To ciekawe że kierunkowskazy w Peugeocie Enduro są z alternatora. Gdy powiększysz schemat to widać opisane na nim C, L1, L2 i znak uziemienia na regulatorze. Regulator podłączasz dokładnie tak jak na schemacie, czyli do C uzwojenie alternatora (żółty przewód), gdzie dalej idzie na światła, kontrolki i klakson na prąd przemienny. Regulator musi mieć...
Dioda prostownicza (w skrzynce) jest sprawna. Na rozładowanym akumulatorze (sprawnym) napięcie zawsze będzie niechętnie wzrastać przy ładowaniu, dlatego pomiar napięcia ładowania (te w granicach 14.4 V) będzie możliwy tylko przy w pełni naładowanym akumulatorze. Takie uproszczone rozwiązanie ładowania w silnikach AM6 nie posiada kontroli napięcia ładowania...
No więc tak. Dostałem regulator napięcia i chciałbym dowiedzieć się jak go podłączyć, do czego służy każdy styk. Podobno jest od Piaggio 50. Oznaczenia na regulatorze to. Drevettaro DUCATI Energia 34350 12V AC DC 9407 A jego styki od lewej to: A A Puste G +B i symbol masy. A oto fotka. http://obrazki.elektroda.net/100_1290889... Może ktoś...
Witam, potrzebuje pomocy z doborem zamiennika. Pacjent to Aprila z silnikiem rotax 123. Padł regulator napięcia: DUCATI energia 343875. Daje on napięcie na akumulator około 19V na średnich oraz wysokich obrotach. Do regulatora przychodzą 2 fazy o napięciu około 70v . Na wyjściu jest prąd stały. Czy przyczyną może być np. jakiś opornik ? ma ktoś pomysł...
Uszkodziłem regulator napięcia w motocyklu Aprilia Jego dane; DUCATI energia 343501 12Vdc 18A 8612 Gdyby ktoś posiadał wiedzę i pomógł znależć rożwązanie zastępcze byłbym wdzięczny Montowałem inne regulatory niestety nic z tego Może ktoś ma dostęp do katalogu części tej maszyny łatwiej można rozmawiać z hurtownikami
Silnik EBS zapłon ducati energia
To jest regulator napięcia od Yamahy DT 50 i jego bliźniaczych MBK i Malaguti. Regulator posiada tylko ogranicznik napięcia na światła, dwa piny od świateł (pierwszy - alternator, drugi - żarówki) i dwa piny od masy. W sumie podłączenie podobne jak kostki 3-pinowej Ducati Energia stosowanych w pozostałych AM6 np. Apriliach RS 50. Jacek sam nie wie co...
Jeśli posiadasz oryginalny (uszkodzony) regulator, to radziłbym go rozebrać i naprawić we własnym zakresie niż próbować robić jakieś przeróbki z innymi regulatorami. Widzę że może tu być problem ze względu na jakieś udziwnienia w konstrukcji uzwojeń alternatora. Proszę powiedzieć czy się nie mylę: 2 żółte - uzwojenie ładowania (cewka bezmasowa) biały...
Możesz pokazać zdjęcie regulatora który był w motocyklu? Powinien być regulator produkcji Kokusan montowany na dwie śruby. Stator ma uzwojenie przeznaczone głównie do zasilania świateł. Regulator napięcia to tylko ogranicznik napięcia, z wyprowadzonym jednym przewodem (żółtym). Można by spróbować zastosowania regulatora Ducati Energia (kwadrat od starszych...
W sumie to uniwersalny podzespół, 3-fazowy alternator i wyjście DC. Jedyny haczyk to układ połączeń uzwojeń alternatora (i czy są połączone z masą, czy nie), no i są takie, które muszą być odłączane stacyjką i takie, które mogą być podpięte na stałe. https://www.aliexpress.com/item/40012436... https://allegro.pl/oferta/regulator-napi...
Może prąd miernika jest za mały - sprawdź te diody baterią i żarówką od latarki. A może są przepalone. Sprawdziłem żarówką i w jedną stronę świeci czyli niby dobrze ale świeci ciemniej niż normalnie, czyli pewnie jest duży spadek napięcia na diodach. Regulator jest firmy Ducati z 1980r wiec to chyba diody germanowe. Wyglądają prawie jak te z alternatorów,...
Sprawdź obwód oświetlenia pod kątem zwarć. Zwarcie może robić także uszkodzony regulator napięcia. Uszkodzenie alternatora zdarza się bardzo rzadko.
Witam Poszukuję jakiegoś sprawdzonego rozwiązania regulatora napięcia cewek bezmasowych do zapłonu Ducati Energia. Nie mogę zastosować oryginalnego, ponieważ zawyża on napięcie ładowania oraz nie wytrzymuje prądu ładowania jaki wymagam. Jako, że zasilam żarówkę h4 prosto z akumulatora prąd przepływający przez regulator może dochodzić do 7-8A przy wszystkich...
Przejście jest tylko między pinem drugim po lewej a obudową. Czyli ten pin to masa. Jakie powinno być napięcie ładowania tego regulatora podczas postoju na wolnych obrotach?
Ten dwupinowy, to regulator napięcia na światła (AC). Można go zastąpić na kilka sposobów regulatorem od skutera o ile alternator nie jest za słaby. Oryginalne regulatory jednofunkcyjne będą trudniej dostępne albo kosztowały więcej niż są warte, np. kostki Ducati Energia od starych KTM, Husqvarna itp. Jeśli nie przepala Ci żarówek od świateł (które...
Oświetlenie i ładowanie jest oparte na jednej cewce na statorze. Pytanie, jakiej firmy posiadasz zapłon (Leonelli czy Ducati) oraz jaki rodzaj regulatora napięcia. Ogólnie ta część instalacji działa w ten sposób: http://www.motelek.net/schema/spannung/f...
Mam problem ze spalinowym kompresorem śrubowym KEASER M32, chwilę po odpaleniu odcina prąd do elektrozaworu paliwowego i kompresor gaśnie, tak jakby zadziałało jakieś zabezpieczenie, sprawdziłem czujnik ciśnienia oleju-dobry, czujnik temp. śruby- dobry, jest jeszcze chyba zabezpieczenie, które powinno wyłączyć silnik w chwili zerwania paska napędzającego...
Zdecydowanie nie jest to rocznik 2001. Masz silnik Minarelii. Pierwszy post przedstawia regulator napięcia. Drugi przerywacz kierunkowskazów, a trzeci przekaźnik rozrusznika. Zauważyłem że w pierwszym poście napisałeś że wymieniłeś regulator napięcia. Na zdjęciu tymczasem widać oryginał Ducati Energia. Możesz sprawdzić czy przewody zielone mają połączenie...
Mam problem z ładowaniem w takim właśnie urządzeniu, jest tam silnik Hatz diesel dwucylindrowy chlodzony powietrzem, prądnica jest umieszczona za wirnikiem wentylatora. Nie jestem pewien jaki to rodzaj prądnicy i jak połączyć przewody ktore są w stanie agonalnym. Otoż z samej prądnicy wychodzą prawdopodobnie tylko dwa żółte przewody. Regulator napięcia...
Witam Z góry pisze że od 2 tygodni przeczesuje google całą elektrodę i nic niema ludzie inni też szukają i nikt nie odpowiada na temat tego schematu Atala posiada silnik morini franco motori jest z rocznika 1996 oczywiście skuter bo rocznika silnika nie znam ale wygląda jak by od nowego był w skuterze instalacja elektryczna to 4 cewkowy stator bez impulsatora...
Wszystko jest właśnie takie samo tyle że zamienniki moduły już 3 podmieniałem jedynie na oryginalnym ducati energia normalnie działa... To jest właśnie mega dziwne z regulatorami napięcia jest to samo :/ martwi mnie to że w razie czego ciężko o oryginalne części a jak już to ceny też wysokie. Masakra chyba nikt nie miał takiego przypadku jakaś blokada...
To jest alternator od skuterów Piaggio 50 4T. Jest w nich stosowane specyficzne rozwiązanie zapłonu Ducati Energia. Moduł zapłonowy jest zasilany z tego jednego uzwojenia, ale posiada układ powodujący zwiększenie napięcia zasilania dla CDI wykorzystujący indukcyjność uzwojenia. Z tego powodu stosowany jest w zestawie specjalny regulator napięcia, który...
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Witam. Zakupiłem do mojego simsona ze sklepu internetowego JackMotors zapłon elektroniczny Ducati Energia i mam problem z jego podłączeniem ponieważ opisy na cewkomodule nie zgadzają się z tym czego spodziewałem się po schemacie którego nie dostałem wraz z kompletem. W skład wchodzi: iskrownik Ducati Energia, koło magnesowe Ducati Energia, cewko - moduł,...
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
BMS powinien rozłączyć powyżej 15 V. Bo do takiego napięcia dopuszczają producenci w samochodach. A nawet więcej. A rozłączenie powinno nastąpić przy 15,6-15,8 V. Większość akumulatorów stosowanych w samochodach, a jest parę marek, co je stosuje, jak również w motocyklach, nie ma w ogóle wyłącznika który, je odłączy z układu, gdyby coś się stało z układem...
Od 1992 roku to ten model jest produkowany. Przez lata nie wprowadzano jakiś poważnych zmian, wygląd pozostał ten sam, poza zastosowaniem chińskiego silnika od roku 2008. System Ducati CBC stosowano od 2002 roku i jak wspominałem było kilka wersji różniących się m.in. kolorami wtyczek. Były też wersje bez tego zielonego modułu. Układ zapłonowy to ten...
Nie wiadomo czy zmieniłeś tylko prądnicę czy też i osprzęt Simsona??? Które elementy z ori instalacji ci zostały? Które w ogóle były, bo wersji instalacji i sprzętu Simsona było kilka. Mapisz co masz i co chcesz zostawić? Napisz też co dokupiłeś i w jakim celu? Wg. schematu z linku Cewka ładowania jest tzw. bezmasowa, czyli dokładnie tak jak w Simsonie....
Z zapłonu wypływa prą przemienny. Jest prostowane dopiero przez regulator napięcia który podaje stały do akumulatora jednak nie jest on powiązany z zapłonem. Do cewkomodułu dopływa prąd przemienny. A cewkomoduł jest standardowy, jeszcze oryginalny włoski 3 pinowy. Nie ma podane na nim żadnego modelu.
Które dwa sposoby są dobre? Ja widzę tylko jeden rozsądny. Sprzedać/zamienić aku na 12V oraz kupić/zrobić regulator - schemat podał maras52. Każde inne rozwiązanie, choćby było realne do wykonania, jest ekonomicznie nieuzasadnione. Pomysły z regulatorami szeregowymi (np. Lm317) można sobie między bajki włożyć. Napięcia przy małych obciążeniach i dużych...
Stator wygląda na oryginał na 6V. W niektórych modelach zasilanie tylnej żarówki pozycyjnej idzie bezpośrednio z cewki świateł, natomiast w pozostałych z drugiej cewki od ładowania i światła stop poprzez dławik w prostowniku. Dławik ma na celu obniżenie prądu przepływającego przez żarówkę, taki prosty stabilizator ale działający poprawnie tylko gdy...
Witam. W moim motocyklu Honda CB 500 padł akumulator i od dawna zapowiadałem sobie, że następny kupię litowo-jonowy. Niedawno kupił mój kolega do Horneta (Honda Hornet - bliźniaczy układ ładowania) i jest zadowolony. Ale jest taki problem: przy większości tego typu akumulatorów jest adnotacja, żeby napięcie ładowania nie przekraczało 14,9 V lub 15 V,...
Według moich informacji ten system zapłonu stosowany był wyłącznie w silnikach chłodzonych cieczą. Składak jakiś? W silnikach chłodzonych powietrzem stosuje się prosty moduł tzw. bezimpulsatorowy. Moduł który otrzymałeś z pewnością przeznaczony jest do motorowerów z silnikiem AM6, ew. Derbi (zapłon Ducati Energia). Nie ma opcji aby dało się go podłączyć...
Ale kombinujesz. Prąd przemienny, jest szczególnym rodzajem prądu zmiennego! Określenie "przemienny" jest zarezerwowane dla przebiegu sinusoidalnego i częstotliwości 50 Hz Mnie uczono zgodnie z [url=https://pl.wikipedia.org/wiki/Prąd_... czyli prąd przemienny to taki w którym następuje zmiana biegunowości w okresie. Alternator w AM6...
Witam. Robię nową instalację w skuterze z silnikiem 80ccm na częściach pollini i z magnetem ducati (podobno). Mam już zrobione wszystko oprócz ładowania. Proszę o jakiś schemat podłączenia regulatora, w moim przypadku jest on 4 pinowy. Z silnika do ładowania wychodzą 2 grube przewody i jest na nich napięcie zmienne(tak mi się wydaje, bo gdy podłączę...
Hm cre 80 To jest jakiś krosowy piździk czy zarejestrowany motorower? Tego nie wiem ciężko znaleźć schemat z instalacją gdzie było montowany zapłon Ducati energia. I w oryginale nie było akumulatora czy był? Jedyny schemat znalazłem taki do tego Moto tylko że tu już wychodzą 4 kable No to wygląda że zacząć trzeba od ustalenia co to za dwa przewody...
Witam. Zastanawiam się nad opracowaniem (kupieniem) regulatora PWM o mocy około 2kW na napięcie max 500V (10 paneli 250W szeregowo w temperaturze -20 w stanie bez obciążenia może mieć 425V co liczyłem już). Prąd maksymalny 15A ale realnie maksymalnie będzie 4-6A w pełnym słońcu o napięciu 290-320V w zależności od temperatury (lato-zima). Panele będą...
Witam Wszystkich. Czy ktoś ze zgromadzonych może mi pomóc ogarnąć sprawę ładowania aku w motorze ? Motocykl z 2004 Honda Hornet. Problem w tym ze powyżej 3 tys obr nie ładuje..A oto opis sytuacji: Napięcie akumulatora 12.6 V. Załączam zapłon (świecą światła) prąd mierzony na + dodatnim przewodzie z aku (-) 5.8 A Odpalam silnik.. 1500 obr/min - Napięcie...
Koledzy, zakupiłem Hondę i wymieniłem akumulator na żelowy (12V) po jakimś czasie rozładował się - naładowałem i rozładował się znowu, napięcie na wolnych obrotach na akumulatorze 12V - napięcie aku. 12,6 V napięcie przy 4000 - ok. 14V napięcie międzyfazowe na prostownik-regulator z alternatora ok. 9,8V na wolnych obrotach - 12-13V na obrotach od 3000...
ducati regulator regulator ducati ducati energia regulator
grzałka parownik inwerter naprawa zasilać pompa oleju
resetowanie hasla windows filtr piaskowy
Junkers podgrzewacz wody – buczenie, przyczyny, diagnostyka, Bosch Cerapur, Condens Mercedes Vito W447 – kontrolka pedału sprzęgła, brak rozruchu, czujnik CPS, diagnostyka