To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
A może wystarczy zwykły zasilacz step-up lub step-down (w zależności od napięcia jakie dostajesz z panelu) z regulowanym napięciem wyjściowym (ustawionym np. na 14V dla akumulatora 'samochodowego')? Takich schematów jest już na sieci pełno.
Uszkodzona membrana do wymiany regulator.
Podcieka regulator ciśnienia węzykiem w kolektor dolotowy lub wtryskiwacz kapie,pozostaja te kwestie raczej.
Tak to regulator różnicowy nadaje się do kolektorów.
Regulator B+ to inaczej regulator napięcia doprowadzonego na kolektor HOT. Funkcję tę pełni najczęściej (regulatora) tranzystor FET typu N lub P. Są różne rozwiązania tego regulatora. Na pewno regulator B+ nie steruje HOT poprzez transformator.
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
W p1 regulator ciśnienia paliwa jest przy listwie, a w seicento znajduje się w baku przy pompie i jak na mój rozum powinno to działać bez żadnych problemów. Dobrze myślę? Listwa, to tylko zasobnik - ma magazynować zasób paliwa, pod stałym ciśnieniem - pozostaje kwestia regulatora. Ciśnienie ma być stałe , względem ciśnienia bezwzględnego, czyli w kolektorze...
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Czekam na jakąś odpowiedź... :?:
Nowy kolektor, plus obowiązkowo uszczelka. Co się tyczy sprężyny regulatora to poszukaj na forum, było już kilkanaście razy opisywane, razem ze zdjęciami. Sprężynki, oczywiście też nowe.
sprawdz czy przypadkiem nie cieknie ci paliwo do kolektora poprzez wężyk od regulator cisnienia paliwa
Takie regulatory dwupunktowe do kolektorów słonecznych ma w oferie jabel. Widziałem w ich katalogu że są na dallasach
Co do regulatora to możesz go delikatnie klepnąć na ośce tak jak byś miał nitować,ale nie za mocno bo będzie za ciasno i przesmaruj dobrze powinno pomóc i poszukaj przy okazji czy wężyki podciśnieniowe nie są spękane lub nie dochodzi "lewe" powietrze do kolektora dolotowego.
Proszę o cokolwiek na temat regulatora do sterowania pompką w kolektorze słonecznym.Z góry dzięki za informacje.
Pewnie jest problem z mieszanką, może regulator ciśnienia paliwa. Sprawdziłbym jeszcze kolektor-zobacz czy zawór który przełącza długi i krótki obieg powietrza w zależności od obrotów, no i EGR. Możliwości dużo :)
Na schemacie jest błąd. Emiter T1 ma być połączony do kolektora T2. I jakie WO użyłeś?
a jaki inny regulator tam jeszcze dałeś ?
Ten bezpiecznik zasila : przepływomierz, czujnik wody w paliwie, regulator ciśnienia paliwa, zawór doładowania, zawór przełączania kolektora, czujnik wałka, EGR i sam sterownik....
Ociz, a nie patrzałeś czy nie przybyło oleju na bagnecie i czy nie wonieje benzyną? Miałem kiedys tak, pekła membrama w regulatorze ciśnienia i waliło szlauchikiem do kolektora.
Zasilacz jest ewidentnie uszkodzony skoro płynie tam prąd Akurat to prawda. To jest zasilacz transformatorowy ze stabilizatorem /regulatorem liniowym. Najprawdopodobniej wystąpiło zwarcie kolektora ktoregoś z tranzystorów mocy do radiatora czyli do obudowy czyli do PE. Ewentualnie zwarcie uzwojenia wtórnego transformatora do jego rdzenia. Ale skoro...
2 x TAK. Musisz tylko zwrócić uwagę na fakt, że przekaźniki wysokoprądowe są większe w zakresie mechaniki, co wiąże się z większym prądem cewki. Przelicz, czy nie przekroczysz maksymalnego prądu kolektora tranzystora sterującego.
Regulator nie puszcza nic, po odpieciu wężyka podcisnieniowego który idzie od regulatora do kolektora ssącego nic z niego nie kapie/leci.
Mam do podłączenia regulator sc 20 d do współpracy kolektor i grzalka w zasobniku czy grzalka o mocy 3x1400w musi być podłączona na 400v.przez stycznik. Czy może być podłączona na 230v proszę o pomoc.
Wężyk ma być podpięty pod podciśnienie w kolektorze a czy on będzie podpięty przy przepustnicy czy zaraz przy głowicy to nie ma to znaczenia. Jeżeli był odpięty to regulator nie działał poprawnie - ciśnienie było stałe a powinno zależeć od ciśnienia w kolektorze.
Musisz zbudować kompletną instalację solarną. Gorąca woda z zasobnika solarnego będzie wchodzić na wejście zimnej wody użytkowej do kotla. Kocioł sprawdzi czy musi ja podgrzewać, czy też jest już wystarczająco ciepła. I Tyle. Regulator pogodowy kotla może sterować także automatyką solarną od Junkersa. Wg mnie do domku jak opisałeś kompletnie nieopłacalne.
Ten rezystorek to chyba 1000 ohm. Podam Ci kolory pasków: brązowy, czarny, czerwony, złoty. Nie masz może schematu do tego regulatora albo nie masz jakiś oznaczeń dotyczących części podobnej do tranzystora bd911.
Ale ma dokładniej dobrane charakterystyki, kompensację tego, co mogłoby zakłócać pomiar... jeśli już dioda, to zasilana ze źródła prądowego - zasilanie przez opornik spowoduje nieliniowość charakterystyk, i zależność od wahań napięcia zasilania, wprawdzie niewielką, ale przy wymaganiu dokładności 0.1 C... Jeszcze do rozważenia - jeśli nie układ scalony...
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
jest to regulator długości kolektora dolotowego , już zamówiłem w serwisie , temat zamykam pozdrawiam
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Mam kolektory słoneczne z regulatorem ecosol301 gdzie się znajduje parametr do ustawie pompy bojler-kolektor, zeby przy większej, mniejszej temperaturze się załączała. Na ten moment załącza przy 30 stopniach Pozdrawiam
mam takie pytanie,CZy można zastosować pompę Grundfos typ UPS25-40 do mieszania glikolu w instalacji solarnej?Gdzie można kupić tanio regulator przepływu?
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
Tylko on może też mieć problem z przelewaniem i uszkodzonym TPS.... Czyli iskra jest paliwo jest a nie pali bo przelany... Ja bym zobaczył jeszcze czy nie uszkodziła się membrana regulatora paliwa jak dostanie dziurki to leje paliwem w kolektor i to jest bardzo częsta usterka już na te lata...
Generalnie chciałbym uniknąć akumulatora, bo przecież pompa obiegowa ma tylko działać, gdy jest słońce. W zasadzie słuszne założenie ale Zastanawiam się czy można by użyć Panela PV (około 100W) + przetwornica na 230v. Czy coś takiego ma prawo w ogóle zadziałać? Z jaką przetwornicą? Taką DC 12V na 230V? Być może będzie działać chwilowo ale raczej wcale....
ad 2 przy kolektorze ssacym ad3 czujnik przepływu powietrza (tzw. przepływomierz) ad 1 najczęsciej pod zderzakiem
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
3 z jakiego powodu mam skrobać tłoki? jeżeli ciśnienie zostanie takie jak było? To zależy, czy masz stałe ciśnienie względem atmosfery czy względem MAP. Jeśli to drugie to im dalej regulator od kolektora tym gorzej.
Dzięki ;) Wymyśliłem sobie takie rozwiązanie : mam obecnie kolektor słoneczny ciśnieniowy 200l + 80l zbiornik CWU ogrzewany kotłem gazowym. Kwestię CWU i gazu pozostawiam z boku. Chciałbym wspomóc kolektor aby szybciej nagrzewał wodę poprzez wsparcie z off-grid. Kolektor ma grzałkę 2kW 230V. Planuje zamontować 3 panele PV (bo tyle mam miejsca obok kolektora)...
Strasznie gmatwasz sprawę. Brak ciśnienia w solarach to jak już napisałeś zamiast wody latem, masz parę. Podłączenie do wężownicy CWU obiegu solara (tak jak na schemacie) jest błędne i będzie sprawiać, że wężownica ta będzie mało wydajna. Zasilanie zawsze powinno się podłączać od góry wężownicy. Mauser jest mało odporny na gorącą wodę, a ograniczając...
Nie potrzeba przerzutnika. Wystarczy wtórnik na dwóch tranzystorach - PNP i NPN. Bazy razem - wejście, emitery razem - wyjście, kolektory odpowiednio do + i masy. Gotowe. Najlepiej się robi takie wtórniki na tranzystorach z kolektorami pośrodku, np. BC635/636, BD135/136 - co tam masz pod ręką.
Napewno sie dostanie do kolektora. Regulator dziala na zasadzie podcisnienia. Jego zadaniem jest zmniejszenie cisnienia paliwa w belce na biegu jalowym.
Foto dość niewyraźne. Trudno jednoznacznie stwierdzić czy tam było coś dolutowane! Sprawdź przyrządem te trzy tranzystory SMD /lewa noga baza , prawa emiter , kolektor z drugiej strony -jedna noga/ i diodę na sterowaniu głównego tranzystora.
Próbowałem odkręcić sam regulator. Po demontażu osłony termicznej kolektora jest dojście. Plastikową obudowę z tyłu alternatora odkręciłem. Niestety dalszy demontaż regulatora niemożliwy. Co prawda 3 nakrętki regulatora odkręcone, jednak w jednym miejscu jest przylutowane i nie będę kombinował. Dogadałem się ze sprzedawcą i jutro wysyła drugi, najprawdopodobniej...
Regulator klap kolektora też sprawdzałem odlaczylem od niego podciśnienie a wężyk zaslepilem - bez zmian . Jutro nim trochę pojezdze i sprawdzę czy wyskoczy jakieś błędy. Auto był o rozbite od strony komputera on tam jest przed lewym kołem i brakuje osłony woda z koła leci na złącza. Myślałem zacząć od tego żeby to rozebrać wyczyścić styki itp.
A może leje paliwem z regulatora ciśnienia paliwa? może być, zobacz czy w wężyku od regulatora idącym do kolektora nie ma paliwa,
przy gwałtownym domknięciu przepustnicy regulator biegu jałowego powinien nie dopuścić do zbyt nagłego wzrostu podciśnienia w kolektorze ssącym. Moim zdaniem problem w regulatorze lub kanałach do niego(jeżeli jest to zawór obejściowy) Pozdrawiam
Witam W CC które posiadałem kiedyś (rocznik 95) był gaźnik bez elektroniki (nie japończyk). W tym gaźniku było takie cosik jak regulator obrotów w zależności od obciążenia. Urządzonko to składało się z membramy i było podpięte chyba do kolektora wężykiem. Działało w ten sposób, że wraz z wzrostem obciążenia regulator zwiększał obroty. W tym regulatorze...
Szukam schematu regulatora róznicowego temperatury do sterowania pompą podłączoną do kolektora słonecznego. Najlepiej żeby było cos prostego na wzmacniaczu operacyjnym. Znalazłem jeden schemat na elektrodzie ale jakoś nie za bardzo da się tym sterować. Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Rozwiazalem juz problem z tym samochodem;) Okazało się ,ze pompa paliwa byla nie wydajna oraz regulator cisnienia paliwa(przepuszczal benzynę do kolektora ssacego, a z ssacego do wydechowego:D jak ktos by mial problem z kia odezwijcie sie na pw Na tym samochodzie zeby zjadlem:D
Schemat znalazłem, na zasilaniu wisi jeszcze zmiana długości kolektora i zawory od wariatorów.
Tak co tam się ustawia i gdzie. I jak to wygląda. Jak naprawić świece żarową, jak wygląda i gdzie jest. Prądnicy nie naprawiałem nigdy a alternator przerabialem na regulator mechaniczny od poloneza. Świece żarową możesz tylko wymienić (zacisk wystaje z kolektora dolotowego) jeśli jest trafiona.
Witaj! Przed 2SC5440 powinien być regulator na MOSFECIE, podmień go ponieważ przy zwarciu 2SC również mógł się uszkodzić. Poza tym na drodze od zasilacza powinien być jeszcze jakiś rezystor większej mocy. Jesteś w stanie przecież nawet bez schematu posprawdzać gdzie zanika zasilanie. Pozdrawiam.
Takie regulatory są stosowane w kolektorach słonecznych tak zwane różnicowe można wykonać na pojedynczym wzmacniaczu operacyjnym.
Witam! Mamy problemy z tą audiczką od samego zakupu, no ale nieistotne. Mechanik wymienił już regulator faz rozrządu - znowu brzęczy. Nie działa też elektrozawór regulujący długość kolektora ssącego. Zmierzyłem napięcie przy pomocy miernika i mocno się zdziwiłem. Napięcie dawane na elektrozawory regulatora faz rozrządu i regulatora długości kolektora...
Dzięuję Fantom! Oczywiście Emiter-Kolektor.
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
https://obrazki.elektroda.pl/6517805700_... poza tym Wydaje mi się że R2 ma za małą wartość skutkiem czego napięcie na kolektorze jest zbyt wysokie. https://obrazki.elektroda.pl/6051732600_... Odwzorowałem schemat https://obrazki.elektroda.pl/4799875300_... 700mV napięcia stałego na kolektorze sugeruje...
Równolegle do 431 wypada wstawić zenerkę na 30V, dla pewności że nic się nie uszkodzi, tak samo zenerka 15V na bramce mosfeta. A jeśli ma być stricte na tranzystorach, bez użycia 431, to zamienić 431 na tranzystor NPN i wstawić diodę zenera w emiterze (ma regulować 5V, więc zapewne dioda 4.3V bez dzielnika). Wejściem regulacji (pin REF w 431) jest baza...
Tak o ten mi chodzi. Jest sterowany podciśnieniem z kolektora i wężyk, który to łączy jest cały czas wilgotny w środku od paliwa. Podejrzewam, że regulator przepuszcza paliwo do kolektora.
Zamiast przerabiać bojler, możesz pod tą grzałkę podłączyć panele fotowoltaiczne. Na przykład możesz poskładać taki zestaw, wzięty z tego, co jest obecnie dostępne na znanym portalu aukcyjnym. 5 używanych paneli o mocy 195W dają moc 975W i napięcie 186V. Do tego regulator MPPT o mocy 2500W dający na wyjściu prąd przemienny. Instalacja jest dosyć prosta,...
A zapiałeś regulator biegu jałowego na kolektorze?
Witam Mieszkam i pracuję obecnie w Niemczech.Parę lat temu kupiłem BMW E60/520i.Samochód spisywał się bez zarzutu parę ładnych lat.Parę miesięcy temu wystąpiła jednak usterka z którą nawet mechanicy z serwisu BMW nie mogą sobie dać rady.Być może ktoś z użytkowników forum spotkał się z podobnym problemem w swoim samochodzie u znajomego i pomoże mi go...
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
poszukuje schematu regulatora do sterowania pracą kolektora słonecznego ,chodzi o to by pompa obiegu solarnego załączała się gdy tęperatura płynu w kolektorze jest większa niż w zbiorniku gdzie jest podgrzewana woda .Może ktoś robił taki sterownik i wie jak by to samemu zrobić w miare najprościej.
Poczekaj żeby nie popsuć regulatora, czarny idzie z brązowym czyli zasilanie a niebieski do silnika, czerwony natomiast do zasilania przyglądałem się uważniej ale to tylko zdjęcie. do tego czarny musi być podłączony do silnika z drugiej strony. Sprawdź dokładnie to zdjęcie jak podłączysz odwrotnie to spalisz regulator. Pozdrawiam. Dodano po 9 https://obrazki.elektroda.pl/3929435900_...
Witam Czy ten regulator w ogóle reguluje obroty ? Uważam iż tranzystor T1 powinien mieć odwrócony kolektor z emiterem. Dodano po 56 Witam Czy ten regulator w ogóle reguluje obroty ? Uważam iż tranzystor T1 powinien mieć odwrócony kolektor z emiterem.
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
Możliwe że uszkodzony, sprawdź ciśnienie na listwie, powinno wynosić ok 3bar. Masz zaworek w listwie podobny do wentyla w kole ? Zdjęty wężyk to też lewe powietrze do silnika, masz czysty filtr powietrza ? Gazu nie masz ? Gazownicy często zmniejszają dolot powietrza przed filtrem powietrza do silnika przy kłopotach z regulacją instalacji 1 i 2 gen gazu....
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Czy kolektor MJE2955 idzie na 1 regulatora?
Przyczyn może być kilka: pompa paliwa, filtr paliwa (pod samochodem koło baku) mógł strzelić w kolektor, spada wtedy rurka podciśnieniowa łącząca kolektor z regulatorem ciśnienia na listwie. Sprawdź czy nie rozszczelnił się kolektor łączący przepustnicę z przepływomierzem i czy na przeciwwybuchu nie zawinęła się guma.
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
Czujnik od pralki dobry pomysł ,ale w moim przypadku nie sprawdzi się . Potrzebny mi jest do regulacji temperatury kolektor słoneczny - zasobnik ciepłej wody.W miarę wzrostu temperatury wody w zasobniku musi podnosic próg załaczenia (przeładowania wody z kolektora).
Matizdaweoo masz rację powinno być na kolektor co do regulatora to wykonałem go na Płytce uniwersalnej a schemat w Kicad i trafiła mi się pluskwa. :)
-uklad dolotowy -caly uklad wylotowy,lacznie z kolektorem -manualny regulator cisnienia -koszt 2000zl Oczywiscie dolot i wydech robione na zamowienie w profesjonalnej firmie.
Odnośnie sterowania to regulator PWM to układ oparty o 555 kilka kondensatorków, rezystorków, potencjometr i ze 3 diody. Można takie coś zlutować w kilka chwil. Nasłonecznienie rewelacyjne nie było, ale u mnie kolektory ustawione są pod kątem 50 stopni do poziomu. Pobór taki przeciętny z kuchni w porze popołudniowej, zdaje się bez dużego mycia naczyń....
zgadza się, we Flatach często przy uszkodzeniach linii zasilacz jest całkowicie blokowany. Jeśli to płyta BE to zacznij sprawdzanie od diod ( dwie w szeregu) na wyjściu z przetwornicy w gałęzi B+, następnie regulator napięcia dla HOTa 2sj306, HOT, damper diodę w jego kolektorze. Bardzo często w tym modelu padaja IRFy w korekcji i kondensatory przez...
Sprawdź, czy nie puszcza gazu reduktor przez podciśnienie, i czy nie puszcza regulator ciśnienia paliwa benzyny do kolektora.
Jedyna alternatywna możliwość względem usterki wtryskiwaczy (nie koniecznie wszystkich) to zablokowany regulator ciśnienia paliwa. Regulator jest tu przy pompie, a układ paliwowy w konfiguracji "bez powrotu". Jeśli zablokuje się w pozycji zamkniętej, ciśnienie w układzie może nadmiernie wzrosnąć i wtryskiwacze zaczną "popuszczać" paliwo do kolektora....
Regulator z malucha nie bezie działał bez przeróbek instalacji! W alternatorze z malucha szczotki są odizolowane od masy a prąd wzbudzenia regulowany jest przez tranzystor NPN (plus na jedną szczotkę a minus poprzez złącze kolektor-emiter tranzystora). W MZ jedna szczotka podłączona jest do masy i trzeba zastosować inny regulator. Najlepiej ze starego...
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
rzuć schematem - zwróć uwagę że LM393 ma wyjścia typu otwarty kolektor
Banalna sprawa,regulator ma cztery wyprowadzenia opisane: "+" , "-" , "M+" , "M-".Podlaczasz to tak "+" i "-" jest to zasilanie i podlaczasz do akumulatora/zasilacza natomiast "M+","M-" sa to wyprowadzenia do ktorych podlaczsz silnik.Wyprowadzenie "M+" jest besposrednio polaczone wewnatrz regulatora z +zasilania,"M-" jest to kolektor tranzystora(Buz10).
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Jak najbardziej uszkodzony czujnik temperatury silnika może być przyczyną znacznie zawyżonego spalania. Poszukaj wycieków paliwa, również ew. wycieku z regulatora ciśnienia paliwa do kolektora...
Tamte obliczenia dotyczyły obliczenia opornika bazy tranzystora bipolarnego. Tranzystor bipolarny jest sterowany prądowo, czyli prąd bazy oblicza się dzieląc oczekiwany prąd kolektora przez współczynnik wzmocnienia. Znając wymagany prąd bazy oraz napięcie sterujące można obliczyć opornik włączony szeregowo z bazą ograniczający jej prąd. Tranzystor MOSFET...
paliwa w wężyku nie ma. sprawdzałem one cykają według palenia.Morze leja??? jedno jest wejście paliwa a z drugiej strony jest zaślepiony i do regulatora idzie podciśnienie z kolektora.
Odłącz kolektory tranzystorów od silnika (zapisz, który był gdzie podłączony), zmierz oporności uzwojeń, do kolektorów podłącz żarówki jako obciążenie, i przy włączonym zasilaniu pokręć ręcznie wirnikiem - jeśli sterowanie jest sprawne, to wszystkie żarówki powinny zapalać się na zmianę, jeśli tak nie będzie, to sprawdzaj napięcia na bazach tranzystorów...
Rozumiem, że do uzyskania 1 V na wejściu regulatora czujnik musi przyjąć prąd 150 mA? 150 mA to spory prąd jak na czujnik i np. dla tranzystorów BC547/BC557, a tym bardziej dla wyjścia typowego wzmacniacza operacyjnego jest on za duży; wypada użyć tranzystora NPN (np. BC337 albo BC817 wystarczy) w układzie wspólnego emitera (emiter do masy, kolektor...
regulator pompa kolektor regulator kolektor słoneczny regulator kolektor ssać
wtyczka zasilać laptop kompresor akumulator odkurzacz filtrem wodnym zelmer
elektrotechnika zaocznie hewalex sterownik
Bresser Biolux AL - brak oświetlenia, możliwe przyczyny Nokia N85 nie włącza się po flashowaniu - jak naprawić?