Jakiego producenta silnik tam założyłeś? Czerwony masz na myśli jest podłączony do elektrozaworu przy gaźniku! No to sprawdź czy fioletowy nie jest podłączony do regulatora ! A biały nie jest od gaszenia do cewki zapłonowej. Podobnie jak poniżej.
zapłon na 18° Przed GMP regulator podciśnieniowy podłączony, przy okazji sprawdzić czy ów regulator działa
Tak czytałem i zdjęcie z tego wątku, ale nie bardzo rozumiem jak należy ten regulator ustawić?
Jesteś pewien że to gaźnik jest przyczyną problemów. Jest to tak proste urządzenie, jedyne co tam może się popsuć to chyba tylko membrana. Zmiana gaźnika wiąże się z przeróbką połączenia go z regulatorem. Jeżeli jesteśmy przy regulatorze, masz go dobrze podłączonego.
Jeżeli regulator jest dobrze złożony i podłączony do gaźnika to silnik musi reagować na regulację śrubą, którą pokazałem na zdjęciu w poście wyżej. Wkręcanie jej powinno podnosić obroty a wykręcanie zmniejszać. Masz albo rozregulowany, albo źle złożony regulator obrotów.
Przyczyną jest regulator obrotów, który jest połączony z przepustnicą gaźnika za pomocą cięgna. Zapewne źle podłączyłeś
Jak już przetestujesz maszyne to napisz troche o osiągach i oczywiście o spalaniu :) Btw ile dałeś za te gaźniki?
Kolego a jaki to jest silnik ?? To nie jest oryginalny MF 70 , nie jest to diesel jaki był w MF i nie jest to silnik MF72 benzynowy czterosuwowy . Jaki by to nie był to jest to dźwignia regulatora obrotów. W silniku gaźnikowym jest to podłączone zestawem dźwigni i sprężynek z gaźnikiem, a w dieslu z pompą wtryskową. Popatrz czy tam nie ma gdzie podłączyć...
Możesz zrobić zdjęcia, tej instalacji? Wtedy znajdziemy rozwiązanie. Jeżeli sobie przypominam, to silniki z tej serii mogą mieć czujniki paliwa w gaźniku, oleju, prądnicę, regulator prądu ładowania oraz rozrusznik elektryczny.
Masz niepodłączony do gaxnika regulator odśrodkowy, stąd brak samoczynnej regulacji.
Witam Trafił do mnie silnik w stanie rozkładu, moim zadaniem jest go złożyć i uruchomić. Złożenie silnika, to nie problem, mam jednak kilka pytań. 1 - Jak ustawić prawidłowy poziom paliwa w gaźniku? 2 - Podłączenie regulatora napięcia, gdzie wpiąć przewody od alternatora? 3 - Pierścienie uszczelniające, w jakiej kolejności? To na razie tyle, reszta...
Temat do zamknięcia. Podłączenie bez regulatora - sama kopajka: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Prosta instalacja, bez regulatora. Działa. Jak znajde sensowny rysunek z regulatorem + aku + rozrusznik to wrzuce, gdzieś się mi przewineło....
Dlaczego chcesz wymieniać przepustnice, przecież wygląda na dobrą. Ta śrubka jest zanitowana. Tak jak pisze kolega Jenny Talia , to prawdopodobnie wina regulatora, lub sprężynek. Ten regulator, to w ogóle jest podłączony do gaźnika? Ta opaska plastikowa, to w jakim celu jest założona?
Pamiętasz viper te grafitowe? Czasami wyciągałeś altka i pierścienie spalone, szczególnie w Trabancie, jak gaźnik przelał na alternator :)
Tak, ściągnąłem to ramię, żeby odłączyć cięgno podłączone do przepustnicy gaźnika. Próbowałem ustawić kąt pomiędzy regulatorem, a ramieniem mniejszy niż 90 stopni (znalazłem to na forum). Kombinowałem na różne sposoby. W dużym przybliżeniu - regulator mogę ustawić pomiędzy godziną drugą a czwartą) - po dokręceniu ramienia z cięgnami. I w tym zakresie...
Tu nie ma cudow. Jesli rozrzad jest dobry, wyprzedzenie statyczne OK, to oproznij zbiornik i wlej porzadnego paliwa. Jeździłem na paliwie z różnych stacji- bez zmian, na 98 nie będę jeździł - koszta... Dodano po 7 Możliwe fałszywe powietrze, + błędna regulacja. Zmieniałem uszczelkę pod gaźnikiem bo rzeczywiście była licha -rozpadła się. Ciekawi mnie...
Nabyłem za bezcen, na początku odpalała, tylko obroty były strasznie wysokie, potem znajomy coś grzebał, i w ogóle nie działa ;] Cięgła są chyba podłączone prawidłowo - te podłączone do regulatora obrotów było w ogóle odpięte, podpiąłem sam, na 99% prawidłowo, w każdym razie na rysunkach, które znalazłem jest tak samo. Jak wleję troszkę benzyny do gaźnika...
Dźwignia 1 do ssania. Powinna być luźna, dopiero po maksymalnym dodaniu gazu uruchamia ja zaczep na drugiej części mechanizmu. Jak pracuje silnik, bez podpiętej sprężyny 4? Przepustnica ssania otwiera się po jego wyłączeniu? Piszesz że silnik cały czas pracuje na maksymalnych obrotach, co dzieje się gdy ręka cofniesz dźwignie regulatora (tą do której...
Myślę że regulator jest źle podłączony. A jak go podłączyłeś? Kompresja jest iskra też i paliwo również. Gaźnik był grzebany?
Chodzi o konektor IGN w regulatorze napięcia, musi dostawać + po stacyjce, możesz sobie podciągnąć kawałek kabla z elektrozaworu biegu jałowego w gaźniku
Pamiętaj że akumulatora nie można rozładowywać poniżej 11V!! Bo wtedy zaczyna się zasiarczać! Znajdź ten regulator powinien mieć 4przewody, bynajmniej takie regulatory znalazłem do tej jawy. Zrób jego zdjęcie a ja zobaczę czy to taki sam. I ci powiem na których przewodach zmierzysz czy napięcie idzie z silnika a na których idzie stabilizowane do ładowania.
Wyczyść dokładnie dysze w gaźniku. Ktoś pchał łapki do regulatora lub źle został podłączony. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16... http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic16...
Witam Widzę, że mój gaźnik jest dość nietypowy - posiada 3 cięgła, i jedną przepustnicę. Kupiłem komplet naprawczy - uszczelka pływaka, iglica, uszczelki, sprężyna regulatora. Silnik do TECUMSEH120 - 200ccm pojemności. Ktoś pomoże jak założyć te cięgna ? Powiem szczerze. że nie wykonałem zdjęcia jak były założone, myślałem, że będą dostępne opisy w...
Dzień dobry, pierwszy raz zakładam nowy temat, więc proszę o zrozumienie. Kupiłem nowy silnik Loncin LC1P96F 608CC i nie bardzo wiem, jak go podłączyć, chodzi mi o elektrykę. Z silnika wychodzi kostka z czterema przewodami: pierwszy niebieski od elektrozaworu przy gaźniku, drugi czarny od magneto, trzeci czerwony od regulatora napięcia i rozchodzi...
Witam. Rozebrałem gaźnik w kosiarce Honda HRX 537, ponieważ nie mogłem jej odpalić. Po złożeniu kosiarka odpaliła, pracuje, ale tylko gdy dźwignia gazy jest w pozycji z włączonym ssaniem (pełny gaz). Po cofnięciu dźwigni na wolne obroty, kosiarka gaśnie. Zapewne ma to związek z regulatorem obrotów. Są na nim przyczepione sprężynki, które to nie wiem...
W agregacie HONDA EM 1900x brak jest reakcji obrotów ( zwiększania podczas podłączenia obciążenie ok. 1kW i wyżej). Po prostu silnik ( regulator ) nie otwiera bardziej przepustnicy w gaźniku podczas podłączenia obciążenia.Dodam , że silnik pięknie odpala . Pod obciążeniem 400-500W pracuje i daje prąd.Na pozór wszystko OK, ale przy większym obciążeniu...
Daj sobie spokój z tymi pomiarami, nic z nich nie wynika, ze względu na odprężnik na wałku rozrządu. Dwa szarpnięcia a masz już 4 atm jak byś pociągnął więcej to wynik byłby lepszy. To nie silnik samochodu. A regulator obrotów jest sprawny? Daj zdjęcie tego gaźnika, jak tam masz to podłączone. Jesteś na 100% pewien, że gaźnik jest nie zatkany? Powietrze...
Prędzej złe ustawienie aparatu zapłonowego - brak kąta wyprzedzenia lub zacięty w tym aparacie odśrodkowy regulator wyprzedzenia kąta zapłonu (jest w aparacie pod przerywaczem). Jeżeli chodzi o rozrząd to w maluchu nie ma co regulować. Jedynie ustawienie zaworów - szczelina między popychaczami a dźwigienkami zaworów. Chyba coś ok 0,1 mm? Trzeba sprawdzić.
Witajcie, Kupiłem używany skuter i mam następujący problem: 1. Nie chce odpalić na zimno, np. po 12 godzinach nie używania. 2. Jak rozgrzany to odpala od razu w ciągu 2 sekund. Po kilkudniowej diagnozie stan wiedzy jest następujący: 1. Jest iskra i działa poprawnie. Tzn, jak ma paliwo do odpala. Testowane w ten sposób, że wstrzykuję benzynę strzykawką...
Z regulacją gaźnika raczej sobie poradzę. Tu występuję jak sądzę problem z zapłonem. Widać to dość dobrze na filmie: [youtube] https://youtube.com/shorts/HwSUr7PPl98?s... Poszperałem trochę w necie, i chyba będzie problem, żeby ori zapłon działał z gaźnikiem. Trzeba zmodyfikować tps, tak żeby pracował wraz z przepustnicą gaźnika....
Witam . Cewka jest do aparatu z zwykłymi platynkami ,nie do elektronicznego zapłonu. Pytanie 3 Trzeci przewód jest do powrotu paliwa do zbiornika. Pytanie 2 Odłamany kawałek przy dźwigni ssania służy do mocowania linki ssania ,a tak dokładniej jego pancerza. Pytanie 1 Króciec 1 służył (może się mylę)był połączony z podciśnieniowym regulatorem w aparacie...
Witam - Przyszło mi dziś uruchamiać Mercedesa busa - 208 lub 210 , model bez znaczenia . Silnik benzynowy na jednopunktowym wtrysku , do tego powiedzmy gaźnika podłączono ręczny regulator przepustnicy ssania . Nie wiem w jakim celu to zastosowano i nie wiem jak się tego pozbyć . Gdy na stałe zewrę kabel plusowy tej przepustnicy , to zamyka mi ją całkowicie...
Witam ponownie. Goldwinger - byłeś blisko. Przyczynę odkryłem przypadkowo, odłączając przewód gumowy między gaźnikiem a podciśnieniowym regulatorem zapłonu - poprawa była znaczna. Po ponownym podłączeniu okazało się, że regulator zamiast stopniowo przyspieszać zapłon w zależności od położenia przepustnicy, od razu przestawiał się na maksymalne wychylenie....
Prawdopodobnie masz ustawione za wysokie obroty silnika spalinowego. Napięcie w tych agregatach zależne jest od obrotów. Gdzieś przy gaźniku powinna być śruba do regulacji obrotów, ewentualnie będzie przy dźwigni od samoregulatora. Sprawdź czy sprężynka na tej dźwigni jest założona w odpowiedniej dziurce. Ja zamiast kombinować z AVR zajął bym się odśrodkowym...
Może być regulator, bezpiecznik, akuś, stacyjka albo poplątane kable (w sensie źle podłączone). Co do dyszy, to nie jestem pewny czy cały gaźnik nie powinien być większy.
To nie takie proste. Musisz przenieść wszystko co było w samochodzie czyli m.in. dolot z przepływomierzem, zbiornik paliwa z pompą, ECU, moduł immobilizera jeżeli taki jest i wszystko okablować. W szajowozie to chyba najlepiej przerobić na gaźnik, a układ zapłonowy wziąć ze starszych silników 1.8, gdzie występuje aparat zapłonowy z regulatorami mechanicznymi.
Z uwagi na zapłon CDI akumulator nie jest mu potrzebny do działania (choć powinien być podłączony, bo jego brak grozi uszkodzeniem regulatora napięcia jak silnik odpali).
Tak - regulator jest podłączony przez ten bezpiecznik do jednego z bocznych konektorów. Dałem Ci duży schemat, tam masz czytelnie rozrysowany ten przekaźnik. To zwykły przekaźnik wysokoprądowy z dodatkową oprawką na bezpiecznik. Nie ma tam żadnej diody, zwykły bezpiecznik. Pobawiłem się w Picassa: http://obrazki.elektroda.pl/2178878700_1...
Pod kołem, są cewki ładowania, ilość ich zależy od prądu jaki dają. Gaźnik, jest z elektrozaworem czy bez. Jeżeli jest elektrozawór, to jest on zasilany z układu ładowania. Nie wiem czy, w tym traktorku, układ sygnalizacji reaguje na jakieś zwarcia lub spadki napięcia w układzie ładowania, po prostu, nie mam schematu tej instalacji. Trzeba by sprawdzić...
Pozamieniane dysze i ew. rurki emulsyjne pomiędzy gardzielami (łatwo je pomylić). Walczyłem z takim wieki temu, mając do dyspozycji dane serwisowe, ale nie dałem rady. Też kichał po dodaniu gazu choć dało się jechać. Gaźnik później trafił do innego samochodu i dopiero wtedy gazownik - specjalista od FSO zauważył błędy w montażu. Dla przypomnienia gaźnik...
Sprawdzałeś albo wymieniałeś już coś? Masz miernik? W MZtkach często uszkadzał się mechaniczny regulator napięcia, ale nie zaszkodzi sprawdzić: -diód w prostowniku(jest ich 9)-mają przewodzić w jedną stronę -wirnika- opór pomiędzy pierścieniami powinien wynosić kilka ohmów, wirnik nie może mieć zwarcia do masy -stojan- opór pomiędzy fazami powinien...
Cewkomoduł z 3 pin złączem jest sterowany sygnałem +, natomiast 7 pinowy moduł jest sterowany masą, można go podłączyć bezpośrednio do wyjścia OC czujnika halla, jak to było w starych VW z gaźnikiem i mechanicznym aparatem zapłonowym (regulator odśrodkowy i podciśnieniowy)
Pompa wtryskowa to nie gaźnik od malucha. Jak nie ma się narzędzi i wiedzy, to rączek się nie wkłada. Trza ją podłączyć pod maszynę i sprawdzić dawki paliwa na bieg jałowy jak i wysokie obroty. Regulator też trzeba przejrzeć.
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
Regulacja przepustnicy nic nie daje w moim przypadku... Mam w takim razie pytanie, czy wężyk regulatora podciśnieniowego powinien być połączony z kolektorem dolotowym czy gdzieś do gaźnika? Stare wężyki zetlały i się pourywały i nie wiem czy dobrze podłączyłem nowe. Wężyk od odmy założyłem do gaźnika, bo nie wydawało mi się żeby miał dostarczać powietrze...
Masz z po stronie kierowcy dwa kable, grubszy na śrubę alternatora, cieńszy na wsuwkę alternatora przy regulatorze napięcia. Dodatkowo plecionka masowa między alternator a belkę tylną. Z boku będziesz miał jeszcze kostkę do oświetlenia tablicy rejestracyjnej i drugą do światła przeciwmgłowego. Analogiczna kostka jest z prawej do światła cofania. Z prawej...
Sprawa jest bardziej zagmatwana. Kompresor 1,5 KW jest za mocny dla tego agregatu bo go po kilkudziesięciu sekundach zdusza, a mimo to gaźnik nie strzela. Po włączeniu mikrofali słychać, że agregat „przysiada” ale nie gaśnie od tego a mimo to gaźnik strzela. Sprawdzę to jeszcze ale na 99% po zmniejszeniu grzania mikrofali problem nie ustaje.
Witam wszystkich. Dostałem kosiarkę tą od kuzyna, w kiepskim stanie, wyremontowałem i dzisiaj ją zapaliłem lecz na wolnych obrotach nie pracuje równo obroty skaczą. Na wysokich obrotach jest dobrze, oprócz tego że czasami mi "kicha" to chyba oznacza że mieszanka jest nie taka???? Proszę was o pomoc. I teraz kolejna sprawa nie było przy niej ani górnej...
więc jeśli ilość dostarczonego gazu zależy od podciśnienia, to może by tak podłączyć jakiś przetwornik ciśnienia na napięcie (lub coś podobnego) np. do wężyka który łączy gaźnik z regulatorem podciśnieniowym aparatu zapłonowego. Dać jakiś rozgałęźnik i podpiąć to do czujnika. W razie potrzeby zamienić napięcie na częstotliwość. Tylko czy istnieją odpowiednie...
Koło jest założone na stożek i zabezpieczone klinem. Jakiś ściągacz do łożysk, odpowiednio duży. Jeżeli chodzi o regulacje obrotów, to do dźwigni regulatora jest podłączona sprężyna. Powinny być tam otwory do przestawienia sprężyny, generalnie im mocniej napniesz sprężynę tym obroty silnika będą wyzsze i odwrotnie.
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Kolego Pola jak już będziesz rzeźbił to przeczyść papierkiem ściernym (tylko ostrożnie żeby nie poprzestawiać zwór)styki 1 i 3 a potem przemyj benzynką gdy już uda Ci się znaleźć ładowanie to załóż pokrywkę na regler bo patrzeć nie mogę na tą rdze.Do kol. ZGG zgadzam się że altek jest lepszy ale w ten sposób kol.Pola czegoś się nauczy z historii techniki...
Pora zacząć wierzyć w złośliwe skrzaty :D Czyli wszystkie podzespoły działają i niego w motocyklu, a w twoim nie... Dobra, to teraz sprawdź wiązkę, stacyjkę. Kontrolka ładowania świeci? Jeszce raz na spokojnie przepatrz tą instalację przewód po przewodzie i skontroluj podłączenia. Nowy regulator ma zdaje się jeden zacisk mniej od starego. Przepiąłeś...
Potrzebuję pomocy. Kingway fenmari 4t 139 qmb przerobiony na 80c W ostatnim czasie skuter nie miał mocy i ogólnie nie za dobrze działał. Postanowiłem powymieniać trochę części na nowe bo od kilku lat nie zaglądałem do nich. Wymieniłem. gaźnik filtr powietrza filtr paliwa króciec gaźnika stator z iskrownikiem moduł zapłonowy cdi ac regulator napięcia...
Co do tego regulatora obrotów to ja mam tak jak na zdjęciu, ponieważ byłem zmuszony do wymiany silnika na nowy. U mnie, na gaźniku znajduje się jeden metalowy drucik (na czwartym zdjęciu) i znajduje się też sprężyna, która jest zaczepiona o tą blaszkę (zdjęcie trzecie). Kombinowałem z tą blaszką, ale nic się nie dzieje. Zdjęcie drugie przedstawia podłączony...
Ja miałem podobnie i przy okazji wizyty w autoryzowanej kijance wspomniałem o tym problemie. Wężyk, który odchodził z jednej strony od góry silnika (nie znam się czy to od gaźnika, dolotu powietrza czy co) i z drugiej strony był podłączony do niedużego chyba elektronicznego urządzenia (jakiś czujnik regulator czy coś). Pokazał mi że ten wężyk tam przy...
Pierwsze testy za mną.... Drut 0.80 mm nawinięty tyle samo warstw co oryginalnie. Podpiąłem regulator i podczepiłem do akumulatora... Chciałem zmierzyć napięcie na zaciskach aku, ale multimetr coś wariował... Pokazywał nawet 18V-20V, ale to chyba zakłócenia przez magneto :) Bo wskazania były chwilowe. Więc odczepiłem akumulator i podłączyłem bezpośrednio...
A więc tak, zmieniłem przewód masowy z kostki gdzie się łączy do obudowy i wszystko zaczęło działać. Było 251v ale zmniejszyłem obroty silnika śrubą regulacyjną od sprężyny która naciąga dźwigienkę gaźnika. Jak już ustawiłem 230v to podłączyłem szlifierkę 1200w z wolnym startem i działa ale jak podłączyłem rozdrabniacz do gałęzi to zakręcił z 1 obrót...
Do instalacji z SR50R na gaźniku musiałbyś jeszcze wymienić lewe i prawe przełączniki na kierownicy (różnice w przyciskach od licznika), licznik od wersji na gaźniku oraz regulator napięcia. Nie jestem pewien do do różnic w niektórych detalach jak np. czujnik poziomu paliwa. Poza tym z instalacją od SR50R dalej nie podłączysz tego silnika. Po pierwsze...
Szczotki doprowadzają prąd od regulatora AVR do uzwojenia wzbudzenia na wirniku, regulator się nada ale musisz pod wyjście 220v podłączyć mały transformator 220v/17v żeby regulator wiedział jakie napięcie panuje na wyjściu. No i szczotki i pierścienie ślizgowe też koniecznie trzeba dołożyć. A to gaśnięcie to pewnie przytkany kranik lub najprawdopodobniej...
dzięki za podpowiedz. czyli nie wystarczy na akumulatorze podpiąć próbnik. Powinien przy regulatorze, problem że muszę ściągnąć bak aby się do niego dostać a wtedy nie jestem w stanie odpalić (jedyne co to paliwo które jest w gaźniku). Niemniej mam same przeszkody, bo nie jestem go w stanie odpalić z uwagi na to iz stał długi czas, nie wiem czy akumulatora...
Jeszcze opcja jest taka, że pinout pomiędzy regulatorem a instalacją jest pozamieniany. Plus z regulatora jest połączony na masę instalacji, nie wiem tylko gdzie mógł zostać połączony plus z instalacji aby zwarcia nie zrobił. A gaźnik jest typowy jak w każdym innym chińskim quadzie, z tą różnicą że posiada układ cut-off przy hamowaniu silnikiem. Sprawdź...
WItam Trafił mi się Keeway Matrix z ciągle się palącymi żarówkami od postoju. Wymieniłem regulator i dalej to samo. Zauważyłem pod kierownicą jakiś niepodłączony rezystor (30W5...) i myślę że to jest winą tego stanu. Ale jak mam to podłączyć? Jeden do masy a drugi do kabla lądowania (zielono-czerwony), który wychodzi z silnika i idzie na: - regulator...
pod bakiem paliwa jest regulacja naciągu sprężyny od regulatora odśrodkowego i nim można regulować obroty w pewnym zakresie a jakim dokładnie to nie wiem bo obrotomierza brak ale górna granica tych obrotów jest niższa niż max silnika . Czekam za kondensatorami i będę kombinował bo na 16uF i podłączeniu farelki 1,5kW silnik gaśnie a napięcie spada do...
Jeżeli wszystko jest podłączone poprawnie, to silnik też musi działać prawidłowo. Odpowiem na Twoje pytania. Przy zgaszonym silniku przepustnica musi być całkowicie otwarta, po uruchomieniu regulator dąży do jej zamknięcia, przeciwdziała temu sprężynka, która musi być oryginalna. Przesunięcie, której wajchy masz na myśli? Jeżeli manetki gazu, to jej...
Uzwojenie jak najbardziej symetryczne, na schemacie widać, że jedna faza jest podłączona do skrzynki bezpieczników (w niektórych modelach było podgrzewanie gaźników). Ale tym nie ma się co przejmować. Spadki napięć wynikają raczej z wieku motocykla i braku "styku" na złączkach , stacyjce... Regulator ma przewód kompensacji spadku, trzeba sprawdzić czy...
Witam, mam problem z alternatorem w samochodzie volvo 440 (1991r) 1.7 gaźnik. Przygotowuje go wrakrace'a. Samochód kupiłem za dosłownie grosze gdyż był wybrakowany (brak wnętrza, wiązki elektrycznej itp). Jestem w trakcie odtwarzania wiązki elektrycznej potrzebnej do prawidłowego funkcjonowania silnika i reszty podzespołów. Posługując się niemieckimi...
To jest tak prosty gaźnik, że tam praktycznie nie ma się co popsuć To podeślę ci taki "sprawny" :D Czyszczony, dmuchany, płukany... A i tak nie można ustawić pełnego zakresu obrotów (no, w ultradźwiękach jeszcze nie był). Myślę, że niech najpierw ustawi ten silnik do stabilnej pracy bez regulatora obrotów. Ten zawsze można podłączyć i ustawić.
Ok zrobiłem źle założyłem pierścień na wale. Teraz jeszcze dobrze nie odpali a już kontrolka gaśnie :D:D. Ale znowu coś popsułem znaczy podłączyłem ładowanie aku i zrobiło się zwarcie przy alternatorze zadymiło i teraz nie ma ładowania a alternatory wyje ;/ Do wymiany czy raczej spaliły się diody albo regulator ??
W zasadzie sam odpowiedziałeś sobie na pytanie.Układ mierzyłby obroty silnika i przy spadku obrotów otwierałby przepustnicę gaźnika a przy wzroście ponad pewną granicę zamykał.Problem polega na tym, że regulacja (np. silnik elektryczny z przekładnią slimakową) musi działać dość szybko.Zasilanie układu można podłączyć do prądnicy silnika. Pozdrawiam
Hmm...... Powiedz mi jaka jest zależność pomiędzy odśrodkowym regulatorem obrotów, a przepustnicą gaźnika ?. Jeśli nie ma żadnej, lub jest znikoma że dodaje gazu kiedy jest obciążony to w/g mnie to jest zbędne. Ja przynajmniej nie widzę konieczności współpracy tych dwóch elementów. Można po prostu odkręcić oryginał z wałka regulatora i się z tum elementem...
Przepustnica jest podłączona do linki gazu - odpinasz gumową rurę dolotu powietrza i ją widzisz regulator obrotów też jest w tych rejonach (zależnie jaki wtrysk-wielo, czy jednopunkt - napisz jaki) i jest do niego podłączona wtyczka z co najmniej dwoma przewodami (bywają też 4). regulator obrotów steruje składem mieszanki i łączy to co jest przed przepustnicą...
Z tego co widzę to masz regulator ciśnienia umieszczony na przepustnicy systemowej, ciśnienie paliwa jest zmienne - uzależnione od podciśnienia w kolektorze ssącym. Z tego powodu masz drugi wąż (przelewowy) od przepustnicy do pompy paliwa (zbiornika). Nie widzę nigdzie w katalogu części czujnika ciśnienia paliwa, natomiast serwisówkę mam do wersji na...
Dzień dobry! Chcę dziś przedstawić swoją konstrukcję agregatu 12V z niewielkiego silnika spalinowego i alternatora samochodowego. https://obrazki.elektroda.pl/9360359700_... Wstęp/założenia Przyczyną powstania konstrukcji była bardziej chęć ciekawego wykorzystania starych silników Honda G100 które posiadam i sprawdzenia swoich umiejętności...
Dzięki za odpowiedź, jak wrócę do domu to przestawię zawory jak piszesz. nie wiem czemu, ale chyba oba zrobiłem 0,10mm. Póki co zrobiłem tak: Cewkę podmieniłem na używkę z traktorka z pracy (mamy wyzłomowanego 15,5HP) i iskra jest lepsza, ale to nie to. Rozebrałem gaźnik w mak, wyczyściłem przetkałem, przedmuchałem i to nie to. Zostaje mi regulacja...
Z prądnicy wychodzi 5 przewodów Niebiesko-biały idzie do czujnika, pozostałe żółty, zielony, biały i czarno-czerwony do uzwojeń. Żółty i biały idą z prądnicy do kostki czteropinowej która wygląda na podłączenie regulatora. http://obrazki.elektroda.pl/6885733000_1... Moduł na pewno pochodzi z tej konkretnej maszyny. Wychodzi z niego 5 przewodów:...
Witam ponownie. Obwody po testach. Cewka sprawna, silnik nie gasł po odłączeniu masy od modułu. Nawet po ponownym podłączeniu tez trochę pojeździł (coś się zresetowało ? :D ),ale potem znów go trafiało. Odłączałem też regulator-brak ładowania (pali się kontrolka akumulatora) więc to jakby sprawne. Natomiast doczytałem, że mój silnik (data produkcji...
Witam, przepraszam jeśli nie ten dział i proszę o przeniesienie do właściwego. A więc zacznę od tego, że jest to skuter wodny Seadoo RX Di z 2002 roku, dwusuwowy, na wtrysku. Mam z nim ogromny problem od początku sezonu. Popływał sobie dobrze 30-40 minut, po czym silnik zaczął przerywać. Objaw daje to taki, jakby gaźnik był źle wyregulowany, ale tutaj...
Witam Uprzejmie proszę o pomoc, udzielenie informacji gdzie i który kabelek podłączyć. Silniczek jednocylindrowy, czterosuw (typu: Chińska..., hm, hm, Honda ;)) z rozrusznikiem 12v, mały akumulator 12v, stacyjka w konsolce doczepianej z boku lub na zewnątrz. Kabelki z konsolki/ stacyjki: 2 szt (biały + biały z czarnym paskiem) 1 szt (brązowawy) 1 szt....
Ta kosiarka ma pewnie tyle lat co Twój sasiad. :D Po pierwsze, to masz wyrwana dźwignię regulatora, musisz to jakoś zamocować. Musisz założyć tą drugą blaszkę z dźwigniami, nie malowaną na czarno. http://obrazki.elektroda.net/66_12850756... http://obrazki.elektroda.net/80_12850756... http://obrazki.elektroda.net/44_12850757...
Wcale nie musiała być zdejmowana, przy nieostrożnym odpinaniu cięgna od gaźnika, obróciła się na osi regulatora. Trzeba to tylko prawidłowo ustawić. Widzę, że wreszcie doczekałem się odpowiedzi od fachowca i bardzo mnie to cieszy. Co dokładnie mam sfotografować? Od strony zewnętrznej wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/6012715200_1...
Podłączę się pod temat, bo mam ten sam problem, ale z agregatem prądotwórczym. Nie sądzę aby to był problem regulatora odśrodkowego (braku tej sprężyny), bo wtedy silnik pracowałby na wolnych obrotach, tak było gdy u siebie wypiąłem tą sprężynę. Problem wg mnie, tkwi w gaźniku, autor wspomniał, że wymieniał iglicę. U mnie na początku nie było falowania...
Witam. Skuter Yamaha 125, 4t, gaźnik, 2004r. Problem jak w opisie, jedzie tylko około 45km/h -do tej prędkości rozpędza się dosyć dynamicznie. Mechanicznie chyba już wszystko sprawdzone( gaźnik czyszczony -juz x razy, regulowany zgodnie z serwisówką, luz zaworowy idealny, rozrząd ok) wszystko oprócz sprawdzonej zegarem kompresji, -ta jest "raczej" w...
Witam Chciałem zapytać czy przewód żółty wychodzący ze statora który ma zasilać światła i ssanie gaźnika powinien mieć napięcie jeśli dotykamy się miernikiem za przewód zółty i masę? dodam ze jeśli mierzymy napięcie na przewodzie zółtym i białym które idą na regulator mam napięcie 20V AC przy podwyższeniu obrotów silnika prawidłowo napięcie wzrasta....
Witam. Posiadam Quda made in china który stał spory czas i była w nim przekręcona stacyjka z podłączonym akumulatorem niestety, problem jest następujący. Przekręcam stacyjkę i nic się nie dzieje, po naciśnięciu na rozrusznik nic nie słychać, świateł nie da się włączyć, sprawdzałem ciągnąc go za innym quadem też nie odpali ale iskra jest. Gaźnik jest...
Tej sprężyny nie powinno tam być. Cięgno gazu nie jest bezpośrednio podłączone do przepustnicy, tylko do regulatora obrotów. Na drugim zdjęciu widać że masz trochę pogięty pręt od przepustnicy ssania. Ta wygięta część powinna lekko chodzić się w prowadnicy, i być przesuwana dopiero po maksymalnym dodaniu gazu. Silnik reaguje na dodawanie gazu? http://obrazki.elektroda.pl/8472066500_1...
Witam mam problem ze świecami, każdą którą włoże w silnik pojeżdżę, na początku idzie dobrze dopiero po jakimś czasie zaczyna przeywać aż wreszcie staje. Zarżneła mi Iskrę f80, f75,f95, NGK bp8hs a teraz prubuję szczęścia na izolatorze. Świeca jest czarna (zalana) wymieniłem kondensator, cewkę, regulator napięcia, przerywacz, przeczyściłem gaźnik, zapłon...
Witam! Po wczorajszym moim pobycie w garażu: 1. w sprawie nie wchodzenia silnika na obroty: pogrzebałem w necie i okazało się że źle zamontowałem iglicę pod czarnym plastikowym dekielkiem. Jak zmontowałem ok. i udało mi się go odpalić to silnik pracował jak marzenie. - jedna sprawa wykluczona. Przebrałem się i na jazdę próbną: przejechałem z 10km niekiedy...
Jak wezmę kabel od pokrywy to skuter gaśnie. Jak rozumieć tą wypowiedź? Czy jest tajemnicą marka tego skutera? W ostatnim poście wymieniasz przyłącza masowe i jest tam także iskrownik. Jaki jest ten moduł (regulator czy CDI)? Zbyt wiele niewiadomych. Nie dałeś schematu. :cry: Nie piszesz co to za skuter. Jaki jest ten moduł (regulator czy CDI)? Zbyt...
Witam, jack63 akumulator jest nowy i w pełni sprawny. Ale nie o tym chciałem, jeden problem już rozwiązany, a mianowicie jest już ładowanie, był walnięty regulator wymieniłem na nowy i przy pomiarze na wyjściu regulatora i na akumulatorze napięcie jest takie same. Teraz został tylko problem niestabilnej pracy silnika na biegu jałowym(przy dobrym gaźniku(dobrze...
Witam, zakupiłem quada w częściach od osoby która miała go naprawić ale brakło czasu i ew. funduszy. Quad Kingway minitraper z silnikiem 110 cm3 (oznaczenie 152 FMH), przy silniku brakowało gaźnika i magneta reszta ok. Wykonałem prace pomocnicze jak czyszczenie, malowanie ramy itd. Przyszedł czas żeby złożyć quada, a ponieważ brakowało całkowicie instalacji...
Witam wszystkich! Mam problem z podłączeniem sensorowej blokady zapłony, którą kupiłem na allegro. Samochód to mercedes 190e 2.0 na wtrysku ke-jetronic 1991r. Proszę o wskazówki, w które miejsce mam podłączyć przewody które na schemacie podłączenia urządzenia producent nazwał g"ruby czerwony i gruby czarny".:| Schemat podłączenia blokady: http://images23.fotosik.pl/144/0676189f5...
Wszystko zależy od materiału z jakich blach jest wirnik wykonany, generalnie często spotykam że magnesy są na wirniku. Spotkałem się też egzemplarzami które takowego nie miały. W Twoim przypadku bez znaczenia bo prądnica się wzbudza. Przedwczoraj oddałem klientowi pacjenta taki jak Twój, przybył na zapchany gaźnik. Korzystając z okazji porobiłem sobie...
Kupiłem w zakładzie typu ZURT używany detal. Jest na nim napis MBRF 20150C. Obudowa 220 i wizualnie typ F (brak metalu w miejscu mocowania radiatora. Podobnież się nada. Po znaczku na obudowie widać, że jest dwudiodowy, katodami do nóżki środkowej. Więc nóżki zewn. trzeba zewrzeć i podłączyć do wyjścia z regulatora prądnicy +, nożna środkowa do akumulatora....
(at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot jak podłączyć Instalacja elektryczna Power Force GY6 50 4T koła 10 Cali wersja 2 - PF 24 649 0002 1. Bezpośrednia odpowiedź Instalacja Power Force PF 24-649-0002 jest przygotowana w układzie „plug-and-play” dla większości skuterów z silnikiem GY6 50 4T, w tym Kingway Fennari 50 (roczniki 2007-2009). Klucz do sukcesu...
Tak wyjąłem silnik z powodu fatalnego dojścia do śrub głowicy, nie było mowy o kręceniu grzechotką w takich pozycjach. Dodatkowo dojście psuje zamontowany bak paliwa. Do wyjęcia silnika wykonałem następujące czynności: Na stacyjce w pozycji OFF, ale z podłączonym akumulatorem; Odkręciłem stopkę centralną, spod niej odkręciłem rozrusznik (jest tam schowany)...
Dostałem do przejrzenia kosiarkę Honda GV 135, jest to maszyna odkupiona od handlarza. Silnik jest w wersji z samoczynnym regulatorem obrotów i ssaniem sterowanym linką przy pałąku. Jednak najprawdopodobniej brakuje jakiejś części-dźwigienki czy sprężynki przy tym układzie ramion obok gaźnika, bo przepustnica ssania nie zamyka się po przesunięciu dźwigni...
Na module zewnętrznym cewka świeca działa robi iskrę, przypadkiem w na tyle dobrym momencie że silnik odpali, ale jest to moduł na 4 kable do silników 4t z odcięciem zapłonu i zmienym kątem zapłonu co się kończy rozjechaniem iskry powyzej 3000 obrotów i niestabilna praca na niskich. Nawet nie idzie ustawic gaźnika. Dostałem to że śmieciami do tego rozebranego...
https://obrazki.elektroda.pl/5544033600_... https://obrazki.elektroda.pl/2010211500_... https://obrazki.elektroda.pl/7671572300_... https://obrazki.elektroda.pl/6226525300_... Dzień Dobry Wieczór, Chciałbym kolegom zaprezentować mój projekt. Opis podzieliłem na kilka części, także...
gaźnik podłączenie gaźnik podłączenie paliwo gaźnik podłączenie yamaha
falowniki fronius skasowac sensor wtyczka angielska
polonez abimex parkside robot koszący
Volvo V70 S60 S80 ABS SRS, Bafang Bosch – kod błędu 025, interpretacja, czujnik hamulca Jak zmienić język z niemieckiego na polski w XP Deus