http://www.alejahandlowa.pl/tr/produkt/r... Jeżeli masz taki to możesz
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Nie pytam czy to nie przypadkiem Twój temat wisi na PFD, ale... hmm, za co trzymali ten regulator ?
Przecież tam są regulatory hydrauliczne, nic się nie ustawia ręcznie
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Jeśli to stukanie trwa ok. jednej dwu sekund po uruchomieniu zimnego silnika, a silnik posiada hydrauliczne regulatory luzu zaworowego, to niewątpliwie do wymiany są te regulatory.
Przesyłam zdjęcie komory silnika. Mam zaznaczony urwany króciec przy którym nie ma żadnego elektrozaworu oprócz czujnika ciśnienie w kolektorze, więc zapewne był podłączony tylko nie wiem do czego. Widać jeszcze jakąś dorobioną zaślepkę na kolektorze. Nie wiem czy coś tam miało (było) podłączone czy nie. Przypomnę że samochód jest przez kogoś pogrzebany....
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
Sprawdź poziom elektrolitu w akumulatorze. Możliwe że masz uszkodzony regulator ładowania akumulatora i "wygotował" się elektrolit stąd ten dym przy wysokich obrotach. Jeśli ubytki są niewielkie to uzupełnij wodą destylowaną. Po objawach wnioskuję jednak że elektrolitu już może nie być i czeka Cię regeneracja akumulatora i wymiana regulatora ładowania.
Map sensor przy przepustnicy, resztę zaślepić. Z boku zawór od długości kolektora po drodze do tego zaworu jeszcze zasobnik podciśnienia, następnie regulator ciśnienia i serwo.
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Chce zaadoptować do Poloneza elektryczną regulację świateł z Seata Toledo: natchnął mnie artykuł ze strony [url=http://www.fsoptk.pl/forum2/viewtop... PTK. Na szrocie udało mi się dostać jedynie silniczki, w rozbitym Seacie nie było już deski rozdzielczej - więc brakuje mi regulatora kabinowego. Rozpoznając temat, dotarłem do schematu...
Inny rodzaj regulatora i inna zasada jego wzbudzania.P
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
Ze niby z regulacją ? Akumulator, 2 bezpieczniki, przekaźnik, pompa paliwa + złącza, przewody - oto cały PWM :) Spada Ci raczej napięcie, co będzie normalne przy tych wszystkich odbiornikach, lub nie wyrabia alternator. Nie zaślepiaj regulatora.
Po odłączeniu całkowicie regulatora pozostawieniu samej rurki na 5b na prostej drodze było 120 km/h a na luzie prawie 4 tyś. Trzeba pamiętać że to C20NE w dość lekkim gołym lanosie. Do tego silnik krokowy też "daję" 900 obr
To jeszcze pozostał regulator ciśnienia paliwa, a najlepiej to będzie podpiąć kompa.
Jeżeli masz podświetlany regulator wysokości świateł to wszystkie sygnały w jednym miejscu podane jak na tacy.
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
... albo wtryski mają prostatę, albo regulatorek ciśnienia zdeflorowany i benzynka się leje w kolektor. Ewentualnie cierpi na nadciśnienie paliwa, za sprawą w/w regulatorka lub zatkanego powrotu.
Moze poprostu szukam pomocy? Jak sadzisz? Napisalem objawy pracy kontrolki, wiec moze ktos odrazu bedzie w stanie stwierdzic czy to szczoty, dioda, czy moze regulator? Moze ktos robil taki altek z identycznymi obiawami?
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
Regulator raczej bez problemow jest (daewoo lanos). Raczej stawiam na zakłocenia. LEDy połaczone są w sekcjach 6x3 sztuki i podłaczone przez stabilizator 7810 i odpowiedni rezystor. Efekt migotania wystepuje jednynie na włączonym silniku więc samo podłaczenie jest dobre jedynie jak wyeliminować zakłócenia ? Pewnie są jakieś standardowe układziki do...
Nie ma takiego auta które by miało 0,5 bara podciśnienia na wolnych, chyba ze będzie filtr powietrza zatkany... myśle , że tak ok. 0,28 do 0,38 bara będzie dobrze Przekonajmy się? Wypnij podcisnienie np od regulatora cisnienia paliwa i sprawdź. Porównaj z innym autem.
Witam Myślałem, że jest podobnie jak miałem w poprzednich samochodach tzn. odkręcam jedną śrubkę w obudowie alternatora i wyciągam regulator napięcia wraz ze szczotkami. W tym samochodzie , mimo korzystania z kanału nic nie mogę podpatrzeć i stąd te moje pytanie.
Po wymianie uszczelki i wałka rozrządu traci ciśnienie na cylindrach tak jakby rosły regulatory. po kilku godzinach odpali i chwile chodzi ładnie potem gaśnie. Czy uszczelka od opla 1,4 pasuje do lanosa 1,5 .
Wszystkie. Dlatego to jest dziwne i jak dam prawy na desce ikona szybciej mryga Szukać przy przerywaczu , odłączony cały obwód ? Dałem ? . żeby nikt mi nie zarzucił , że p---- . Pozdrawiam . ok trochę pogrzebalem w internecie i znalazłem coś takiego "Zielona kostka w podstawce za regulatorem wysokości świateł i prawego lustereka" czyli możne ktoś mi...
Świadczy to o błędnej konstrukcji regulatora napięcia tylko i wyłącznie. Poza tym - jaki to samochód, że zaledwie 30A? Byle Lanos ma alternator 85A...
Jeśli nikt się nie pomylił o ząbek przy składaniu rozrządu, to nie bardzo widzę związek. Silniki 16 zaworowe lubią wysokie obroty, co przekłada się bezpośrednio na spalanie. Trzeba by przepatrzeć kolejno, wszystko co ma związek ze sterowaniem składem mieszanki. Od sondy lambda począwszy, poprzez czujnik temperatury do regulatora ciśnienia paliwa. Nie...
Witam serdecznie.Miałem podobny przypadek i to były zapchane wtryski i regulator cisnienia w listwie.Zmierz ciśnienie na listwie(2,7At.) i wymontuj i popatrz jak leci paliwo z wtrysków.Pozdrawiam.
Tak w skrócie to można opisać , a stało się to po ,, remoncie ,, silnika , bo zapiekły się regulatory, mechanik wymienił rozrząd (kpl), regulatory, głowicę, świece i wałek rozrządu , po tej naprawie to nie to auto, zamiast być lepiej to jest znacznie gorzej. Zapala na dotyk, elegancko i z gracją , ale już po upływie paru sekund, może minuty zaczyna...
Witam wie ktos jak zrobic kontrolke swiatel mijania do lanosa? Wpakowałem zieloną diodę zamiast żaróweczki podświetlającej w regulatorze położenia reflektorów po lewej stronie kierownicy. Odpowiednio dobrana dioda z rezystorem np 680 Ohm powoduje, że nawet w dzień widać podświetlenie. Wiem, że to tylko środek zastępczy ale za to mało roboty i bardzo...
Włączyłem szeregowo czytnik elektroniczny do 10 A, pokazywał 0,08 - 0,09 A Dodano po 2 A z tym 14,5 i 14,6 to tak było naprawdę - regulator podwyszał bod obciążeniem (oczywiście chwilowy spadek i ustabilizowanie obroty - na wolnych)
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
a co może być przyczyną? Padnięte samo regulatory zaworów? 2 Pytanie Jak sprawdzić cewkę ? Dodano po 31 i jak mozna sprawdzic samoleguratory?
W nocy też? Może od żaróweczek, może regulator dmuchawy... pierwszy raz gorącą żarówkę widzisz? Niech każda ma tylko 2W i jest ich ze cztery blisko siebie... A-ha - teraz Ty sobie zażartowaleś?
Dzień Dobry mam problemy z lanosem ogólnie uszczelniacze i uszczelka pod glowica (prawdopodobnie) bierze olej itp itd. Ogolnie auto zadbane brak rys praktycznie nowe progi nowy uklad wydechowy wtryskowy oraz parownik jak i rozrząd (rozrzad 2 letni 20k km) , przewody hamulcowe jak i hamulce nowe (1 rok maja) + regulator cisnienia nowy wiec mozna powiedziec...
panowie,wczoraj odpielem calkowicie komputer i dzisjaj wpielem znowu i zaczął na benzynie dobrze pracowac i na gazie, lecz po chwili znowu powrocilo do wczesniejszego stanu, z tym ze rowniez kontrolki gazu sie nie swięcą nawet.I jakby elektromagnes czy regulator gazu ktory sie zalącza przy opalaniu zawsze ,trykowcze dziwnie teraz. cos z komputerem ?jak...
Na Twoim miejscu dałbym tam rezystor 1Kohm, albo nawet 2.2Kohm, te 25mA na diodzie to mogło być dla niej zbyt wiele... Poza tym może wcale się nie przepaliła tylko lutowanie nie wytrzymało wstrząsów... Dzieki. Sprawdzałem zasilaczem i dioda nie świeci, czyli padła. Co do rezystorów to nie mozna dać zbyt dużego, bo nie bedzie dobrego podświetlenia skali...
Jest tylko drobny problem - dość niska częstotliwość pracy tego regulatora. Halogeny mają co prawda dużą bezwładność ale to jest zaledwie kilkanaście Hz (na moje stare ucho). ATSD to zadziwiają mnie problemy autora oryginalnego pytania. Sam mam Lanosa, na światłach jeżdżę cały rok, akumulator _oryginalny_ z 1998 roku, czyli ma już 7 lat i nigdy nie...
(at)g107r: Jak to jaką mam cewkę? Błąd silnika czasem się pokazuje, wcześniej cześciej przy nierównej pracy silnika na jałowym, czasem gaśnie, czasem świeci... Nie posiadam sprzętu do odczytania błędów Pompa włącza się po chwili od zapłonu, jak kręcę rozrusznikiem to nie słyszę, ale jak przestanę kręcić i zostawię na 2 to słychać, że pracuje. Diody...
Witam, wybaczcie, że odgrzebuję temat sprzed roku. Walczę teraz z instalacją elektryczną, której nie dokończył poprzedni właściciel budowanego auta. Chciałbym mieć płynną regulację pracy wycieraczek. Widziałem na forum, że możliwe jest wstawienie gotowego regulatora z innego auta. Czy np. taki regulator z Espero nada się do każdego układu? Czy on tylko...
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
Witam Posiadam Daewoo lanos 1.5 8v z roku 98 . Piszę do was ,ponieważ mam problem z alternatorem .A mianowicie chodzi mi o taką sprawę czy wie ktoś jakie są parametry diód co są zamontowane w alternatorze i ile jest ich w środku, bo zanim się wezmę za naprawę chciałbym dokonać zakupu tych elementów .Problem mam z alternatorem taki ,że zawiesza się ładowanie.Raz...
Słąby nadmuch, znaczy wentylator niedomaga ? Może coś się zablokowało w przegrodach regulujących przepływ powietrza przez nagrzewnice. Jeżeli temperatura płynu jest OK, silnik nagrzany, to może nie załącza się obieg prze nagrzewnice umieszczoną w okolicy dmuchawy, wystarczy sprawdzić, czy przewody wodne idące do nagrzewnicy są gorące zasilający i powrotny....
Twoj to full group moj na 99% pełna sekwencja bo czas wtrysku na wolnych rpm 2.6ms a na wot wskakuje na 12ms wiec typowo japonskie sterowanie - z głową a nie do 18ms. Sprawdze czy wykrywa cutoff ale raczej tak bo ladnie hamowal silnikiem. Masz może info jak prawidłowo ustawić położenie przepustnicy? W fiacie ustawia sie na ilość krokow silniczka zaworu...
Witam. Piszę tutaj pierwszy raz. Zamontowałem do Poloneza zamiast hydraulicznej regulacji reflektorów elektryczną z Lanosa. Montaż siłowników i instalacji to nie był problem, wszystko poszło gładko, jak i podłączenie. Problem w tym, że sam regulator 'nijak' pasuje do wnętrza Poloneza i nie ma gdzie go zamontować. Chciałem zamontować potencjometr w miejscu...
Witam, podłączę się do tematu, o ile jeszcze on żyje ;) posiadam ogrzewanie podłogowe w bloku mieszkalnym, po lekkim remoncie chciałbym uporządkować sprawę z regulacja mojej instalacji. W takim podłączaniu jak na zdjęciach działa, jednak chcąc regulować temperaturą ogrzewania podłogi jest problem. Jak należałoby zmodernizować instalację, aby mógł ręcznie...
Witam.Moj kolega mial podobe przygody z espero,ale tam winnym okazal sie regulator napiecia alternatora,na wolnych obrotach wszystko gralo,ale pozniej reg.szalal i strasznie podbijal napiecie w instalacji.To,ze na bezynie go boli a na lpg jest ok,jest zapewne spowodowane wlasnie podwyzszonym napieciem w instalacji,i komp sobie świruje.
Błędy odczytane: - 35 Regulator biegu jałowego (IACV) Oboty silnika przy zamkniętej przepustnicy różnią się od założonych obrotów biegu jałowego o 170 obr/min ; - 45 Czujnik tlenu Bogata mieszanka, napięcie powyżej 865 mV Tak z mojej skromnej dedukcji coś jest nie tak z układem zapłonowym, tak zresztą jak sugerujecie (przewody, cewka WN, świece). A...
Błąd zaworu powietrza biegu jalowego powstaje przy nieszczelnosciach za przepustnicą. 1sterowanie zawodem EGR , 2 serwo , 3 układ pochlaniacza par paliwa , regulatora ciśnienia paliwa.. Gasniecie silnika może być powodowane niedostatecznym ciśnieniem paliwa lub saczeniem gazu przy pracy na paliwie , te usterki jednak nie generują błędu silniczka krokowego...
Zamiast grzebac i kombinowac mozna kupic regulator cisnienia. Jednak tak jak pisales co po wie na to pompa. Inna kwestja to przy zbyt duzym csnieniu wtryski przestaja prawidlowo pracowac, wiec predzej czy pozniej bedzie trzeba je zmienic. Owszem to co napisales to jest prawda, tylko nie jest to takie proste. Zwlaszcza ze wolnossace dosc mocno reaguja...
Nie zdegenerowaną do pierwszej, regulator, "krokowy" jest nadal podłączony? Nie, krokowiec jest podłączony. Instalacja to BRC Just Junior, a więc dość prosta konstrukcja, najgorsze, że nie posiada interfejsu pod komputer, więc podgląd parametrów instalacji jest bardzo trudny. Masz fejsa by sprawdzić czy nowy też odcina? Mam, sprawdzę to. Plus tego...
To sprawdziłem przed wyjęciem wtrysków. Tzn odłączyłem przewody sterujące wtryskiwaczami. I są wysokie obroty. Poza tym zauważyłem, że wolne obroty się ustalają zaraz po odpaleniu. Odłączenie pompy już po odpaleniu nie zmniejszy obrotów. A podłączenie nie zwiększy. Czy zbyt wysokie / zbyt niskie ciśnienie benzyny może być tu problemem? Czy uszkodzony...
Ciśnienie powinno być si (blokowałem regulator - brak różnicy, pompa wrzucona wczoraj - nówka, oryginał, cewka nowa, kable i świece nowe :) (prosimy nie komentować faktu wymiany połowy rzeczy, ale stwierdziłem, ze przy okazji można to porobić :) we własnym autku). Oczywiście podkreślam, że wydaje się, że problem leży tylko w tym jednym konkretnym wtryskiwaczu...
Radiowiec, pohamuj sie troche. Po pierwsze gdzie ty zakladales te instalke? Niech zgadne, ASO. Tak, wiec 900 zl za wymiane oleju i swiec. A to Cie orzneli. Nawet za njlepszego Mobil1 zaplacisz powiedzmy za 4l 150zl. Podwojne platynowe Mopara , liczmy, ze jedna kosztuje 60 zl (po co Ci takie swiece????????? I tak z powodu nagaru bedziesz je musial wymienic...
Witam serdecznie Pacjent: Daewoo Lanos 1999 1.5 16V 100KM Instalacja: OPTIMA ECO-TEC + SHARK + wtryskiwacze ALEX Montaż: 2013 Przebieg na LPG: 45tysięcy Problem: 1/4 zbiornika benzyny na około tysiąc km. Rozeznałem się trochę w temacie, poczytałem wiele tematów i chciałbym w końcu rozwiązać ten problem, ale mam kilka pytań. 1.Czy mogę wyjąć całą listwę...
Tak, ale instalacja 2gen ustala sobie skład mieszanki na podstawie wskazań sondy lambda. Jak wywaliłeś attuator/krokowy od gazu, to USTALAŁA. Komputerek Lecho wyeliminowałeś odłączając mu krokowca, Jego jedyny regulator, teraz masz ustawione na sztywno śrubą. nie zmiennie krokowym i sonda nie uczestniczy w sterowaniem dawką gazu. Może mieć wpływ jedynie...
Witam ponownie!Zagadka została rozwiazana,problem polegał w nowym wałku rozrzadu ,krzywki miały identyczna wysokość ,lecz były minimalnie w innych połozeniach,stad przy wycisnietych samoregulatorach zaworowych jako tako chwile pracował bo domykało zawory mimo innego czasu otwarcia,a gdy sie regulatory ułozyły,fazy rozrzadu były na tyle dokładne ze zawory...
Witam. prosę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu . 2-3 tygodnie temu nie równa praca silnika, gdy dotykałem przewodów zapłonowych czułem na dłoni przebicie. U mechanika wymieniłem świece i kable zapłonowe- wszystko w porządku Tydzień temu , zrobiła się dziura w wężyku paliwa ( na tej ściance przy kabinie)- sikało aż "miło ", - wymieniliśmy wężyk paliwa....
Witam serdecznie. Jak widzę zdania do końca są podzielone, a czy któryś z kolegów pokusił się kiedyś o rozebranie takiej padniętej pompy? Moja z lanosa nie zatarła się tylko więcej paliwa pompowała z boku (taki zawór przelewowy umieszczony w samej pompie) niż do kolektora paliwowego. Było to spowodowane tym, że w czasie jazdy na lpg nie miała co zrobić...
Witam. Od niedawna mam Daewoo Lanos 1.5 DOHC. Jest w nim zamontowana fabryczna instalacja gazowa. To chyba jakiś przestarzały model bo auto ma 12 lat. Sterownik jest oddzielnie z emulatorem wtrysku. Nie można odczytać jak się to ustrojstwo nazywa. Posiada dziwne złącze do komunikacji. Tzw. "piątka" jak stosowana w starych wzmacniaczach stereo. Rozebrałem...
Witam. Sprawa dotyczy Lanosa 1.6 z instalacją LPG. Problemy występują i na benzynie i na gazie. Przedstawię sprawę po kolei, być może będzie to istotne dla rozwiązania problemów: --------------------------- --------------------------- Od jakiegoś już czasu: Na benzynie: 1. Wciśnięty pedał gazu, dajmy na to więcej niż 1/3 zakresu, wszystko idealnie,...
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
regulator ciśnienia lanos regulator ciśnienie lanos zapłon lanos
zerowa licznik licznik jakie playstation polecacie kuchenka elektryczna wymiana płyty
instrukcja obsługi silvercrest rch7s52 silvercrest rch7s52
Różnice pomp ABS Bosch 8E0 614 111 AH i AE w Audi A4 B5 Jak odblokować wszystkie opcje na monitorze Samsung S22B300H