To niech wymieniacze nauczą się wymieniać podzespoły na dokładnie ten sam typ, a nie wg „fiesta 2012r”. Brak informacji nt. silnika i osprzętu — tutaj nic Ci nie poradzi. Może to być alternator Bosch z komunikacją LIN, albo jakieś japońskie lub amerykańskie rozwiązanie gdzie regulator napięcia tkwi w ECU. Trzeba też spojrzeć w diagnostykę...
to co powiedział sprzedawca to ciekawe pierwszy raz przy alternatorze spotkałbym sie z funkcją adaptacji przecież to nie przepustnica dawka paliwa czy kąt wtrysku to zwykły regulator napięcia i nawet nowy może być uszkodzony
Skoro nie odpala, nie działa też alternator. Więc regulator nie podniesie napięcia.
Moze tak sprawdz ladowanie nim zaczniesz cos wymieniac ? Po co wymieniles regulator napiecia skoro nie byles pewny ze to jego wina ? Zacznij od napiecia potem jedz do innego serwisu aby sprawdzili alternator (prawdopodobnie padla jakas dioda).
Witam mam wielki problem . Posiadam fieste MK1 1979 rok prod. Pewnego dnia jadąc sobie droga zobaczyłem ze mam 16v ładowania . Wymieniłem regulator na napięcia i nic dalej wysokie . To jest alternator BOSCHA z wbudowanym regulatorem . Powiedzcie co to moze być . Co sprawdzić ? Moze jakieś sugestie pozdro
Hej, chciałem się tylko upewnić co do mojej domowej diagnozy :) Pacjent to auto żony - Ford Fiesta 1.4 96KM, rocznik 2011 . Na wyłączonym silniku i zgaszonych światłach (auto zamknięte) na zaciskach akumulatora mam odczyt 11.63V Na uruchomionym silniku , światła dzienne włączone (automatycznie się włączają) napięcie na zaciskach akumulatora wynosi 13.08V...
co to znaczy?: alternator nie widzi kontrolki.P z tego co się jeszcze dowiedziałem to: 1 to wyjście na komputer (powrót) - FR 2 sygnał sterujący z komputera - SIG 3 zasilanie - A czy jak nie będzie komunikacji między 1 a 2 to będzie się alternator wzbudzał dopiero przy 2000 obr/min i kontrolka nie zgaśnie, czy też może to błędny trop i szukać gdzieś...
Proszę o fachową poradę co może być przyczyną ciągłego palenia się kontrolki ładowania w mojej polówce. Więc tak: Dość często padał mi nowy akumulator i nie wiedziałem co jest tego przyczyną (często odpalałem na pych). Kontrolka ani się nie żarzyła ani nie mrugała, po odpaleniu gasła, wszystko było ok i pracowało bez najmniejszych problemów do wczoraj...
Witam. Okazało się, że problem nie został wciąż rozwiązany. Wymiana stacyjki nie pomogła. Byłem zmierzyć miernikiem napięcie i wygląda to tak: Napięcie na alternatorze normalnie: 14,5V Napięcie na alternatorze przy wyższych obrotach, włączonej dmuchawie i długich światłach: 12,7V Samochód po kilkominutowej jeździe na długich + dmuchawa, po zgaszeniu...
Zacznij od sprawdzenia ładowania + Zacznij od sprawdzenia poprawności mocowania klem na akumulatorze. Być może że osoba która wymieniała regulator napięcia za słabo dokręciła śruby na klemach i podczas jazdy "robi się luz" w połączeniu. Ew zadzwonić do osoby która wymieniał ów regulator i zgłosić problem.
zaczeła świecić kontrolka ładowania-po sprawdzeniu na akumulatorze okazało się: przy wyłączonym 12.37,przy włączonym silniku -20V. Założyłem nowy regulator napięcia(razem ze szczotkotrzymaczem), nowy kondensator przeciwzakłóceniowy. Ładowanie teraz ekstra(już nie przeładowuje), ale niestety kontrolka od ładowania świeci-na wolnych obrotach przygasa,...
Musisz ustalić czy masz regulator napięcia w alternatorze czy napięciem wzbudzenia steruje komputer - bo nie wydaje mi się żeby było i jedno i drugie... Posprawdzaj masy - alternatora i regulatora....
Ponownie mam problem z ładowaniem albo z jego brakiem. Ostatnio wymieniłem cały alternator pomogło. Międzyczasie sprawdziłem starego alternatora i okazało się że jedna z cewka wzbudzenia była urwana co powodowało że ładował tylko na wysokich obrotach, choć nie wiem czy to było to nie sprawdzałem. Kontrolka od ładowania żarzy się delikatnie tak że w...
Witaj, Zapewne w linię zasilania wkrada się jakieś zakłócenie, skoro w innym samochodzie jest okej to możemy wykluczyć usterkę w elektronice radia.. Obstawiam, Ze usterka leży przy alternatorze ( regulator napięcia, bliskie zużycia szczotki) Jeszcze też jest opcja że jakaś ładowarka do telefonu bądź nawigacji ma słabą filtracje i sieje po instalacji.....
Autko jak w temacie w desce rozdzielczej jest stabilizator napiecia do wskaźników paliwa i temperatury silnika, może któryś z kolegów wie jakie daje on napięcie? 12 volt czy może niższe? Poniżej zdjęcie tego ustrojstwa.
Witam, Posiadam ford fiesta mk6 1.3 60 km z 2005r i pobiera mi lewy prąd na postoju. Po zamknięciu auta pobór prądu jest około 10 mA ale po około 10 godz postoju auta nagle pojawia się prąd ponad 4 A, przy tym dużym prądzie wyciągałem bezpieczniki i prąd nie spadł dopiero jak poruszyłem kablem od alternatora to prąd spadł, ale potem znów się sytuacja...
Witam mam oto taki problem: zaraz po włączeniu zapłonu świeci się kontrolka ładowania. po odpaleniu samochodu kontrolka gaśnie, po paru sekundach jak obroty się ustabilizują to kontrolka lekko zaczyna się żarzyć po włączeniu kilku odbiorników prądu(światła, wentylator nawiewu w kabinie) lub dodaniu gazu to kontrolka odrazu gaśnie. problem ten występuje...
Witam Gdzie można kupić diody do mostka, alternator Magneti Marelli Ford Fiesta 1.1 95r. Nigdzie nie mogę znaleźć, proszę o podanie jakiegoś sklepu internetowego w którym można kupić te diody. Wymieniłem regulator napięcia i okazało się że oprócz niego jeszcze 2 diody padły a w sklepach w mojej okolicy za jedną diodę chcą 50zl.
Moje zdanie jest takie . Przewód ten idzie do rozrusznika lub bezpośrednio do akumulatora ( + ). A jak urwał ci się ten przewód i nie miał alternator gdzie odprowadzić prądu to lub wcześniej uszkodził się regulator i teraz ładowanie jest tak wielkie. Masz rację co do tego że ten kabel był przymocowany do rozrusznika, iskrzenie w tym wypadku to normalna...
Ja w swoim fordzie fiesta miałem podobnie, dopiero jak mu sie dobrze przygazowalo alternator zaczynał ładować z tym ze potem kompletnie juz wysiadl. W moim przypadku do wymiany był regulator napięcia i płytka diodowa w której pewnie nie było dobrego przepływu napięcia i dlatego dopiero jak się przygazowalo zaczynał ładować.
daruj sobie te testy komputerowe. Doprowadź do porządnego stanu napięcia. Na czujniku temperatury powietrza (ACT) jak i silnika (ECT) powinno być poniżej 4V i spadać do ok 0.5V przy temperaturze 100st.C(oczywiście czujnik ACT nie nagrzewa sie do takiej temperatury) . Drugi kabel faktycznie jest masą. Sprawdź jakie napięcia daje alternator, bo jesli...
mam schemat ale ni mam skanera , jak namierzyłeś potencjometr ? wegług schematu na do potencjometru dochodzi 5V, masa i wyjście , a rezystancja to chyba pełna 5 kohm , przy ślizgaczu zbliżonym do masy ma być chyba 1,1 Kohm , Szwagier i starszy mają takie pryszcze , u szwagra potencjometr miał przerwe biegina masowego potencjometru, dałem mu rezystor...
Witam ponownie. Alternator to Valeo . Zdjąłem lampę po stronie kierowcy ale nie ma tam żadnych wtyczek, idzie tylko wiązka w stronę skrzyni z bezpiecznikami… nie ma tam żadnych przetarć… Czyżby winny był sam regulator napięcia?? Pozdrawiam
jeżeli napięcie dochodzi ci do 16v i nawet więcej v to zacznij od zmiany regulatora napięcia... 99% pomoże
Dobrze podszedłeś do opisu sytuacji. Wygląda na to, że twój alternator ma zbyt małą wydajność. Z tym, że dla samochodu z początku lat 90 może być to charakterystyczne (nie znam Fiesty). Obecnie, kiedy jeździmy z włączonymi światłami w dzień cecha ujawnia się bardziej. Dla pewności trzeba dokonać przeglądu tegoż alternatora. Być może stan szczotek, pierścieni,...
Po to jest w alternatorze regulator napięcia, żeby nie przeładowywał akumulatora
W dowolnym warsztacie nie sprawdzi się tego regulatora. Tak jak pisze kolega. W Focusach (i nie tylko zresztą bo w nowszych Fiestach, Mondeo, Transitach) regulator napięcia dostaje dodatkowo sygnał ze sterownika silnika (regulator zakończony jest kostką 3 pinową). Do sprawdzenia tego alternatora lub samego regulatora potrzebny jest specjalny tester....
Witam, Ford Fiesta 1.6 TDCi Błąd P0299 niskie doładowanie turbiny Turbo po regeneracji Czujnik doładowania nowy (sprawny) Zawór N75 nowy (sprawny) Dolot szczelny, sprawdzony dymem Podciśnienia trzymają, sprawdzone wakuometrem Zawór odmy nowy Najciekawszy fakt, że na 2 komputerach DS150 i Autel MP808 Pokazuje mi napięcie na ECU 28,5 - 29 V Alternator...
Witam! W Fieście padł regulator napięcia(nie świeciła kontrolka ładowania).Regulator został wymieniony na nowy,sprawdziłem diody(uszkodzona ujemna) - wymieniona. teoretycznie alternator powinien zastartować.Po przekręceniu kluczyka w pozycję I - kontrolka świeci, po załączeniu zapłonu świeci dalej i brak ładowania, nie chciałem dalej forsować akumulatora,...
Pozwolę się podpiąć - ale pacjent to Transit Connect 2014 (wg katalogów alternator Valeo ten sam co w Focus MK3 i Fiesta). Napięcie ładowania 15.3V, czyli za wysokie plus błąd U0120, kontrolka ładowania świeci się (zapala kilkanaście sekund po odpaleniu). Wymieniłem regulator napięcia, spadło poniżej 15 (testowane miernikiem oraz carscannerem), ale...
hm . nie wiem jak to jest w tym przypadku ale np w fordzie fieście (1976-1989) . Jest to regulator napięcia na 12V . A to poto zeby wskaźniki sie nie podnosiły jak bedzie większe napięcie . tak z tego co pamietam to był jakiś LM..12 . i jeszcze zazwyczaj obok jest jakiś kondensator elektrolityczny , na twoim miejscu to bym poszukał który kabel jest...
Siema. Mam problem z brakiem ładowania w Fieście 1.6 Diesel (1996 r). Otóż kontrolka ładowania przy włączonym zapłonie powinna się palić i po odpaleniu silnika gasnąć. A u mnie nie pali się w ogóle. Ładowania nie ma na pewno bo dziś byłem u elektryka samochodowego i jak zajechałem przyszło odpalić auto i trzeba było ładować akumulator żeby odpalił....
Z tego co wiem, oznaczenie silnika, to FYJA, a czujnik prędkości jest w ABSie. Niedawno auto znów odmówiło posłuszeństwa, przepalając kolejne bezpieczniki. Myślałem, że problem się zaostrza i uda się go wreszcie rozwiązać. Auto zostało oddane do elektryka lecz ten w zasadzie nic nie znalazł, natomiast gdy odpiął wtyczkę od alternatora, auto przestało...
Mama podobny problem Ford Fiesta wymiana regulatora nic nie pomogła (pomijając fakt że kupiony nowy był uszkodzony często się to zdarza), okazało się że uszkodzona była jedna z diod dużych -do pomiaru trzeba odlutować uzwojenia można dodatkowo sprawdzić pod obciążeniem w kierunku przewodzenia i zaporowym. Dla pewności zmierz napięcie po diodach pomocniczych...
Ok. Podłączę multimetr i pospisuję wszystkie dane, ale już nie dzisiaj. Usterka pojawia się chwilowo dwie, trzy sekundy i znika. Jak nie jeżdżę ze dwa tygodnie, to po uruchomieniu piszczy w odstępach co kilka lub co kilkanaście minut STOP, USTERKA ŁADOWANIA. Jak jeżdżę często, to już tak nie piszczy, ale pojawiał się komunikat skontroluj samochód (teraz...
Wykręciłem listwę wtryskową. Wtryski właściwie leją. Zdobyłem uniwersalny regulator ciśnienia paliwa, tzn podciśnienie od starego odpiąłem i podpiąłem do niego i wpiąłem go w zasilanie paliwa. W parametrach wywaliło usterke układu (pętla otwarta). lambda zatrzymała się na 0.8v, niby padła, ale podpiąłem tą którą miałem wcześniej i też trzyma takie samo...
Witam. Temat trochę stary ale chciałbym się podpiąć ze swoim problemem. Może ktoś przeczyta i mi pomoże. Otóż mam podobny problem w moim samochodzie Ford Fiesta MK7 rok prod.2010 1.6TDCI 95KM. Auto kupiłem kilka miesięcy temu i od początku był problem z niedoładowanym akumulatorem. Początkowo myślałem , że to wina akumulatora i zamierzałem go reklamować...
[url=http://www.4start.eu/alternator-for... jak w temacie, generalnie nie trzyma napięcia. Kiedy auto zimne, ładuje 14.2 lecz po przejechaniu powiedzmy 20 km napięcie ładowania spada do 13.6v a kiedy się zatrzymam, silnik pracuje to po mocnym nagrzaniu do 13.3, wyniki bez obciążenia, na światłach dziennych i powiedzmy...
Nie nie niezrozumiałeś. Normalnie w alternatorze jest 9 diód. 3 małe(ala oporniki) to te mają po 3A i dają informację o napięciu generowanym do regulatora. Następnie są trzy diody "masowe" te duże a ich prąd ciąghły to ok 65A!. Kolejne 3 diody "plusowe" też duże i też ok 65A!.plusowe i masowe normalnie są oznaczone kolorami - czerwone i czarne(napis...
A mam takie pytanie, można sprawdzać diody podłączone w układzie, bo coś mi świta ze diody trzeba było wy lutować przy sprawdzeniu, nie wiem czy dobrze pamiętam? Możesz wylutować chociaż niekoniecznie. Pytanie jaki masz dostęp do nich. Diody powinno się sprawdzać pod obciążeniem (podłączyć jakoś opornik do niej, zapuścić napięcie) bo może się okazać,...
Witam. Nabylem kilkanascie dni temu alteranor z Fiesty. Jest to alterator Lukas. Zadowolony zalozylem go sasiadowi do traktora. Na poczatku bylo wszysto ok. Po kilku dniach zaczely sie problemy. Napiecie faluje od 14,2 do 15V i wraz ze wzostem napiecia zapala sie kontrolka ladowania.. Jest to bardzo widoczne szczegolnie na wlaczonych swiatlach.Pulsacia...
A gdzie znaleźliście "warunki techniczne" dla świateł do jazdy dziennej??? Już dawno szukam, i nie mogę znaleźć... Prawdę mówiąc, to nawet nie widziałem źródła światła z homologacją "Do jazdy dziennej" Czyli praktycznie za każde światło inne niż mijania używane w czasie jazdy w ciągu dnia policjant może zabrać dowód - bo to światło nie ma homologacji....
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
Kody błędów 10 Rozpocząć test dudnienia / na krótko otworzyć przepustnicę. 11 Brak usterek. 12 Miernik przepływu powietrza 1. 13 Czujnik temperatury chłodziwa. 14 Czujnik temperatury powietrza. 15 Czujnik położenia przepustnicy. 16 Miernik przepływu powietrza 2. 17 Czujnik MAP. 18 Niskie napięcie akumulatora, sprawdzić / lub naładować akumulator. 21...
ok wielkie dzięki najprawdopodobniej w kablach nic nie jest namieszane bo ładowanie było przez rok i nic tam nie grzebałem .wziołęm sobie do serca propozycje kupna alternatora ze szrotu i tak uczyniłem dokonując zakupu alternatora od forda fiest 1,8 diesel 14,v/70a ze względu na ilość amperów jak i mocowanie na 2 śruby od dołu i możliwość zmiany na...
Witam Mam nietypowy problem z fiestą 2006r 1.4 TDCI Aby wystąpiła usterka samochód musi postać noc (określony czas). Usterka występuje zawsze po porannym odpaleniu i przejechaniu dystansu około 10km zrobi to raz a potem może znów cały dzień jeździć. Co się dzieje, podczas jazdy przy przekroczeniu dystansu ok 10 km przestaje działać prędkościomierz,...
regulator napięcia alternatora fiesta regulator fiesta fiesta regulator
bojler schemat montaż ariston termet zasila centrala integra
magazyn energii zmywarka buczy wyłączona
Jak utworzyć kartę zielonke: Green Card lub PCB Brak świecenia czerwonej diody w Onkyo TX-SR504E: diagnostyka i rozwiązania