Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Map sensor przy przepustnicy, resztę zaślepić. Z boku zawór od długości kolektora po drodze do tego zaworu jeszcze zasobnik podciśnienia, następnie regulator ciśnienia i serwo.
(at)michal74 mylisz silniki z bezpośrednim wtryskiem od pośredniego. To tak jakbyś pomylił benzyniaka z ropolem na CR. Punto 2 1,2 nie ma powrotu paliwa i też steruje praca pompy. To że tam nie ma powrotu dla "oka" to nie znaczy że go nie ma. Regulator mechaniczny ciśnienia paliwa jest w baku zaraz za pompą i w baku następuje nadmiarowy przelew.
usterka usunieta ostatecznie powodem problemów był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Czy wyskakują jakieś błędy ECM?Czy to występuje na prostej drodze,czy tylko na zakrętach lub zjazdach po zakręcie w dół?Sprawdz szczelność węzy paliwa.Oryginalnie do listwy wtrysków jest założony czarny,nieprzeźroczysty wąż paliwa,więc trudno będzie ci sprawdzić szczelność.Musisz założyć wąż przeźroczysty i po włączeniu silnika obserwować czy do listwy...
Jest to wężyk od podciśnienia - do regulatora ciśnienia paliwa. Należy go tam podłączyć , sprawdzając , czy nie jest popękany.
To jeszcze pozostał regulator ciśnienia paliwa, a najlepiej to będzie podpiąć kompa.
Na powrocie za regulatorem ciśnienia paliwa ciśnienie wynosi także ponad 6 bar-ów.
Do sprawdzenia : - immobilizer (czy nie odcina) - zasilanie pompy - wiązka wtrysków paliwa - ciśnienie paliwa (pompa może podawać za niskie ciśnienie) - regulator ciśnienia na listwie (zobacz czy paliwo wychodzi za regulatorem) pomarańczowa kontrolka Check nie pokazuje żadnego błędu?
... albo wtryski mają prostatę, albo regulatorek ciśnienia zdeflorowany i benzynka się leje w kolektor. Ewentualnie cierpi na nadciśnienie paliwa, za sprawą w/w regulatorka lub zatkanego powrotu.
Jeśli nikt się nie pomylił o ząbek przy składaniu rozrządu, to nie bardzo widzę związek. Silniki 16 zaworowe lubią wysokie obroty, co przekłada się bezpośrednio na spalanie. Trzeba by przepatrzeć kolejno, wszystko co ma związek ze sterowaniem składem mieszanki. Od sondy lambda począwszy, poprzez czujnik temperatury do regulatora ciśnienia paliwa. Nie...
Po zatkaniu podciśnienia EGR, EVAP, króćca cienkiego wężyka odmy, regulatora ciśnienia paliwa - bez zmian. Przy poluzowanym bagnecie czuć przedmuch, a po wyjęciu bagnetu - pryska olejem.
Sprawdź regulator ciśnienia paliwa. Odłącz wężyk podciśnieniowy i sprawdź czy nie leci tamtędy paliwo(nie powinno). Później sprawdź czy po zagnieceniu powrotu czy coś się poprawi
z powrotem przez listwe nie leci Czyli za małe ciśnienie i nie otwiera się jego regulator, pompa do wymiany
Mam problemy podczas uruchamiania zimnego silnika. Czas rozruchu trwa kilka ładnych sekund. Natomiast po uruchomieniu i zgaszeniu pali na dotyk. Koledzy sugerowali, że jest to pompka paliwa, więc ja wymieniłem, tak samo jak filtr paliwa i sprawdziłem działanie regulatora ciśnienia, wtryskiwacze nie są zapieczone bo czasem jeżdżę na benzynie. Świece,...
Pomyliłem się, czas się wcześniej skończył. Na benzynie pracują wtryskiwacze podając benzynę, na gazie nie, coś innego wpuszcza paliwo-gaz do silnika. Jeśli zdążyłeś przeczytać, to mniej więcej wiesz co masz robić. Ciśnienia teraz bym nie podejrzewał, choć F17 to bezpiecznik zasilający komputer silnika i przekaźnik pompy paliwa. F14 wtryskiwacze. F19...
Błąd zaworu powietrza biegu jalowego powstaje przy nieszczelnosciach za przepustnicą. 1sterowanie zawodem EGR , 2 serwo , 3 układ pochlaniacza par paliwa , regulatora ciśnienia paliwa.. Gasniecie silnika może być powodowane niedostatecznym ciśnieniem paliwa lub saczeniem gazu przy pracy na paliwie , te usterki jednak nie generują błędu silniczka krokowego...
To sprawdziłem przed wyjęciem wtrysków. Tzn odłączyłem przewody sterujące wtryskiwaczami. I są wysokie obroty. Poza tym zauważyłem, że wolne obroty się ustalają zaraz po odpaleniu. Odłączenie pompy już po odpaleniu nie zmniejszy obrotów. A podłączenie nie zwiększy. Czy zbyt wysokie / zbyt niskie ciśnienie benzyny może być tu problemem? Czy uszkodzony...
Witam serdecznie Pacjent: Daewoo Lanos 1999 1.5 16V 100KM Instalacja: OPTIMA ECO-TEC + SHARK + wtryskiwacze ALEX Montaż: 2013 Przebieg na LPG: 45tysięcy Problem: 1/4 zbiornika benzyny na około tysiąc km. Rozeznałem się trochę w temacie, poczytałem wiele tematów i chciałbym w końcu rozwiązać ten problem, ale mam kilka pytań. 1.Czy mogę wyjąć całą listwę...
Manometrem, ma być 3,5 bar. Ale możesz zrobić próbę: ściągnij wąż powrotu paliwa z listwy wtryskowej, z regulatora powinno lecieć paliwo, jak nie to pompa daje zbyt niskie ciśnienie i się nie otwiera
Witam. prosę o pomoc w zdiagnozowaniu problemu . 2-3 tygodnie temu nie równa praca silnika, gdy dotykałem przewodów zapłonowych czułem na dłoni przebicie. U mechanika wymieniłem świece i kable zapłonowe- wszystko w porządku Tydzień temu , zrobiła się dziura w wężyku paliwa ( na tej ściance przy kabinie)- sikało aż "miło ", - wymieniliśmy wężyk paliwa....
Witam serdecznie. Jak widzę zdania do końca są podzielone, a czy któryś z kolegów pokusił się kiedyś o rozebranie takiej padniętej pompy? Moja z lanosa nie zatarła się tylko więcej paliwa pompowała z boku (taki zawór przelewowy umieszczony w samej pompie) niż do kolektora paliwowego. Było to spowodowane tym, że w czasie jazdy na lpg nie miała co zrobić...
Witam, Historia wygląda następująco: - 1,5 miesiąca temu zrobiona uszczelka pod głowicą - Po odebraniu z warsztatu, auto zaczęło więcej palić (Pb) - Pojawiło się delikatne szarpanie po nagrzaniu (niestety, niepamietam czy przed wymianą termostatu czy po...) - Najpierw wymieniłem termostat (mechanik nie zrobił tego przy okazji głowicy, a temperatura...
Witam serdecznie.Miałem podobny przypadek i to były zapchane wtryski i regulator cisnienia w listwie.Zmierz ciśnienie na listwie(2,7At.) i wymontuj i popatrz jak leci paliwo z wtrysków.Pozdrawiam.
Po wymianie uszczelki i wałka rozrządu traci ciśnienie na cylindrach tak jakby rosły regulatory. po kilku godzinach odpali i chwile chodzi ładnie potem gaśnie. Czy uszczelka od opla 1,4 pasuje do lanosa 1,5 .
Ciśnienie powinno być si (blokowałem regulator - brak różnicy, pompa wrzucona wczoraj - nówka, oryginał, cewka nowa, kable i świece nowe :) (prosimy nie komentować faktu wymiany połowy rzeczy, ale stwierdziłem, ze przy okazji można to porobić :) we własnym autku). Oczywiście podkreślam, że wydaje się, że problem leży tylko w tym jednym konkretnym wtryskiwaczu...
regulator lanos regulator ciśnienia ciśnienia paliwa regulator ciśnienie lanos
podłączyć bezpiecznik topikowy kolumna voice kraft husqvarna wysoki obrót
traktorek silnik briggs traktorek silnik briggs
Unitra M 532 SD – przeróbka wskaźników VU do pracy podczas odtwarzania kaset Smarowanie koła zębatego piły spalinowej - czy GL-1 się nadaje?