To nazywa się: 1. Siłownik klap kolektora ssącego 2. Gruszka klap kolektora ssącego 3. Regulator klap kolektora ssącego. Mogą też występować nazwy jak wyżej, ale bez słowa "klap". Najszybciej kupisz to używane na jakimś szrocie, albo cały kolektor na znanym portalu aukcyjnym.
Zyskasz na elastyczności trochę. Pękło pewno uszko mocowania gruszka-dzwignia, do naprawy kawałkiem blaszki z dziurkami np. od siłownika c.zamka.
Szpara pomiędzy korpusem przepustnicy a kolektorem,lub peknięta membrama w pneumatycznym zaworze EGR,generalnie ssał powietrze spod przepustnicy
Odłącz wężyk od regulatora ciśnienia paliwa do kolektora ssącego i zaślep jeżeli w tym silniku występuje i jest podłączony na przeciw czwartego cylindra.
Jeżeli jeden z króćców ma połączenie z kolektorem ssącym to zapewne regulator ciśnienia paliwa .
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czy nie leci paliwo z regulatora do kolektora ssącego, niebieski czujnik temperatury, tyle
Regulator nie puszcza nic, po odpieciu wężyka podcisnieniowego który idzie od regulatora do kolektora ssącego nic z niego nie kapie/leci.
Sygnał z czujnika położenia przepustnicy na biegu jałowym służy do sterowania wyłącznika ciśnieniowego który steruje wtryskiwaczem rozruchowym. W momęcie rozruchu (kręcenia rozrusznikiem) przez ok. sek. paliwo jest dodatkowo wtryskiwane do kolektora. Gdy silnik przekroczy + 35 st. odcinana jest masa do wtryskiwacza żeby nie zalewało gorącego silnika....
czy ktoś tak miał, regulator jest z korekcją podciśnienia wpiętą w kolektor ssący.
A ja wrócę do tematu, miałem dzisiaj przypadek nowej kosiarki, po 5 min pracy, zgaszeniu i próbie odpalenia nie odpala. Sprawdzony gaźnik, odpowietrzenie zbiornika, ready start, przepustnica ssania, regulator odśrodkowy, moduł, rurka ssąca (kolektor dolotowy pod względem szczelności przy połączeniu z gaźnikiem i cylindrem) i nic nie pomagało. Po rozgrzaniu...
Witam! Mamy problemy z tą audiczką od samego zakupu, no ale nieistotne. Mechanik wymienił już regulator faz rozrządu - znowu brzęczy. Nie działa też elektrozawór regulujący długość kolektora ssącego. Zmierzyłem napięcie przy pomocy miernika i mocno się zdziwiłem. Napięcie dawane na elektrozawory regulatora faz rozrządu i regulatora długości kolektora...
Wydaje mi sie że jeśli regulator przepuszczałby przez membranę to paliwo dostaje sie do całego kolektora ssącego a nie tylko do kanału zasilającego 4 cylinder. Ja stosowałem prosty sposób aby sprawdzić membranę :Jeśli mamy długi przewód podciśnienia to przecinamy go i w miejsce przecięcia( pomiędzy regulator a kolektor ssący)wkładamy filtr paliwa z...
Nie we wszystkich silnikach były montowane wtryskiwacze rozruchowe. Sprawdź czy przez wężyk podciśnieniowy nie leci paliwo z regulatora ciśnienia do kolektora ssącego. Zobacz też czy nie zacina się klapa w przepływomierzu
A co z podciśnieniowym regulatorem przepływu powietrza w kolektorze ssącym? Lubią się psuć.
Jaka pojemność silnika bo M40 1.6 nie posiada czujnika spalania stukowego a w M40 1.8 jest. Jeżeli robi to na wyższych obrotach to usterek może być np. spada ciśnienie oleju i źle pracują samo-regulatory. Czy samochód dobrze pracuje na ssaniu czy w momencie dodawania gazu tez strzela w ssący .
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Czy przypadkiem nie jest tak, że regulator ciśnienia upuszcza ciśnienie do przewodów powrotnych? Po co zatem ta siateczka, skoro i tak idzie paliwo do baku? Pompa wysokiego ciśnienia składa się z: https://obrazki.elektroda.pl/1842600600_... 1 - Cylinder 2 - Krzywka 3 - Zawór ssący płytkowy 4 - Zawór zasilania kulowy 5 - Tłok 6 - Wałek...
Witam. Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Zdarza się, że membrana puszcza i do kolektora ssącego dostaje się paliwo przez przewód podciśnienia. Silnik wtedy chodzi na dodatkowej porcji paliwa.
Witam. Przyczyną może być regulator ciśnienia benzyny, idzie do niego przewód gumowy łączący kolektor ssący z regulatorem (podciśnienie). U mnie i u kolegi w lagunie było tak, że regulator był uszkodzony i przez ten przewód benzyna dostawała się do kolektora ssącego. Jak zimny to palił jak trzeba ciepły nie chciał za bardzo. Regulator znajduje się w...
Witam! należy wymienić regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej. Jest tam membrana, która peka po jakimś czasie jeżdzenia na gazie. Od tego regulatora idzie cienki wężyk do kolektora ssącego, jeśli po odłączeniu tego wężyka z regulatora leci bęzyna to napewno jest on do wymiany. Ja mam lantre 2.0 z 1998 roku i wlaśnie miałem taką usterkę. Pozdrawiam
przy gwałtownym domknięciu przepustnicy regulator biegu jałowego powinien nie dopuścić do zbyt nagłego wzrostu podciśnienia w kolektorze ssącym. Moim zdaniem problem w regulatorze lub kanałach do niego(jeżeli jest to zawór obejściowy) Pozdrawiam
Danfoss KVP to regulator ciśnienia ssania. Powinien być na przewodach za parownikami a przed kolektorem ssącym na dwóch chłodniach (tych na dodatnie temperatury). Ma on za zadanie utrzymywać inne (wyższe) ciśnienie w parownikach (chłodnicach) - realizowane to jest poprzez dławienie przepływu par czynnika chłodniczego (R404A). W parownikach na temperatury...
nie szczelny układ paliwowy, gdzieś przecieka do kolektora ssącego, najczęściej regulator ciśnienia
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Na zdjęciu zaznaczony jest regulator ciśnienia który dostosowuje ciśnienie paliwa do podciśnienia w kolektorze ssącym. Jeśli regulator, bądź przewód podciśnieniowy jest uszkodzony może dojść do sytuacji którą opisałeś listwa się nie napełni paliwem do odpowiedniego ciśnienia i nie dasz rady odpalić samochodu.
Polecam podłączyć wężyk nr 11 do regulatora ciśnienia i kolektora ssącego(pod spodem)jeszcze raz sprawdzić jak się to zachowuje i nie pisać pierdoł. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?... Jak ciśnienie ledwo spadnie po odpaleniu silnika to lewe powietrze albo silnik szrot.
Nie znam tego silnika ale sprawdź wężyk od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa i sygnał z przepływomierza lub MAP-sensora.
Witam. Problem to kosiarka z silnikiem NAC T575 z nożem 52cm z wyrzutem tylnym. Kosiarkę nabyłem na złomie za niecałe 80zł, trafiła na złom najprawdopodobniej dlatego, że ktoś nie umiał sobie poradzić z jej pracą, odpalaniem i tym podobne. Mianowicie problem z kosiarką jest taki, że ciężko było ją odpalić na zimnym silniku, zachowanie ciągle takowe...
Grzebie bo nie chodzi. A "silniczek" jest , jest to regulator biegu jałowego potocznie nazywany "silniczkiem krokowym" chodź nim nie jest. Jest umieszczony w obudowie filtra powietrza - tak dla informacji. Jeśli kolega chce pomóc to czekam na info jak zweryfikować poprawność odczytów z poziomu VAGcom. Zamknij natychmiast klapę silnika i więcej tam...
Jeżeli pompa wytworzy tylko 3 bary to co dalej? Sprawna pompa bez problemu daje ponad 5bar, żeby się o tym przekonać wystarczy zacisnąć szczypcami wąż powrotu paliwa i obserwować manometr. Co do wzrostu ciśnienia w doładowanym silniku, to masz rację, regulator jest połączony z kolektorem ssącym wężykiem, ciśnienie w nim panujące oddziałuje na membranę...
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa i wężyk od niego do kolektora ssącego.
Jedyne usterki regulatora ciśnienia z którymi się spotkałem, to uszkodzenie membrany, paliwo leci wtedy wężykiem podciśnieniowym bezpośrednio do kolektora ssącego i zalewa silnik.
Wepnij go w króciec w kolektorze ssącym
Usterka się znalazła.Okazało się,że z tyłu kolektora jest przewód gumowy podciśnieniowy,który idzie od kolektora ssącego do regulatora ciśnienia paliwa przy wtryskiwaczach.Był on uszkodzony no i reduktor utrzymywał złe ciśnienie.Dziękuje wszystkim za porady.Pozdrawiam
Sam nie wiem,zakładać ten nowy regulator MFR czy ten oryginalny z bosch i olać ten temat.Nie mam już chęci co chwilę demontować ten kolektor ssący i alternator tylko po to by wymienić głupi regulator...grzebania jednak trochę jest...
Witam!!! Sprawdź przewód podciśnienia do regulatora ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej, często pada regulator i podciśnieniem wali paliwo do kolektora ssącego.
Wiem o tym, ale pomaga zdiagnozować dużo rzeczy, sprawdzić parametry pracy silnika, czujników i wielu innych :) Na VAG`u nawet pokazuje takie rzeczy jak spalona mata od podgrzewanego lusterka :D Dzisiaj odpaliłem samochód, -4 na dworze, odpalił oczywiście normalnie, chodził na ssaniu, i po kilku sekundach to samo, znowu zaczął tracić obroty, ale to...
Chyba nie wziąłeś pod uwage że jeszcze uszkodzony regulator ciśnienia paliwa bedzie zalewał kolektor ssący poprzez przewód podciśnienia :D Silnik AEE jak dobrze pamiętam to jakiś VW ? Napisz jeszcze czy dzieje się to podczas jazdy na LPG czy na benzynie. Czy silnik pracuje ok?
A co tam ma być trudnego? Podciśnienie do regulatora ciśnienia, do czujnika podciśnienia, serwo oraz zawór przełączający kolektor ssący. A przy przepustnicy wężyk jeden od pokrywy zaworów.
Ten element, to redy start oraz łopatka otwierająca przepustnice ssania. Jedyne co mnie niepokoi ze zdjęcia nr 2 to to że w okolicy kolektora ssącego jest mokro, tam może dostawać lewego powietrza i podczas pracy może słabnąć, dokręć w tym miejscu te dwie śrubki mocujące kolektor ssący do cylindra, albo najpierw sprawdź stan uszczelki pomiędzy kolektorem...
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Trochę teorii: Obecnie jednak ilość wtryskiwanego paliwa reguluje się tylko i wyłącznie przez odpowiednie zmiany w długości otwarcia zaworu wtryskowego, całkowicie elektronicznie. Tu więc absolutnie niedopuszczalne są jakiekolwiek odchylenia od wartości zaprogramowanych. Dlatego właśnie regulator utrzymuje ciśnienie systemu na stałym poziomie. Pamiętajmy,...
Ta dźwignia, to nie jest ssanie tylko odśrodkowy regulator obrotów. Klin okazał się dobry, możesz to złożyć. Ssanie jest oznaczone na zdjęciu czerwoną strzałką i ma być zamknięte, tylko i wyłącznie, przy maksymalnym wychyleniu manetki gazu. Spróbuj regulacji śrubą oznaczoną kolorem żółtym, ewentualnie możesz próbować podginać blaszkę kolor strzałki...
Zwiększenie naciągu większej sprężynki nie zmienił obrotów, ogólnie regulator nie zwiększa obrotów silnika, kolektor ssący dokręcony. Kosiarka zaczyna pracować na normalnych obrotach dopiero na minute przed końcem paliwa i zgaszeniem się kosiarki, wcześniej obroty są na tyle małe że nie jest możliwe koszenie trawy. Porszę o pomoc.
Sprawdź ciśnienie paliwa, przepustnice a przede wszystkim szczelność pod ciśnień i układ dolotowy od filtra powietrza do kolektora ssącego lubi też szwankować regulator wolnych obrotów.
na wolnych obr było coś w okolicy 3bar, jak gwałtownie dodawałem gazu spadało do 2 Czyli pompa (lub regulator)do wymiany. Ciśnienie paliwa po dodaniu gazu ma WZROSNĄĆ (mniejsze podciśnienie w kolektorze ssącym, które oddziały-wuje na membranę regulatora)
Jezu, to taki straszny problem wbić 4 czy 5 i spróbować przepchnąć samochód kawałek po płaskim? Jak silnik się blokuje, to wykręcić świece i powtórzyć operację, jak nadal się blokuje, to może być zgięta korba, lub zawór. Przez pękniętą membranę regulatora ciśnienia paliwa leje się do kolektora ssącego jak z kranu, zapewne stąd tyle benzyny w silniku.
Wydaje mi się że to jest odpowietrzenie zbiornika paliwa.Dwa przowody do elektrozaworu sterowanego komputerem.Zdejmując ten przewód dopuszczasz fałszywe powietrze do kolektora ssącego. Sugerowałbym uszkodzenie regulatora biegu jałowego,jako usterkę w tym autku.
Witam mam pacjenta laga 1.9 dci 101KM, dwa tygodnie z nią walcze trochę danych -błąd jaki łapie 6150 MAF nieprawidłowe działanie podkładane dwa maf-y to samo -przepływ w parametrach do 50mg/na skok maks przy 3000obr/min -ciśnienie paliwa od 250bar do 550bar maks (ale przy tym ssaniu komp więcej nie poda ale dla pewności kupiłem nowy regulator na pompę...
Z twojego opisu i ze zdjęcia nic nie wynika. Daj zdjęcia realne, dobrej rozdzielczości. Prawdopodobnie masz pękniętą membranę i paliwo leci z regulatora ciśnienia na listwie prosto do kolektora ssącego. Dodano po 47 Zaciśnij ten przewód i zobacz czy zapali.
Już pisłaem na forum że mam problemy z wolnymi obrotami tzn bardzo szarpie i auto nie ma mocy, wymienione przewody WN, kopułka, palec, auto nie ma w ogóle podciśnienia w kolektorze ssącym , jeśli uruchomię go przy odłączonym regulatorze biegu jałowego ma przynajmniej stabilne obroty na gazie ( na benzynie zawsze gaśnie) sprawdzałem prąd sterujący regulatorem...
Bardzo częstą awarią w Fiatach objawiającą sie taką pracą silnika jest pęknięta membranka w reduktorze ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.Sciągnij wężyk podciśnieniowy łączący kolektor ssący z regulatorem i sprawdż czy czasem nie leci z tamtąd paliwo / oczywiście silnik na chodzie/ jeśli tak to masz regulator do wymiany i twoje problemy zginą jeśli...
Dostałem w prezencie 6-letnią kosiarkę w następującym stanie - filtr powietrza nigdy nie zmieniany skutkiem czego dymiła na czarno jak diesel przy wyprzedzaniu :) Bez filtra pracuje na czysto. Odpala bez problemu, ale obroty falują, że prawie gaśnie. Zdjąłem nóż, bo był skatowany na maksa. Klin na kole magnesowym cały. Kolektor dolotowy cały, uszczelki...
Uszczelki na kolektorze ssącym sprawdzone? W jakim stanie są dźwignie regulatora obrotów, jakieś zdjęcia by się przydały.
Sprawdź regulator ciśnienia na szynie z wtryskami , prawdopodobnie w regulatorze jest uszkodzona membrana i paliwo dostaje się do kolektora ssącego i stąd ten efekt . Jeśli trafiony to koniecznie sprawdź poziom oleju w silniku .
Sprawdz regulator ciśnienia paliwa bo ja miałem walnięty. Wężykiem przez podciśnienie zaciągał paliwo do kolektora ssącego
Przecież, to oczywiste, że maleje podciśnienie w kolektorze ssącym i przestaje podnosić membranę regulatora. Ściągnij z niego wężyk i manometr będzie stał jak chłopu....
http://obrazki.elektroda.net/27_12705045... Witam chciałbym pochwalić się moją kosiarką do trawy. Projekt przerobienia kosiarki spalinowej na kosiarkę zdalnie sterowaną już od dawna chodził mi po głowie. Chcąc podnieść poziom i unikalność maszyny postawiłem sobie niezależne założenia. Pierwsze założenie to takie, że kosiarka po przeróbce powinna...
mam corsę taką jak w tytule i....potrzebuję objaśnienia zasady działania regulatora przepływu powietrza (zamontowany w puszce filtra powietrza),teraz jest otwarte powietrze zimne,a zamknięte powietrze zasysane z okolic kolektora,świec---odbywa sie to tak,że jest klapka o która silnie opiera się ramię(z przeciwnej strony zamontowane na stałe do jakiegoś...
Witam dwie możliwe przyczyny czujnik t. cieczy (ma mieć 2-3kΩ przy zimnym silniku 200-300Ω przy ciepłym silniku) lub regulator wolnych obrotów taka "gruszka" przy kolektorze ssącym często pomaga wyczyszczenie go z nagaru. Warto tez sprawdzić czy z przewodu podciśnienowego do zaworu regulacji cisnienia paliwa nie przelewa sie paliwo (zaw. ten...
Witam. Mam problem z passatem 1,8 benzyna, bez turbo, 1999r. Silnik ma problem z wkręcaniem się na obroty. Poza wywalaniem błędu sondy nie ma żadnych innych błędów. Sonda sprawdzona i jest ok, przepływomierze podmienione 2 i na dwóch jest to samo. Objawy są takie, że po odpaleniu na zimnym silniku, kicha, prycha, jakby nie pracował na wszystkie cylindry...
Nie do końca wszystko rozumiem. Gumowy przewód na podciśnienie oznacza ,że gdzie mam go podłączyć tzn do kolektora ssącego przed turbiną czy do jakiegoś podcićnieniomierza (regulatora podciśnienia)?
A masz tam coś takiego? http://www.oldmerc.net/adjusting-the-con...
parat z golfa 2 1,6 gaźnik posiada w sobie czujnik hala czy platynki sterowane pod ciśnieniowo Aparat posiada czujnik halla, jest on zamontowany na ruchomej tarczy, którą przestawia siłownik podciśnieniowy (zmiana KWZ w zależności od obciążenia silnika - podciśnienia w kolektorze ssącym), dodatkowo jest w tym aparacie regulator odśrodkowy - ciężarki,...
Jeszcze jedna sugestia. Nie pamiętam dokładnie tego silnika ale o ile się nie mylę na końcach każdej listwy zasilające w paliwo ( rurka w której obsadzone są wtryskiwacze) powinny znajdować się regulatory ciśnienia sterowane podciśnieniem z kolektora ssącego jeśli jeden jest walnięty to może to wpłynąć na ciśnienie paliwa jeśli jest go za dużo sterownik...
Sprawdź przewód podciśnienia między kolektorem a serwem, lubi sparcieć i ssie lewe powietrze, przewód do podciśnieniowego regulatora kąta wyprzedzenia zapłonu od gaźnika a w końcu szczelność całego kolektora, może gdzieś uszczelka poszła?. R.
U mnie auto nie odpalało, a jak wysokie obroty to zacznij od regulatora wolnych obrotów lub wciągniętej uszczelki pod kolektorem ssącym, albo sam dobrze zdiagnozuj, bo klienci kłamią!!!!!!!!!!!!!!!!!! "elektrita" nie ma, a co tam - SPRAWDŹ SILNICZEK KROKOWY :) Do "elektrita" - Brakuje nam twojego humoru, ale nie przejmuj się czekamy na ciebie "Elektroda"...
Klin koła zamachowego zawsze warto sprawdzić, ale tutaj rzuca się w oczy straszny miszmasz w układzie sterowania gaźnikiem. https://obrazki.elektroda.pl/5932288500_... Według mnie należy wykonać następujące operacje: I/ pręt nr 6 usunąć z obu otworów; II/ końcówkę dźwigni sterującej z oczkiem (nr 2) przenieść do otworu nr 5; III/ sprężyna...
Wczoraj oprócz wymiany regulatora na pompie wymieniłem jeszcze raz filtr paliwa oraz czujnik na kolektorze ssącym. Czujnik ciśnienia na listwie podmieniany był wcześniej (bez zmian), pompka w ramie jest nowa i działa dobrze. Zauważyliśmy jeszcze ze zanim wtrysk zacznie migać auto dużo słabiej przyspiesza a dżwignia w gruszce po przekręconym zapłonie...
sprawa pierwsza to sprawdź wtryskiwacze czy się w ogóle zamykają bo to że leją to druga sprawa sprawdza się prosto: wykręcasz z kolektora, podlączasz do rurek, gaz do końca i kręcisz rozrusznikiem aż ze wszystkich nie będzie leciało dobry wtryskiwacz pyli i nic z niego nie kapie po zatrzymaniu silnika jeśli masz manometr do ok 60bar to możesz założyć...
Witam. Mam problem. Moje punto bardzo dużo pali ok 13l na 100km. Komputer w serwisie Fiata wskazuje na zbyt długi wtrysk paliwa. Po zmianie błędnych ustawień na fabryczne kilka sekund chodzi prawidłowo, a potem znowu jest tak samo. Co może być tego przyczyną?? Sprężanie na poziomie 13MPa, wtryski nie leją, nie są też mechanicznie uszkodzone, zbiornik...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Kod silnika AGU? Ten przewód ma iść do kolektora ssącego, do kroćca, tam są dwa kroćce, jeden na węzyk z regulatora paliwa, a drugi do DV czyli schodzą się razem pod kolektorem - ale to jest kwestia pracy silnika, doładowania, mocy itd.. a hamulec to przecież inna sprawa, to bardziej uwalony przewód hamulcowy... A co to znaczy że turbina przestała chodzić?...
Witam. Uszczelniam układ podciśnień w swojej Audi i mam pytanie. Ciemnozielony wąż idzie do regulatora ciśnienia paliwa oraz do kolektora ssącego. Właśnie z przewodu od kolektora łapie "lewe" powietrze, mimo szczelności przewodu. Co jest w środku (od strony kolektora) że łapie to powietrze? tak ma być czy jest tam coś uszkodzone? Pytam ponieważ nie...
Pewnie ktoś kradnie. Powiedz, jak chcesz cokolwiek naprawić, skoro nie wykazujesz żadnej chęci żeby samemu cokolwiek doczytać, czy się nauczyć? Jeśli regulator będzie dziurawy, to paliwo przewodem kompensacji będzie się lać do kolektora ssącego.
czynnik najpierw przechodzi przez grunt, potem przez powietrzny wymiennik, wymiennik musiałby być w pomieszczeniu , żeby przy dużym mrozie nie wychładzał tego co przyjdzie z ziemi, do tego kanały + czerpnia i wyrzutnia z przepustnicami- żeby odcinać zewnętrzne powietrze, problem w tym, że przy tym rozwiązaniu zimny czynnik zawsze będzie podróżował...
Serdecznie dziękuję za szybkie odpowiedzi. Zamawiam nowy regulator i podzielę się wrażeniami z pracy silnika po wymianie. Ciekawe w sumie, bo mnóstwo ludzi (w tym i tutaj) radzi aby zmieniać uszczelki w kolektorze ssącym w przypadku gdy lekko ciepły silnik ma trudności z rozruchem a być może to kwestia zmęczonych regulatorów ciśnienia. U mnie po wymianie...
Fiat Siena 1,6 16v benzyna ciężkie uruchomienie silnika. Po około godzinie od wyłączenia silnika aby ponownie go uruchomić trzeba było długo kręcić rozrusznikiem około 6 sekund. Po 12 godzinach ten sam problem. Silnik zapalał ale rozkręcał się 8 sekund ( objawy zalanego silnika) zanim wszedł na prawidłowe obroty. Czasem odpalił za drugim razem. Powodem...
Witam. Od 2 lat jestem posiadaczem Fiata Punto 2 z 2000 roku i silnikiem benzynowym 1,2 8V . Podczas wiosennego przeglądu i kosmetyki przedziału silnikowego napotkałem leżący w okolicach łączenia skrzyni biegów z silnikiem przewód z wtyczką 3 pin koloru żółtego i zabezpieczeniem koloru czarnego (zabezpieczenie wiecie jakie...takie co żeby wyjąc wtyczkę...
Właśnie. Jak już to regulator ciśnienia. Często na stronę podciśnienia(cienki wężyk do kolektora ssącego - zdejmij i zobacz czy nie leci z niego paliwo) przedostaje się paliwo (po wyłączeniu zapłonu na szynie nadal jest ciśnienie) które powoduje "zalewanie". Czy po odpaleniu (5s) "kopci" z wydechu?
Jaki przepływomierz??? Wsadz rękę przy aparacie pod kolektor ssący i sprawdź czy wąż od regulatora powietrza nie wisi.Ew sitko zapchane na wlocie do rozdzielacza,ciśnienie paliwa ~5,5bar ma być z uderzeniem nie z muła.Klapa rozdzielacza ma chodzić bez zacięć i ma być prosta.Guma pod kolektorem i kupa innych trudnych rzeczy.
Sonda oryginał, ciśnienie powyżej 11 na wszystkich. do regulatora i wtrysków dotrę jutro bo trzeba zwalać kolektor ssący. Po regulacji czujnikiem położenia wału, auto na gazie pracuje równiej, lecz strzela podczas dodawania gazu z wolnych obrotów, na gazie i na benzynie. Sprawdziłem również iskrę na świecach, na jednej parze jest niebieska na drugiej...
Mam problem z silnikiem C14NZ (Corsa kolegi). Przy dużym obciążeniu (próba średnio-dynamicznego ruszania/przyspieszania samochód szarpie (jakby się dławił) - czasami po kilku kangurkach potrafi nawet zgasnąć). Może minimalnie szarpnie jeszcze na trójce, ale później już bez problemu i też dość żwawo rozpędza się (do 165km/h). Sprawdziliśmy: 1. Zasilanie...
Regulator jest na listwie (taka metalowa bańka) połączony cienkim wężykiem z kolektorem ssącym - jeśli w tym wężyku jest benzyna to regulator uszkodzony. http://obrazki.elektroda.pl/4451965800_1... Emulator służy o elektrycznego odcięcia wtryskiwaczy więc jest podłączony gdzieś do przewodów elektrycznych wtryskiwaczy, a gdzie to już...
Witam was. Gdy odpalam silnik jak jest zimny normalnie wchodzi na obroty ssania i pracuje równiutko, gdy się zagrzeje na wolnych praca jest nie równa i silnik gubi zapłony Siedząc w aucie czuć że silnik pracuje nie równo a stojąc przy wydechu słychać jak przerywa (wypadają zapłony). W czasie jazdy zaraz po odpaleniu silnik jedzie w miarę normalnie,...
Kolego power ! Z tego co napisałeś jak sprawdałeś przewody i regulator podcisnienia, to muszę stwierdzić ,że zrobiłeś to źle! Przy odłączonym przewodzie podcisnieniowym żaden silnik ci nie odpali , gdyż zasysane jest fałszywe powietrze.Nie widziałem i nie słyszałem pracy twojego silnika więc trudno mi jednoznacznie udzielić ci rady.Zakładając że cały...
Witam. mam podobny problem, auto 2.0 125 KM(w 2.0 byly dwie wersje 125 i 158,ta mocniejsza na przepławce,przepustnica elektroniczna ,pojedyncze cewki zapłonowe itp...) na sterowniku silnika podpinając OBDII pokazuje 10V a mierząc na akumulatorze 14V (nie wiem czy te 10V to nie jakiś problem) jeśli masz bogatą mieszankę to proszę sprawdzić czy regulator...
nieznam sie na tym,,niewiem gdzie szukać danych silnika,jest coś takiego jak regulator mieszanki z którego odprowadzone są przewody wysokiego ciśnienia jest jeszcze podobno kolektor ssący ....z kolektora wydechowego wychodzi przewód metalowy zakoncziny jakby zaślepką.
Jakby dostawał olej silnikowy przez odmę do kolektora ssącego, to diesel jest w stanie na nim pracować. Uszkodzony regulator odśrodkowy w pompie też będzie powodował takie objawy
Wyjmij bezpiecznik lub przekaźnik. Sprawdzałeś czy leci z regulatora ? Wężykiem podciśnienia, lub powrotem ? Jak ściągniesz wężyk podciśnienia czujesz zasysanie z króćca/rurki z kolektora ssącego ? Na końcu rurki powrotnej masz złącze do plastykowego przewodu, ściskasz białe, ciągniesz i ściągasz za czarny przewód. Jak przy pompie. Skąd bierzesz te...
3 bary względem ciśnienia w kolektorze ssącym mniej więcej stara się utrzymać mechaniczny regulator ciśnienia w starszych systemach (z powrotem paliwa z listwy). Czyli jest mniej więcej stała różnica ciśnienia przed i za wtryskiwaczem. W nowszych (bez powrotu) już nie jest tak fajnie, ciśnienie jest stałe (4 bar) względem atmosferycznego. Dlatego jak...
Osiem lat to sporo jak na taki silnik. Możliwe że pierścienie uszczelniające są już zużyte. Wymiana nie gwarantuje poprawy, czasami jest jeszcze gorzej. Sposób założenia sprężynek regulatora, był już opisywany na forum, kilkakrotnie. Sprawdź szczelność połączenia kolektora ssącego z gaźnikiem i cylindrem, sprawdź membranę, wyczyść sitko na końcu rurki...
niestety wywala błąd p0234 czyli przeładowanie silnika ,sprawdzałem wszystkie zawory podmieniając na sprawne,wyczyściłem egr,przepływkę,czujnik na kolektorze ssącym,sprawdzałem wakuometrem i podcisnienia są ok,na koniec ograniczyłem turbine nakrętkom na regulatorze i dalej to samo.Tylko że teraz wywala błąd co chwilę.Nie wiem już co mam robić .Turbina...
Witam ponownie. już wiadomo z kąt sonda lambda ma takie wskazania to nie ustawienia gazu ani wina sondy, to padł regulator ciśnienia paliwa. przez przewód podciśnienia dostaje się benzyna małymi dawkami do kolektora ssącego i co się dostanie to wskazania skaczą. ta informacja dla osób które miały by podobny problem.Pozdrawiam
Witam, trochę mało danych ale wygląda na regulator biegu jałowego podepnij go pod vaga to coś więcej będzie widać i sprawdź szczelność kolektora ssącego.
Dzień dobry Potrzebuje pomocy. Auto zgłasza ww błąd i przechodzi w tryb awaryjny. W logach widać, że przez chwilę podaje zbyt duże ciśnienie na listwie, tylko, że umyślnie. W parametrach widać, że sterownik otwiera mocniej i wtedy przechodzi w tryb awaryjny. Wtryski sprawne, regulator na listwie podmieniany, czujnik również. Zostaje tylko regulator...
Sprawdź jeszcze regulator ciśnienia paliwa czasem pęknie w nim przepona i paliwo przedostaje się do kolektora ssącego robiąc podobne efekty, na wyższych obrotach silnik jest w stanie przepalić tą nadwyżkę paliwa bez większego problemu.
Ktoś mi powiedział że trzeba wymienić też wiązkę el. silnika bo w tej nie ma niby wyjścia na czujnik ciśnienia doładowania i regulator ciśnienia doładowania. Do komputera podłacza się wężyk od rury dolotowej kolektora ssącego i wydaje mi się że czunik ciśnienia jest w komputerze.
Demontując alternator, zdjąłem kolektor ssący, obudowę filtra i odpiąłem przepływomierz, nic więcej...
Założyłeś gaz do nie sprawnego auta. Powinieneś mieć pewność przed montażem, to raz, dwa czy jesteś pewien ze auto nie zaczyna chodzić w jednym momencie na dwóch paliwach? Trzy sprawdziłeś czy regulator ciśnienia paliwa, jeśli jest, nie wpuszcza paliwa do kolektora ssącego? Sprawdziłeś ustawienie rozrządu? Metoda zaślepiania wszystkiego co pracuje na...
mercedes kolektor ssać kolektor ssać peugeot ciśnienie kolektor ssać
netflix ekrany unitra r8040 skaner epson
kable modus głośników instrukcja serwisowa unitra
Jak zresetować ekspres Bosch VeroCup 100? Czyszczenie głowicy drukarki Canon MAXIFY MB5450