Wymień regulator napięcia.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Spróbuj tak A - Plus aqu (powinien być bezpiecznik) B- Stator C- Stator D- Masa motocykla, przykręcona do ramy i aqu tez do ramy. Jeśli coś będzie słabo działać spróbuj zamienić B z C.
Należałoby sprawdzić jakie napięcia dochodzą do regulatora.
Mimo różnicy w rozstawie dwóch śrubek mocujących( rozpiłowywują rozstaw). Rozumiem że regulator to srebrny element przykręcony na dwie śrubki do szczotkotrzymacza z oznaczeniem 12r18. Tak, możesz spróbować. Powinno to działać bez problemu, tylko dobrać zbliżony budową.
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
Te cewki bez obciążenia 70 V i więcej potrafią podać. A zadaniem regulatora w tym układzie jest zbicie tego napięcia do właściwego poziomu. Albo używasz niewłaściwych regulatorów, albo go przeciążasz, albo coś źle łączysz.
Dlatego ma radiator ale kontroluj przez jakiś czas czy jest ok
Możesz kupić z innych roczników, jednak to trochę ryzyko czy używany regulator jest sprawny, czasami taniej jest kupić raz droższy zamiennik niż dwa razy używany oryginał..
Witam regulator napięcia znajduje się z przodu skutera pod "czachą". Siedząc na skuterze jest to lewa strona mniej więcej na wysokości świateł, taka żebrowana szara kostka o wymiarach 6cmx6cmx2cm.
No to rzeczywiście drogo ja montowałem za 130 zł i jeden w moto ktory klijent sprzedał drugi jezdzi rok może miałem farta
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, od czego może ta część ulec uszkodzeniu i jak temu zapobiec? Zwarcie w instalacji, uszkodzony ,zwarty akumulator lub jazda bez niego, słaba masa w instalacji lub po prostu się spalił (to też się zdaża, wszystko się zużywa) Czy po wymianie, usterka się nie powtórzy Jeżeli wszystko jest dobrze nie powinna, ale nikt Tobie...
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
A jak się popsuje od razu. Ogólnie to padnięty regulator to brak ładowania a tu jest inaczej, ładowanie jest jakieś tam niewielkie i to gaśnięcie motoru, jak odłączę prądnicę i regulator to równiej chodzi, jak w czasie pracy podłączę prądnicę to gaśnie jak mu obrotów nie dam, jak włączę światła to samo. Może jest jakiś sposób żeby ja sprawdzić czy np....
Witaj, Tu Masz bardzo prosty regulator.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Witam,i jak jest z tym akumulatorem ? moge go podłączyc czy nie ??
No jesli to prawda co mowi PEJO....to w ktore miejsce "podlaczyc" ten przewod zeby otwieraly sie tyrystory ?? P.S - dzieki PEJO za odp
W Suzuki najczęściej padają regulatory napięcia.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Witam. Mam problem z ładowaniem w moim moto, akumulator się rozładowuje. Na wolnych obrotach napięcie na akumulatorze wynosi ponad 14 V na wyższych obrotach spada do jakichś 12,5 V. W service manualu jest napisane, że pomiaru dokonuje się przy 5000 obr/min i napięcie powinno być od 13,5 V do 15 V. Czyli coś jest nie tak, może to być wina regulatora...
Regulator napięcia sprawdzony ?
Zasilnie CDIka masz z regulatora przewodem biało niebieskim, czyli zobacz napięcie na nim. Gaszenie do masy przewodem czarno czerwonym Uszkodzienie regulatora mogło utrupić CDI, zobacz jeszcze impulsator czy dobry
Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika zapewne się przepalił, ale po takiej sytuacji do sprawdzenia regulator napięcia gdyż mógł tego nie przeżyć (regulatory w Suzuki palą się nawet podczas normalnej eksploatacji).
Zamykam
Bardzo dobrze. Teraz kupujesz regulator napięcia Suzuki np Virago, i podłączasz => swoje zielone z dwoma żóltymi z regulatora. Trzeci żółty zostawiasz wolny. Czarny z regulatora to masa i minus akumulatora, czerwony to plus 12VDC do stacyjki. Pozdrawiam. Schemat w pdf. wszystko wyjaśnia.
Prawdopodobnie regulator napięcia uszkodzony. Sprawdź miernikiem czy diody wewnątrz regulatora są dobre.
Prawdopodobnie jest tak, jak pisze kolega leonov, plus jest stały, a po włączeniu świateł podawana jest masa. Jeśli podświetlenie przycisków można regulować razem z podświetleniem licznika czy radia, to jest prawie pewne, że tak jest. Dodatkowo ta masa może być kluczowana PWM, ewentualnie jakiś regulator liniowy. ( starsze auta, tylko wtedy często regulacja...
Dowolny regulator trójfazowy. Nie polecam robienia go samemu, po czasie się rozleci.
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
3 żółte do alternatora (można zamieniać miejscami) a kolejne dwa to plus i minus na klemy akumulatora i to wszystko
Jaki rodzaj alternatora i regulatora napięcia został tam zastosowany?
https://obrazki.elektroda.pl/4486319400_...
Ja już zacząłem podejrzewać że używasz miernika z rozładowaną baterią. Niemożliwe, aby na kilku regulatorach napięcia (bez wejścia sense) nie działało ograniczanie napięcia. Oczywiście takie uszkodzenia występują, ale częściej dochodzi do upalenia zestawu alternator-regulator.
Coś ci się pokręciło. W alternatorach trójfazowych nie ma połączenia żadnej fazy z masą! Włąśnie , skoro żarówka zaświeci lub się spali to znaczy że jest przejscie na mase. Jeżeli odpiąłeś (a nie odpiołeś!) aku podczas pracy silnika to mogłeś (nie musiałeś!) spalić regulator To prawda nawet słaby lub uszkodzony akumulator będzie palił regulatory i...
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
https://www.youtube.com/watch?v=gIoCBcOb... http://www.wiringdiagrams21.com/2012/07/... Z tego co widzę, to w tym modelu jest wymyślona jakaś kombinacja z układem stycznika rozrusznika. Trzeba o tym dobrze poczytać, jak to działa i po co zostało wprowadzone. Jeśli "na krótko" rozrusznik kręci jak szalony,...
Autko nabawiło się dziś problemów z ładowaniem akumulatora. Napięcie na klemach przy wyłączonym silniku wynosi 11,8V. Po uruchomieniu silnika, na obrotach jałowych, praktycznie bez żadnych dodatkowych obciążeń napięcie spada do 10,6V i obserwuję na mierniku powolne obniżanie się tej wartości. Cały czas świeci się kontrolka akumulatora na desce rozdzielczej...
na dniach poszukam takiego właśnie regulatora i będę kombinował , podobnie robiłem w WSK przy przeróbce na bazmasowe cewki z tym że wtedy regler dostałem od typa handlującymi częściami do takich pierdziawek a tym razem będę szukał na portalu aukcyjnym a większość sprzedawców nie wie czym handluje do tego zdjęcia nie przedstawiające sprzedawanego przedmiotu...
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Regulator napięcia-szczotki.
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Znaczy się, wiem na pewno, iż w tym rg jest zwykła prądnica, alternatora nie ma ;) .
Dostałeś sporo tropów do wyśledzenia. Nie ma co dalej dyskutować tylko trzeba je sprawdzić. A jak nie to szklana kula. Jeszcze jeden trop. Jak masz możliwość to podmień regulator napięcia.
Wentylatora bym nie montował bo on nie wytrzyma eksploatacji w takich warunkach i jeszcze kanape podpalisz. Dołoż jakis radiator ale to chyba tylko zeby wlasne sumienie uspokoic.
Mam pytanie i proźbe spalil mi sie alternator w suzuki gsxr 600 ( uzwojenie ma przbicie na obudowe zwoju) chciał bym sprawdzic regulator napięcia czy tez nie jest uszkodzony ??? jak to sprawdzic ???
Czesc, gdzie jest ładowanie akumulatora w suzuki RG 80?
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
Wstawiono regulator 3fazowy od Suzuki i wszystko jest jak należy. Temat zamykam.
Piszesz że wymieniłeś gaźnik, ale na jaki? Bo zwykle chińskie gaźniki lubią się masakrycznie rozjechać. Dodatkowo dysze paliwowe w chińskich gaźnikach nie trzymają wymiaru. Więc może być po prostu tak, że stary gaźnik miał zniszczoną membranę i ogólnie był dojechany, a w twoim nowym, wartości nie trzymają norm, głównie dysza paliwowa. Może warto wkręcić...
Mały update w sprawie statora. Przyszedł mi ten drugi, który chciałem dopasowywać do swojego moto. Wymiary się zgadzają. Niestety czekam na kolejny egzemplarz, ponieważ ten który otrzymałem został źle nawinięty - jeden z fragmentów nawoju zamiast na karkasie to jest pod nim i w zasadzie stator nadaje się na śmietnik. Tu jest schemat mojego zapłonu w...
Gdzie czujnik Halla? Silnik chłodzony powietrzem, czy cieczą? Oba różniły się typem zapłonu.
A może jakiś schemacik lub choćby kawałek z rejonu alternatora. O ile pamiętam(!) japońce lubili wkładać diody wzbudzenia do regulatora napięcia, ale to nie ten przypadek. Trzeba sprawdzić sam regulator "na stole" zasilaczem regulowanym. Trzeba sprawdzić diody i uzwojenia (może pracuje na dwóch fazach??? A regulator prawdopodobnie podejdzie od malucha...
Możesz wpiąc 3 żarówki 55W w 3 fazy . Ale nie gazuj bo je popali i obserwuj jasność. Oczywiście regulator wpięty. Nie bez powodu są one w przewiewnych miejscach . I jeszcze ciekawostka, te regulatory ładują wyższym napięciem na jałowych obrotach.
Faktycznie nie jest to CDI, tylko tranzystorowy moduł zapłonowy, mój błąd Znalazłem filmik z naprawy [url=https://www.youtube.com/watch?v=AGk... Regulator napięcia bez problemu kupisz na znanym portalu aukcyjnym [url=https://allegro.pl/oferta/regulator...
Jeśli mierzysz napięcie DC na akumulatorze, to taki efekt wywołuja fałszowane regulatory napięcia, które zamiast układu na tyrystorze ograniczającego napięcie ładowania mają zastosowaną zwykłą diodę. Nie mówię o tych za 20zł,ale o oryginałach z różnych Rometów,Junaków,Zippów ITD. Niedawno grzebałem oryginalnego Suzuki GN,jeszcze wcześniej Kreidlera,ta...
Nic nie da dodatkowe obciążanie instalacji, skoro regulator napięcia i tak nie będzie pracował poprawnie.
Raczej alternator obcowzbudny. Masz duży spadek napięcia między akumulatorem a zaciskiem IGN regulatora. Sprawdź stacyjkę i główne przewody prądowe od instalacji elektrycznej przy akumulatorze.
Nie da się w żaden sposób podłączyć innego zamiennika tego regulatora. Musi być takiego samego typu, ponieważ cały iskrownik działa na bardzo skomplikowanej zasadzie, zasilając wszystko z cewki ładowania niskiego napięcia. Jeśli to mowa tu o Suzuki Katanie/Hondzie Sky, to chińskie zamienniki (WM Motor) dostępne są w cenie poniżej 100 zł. Oryginał kosztuje...
Nie napisałeś gdzie mierzysz to napięcie? Jakim miernikiem i na jakim zakresie (DC/AC). Jeżeli jest to napięcie na akumulatorze to najprawdopodobniej regulator do wymiany. Trzeba też sprawdzić wszystkie styki szczególnie masy!) na okoliczność korozji.
Regulator napięcia się spalił? Dość często ulegają sfajczeniu w tych skuterach. W AN 250 regulator znajdował się właśnie z przodu skutera, dokładniej po prawej stronie pod kierownicą.
Zmierz napięcie ładowania, pewnie padł regulator napięcia, skrajnie zasiarczony lub przerywający akumulator (a już na pewno jego odłączenie na pracującym silniku) mógł uszkodzić regulator.
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Witam,miałem taki sam problem z silnikiem 20KM. Kupiłem regulator (zamiennik) od suzuki Savage za 43zł na Allegro i po problemie. Teraz napięcie ładowania mam 14,5-14,6 bez względu na ilość obrotów.W serwisieYamaha w Poznaniu chcieli za regulator 1500zł złodzieje ! ! ! a w Warszawie 800zł.Pozdr.....
Jest to rezystor (biała ceramiczna obudowa z 2 pinami) zużywający nadwyżkę prądu, którą wyprodukowała prądnica. Powinien się grzać. Ja sugerowałbym patrzeć na regulator napięcia, on pada częściej, zwłaszcza przy jeździe bez akumulatora.
jaki ma byc typ i model regulatora napiecia do skutera suzuki hi-up (akumulator 12V) do pradnicy bo nie mam starego ewentualnie dajcie schemat:D
Mam problem z Suzuki Burgman 400 2003 rok, brak iskry, wymieniłem zapłon i regulator napięcia nadal nic.
kup sobie na allegro regulator od tego modelu bo widziałem i gosciu ma takie pierdoły.
Wygląda jakby nawalił jednak regulator napięcia, może luźne szczotki na alternatorze. Bo rozumiem że posprawdzałeś że nie ma luźnych połączeń, słabo zaciśniętych konektorów - szczególnie przy alternatorze ? Ogólnie możliwych przyczyn nie jest wiele: akumulator, rozrusznik, alternator (szczotki albo diody), regulator napięcia, stan połączeń styków/kostek,...
Witam. Jeśli nie ładuje akumulatora może być uszkodzony moduł - regulator napięcia, albo ma zły kontakt na wtyczce - moduł powinien być przykręcony do ramy w okolicy sztycy pod przednią owiewką - nie wiem jak go sprawdzić - miałem zepsuty w AY50, ale sprawdzałem podmieniając na dobry- sprawny. Czy po uszkodzeniu oryginalnego tłoka sprawdzałeś sprzęgło...
To nie wina regulatora tylko obwodu świateł. Zrobiłem próbę podłączając dwie żarówki (mam podwójną lampę) bezpośrednio do aku. Ładowanie było idealne bez świateł w okolicach 14,5V , ze światłami spadało do 13,8V. Muszę poszukać albo gdzieś w obwodzie świateł jest izolacja słaba, albo masa jest słaba, albo wyłącznik. Będę szukał. Czy nie uszkodzę regulatora...
Większa dysza główna to nie wszystko. Iglica w tym gaźniku jest zablokowana (aczkolwiek występowały dwie wersje). Poza tym do tuningu to lepszy byłby inny nieco większy gaźnik z odblokowanym króćcem ssącym. Spróbuj jeszcze z pominięciem regulatora napięcia - żeby było zasilanie cewkomodułu, trzeba zewrzeć przewód żółty i biało-niebieski. Jeśli chcesz...
Udało mi się pozbyć żywicy w regulatorze i wyjąłem całą płytkę To trochę cud, że ci się to udało. Wygląda mi to na tzw. "regulator stratny". Kiedyś przyjechał do mnie starszy znajomy z jakimś Suzuki 80cm chyba - kupił dla wnuka. Przywiózł ze trzy regulatory - żaden nie działał. Zrobiłem od podstaw (nie chwalę się - znalazłem jakiś ciekawy schemat w...
Nie chodzi o to aby kopiować badziew. Szukam porządnego układu, który wytrzyma zwarcia. Jakiś czas temu wykonałem regler do Suzuki bandit 400. Na podstawie jakiegoś niemieckiego opracowania. Działa znacznie lepiej niż oryginał. Pozdrawiam
Przez kabel biało-żółty odbywa się regulacja napięcia na oświetlenie, gdy będzie wypięty będą palić sie żarówki. Jest kilka przewodów żółtych , jeden z nich to zasilanie ze statora do regulatora mające wpływ na ładowanie.( wychodzi z silnika,statora i daje prąd zmienny). Czy do regulatora jest podłączony jakiś żółty przewód? Jeżeli tak to sprawdź napięcie...
Na schemacie nie ma żadnego regulatora napięcia, jest jedynie dioda (ta na zdjęciu) która służy wyłącznie do ładowania akumulatora. Tak więc masz dwa rozwiązania: 1. Zastosować odpowiednie żarówki aby nie dochodziło do przepalania żarówek. 2. Zastosować prosty regulator (ogranicznik) napięcia świateł - przykład http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13...
Witam. Przejdę od razu do sprawy. Mam regulator napięcia o oznaczeniu RLB-2C. Jest on na dwóch przekaźnikach. Chcę go podłączyć do alternatora od suzuki samurai który jest na sześciu diodach. Problem polega na tym, że na regulatorze w ogóle nie ma oznaczeń. Po rozkręceniu obudowy i jego analizie, schemat przedstawia się następująco: http://obrazki.elektroda.pl/1328088300_1...
carrot a takie rozwiązanie zdaje egzamin? Słyszałem że takie coś jest możliwe ale do dziś nie wiem za bardzo jak to rozwiązać... Czy muszę mieć akumulator, bo do tej pory mogłem jeździć bez i moto hulało jak się należy. Jaki to może być transformator? Domyślam że muszę wziąć napięcie zmienne przed regulatorem, tak? SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU WSZYSTKIM...
Raczej zacząłbym od odpięcia regulatora napięcia. Skuter jest w wersji chłodzonej powietrzem czy cieczą? Tak jak wyżej, żarówka ok. 20W w miejscu bezpiecznika umożliwi szybkie zlokalizowanie zwarcia.
Witam:) Mam pewien problem: straciłem ładowanie w Alto. Wymieniłem regulator napięcia i szczotki a ładowanie dalej niema;( czy wina leży po stronie Alternatora??? a może gdzieś indziej?? tylko gdzie??? proszę o pomoc z Góry Dziękuje i Pozdrawiam;)
Witam. Mam Suzuki dr 125 i po dotarciu silnika robiąc postuj motor zgasł i już nie można było go odpalić bo brakło iskry na świecy. Potrzebuje pomocy z kablami od aparatu zapłonowego (3-żółte, 1-zielony i 1-niebieski ) w które miejsca one są wpinane? Wydaję mi sie, że te trzy kable żółte powinny być wpięte w regulator napięcia i zielony z niebieskim...
Do tych zapłonów musisz mieć odpowiednią cewkę i porządny regulator napięcia. Bez tego nie masz co ruszać tematu, każdy padnie. Alternator suzuki bandit, cewka punto. Po prostu chce złożyć coś swojego. :) https://obrazki.elektroda.pl/4665952400_... Chińskich sovkow mi nie brakuje
Rozwiązanie takie jest praktycznie niespotykane, poza nietypowym rozwiązaniem modułu CDI i regulatora w skuterach Suzuki Katana 50 LC. Regulator taki ma więcej wad, np. większe straty mocy w tranzystorze, musi przez niego przepływać duży prąd, ponadto uzwojenie bez obciążenia w Simsonie generuje napięcie ok. 60V przy 10000 RPM.
Witam, od dłuższego czasu mam problem ze skuterem Suzuki chłodzonym cieczą, skuter wcześniej normalnie jeździł bez żadnych problemów, jedyne co mu wymieniałem zaraz po tym jak go kupiłem to regulator napięcia i normalnie jeździł i nic się nie działo. Po pewnym czasie zaczął mieć problemy z odpalaniem, potem gdy już odpalił to przejechałem się kawałek...
no więc tak : znalazłem schemat z tego wynalazku : ) ii jednak pomyliłem się bo jeden kabelek wychodzący z prądnicy leci do trzech miejsc ( regulator, obrotomierz, światła), co do silnika to jest silnik suzuki fx 125 ale występował też w innych modelach i niestety z inną prądnicą.
mczapski w suzuki 6konnym jest układ zasilania zewnętrznego o mocy dla 12V - 80W co daje około 6,5A prądu. Więc nie liczyłbym że tu będzie mniej. Jak obciążysz to bez regulatora to przeciążysz cewkę pradnicy i pójdzie lekko mówiąc smród. A propo tego suzuki to dla uzwojenia 12V ma na wyjściu przy maksymalnych obrotach około 45VAC.
Cześć, mam problem z suzuki SX4. Oddałem go do warsztatu po tym jak przestało działać wspomaganie, zapaliła się kontrolka ABS, hamulców i nie mogłem zgasić samochodu w sensie iż gdy wyciągnąłem kluczyk ze stacyjki auto nadal chodziło. Do tej pory został wymieniony BCM na nowy, rozwiązało to sprawę ze stacyjką, auto się gasi i nic więcej. Kontrolka ABS...
Noga 8 ULN2003 to masa. Emitery Darlingtonów połączone są z tą właśnie masą więc wszystko jest ok. Zastanawiam się nad kwestią napięcia na nóżce 1 i jego związkiem z prądem na 16, czyli sterującym bramkami triaków. Zener przy 13V zaczyna przewodzić a spadek napięcia na rezystorze między wyprowadzeniami 1 i 8 steruje Darlingtonem. Spróbuję zwiększyć...
Temat dosyć stary. Na dzień dzisiejszy bez kłopotu zakupisz regulator napięcia do swojego mutro następny zakup to gotowy przełącznik kierunkowskazów z funkcja świateł awaryjnych czy to na żarówki czy diody. bez schematu sobie poradzisz z podłączeniem bez żadnego kłopotu.
Witam Problem typu czy da się przerobić regulator napiecia, pacjent to Suzuki Bandit gsf 400 rok 91, czarny regulator spalony, szary dobry od wersji z roku 93, złącza te same tyle że przewodów mniej. https://obrazki.elektroda.pl/1588877700_...
Jaki rocznik i jaka wersja zapłonu (CBC)? Trzeba brać pod uwagę że poszczególne części różnią się między sobą w zależności od rocznika. Co z zasilaniem świateł? Ten układ zapłonu to dość skomplikowany system, analizowałem podobny z Suzuki Katana. Tam ładowanie akumulatora jest realizowane w dość tradycyjny sposób - jak w zwykłym regulatorze od skutera,...
A co to jest za motor? Ja jednak stawiałbym na jakieś uszkodzenie. W japoniach ze względu na konstrukcje alternatora (najczęściej z magnesem stałym) i jego umiejscowienie (często zbiornik oleju - gorącego - np. Suzuki DR650) dochodzi do przegrzania i zwarć uzwojeń i uszkodzeń regulatorów.
Wszystko jest właśnie takie samo tyle że zamienniki moduły już 3 podmieniałem jedynie na oryginalnym ducati energia normalnie działa... To jest właśnie mega dziwne z regulatorami napięcia jest to samo :/ martwi mnie to że w razie czego ciężko o oryginalne części a jak już to ceny też wysokie. Masakra chyba nikt nie miał takiego przypadku jakaś blokada...
Alternator może wytworzyć napięcie kilkukrotnie wyższe ,niż to , jakie jest na akumulatorze. Regulatory wzbudzania dają zwykle jakiś prąd ,nawet w stanie prawie odcięcia .Jeśli jest podłączony akumulator , nie ma to znaczenia ,bo wytworzony w tych warunkach prąd (może np. 0.2A)troszkę go doładowuje. Jeśli nie ma akumulatora ,ani innego (ciągłego) odbiornika...
Posiadam schemat takiego regulatora na tyrystorach do kawasaki i suzuki Jest to regulator do pradnicy 3-fazowej (nie alternatora) Ja posiadam kawasaki gpz500 i tam jest własnie taka pradnica Jesli nadal potrezbujesz to skontaktuj sie ze mną na maila suzukirf900(at)interia.pl
Witam mam problem chce zreanimować quada suzuki z90 dla dzieciaków nie jestem elektrykiem więc ciężko mi to idzie bowiem quad nie ma iskry wymieniłem cewkę wysokiego napięcia wymieniłem świece i nadal nic z silnika wychodzą dwa kabelki jeden idzie do regulatora a drugi idzie do modułu sprawdzałem miernikiem napięcie na tych kabelkach podczas kręcenia...
Dzień dobry piszę w sprawie swojego motoru suzuki GN 250 ,szukam pomocy...mam z nim taki problem że po dłuższej jeździe zaczął mi słabo odpalać na rozruszniku jakby z trudem ale odpalił a potem podczas jazdy znikło zasilanie, motor zgasł ,światła też i du..a. Poszedłem do pobliskiego gospodarza żeby mi podładował akumulator bo myślałem że akumulator...
https://obrazki.elektroda.pl/9093469500_... Ten pierwszy to jakaś Suzuki i Kawasaki Ten drugi to bydlak i pochodzi od Quada Polaris Sportsman 500 i to był poprawiony z takim regulatorem, a tego Quada co naprawiam to starsza wersja i tam był montowany na zdjęciu powyżej z masą przewodów. Dodano po 7 Dodam tylko że ten nowy regulator...
Witam . W pierwszej kolejności należy sprawdzić stojan na przebicie do masy .Następnie stwierdzić jakie są różnice między nowym i starym mostkiem,jak jest zasilany regulator napięcia.Bywa że regulator potrzebuje napięcia z diod wzbudzenia(w Twoim przypadku raczej nie ,gdyż ich nie ma w starym mostku),lub napięcia z jednej fazy(też tak bywa).Jeżeli to...
suzuki regulator napiąć regulator suzuki suzuki regulator
wygaszacz ekranu toshiba mocowanie bębna pralki zasilanie modułu electrolux
ciśnienie szynie przestrojenie at9100
Wysokie obroty w Toyocie Starlet - przyczyny i diagnostyka Zmywarka Bosch SRV53M03EU nie pobiera wody - przyczyny i rozwiązania