Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Witam. Mam problem z moim motocyklem. Padł aku używany z którym go kupiłem. Po zmierzeniu napięcia na pracującym silniku na wolnych mapięcie jest niskie ok 13.2V na wyłączonych światłach a po włączeniu świateł spada i rozładowywuje aku. Utrzymując wyższe obroty aku podaje aż 16v. Diody w aku mierząc miernikiem sprawne. Uzwojenie ma przejście. Jutro...
Wymień regulator napięcia.
Witaj, Tu Masz bardzo prosty regulator.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Witam,i jak jest z tym akumulatorem ? moge go podłączyc czy nie ??
Spróbuj tak A - Plus aqu (powinien być bezpiecznik) B- Stator C- Stator D- Masa motocykla, przykręcona do ramy i aqu tez do ramy. Jeśli coś będzie słabo działać spróbuj zamienić B z C.
Należałoby sprawdzić jakie napięcia dochodzą do regulatora.
Dowolny regulator trójfazowy. Nie polecam robienia go samemu, po czasie się rozleci.
Czesc, gdzie jest ładowanie akumulatora w suzuki RG 80?
Po pierwsze zamontowałeś niewłaściwy stator (pewnie od Aprilii SR 50) i stąd mogą być problemy. Po drugie jest tam bardzo specyficzna konstrukcja zapłonu i nie powinno się nieczego przerabiać, wkładać innego. Można także przypuszczać że cewkomoduł mógł ulec uszkodzeniu. Posiada on specjalną przetwornicę napięcia która przy pomocy indukcyjności uzwojenia...
Te cewki bez obciążenia 70 V i więcej potrafią podać. A zadaniem regulatora w tym układzie jest zbicie tego napięcia do właściwego poziomu. Albo używasz niewłaściwych regulatorów, albo go przeciążasz, albo coś źle łączysz.
Dlatego ma radiator ale kontroluj przez jakiś czas czy jest ok
Możesz kupić z innych roczników, jednak to trochę ryzyko czy używany regulator jest sprawny, czasami taniej jest kupić raz droższy zamiennik niż dwa razy używany oryginał..
Witam regulator napięcia znajduje się z przodu skutera pod "czachą". Siedząc na skuterze jest to lewa strona mniej więcej na wysokości świateł, taka żebrowana szara kostka o wymiarach 6cmx6cmx2cm.
No to rzeczywiście drogo ja montowałem za 130 zł i jeden w moto ktory klijent sprzedał drugi jezdzi rok może miałem farta
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, od czego może ta część ulec uszkodzeniu i jak temu zapobiec? Zwarcie w instalacji, uszkodzony ,zwarty akumulator lub jazda bez niego, słaba masa w instalacji lub po prostu się spalił (to też się zdaża, wszystko się zużywa) Czy po wymianie, usterka się nie powtórzy Jeżeli wszystko jest dobrze nie powinna, ale nikt Tobie...
Dzięki BANANvanDYK za udostępnienie schematu. Niestety jest on bardzo nieczytelny. Cięzko określić funkcje elementów. Wygląda jakby zasilanie szło z jednej cewki "bezmasowej" a zapłon był jakimś wariantem zapłonu megnet. Mogę się mylić proszę mnie "wyprostować". Jednak to widać odnośnie ładowania niesie nadzieje na użycie jakiegoś regulatora od quada...
A jak się popsuje od razu. Ogólnie to padnięty regulator to brak ładowania a tu jest inaczej, ładowanie jest jakieś tam niewielkie i to gaśnięcie motoru, jak odłączę prądnicę i regulator to równiej chodzi, jak w czasie pracy podłączę prądnicę to gaśnie jak mu obrotów nie dam, jak włączę światła to samo. Może jest jakiś sposób żeby ja sprawdzić czy np....
No jesli to prawda co mowi PEJO....to w ktore miejsce "podlaczyc" ten przewod zeby otwieraly sie tyrystory ?? P.S - dzieki PEJO za odp
Witam Mam problem z SX4 z silnikiem fiata 1,9jtd 8v. Auto zgasło i nie chce odpalić. Po szybkiej diagnozie wyszło ze na listwie jest tylko 10-25 bar ciśnienia paliwa i pojawia się błąd P2294 Fuel Pressure Regulator 2 Control Circuit. Wtryski na przelew nie puszczają, podmieniłem regulator ciśnienia paliwa na listwie i na pompie(są dwa) z auta które...
Wutam. Mam problem. Samochód to suzuki grand vitara 2.0 hdi 90 km chyba właśnie od citroena bo części pasują. Odpala na plaka lub co dziwne gdy wyjmę filtr paliwa i zleci z niego paliwo po włożeniu do samochodu i kilkukrotnym napełnieniu pompką elektryczną auto odpala ze 4-5 razy, a po przejechaniu się już nie. Wymienialem regulator na pompie i czujnik...
W Suzuki najczęściej padają regulatory napięcia.
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Witam. Mam problem z ładowaniem w moim moto, akumulator się rozładowuje. Na wolnych obrotach napięcie na akumulatorze wynosi ponad 14 V na wyższych obrotach spada do jakichś 12,5 V. W service manualu jest napisane, że pomiaru dokonuje się przy 5000 obr/min i napięcie powinno być od 13,5 V do 15 V. Czyli coś jest nie tak, może to być wina regulatora...
Regulator napięcia sprawdzony ?
Zasilnie CDIka masz z regulatora przewodem biało niebieskim, czyli zobacz napięcie na nim. Gaszenie do masy przewodem czarno czerwonym Uszkodzienie regulatora mogło utrupić CDI, zobacz jeszcze impulsator czy dobry
Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika zapewne się przepalił, ale po takiej sytuacji do sprawdzenia regulator napięcia gdyż mógł tego nie przeżyć (regulatory w Suzuki palą się nawet podczas normalnej eksploatacji).
Zamykam
Bardzo dobrze. Teraz kupujesz regulator napięcia Suzuki np Virago, i podłączasz => swoje zielone z dwoma żóltymi z regulatora. Trzeci żółty zostawiasz wolny. Czarny z regulatora to masa i minus akumulatora, czerwony to plus 12VDC do stacyjki. Pozdrawiam. Schemat w pdf. wszystko wyjaśnia.
Prawdopodobnie regulator napięcia uszkodzony. Sprawdź miernikiem czy diody wewnątrz regulatora są dobre.
Sprawdzałem całą wiązkę, inny aku podłączałem busterem, tak samo klemy — nowe nawet zrobiłem Bezpieczniki po sprawdzałem, poczyściłem kostki itp. Regulator napięcia mam nowy, ale rocznikiem się nie zgadza.
Prawdopodobnie jest tak, jak pisze kolega leonov, plus jest stały, a po włączeniu świateł podawana jest masa. Jeśli podświetlenie przycisków można regulować razem z podświetleniem licznika czy radia, to jest prawie pewne, że tak jest. Dodatkowo ta masa może być kluczowana PWM, ewentualnie jakiś regulator liniowy. ( starsze auta, tylko wtedy często regulacja...
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
3 żółte do alternatora (można zamieniać miejscami) a kolejne dwa to plus i minus na klemy akumulatora i to wszystko
Jaki rodzaj alternatora i regulatora napięcia został tam zastosowany?
https://obrazki.elektroda.pl/4486319400_...
Coś ci się pokręciło. W alternatorach trójfazowych nie ma połączenia żadnej fazy z masą! Włąśnie , skoro żarówka zaświeci lub się spali to znaczy że jest przejscie na mase. Jeżeli odpiąłeś (a nie odpiołeś!) aku podczas pracy silnika to mogłeś (nie musiałeś!) spalić regulator To prawda nawet słaby lub uszkodzony akumulator będzie palił regulatory i...
Ja już zacząłem podejrzewać że używasz miernika z rozładowaną baterią. Niemożliwe, aby na kilku regulatorach napięcia (bez wejścia sense) nie działało ograniczanie napięcia. Oczywiście takie uszkodzenia występują, ale częściej dochodzi do upalenia zestawu alternator-regulator.
Bo tam jest antyczne japońskie rozwiązanie konstrukcyjne z lat '70. Zapłon jest iskrownikowy, dlatego potrzebuje cewki WN przystosowanej do tego typu zapłonu (indukcyjność, rezystancja, przekładnia). Dlatego też zadziałał na cewce od Zuendappa, a nie chciał na nowych przystosowanych do zapłonu CDI/TCI. Natomiast ładowanie jest realizowane poprzez diodę...
https://www.youtube.com/watch?v=gIoCBcOb... http://www.wiringdiagrams21.com/2012/07/... Z tego co widzę, to w tym modelu jest wymyślona jakaś kombinacja z układem stycznika rozrusznika. Trzeba o tym dobrze poczytać, jak to działa i po co zostało wprowadzone. Jeśli "na krótko" rozrusznik kręci jak szalony,...
Autko nabawiło się dziś problemów z ładowaniem akumulatora. Napięcie na klemach przy wyłączonym silniku wynosi 11,8V. Po uruchomieniu silnika, na obrotach jałowych, praktycznie bez żadnych dodatkowych obciążeń napięcie spada do 10,6V i obserwuję na mierniku powolne obniżanie się tej wartości. Cały czas świeci się kontrolka akumulatora na desce rozdzielczej...
na dniach poszukam takiego właśnie regulatora i będę kombinował , podobnie robiłem w WSK przy przeróbce na bazmasowe cewki z tym że wtedy regler dostałem od typa handlującymi częściami do takich pierdziawek a tym razem będę szukał na portalu aukcyjnym a większość sprzedawców nie wie czym handluje do tego zdjęcia nie przedstawiające sprzedawanego przedmiotu...
nie sprawdzałem. Jakie napięcie powinno wychodzić z cewek wytwarzających prąd które idzie do regulatora?
Regulator napięcia-szczotki.
Witam zakupiłem quada z silnikiem od suzuki xf 650 i w tej instalacji po podłączeniu akumulatora podaje 33v w kostce do cewki zapłonowej wie ktoś może dlaczego tak się dzieje ? Zmieniłem moduł zapłonowy ,regulator napięcia i cały czas jest to samo
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Znaczy się, wiem na pewno, iż w tym rg jest zwykła prądnica, alternatora nie ma ;) .
Dostałeś sporo tropów do wyśledzenia. Nie ma co dalej dyskutować tylko trzeba je sprawdzić. A jak nie to szklana kula. Jeszcze jeden trop. Jak masz możliwość to podmień regulator napięcia.
Wentylatora bym nie montował bo on nie wytrzyma eksploatacji w takich warunkach i jeszcze kanape podpalisz. Dołoż jakis radiator ale to chyba tylko zeby wlasne sumienie uspokoic.
Mam pytanie i proźbe spalil mi sie alternator w suzuki gsxr 600 ( uzwojenie ma przbicie na obudowe zwoju) chciał bym sprawdzic regulator napięcia czy tez nie jest uszkodzony ??? jak to sprawdzic ???
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
suzuki regulator napiąć regulator suzuki suzuki regulator
łączyć szeregowy równoległa działa obrotomierz mazda zmywarka bosch klapa
schemat zabezpieczenia hydroforu schemat zabezpieczenia hydroforu
Volvo XC60 I gen. brak mignięcia kierunkowskazów przy zamykaniu pilotem, funkcja 3 mignięć w menu Zacienienie paneli fotowoltaicznych - dioda blokująca czy inne rozwiązania?