To elmot i mechaniczny regulator napięcia. Należy skorzystać z tego podłączenia: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Mam alternator firmy "ELMOT" typ A12JF2 - 14V. Z kolei nie wiem jaki mam zastosować regulator napięcia do tego alternatora. Alternator chcę zastosować w ciągniku rolniczym C-360.3P. Mam regulator mechaniczny RC2/12B prod. polskiej.
Alternator oryginalny Elmot? Z jakim regulatorem napięcia RNC-12?
witam mam problem z ładowaniem, przy zapaleniu nie gaśnie kontrolka od ładowania, dopiero przy ok 1000 obr zgaśnie a gdy pochodzi dłużej na wolnych obrotach znów żarzy się .regulator napięcia Elmot RNc-12 , alternator Elmot A 124-14f 14v 44A, sprawdzane były szczotki, regulator wymieniany, wszystko oryginalne, nie wiem od kiedy to jest bo to nabytek...
Ten drugi regulator to RNb-12 Elmot Poland
Jest to regulator napięcia.
Witam. Wymontowałem z żuczka alternator elmota, znalazłem gdzieś regulator napięcia też elmot i chciałbym to wszystko podpiąć do traktora. Problem pojawia się że w żuku była wskazówka a ja bym chciał oczywiście zrobić na kontrolkę, i nie mam pojęcia jak to podłączyć. Czytałem gdzieś że trzeba kontrolkę podłączyć przez przekaźnik. Czy mógłby mi ktoś...
Mam na myśli przewody niskiego napięcia. Jeśli tracą elastyczność - rozważ wymianę.
Ładowanie za duże, bez obciążenia akumulatorów na bank będzie przeładowywać, będzie wypluwać elektrolit(musi być jakieś obciążenie(np. można jeździć z włączonymi światłami, albo wstawić jakiś układ by po włączeniu zapłonu, odpaleniu i jak alternator zacznie ładować poprzez przekaźnik, zaczęło pobierać prąd(myślałem przez wytracanie prądu poprzez radiator...
W sieci jest schemat RNc12, to bliźniaczy regulator, zobaczysz tam ów termistor, kompensuje zmiany napięcia regulacji jakie pojawią się na rozgrzanym regulatorze od obudowy alternatora do której jest przymocowany.
50zł kosztują same lożyska i to średniej pólki, chinczyków nawet nie opłaca sie zakładać. Do tego pierścień ślizgowy, szczotki, regulator napięcia i już mamy kolejne 50zł a gdzie reszta...
Załóż zwykły zewnętrzny regulator ELMOT lub powież komuś tę czynność.
A czasami jest to wina regulatora napięcia. Pozdrawiam.
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
Sprawdź czy przewód "B+" ten co idzie do rozrusznika na połączeniu z przewodem od akumulatora ma dobre połączenie, zielony przewód z regulatora idzie na pojedynczy styk szczotkotrzymacza, a żółty na potrójny styk szczotkotrzymacza. Dodano po 4 Były dwa typy, włoski Magnetti Marelli i polski Elmot, w podłączeniu niczym się nie różniły.
Albo diody, jaki tam alternator Elmot czy MM?
Zamieniłem na inny od alternatora z ursusa 3512 i napięcia takie same. Chodź zastanawiam się jaki jest odpowiedni typ regulatora do tego A124n
Może jedna z faz nie działa, stąd i wydajność nie "nadąża" za poborem? jak to sprawdzic? a moze to regulator napiecia walniety?
Witam, Mam problem z ładowaniem, napięcie przy wysokich obrotach dochodzi do max 25.5V bez obciążenia. Silnik wymieniony na nowy z alternatorem 28V 30A ELMOT, akumulatory nowe, regulator napięcia RC128 nowy w metalowej obudowie. Obstawiam regulator bo przy starym silniku na analogowym wyświetlaczu ładowania wskazówka ledwo przekraczała 1/4 zielonego...
Wył. silnik / Wył. stacyjka B+ - 12,5 Pozostałe - 0v Wył. silnik / Wł. stacyjka B+ - 12,5 15 - 2,5v 67 - 1,2v Wł. Silnik / Wł. stacyjka B + - 12,58 15 - 12,58v 67 - 0,12 v To by wskazywało na regulator napięcia lub ślizgający pasek, napnij pasek jak barania torba i wtedy mierz.
Regulator z firmy Elmot, czy jakaś podróbka? Tezę o kiepskiej masie można raczej wykluczyć, jest on mocowany dwiema śrubkami.
Witam. Też polecam założenie alternatora. Za 100 zł można mieć alternator A124 z nowymi szczotkami, łożyskami i regulatorem napięcia. Natomiast chińska podróba mechanicznego regulatora prądnicy kosztuje 30 zł (ale jest nic nie warta), oryginał Elmot to koszt około 70 zł. Z kolei regulatorem mechanicznym ze złomu w ogóle nie warto zawracać sobie głowy...
Szczotka powiedzmy minusowa na osobnym konektorze ,nie jest przymasowana do śruby mocującej szczotkotrzymacz do alternatora.Takie jest rozwiązanie w alternatorze 6-cio diodowym . Dodano po 9 Przewody regulatora napięcia mogą mieć inne kolory (takie kolory ma regulator ELMOT).Jednak by nie było pomyłki ,przewody mają różne końcówki konektorowe. Zasilanie...
Wszysko zalezy od producenta regulatora.Ma być Magneti Marelli typ bodaj RTT118,ewentualnie Elmot. Podróbki z Unipointu są kiepskie.
Witam! Padł mi regulator napięcia RC2/12D, który współpracował z alternatorem Elmot A124F2-14V-44/53A w Ursusie C-360-3P. Alternator najprawdopodobniej ma 9 diód, nie sprawdzałem. Takiego, jaki był zamontowany raczej nie znajdę. W internecie wyczytałem, że zamiennikiem mógłby być Jezpol RNA-2, podłączony zgodnie ze schematem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Ten alternator to Elmot od fiata. Alternator 6 diodowy, regulator napięcia do niego dokupisz bez problemu ale na pewno należy go rozebrać, wyczyścić i sprawdzić. Drugi alternator jest ruski od ciągników typu T-25 i pochodnych. Ten alternator nie posiada szczotek. Zanim go wyciągniesz to odkręć ten plastikowy dekielek i wrzuć nam jego zdjęcie ponieważ...
Witam Mam w maszynie alternator ELMOT A220 z regulatorem napięcia RC1/28. Nie ma on wyprowadzonego sygnału prędkości "W". Skąd i czy wogóle jest możliwe wyprowadzenie tego sygnału? Przesyłam schemat i widok alternatora. Podobno ma on wprasowane w tą tylną osłonę/radiator sześć diód prostowniczych. Dobrze myślę, że trzba wpiąć się na końcówkę jednego...
Na tej prądnicy i regulatorze pracowało to wcześniej? Usterka pojawiła się sama, czy było coś robione? Regulator oryginał Elmot czy chiński wynalazek za 30 zł? Dysponujesz jakimiś przyrządami pomiarowymi?
Każdy Polonez ma regulator na alternatorze jak pisze Kolega ,niestety nie jest to prawdą (nie jest to ważne w naszym temacie),gdyż pierwsze Polonezy miały regulator mechaniczny , RC2/12D ,do alternatorów 9-cio diodowych .Następnie montowano regulatory z ELMOT z Malucha.W nowszych Polonezach montowano nowe alternatory z regulatorami ze szczotkotrzymaczem...
Gdy ten złom (jakiś chinol pewnie, bo na pewno nie elmot) odcina lądowanie to jest w instalacji napięcie akumulatorów, (około 26-27).
Witam!!! Jak w temacie posiadam ciągnik SAM z silnik s320. Chcę mu zamontować tylko światła i mam pytanie czy ten zestaw zapewni odpowiednie ładowanie ? Mam: -prądnicę ELMOT P20A 12/25/2400/ -Regulator napięcia RG-15a (jest w drodze) -stary już trochę wysłużony akumulator 12V 44ah Jeśli tak to jak podłączyć by było ładowanie ? http://obrazki.elektroda.pl/3225708300_1...
No cóż. Napiszę jescze raz. Niniejszy temat jest doskonałym przykładem jak jesteśmy zadufani. Wygląda na to, że każdy uważa, iż ma jedyną swoją rację a inne nie liczą się zupełnie. Stan taki potwierdza również brak potrzeby czytania do końca i zrozumienia o czym ten inny pisze. Na wszelki wypadek należy naskoczyć na potencjalnego przeciwnika. Trochę...
Z tym że to nie jest oryginalny elmot z poloneza tylko taki jak w temacie. Diody wymienić czy przelutować? Jaki tam jest regulator?
dobra jeśli chodzi ci o kontrolkę która przy odpalaniu normalnie się zapala i zaczyna migać po czym po wciśnięciu stopu gaśnie to jest to kontrolka sprawności świateł stopu ukryta w urządzeniu mikroprocesorowym albo na podszybiu albo w końcowym polonezie w skrzynce bezpieczników . Piszczenie paska może być efektem uszkodzenia regulatora napięcia który...
Witam ponownie. Mój temat został usunięty prawdopodobnie za zły dział. Wklejam ponownie: Samochód Polonez Caro Plus 1.6 GLI +gas 2001r, bosh. Wracając sobie do domku, po jakichś 80km samochód zaczął szarpać i prychać, zjechałem na stację CPN i okazało się, że akumulator jest rozładowany, jako że miałem przy sobie prostownik, podładowałem aku na stacji...
Dzięki wszystkim za rady, ale nie pomogło mi to jednak rozwiązać mojego zagadnienia w 100%(podpowiedzieliście jedynie że się da zrobić co chciałem, ale jak i co podłączyć już nie) Jak pisałem w pierwszym poście jestem początkujący w tych sprawach, to co dla was było być może jasne i logiczne, dla mnie nie koniecznie. Wymieniłem cały alternator Polskiej...
Już wiem dlaczego jest "+" na masę w moim ciągniku Ursus C-355,ponieważ alternator mam z żuka Elmot M11 12V 60A z regulatorem zewnętrznym.W innych alternatorach styk wyjściowy 30 jest "+" a w moim alternatorze jest 19 "-"Co do napięcia ładowania 15,4V wymieniłem regulator zewnętrzny i jest w porządku 14,4 przy pełnym włączeniu pedała przyśpieszenia.Jeszcze...
Witam. Mam problem z ładowaniem w bułgarskim widlaku DV 1792 z silnikiem Perkins 4. Alternator nie ładuje kontrolka nie świeci w ogóle czy to na zgaszonym, czy na włączonym silniku. Układ wygląda tak jak na tym zdjęciu poglądowym : http://obrazki.elektroda.pl/8256634200_1... Regulator Elmot RNC 12. Żarówka 4W 12V . Żarówka na 100% dobra...
Witam w moim seicento jest alternator ELMOT na którym jest napisane 14V 55A. Miałem taki problem że napięcie ładowania było ok 12,5 do 13. Wymieniłem regulator napięcia. Napięcie wzrosło od 13,9 do 14 na wyższych obrotach. Moje pytanie brzmi: Czy 14V wystarczy czy powinno być 14,3 tak jak jest napisane na regulatorze napięcia. Czy sugerować się napisem...
Picia-ale to zależy.Nowsze C330 i C 360 miały alternator zintegrowany z regulatorem (regulator 12 RNC,ten sam co w maluchu,albo pewna wersja alternatora ta montowana 3 śrubami od czoła 15 TR).On tam pisze że znalazł zacisk 15-tak oznaczone zaciski ma alternator A 12M jak A124 ,oznaczenia to występuje też na regulatorze.Alternatory z regulatorem przykręconym...
Alternator jest jednak 6 diodowy. Idą do niego 3 przewody: 1- prądowy do amperomierza, 2- do styku 67 regulatora, 3- na którym pojawia się napięcie gdy lternator ładuje do kontrolki(pewnie komuś się popsuł przekaźnik do kontrolki i podłączył go tam żeby nie wisiał luźno) A alternator to Elmot A124n 12V 44A i jest połączony z regulatorem RC2/12E.
Sprawdzałem masy już wcześniej, ale dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie tematem. Sprawdzałem następujące punkty masowe: Pod maską: - Komputera wtryskowego - Obydwa punkty masowe na błotniku po stronie kierowcy (masa układu wtryskowego, zapłonowego i związanych z nim czujników) - Główną masę od akumulatora po stronie pasażera - Punkt masowy po stronie...
regulator elmot elmot regulator regulator napięcia elmot
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 łączyć kabel ziemia różnice attiny atmega
arduino budowa katalog tranzystorów mosfet
Podłączenie lampy ulicznej sodowej przez wyłącznik 230V Jak wymontować wyświetlacz kilometrów w Renault Megane II 1.6 2006