Witam Zielony opornik nie jest od tego ,jedyna rada wymienić na inny,14,8V to dużo najwyżej 14,5V.
Dfm sygnał do sterownika silnika. [img]https://as-pl.com/p/ARE0042(BOSCH)#...
Bo mają chińskie regulatory napięcia bosch
F00MA45300 , 1986AE0110 Sprawdź to jeszcze na wszelki.
Regulatory napięcia Bosch z serii F00 załączają wzbudzenie z zacisku B+ alternatora, to jest częsty przypadek, że regulator albo nie odłącza wzbudzenia po zgaszeniu silnika, albo załącza magnesowanie wirnika samoczynnie.
Alternator Bosch, więc regulator napięcia również firmy BOSCH. Tylko i wyłącznie oryginał. Jak wyciągniesz alternator to koniecznie sprawdź diody prostownicze w nim - miałem przypadek, że "chińczyk) ubił mostek prostowniczy.
Faza z mostka diodowego dla jasności.
TNY285DG-TL
Sprawdz też prądnicę sam mostkujac styki df i d+ bez przewodów tylko podłącz tam żarówkę i drugi jej przewód do masy. Powinna jasno zaświecić. Dodano po 5 https://obrazki.elektroda.pl/1028277900_... https://obrazki.elektroda.pl/5792034800_... https://obrazki.elektroda.pl/7077385900_... Cos z tego wybierzesz....
Witam Chciałbym sie dowiedzieć jak mozna zwiększyc lub zmniejszyc napiecie łądowania w tym typie regulatora. Wyczytałem tylko tu ze trzeba zmienić diode zenera ale w innym typie reg. W maluchu kiedyś wymieniłem opornik na potencjometr i miałem płynna regulacje w każdej chwili,bez wykręcania regulatora, tu też chciałbym takie coś zrobić. Stary reg daje...
Mam chyba typowy regulator napięcia zintegrowany ze szczotkami [url=https://www.google.pl/search?q=BOSC... 1 197 311 028. Chwiałbym zwiększyć napięcie w instalacji samochodu przez dorzucenie diody prostowniczej w szereg pomiędzy wyprowadzenie regulatora...
Witam. Mam problem ze szlifierką firmy Bosch. Wszystko niby działa, ale gdy szlifierka jest nieużywana i podłączona do zasilania, to regulator obrotów bardzo się grzeje.
Jest to prostownik pełnofalowy 3-fazowy więc na wyjściu jest 6 diod. Napięcie podawane na regulator prostowane jest natomiast półfalowo więc przy pomocy osobnych 3ch diod.
Proszę o podanie numerów łożysk do alternatora Bosch z Golfa II. Nie wiem jakie oznaczeniem ma alternator ponieważ ta srebrna naklejka z numerem się sprała. Znam natomiast oznaczenia jego regulatora napięcia: Bosch 1197311028 oraz kondensatora: Bosch 0290800036
Ten alternator nie ma regulatora napięcia, musi być zewnętrzny.
oooo, w tym to bardzo prosto, szczotki BX185 lub też BX204.
Oddaj alternator do naprawy - żeby coś ocenić, musiałbyś mieć o tym jakiekolwiek pojęcie - a tak to tylko gdybanie i pobożne życzenia. Możliwe że masz uszkodzenie w magneśnicy, tylko nie pytaj co to jest.
Problem w tym że to nie regulator napięcia.Na 1000% 31-masa 86-wyjście cewki przekaźnika-plus 15-plus zasilania po stacyjce 50-sygnał rozrusznika (rozruch) G-albo generator (alternator),albo sygnał na świece żarowe (Gluchkerze) K-nie wiem. Zobaczę do dokumentacji co to za stwór. Regulatory Boscha mają zwykle (jeżeli już) znaczenia D+,D-,DF
albo od skody , w skodach felicia tez były montowane alternatory boscha
Z litrą F jest Bosch, z literą T Valeo. Osobiście sam bym się zastanawiał który wybrać. W Bosch regulatory napięcia lecą jak zęby, Valeo zaś pierścienie ślizgowe ma chyba z marchwi.
Póki co został zamówiony nowy regulator napięcia (Bosch). To sobie jeszcze zamów pierścienie ślizgowe wirnika (oraz łożysko tylne) bo znając te alternatory już są starte
Nie da się.
Czy może być inna przyczyna zbyt wysokiego napięcia niż uszkodzony regulator napięcia BOSCH F00M145225? 15V przy wolnych obrotach, do ponad 18V na wyższych obrotach. Szczotki i ślizgi wyglądają dobrze.
jest to regulator napięcia -ładowania baterii-o schemacie nawet zapomnij
Możesz zamontować.
Jak Bosch to tak.
Jak to zrobić w załączniku BR14-MO.xls[/b]
Regulator napięcia do bani. Pewnie chinolek nie lubi ciepła.
A co to za BMW?
Witam. Miałem okazję testować taki regulator, tej że firmy zarówno z alternatorami elmota jak i boscha do ciągników c385 i pochodnych i powiem, że współpracuje on tylko z regulatorami 9 diodowymi.
zmień regulator napięcia powinno pomóc
Witam, to dosc popularny przed wojna regulator napiecia '1-kotwicowy' / z 'mag-dyn Bosch D 1 / D 2', itp., a oprocz tego stosowany takze jako 'kopia Boscha' w powojennych 'Jawach - Perak' 125, 250, 350, wiec nie powinno byc klopotu z dobraniem 'zamiennika' w dobrym stanie technicznym, na wiekszosci bazarow motocyklowych do dostania u nas i 'za Odra'...
Sprawdź jakość połączenia między alternatorem i dodatnią klemą akumulatora. Podstaw jeszcze jeden regulator napięcia, jeśli reg. nie jest Bosch tylko jakaś podróba to też może być podobnie. A 14,4 V to jest górna granica nieraz trudna do osiągnięcia, jak będzie 14V to też będzie dobrze.
Chciałem profilaktycznie sprawdzić alternator. Wymontowałem go i oddałem elektrykowi. Po "regeneracji" po uruchomieniu silnika po kilku, kilkunastu sekundach na wolnych obrotach nie ma ładowania. Wystarczy lekko zwiększyć obroty i ładowanie wraca. Wymontowałem go ponownie i oddałem na reklamację.Elektryk niby wymienił regulator, zrobił test i stwierdził...
Zastosuj fazowy regulator napięcia na układzie U209B. Tu masz trochę do poczytania. https://www.google.pl/#q=regulator+na+u2...
Regulatory napięcia do tych alternatorów Boscha mają „zaprogramowane” doś takiego jak stała czasowa reakcji na obciążenie. Może być inna w zamienniku w stosunku do oryginału. Teoretycznie, jeśli chcesz mieć tak jak fabryka przewidziała, to musisz kupić oryginalny regulator napięcia Boscha o dokładnie tych samych numerach co regulator fabryczny...
Regulator napięcia Boscha na 5 pinów?
Sprawdź kółko wiskozowe i regulator napięcia.
kiedyś zrobiłem taką rzeźbę tzn regulator napięcia bosch z mercedesa beczki wzmocniony podpiąłem go pod malacza i ładowanie było wyższe niż na oryginale
Jaki prąd może przenieść regulator napięcia Bosch 14V 0 192 052 008 i czy można go zastosować do alternatora 980W?
Zamontowałem stary regulator i wspomaganie działa od razu po odpaleniu. Stary regulator BOSCH F00M145282485, nowy BOSCH 1986AE0128.
Ma być elektroniczny czy mechaniczny?
Jeżeli alternator Boscha to obstawiam na 99,9 % regulator.
Mi to wygląda na NCP59152 - regulator napięcia.
A nie lepiej zastosować regulator Boscha - czarny kapelusik, i nie stosuj żadnych radiatorów skoro w oryginale brak.
Witam, Mam problem z wysokim napięciem ładowania. Jestem po wymianie regulatora napięcia w alternatorze. Pomiary na akumulatorze w stanie spoczynku wynoszą 12,9 V, a podczas działającego silnika i obciążenia światłami, dmuchawą i klimatyzacją napięcie wynosi 15,9 V. Wymieniłem regulator napięcia na Bosch 1 986 AE0 124. Alternator to 028 903 028 D o...
Wzbudza się regulator napięcia, w tym modelu podłączony do zacisku B+ (alternator nie ma pomocniczych diod w mostku) Standardowa usterka, tylko wymień regulator na oryginalny bosch, bo podróbki nie działają poprawnie
Witam Dzięki za podpowiedz strzał w dziesiątke na to wygląda ładowanie się odnalazło i jest ok jestem w szoku napewno na to bym nie wpadł dzięki . Tylko miałbym pytanie regulator napięcia Boscha jest na pięć pinów na piątym pinie jest stałe napięcie jak podłączyć wzbudzenie do niego po prostu chciałbym alternator podłączyć tak jak na stole probierczym...
https://www.subito.it/accessori-moto/reg... 60Euro , polski nie zaddziała jako dynastarter ,nie ma opcji 0 190 215 015 bosch jak co zamienia sie 350netto
Jeśli wszystko jest dobrze podłączone, to wygląda to na uszkodzony regulator napięcia.
To samo zamienniki regulatorów napięcia. Firma, z którą zdarza mi się współpracować, woli wlutować nowe szczotki w oryginalny regulator Boscha niż montować niepewny zamiennik. Unipoint, niewiem skąd to dziadostwo na rynku się wzięło, sklepy na siłę pchają klientom jako zamienniki do alternatorów i rozruszników.Części wysiadają po krótkiej ekspoatacji.
Regulator przeznaczony do mana,w którym w instalacji tylko jedno zasilanie +15 na regulator.Zachowanie przy sprawdzaniu na stole prawidłowe.
Do tego alternatora bez problemu założysz dedykowany regulator napięcia razem ze szczotkami (wygląda jak tranzystor TO-3), szczotki prostopadle, VW golf mk I, II, passat b3, Ford escort Mk3,4, MB W124
bosch regulator napiąć bosch regulator napiąć alternator sprawdzić regulator napiąć bosch
zmywarka zatkać pompa transformator termistor kanlux bezpiecznik
BMW E61 Touring – rozpiska kabli tylnej lampy, kolory przewodów, pinout, halogen i LED MTD 130 hydrostatyczna skrzynia – nie jedzie po dodaniu gazu, odpala normalnie