To elmot i mechaniczny regulator napięcia. Należy skorzystać z tego podłączenia: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Alternator oryginalny Elmot? Z jakim regulatorem napięcia RNC-12?
Mam alternator firmy "ELMOT" typ A12JF2 - 14V. Z kolei nie wiem jaki mam zastosować regulator napięcia do tego alternatora. Alternator chcę zastosować w ciągniku rolniczym C-360.3P. Mam regulator mechaniczny RC2/12B prod. polskiej.
witam mam problem z ładowaniem, przy zapaleniu nie gaśnie kontrolka od ładowania, dopiero przy ok 1000 obr zgaśnie a gdy pochodzi dłużej na wolnych obrotach znów żarzy się .regulator napięcia Elmot RNc-12 , alternator Elmot A 124-14f 14v 44A, sprawdzane były szczotki, regulator wymieniany, wszystko oryginalne, nie wiem od kiedy to jest bo to nabytek...
Mam na myśli przewody niskiego napięcia. Jeśli tracą elastyczność - rozważ wymianę.
Ten drugi regulator to RNb-12 Elmot Poland
Jest to regulator napięcia.
Pierścień nie jest jeszcze taki zły ale po przetoczeniu niewiele go zostanie bo i tak trzeba będzie go stoczyć do najmniejszego wymiaru. Co do pierścieni ślizgowych to są dostępne na popularnym serwisie aukcyjnym jako pierścień ślizgowy do Bosch/Iskra. Mają tam dwa wymiary, większe (32 mm) do alternatorów starego typu z zewnętrznym regulatorem napięcia...
witam podaj numery alternatora,taki regler jest do kupienia nówka max.100zł dam ci adres to sobie zamówisz i przyslą.Jak nie chces nowego to można zaadoptować taki jak jest w maluchu lub polonezie orginał elmot kosztuje 19 zł.Ten typ alternatora jest wzbudzany masą pozdrawiam
Witam. Wymontowałem z żuczka alternator elmota, znalazłem gdzieś regulator napięcia też elmot i chciałbym to wszystko podpiąć do traktora. Problem pojawia się że w żuku była wskazówka a ja bym chciał oczywiście zrobić na kontrolkę, i nie mam pojęcia jak to podłączyć. Czytałem gdzieś że trzeba kontrolkę podłączyć przez przekaźnik. Czy mógłby mi ktoś...
50zł kosztują same lożyska i to średniej pólki, chinczyków nawet nie opłaca sie zakładać. Do tego pierścień ślizgowy, szczotki, regulator napięcia i już mamy kolejne 50zł a gdzie reszta...
W sieci jest schemat RNc12, to bliźniaczy regulator, zobaczysz tam ów termistor, kompensuje zmiany napięcia regulacji jakie pojawią się na rozgrzanym regulatorze od obudowy alternatora do której jest przymocowany.
Sprawdź czy przewód "B+" ten co idzie do rozrusznika na połączeniu z przewodem od akumulatora ma dobre połączenie, zielony przewód z regulatora idzie na pojedynczy styk szczotkotrzymacza, a żółty na potrójny styk szczotkotrzymacza. Dodano po 4 Były dwa typy, włoski Magnetti Marelli i polski Elmot, w podłączeniu niczym się nie różniły.
Ładowanie za duże, bez obciążenia akumulatorów na bank będzie przeładowywać, będzie wypluwać elektrolit(musi być jakieś obciążenie(np. można jeździć z włączonymi światłami, albo wstawić jakiś układ by po włączeniu zapłonu, odpaleniu i jak alternator zacznie ładować poprzez przekaźnik, zaczęło pobierać prąd(myślałem przez wytracanie prądu poprzez radiator...
Załóż zwykły zewnętrzny regulator ELMOT lub powież komuś tę czynność.
A czasami jest to wina regulatora napięcia. Pozdrawiam.
Zamieniłem na inny od alternatora z ursusa 3512 i napięcia takie same. Chodź zastanawiam się jaki jest odpowiedni typ regulatora do tego A124n
Albo diody, jaki tam alternator Elmot czy MM?
Witam, Mam problem z ładowaniem, napięcie przy wysokich obrotach dochodzi do max 25.5V bez obciążenia. Silnik wymieniony na nowy z alternatorem 28V 30A ELMOT, akumulatory nowe, regulator napięcia RC128 nowy w metalowej obudowie. Obstawiam regulator bo przy starym silniku na analogowym wyświetlaczu ładowania wskazówka ledwo przekraczała 1/4 zielonego...
Może jedna z faz nie działa, stąd i wydajność nie "nadąża" za poborem? jak to sprawdzic? a moze to regulator napiecia walniety?
Regulator z firmy Elmot, czy jakaś podróbka? Tezę o kiepskiej masie można raczej wykluczyć, jest on mocowany dwiema śrubkami.
Wył. silnik / Wył. stacyjka B+ - 12,5 Pozostałe - 0v Wył. silnik / Wł. stacyjka B+ - 12,5 15 - 2,5v 67 - 1,2v Wł. Silnik / Wł. stacyjka B + - 12,58 15 - 12,58v 67 - 0,12 v To by wskazywało na regulator napięcia lub ślizgający pasek, napnij pasek jak barania torba i wtedy mierz.
Wszysko zalezy od producenta regulatora.Ma być Magneti Marelli typ bodaj RTT118,ewentualnie Elmot. Podróbki z Unipointu są kiepskie.
(at)anchilos; żarówka ma tę wadę, że może się przepalić. Ja się nie upieram akurat tylko Autor. (at)lukpio3; Prąd to ampery, a nie wolty. Natężenie tego prądu wynikać będzie z sumarycznej rezystancji wszystkich elementów obwodu czyli rezystora, uzwojenia wzbudzenia i regulatora napięcia. Nie wkładaj rezystora w koszulkę bo nie będzie miał jak oddawać...
Witam. Też polecam założenie alternatora. Za 100 zł można mieć alternator A124 z nowymi szczotkami, łożyskami i regulatorem napięcia. Natomiast chińska podróba mechanicznego regulatora prądnicy kosztuje 30 zł (ale jest nic nie warta), oryginał Elmot to koszt około 70 zł. Z kolei regulatorem mechanicznym ze złomu w ogóle nie warto zawracać sobie głowy...
Witam! Padł mi regulator napięcia RC2/12D, który współpracował z alternatorem Elmot A124F2-14V-44/53A w Ursusie C-360-3P. Alternator najprawdopodobniej ma 9 diód, nie sprawdzałem. Takiego, jaki był zamontowany raczej nie znajdę. W internecie wyczytałem, że zamiennikiem mógłby być Jezpol RNA-2, podłączony zgodnie ze schematem: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic10...
Do zacisku 15 regulatora dajesz napięcie po kluczyku zacisk 15 lub 54 stacyjki. Zacisk 67 regulatora łączysz z zaciskiem szczotek zacisk 67 alternatora. regulator oczywiście musi być przykręcony do masy. Dodano po 5 Sprawdź jakie masz napięcie, po opaleniu silnika (średnie obroty)na zacisku konektorowym w białej obudowie. Jeżeli tyle samo co na zacisku...
Każdy Polonez ma regulator na alternatorze jak pisze Kolega ,niestety nie jest to prawdą (nie jest to ważne w naszym temacie),gdyż pierwsze Polonezy miały regulator mechaniczny , RC2/12D ,do alternatorów 9-cio diodowych .Następnie montowano regulatory z ELMOT z Malucha.W nowszych Polonezach montowano nowe alternatory z regulatorami ze szczotkotrzymaczem...
Witam Mam w maszynie alternator ELMOT A220 z regulatorem napięcia RC1/28. Nie ma on wyprowadzonego sygnału prędkości "W". Skąd i czy wogóle jest możliwe wyprowadzenie tego sygnału? Przesyłam schemat i widok alternatora. Podobno ma on wprasowane w tą tylną osłonę/radiator sześć diód prostowniczych. Dobrze myślę, że trzba wpiąć się na końcówkę jednego...
Ten alternator to Elmot od fiata. Alternator 6 diodowy, regulator napięcia do niego dokupisz bez problemu ale na pewno należy go rozebrać, wyczyścić i sprawdzić. Drugi alternator jest ruski od ciągników typu T-25 i pochodnych. Ten alternator nie posiada szczotek. Zanim go wyciągniesz to odkręć ten plastikowy dekielek i wrzuć nam jego zdjęcie ponieważ...
Witam!!! Jak w temacie posiadam ciągnik SAM z silnik s320. Chcę mu zamontować tylko światła i mam pytanie czy ten zestaw zapewni odpowiednie ładowanie ? Mam: -prądnicę ELMOT P20A 12/25/2400/ -Regulator napięcia RG-15a (jest w drodze) -stary już trochę wysłużony akumulator 12V 44ah Jeśli tak to jak podłączyć by było ładowanie ? http://obrazki.elektroda.pl/3225708300_1...
Witam. Miałem okazję testować taki regulator, tej że firmy zarówno z alternatorami elmota jak i boscha do ciągników c385 i pochodnych i powiem, że współpracuje on tylko z regulatorami 9 diodowymi.
Gdy ten złom (jakiś chinol pewnie, bo na pewno nie elmot) odcina lądowanie to jest w instalacji napięcie akumulatorów, (około 26-27).
Na tej prądnicy i regulatorze pracowało to wcześniej? Usterka pojawiła się sama, czy było coś robione? Regulator oryginał Elmot czy chiński wynalazek za 30 zł? Dysponujesz jakimiś przyrządami pomiarowymi?
Szczotka powiedzmy minusowa na osobnym konektorze ,nie jest przymasowana do śruby mocującej szczotkotrzymacz do alternatora.Takie jest rozwiązanie w alternatorze 6-cio diodowym . Dodano po 9 Przewody regulatora napięcia mogą mieć inne kolory (takie kolory ma regulator ELMOT).Jednak by nie było pomyłki ,przewody mają różne końcówki konektorowe. Zasilanie...
Witam w moim seicento jest alternator ELMOT na którym jest napisane 14V 55A. Miałem taki problem że napięcie ładowania było ok 12,5 do 13. Wymieniłem regulator napięcia. Napięcie wzrosło od 13,9 do 14 na wyższych obrotach. Moje pytanie brzmi: Czy 14V wystarczy czy powinno być 14,3 tak jak jest napisane na regulatorze napięcia. Czy sugerować się napisem...
Dzięki wszystkim za rady, ale nie pomogło mi to jednak rozwiązać mojego zagadnienia w 100%(podpowiedzieliście jedynie że się da zrobić co chciałem, ale jak i co podłączyć już nie) Jak pisałem w pierwszym poście jestem początkujący w tych sprawach, to co dla was było być może jasne i logiczne, dla mnie nie koniecznie. Wymieniłem cały alternator Polskiej...
Z tym że to nie jest oryginalny elmot z poloneza tylko taki jak w temacie. Diody wymienić czy przelutować? Jaki tam jest regulator?
Już wiem dlaczego jest "+" na masę w moim ciągniku Ursus C-355,ponieważ alternator mam z żuka Elmot M11 12V 60A z regulatorem zewnętrznym.W innych alternatorach styk wyjściowy 30 jest "+" a w moim alternatorze jest 19 "-"Co do napięcia ładowania 15,4V wymieniłem regulator zewnętrzny i jest w porządku 14,4 przy pełnym włączeniu pedała przyśpieszenia.Jeszcze...
Dobry wieczór Czy znajdzie się ktoś, kto naprowadzi mnie na trop, jak zweryfikować/ wyregulować regulator napięcia w traktorze? Od początku, traktor ma minus na masie, prądnica po podaniu napięcia na szczotki kręci się zgodnie z obrotami silnika. Po zmostkowaniu wyjścia szczotek z uzwojeniem wzbudzenia, na wyższych obrotach prądnica ładuje ( obciążenie...
Picia-ale to zależy.Nowsze C330 i C 360 miały alternator zintegrowany z regulatorem (regulator 12 RNC,ten sam co w maluchu,albo pewna wersja alternatora ta montowana 3 śrubami od czoła 15 TR).On tam pisze że znalazł zacisk 15-tak oznaczone zaciski ma alternator A 12M jak A124 ,oznaczenia to występuje też na regulatorze.Alternatory z regulatorem przykręconym...
dobra jeśli chodzi ci o kontrolkę która przy odpalaniu normalnie się zapala i zaczyna migać po czym po wciśnięciu stopu gaśnie to jest to kontrolka sprawności świateł stopu ukryta w urządzeniu mikroprocesorowym albo na podszybiu albo w końcowym polonezie w skrzynce bezpieczników . Piszczenie paska może być efektem uszkodzenia regulatora napięcia który...
Witam. Drogi użytkowniku Compact. Jeżeli stary alternator ładuje Ci na wyższych obrotach to mało prawdopodobne aby komutator na wirniku był główną przyczyną. Jeżeli faktycznie masz krótkie szczotki i komutator to jak najbardziej można je kupić i nie są zbyt drogie. [url=http://osinskiartur.pl/index.php?pa...
Mam taki alternator jak na zdjęciu. Oznaczenie: ELMOT A133-55 14V 55A http://obrazki.elektroda.pl/9780432500_1... Nigdzie nie mogę znaleźć żadnego opisu do tego alternatora. W szczególności interesuje mnie: 1. Czy alternator posiada wybudowany regulator napięcia? (ew. jaki regulator do niego podłączyć? Jezpol RNA-2?) 2. W zakresie jakich...
Niestety nie posiadam regulatora do tej prądnicy, mam tylko regulator napięcia RG 15 i drugi rg 25; co do alternatora to rzecz jasna że lepszy od prądnicy lecz nie posiadam takowego i nie chcę dokładać do tego co jest zamontowane. pozdrawiam
Witam Ostatnio spotkałem pewien problem otóż świeci się kontrolka ładowania lecz z pomiarów napięcia na akumulatorze wynika że ładowanie jest (podczas pracy silnika na średnich obrotach ~14V na postoju ~13V). Sprawdziłem szczotki, przetarłem ślizgi papierem, połączenia alternator-regler przepiłowałem pilniczkiem lecz nie dało to skutku. Regulator jaki...
Kolego jesteś w błędzie.Były alternatory 24V w obudowie Elmotu .Były montowane na łożu aluminiowym i sprzęgnięte były z wałkiem napędowym za pomocą sprzęgiełka gumowego ,wzmocnionego blachą. Jak były montowane w obudowie Elmota skoro Elmot produkował do tych pojazdów alternatory 24V? Alternator 24V jest całkiem inny, sporo większy od tego 12V z wiadomych...
Alternator jest jednak 6 diodowy. Idą do niego 3 przewody: 1- prądowy do amperomierza, 2- do styku 67 regulatora, 3- na którym pojawia się napięcie gdy lternator ładuje do kontrolki(pewnie komuś się popsuł przekaźnik do kontrolki i podłączył go tam żeby nie wisiał luźno) A alternator to Elmot A124n 12V 44A i jest połączony z regulatorem RC2/12E.
Znam ten regulator z poloneza ten sam co w żuku i bym się go nie tykał więcej Miałem go przez jakiś czas w ciągniku i po prostu nie polecam Dlatego chciałbym wykombinować coś z diodą Kupiłem nowy regulator elmot i tez ładuje nic wyżej 14,1v Może uda mi się upolować zużyty szczotko trzymacz bosch przylutuje kable zamiast szczotek i sie jakoś podłączy...
No niestety poprzedni właściciel pomalował go dość grubą warstwą farby i zarazem cały pojazd ( ciągnik typu sam ) i nie widać żadnych oznaczeń prócz napisu ELMOT i oznaczeń 30 i badajże 67... https://obrazki.elektroda.pl/4974071600_... https://obrazki.elektroda.pl/3619148600_... ... Dodano po 2 Znalazłem jeszcze taką...
Witam. Szkoda że nie ma osób z taką samą historią bo na pewno to nie jedyny przypadek. Jak duże mogą być uszkodzenia po takiej jeżdzie z rozrzedzonym olejem i to aż tak 3/1 dla O.N.? Przestało padać to teraz mogę , a zamierzam : rozłączyć wydech od ZAJ.....GO dpfa,+ próba uruchomienia, jak nici to wtryski na przelewy, To mogę na razie, a czekam na tester...
Witam. Mam problem z ładowaniem w bułgarskim widlaku DV 1792 z silnikiem Perkins 4. Alternator nie ładuje kontrolka nie świeci w ogóle czy to na zgaszonym, czy na włączonym silniku. Układ wygląda tak jak na tym zdjęciu poglądowym : http://obrazki.elektroda.pl/8256634200_1... Regulator Elmot RNC 12. Żarówka 4W 12V . Żarówka na 100% dobra...
Koledzy mam taką prośbę ;) czy mógł by ktoś kto posiada mazda 6 przed liftem 1,8 lub 2.0 w benzynie i ma jakiś interface diagnostyczny elm 327 lub jakikolwiek albo choćby multimetrem, sprawdzić jakie ma napięcie ładowania na wolnych obrotach czy utrzymuje stałe napięcie czy jest zmienne ( jeśli jest zmienne to jakie to są wartości ) czy się zmienia...
Jeśli masz tam połączenia diod prądowych i wzbudzenia skręcane śrubą M4 to jest to Elmot A124 a nie A115 gdzie cały mostek jest lutowany. W dodatku tak jak pisałem wyżej przy 13V czyli niewiele więcej jak napięcie sprawnego akumulatora żarówka wzbudzenia na pewno by się świeciła. Jeśli diody były sprawne to zacznij od sprawdzenia napięcia na D+, wrzuć...
Moja historia z altkiem w 126p była taka: Najpierw w 1978 miał alternator (wersja 650K!) tego typu o którym piszemy, zaczynał pracować od 900obr/min silnika bo tak był nawinięty - żywcem wzięty z Zastavy, tylko mocowanie inne. W desperacji zleciłem tokarzowi wykonanie sporo mniejszego, aluminiowego kóła pasowego, naturalnie też dwuczęściowego (by została...
Witajcie. Pacjent alternator Elmot A124 w ciągniku C-330. Mianowicie od początku. Przestała działać kontrolka ładowania jak i ładowanie poszło się wietrzyć... Żarówka sprawdzona i działa, po odpięciu kontrolki od alternatora i podłączeniu jej do obudowy świeci więc tu problemu nie było. Po wyjęciu wymienione łożyska, regulator napięcia rnc-12 oraz szczotki....
Witam ponownie. Mój temat został usunięty prawdopodobnie za zły dział. Wklejam ponownie: Samochód Polonez Caro Plus 1.6 GLI +gas 2001r, bosh. Wracając sobie do domku, po jakichś 80km samochód zaczął szarpać i prychać, zjechałem na stację CPN i okazało się, że akumulator jest rozładowany, jako że miałem przy sobie prostownik, podładowałem aku na stacji...
No więc na alternatorze jest napisane "Elmot AA125R, 14V, 55A. Sprawdziłem opór wirnika wynosi jakieś 3,5 ohma. A jak sprawdzić czy diody działają poprawnie? Proszę o wszelkie rady!
Witam Też zrobiłem kilka wersji sterowników na bazie elm-chan'a. Wielkość silnika jaki będą potrafiły obsłużyć w zasadzie zależy tylko od zastosowanych tranzystorów, z tych większych proponuję tą konstrukcję: http://www.c-n-c.cz/viewtopic.php?t=2395 z tym że radził bym pominąć liniowy regulator napięcia dla atmegi i driverów bo przy wyższych napięciach...
Ten pierwszy schemat był prawie poprawny, wystarczyło tylko przepiąć zasilanie lampki z 87 na 87a. Bo ten drugi jest troche "pokręcony" wokół tego przekaźnika. Ja jeszcze raz powtarzam, tam NIE NADAJE SIĘ zwykły przekaźnik. Tam idzie specjalizowany przekaźnik. On jest w takiej dłuższej obudowie. I wtedy okazuje się, że oba schematy są niepoprawne w...
Do prądnicy potrzebujesz jeszcze regulatora napięcia. Poza tym jak wspomniał ktoś wyżej gra nie warta świeczki. Jeśli chcesz się pobawić lepiej poszukaj nawet na szrocie jakiegoś alternatora- choćby dla większej sprawności. Podłączenie prądnicy aby działała jak silnik powoduje jej przebiegunowanie i potem po prawidłowym podłączeniu problem ze wzbudzeniem....
Sprawdzałem masy już wcześniej, ale dziękuję za odpowiedź i zainteresowanie tematem. Sprawdzałem następujące punkty masowe: Pod maską: - Komputera wtryskowego - Obydwa punkty masowe na błotniku po stronie kierowcy (masa układu wtryskowego, zapłonowego i związanych z nim czujników) - Główną masę od akumulatora po stronie pasażera - Punkt masowy po stronie...
Tak macie rację mam taki alternator "elmotu" który ma szczotkotrzymacz przykręcany z drugiej strony stąd moja pomyłka (jeszcze dziś byłem go obejrzeć i śrubkę ma z drugiej strony). Ten zaproponowany prze kolegę Andrzeja20001 będzie pasował.
No cóż. Napiszę jescze raz. Niniejszy temat jest doskonałym przykładem jak jesteśmy zadufani. Wygląda na to, że każdy uważa, iż ma jedyną swoją rację a inne nie liczą się zupełnie. Stan taki potwierdza również brak potrzeby czytania do końca i zrozumienia o czym ten inny pisze. Na wszelki wypadek należy naskoczyć na potencjalnego przeciwnika. Trochę...
Witam! Robiłem slider z przejazdem 1800 mm pod lustrzankę i o ile do timelapse założyłem napęd z krokowym 34HS8401-02 i sterowałem z 1/16 kroku było bardzo dobrze (poza zużyciem akumulatora) to kiedy chciałem nakręcić normalne ujęcia to faktycznie przy średnich prędkościach pasek wibrował. Założyłem silnik DC PG45ZY45246000-32,5k - działał dosyć dobrze,...
Witam. Mam problem z alternatorem ELMOT w moim Seicencie 900. Objawy: 1. Żarzy się kontrolka ładowania. Początkowo mało z biegiem czasu coraz więcej. Po dodaniu gazu kontrolka lekko przygasa. 2. Alternator się grzeje. Zmierzone napięcie ładowania. Przy wyłaczonych światłach 14,4, przy załączonych spada do 14,2. Po wymianie szczotek nastąpiła poprawa...
Witam mam pytanie odnośnie wskaźnika AFR AG pod sonde wąskopasmową. Mam astre F X18XE i troche przerabiam silnik mianowicie pompa paliwa Walbro 7bar regulator ciśnienia ustawiony narazie na 3bary, zaślepiony ERG stabilizator napięcia INAZUMA TYPE R, kompresor od corrada G60 (nie podłączony jeszcze ponieważ czekam na wskaźnik ciśnienia) itp. A moje pytanie...
Witam wszystikch mam takie pytanko, jestem właścicielem łodzi rybackiej potrzebuję wymienic w niej alternator. Obecnie przy silniku od C-385 pracuje alternator od stara ale od samego początku mam problemy z ładowaniem myślę że jest to wina źle poprowadzonej instalacji (zamieszczam schemat który zrobiłem w biegu). http://obrazki.elektroda.net/54_12146807...
Mam pytanko które to alternatory oprócz kilku Elmotów nie mają regulatora napięcia?
Mam przenośne DVD z monitorem 6'' TFT LCD firmy Evidence Acoustic model DVD-P600. Urządzenie pracowało w autokarze i jest zasilane napięciem 12V a uległo uszkodzeniu na skutek niewłaściwego podłączenia przetwornicy pokładowej. W DVD uszkodziły się elementy zasilacza: U21-ELM 14801AA (podwójny tranzystor MOS-FET) w obudowie SMD-8DIP, D32-SS24 (dioda...
Jutro jeszcze zrobię podmiankę regulatora. Tylko ten stary ma bardzo zjechane szczotki. Zastanawia mnie coś innego. Stary jugosłowiański miał jeden wtyk dłuższy i o pomyłce dzięki temu nie było mowy. Ten nowy ma oba styki takie same, więc czy zamiana styków dałaby taki objaw? I ja mam altek Iskra a regulator jest niby do marelli i do elmotu, sprzedawca...
Post nr 3, kolego Zworys czytałem ,nie ma w nim podane na którym zacisku jest mniej o te 0.4V (bywa często że na D+ jest większe napięcie),sprawny alternator. .Starsza literatura elektrotechniki samochodowej podaje że różnica nie może przekraczać 0.5V ,czyli się mieści.Wiadomo czym mniejsza tym lepiej.Nie podane jest jakie różnice są w pomiarach ;alternator-akumulator,nie...
https://obrazki.elektroda.pl/8706271700_... https://obrazki.elektroda.pl/3772183600_... https://obrazki.elektroda.pl/7901984000_... https://obrazki.elektroda.pl/2755064200_... Witajcie, koledzy i koleżanki. Chciałbym przedstawić wam projekt odtwarzacza plików WAV, którego maksymalna...
Zagadnienie jest sporo bardziej rozległe niż w dotychczasowych opisach. Mamy jakiś alternator ELMOTu, mamy ciągnik c 360 i niedociągnięcia w pracy. O typie alternatora cicho. Nawet nie wiemy czy sześcio czy może dziewięciodiodowy a więc jaki regulator napięcia. Jakie koło pasowe? Bez rozebrania trudno wydać miarodajną opinię jako że warto pobadać każdą...
Witam :) Chcę zrobić do mojego eska z motorem s15 przednie światła i moje pytanie jest następujące. Mam Prądnice Elmota ... Inne miały jeszcze na tyle wyjście na masę a ten nie ma,to gdzie ją zrobić ? regulator napięcia RG15k 25A 12V mam ale podobno jest spalony. Nw jak to spr. I nie chcę akumulatora tylko by szło prosto z prądnicy :) Może mi ktoś rozrysować...
Nawet w nowej wersji 250w x2 trafo jest takie samo jak w 100w. http://www.allegro.pl/show_item.php?item... Kiedyś była aukcja z taką 100w x2. Bo jak widać z opisu tej foto zapożyczone. I było foto wnętrza i trafko też takie malutkie. Radiatory też identyczne. Czyli koncówka 100w jest najmniej wyżyłowana. Jakby ktoś miał schemat i jednej i drugiej...
regulator elmot elmot regulator regulator alternator elmot
środek czyścić myjka czarny ekran internet telewizorze falownik sterować moment
lodówka haier a3fe742cmj parkside szczotki
Gdzie kupić silnik napędowy 230 V do elektronarzędzi? Liczby dwucyfrowe z sumą cyfr równą 13