Panowie ma schemat tej linijki w domu wiec go jutro wrzucę . Robiłem to juz dobrych parę latek temu. Jeśli chodzi o obrotomierz to można na dwa sposoby prosty to pobrać informację czyli impulsy z cewki zapłonowej lub też pośrednio bezpośrednio z alternatora napięcie wzrasta w sposób wystarczający do pomiarów obrotów( wpiąć sie przed regulatorem napięcia).
Witam Jako że trzeba być ekologicznym i nie marnować energii proponuję do rękawicy wsadzić też tranzystor. A tak na poważnie poszukaj na ELEKTRODZIE regulatorów PWM.
Regulatory napięcia (te motocyklowe/skuterowe) muszą być zasilane prądem zmiennym, dioda jest elementem zbędnym, a nawet szkodliwym
Czy tym źródłem napięcia~jest cewka w prądnicy motocyklowej?
Aktualnie założony regulator to Guilera 14412020. On był chyba montowany seryjnie do send. Regulatorów montowanych w sendzie jest kilka w zależności od wyposażenia i modelu.Wygląda na to że prądnica tak obciąża silnik że nie może przekroczyć średnich (6tys) obrotów. Gdy prądnica jest mocno obciążona może dochodzić do przesunięcia zapłonu a w konsekwencji...
Szukasz elementu wykonawczego, czy calego regulatora? Numer, ktory podales to numer regulatora. P.S. $150 za oryginalny CALY regulator to chyba nie tak duzo w stosunku do ceny pojazdu... Oryginal mozna kupic bez problemu: https://www.amazon.com/gp/offer-listing/...
Witam Mam prośbę o pomoc w zrozumieniu zasady działania regulatora napięcia (motocyklowego). Urządzenie podłączone jest do sygnału zmiennego (alternatora) i tym samym przewodem zasila żarówki. Uszkodzenie regulatora powoduje przepalenie żarówek z powodu zbyt wysokiego napięcia na wyjściu generatora. Jako, że regulator uległ uszkodzeniu, "rozebrałem"...
Ja też nie wiem jaki prąd pobiera motocyklowy rozrusznik, napięcie 14,4V by pasowało, o ile prymitywny motocyklowy regulator nie przekroczy tego napięcia.
Jedyne sensowne rozwiązanie to regulator równoległy.
Czy jesteś pewnien ze montując drugi alternator nie zobaczę jakiś fajerwerków z regulatora napięcia silnika motocyklowego (chodzi mi o jakiś konflikt prądowy który doprowadzi o spalenia jednego czy drugiego regulatora) Przepraszam ze pytam po raz kolejny ale chce mieć pewność ze nie narobię sobie większego bałaganu niż tego który teraz mam (niedobór...
Podpowiem że regulator podobnie jak w japońskich alternatorach samochodowych jest zasilany z akumulatora (po stacyjce), alternator nie posiada diod wzbudzenia. Proponuję poszukać podobnego regulatora od innych silników motocyklowych (Suzuki, Kawasaki) lub też przystosować jakiś "Jezpol".
Ten regulator steruje przepływem prądu przez uzwojenie wzbudzenia, a w tamtym temacie opisujesz układ bez uzwojenia wzbudzenia. Potrzebny jest inny regulator , inna zasada działania. Przeszukaj forum pod kątem motocyklowych regulatorów napięcia, temat był juz poruszany.
Witam. Większość regulatorów napięcia - samochodowych czy motocyklowych musi mieć podłączona obudowę do masy. Jest to po prostu jeden z kontaktów (o ile można się tak wyrazić) elektrycznych regulatora niezbędnych do jego prawidłowej pracy. Regulator musi "wiedzieć" :-) jakie jest napięcie wyjściowe prądnicy względem masy dlatego musi być podłączony...
Tak mała pojemność aku z motocykla (o ile jest sprawny) nie uszkodzi ani alternatora ani regulatora napięcia, ale 2 min. to zdecydowanie za mało.
Potrzebujesz regulator "stratny". Jest w nim tyrystor zwierający uzwojenie do masy i w ten sposób regulujący napięcie. Regulatory liniowe, czy inne stabilizatory raczej nie zniosą takiego nadmiaru napięcia do zredukowania. I nie nadaje się też żaden regulator alternatora samochodowego. Schematy regulatorów motocyklowych są na forum - użyj szukajki.
O ile "amerykanka" zniesie zwieranie cewek to możesz wzorować się na schematach stratnych motocyklowych regulatorów napięcia.
Tam jest zastosowany typowy motocyklowy trójfazowy regulator napięcia, nie ma osobnego wyjścia na zasilanie ECU i ładowanie akumulatora. Regulator powinien być bezpośrednio połączony z akumulatorem (przez bezpiecznik oczywiście). Na pewno zasilanie przepływa przez ECU, a nie przez electric box? Nie widzę aby ECU miał takie złącza, pasujące do regulatora...
Wentylator od samochodu na pewno będzie pobierał dużo więcej mocy niż to przewidziano. Wytrzymałości regulatora nie określa się mocą odbiorników zainstalowanych w pojeździe, a wydajnością alternatora. Regulator napięcia ogranicza wzrost napięcia poprzez zwieranie uzwojeń do masy. Nie ma potrzeby stosowania drugiego regulatora napięcia, bo napięcie na...
Witam. Regulatory motocyklowe ograniczają napięcie na akumulatorze zwierając fazy między sobą, kiedy moc nie jest wykorzystana. Czyli powyżej 14,5V. Też dumam, że do MEW świetnie pasują. Napięcie międzyfazowe bez obciążenia to ok. 50V. Odsyłam do strony motocyklistów www.zaplon.zafriko.pl ,tam znajdziemy kilka schematów.
Przydatny byłby schemat według którego podłączona została instalacja elektryczna z zapłonem VAPE. Przeglądając różne przykłady schematów w internecie można zauważyć pewne nietypowe i niezbyt dobre rozwiązania. Dla przykładu jeden ze schematów sugeruje podłączenie przewodu masowego regulatora napięcia bezpośrednio pod akumulator, co może stanowić ominięcie...
jedyny jaki mam to z mojego starego samochodu, To podłącz ten z nowego samochodu albo podłącz samochód pod łeslejkę i na "Key switch" podaj plusa, odpal trójkę i zobacz co będzie. Z drugiej strony odnawiając zabytek mógłbyś się szarpnąć na motocyklowy aku.
Koledze (at)Megawe chodzi o regulator tzw. stratny, który zwiera przemienne napięcie wyjściowe alternatora do masy. Moim zdaniem lepiej byłoby zastosować dodatkowy prostownik półsterowany na tyrystorach i z niego uzyskać 12V.
Po co te kombinacje? Przypuszczam że w tym modelu znajdował się typowy motocyklowy regulator napięcia do uzwojenia jednofazowego bezmasowego. Regulator taki można kupić już od 50 zł, choć z jakością nowej chińszczyzny jest loteria. Robiłem taki agregat chiński Diesel i siedział w nim motocyklowy regulator. Co najciekawsze, agregat posiada wyjście do...
Witam wszystkich , mam problem z rozebraniem motocyklowego regulatora napięcia . Chodzi o tę "masę" jaką jest zalany . Płytkę z układem udało mi się wymontować z radiatora podgrzewając go opalarką jednak dalsze takie postępowanie grozi usmażeniem elektroniki i wytopieniem lutowia . Mam w związku z tym pytanie : Jak usunąć tę masę spośród podzespołów...
Witam. Chciałbym dostać się do wnętrza motocyklowego regulatora napięcia. Był u mnie kolega, który zasugerował, że widział jak to wypełnienie/izolacja się czymś usuwa. Wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/5376137700_1... Będę wdzięczny za podpowiedź, o ile rzeczywiście jest to możliwe. Pozdrawiam.
A jaki ma sens by ten triak zwierał uzwojenia? Tak jest zbudowana znaczna większość motocyklowych regulatorów napięcia. Oczywiście triak musi być dobrany do wydajności pradowej cewki, a sama cewka przystosowana do takiej pracy. może lepiej wstawić ten triak szeregowo z mostkiem prostownikiem i wylączyć triak by przerwał obwód gdy napięcie na akumulatorze...
Może i z reguły jest. Spróbuj podmiankę regulatora. Aby być pewien sprawdź rezystancje uzwojeń na kablach po odłączeniu regulatora i napięcia bez regulatora. Nie wiem jaki masz regulator. Były wersje z osobnym prostownikiem lub (częstsze) z prostownikiem zintegrowanym z regulatorem. Poszukaj, bo na pewno był temat na Elektrodzie o testowaniu alternatorów...
Układ zapłonowy i ładowania podobny jest zapewne do takiego motocyklowego . Tylko że w motorze jest regulator napięcia zewnętrzy.
Znamionowy prąd wyjściowy: 700mA Rated Capacity (20hr) 21 Ah Pewnie taką to z dobę trzeba by ładować ale mi to nie przeszkadzałoby. 21Ah/0,7A=30h - przy założeniu 75% sprawności ładowania ponad 36h. A może zasilacz 14,5 wolta 2 Ampery? Ty masz kupić ładowarkę a nie zasilacz. Raczej wątpię by np w motocyklach taki akumulator miał takie warunki ładowania...
A po co komplikować system? Po co dorabiać układ ładowania i zasilania oraz dokładać baterię? Przecież bez problemów można kupić nowoczesny zapłon CDI i spokojnie go zastosować. I na pewno będzie to prostsze niż rozbudowa o elektrykę. mczapski - stabilizator lm nie sprawdzi się w tej aplikacji. Tutaj potrzebny byłby regulator napięcia jak w każdym dynamie...
To już jest układ regulatora, na wyjściu otrzymujemy napięcie nie przekraczające dopuszczalnego w instalacji motocyklowej, czyli max 14 V. W przypadku tego konkretnego regulatora nie wiem ile to będzie, ale coś ponad 13 V. Obrazowo mówiąc układ z tyrystorami pełni rolę prymitywnego stabilizatora, zwiera nadmiar napięcia do masy.
1. Ładowanie sprawdzasz gdy masz wpięty akumulator do instalacji. 2 Jeśli nie ma ładowania gdy wpięty jest akumulator to proponuje wymienić regulator napięcia 3 Akumulator żelowy najlepiej ładować prostownikiem motocyklowym z funkcjá ładowania akumulatorów żelowych ( choć osobiście ładuje prostownikiem z funkcją AGM i Aku ma 3 lata i jest w dobrej kondycji)
Hm, parę razy mierzyłem AC na odłączonym (albo całkiem padniętym na przerwę) regulatorze i przy prawie maks RPM nie przekraczało 70V. Pytanie tylko czy czasem multimetr nie kłamał z powodu częstotliwości wyższej niż 50 Hz ;) Dlatego mówiłem tych 100V. Faktycznie, wymagania dla elementu mocy w tej przetwornicy step-down robią się dość konkretne. Z drugiej...
Akumulator może być złom. Trzeba zmierzyc jego napięcie i prąd rozruchowy. Prostownikiem samochodowym taki maly akumulator nie wolno ladowac. Za duży prąd ładowania. Kup sobie prostownik do akumulatorów motocyklowych. Być mozże w skuterze masz uszkodzony regulator napięcia
Witam. Mam dokładnie to samo gniazdko i ten sam problem. Czy autor poradził sobie z problemem? Objawy dokładnie takie same. Nie chce mi się wierzyć, że ktoś sprzedaje gniazdka USB przeznaczone do motocykli i one nie współpracują z instalacją motocyklową. Czego to jeszcze może być wina? Czy regulator napięcia w alternatorze lub stan naładowania akumulatora...
Sense jest po to żeby regulator "mierzył" napięcie na akumulatorze, chodzi o to żeby wyeliminować problem ze spadkami napięcia na przewodach pomiędzy regulatorem a akumulatorem. Typowy motocyklowy regulator wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/8401789100_... O ile w układzie z akumulatorem taka metoda regulacji może działać całkiem...
http://wandysku.dyn.pl/motoelektr/KTM/62... Licznik włącza się automatycznie po przekręceniu kołem. Dziwne, jak Ci działa, skoro brakuje diody która znajduje się w szereg z zasilaniem +12V? Odlutowała się po zwarciu? Warystor trzeba wymienić, to jest K14 o napięciu wyzwalania ok. 16V. Oryginalny jest praktycznie nieosiągalny,...
Myślisz że gdy kupujesz nowy akumulator to masz pewność że jest na 100% sprawny? Dawno temu partia akumulatorów marki Quand miała wadę fabryczną, padały wszystkie po dwóch tygodniach. Chińskie WM Motor z Wilmatu wytrzymywały około roku, po czym padała jedna cela. Odziwo czerwone żelowe były wyjątkowo wytrzymałe, użytkuję jeden ze złomu który był rozładowany...
Co do stanu ładowania - często stosuje się obcinacze nadmiernego napięcia na tyrystorach. To elementy stratnego regulatora napięcia. Nie mają nic wspólnego z monitorowaniem naładowania akumulatora.
Najprostszym sposobem sprawdzenia alternatora motocyklowego jest pomiar napięcia międzyfazowego (prąd zmienny)na wyjściu (odłączony od regulatora).Napięcie to powinno wynosić ok.20 V na wolnych obrotach i ok.55V przy 3000 obr/min.i być jednakowe.Natomiast napięcie pomiędzy poszczególnymi fazami a masą 0 V.
Wprawdzie to trąci kryptoreklamą (nie podaję kontaktu), ale są w Polsce producenci zamienników regulatorów motocyklowych. Ceny do akceptacji. Więc może warto tą drogą?
Trzeba by zmierzyć rzeczywisty prąd ładowania, albo podłączyć akumulator w pełni naładowany aby dobicie do 14.4V nastąpiło szybko. Regulatorów motocyklowych nie wolno odłączać od akumulatora w czasie pracy, mierzenie napięcia na wyjściu nie ma kompletnie sensu. Ale tak jak wcześniej pisałem, trzeba zajrzeć do serwisówki nt. budowy układu ładowania.
Jak wyglądaja wasze sugestie 1. Zacznij czytać tematy o ładowaniu z forum. 2. Zrób to co jest w nich zalecane. Trudno się powtarzać. Wszytko już było. Twój problem jest bardzo typowy. 3. Jak ci się nie chce wykonac punktów 1 i 2 to jedź do elektryka z doświadczeniem w naprawach "elektryki" motocyklowej(!). Sprawdź regulator napięcia Tak. Trzeba sprawdzić...
Magneto motocyklowe to układ magnetyczny nasycony tak jak piszesz. I o dziwo prąd pobierany z takiego układu jest w miarę stały a nie napięcie, także jak byś zapodał żarówkę 24V to by ona zaświeciła tak samo jasno. O dziwo im wyższe napięcie tym więcej mocy można pobrać z takiej prądnicy. Prąd zwarciowy jest równy prądowi znamionowemu , mierzyłem kiedyś...
Nic Ci z tego nie wyjdzie ponieważ powielacze owszem podnoszą napięcie ale kosztem mniejszego prądu na wyjściu. Jedynym sensownym rozwiązaniem w skuterze było by przewinięcie cewki na większe napięcie(dołożenie większej ilości zwojów które mogą się nie zmieścić). Niestety spowodowało by to przy dużych obrotach nadmierne nagrzewanie regulatora napięcia...
800km bez ładowania? Przecież XX po 2001 roku miały wtrysk. Alternator ma prawie 400W nie dla żartów, nawet nie dla świateł. Na pierwszej lepszej stronie opisującej XX stwierdzają: największą wadą tej Hondy jest regulator i alternator. Współczuję i jedź do serwisu... weź dużo kasy. Pozdrawiam
Panowie, Trochę mnie nie było. Olśniło mnie, tylko nie wiem czy prawidłowo. Wg schematu wynika, że 3 cewki połączone są równolegle, a alternator jest 1 fazowy. Jakby je tak połączyć w gwiazdkę uczyniwszy 3 fazowy i podłączyć zwykły regulator motocyklowy z 5 pinami. Ktoś robił takie zmiany? Szymek
Heloł, Posiadam silniczek zaburtowy 30KM, dwusuw na szarpankę. Silnik pod kołem zamachowym posiada cewkę bezmasową na 2 przewody, której do tej pory nie wykorzystywałem. Na jałowych obrotach jest ok 6V na wysokich obrotach ok. 55-60V oczywiście zmienne. Jako że doposażyłem pływadło w trochę "elektryki"( światła nawigacyjne LED, radyjko) postanowiłem...
Witam. Mój znajomy mechanik motocyklowy poprosił mnie żebym spróbował zrobić dla niego tester regulatorów napięcia, nie chodzi tutaj o te regulatory jak np. mz ts 250 gdzie jest regulowany prąd płynący do stojana, tylko chodzi o te regulatory 3 fazowe z nowszych japońskich (i nie tylko) maszyn, które regulują prąd wychodzący z alternatora. Potrzebuje...
Najpierw musisz mieć schemat instalacji elektrycznej tego swojego "odkurzacza". Jedyne źrodło napięcia to cewka zasilająca obwód oświetlenia. Z niej musisz zasilić obwód ładowania akumulatora poprzez regulator napięcia. Jest bardzo prawdopodobne, że powyższe napięcie jest przemienne i potrzebny będzie prostownik. Ten układ nie jest typowy i sam musisz...
no tak ale ja takiego sobie nie zbuduje sam Nie chcesz kupić, ani zrobić, to czego oczekujesz? żaden regulator współpracujący z cewką wzbudzania (w tym od agregatu) się nie nada, bo po prostu nie będzie do czego go podłączyć. Możesz spróbować jakiegoś motocyklowego na zasadzie może wytrzyma. Albo ładować bez regulatora (ale z prostownikiem) odłączając...
Co to znaczy "najprostszy"? W tym rozwiązaniu pracować będzie TYLKO specjalizowany regulator motocyklowy. I trzeba zastosować takie rozwiązanie, jakie przewidział producent dla tego typu pojazdu. Poza tym temat pojawiał się już na łamach forum.
Jak najbardziej polecam zapłon bateryjny ze względu na zalety o których pisał autor tego pomysłu. Dodatkowo możesz kiedyś tam jak już nabierzesz wiedzy i doświadczenia pokuśić się o dobudowanie zapłonu elektronicznego (pomiędzy przerywacz a cewkę wpinasz moduł zapłonu). Układ taki poprawia iskrę i sprawia, że silniczek pracuje lepiej i ma większego...
jack 63, ja niestety już doświadczyłem uszkodzenia akumulatora, co pociągneło za sobą szereg następstw, najpoważniejszym było uszkodzenie komputera, ale na szczęście uniknąłem wydatków rzędy około 500-700 euro (bo tyle mi krzyknęli w serwisie). Co do zaniedbań to jest ich wiele, tak jak pisałeś brak oleju, brak lub bardzo niski poziom czynnika chłodzącego,...
18Ah... u mnie AGM 10Ah kręci litrowym V, więc myślę, że jakikolwiek akumulator motocyklowy da radę. Prawidłowa regulacja napięcia ładowania to już inna sprawa. Ciekawe jaką charakterystykę prąd-napięcie ma ten alternator. Może bez regulatora nie będzie przeładowywać na samym prostowniku jednopołówkowym?
Regulator napięcia stratny. Mam pytanie do osób, obeznany w temacie elektroniki samochodowo / motocyklowej. Chodzi mi to, czy dodatkowe obciążenie instalacji elektrycznej w motocyklu, poprzez dodanie dodatkowych świateł np. 2 x 55W obciąży regulator, czy może go odciąży (nieco mu ulży :D ). Przyjmijmy, że jest to zwyczajny motocykl, wyprodukowany na...
Nie gniewaj się, ale nie rozumiesz najprostszych zagadnień budowy instalacji motocyklowej... Każdy quad ma alternator, 1f lub 3f, Twój ma TRZY FAZY. Po co chcesz kupować moduł, napisałeś że masz takowy i regulator?
Obcowzbudny, ale jakie jest koło magnesowe? Jak w zwykłym układzie ładowania z magnesami, czy z cienkiej blachy z dużą ilością otworów? I ile wychodzi kabli z alternatora? Jeśli 3 to zastosuj dowolny regulator motocyklowy, jeśli 5 można zastosować regulator samochodowy. Gratuluję pięknego motocykla, to chyba największy cwajtakt jaki był produkowany...
(at)monsinior - jaki zasilacz stabilizowany ??? Akumulator do pełnego naładowania np. 12V potrzebuje napięcia rzędu 14.6V - 14.8V (zalezy od typu aku). Wtedy można zastosowac np. LM317 ale będzie działał jako regulator prądowy, a nie stabilizator.
Regulator napięcia jest dobry bo działa w innym pojeżdzie , brak zupełnie ładowania . Pojazd jest własnej konstrukcji ( trajka ) z silnikiem od V-MAXA czyli Yyamaha . Przepraszam , że nie sprecyzowałem jest to silnik motocyklowy .
Jestem posiadaczem Piaggio MP3 400ie rok. prod. 2007. Mechanicznie bez zarzutu, ale jak go kupiłem to od początku nie gasła kontrolka hamulca ręcznego, jednakże nie przeszkadzało mi to. Obecnie od dwóch miesięcy mam problem z kierunkowskazami. Serwis motocyklowy rozłożył ręce, ale myślę, że z lenistwa i niewiedzy. Sprawdziłem regulator napięcia i tam...
nie jest to dobre rozwiązanie. Ten układ ma stabilizować napięcie, a stabilizacja to odbywa się poprzez wytracanie tego napięcia na elemencie stabilizacyjnym. Czyli wydzieli sie dużo ciepła, a spowodowane ono będzie przez traconą w ten sposób energię. W rozwiązaniach motocyklowych alternatorów z magnesem stałym jako wirnikiem, stosuje się regulatory...
Próbuję zrobić regulator wentylatora chłodnicy do motocykla sportowego. Cała instalacja sprowadza się do modułu cdi i wentylatora. Obydwa urządzenia są zasilane z alternatora jednak cdi bezpośrednio a wentylator przez regulator, który się spalił. Alternator jest samowzbudny (koło magnesowe). Chyba wszystkie regulatory motocyklowe działają na zasadzie...
Pracuje w serwisie motocyklowym od 2002roku. Grzanie się regulatora to normalny efekt w motorach. Jaki regulator montowałeś ? Lepszy jest ten z radiatorem - dłużej działa. Te bez radiatora około 2-3 lat. Napięcie ze statora to prąd zmienny, sprawdzasz na odłączonej kostce od regulatora powinno być (z tego co pamiętam) od 13V (1300obr/min) do 80V (6000obr/min)....
daje plus. Plus ? Dla prądu przemiennego ? Masz za to minus. :D (at)m_berlin Trochę kiepsko myślą, bo to jest kompletny brak jakiejkolwiek regulacji napięcia na akumulatorze. To mogło by działacć pod warunkiem, ze światło drogowe (45 W), będzie zawsze włączone. . Nie diody i kondensator, Kolego, a regulator motocyklowy. Taki tani, chiński z Allegro,...
To ewidentnie jest wina regulatora. Wielu kolegów ma założone elektroniki i pomykają na światłach bez najmniejszych problemów z brakiem prądu - ładowanie na poziomie 13,5-14,5 V. Tylko zapewne koledzy mają plus na karoserii. Prądnica generuje 220W. Pozostaje poszukać koledze jakiś regulator motocyklowy 12V o wydolności prądowej 25A lub poszukać schematu...
Myśle że precyzyjniej nie można wyjaśnić tego problemu. Możesz jeszcze zmierzysz napięcie na prostowniku , kiedy jest on nie obciążony. Taki prostownik nie jest idealnym źródłem prądowym i nie uzyskasz z niego zawsze 2,5A. Prąd ten jest zależny od obciążenia. A obciążenie w tym wypadku zmienia sie w zależności od stanu naładowania akumulatora. I tak...
Obawiam się, że bez douczenia się sobie nie poradzisz. Poczytaj trochę w internecie na temat alternatorów z wzbudzeniem od magnesów stałych (pewnie to już Cię przestraszyło?). Nikt nie ma czasu pisać esejów, prowadzić Cię za rączkę i odpowiadać na pytania z podstawowej wiedzy. Musisz przekroczyć barierę dźwięku. :D Kolega karolx napisał wszystko co...
Witam. potrzebuję dołożyć dodatkowy akumulator do samochodu aby zasilać z niego mini kamery na postoju. Problem polega na tym iż oryginalny akumulator ma 88AH a ten dodatkowy to będzie AGM motocyklowy 14AH. Zdaje sobie sprawę że nie mogę ładować tego akumulatora tym samym prądem co akumulator rozruchowy. Moje pytanie jest takie : jak ograniczyć prąd...
Przetwornice podobnie jak stabilizatory liniowe mają parametr minimalnego spadku napięcia, Xl4015 ma podane 0,3V i Rds 80mOm więc było by dobrze. Niektóre mogą mieć duży minimalny spadek napięcia. na układzie Xl4015 w nocie podają że 5A to ma ale przy 5V przy 12V 4A ale żadnego wykresu ani nic i przy tych 75W zakładając efektywność 95% to musi układ...
Witam serdecznie. W mojej wiesi mam zamontowany wirnik magnesowy z Royal Enfielda - dość popularna przeróbka WSKi 175. Jako regulator napięcia zintegrowany z prostownikiem zastosowałem jakiegoś chińczyka, który pochodził niecały rok. Nie mam zaufania do chińskich wyrobów, dlatego chciałbym zastąpić spalonego kitajca jakimś lepszym wyrobem. Niestety,...
regulator napięcia motocyklowy schemat motocyklowy regulator napięcia alternator motocyklowy
wyciek oleju pompy wspomagania ecomatic hormann vectra szarpie
przycisk klapy bagażnika grande punto
Rola bolca w ograniczniku emisji spalin DAF Położenie pinów LC14A: kontroler, inwerter, tłumik