są wysokie obroty. Poza tym zauważyłem, że wolne obroty się ustalają zaraz po odpaleniu. Odłączenie pompy już po odpaleniu nie zmniejszy obrotów. A podłączenie nie zwiększy. Czy zbyt wysokie / zbyt niskie ciśnienie benzyny może być tu problemem? Czy uszkodzony...
Ciśnienie powinno być si (blokowałem regulator - brak różnicy, pompa wrzucona wczoraj - nówka, oryginał, cewka nowa, kable i świece nowe :) (prosimy nie komentować faktu wymiany połowy rzeczy, ale stwierdziłem, ze przy okazji można to porobić :) we własnym autku). Oczywiście podkreślam, że wydaje się, że problem leży tylko w tym jednym konkretnym wtryskiwaczu...
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Map sensor przy przepustnicy, resztę zaślepić. Z boku zawór od długości kolektora po drodze do tego zaworu jeszcze zasobnik podciśnienia, następnie regulator ciśnienia i serwo.
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
To jeszcze pozostał regulator ciśnienia paliwa, a najlepiej to będzie podpiąć kompa.
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Jeśli nikt się nie pomylił o ząbek przy składaniu rozrządu, to nie bardzo widzę związek. Silniki 16 zaworowe lubią wysokie obroty, co przekłada się bezpośrednio na spalanie. Trzeba by przepatrzeć kolejno, wszystko co ma związek ze sterowaniem składem mieszanki. Od sondy lambda począwszy, poprzez czujnik temperatury do regulatora ciśnienia paliwa. Nie...
Po zatkaniu podciśnienia EGR, EVAP, króćca cienkiego wężyka odmy, regulatora ciśnienia paliwa - bez zmian. Przy poluzowanym bagnecie czuć przedmuch, a po wyjęciu bagnetu - pryska olejem.
Błąd zaworu powietrza biegu jalowego powstaje przy nieszczelnosciach za przepustnicą. 1sterowanie zawodem EGR , 2 serwo , 3 układ pochlaniacza par paliwa , regulatora ciśnienia paliwa.. Gasniecie silnika może być powodowane niedostatecznym ciśnieniem paliwa lub saczeniem gazu przy pracy na paliwie , te usterki jednak nie generują błędu silniczka krokowego...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
Witam serdecznie Pacjent: Daewoo Lanos 1999 1.5 16V 100KM Instalacja: OPTIMA ECO-TEC + SHARK + wtryskiwacze ALEX Montaż: 2013 Przebieg na LPG: 45tysięcy Problem: 1/4 zbiornika benzyny na około tysiąc km. Rozeznałem się trochę w temacie, poczytałem wiele tematów i chciałbym w końcu rozwiązać ten problem, ale mam kilka pytań. 1.Czy mogę wyjąć całą listwę...
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
Witam serdecznie. Jak widzę zdania do końca są podzielone, a czy któryś z kolegów pokusił się kiedyś o rozebranie takiej padniętej pompy? Moja z lanosa nie zatarła się tylko więcej paliwa pompowała z boku (taki zawór przelewowy umieszczony w samej pompie) niż do kolektora paliwowego. Było to spowodowane tym, że w czasie jazdy na lpg nie miała co zrobić...
Witam. prosę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu . 2-3 tygodnie temu nie równa praca silnika, gdy dotykałem przewodów zapłonowych czułem na dłoni przebicie. U mechanika wymieniłem świece i kable zapłonowe- wszystko w porządku Tydzień temu , zrobiła się dziura w wężyku paliwa ( na tej ściance przy kabinie)- sikało aż "miło ", - wymieniliśmy wężyk paliwa....
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
Nie ma takiego auta które by miało 0,5 bara podciśnienia na wolnych, chyba ze będzie filtr powietrza zatkany... myśle , że tak ok. 0,28 do 0,38 bara będzie dobrze Przekonajmy się? Wypnij podcisnienie np od regulatora cisnienia paliwa i sprawdź. Porównaj z innym autem.
Dzień Dobry mam problemy z lanosem ogólnie uszczelniacze i uszczelka pod glowica (prawdopodobnie) bierze olej itp itd. Ogolnie auto zadbane brak rys praktycznie nowe progi nowy uklad wydechowy wtryskowy oraz parownik jak i rozrząd (rozrzad 2 letni 20k km) , przewody hamulcowe jak i hamulce nowe (1 rok maja) + regulator cisnienia nowy wiec mozna powiedziec...
Zamiast grzebac i kombinowac mozna kupic regulator cisnienia. Jednak tak jak pisales co po wie na to pompa. Inna kwestja to przy zbyt duzym csnieniu wtryski przestaja prawidlowo pracowac, wiec predzej czy pozniej bedzie trzeba je zmienic. Owszem to co napisales to jest prawda, tylko nie jest to takie proste. Zwlaszcza ze wolnossace dosc mocno reaguja...
Twoj to full group moj na 99% pełna sekwencja bo czas wtrysku na wolnych rpm 2.6ms a na wot wskakuje na 12ms wiec typowo japonskie sterowanie - z głową a nie do 18ms. Sprawdze czy wykrywa cutoff ale raczej tak bo ladnie hamowal silnikiem. Masz może info jak prawidłowo ustawić położenie przepustnicy? W fiacie ustawia sie na ilość krokow silniczka zaworu...
lanos ciśnienie regulator lanos ciśnienie paliwa lanos
check right brake light thiele smalla menedżer rozruch
marantz pm7000 stiebel eltron pompa ciepła
Błąd E04 w klimatyzacji Panasonic - przyczyny i rozwiązania Mercedes-Benz W124 250 D OM602 – brak przekaźnika pompy paliwa, układ mechaniczny