Nie obsłuży. Tyrystory i triaki nadają się do prądu przemiennego. Do prądu stałego potrzeba regulatora PWM i tranzystora MOSFET .
Wyglada na jakis ruski. np. BD810 lub 2N6491
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji…
OK, dzięki wielkie za pomoc, jakby ktoś potrzebował czegoś podobnego to proszę o info na maila coś tam znalazłem pzdr.
Jakie mają być napięcia przy jeździe do tyłu? Czy na serwomechaniżmie też pojawia się nap. ujemne?
Przeniosłem z: Schematu/instrukcji...
Witam. A słyszałeś o regulatorze napięcia w samochodzie ? Własnie on odłancza napięcie do akumulatora jeżeli wzrośnie ponad 16V Ale głupoty napisałeś.
Mógł też paść regulator napięcia,standart w tych samochodach,ale przed rozebraniem nic się nie dowiesz.
Regulatory napięcia w samochodach od ~2000 roku mają zaprogramowane parametry takie jak: napięcie ładowania, czas opóźnienia po uruchomieniu silnika, czas reakcji na obciążenie, soft-start, obroty startu pracy alternatora. Jeśli ktoś ma informacje takie, że Toyota w swoich alternatorach zaprogramowała czas opóźnienia startu ładowania na 2 minuty, to...
Ten od ustawienia świateł może miec elektronikę rozpoznającą nie tylko kierunek ale i poziom przyrostu napięcia, regulator w samochodzie podaje z różnych poziomów rózne poziomy. A tem od drukarki to tylko wróżka i może serwis wie ( ale oni i tak wymieniają na nowe) Pozdr.J.
Witam. Prawdopodobnie masz uszkodzony regulator napięcia w alternatorze. Odpal samochód i zmierz napięcie ,jeśli przekracza 15V to wina leży po jego stronie.
Nie wyobrażałem sobie, po prostu pytałem czy istnieje możliwość zrobienia czegoś takiego. Urządzenie ma być wpięte na wyjściu alternatora (przed regulatorem napięcia) samochodu. Pomiar - wewnętrzny przetwornik ADC 10bit w ATMEGA32A. Źródło odniesienia - zewnętrzne.
nic nie piszesz jaka to prądnica i co ma zasilać. Oberzyj jak pracowały regulatory napięcia w takich samochodach jak SYRENA ,PF 126 (jednym słowem w samochodach bez alternatora) Może takie rozwiązanie cię zadowoli,a bez strat mocy. Jeżeli nie to w swoim czasie było publikowane dużo rozwiązań układów elektronicznych regulatorów napięcia do samochodów...
Pali się ESP nie pali ABS czy to może być wina czujnika ABS NIE, uszkodzony czujnik spowodował by również zapalenie kontrolki abs W tym samochodzie regulator napięcia w alternatorze jest sterowany przez moduł GEM, może chwilowo podnieść lub obniżyć sobie napięcie ładowania.
SienioO ,regulator napięcia w samochodzie reguluje napięcie poprzez zmianę prądu wzbudzenia alternatora,a napięcie odbierane jest bezpośrednio z prostownika
Kupiłem z myślą o rowerze. Kupiłem też takie. 28,96 zł 14%OFF | 1/2 sztuk 40w 2 Cal miejscu powódź combo beam led działa światła światło Offroad samochodów Truck SUV ATV UTV UTE światła drogowe Led 12V 24V https://a.aliexpress.com/_B1DkjN Wersja mieszana dalekie i rozproszone. Te mają 30W. Do tego albo przetwornica. Którą też mam. Taka wersja 3A. 8,59...
Czyli pozostaje odwzorować regulator napięcia prądnicy z samochodu osobowego.
Nie bardzo wiem z czym masz problem.Sprawny regulator napięcia w samochodzie powinien dawać powyżej 14V napięcia.Maksymalne napięcie ładowania powinno być 14,4V.Jeśli daje Ci za dużo to znaczy,że masz zepsuty regulator.
Włączanie dodatkowych odbiorników i krótkie zwiększanie obrotów nie powodowało wzrostu, ani spadku napięcia. Tyle, że akumulator był właśnie odłączony od prostownika. Na 90% steruje ECU Pewnie tak, bo nie mogę znaleźć regulatora napięcia do tego samochodu - nie istnieje. Napięcie reguluje np. tranzystor wbudowany w alternatorze.
W starszym samochodzie, w którym regulator napięcia alternatora sam sobie był "sterem, żeglarzem i okrętem" napięcie powinno wynosić ok 14V. W nowszych, w których regulatorem zarządza sterownik silnika, bądź BCM, lub też dedykowany battery management, napięcie ładowania zależy od zapotrzebowania na energię, może go nie być w ogóle i nie jest to żadna...
> To tak wygląda jakby np. regulator napięcia w samochodzie zaczął wariować. Jeśli tak, to problem jest dużo poważniejszy niż tylko kłopoty z radiem. Może Kolega z Krakowa jeszcze coś wymyśli. :-) Dzięki i pozdrawiam Ewa
Witam. Chodzi ci chyba o regulator napięcia. Może coś na zasadzie regulatorów napięcia aternatorów w samochodzie. Ale to tylko propozycja ,bo nie napisaeś jaki generator będziesz wykorzystwał.Pozdrawiam.
Bo gdyby go zastosowali (zwłaszcza cyfrowy) to zwielokrotniliby koszt (i cenę) takiego autotransformatora. Koszt pokazania napięcia na istniejącym wyświetlaczu Mój wpis odnosi się do Twojego wpisu o autotransformatorach.Tyle gwoli wyjaśnienia. To Twoje cudo nie pokazuje Ci napięcia akumulatora. I nie wiesz czy w danym momencie ten akumulator jest ładowany...
Witam czy posiada ktos jakies schemat regulatora napiecia aby sterowac plynnie wentylatorwem nawiewu w aucie ?? a moze istnieja juz gdzies kompletne zestawy ?? z gory dzieki za odpowiedz pozdrawiam
Wentylator samochodowy zasilaj przez mostek prostowniczy. Żeby obniżyć obroty zastosuj lepiej regulator napięcia, bo ten rezystor nic nie pomoże.
Są to chwilowe impulsy napięcia do 14,5 V, niezależne od drgań samochodu.
Takie doświadczenie miałem w moim samochodzie. uszkodzony był regulator napięcia i w akumulatorze aż się gotowało.
A skąd pewność, że w samochodzie autora jest standardowy regulator napięcia, a nie ECM sterujący pracą alternatora? Bo widzę. To zwykły alternator z regulatorem napięcia. Praktycznie wszystkie regulatory w samochodach podają wyższe napięcie przy niższych temperaturach Pierwsze słyszę. Jak to jest realizowane?
Witam szukam schematu albo pomysłu jak wykonać regulator napięcia z 14V do 3V który posłuży do zasilania dicmena z akumulatora samochody
U mnie nie ma stabilizatora napięcia. Co to jest? W samochodzie cc 700 alternator ma wbudowany regulator napięcia, w związku z czym podłączasz go tak: B+ bezpośrednio do akumulatora, D+ przez kontrolkę ładowania, do zasilania po stacyjce. Masa pojazdu na obudowę alternatora. I ma działać. Jakie obroty uzyskujesz na alternatorze? Jaką masz przekładnię...
Po pierwsze regulator musi być zgodny, oryginalny bo zamienniki się ciężko parują i źle działają z systemem inteligentnego ładowania. Ładowaniem steruje komputer samochodu a nie regulator napięcia. U mnie jest np tak odpalam auto mam 14,2V Załączam grzanie szyby przedniej i tylnej, lusterka podgrzewane i nawiew dość mocno. Następuje spadek napięcia...
Zapewne przy tym prostowniku trzeba monitorowac stan ładowania aby nie przeładować i nie zepsuć akumulatora? Tak, jeżeli nie jest automatyczny to trzeba kontrolować, ale bez przesady. Pod koniec ładowania prąd przy tych prostownikach jest minimalny. W samochodzie regulator napięcia alternatora daje maksimum tego napięcia przez cały czas, gdy samochód...
Oczywiście tajemnica z jakiego samochodu... Regulator napięcia jak widać jest zintegrowany.
pierwsze podejrzenia na spalony regulator napięcia.
Nie, nie da się. Regulator napięcia alternatora działa tak że reguluje prąd wzbudzenia tak by na wyjściu alternatora było utrzymane odpowiednie napięcie.
Czyli CDI to jest regulator napięcia ? Ale to nie jest ta kostka co na zdjęciu koło biegów ? Czyli tutaj moduł zapłonowy jest zintegrowany z regulatorem napięcia ? W samochodach to regulator jest przy alternatorze a moduł jest modułem. Ale nic, dzięki za pomoc narazie. Wydrukuje sobie te schematy, i w sobotę spróbuję coś podziałać. A i jeszcze jedno,...
Uszkodzony, szwankujący Alternator (alternator jeśli usterka była przed wymianą regulatora) (Jeśli wystąpiło po wymianie regulatora, to jaki był powód wymiany regulatora) w samochodzie, zmierzyć napięcie na akumulatorze przed i po odpaleniu pojazdu.
Miałem podobny problem w swoim samochodzie, w moim przypadku winowajcą okazał regulator napięcia w alternatorze. Jeśli po naładowaniu akumulatora samochód Ci odpali, to sprawdź multimetrem ładowanie alternatora oraz napięcie podczas rozruchu
Ciekawe z tym przepalaniem. W Focusach np. też był ten problem i pomogła zmiana softu, przez który szalało napięcie. Tylko co w takim razie robi w samochodzie regulator napięcia? Pzdr. Skolmi www.fordclubpolska.org
odpowiedznie zaciski pradnicy łączysz z odpowiednimi zaciskami regulatora. Jezeli to jest prądnica z minusem na masie możesz użyć trójrdzeniowy regulator napięcia z samochodu fiat 126p, lub jego elektroniczna wersję. Prądnica nie może być podpięta wprost do akumulatora-musi być wyłącznik samoczynny, zazwyczaj umieszczony w regulatorze, inaczej połynie...
Witaj. Jeżeli akumulator naładujesz nawet powyżej 90% jego pojemności to po włożeniu do samochodu on jest rozładowywany prądem potrzebnym na podtrzymanie pracy sterowników, które muszą być pod napięciem, immobilizera, radia itd. Po odpaleniu samochodu regulator napięcia podaje do instalacji napięcie 14,4V, które zasila wszystkie sterowniki, oświetlenie...
Echhhh. Ten samochód już dawno by był zrobiony, gdybyś myślał.
Problem wielokrotnie omawiany na Forum. Temat zamykam.
Witam. Wpadł mi w ręce regulatorek Lumel typ RE-3. http://images14.fotosik.pl/42/acc620854b... Instrukcję zdobyłem i okazało się, że jego nap. zasilania to zakres od 90V do 264V. Wymontowałem go z obudowy i siedzi tam mała przetworniczka (fotki). Mnie zależało by, żeby urządzonko działało poprawnie już przy zasilaniu napięciem stałym 12V (wykorzystanie...
Nieźle Kolega hubikas wszystkich "wkręcił". Ale skoro się wyjaśniło do czego to przełączanie ma służyć to drobna uwaga. Jeśli załączanie reflektorów ma się odbywać przekaźnikami a zasilanie sterowania przekaźników ma być z instalacji samochodowej 24V, to przekaźniki R15 się do tego nie nadają. Regulatory napięcia w samochodzie są ustawiane na 28V. Przekaźniki...
W starszych typach samochodów regulator napięcia występował jako osobny podzespół. Obecnie najczęściej jest montowany na korpusie alternatora łącznie ze szczotkotrzymaczami.
Regulator potrzebuje wyższego napięcia niż z instalacji samochodu z filmu gościu użył zasilacza do laptopa 19V.
Możesz zamontować regulator nawet od malucha.Zaznaczone złącze jest w Skodzie 67 to szczotka wzbudzenia alternatora 15 to jest zasilanie + 12V natomiast 31 to jest - 12v Jest to stosunkowo tani regulator napięcia stosowany w rosyjskich alternatorach samochodów Wołga a może i Łada.
do zacisków Ri M podłącza sie regulator napięcia. Na przedstawionej fotografii widzimy alternator od samochodu Skoda 105-120 Zacisk R to zacisk wysciowy diod wzbudzenia i podłączamy do niego jeden koniec lampki kontrolnej i zacisk R regulatora (regulator od skody) albo zacisk 15 (jeżeli stosujemy regulator od poloneza) Zacisk M to zacisk jednej ze scztotek...
Panowie, czy napięcie ładowania akumulatora AGM 70Ah Varta 15,2V jest poprawne. Zwykle w systemach Start-Stop są akumulatory VRLA (AGM) - nie wiem czy w Twoim wozie taki system jest, choć w sumie to bez znaczenia. Z tego powodu, że system ten często doprowadza do głębokiego rozładowania akumulatora, możliwość uzupełnienia ładunku przy napięciu ładowania...
Witam. Otóż problem tkwi w tym że dostałem traktorek spalinowy do koszenia trawy w celu zrobienia instalacji elektrycznej, m.in. stacyjki, ponieważ poprzedni właściciel zrobił wszystko na "odpieprz" przez co nie było np ładowania akumulatora. Instalacja jest 12V DC, lecz okazało się iż ładowanie daje 24V AC. I tutaj moje pytanie: Jaki regulator napięcia...
Witam wszystkich.Mam pytanie do fachowców.Jak ograniczyć prąd ładowania akumulatora przez moją prądnice. W porywach wiatru daje mi 10A na akumulator, to jest za dużo.Wiatrak stoi na działce więc nadmiar prądu jest mi zbyteczny. Nie ma sensu ograniczać prądu. Jak to jest prądnica trójfazowa z uzwojeniem wzbudzenia to zastosuj regulator od napięcia od...
Skoro kolega zidentyfokował bezpiecznik to można zrobić próbe z wyjętą kostką z alternatora. jeśli pobór spadnie będzie to wskazywało na regulator napięcia (jeśli w tym samochodzie jest zintegrowany z alternatorem).
Są na aliexpress. Nie ma problemu. Np. #Aliexpress 33,78 zł | Ebike elektryczna kierownica rowerowa Port USB 5V ładowarka wejście 36V 48V 72 V-100 V wyjście 5V 2A https://a.aliexpress.com/_BPAW4v #Aliexpress 36,61 zł 10%OFF | 12V 24V 36V 48V (8 V-50 V) do 5V 3A Micro Mini USB DC DC konwertery Step Down Regulator napięcia DC konwerter zasilania dla samochodów...
witam mam bardzo nietypowy problem z samochodem. kilka razy samochód odpala normalnie dosłownie na dotyk lecz w końcu ma tak ze mogę kręcić do zdechu a wogole nie załapie tak jak by nie dostawał paliwa albo wogóle nie było zaplonu:/ kiedy nie odpala czasem poczekam godzinę i znów odpala na dotyk, a kiedy nie mam czasu czekać wystarczy ze popchnę kawałek...
Witam Napewno nic się nie stanie. Zwykle układy które są zasilane z napięcia 12V mogą pracować bezpiecznie do 18V. Typowym napięciem dla, którego podaje się moc wyjściową (oraz inne dane) jest napięcie 14,4V czyli napięcie regulatora w samochodzie. Więc do dzieła. -- pozdrawiam
Może łaskawie powiesz do czego? Pewnie alternator... Diody sprawdzisz miernikiem po wylutowaniu a regulatora napięcia nie sprawdzisz bez stanowiska prób. Najlepiej sprawdzić go mierząc napięcie ładowania w samochodzie.
Najlepiej wybrać regulator z odcięciem napięcia LiPo. A czy próbowałeś od nowa sparować z odbiornikiem - zbindować. Czy po włączeniu aparatury i potem włącznikiem regulator słychać melodyjkę. Czy czuć spalenizną czy się przegrzewał. http://www.banggood.com/HSP-HPI-320A-Bru... Ten regulator w Polsce kosztuje 110-130...
Tak mała pojemność aku z motocykla (o ile jest sprawny) nie uszkodzi ani alternatora ani regulatora napięcia, ale 2 min. to zdecydowanie za mało.
Nie ma takiej potrzeby żeby komputer tym sterował jest prosty regulator napięcia w alternatorze
http://obrazki.elektroda.net/25_11624574... Woltomierz w samochodzie. Po pojawieniu się elektronicznych regulatorów napięcia producenci samochodów zaniedbali na korzyść kontrolek ładowania tak proste, bardzo dobre i potrzebne urządzenie, jakim jest odpowiednio przystosowany woltomierz. Na woltomierzu z klasyczną wskazówką, o odpowiednio rozszerzonej...
Kontrolką ładowania W KAŻDYM SAMOCHODZIE steruje regulator napięcia zamontowany najczęściej bezpośrednio na alternatorze. Zgaśnięcie owej kontrolki W KAŻDYM SAMOCHODZIE oznacza prawidłowe napięcie alternatora, a tym samym zasilanie odbiorników w samochodzie no i oczywiście ładowanie akumulatora. Prosty wniosek: Skoro kontrola nie gaśnie - nie ma ładowania.
Dwa silniki - dwa regulatory. Dwukierunkowe, czy jednokierunkowe - jak chcesz, ich prąd dobierasz do prądu pobieranego przez zatrzymany silnik, a napięcie do sposobu zasilania. Aparatura od biedy wystarczy, ale sterowanie będzie niewygodne.
Jak pada regulator napięcia,to pada wszystko, co włączone.... Co ma regulator napięcia do odłączania akumulatora?
dlatego tak skacze gdyż podłączasz pojemność która jest na wejściu radyjka. taki sam efekt osiągniesz gdy podepniesz do tego prostownika jakiś kondensator np. 1000 mikro na minimum 25v ps. do zasilania radyjka odwiń to co dodałeś do trafa lub lepiej zbuduj stabilizację, bo i tak potrzebna (bez niej będzie słyszalny przydźwięk sieci) Własnie myślałem...
Na początek sprawdź napięcie ładowania w samochodzie bo może padł ci regulator napięcia i zamiast powiedzmy 14V masz w czasie ładowania dużo więcej i wzmacniacz się wyłącza.
regulator napięcia wymieniony. powodem braku mocy samochodu było pęknięte koło pasowe przez co pasek się ślizgał i alternator nie miał możliwości normalnie pracować.. po wymianie koła pasowego i regulatora napięcia w alternatorze wszystko jest już ok. dzięki za pomoc
Na LM317 nie osiągnie kolega regulacji 6-14V w samochodzie. Napięcie musiałoby być powyżej 16V.
nie wiem, jak jest w twoim samochodzie, ale sprawdziłbym regulator napięcia plus układ prostowniczy
Zacznij od alternatora, szczotki, potem regulator napięcia. Nie napisałeś jaki to samochód i w jakim wieku to by trochę ułatwiło Pozdr.J.
Witam. Byłem u mechanika i okazało się że alternator nie ładuje po sprawdzeniu zrobił szczotki i regulator napięcia. Dzisiaj wziąłem samochód i co? Znowu się włącza battery charger fault kontrolka ładowania. Pali dobrze, nie rozładowuje się akumulator tylko że znowu się świeci... Co teraz macie jakieś pomysł ? czy to może samo zgaśnie czy wrócić się...
Choćby napięciem "obsługiwanym". Pierwszy stosuje się do urządzeń zasilanych z sieci energetycznej napięcia przemiennego 230VAC. Np. Grzałka zasilana domowego gniazdka. Drugi dla urządzeń zasilanych napięciem stałym max 35VDC. Np. wentylator w samochodzie.
Masy poprawiłem napięcie max 12.11V prąd max 1A ładowania na maksymalnych obrotach Akumulator kompletnie rozładowany. Nie uzyskasz w tym stanie natychmiastowego napięcia 14.4 V jak w samochodach. Dopiero przy 100% naładowania akumulatora napięcie wzrośnie.
Niestety tego się obawiałem tzn zachachmęconych odpowiedzi. Dodano po 45 Dziękuję za chęci. Szukam jednak odpowiedzi jasnej. Przecież dostałeś jasną odpowiedź - spadek pojemności skutkuje wzrostem rezystancji wewnętrznej akumulatora. A to oznacza np. w samochodzie gdzie regulator napięcia ładowania akumulatora utrzymuje ok. 14.5V że akumulator o mniejszej...
Jak dużo jeździsz, trzeba ograniczać napięcie ładowania 14,4V to za dużo Z tego wiem, to właśnie nowe samochody z "inteligentnym" regulatorem napięcia mają standardowo napięcia ładowania niższe - do 14,2 V.
Napięcie ładowania powinno oscylować w granicach 14- 14,5v.Masz uszkodzony regulator napięcia
a czy wiecie może od czego mógłbym założyć jakiś regulator od jakiegoś samochodu np czy coś ?
Zastanawiam się nad kupnem Bosch Kts 570. Ale czy Kts-em dam rade robić takie rzeczy przykładowo nie które z samochodów mają regulator napięcia alternatora w sterowniku silnika?
Moja rada - wyrzuć z samochodu regulator napięcia. Ja raz go zostawiłem (jako zacisk do przewodów) a po pewnym czasie nastąpiło przebice i zniknęło w maluchu ładowanie. Konieczna jest też wymiana oblachowania - w prądnicy jest inne niż w alternatorze.
oczko w akumulatorze to areometr 12 v to za mało musi być od 13,60v do14,2v nawet pod obciążeniem wymień sobie regulator napięcia w alternatorze
No to i ja wtrącę swoje trzy grosze na ten temat, bo też mam Toyotę tyle że corollę. U mnie na zimnym alternatorze, uzyskuję napięcie ładowania 14,4 V, ale w miarę jak się alternator nagrzewa, to napięcie ładowania stopniowo spada do wartości 13,8-13,9 V (mierzone na biegunach akumulatora). Pomiar był robiony na wolnych obrotach, przy otwartej pokrywie...
czy uszkodzenie silnika który miałem wcześniej było z mojej winy ? Największy błąd to przełożenie i napięcie 11,1V. Silnik spalinowy miał mniejsze obroty.
Problem usunięty okazało się że regulator napięcia podawał za mało napięcia i samochodów przechodził w tryb awaryjny pozdrawiam.
Kolega jeździ roburem, czy maluchem z prądnicą? Żaden współczesny, sprawny samochód nie ma tak rozbieżnego napięcia, Napięcie przy rozruchu samochodu możesz zmierzyć miernikiem. Więcej jak 10V nie będziesz miał. Natomiast przy załączeniu ładowania przez regulator występuje skok napięcia, bo akumulator może i rezystancję wewnętrzną ma małą, ale impedancję...
W zasadzie wystarczy sama przetwornica jeśli tak jak w opisie posiada ogranicznik prądu i regulator napięcia.
Przy żarówkach było to proste - prawdopodobnie regulacją napięcia A masz pewność że tam jest regulator napięcia, a nie PWM?
Załóż regulator od samochodu. To była pradnica czy alternator /może jakieś dane?/
Witam Mam problem ze zlokalizowaniem usterki w samochodzie, mianowicie Usterka objawiała się tym, że co jakiś czas, podczas jazdy włączał się alarm i świeciła kontrolka ładowania akumulatora. Napięcie spadało / zainstalowany miernik napięcia/ by za chwilę ponownie wrócić do normy. i tak sytuacja się powtarzała. Postanowiłem zregenerować alt. wymieniłem...
Często problem niskiego napięcia rozwiązuje się, instalując w samochodzie trójpoziomowy regulator, którego napięcie stabilizacyjne zmienia się za pomocą przełącznika w krokach: — 14,7 V — w temperaturach poniżej 0°C, — 14,2 V — w temperaturach 0-20ºС, — 13,6 V — w temperaturach powyżej 20ºС. Jednak napięcie tam stabilizuje się na wyjściu generatora....
Jest to Zetor z lat może 85 a regulator miał wykonany tradycyjną metodą na płytce drukowanej. Podaję jego symbol 443 116 419 070 Dodano po 29 W sprzedaży są również regulatory napięcia do Poloneza starszej produkcji które były montowane na wiązce kablowej poza alternatorem,które są nadal w handlu. Regulatory te są wykonane tradycyjną metodą na płytce...
Witam Mam Daewoo Tico i notoryczny problem z rozpalaniem auta, sprawdzałem rozrusznik-włącznik elektromagnetyczny, regulator napięcia,alternator itp. Samochód raz pali z pierwszego a czasami tylko "szczęknie" i zero efektu, rozrusznik nie kręci
Witam Myślałem, że jest podobnie jak miałem w poprzednich samochodach tzn. odkręcam jedną śrubkę w obudowie alternatora i wyciągam regulator napięcia wraz ze szczotkami. W tym samochodzie , mimo korzystania z kanału nic nie mogę podpatrzeć i stąd te moje pytanie.
Samymi magnesami ? Nie, Kolego, tam nie ma magnesów. No proszę- nawet w starszym wieku cos się można nauczyć. Dla mnie słowo prądnica zawsze się kojarzyło ze stałymi magnesami, ew. z magnesami i uzwojeniem zwiększającym strumień magnetyczny w określonych stanach pracy. Wiem, że Syrena 105 miała magnesy stałe i uzwojenie. We własnej wymieniłem sobie...
Witam Posiadam CB Radio takie jak w temacie. Ostatnio poszedł mi w samochodzie regulator napięcia radio dostało chyba za dużo prądu. Teraz nie słychać tylko szum, kiedy ktoś nadaje to słychać buczenie i tak samo jest w drugą stronę czyli jak ja nadaję to w innym cb też tylko buczenie. Drugie cb jest sprawne. Proszę o pomoc.
Napięcie 13,8V może być ok, choć powinno oscylować w granicach 14,0 - 14-,4 ale to zależy jak został zaprojektowany układ elektryczny danego pojazdu Sprawdzałem to w kilku samochodach (corolla, meganka, clio i peugeot 2008) i we wszystkich, które sprawdzałem, napięcie na zimnym silniku zaraz po odpaleniu było 14.4 V. Ale szybko zaczynało stopniowo...
Post był raportowany. Przeniosłem z: Szukam - Samochody
Witam ; W moim przypadku komunikat "Misswiring" , check ... wyskoczył po awarii regulatora napięcia w samochodzie - napięcie zasilania było znacznie zawyżone. Dwa kondensatory elektrolityczne w środku były napuchnięte. Po wymianie kondensatorów bez zmian. Resetowanie nie pomogło. Szukam dalej - szukam zwarć, mam nadzieję, że końcówka mocy przetrwała....
Czasami taka drobna pomyłka sprawia wiele problemów, ale dobrze, że udało Ci się opanować sprzęt :D Szerokiej drogi !! (Co do tej regulacji prądu to tak jak pisałem gdzieś wyżej to w motocyklowch regulatorach ważniejsze jest ustawienie prawidłowego napięcia, inaczej ma się sprawa w samochodach gdzie poprzez właczenie zbyt wielu odbiorników - światła,...
Mam problem z autem,ładowanie w nim przekracza 18v myślę że uszkodził się regulator napięcia ale nie mam pojęcia gdzie go szukać.Samochód jest z 91 r 3.0v6,za wszelką pomoc z góry dziękuję.
Tak zasilany regulator podaje odpowiednie napięcie na szczotki przekazywane poprzez dwa pierścienie ślizgowe do uzwojenia wirnika w zależności od obciążenia a właściwie napięcia w instalacji samochodu.
niski napiąć samochód napiąć prostownik samochód wskaźnik napiąć samochód
napięcie hydrostatu isuzu ładowaniem denon prąd
spawarka punktowa rozbieganie diesla
Migające kontrolki stacji parowej Philips Silence - przyczyny i rozwiązania Kosiarka KUBOTA GT 950-S - Opinie i Wskazówki Zakupu