To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
Niedawno zmieniałem zupełnie inny silnik, ale co się nakląłem przy nim to moje. 1.9JTD, z Euro6 jak się później okazało na Euro5. Słupek jota w jotę wyglądał tak samo. Do tego praktycznie cały osprzęt wyglądał tak samo (bo silnik był prawie kompletny). Większość numerów ta sama... Wtyczki pasują, reszta osprzętu też... Ni cholery to palić nie chciało....
Witam ponownie. Alternator to Valeo . Zdjąłem lampę po stronie kierowcy ale nie ma tam żadnych wtyczek, idzie tylko wiązka w stronę skrzyni z bezpiecznikami… nie ma tam żadnych przetarć… Czyżby winny był sam regulator napięcia?? Pozdrawiam
Jak pisałem auto ma nowe świece motocrafta oryginał, nowe kable i nową cewke. Robiłem tych fiest chyba z 5 przez ileś tam lat i praktycznie zawsze to była cewka. Tu jakiś "chochlik". Zmierzyłbym ciśnienie paliwa tylko oczywiście ford nie zrobił przyłacza na szynie paliwowej i musze coś kombinowac. To auto ma na szynie regulator ciśnienia paliwa, tylko...
Uważam że twoje dalsze eksperymenty nie mają sensu załóż regulator pasujący do twojej instalacji.P
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Wymień regulator alternatora. Bo: , po odpięciu przewodu zasilania alternatora na 48h nie rozładowało akumulatora, Wtyczkę mała od alternatora odpisałem i dalej niestety to samo, prąd pobiera na kablu zasilającym od akumulatora Wynika z tego że regulator głupieje.
Witam. Co do kontrolki ładowania. Jest coś na rzeczy z samym regulatorem. Podczas pomiarów ładowanie jest a kontrolka świeci. Robiłem to już ze 3 razy. Regulator choć wygląda na sprawny - jest do wymiany. Tłumaczył mi to elektryk. Nie chcę w błąd wprowadzać ale tam chodzi o jakiś sygnał z komputera na licznik. Co do sztywniejącego pedału hamulca podczas...
Musisz ustalić czy masz regulator napięcia w alternatorze czy napięciem wzbudzenia steruje komputer - bo nie wydaje mi się żeby było i jedno i drugie... Posprawdzaj masy - alternatora i regulatora....
Skoro nie odpala, nie działa też alternator. Więc regulator nie podniesie napięcia.
Proszę o fachową poradę co może być przyczyną ciągłego palenia się kontrolki ładowania w mojej polówce. Więc tak: Dość często padał mi nowy akumulator i nie wiedziałem co jest tego przyczyną (często odpalałem na pych). Kontrolka ani się nie żarzyła ani nie mrugała, po odpaleniu gasła, wszystko było ok i pracowało bez najmniejszych problemów do wczoraj...
Uszkodzony regulator ogrzewania albo sam zawórek na podszybiu. Ale najczęściej reglator i daje się łatwo naprawić.
Moze tak sprawdz ladowanie nim zaczniesz cos wymieniac ? Po co wymieniles regulator napiecia skoro nie byles pewny ze to jego wina ? Zacznij od napiecia potem jedz do innego serwisu aby sprawdzili alternator (prawdopodobnie padla jakas dioda).
Witam kolega ma racje jest uszkodzony regulator obrotów.
Zacznij od sprawdzenia ładowania + Zacznij od sprawdzenia poprawności mocowania klem na akumulatorze. Być może że osoba która wymieniała regulator napięcia za słabo dokręciła śruby na klemach i podczas jazdy "robi się luz" w połączeniu. Ew zadzwonić do osoby która wymieniał ów regulator i zgłosić problem.
a ten 2 regulator to pewny?
Na pompie nie ma regulatora, jedynie zawór stop. regulator jest na rampie CR. Zdejmij wtyczkę z czujnika ciśnienia z rampy i odpal z plaka. Jak się wtedy zachowuje? Łapie od razu, czy ma problemy dalej?
Szukaj usterki mechanicznej fałszywe powietrze lub zacięty regulator wolnych obrotów.
Dzieki za posta, U mnie sprawa okazala sie troche bardziej nietypowa. Sprawdzilem czujnik cisnienia na listwie jak rowniez regulator cisnienia na pompie i regulator ilosci poliwa - wszystko sprawne. Po dlugich poszukiwaniach trafilem do przelacznika znajdujacego sie nad pedalem sprzegla. Okazuje sie, ze wysprzeglajac auto komputer chwilowo obniza cisnienie...
Po to jest w alternatorze regulator napięcia, żeby nie przeładowywał akumulatora
Kody są i to masa :) MAsz w samochodzie tekie cos jak zlacze samodiagnostyczne ( poszukaj a znajdziesz bardzo duzo na ten temat ) A przyczyna takiego zachowania jest albo Czujnik polozenia przepustnicy lub regulator biegu jałowego.
Zwiazane z tym są: 1 przepalona zarówka w tablicy 2 uszkodzony przewód na linii zarówka w tablicy - alternator 3 wytarte lub zawieszone szczotki w alternatorze w regulatorze napiecia 4 uszkodzony regulator napiecia 5 uszkodzone uzwojenie wirnika alternatora Najbardziej prawdopodobne jest zawieszenie lub wytarcie szczotek w regulatorze napiecia a co...
Z tego co wiem, oznaczenie silnika, to FYJA, a czujnik prędkości jest w ABSie. Niedawno auto znów odmówiło posłuszeństwa, przepalając kolejne bezpieczniki. Myślałem, że problem się zaostrza i uda się go wreszcie rozwiązać. Auto zostało oddane do elektryka lecz ten w zasadzie nic nie znalazł, natomiast gdy odpiął wtyczkę od alternatora, auto przestało...
Wymieniając świece w tym aucie nie można bardzo czegoś uszkodzić, chyba że EGR, albo czujnik wałka, lub regulator na pomie - więcej nic w okolicy nie ma (no i świece :) ). Jak nie można go normalnie uruchomić to jakieś błędy pokazuje ?. Nie masz dostępu do Forscana ? czasami może czegoś Autel nie widzi. Przeglądnij też dokładnie kostki połączeniowe...
Regulator wolnych jest na wierzchu ,2 śrubki , jeśli to benzyna. Problem częsty to również brudny przepływomierz umieszczony na filtrze powietrza.
Nie wiem jak tej ale w starszej fieście od 90r jest samo regulator naciągu linki, przewód sam się napina przy luzach, a jeżeli łapie Ci przy samej górze i czasami się ślizga to znaczy ze tarcza sprzęgła do wymiany.
Witam.moim zdaniem popartym praktyką,winne mogą byc dwie przyczyny,pierwsza i prawdopodobnie jedyna to regulator cisnienia paliwa,sparciała membrama,lub duzo syfu.Drugim powodem moze byc odpowietrzenie zbiornika palia,zapchane.Przyczyny moga byc powiązane
Do map sensora podłączony jest regulator wolnych obrotów - Co proszę?
Regulator prędkości (jako pedał "gazu"). To trochę elektroniki. Są gotowe.
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
Witaj, Zapewne w linię zasilania wkrada się jakieś zakłócenie, skoro w innym samochodzie jest okej to możemy wykluczyć usterkę w elektronice radia.. Obstawiam, Ze usterka leży przy alternatorze ( regulator napięcia, bliskie zużycia szczotki) Jeszcze też jest opcja że jakaś ładowarka do telefonu bądź nawigacji ma słabą filtracje i sieje po instalacji.....
Moje zdanie jest takie . Przewód ten idzie do rozrusznika lub bezpośrednio do akumulatora ( + ). A jak urwał ci się ten przewód i nie miał alternator gdzie odprowadzić prądu to lub wcześniej uszkodził się regulator i teraz ładowanie jest tak wielkie.
Witam!!! Straciłem ładowanie akumul. w fordzie.( prostownik-szesc identycznych diod ).alternator grzał się jak cholera!!! padła dioda jedna i regulator.Wymieniłem regulator i tylko tę diodę.Ładowanie pokazało się tylko na 300km i padło.Znowu ktoraś z diod.Dlatego mam pytanko.Trzeba wszystkie diody wymienić,bo inne dostały po tyłkach? I gdzie takie diody...
Witam! W Fieście padł regulator napięcia(nie świeciła kontrolka ładowania).Regulator został wymieniony na nowy,sprawdziłem diody(uszkodzona ujemna) - wymieniona. teoretycznie alternator powinien zastartować.Po przekręceniu kluczyka w pozycję I - kontrolka świeci, po załączeniu zapłonu świeci dalej i brak ładowania, nie chciałem dalej forsować akumulatora,...
zaczeła świecić kontrolka ładowania-po sprawdzeniu na akumulatorze okazało się: przy wyłączonym 12.37,przy włączonym silniku -20V. Założyłem nowy regulator napięcia(razem ze szczotkotrzymaczem), nowy kondensator przeciwzakłóceniowy. Ładowanie teraz ekstra(już nie przeładowuje), ale niestety kontrolka od ładowania świeci-na wolnych obrotach przygasa,...
Pytanie było o Forda Fiestę. Napisałem jak to wygląda w Fieście 1.1 . Dla pewności można auto zostawić z odłączonym akumulatorem na noc. Jest jeszcze jedno pytanie czy wysokie obroty no na światłach Ci się utrzymują na jednakowym poziomie czy w pewnym momencie spadają do normalnych. Jeśli tak może być uszkodzony / przycięty regulator wolnych obrotów...
Wiec tak, Regulator wolnych obrotów podmieniałm na nówke orginał, obroty dale były takei same, samochód był diagnozowany wielokrotnie z uządzenia KTS500 jedyny błąd który pokazywał był czujnik prędkosci jazdy i zakłucenia drugiego biegu wętylatora chłodnicy, po skasowaniu błędu powracał tylko ten drugi. więcej nic niegdy sie nie pojawiało. dodam ze...
Pewnie regulator biegu jałowego tzw. silniczek krokowy, możesz także sprawdzić czujnik położenia przepustnicy TP sensor. Może mieć przerwaną ścieżkę.
co to znaczy?: alternator nie widzi kontrolki.P z tego co się jeszcze dowiedziałem to: 1 to wyjście na komputer (powrót) - FR 2 sygnał sterujący z komputera - SIG 3 zasilanie - A czy jak nie będzie komunikacji między 1 a 2 to będzie się alternator wzbudzał dopiero przy 2000 obr/min i kontrolka nie zgaśnie, czy też może to błędny trop i szukać gdzieś...
Zakończ tą znajomość, chcesz być przyjacielem tumoka-paproka? Co inni o tobie pomyślą? Teraz musisz ustawić regulator ciśnienia paliwa, o ile jeszcze da się. Zobacz, czy nie sączy sie z niego benzyna.
Witam Gdzie można kupić diody do mostka, alternator Magneti Marelli Ford Fiesta 1.1 95r. Nigdzie nie mogę znaleźć, proszę o podanie jakiegoś sklepu internetowego w którym można kupić te diody. Wymieniłem regulator napięcia i okazało się że oprócz niego jeszcze 2 diody padły a w sklepach w mojej okolicy za jedną diodę chcą 50zl.
Ja to rozumiem bez żadnego szemrania. Sam regulator to małe miki w sterowaniu procesem regulacji jest sedno sprawy. Terrarium też chcesz podgrzewać za pomocą gorącej wody jak w samochodzie ? Poza tym przyszła wiosna i lepiej pomyśleć o chodzeniu Fiesty niż o podgrzewaniu:)
Siema. Mam problem z brakiem ładowania w Fieście 1.6 Diesel (1996 r). Otóż kontrolka ładowania przy włączonym zapłonie powinna się palić i po odpaleniu silnika gasnąć. A u mnie nie pali się w ogóle. Ładowania nie ma na pewno bo dziś byłem u elektryka samochodowego i jak zajechałem przyszło odpalić auto i trzeba było ładować akumulator żeby odpalił....
Ponownie mam problem z ładowaniem albo z jego brakiem. Ostatnio wymieniłem cały alternator pomogło. Międzyczasie sprawdziłem starego alternatora i okazało się że jedna z cewka wzbudzenia była urwana co powodowało że ładował tylko na wysokich obrotach, choć nie wiem czy to było to nie sprawdzałem. Kontrolka od ładowania żarzy się delikatnie tak że w...
Wymiana cewki na razie wystarczyła. Auto chodzi, dodatkowo nowe świece (stare jak się dowiedziałem, od 5 lat nie wymieniane). Przeczyszczony regulator magnetyczny wolnych obrotów. Jurek, teraz wiem gdzie jest sterownik, jak by co miało być.... Dzięki wszystkim biorącym udział w dyskusji. Więc pozwoliłem sobie temat zamknąć. Ponadto regulator magnetyczny...
Musisz to ruszyć, a to że ciężko to zrobić to jeszcze jeden dowód na to żę regulator jest uszkodzony. Najlepiej zrobić to tak: zamoczyć cały regulator w płynie i próbować ruszać trzpieniem. Jeżeli to nie da rezultatu to należy pozostawić na dłużej, do czasu jak odmoknie. Oliwić trzeba po dokładnym wyczyszczeniu. Pozdrowionka
zdejmij podczas pracy silnika wężyk podciśnienie idący do czujnika który jest obok modułu zapłonowego , silnik powinien zgasnąć , czyli jest OK regulator jest z prawej strony gaźnika , czyli dokładnie po drugiej stronie potencjometru przepustnicy , zobacz czy została zdjęta zaślepka , jeżeli tak będzie widoczny sześciokąt do regulacji , 5 lub 6 , jeżeli...
A mam takie pytanie, można sprawdzać diody podłączone w układzie, bo coś mi świta ze diody trzeba było wy lutować przy sprawdzeniu, nie wiem czy dobrze pamiętam? Możesz wylutować chociaż niekoniecznie. Pytanie jaki masz dostęp do nich. Diody powinno się sprawdzać pod obciążeniem (podłączyć jakoś opornik do niej, zapuścić napięcie) bo może się okazać,...
Hej, chciałem się tylko upewnić co do mojej domowej diagnozy :) Pacjent to auto żony - Ford Fiesta 1.4 96KM, rocznik 2011 . Na wyłączonym silniku i zgaszonych światłach (auto zamknięte) na zaciskach akumulatora mam odczyt 11.63V Na uruchomionym silniku , światła dzienne włączone (automatycznie się włączają) napięcie na zaciskach akumulatora wynosi 13.08V...
żadnych procesorów , ani ich programowania w panelu nie ma . jest tylko regulator PWM , który potrafi paść ( najczęściej tranzystor końcowy , dowolny MOSFET typu n średniej mocy ) oraz zawór nagrzewnicy , który pada nadzwyczaj często , a czasami pociągnie za sobą panel regulacjii temperatury
fiesta regulator fiesta regulator obrotów regulator napięcia fiesta
trawienia stali nierdzewnej komora wygrzewać radio scania
technics instrukcja obsługi technics instrukcja obsługi
Lenovo HD200 - Specyfikacja i Zastosowania Lokalizacja bezpiecznika w sterowniku hulajnogi 036015A-001