To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Regulator nie puszcza nic, po odpieciu wężyka podcisnieniowego który idzie od regulatora do kolektora ssącego nic z niego nie kapie/leci.
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
Witam! Mamy problemy z tą audiczką od samego zakupu, no ale nieistotne. Mechanik wymienił już regulator faz rozrządu - znowu brzęczy. Nie działa też elektrozawór regulujący długość kolektora ssącego. Zmierzyłem napięcie przy pomocy miernika i mocno się zdziwiłem. Napięcie dawane na elektrozawory regulatora faz rozrządu i regulatora długości kolektora...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
też stawiam na regulator, ja tak uwaliłem regulator w moim Volviaczku v70, lepiej nie myć chemią w okolicy alternatora. wymieniłem regulator i jest OK, w zasadzie kupiłem cały używany alternator bo był tańszy niż sam regulator i przełożyłem regulator bez wyciągania alternatora :) u Ciebie to się raczej nie uda bo on tam jest z tyłu pod kolektorem ssącym,...
przy gwałtownym domknięciu przepustnicy regulator biegu jałowego powinien nie dopuścić do zbyt nagłego wzrostu podciśnienia w kolektorze ssącym. Moim zdaniem problem w regulatorze lub kanałach do niego(jeżeli jest to zawór obejściowy) Pozdrawiam
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
Sam nie wiem,zakładać ten nowy regulator MFR czy ten oryginalny z bosch i olać ten temat.Nie mam już chęci co chwilę demontować ten kolektor ssący i alternator tylko po to by wymienić głupi regulator...grzebania jednak trochę jest...
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i wężyk od niego do kolektora ssącego.
Wepnij go w króciec w kolektorze ssącym
Mój chciał odpalić no ale nie udało się poza tym natychmiast było słychać cykanie do kolektora ssącego .Po zdjęciu głowic i sprawdzeniu szczelności(zastosowałem naftę) okazało się ,że gniazda zaworowe są tak z....ane ,że tylko do poprawki.Wracając do tematu, ja w dalszym ciągu obstawiam pompe wtryskową a tak bardziej konkretnie to regulator skoro faluje.
Nie znam tego silnika ale sprawdź wężyk od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa i sygnał z przepływomierza lub MAP-sensora.
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Witam!!! Sprawdź przewód podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, często pada regulator i podciśnieniem wali paliwo do kolektora ssącego.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
Jak działa regulator ciśnienia ?, najkrócej jest to membrana z umieszczonym centralnie zaworkiem iglicowym dociskana do niego sprężyną. Jego zadaniem jest utrzymywanie na listwie wtryskowej stałego ciśnienia (przeważnie 3bar przy wielopunkcie). Wężyk podciśnieniowy łączący go z kolektorem ssącym ma za zadanie zmniejszenie ciśnienia w momencie małego...
Polecam podłączyć wężyk nr 11 do regulatora ciśnienia i kolektora ssącego(pod spodem)jeszcze raz sprawdzić jak się to zachowuje i nie pisać pierdoł. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... Jak ciśnienie ledwo spadnie po odpaleniu silnika to lewe powietrze albo silnik szrot.
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
Sprawdź do którego cylindra jest podłączony wężyk podciśnieniowy od regulatora ciśnienia paliwa. Jak do czwartego to trzeba sprawdzić czy nie przedostaje się nim paliwo. Po wykręceniu świec sprawdź jakiego koloru są denka tłoków. Jak jest podłączona odma w tym silniku do kolektora ssącego i przewód podciśnieniowy od serwa hamulcowego ? Porcelanę mogło...
Problem z uruchomieniem silnika. Prośba o sugestie. Przedstawię historie problemu. [ 2015-04-10 ] Zauważam, że przez rurkę podciśnienia łączącą regulator ciśnienia paliwa na listwie zasilania wtryskiwaczy z kolektorem dolotowym dostaje się do kolektora ssącego benzyna, które zalewa cały kolektor, a dalej ścieka do kolektorów ssących na zawory ssące....
Uszczelki na kolektorze ssącym sprawdzone? W jakim stanie są dźwignie regulatora obrotów, jakieś zdjęcia by się przydały.
Trochę teorii: Obecnie jednak ilość wtryskiwanego paliwa reguluje się tylko i wyłącznie przez odpowiednie zmiany w długości otwarcia zaworu wtryskowego, całkowicie elektronicznie. Tu więc absolutnie niedopuszczalne są jakiekolwiek odchylenia od wartości zaprogramowanych. Dlatego właśnie regulator utrzymuje ciśnienie systemu na stałym poziomie. Pamiętajmy,...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
Jeżeli pompa wytworzy tylko 3 bary to co dalej? Sprawna pompa bez problemu daje ponad 5bar, żeby się o tym przekonać wystarczy zacisnąć szczypcami wąż powrotu paliwa i obserwować manometr. Co do wzrostu ciśnienia w doładowanym silniku, to masz rację, regulator jest połączony z kolektorem ssącym wężykiem, ciśnienie w nim panujące oddziałuje na membranę...
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
Chyba nie wziąłeś pod uwage że jeszcze uszkodzony regulator ciśnienia paliwa bedzie zalewał kolektor ssący poprzez przewód podciśnienia :D Silnik AEE jak dobrze pamiętam to jakiś VW ? Napisz jeszcze czy dzieje się to podczas jazdy na LPG czy na benzynie. Czy silnik pracuje ok?
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Jezu, to taki straszny problem wbić 4 czy 5 i spróbować przepchnąć samochód kawałek po płaskim? Jak silnik się blokuje, to wykręcić świece i powtórzyć operację, jak nadal się blokuje, to może być zgięta korba, lub zawór. Przez pękniętą membranę regulatora ciśnienia paliwa leje się do kolektora ssącego jak z kranu, zapewne stąd tyle benzyny w silniku.
na wolnych obr było coś w okolicy 3bar, jak gwałtownie dodawałem gazu spadało do 2 Czyli pompa (lub regulator)do wymiany. Ciśnienie paliwa po dodaniu gazu ma WZROSNĄĆ (mniejsze podciśnienie w kolektorze ssącym, które oddziały-wuje na membranę regulatora)
niestety wywala błąd p0234 czyli przeładowanie silnika ,sprawdzałem wszystkie zawory podmieniając na sprawne,wyczyściłem egr,przepływkę,czujnik na kolektorze ssącym,sprawdzałem wakuometrem i podcisnienia są ok,na koniec ograniczyłem turbine nakrętkom na regulatorze i dalej to samo.Tylko że teraz wywala błąd co chwilę.Nie wiem już co mam robić .Turbina...
Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze. Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie...
Już pisłaem na forum że mam problemy z wolnymi obrotami tzn bardzo szarpie i auto nie ma mocy, wymienione przewody WN, kopułka, palec, auto nie ma w ogóle podciśnienia w kolektorze ssącym , jeśli uruchomię go przy odłączonym regulatorze biegu jałowego ma przynajmniej stabilne obroty na gazie ( na benzynie zawsze gaśnie) sprawdzałem prąd sterujący regulatorem...
Zwiększenie naciągu większej sprężynki nie zmienił obrotów, ogólnie regulator nie zwiększa obrotów silnika, kolektor ssący dokręcony. Kosiarka zaczyna pracować na normalnych obrotach dopiero na minute przed końcem paliwa i zgaszeniem się kosiarki, wcześniej obroty są na tyle małe że nie jest możliwe koszenie trawy. Porszę o pomoc.
A masz tam coś takiego? http://www.oldmerc.net/adjusting-the-con...
Wydaje mi się że to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa.Dwa przowody do elektrozaworu sterowanego komputerem.Zdejmując ten przewód dopuszczasz fałszywe powietrze do kolektora ssącego. Sugerowałbym uszkodzenie regulatora biegu jałowego,jako usterkę w tym autku.
Z twojego opisu i ze zdjęcia nic nie wynika. Daj zdjęcia realne, dobrej rozdzielczości. Prawdopodobnie masz pękniętą membranę i paliwo leci z regulatora ciśnienia na listwie prosto do kolektora ssącego. Dodano po 47 Zaciśnij ten przewód i zobacz czy zapali.
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
Przecież, to oczywiste, że maleje podciśnienie w kolektorze ssącym i przestaje podnosić membranę regulatora. Ściągnij z niego wężyk i manometr będzie stał jak chłopu....
Do sprawdzenia: ciśnienie paliwa-jak będzie słabe to wtryski będą pluły a nie rozpylały i paliwo nie spali się dobrze w cylindrze i będzie spalać się w katalizatorze regulator ciśnienia paliwa na listwie paliwowej lub przy pompie w baku podciśnienia-fałszywe powietrze które może powodować też błąd EGR z racji błędnych odczytów przepływu powietrza MAP...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Kod silnika AGU? Ten przewód ma iść do kolektora ssącego, do kroćca, tam są dwa kroćce, jeden na węzyk z regulatora paliwa, a drugi do DV czyli schodzą się razem pod kolektorem - ale to jest kwestia pracy silnika, doładowania, mocy itd.. a hamulec to przecież inna sprawa, to bardziej uwalony przewód hamulcowy... A co to znaczy że turbina przestała chodzić?...
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
Bardziej niż syczeniem martwiłbym się klekotem rozrządu... to na żywo też brzmi jak stary diesel? Ten silnik nie powinien tak pracować. Ciężko oceniać odgłosy po nagraniu. Z okolicy przepustnicy zawsze słychać lekki syk. Skoro nie reaguje na rozpylony plak/samostart to nie ma nieszczelności "na zewnątrz", ale być może coś nie tak jest złożone w środku....
Tam jest regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej ?, jeśli tak, to zobacz czy nie leje się paliwo przez wężyk podciśnieniowy do kolektora ssącego
W tych Mondeach padają regulatory ciśnienia paliwa, sprawdź, po ściągnięciu cienkiego wężyka jak idzie paliwo to ma uszkodzoną membrankę, a w dodatku pomału idzie przez niego dodatkowo paliwo do kolektora ssącego.
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
Demontując alternator, zdjąłem kolektor ssący, obudowę filtra i odpiąłem przepływomierz, nic więcej...
nieznam sie na tym,,niewiem gdzie szukać danych silnika,jest coś takiego jak regulator mieszanki z którego odprowadzone są przewody wysokiego ciśnienia jest jeszcze podobno kolektor ssący ....z kolektora wydechowego wychodzi przewód metalowy zakoncziny jakby zaślepką.
Witam dwie możliwe przyczyny czujnik t. cieczy (ma mieć 2-3kΩ przy zimnym silniku 200-300Ω przy ciepłym silniku) lub regulator wolnych obrotów taka "gruszka" przy kolektorze ssącym często pomaga wyczyszczenie go z nagaru. Warto tez sprawdzić czy z przewodu podciśnienowego do zaworu regulacji cisnienia paliwa nie przelewa sie paliwo (zaw. ten...
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
Jaki przepływomierz??? Wsadz rękę przy aparacie pod kolektor ssący i sprawdź czy wąż od regulatora powietrza nie wisi.Ew sitko zapchane na wlocie do rozdzielacza,ciśnienie paliwa ~5,5bar ma być z uderzeniem nie z muła.Klapa rozdzielacza ma chodzić bez zacięć i ma być prosta.Guma pod kolektorem i kupa innych trudnych rzeczy.
U mnie auto nie odpalało, a jak wysokie obroty to zacznij od regulatora wolnych obrotów lub wciągniętej uszczelki pod kolektorem ssącym, albo sam dobrze zdiagnozuj, bo klienci kłamią!!!!!!!!!!!!!!!!!! "elektrita" nie ma, a co tam - SPRAWDŹ SILNICZEK KROKOWY :) Do "elektrita" - Brakuje nam twojego humoru, ale nie przejmuj się czekamy na ciebie "Elektroda"...
Witam, trochę mało danych ale wygląda na regulator biegu jałowego podepnij go pod vaga to coś więcej będzie widać i sprawdź szczelność kolektora ssącego.
Kolego power ! Z tego co napisałeś jak sprawdałeś przewody i regulator podcisnienia, to muszę stwierdzić ,że zrobiłeś to źle! Przy odłączonym przewodzie podcisnieniowym żaden silnik ci nie odpali , gdyż zasysane jest fałszywe powietrze.Nie widziałem i nie słyszałem pracy twojego silnika więc trudno mi jednoznacznie udzielić ci rady.Zakładając że cały...
Witam. Uszczelniam układ podciśnień w swojej Audi i mam pytanie. Ciemnozielony wąż idzie do regulatora ciśnienia paliwa oraz do kolektora ssącego. Właśnie z przewodu od kolektora łapie "lewe" powietrze, mimo szczelności przewodu. Co jest w środku (od strony kolektora) że łapie to powietrze? tak ma być czy jest tam coś uszkodzone? Pytam ponieważ nie...
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Jeszcze jedna sugestia. Nie pamiętam dokładnie tego silnika ale o ile się nie mylę na końcach każdej listwy zasilające w paliwo ( rurka w której obsadzone są wtryskiwacze) powinny znajdować się regulatory ciśnienia sterowane podciśnieniem z kolektora ssącego jeśli jeden jest walnięty to może to wpłynąć na ciśnienie paliwa jeśli jest go za dużo sterownik...
Sonda oryginał, ciśnienie powyżej 11 na wszystkich. do regulatora i wtrysków dotrę jutro bo trzeba zwalać kolektor ssący. Po regulacji czujnikiem położenia wału, auto na gazie pracuje równiej, lecz strzela podczas dodawania gazu z wolnych obrotów, na gazie i na benzynie. Sprawdziłem również iskrę na świecach, na jednej parze jest niebieska na drugiej...
Wyjmij bezpiecznik lub przekaźnik. Sprawdzałeś czy leci z regulatora ? Wężykiem podciśnienia, lub powrotem ? Jak ściągniesz wężyk podciśnienia czujesz zasysanie z króćca/rurki z kolektora ssącego ? Na końcu rurki powrotnej masz złącze do plastykowego przewodu, ściskasz białe, ciągniesz i ściągasz za czarny przewód. Jak przy pompie. Skąd bierzesz te...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Właśnie. Jak już to regulator ciśnienia. Często na stronę podciśnienia(cienki wężyk do kolektora ssącego - zdejmij i zobacz czy nie leci z niego paliwo) przedostaje się paliwo (po wyłączeniu zapłonu na szynie nadal jest ciśnienie) które powoduje "zalewanie". Czy po odpaleniu (5s) "kopci" z wydechu?
Zgadza sie jest od kolektora ssącego. Tylko teraz pytanie dlaczego jak jest podpięty to auto wariuje a jak jest odpięty jest wszystko ok ? Uszkodzony ten regulator ciśnienia paliwa ?
Witam ponownie. już wiadomo z kąt sonda lambda ma takie wskazania to nie ustawienia gazu ani wina sondy, to padł regulator ciśnienia paliwa. przez przewód podciśnienia dostaje się benzyna małymi dawkami do kolektora ssącego i co się dostanie to wskazania skaczą. ta informacja dla osób które miały by podobny problem.Pozdrawiam
Witam. Mam problem. Moje punto bardzo dużo pali ok 13l na 100km. Komputer w serwisie Fiata wskazuje na zbyt długi wtrysk paliwa. Po zmianie błędnych ustawień na fabryczne kilka sekund chodzi prawidłowo, a potem znowu jest tak samo. Co może być tego przyczyną?? Sprężanie na poziomie 13MPa, wtryski nie leją, nie są też mechanicznie uszkodzone, zbiornik...
Bo jakoś nic takiego nie zauważyłem, a postów nieco już machnąłeś. Wielu rzeczy nie zauważyłeś, zadufany w sobie. Mylisz prądnice synchroniczne z asynchronicznymi, samowzbudne z obcowzbudnymi, nie widzisz różnicy pomiędzy kondensatorami kompensacyjnymi, chcesz zaprząc podciśnienie z kolektora ssącego silnika do stabilizacji prędkości obrotowej, pomimo...
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona i paliwo przedostaje się do kolektora ssącego robiąc podobne efekty, na wyższych obrotach silnik jest w stanie przepalić tą nadwyżkę paliwa bez większego problemu.
Osiem lat to sporo jak na taki silnik. Możliwe że pierścienie uszczelniające są już zużyte. Wymiana nie gwarantuje poprawy, czasami jest jeszcze gorzej. Sposób założenia sprężynek regulatora, był już opisywany na forum, kilkakrotnie. Sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z gaźnikiem i cylindrem, sprawdź membranę, wyczyść sitko na końcu rurki...
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Dzień dobry Potrzebuje pomocy. Auto zgłasza ww błąd i przechodzi w tryb awaryjny. W logach widać, że przez chwilę podaje zbyt duże ciśnienie na listwie, tylko, że umyślnie. W parametrach widać, że sterownik otwiera mocniej i wtedy przechodzi w tryb awaryjny. Wtryski sprawne, regulator na listwie podmieniany, czujnik również. Zostaje tylko regulator...
jak zasysam powietrze z regulatora to ciśnienie delikatnie maleje. A jak dmuchne w niego to wzrasta . Może tu jest problem? Opisałeś właśnie prawidłowe działanie regulatora. Po to on jest żeby ciśnienie paliwa było stałe względem ciśnienia w kolektorze ssącym a nie atmosfery. Ze zdjętym wężykiem ma być równe 3 bary.
3 bary względem ciśnienia w kolektorze ssącym mniej więcej stara się utrzymać mechaniczny regulator ciśnienia w starszych systemach (z powrotem paliwa z listwy). Czyli jest mniej więcej stała różnica ciśnienia przed i za wtryskiwaczem. W nowszych (bez powrotu) już nie jest tak fajnie, ciśnienie jest stałe (4 bar) względem atmosferycznego. Dlatego jak...
Witam, mi wygląda to na wytarte samo regulatory w silniku. Pewnie wytarły się wydechy i w momencie otwierania zaworów ssących spaliny cofają się do kolektora sącego i przez to te dźwięki, lepiej uważaj bo możesz mocno uszkodzić silnik. Pozdrawiam.
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Dodam dla potomności, w silniku 16V błąd "regulator ciśnienia paliwa- wartość zbyt niska" (numeru nie pamiętam). Okazało się, że uszkodzony był zespół dodatkowych przepustnic w kolektorze ssącym, po wymianie kolektora na nowy wszystko wróciło do normy. Więc tego typu błędy nie zawsze wskazują jednoznacznie na układ paliwowy.
Ktoś mi powiedział że trzeba wymienić też wiązkę el. silnika bo w tej nie ma niby wyjścia na czujnik ciśnienia doładowania i regulator ciśnienia doładowania. Do komputera podłacza się wężyk od rury dolotowej kolektora ssącego i wydaje mi się że czunik ciśnienia jest w komputerze.
A ja wrócę do tematu, miałem dzisiaj przypadek nowej kosiarki, po 5 min pracy, zgaszeniu i próbie odpalenia nie odpala. Sprawdzony gaźnik, odpowietrzenie zbiornika, ready start, przepustnica ssania, regulator odśrodkowy, moduł, rurka ssąca (kolektor dolotowy pod względem szczelności przy połączeniu z gaźnikiem i cylindrem) i nic nie pomagało. Po rozgrzaniu...
Palca nie wymieniałem bo nie był zużyty wcześniejszy właściciel musiał wymienić. Ale nie daje mi to spokoju wiele aut naprawiłem a ze swoim mam problem. Nie daje mi spokoju regulator ciśnienia na listwie. Jutro jeszcze go sprawdze bo zaobserwowałem i usłyszałem dziwny objaw o którym nie pisałem bo uważałem że słychać na kolektorze ssącym (kompresje)...
Podciśnieniowy przełącznik działa zerojedynkowo i wybiera w zależności od podciśnienia w kolektorze ssącym jedną z aż dwóch charakterystyk wyprzedzenia zapłonu. To już chyba lepszy był ten odśrodkowy mechaniczny regulator na wałku przerywacza - miał więcej udziału w regulacji zapłonu w zależności od obrotów Przełącznika nie regulujesz śrubką - jest...
to ja mam taki problem, że są obroty stabilne, ale strasznie duże, chyba maksymalne, i jak zgaszę, to wszystko jest tak gorące, tak po 2 minutach. W chłodzeniu mam chyba powietrzem kolektorem ssący. Dodano po 1 a miałeś problem, że było gorące wszystko i szybko się grzało Dodano po 1 tak to u mnie wygląda
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
zdjąć kolektor ssać kolektor ssać laguna grzałka kolektor ssać
zassać powietrza canon mp550 głowica telewizor philips wycisza
magazyn excel reset tablet huawei
Jak wypolerować zarysowaną obudowę kina domowego? Jak przywrócić otwieranie okien dwoma kliknięciami?