Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Po odpięciu regulatora ciśnienie powinno być zdecydowanie wyższe. Więc albo sam regulator nie działa jak należy. Zatarty na przykład, niska wydajność pompy, paliwo gdzieś się przedostaje.
mówimy o jednopunkcie, regulator przykręcony na 4 torx, moze wystarczy dociągnąć śruby? Paliwo nie sika?
Ten błąd , w/g kodów opla , to uszkodzony regulator ciśnienia/otwarty obwód. Takie diktum może oznaczać; uszkodzenie samego regulatora , przerwa na wiązce i lub we wtyczce albo w samym ECU( jak się rozgrzeje to OK). Jak jest zimny to i zapotrzebowanie na paliwo większe , stąd "niskie ciśnienie".
Każdy silnik o zapłonie ZI z elektronicznym wtryskiem paliwa musi posiadać urządzenie blokujące przepływ paliwa w układzie dzięki temu w układzie pojawia się ciśnienie. Wtryskiwacze to zwykłe elektrozawory a to że z nich tryska paliwo to tylko zasługa odpowiedniego ciśnienia w układzie. Tzw regulator ciśnienia paliwa jest zawszę na powrocie paliwa z...
Wężyk od regulatora ciśnienie benzyny zdejmij i sprawdź czy nie ma tam benzyny. A co to ma wspólnego z tym że bierze paliwo razem z gazem?
Wpadłem na pewien trop przy okazji zmiany filtra paliwa. W sobotę kilka godzin po ostatniej jeździe chciałem zmniejszyć ciśnienie w obwodzie zasilania paliwem, jak wcisnąłem ten zaworek na kolektorze wtryskiwaczy i wytoczyło się z stamtąd tylko dwie krople benzyny, jak sprawdzałem to w krótkim odstępie od jazdy, lub odpalania silnika to ciśnienie tam...
Nie lał paliwem do cylindrów ! Przekaźnik pompy paliwa był wyjęty. Tak dokładnie, ma regulator ciśnienia w zbiorniku. Niektórzy nie mają pojęcia o czym piszą, to jak mamy rozwiązać problem. Takich mamy teraz mechaników. I tak jest wszędzie, nawet w ASO. Proszę jednak o odpowiedź na moje pytanie postawione w poprzednim poście.
Moja astra 1,6 i 1996r szarpie po sprawdzeniu wszystkiego co można w aucie dopatrzyłem się że pompka paliwa nie wytwarza ciśnienia wstawiłem manometr w obwód zasilania paliwem i nic nie pokazał znalazłem w instrukcji że ciśnienie powinno wynosić około 3 bar ale czy tak jest może ktoś sprawdzał. Dodam że zmieniałem to ciśnienie regulatorem ciśnienia...
niewiem jak jest akurat w tym modelu ale np w vw złe odpalanie na ciepłym jest spowodowane złą dawką ,a na zimnym złym kątem ale tu zapewne jest cr ,kiedyś miałem taki przypadek w bmw że padnięty był regulator ciśnienia w pompie cr i miał problemy z odpalaniem ,no i musisz sprawdzić czy paliwo jest podawane na pompę wysokiego ciśnienia a dokładniej...
Cześć, Mam problem podobny jak w temacie [url=https://www.elektroda.pl/rtvforum/t... Asterka zgasła i nie pali. Diagnoza: brak ciśnienia CR (3-10bar podczas kręcenia) Błędy w ECU: P0560 - niskie napięcie zasilania (bateria była słaba, naładowana) Podczas kręcenia brak ciśnienia CR. Wymienione: - filtr paliwa - lekko czarny na dole...
Skoro immo nie puszcza to komp odciąłby zarówno zapłon jak i wtrysk! Odcinając wyłącznie zapłon komp "decyduje się" na uszkodzenie katalizatora. Zanalizowałem pierwszy post. Zauważyłem, że jednocześnie silnik zalewa się paliwem, ale startuje na samostarcie. Czyżby coś z zapłonem - nie może zapalić benzyny, a zapala samostart? Skoro nie może zapalić...
Witam Astra G X16xel(PB/GAZ) na PB raz pali dobrze raz muszę kręcić bardzo długo, nie ma to znaczenia czy ciepły czy zimny .Pompa paliwa i filtr wymieniany kilka miesiecy temu,w rozrządzie nic nie grzebane,czujnik temperatury cieczy sprawdzony ,chek sie nie zapala błędów w sterowniku nie ma.Wydaje mi się ze regulator ciśnienia jest ok bo auto na benzynie...
Witam, Dziękuję Wszystkim za pomoc i cenne uwagi. Problem rozwiązany! Okazało się, że podczas mojej ferelnej adaptacji strzelił oring od regulatora na pompie paliwowej i walił paliwem powodując spadek ciśnienia na listwie. W efekcie komp próbował skompensować niskie ciśnienie czasami wtrysków. Jakby nie mogło się to wydarzyć w przeddzień albo nazajutrz....
niewiem czy ciśnienie paliwa jest o.k bo tego niesprawdzałem ale nierozumiem dlaczego miało by być za duże, czyżby regulator ciśnienia źle regulował? Dodam tylko że po odbiorze samochodu z warsztatu miałem niedokręcony wężyk paliwowy przy rurce i tam normalnie tryskało paliwo, myślałem że to jest to ale niestety po przykręceniu okazało się bez zmian...
Witam, mam problem z odpaleniem astry G z silnikiem X16szr; Silnik kręci, ale auto nie odpala. Przepustnica zalewana jest paliwem. Myślałem, że to może regulator ciśnienia paliwa. Wyjąłem go i okazało się, że poprzedni właściciel coś kombinował bo dodał do niego uszczelkę własnej roboty i całość mocno wysmarował silikonem. Kupiłem nowy regulator, zamontowałem...
Witam państwa, chciałbym zwrócić się do użytkowników o poradę. Mam do wykonania na uczelnię model/stanowisko pomiarowe, benzynowego układu paliwowego samochodu osobowego. Układ ma być jak najprostszy, jednak chodzi w nim o to, żeby pokazać ciśnienie paliwa jakie jest dostarczane do wtryskiwacza poprzez zamontowanie w układzie manometru. Poniżej schemat...
no to gites. W takim razie posprawdzam te rzeczy, w środe podepne pod komputer (trza czekać, ale za darmo to nie ma co wybrzydzać :) Dzięki za nakierowanie gdzie szukać problemu :) No to chyba dość na dziś dyskusji, idę spać :) Jeszcze raz dzięki za pomoc. Butla zamknięta i gaz z reduktora wypalony. Przejechałem jakieś 120 km na benzynie i silnik odpalałem...
Dużo masz paliwa w zbiorniku? Jak mało to dolej denaturatu jeśli twierdzisz że masz wodę.Alkohol zwiąże wodę i spali ale jak pisze jeśli masz mało paliw w zbiorniku.Wtedy dotankuj na dobrej stacji. Układ zapłonowy masz sprawny skoro na gazie pracuje dobrze.. Benzynowy układ zasilania jest mniej wybredny od gazowego pod kątem układu zapłonowego. Tu masz...
Witam, To mój pierwszy wątek na Elektrodzie, zarejestrowałem się po mam ciężki temat z zakresu mechaniki. Nie mogę dojść do ładu z moją Zafirą B 2008 1.9 CDTI (silnik z19dt). Pomyślałem że najpierw opiszę jak ja zepsułem ze szczegółami (proszę nie szydzić - wierzę że moja szczerość pomoże w diagnozie) Tej zimy z własnej głupoty zaliczyłem strzał ze...
Niema kontrolki od wtrysku. Auto nie było używane przez tydzień.No ale teraz na razie wszystko wróciło do normy.Odpala normalnie i już nie szarpie.Ale sprawdzę regulator ciśnienia paliwa. Chyba to normalne w autach na benzynie,bo brat zostawił swoją astrę dzień na dworze i też tak mu robiła.
Układ paliwowy się różni. X16XEL ma regulator ciśnienia i powrót na listwie wtryskowej a Z14XE nie.
kolego gazer 11 nie wiem czy to sie nazywa KTS ale pisałe że mechanik podłączył do gniazda testowego jakiś taki przyżąd z wyświetlaczem którym można przetestoweć całą elektronike samochodu oraz zczytac zapisane w pamieci usterki , otóż w pamięci nie było zapisanej żadnej usterki jedyne co wykazała analiza to stukowe spalanie na 1 i 3 cylindrze to było...
P0299 wskazuje, że turbosprężarka wykazuje zbyt niską wydajność. Kiedy ECU wykryje niższe doładowanie niż to, które jest uważane za normalny zakres, ustawi P0299 DTC. Nieszczelność lub blokada wlotu powietrza. Nieszczelność rury doładowania. Nieprawidłowo działający czujnik ciśnienia doładowania turbo. Nieprawidłowo działający regulator ciśnienia turbo...
Ciśnienie w układzie paliwowym regulowane jest przez regulator ciśnienia, w Twoim przypadku na wyjściu po wtryskiwaczu. Natomiast rurka powrotna podłączona jest do koszyczka gdzie znajduje się pompka paliwa, ma to na celu utrzymywanie pompki non stop w benzynie (chłodzenie), nawet przy niskim stanie paliwa w baku. Jeżeli jest to monowtrysk to ciśnienie...
Mam dokładnie taką samą usterkę... auto ma problem powyżej 18*C pali ledwo co, gaśnie od razu. Po przełączeniu na LPG idzie jak nówka, na benzynie też jest ok jak już się rozgrzeje ponad 80*C. (at) drzasiek nie wiem jak u Ciebie ale u mnie wtryski ok, świece ok, cewka ok i wszystkie pozostałe czujniki. Czy u Ciebie też śmierdzi paliwem z wydechu? Ja...
Witam i dziękuję wszystkim za wszelkie wskazówki. Na szczęście okazało się, że pękł mi wężyk podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa pod osłoną na głowicy i nie było tego widać ale teraz już wszystko działa - zamykam temat
Odpada, sprawna pompa w tym aucie potrafi wytworzyć nawet 5 barów jak regulator nie będzie puszczał. takie ciśnienie tam porozsadza przewody paliwowe, o ile wcześniej silnik nie zgaśnie. Szukaj po prostu nowy "regulator ciśnienia abimex".
Odnoszę wrażenie ze wtrysk leje paliwo. Zanim pojawił się problem strzelił sobie z gaźnika. Się zastanawiam czy regulator ciśnienia paliwa nie wypluł membrany czy to może być przyczyną bądź oring na wtrysku ?? Bo aż głupio się przyznać tego nie sprawdzałem. I czy jak bym wypioł wtrysk to czy awaryjnie na gazie powinien odpalić ??
Nie masz w ogóle takiego przewodu. Regulator ciśnienia masz przy pompie, a na listwie stałe ciśnienie względem atmosfery. To co na rysunku to staroć X16XEL który był montowany tylko do 2000r.
Zobacz czy paliwo wraca powrotem do zbiornika . Bo możesz mieć problem z regulatorem ciśnienia paliwa.
Znalazłem rozwiązanie, przed kolejną zimą przestudiowałem książkę serwisową i dowiedziałem się że dla mojego silnika jak najbardziej jest regulator ciśnienia paliwa, tylko znajduje się w zbiorniku paliwa i jest przykręcony do pokrywy. Kupiłem listwę wtryskową od x16xel z regulatorem ciśnienia. W x16xel ciśnienie ma inną wartość i jest zależne od podciśnienia...
Zamki w drzwiach działają poprawnie? W Astrze G było już wstępne załączenie pompy? NIe. Witam Problem przy odpalaniu zimnego silnika. Jak ciepły odpala odrazu.Swiece zaplonowe wymienione.po przekreceniu zaplonu nie ma paliwa na listwie wtryskowej.Brak też charakterystycznego brzęczenia pompy paliwa. Paliwo pojawia sie po dłuższym kręceniu rozrusznikiem.Przekaźnik...
Witam, podbiję temat problem podobny, astra z takim własnie silnikiem. Cieżko odpala i nie ma mocy na Pb zmiezone ciśnienie na listwie 2.4bara przy rozruchu nawet mniej, książkowo powinno być 3.8. Pompa paliwa nowa boscha, filtr paliwa też zmieniony przez kogoś tam prawie nowy. Zostaje tylko uszkodzenie regulatora ciśnienia(o ile pompę ktoś dobrał prawidłową...
Na jałowym nigdy nie będziesz miał takiego zapotrzebowania na paliwo jak pod obciążeniem. Pomiar ciśnienia jedynie daje informację czy regulator działa jak należy.
Pompkę możesz sprawdzić mierząc jej wydajność, ile litrów przepompuje np w minute. Powinienieś gdzieś znaleźć prawidłową wydajność. Możesz też sprawdzić czy paliwo wraca z regulatora ciśnienia przelewem do baku.
1 ms to warość ok. Obserwowałeś strużkę wtryskiwanego paliwa? Zobacz jeszcze, czy nie masz trzech stanów oleju-wyciąg bagnet, powąchaj czy olej nie śmierdzi paliwem. Powiedz mi jeszcze jakie masz wskazanie MAP na wolnych obrotach, jest w okolicy 40kPa? Z regulatora cisnienia paliwa nic się nie sączy do gardzieli? Paliwo z wtryskiwacza "sika" raczej...
W gaźnikowych takie rzeczy się zdarzały, ale we wtryskowych. Albo wtryskiwacz puszcza paliwo albo regulator ciśnienia. Mogą być złe świece lub dużo nagaru, ale nie musi. Kiedyś byłem świadkiem w Audi 80 na gaźniku silnik pracował po wyłączeniu zapłonu i zdjęciu kabla WN z cewki. Mało tego odbił i pracował w drugą stronę. Powodem był źle ustawiony rozrząd...
W takim razie mój błąd, myślałem że korzystałeś z dedykowanego wyjścia, które też w oplach występuje. W każdym bądź razie jak układ paliwowy jest ok (wtryski nie leją), regulator ciśnienia paliwa sprawny to czasy wtrysków w zupełności wystarczą. To co obliczyłeś to tak naprawdę wydajność wtryskiwaczy przy stałym ciśnieniu roboczym (względem kolektora)....
z błędów wynika, że może też być sonda do wymiany Przeciwnie, z błędów wynika że prawdopodobnie jest sprawna. Tak to jest regulator ciśnienia paliwa. Nie to nie jest przewód paliwowy. Sprawdź lepiej czy masz w ogóle iskrę. Jak nie wlałeś do zbiornika co najmniej 10l paliwa to nawet nic nie kombinuj. A mógłbyś mi (lub ktokolwiek) opisać ten wężyk paliwowy...
po sprawdzeniu u elektronika sam . wyszły błędy 1 wysokie napięcie czujnika masowego przepływu powietrza MAF 2 obwód czujnika 1 temperatury powietrza dolotowego IAF 3 wykryto duży przeciek w układzie paliwowym 4 obwód sterujący regulatora ciśnienia paliwa 5 działanie czujnika położenia EGR Po skasowaniu tych błędów jak na razie samochód jeździ poprawnie...
Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Podczas grzebania przy sterowniku nagle zagadał. Kulawo bo kulawo dale dał się wkręcić na obroty. Następnego dnia rano ta sama sytuacja, odpalał wyłącznie na LPG. Jak już złapał to na 2 cylindry. Jako, że od jakiegoś czasu testuję moduł odwróconego priorytetu paliwa* (autorskie rozwiązanie) pomyślałem, że może paliwo...
Witam... Dziś odłączyłem przewód od powrotu paliwa (po wcześniejszym rozgrzaniu silnika) podstawiłem słoik przekręciłem zapłon... i nawet kropelka nie poleciała...spróbowałem też odpalić silnik gdy miałem odpięty ten powrót. Gdy kręciłem rozrusznikiem to pompka już podawała paliwo...Lecz dalej silnik uruchomił się z trudem...Czy jest jeszcze sens sprawdzać...
Co się dzieje? Jakie objawy? Sam miałem problemy niby z pompą paliwa, a przyczyną było urwanie się jednego "włoska " w sterowniku silnika. Zależy jaki masz sterownik silnika i jak zbudowany układ paliwowy. Poza sterownikiem problemy robił regulator ciśnienia. W starszych modelach był przy listwie wtryskowej (aluminiowa) a w nowszych (w mojej z 2003...
Witam Posiadam ten sam silnik ale w vectrze B, to co koledze sie przydarza to przerabiałem rok temu. Przyczyna tkwi w doprowadzeniu paliwa do wtrysków. Proponowałbym zajrzeć do pompy paliwa i sprawdzić wężyk tłoczący paliwo (u mnie był nadpęknięty i odpalał dobrze itp itd ale przy naciśnięciu mocniejszym gazu tracił moc ,stawał w miejscu). Sprawdź filtr...
Witam, jak w tytule tematu. Auto szarpnie raz, w porywach dwa razy podczas przyspieszania, najczęściej przy 2-2,5krpm. Co zrobiłem: - wyczyściłem przepustnicę, - wyczyściłem EGR (kiedyś był błąd P0404, czyszczenie rozwiązało sprawę) - zdjąłem przewód podciśnienia z regulatora ciśnienia paliwa - na odpalonym silniku, trzymając zatkany palcem przewód...
jak to, że do cylindra nie dostaje się paliwo! Jak do cylindra może nie dostawac się paliwo? Jezeli tylko wtryskiwacz sika to innej opcji nie ma, zawór ssący je spija? Ja myslę że problem jest spowodowany znacznym zubożeniem mieszanki dla tego cylindra który nie pali i powodem będzie fałszywe powietrze, a czy to na gumce uszczelniającej wtryskiwacz...
To skad wiesz za masz Z14 ? Wiem stąd ponieważ iż kolektor wydechowy jest z wbudowanym katalizatorem wtryski podstawa EGR i egr jest taki jaki powinien, głowica też się minilanie różni jest koło oraz czujnik walka rozrządu taki jak być w z14xe stąd wiem że mam z14xe a dla porównania mam jeszcze jedna astrę z silnikiem x14xe i dla nawet porównania widać...
manio123 usiłujesz w agresywny sposób wybrnąć z idiotyzmu, który napisałeś wcześniej: Przy przełączaniu na gaz otwiera się zawór elektromagnetyczny fazy ciekłej gazu i jednocześnie zamyka podobny zawór benzyny. Najprawdopodobniej masz zanieczyszczony zawór benzyny i się nie domyka ( rozebrać i wyczyścić, lub spalona cewka . W celu sprawdzenia cewki...
Dobrze żebyś jeszcze napisał jaki silnik, czy nie masz czasem LPG (czasem ludzie zapominają o tym wspomnieć) oraz ewentualnie jak na obu paliwach pracuje. Napisz też w jakich okolicznościach objawy występują (temperatura, obroty) i czy kontrolka check-engine się nie wyświetla. Stare świece trzeba było obejrzeć i porównać, może byłaby wskazówka o niewłaściwej...
12 Rozpoczęcie diagnostyki 13 Sonda lambda - brak zmian napięcia/przerwa 14 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 15 Czujnik temperatury płynu chłodzącego - niskie napięcie 16 Czujnik spalania stukowego - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, Simtec) 17 Czujnik spalania stukowego 2. - brak zmian napięcia (Bosch Motronic, GM Multec)...
Ja mam prośbę o Peugeota 807. Vf3eb4hwg13217976 Instalacja CAN/VAN 807 HATCHBACK FAMILIALE 2.2 HDi BVM 6 Charakterystyki pojazdu Model807 Nr APV/PR (obsługa posprzedażna/część zamienna)10337 U9 1 0356 - 26.02.2005 data zejścia z taśmy - Sevel Nord (Francja) Data Początku Gwarancji31.03.2005 NRE(homologacja)e2*98/14*0253*11 Informacje ogólne RODZAJ...
ciśnienie paliwo aster aster ciśnienie paliwo regulator ciśnienie ciśnienie paliwo
value added package regulacja turbo mosfet pioneer
piekarnik samsung autocom orginalnu
Wskazania czujnika MAP w Opel Astra K 1.4 Turbo Wzrost poziomu oleju w Skoda Fabia 1 po wymianie pompowtrysku