Należałoby sprawdzić jakie napięcia dochodzą do regulatora.
No to rzeczywiście drogo ja montowałem za 130 zł i jeden w moto ktory klijent sprzedał drugi jezdzi rok może miałem farta
Możesz kupić z innych roczników, jednak to trochę ryzyko czy używany regulator jest sprawny, czasami taniej jest kupić raz droższy zamiennik niż dwa razy używany oryginał..
Po pierwsze, to alternator w RG80 jest oparty na cewce "bezmasowej", ale widzę że podłączając regulator od chinola zmasowałeś jedno z wyprowadzeń. Po drugie to źle podłączyłeś ten regulator napięcia, wszystko na odwrót. Nic dziwnego że się regulatory paliły. Po trzecie, ponieważ oświetlenie jest zasilane bezpośrednio z akumulatora (patrz schemat: http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/suzuki...
Spróbuj tak A - Plus aqu (powinien być bezpiecznik) B- Stator C- Stator D- Masa motocykla, przykręcona do ramy i aqu tez do ramy. Jeśli coś będzie słabo działać spróbuj zamienić B z C.
Tam raczej jest zapłon zasilany z akumulatora. Dwie możliwości: 1. Regulator napięcia z Wilmatu jest trefny, całkowicie zwiera Ci uzwojenie statora. Tyle że w takiej sytuacji silnik by przygasał poprzez „zaduszenie” obciążeniem alternatora. 2. Regulator napięcia robi Ci takie zwarcie w instalacji elektrycznej, że odcina Ci zasilanie na zapłon, przy...
Czy mógłby ktoś wytłumaczyć, od czego może ta część ulec uszkodzeniu i jak temu zapobiec? Zwarcie w instalacji, uszkodzony ,zwarty akumulator lub jazda bez niego, słaba masa w instalacji lub po prostu się spalił (to też się zdaża, wszystko się zużywa) Czy po wymianie, usterka się nie powtórzy Jeżeli wszystko jest dobrze nie powinna, ale nikt Tobie...
Fotele mają swój własny moduł,sterowane są cyfrowo Nie tak do końca. W modelu 204 coupe istnieje wersja wyposażenia "Partially electric seat adjustment" (siedzenia z częściową regulacją elektryczną) i wtedy siedzenie potrzebuje tylko prądu. Regulator wysokości siedzenia i pochylenia oparcia jest z boku siedzenia. Prąd podajesz na najgrubsze druty i...
Wymień regulator napięcia.
Stary regulator 4 czy 5-cio przewodowy?
Regulator "dwufazowy", ponieważ uzwojenie ładowania jest jednofazowe, ale bez połączenia z masą. Tak więc z alternatora wychodzą dwa przewody "fazowe", dlatego też nazwę "dwufazowy" biorę w cudzysłów. Przy takich pojazdach regulator jest stratny - wewnątrz jest mostek Graetza i dwa tyrystory zwierające nadmiar napięcia na masę. Światła według tego nieczytelnego...
Prawdopodobnie jest tak, jak pisze kolega leonov, plus jest stały, a po włączeniu świateł podawana jest masa. Jeśli podświetlenie przycisków można regulować razem z podświetleniem licznika czy radia, to jest prawie pewne, że tak jest. Dodatkowo ta masa może być kluczowana PWM, ewentualnie jakiś regulator liniowy. ( starsze auta, tylko wtedy często regulacja...
Witaj, Tu Masz bardzo prosty regulator.http://www.elektroda.pl/rtvfor...
Chłodzony powietrzem czy cieczą? Bo to jest duża różnica pomiędzy modelami. Jaki gaźnik? To normalne że włączenie świateł obciąża alternator i silnik, ale przy prawidłowo wyregulowanej mieszance biegu jałowego nie powinno to być tak bardzo odczuwalne. Suzuki chłodzone powietrzem miało gaźnik Mikuni i to była jednym słowem tragedia. Wersje chłodzone...
Silnik raczej nie przytarty. Jak to sprawdziłeś? Skoro po wymianie regulator przez chwile chodziło, a potem znów padło, to albo coś uszkadza regulatory, albo problem leży jeszcze gdzie indziej.
Jeśli regulator napięcia będzie uszkodzony, tj. będzie obniżać napięcie na statorze lub zwierać jego uzwojenie to będzie to skutkować brakiem zapłonu. Poza tym regulator jest równie skomplikowany. Zasilanie modułu jest bezpośrednio połączone ze statorem. Zasilanie świateł idzie poprzez szeregowy układ stabilizatora w regulatorze. Ładowanie odbywa się...
Wymiana tego układu chyba nie ma sensu, jak widzisz że większość użytkowników ma z tym problem, więc pytanie czy kupisz ten układ sprawny? Jak masz możliwość, to spróbuj rozebrać ten układ, pewnie pójdzie bez problemu jak każdy inny przerywacz kierunkowskazów lub przekaźnik. Też szukałem ale nie znalazłem nic na temat jego konstrukcji wewnętrznej. Zrób...
Jak to do ładowania uzywa sie tylko prostownika. W alternatorze regulator reguluje prad podawany na uzwojenie wirnika , w prądnicach zazwyczaj w moto japonskich jest 3 fazowa, i regulator jest zrobiony na 3 tyrystorach, Ja mam Kawasaki i mam pradnice 3 fazową Panowie przecież do ładowania aku, nie wystarczy tylko prostownik bo napiecie na mojej prądnicy...
Dowolny regulator trójfazowy. Nie polecam robienia go samemu, po czasie się rozleci.
Jest taki sterowany com. https://as-pl.com/p/ARE3120(VALEO) regulator are3052 https://as-pl.com/p/ARE3052 podejdzie np. z peugeota 307 1,6hdi itp.. ma 2 śrubki ale wykorzystujesz tylko jedną od lampki.
https://obrazki.elektroda.pl/4486319400_...
Witam regulator napięcia znajduje się z przodu skutera pod "czachą". Siedząc na skuterze jest to lewa strona mniej więcej na wysokości świateł, taka żebrowana szara kostka o wymiarach 6cmx6cmx2cm.
A jak się popsuje od razu. Ogólnie to padnięty regulator to brak ładowania a tu jest inaczej, ładowanie jest jakieś tam niewielkie i to gaśnięcie motoru, jak odłączę prądnicę i regulator to równiej chodzi, jak w czasie pracy podłączę prądnicę to gaśnie jak mu obrotów nie dam, jak włączę światła to samo. Może jest jakiś sposób żeby ja sprawdzić czy np....
Witam. Jeśli nie ładuje akumulatora może być uszkodzony moduł - regulator napięcia, albo ma zły kontakt na wtyczce - moduł powinien być przykręcony do ramy w okolicy sztycy pod przednią owiewką - nie wiem jak go sprawdzić - miałem zepsuty w AY50, ale sprawdzałem podmieniając na dobry- sprawny. Czy po uszkodzeniu oryginalnego tłoka sprawdzałeś sprzęgło...
Witam,i jak jest z tym akumulatorem ? moge go podłączyc czy nie ??
Mimo różnicy w rozstawie dwóch śrubek mocujących( rozpiłowywują rozstaw). Rozumiem że regulator to srebrny element przykręcony na dwie śrubki do szczotkotrzymacza z oznaczeniem 12r18. Tak, możesz spróbować. Powinno to działać bez problemu, tylko dobrać zbliżony budową.
No jesli to prawda co mowi PEJO....to w ktore miejsce "podlaczyc" ten przewod zeby otwieraly sie tyrystory ?? P.S - dzieki PEJO za odp
Podłącz się do kompa jak masz błąd p1517 to na 99% regulator
Po prostu żarówka do każdej fazy i do masy. Jak sprawdzałeś i odpiołeś akumulator lub sprawdzałeś bez akumulatora to w ułamku sekundy spaliłeś regulator.
Szanowni Koledzy proszę o rade związaną z regulatorem i prostownikiem w jednym do ładowania akumulatora w motocyklu Suzuki GN 125 kupiłem z uszkodzonym nie ładował wszystko sprawdziłem 3 fazy na prądnicy są a z regulatora na wyjściu 0 volt kupiłem drugi nowy i okazuje się że też zepsuty mimo że nowy podpiąłem i na wyjściu daje 2,5 volta próbuję go reklamować...
Sprawdzałem całą wiązkę, inny aku podłączałem busterem, tak samo klemy — nowe nawet zrobiłem Bezpieczniki po sprawdzałem, poczyściłem kostki itp. Regulator napięcia mam nowy, ale rocznikiem się nie zgadza.
Mały update w sprawie statora. Przyszedł mi ten drugi, który chciałem dopasowywać do swojego moto. Wymiary się zgadzają. Niestety czekam na kolejny egzemplarz, ponieważ ten który otrzymałem został źle nawinięty - jeden z fragmentów nawoju zamiast na karkasie to jest pod nim i w zasadzie stator nadaje się na śmietnik. Tu jest schemat mojego zapłonu w...
Witam mam silniczek zaburtowy suzuki dt 9,9 i chciałbym dołożyć do niego opcję ładowania akumulatora czy też wyjście 12-14V by mieć możliwość podłączenia odbiornika i chciałbym się poradzić który regulator napięcia kupić itp. Ze statora wychodzą 3 niepodłączone przewody tak jak w schemacie żółty , żółto-czerwony i czerwony. Ze schematu wynika że jest...
Bezpiecznik MAIN na styczniku rozrusznika zapewne się przepalił, ale po takiej sytuacji do sprawdzenia regulator napięcia gdyż mógł tego nie przeżyć (regulatory w Suzuki palą się nawet podczas normalnej eksploatacji).
Zamykam
Znaczy się, wiem na pewno, iż w tym rg jest zwykła prądnica, alternatora nie ma ;) .
Witam, mam taki problem. Mianowicie posiadam skuter Suzuki Katana 50 2T, w którym jest nietypowe rozwiązanie zapłonu, mianowicie posiada stator 12 cewek jednofazowe i nietypowy regulator Ducati energia (który jest spalony). Czy ktoś może mi pomóc, jak i jaki inny regulator mogę wstawić na miejsce tego spalonego? Ponieważ wymiana na ten sam regulator...
Witam potrzebuje pomocy gdyż kupiłem silnik suzuki gn 250 i do tego silnika dokupiłem nowa instalacje, nowy moduł zapłonowy, regulator napięcia, i cewkę zapłonową, wszystko podłączyłem i nie ma iskry, cewkę sprawdzałem jest ok, mam 2 statory sprawdziłem je i one dają prad, proszę o pomoc.
Diody i uzwojenia sprawdzałem w pierwszej kolejności i tu wszystko jest ok sam alternator pracuje poprawnie. Co do regulatora nie sprawdzałem go - bo szczerze to nie wiem jak, ale poszukam jak to zrobić i sprawdzę. Myślałem faktycznie aby dobrać inny regulator i dopasować go do tej konstrukcji zapewne zresztą tak się to skończy i zobaczę co z tego wyjdzie....
Witam, cześć. Posiadam SV 650 z 2004 roku. Niedawno padł mi główny bezpiecznik 30 A, ponieważ motocykl wytwarza za duże ładowanie. Ponad 17 voltów przy dodawaniu gazu. Oczywiście podmieniłem regulator (od kolegi, który jeździ na tym samym motocyklu) napięcia, bez zmian, to samo, i nawet kupiłem kolejny, bez zmian (używany). Ładowanie zmiennie wychodziło...
Mam pytanie i proźbe spalil mi sie alternator w suzuki gsxr 600 ( uzwojenie ma przbicie na obudowe zwoju) chciał bym sprawdzic regulator napięcia czy tez nie jest uszkodzony ??? jak to sprawdzic ???
Obroty to ok 1000 obr/min. W internecie znalazlem informacje o jakims regulatorze obrotow. Czy jest to regulator automatyczny czu jest w nim moze mozliwosc recznej korekty obrotow? Co moze byc przyczyna wiekszej ilosci obrotow?
W motocyklach nie ma powrotu paliwa z listwy, regulator jest w pompie.
Regulator napięcia się spalił? Dość często ulegają sfajczeniu w tych skuterach. W AN 250 regulator znajdował się właśnie z przodu skutera, dokładniej po prawej stronie pod kierownicą.
Witam Posiadam regulator napięcia z motocykla suzuki gs500 i chcę go zamontować w motocyklu kawasaki kz440 ltd. Prosiłbym o pomoc, liczba kabli się zgadza, z regulatora wychodzi pięć kabli 3 żółte czarny i czerwony. Wg schematu w suzuki 3 żółte do alternatora a kolejne dwa to plus i minus. Patrząc na schemat kawasaki całkiem nie wiem jak to ugryźć....
Wstawiono regulator 3fazowy od Suzuki i wszystko jest jak należy. Temat zamykam.
Mam goły alternator od suzuki swif.Czy moge podłączyć elektroniczny regulator alternatora z maluszka?
Prawdopodobnie regulator napięcia uszkodzony. Sprawdź miernikiem czy diody wewnątrz regulatora są dobre.
Chciałbym odświerzyc temat. Mam identyczny problem na wolnych obrotach na wyjsciu z regla 14V a podczas zwiekszania obrotow napiecie spada do 12v DC efektem czego niedoladowane aku. Na wyjsciu z alternatora na kazdej fazie 18v na wolnych, a przy 5000 obr ok 60-65V AC. Podpiąłem inny uzywany regulator - ta sama sytuacja.
Spróbuj rozrysować co do czego idzie bo z opisu niewiele można zrozumieć. Patrząc po kolorach przewodów, może być tak, że moduł jest zasilany po przez regulator napięcia. Jeśli regulator jest strzelony, to nie zasila modułu, więc nie ma iskry.
regulator suzuki suzuki regulator napiąć regulator napiąć suzuki
odczytywanie wiadomości panel fotowoltaiczny kalkulacja potencjometr suwakowy telpod
pralka haier zmywarka whirpool mruga start
Opis pinów taśmy wyświetlacza FIS Audi A6 C5 Sonda PE nie wchodzi w grunt - co robić?