Na dole jest jeszcze coś napisane. Podpowiem-to jest V-MOS i możesz go zastąpić innym, łatwym do zdobycia tranzystorem w obudowie TO-247 Dostałeś już wyśmienitą podpowiedź, ja takowej nie miałem, gdy ten regulator naprawiałem.
Prawdopodobnie jest zepsuty regulator obrotów pozdrawiam
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
No to ten regulator obrotów.
To uszkodzony regulator obrotów.
rezystor dmuchawy do naprawy A skąd wiesz, że ma rezystor a nie tranzystorowy regulator obrotów?
komputer wtrysku nie ma żądania tylko sterowanie pewnymi elementami, żądanie jest z innych podzespołów, jak napisałaeś. wymień regulator obrotów i sprawdź jeszcze raz
Ten model z tego roku jeszcze nie posiada komputera ale rozniesiona już znalazłem poszła pompa wtryskowa a dokładnie regulator obrotów.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Regulator kanału obejściowego przepustnicy może być.
Ogarnąłem stary regulator i spróbuję w nim wymienić te szczotki.
jakie ssanie? masz podniesione obroty? sprawdż linke i regulator obrotów jałowych
Sorki nie czujnik tylko regulator ciśnienia paliwa na pompie. Sprawdź obroty silnika przy starcie. Pozdrowienia.
regulator napiecia jest na alternatorze od tylu
Ja używam ESD5550 jako regulator obrotów do silnika F8QT 1.9 z Renault. Daje radę, po ustawieniu kilku potencjometrów jest bardzo stabilny.
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Witam Szukam informacji na temat elementu T1829 Motoroli w regulatorze obrotów wentylatora w Renault Megane 1996 r W środku są dwie sztuki . Wentylator chodzi tylko na maksymalnych obrotach. Czym to zastąpić ? Czy BDX66 darlington PNP to dobry wybór ? Pozdrawiam Sławek 8)
Cześć Komputer Ci głupieje. Ale najprowdopodobniej winą jest tzw. regulator prędkości.
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygin... Wymieniłem to co podałem wyżej na zdjęciu. Niestety nie wiem, czy w Lagunach fachowo nazywa się to silnik krokowy, czy inaczej, ale jest to regulator obrotów biegu jałowego ;)
Przyczyną może być zbyt duże ciśnienie w układzie. Za regulacje ciśnienia odpowiada regulator.
w siriusie 32 uwalały się końcówki mocy na cewki , nigdy na regulator obrotów. przypuszczam że uwalone połączenia od pinów do płytki, jak można to nazwać, pare taśm w miedzią w środku.
Kiedyś , gdzieś na forum widziałem schemat wewnętrzny regulatora dmuchawy do renaulta. Wpisz renault-dmuchawa , może znajdziesz.
Może być uszkodzony regulator przepustnicy.
no problem w tym że po podłączeniu problem tkwił w regulatorze ale jest od wczoraj nowy....
Witam, poszukuję sterownika/regulatora obrotów wentylatora z nagrzewnicy Renault Kangoo (2szt) https://omoto.pl/wentylator-dmuchawa-ren... Chodzi mi o to, żeby obroty były podwyższane wraz ze wzrostem temperatury, piec ma być bezobsługowy. Znalazłem na allegro takie coś ale ma za małą moc. https://archiwum.allegro.pl/oferta/regul...
Lub płytka regulatora obrotów do przelutowania.
Mam pytanko czy ktoś naprawiał moduł regulatora obrotów w Oplu Movano (renault Master). Mam uwalony tranzystor ( w sumie tylko dioda w tranzystorze). Tranzystor kodowany FW26625 typu PNP kapelusznik (TO3), może ktoś juz wie jakie zamienniki mozna stosowac.
Witam, właśnie konstruuje napęd do mojej nadziewarki pionowej. Z informacji zaczerpniętych na różnych forach, wykorzystałem silnik ze wspomagania z Renault Clio. Mam już zakupiony stosowny zasilacz, regulator obrotów w tym lewe prawe, przełącznik nożny. Zastanawiam się teraz nad zabezpieczeniem wyjściowym. Czy waszym zdaniem 10 A wystarczy czy lepiej...
z nawiewów nie leci nic Czyli wentylator nawiewu pomimo ustawienia na max, lub na wysokie obroty nie pracuje ? Jeśli tak, to problem leży (w sumie to wisi) pod samochodem, albo sam silnik wentylatora, albo jeden z dwóch elektronicznych regulatorów jego obrotów
Po prostu dostań się do regulatora obrotów i obadaj . Następnie zmierz prąd wentylatora.
Pomiar napięcia będzie niezbyt wiarygodny- uzwojeń jest więcej a wystarczy że jedno ma zwarcie. Prostownik też jak będzie padnięta jedna strona a druga nie to nie zrobi zwarcia na akumulator (to normalny 3 fazowy prostownik ). Sprawdź miernikiem a uzwojenia oglądnij. Warto wziąć na hamownię- szlifierka kątowa z założonym kołem pasowym wielorowkowym,...
Trzeba się przyglądnąć ciśnieniu paliwa CR. Wygląda mi to na regulator ciśnienia .
Regulator napięcia.
A więc sprawdź ładowanie. Być może alternator do roboty, albo jakiś inny spadek w instalacji. Np. przez słabą jakość połączeń. Ok, sprawdzę. Myślałem też o regulatorze napięcia. A tak mniej więcej ile może kosztować wymiana/regeneracja alternatora albo wymiana samego regulatora?
Odłącz kostkę by nie ładował alternator ,włącz światła i zobacz czy falują,jeżeli nie to coś jednak z alternatorem lub regulatorem
Czy rozwiązałes juz problem z obrotami? Znalazłeś przyczynę padnięcia regulatora ponownie?
Kolo zmiennych faz rozrządu, rozrząd przestawiony, regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
Możliwe uszkodzenie regulatora ciśnienia na pompie.
Czujnik na pompie ... Jak już to chyba regulator :| :?:
standart,problem z cisnieniem paliwa,regulatory padaja na potege
zaczeła mi się swiecić kontrolka od ładowania, nie pali się na wolnych obrotach dodając gazu zaraz sie zapala czy jest to awaria regulatora napięcia czy bezpiecznik
W jakim momencie było to ciśnienie, w czasie jazdy (jakie obroty?) na postoju?. Jeżeli na postoju to szwankuje czujnik bądź regulator.
posiadam renault megane 1,6 z 1996 . Dmuchawa działa tylko na czwartym biegu [dmuchawa 4 zakresowa ]. Gdzie w tym modelu znajduje się regulator obrotów . Czy trzeba rozebrać podszybie od strony kabiny czy też od strony silnika . Pozdrawiam i czekam na rychłą i konkretną odpowiedż.
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu wchodzenia na wyższe obroty silnika w samochodzie Renault Master 2.5 DCI . Po zapaleniu silnik pracuje równo bez problemu , gdy chcę dodać gazu nie ma reakcji , dopiero po upływie około 4 minut silnik zaczyna reagować na pedał gazu , nie ma żadnych błędów w układzie sterownika a wszystkie elementy systemu paliwowego...
Tester wszystko pokaże. :D A co to oznacza? Czyli, że co wyciągali wtryski i co chcieli zrobić, co osiągnęli, po co? Zauważyłem,że wtryski zostały założone nie w tej kolejności jak były. a jak to sprawdziłeś? : regulator ciśnienia w porządku
Obroty OK, lec po kolei wtyski,pompa CP, regulator.
gdzie indziej napisali że to wina regulatora ciśnienia na pompie że , jest na wykończeniu i to są jego ostatnie podrygi ale nie bardzo jest na macanego naprawiać bo taki regulator trochę kosztuje
PO odpaleniu auta obroty wzrastaja i maleja i po chwili auto gasnie i w czasie jazdy odczuwa się ze auto jakby przygasalo.wymieniłem swiece przewody i regulator krokowy i bez zmian.
Pulsuje bo regulator idzie "do odcinki" i zener w środku zaczyna ingerować.
też tak własnie myślę. Najbardziej zastanawiałem się nad problemem z regulatorem napięcia
Sprawdź dokładnie kostkę połączeniową pedału regulatora obrotów, piny mogły zaśniedzieć i stąd przyczyna, nisko przy dywaniku gromadzi się wilgoć i styki mogły zaśniedzieć i zwyczajnie nie łączą, częsta przypadłość przy wiekowych autach.
Regulator wolnych obrotów, na stałe związany z korpusem przepustnicy, wychodzą z niego 4przewody
A co z łozyskiem altka???Jeśli chodzi ciężko to kolejne paski będą ci piszczeć i wymagać częstrzej wymiany.Jak łożysko hamuje to i obroty spadają. Jakie napięcie daje ten altek 12,13,14???jak 14V to 13,8 masz za mało norma 14,4-14,7 realne 14,2-14,5V z regułu diody żadziej regulator. pozdro
Regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej.
sprawdź sondę + regulator wolnych napisz dokładnie jaki masz silnik
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Witam!! Przeczyscilem regulator i przeputnice i narazie jest ok!!!! Serdecznie dziekuje!!!
Regulator kąta można zobaczyć, dawki się nie ma co czepiać bo za duża dawka to wyższe obroty. Popatrzeć na youtube np "cab perkins" i będzie wszystko jasne.
kod silnika to F4P a regulator pracuje caly uklad dolotowy jest szczelny
Inny jest bo scenic ma na kolanami pasażera. Wyciąg regulator obrotów ( dostęp od strony akumulatora), wysuń i włącz na chwile wiatrak, zobacz jak bedzie wiało z dziury po regulatorze. Nie kładź regulatora na metalowej częci karoserii.
Witam wszystkich. oklepany tekst ale mam problem z moją laguną. Nie miała mocy, strasznie przerywała i kopciła. Wyczyściłem kolektor ssący i wymieniłem zawór Egr. Moc wróciła i nie kopci ale zostało przerywanie. Objawia się szczególnie gdy przez dłuższy czas jedzie się na stałych obrotach. Podczas przerwania samochód znacznie traci na obrotach. Liczę...
Napis SERV na klimatroniku zapali się w przypadku gdy motor wiatraka się nie odzywa - o czym już wiesz. Podejrzanym jest 1. motor wiatraka - podłączyć go na krótko i sprawdzić - wpierw trzeba się upewnić że silnik nie ma zwarcia :D 2. regulator obrotów wiatraka (odpowiednik opornicy w wersji bez klimy).
Jest dziura w kolektorze trzeba ją znaleźć. Albo regulator b.j. nie pracuje,albo rozrząd źle.
Nie ogarniam zasady działania tego napinacza jakiego napinacza ?? Tam masz mechanizm regulacji luzu tłoczka, i z tego co napisałeś on nie działa. W tą tulejkę z gwintem w tłoczku wkręca się śruba regulatora i popychacza mechanizmu hamulca ręcznego 827659 W skrócie działa to tak: ta śruba regulacyjna się nie obraca tylko porusza się tak jak oznaczyłem...
Witaj Sprawdz wirnik czy cewka pod wpływem obrotów się nie rusza. Pozdrawiam
A zapiałeś regulator biegu jałowego na kolektorze?
Uszkodzony regulator obrotów, jest zaraz koło silnika nawiewu, poszły spać tranzystory. Temat był przerabiany na forum.
Faluje ciśnienie na CR.Przyczyny dwie,wtrysk(i)regulator. Ten mechanik wczoraj słabo widział po weekendzie jeszcze.
Sugestia nomik jest trafna. Teraz się zacznie gdzie jest regulator, jak się go wyciąga, co się tam mogło zepsuć, co tam wstawić..
99% problemy z regulatorem napiecia ew. diody w alternatorze. odlacz go i sprawdz. pzdr. wmr
Dzieki za podpowiedzi Silniczek jest O.K. Styk informacji o biegu jałowym też działa. Czy może mieć znaczenie czujnik podciśnienia w kolektorze dolotowym ? I co ciekawe falowanie obrotami jest tylko na ciepłym silniku !!!
Pomiędzy regulator ciśnienia wstaw wakuometr i powiedz jakie jest podciśnienie w kolektorze ssącym.ok.
Witam, nie działa mi silnik nawiewu, wymieniłem regulator wzmocnienia obrotów tzw. opornicę, ale bez skutku. w serwisie Renault powiedzieli, żeby wymienić panel sterowania climatronic , też wymieniłem i dalej żadnych efektów. Jeżeli podłączy się laptopa do złącza diagnostycznego, to można sterować silnikiem zwiększając i zmniejszając jego obroty. Bardzo...
Witam.Poszukuję schematu regulatora obrotów silnika nawiewu,na tranzystorach T1829.
(at)roznicowka Alternatory się wzbudzają przy około 1000 rpm, i wtedy stawiają opór. 1. Ręką nie zakręcisz wału do takich obrotów Sporo też alternatorów nie trzeba wzbudzać, mogą nawet mieć "0"rpm. Tu gra rolę regulator napięcia, wiem że renault/ czy peugeot kiedyś tak miało, a wejścia były określane jako "15"i"L" i to te podłączenie plus po zapłonie...
Silnik krokowy do czyszczenia (a zapewne już do wymiany). Ładowanie też wypada sprawdzić miernikiem. Winno zawierać się w przedziale 14-14,4V mierzone pod obciążeniem czyli na włączonych światłach a wartości winny być w miarę stabilne. Jeżeli będą skokowe (np. 14,1-14,4-14,0-14,3 itp) regulator altek do speca bo albo regulator zdechł albo diody prostownicze....
temat długo na forum ale nikt nie potrafi podac przyczyny co się dzieje w moim aucie. Wymieniłem też regulator ciśnienia paliwa na nowy i nadal to samo. czasami pojawiają się taki falujące obroty ale to czasami w czasie jazdy jak się jedzie i puści się gaz.
Okazało się że moduł jest dobry a to napięcie na świecach to napięcie pomiarowe, bo wszystkie świece spalone. Mam taki dziwny problemdwa razy siadły już diody w tym altku, a teraz poleciał regulator napięcie po odpaleniu 12.40 do 13.30 wzrasta dopiero na obrotach
Silnik 2.0 renault będzie sercem Ciągnika SAMoróbki. A skrzynia automat to same + .
Masz na 90 % uszkopdzony regulator wyprzedzenia konta wtrysku !!!! Czy ta pompa steruje elektronika ???? Pozdrawiam.
Witajcie Po wymianie regulatora napięcia (założony oryginalny) po około 2.000 km zapaliła się kontrolka ładowania, która o dziwo gaśnie powyżej 2 tys. obrotów. Gaśnie ale ładowania ciągle nie ma. Miał ktoś taki przypadek? Rozbierać alternator?
Sprawdź regulator pedału obrotów (pedał gazu), jest elektroniczny, zdemontuj i sprawdź styki na wtyczce czy nie zaśniedziały - objaw opóźnionego wkręcania na obroty. Czujnik ciśnienia na magistraci common rail, może nie łączy, spadek ciśnienia na listwie, przy spadku będzie odcinać paliwo na wtryskach.
uki9 wracajac do tego falowania to regulator nap, tylko zanim go wymienisz sprawdz polaczenia i zaciski akumulatora jesli beda ok (sprawdzaj dokladnie) to wymien regulator.zycze sukcesu.
Jeżeli silniczek reguluje przepustnicę to jest stycznik, który informuje o zwolnieniu pedłu gazu i informuje sterownik-reguluj obroty jałowe. Taki typ regulacji wolnych obrotów występuje w lagunie przy wtrysku jednopunktowym. W wielopunktowym wtrysku silniczek reguluje przepływ powietrza omijającego przepustnicę i tam rzeczywiście jest informacja o...
Jak myślicie czym spowodowana jest taka praca silnika? Wydaje mi się że masz uszkodzony regulator biegu jałowego. Można spróbować go ustawić, albo wymienić i wtedy ustawić.
należało by zacząć od sprawdzenia regulacji ciśnienia ładowaniaPo przekroczeniu 3000 obrotów na 3cim biegu regulator powinien zadziałać .Czyli puszka przy turbo do sprawdzenia i zaworek elektryczny
Tym wężykiem podciśnienie z kolektora, napina mocniej lub słabiej przeponę regulatora ciśnienia, co w efekcie zmienia nam ciśnienie paliwa na listwie, analogicznie do obrotów silnika i wciśniętego lub puszczonego gazu.
Witam. Po serwisie olejowym zauważyłem że delikatnie falował na obrotach wiec chciałem wyczyścić sito na regulatorze ciśnienia paliwa w rampie po wyczyszczeniu samochód odpalił i na biegu jałowym działał normalnie. Problem wystąpił po przekroczeniu okolic 2, 2.5k obrotów. Wyskoczył komunikat usterka układu wtryskiwania. Komputer pokazał błąd p0089....
Przyczyną tych objawów był regulator napięcia, wymieniłem na nowy i autko śmiga jak nowe ;) Dzięki za odpowiedzi. Pozdrawiam
Podnieś mu te obroty do diaska :-) Podnieś do 880-920! Regulacje na gorącym silniku. Zobaczysz, wszystko minie. Na tak ustawionych obrotach zrób jazdę i sam zobaczysz. Pamiętam że u Mnie też była regulowana (kupiłem ją bitą i robiłem dla siebie). Gdy miała owe 750-800 też mi dziwnie chodziła przy hamowaniu. Daję sobie łapkę uciąć że gdyby miała 600-700...
Jak wyskakuje usterka na komputerze to po mocniejszym wciśnięciu pedała hamulca swiatla stop swiecą. a ilośc mignięć jedno wolne 4 szybkie. piec chodzi na wolnych obrotach jesli regulator obok włącznika nie jest ustawiony wyżej niż 2 lecz nie grzeje.
Też obstawiam diody ale mam też kontakt z człowiekiem naprawiającym zawodowo alternatory i jutro do niego jadę. Ma stół i może to sprawdzić pod obciążeniem je nie mam jak chyba ze wymienię. Ale.... jak tylko odepnie się sterowanie to wszystko wraca do normy. Silnik nie faluje...jak jest podpięty do testera regulatorów też nie waha obrotami. Dlatego...
tez się zastanawiam nad radiatorem ale dlaczego jak podam na cienki pomarańczowy czyli 10 pin panelu klimatronika to dmuchawa idzie na full obrotach. dlaczego nie rusza sama Bo wysterowujesz pełen bieg wentylatora. Krótko-ustaw klimatronem pełny bieg,jak zadziała wymień regulator.
na max obrotach było ponad 20A I mniej-więcej tyle pobierze. A stary dało się naprawić, tylko trzeba wiedzieć co tam wsadzić.
Robiłem podobną usterkę peugeocie z silnikiem bodajże 2,2 Hdi - gdy jechałeś spokojnie to wszystko było OK. Wystarczyło wcisnąć gaz do dechy i auto zamiast przyśpieszać przechodziło na wolne obroty + zapalał się check. Na testerze pokazywało jakiś błąd z ciśnieniem paliwa - wymieniono regulator, czujnik .....i nadal było to samo. Okazało się że winne...
Witam mam problem z ogrzewaniem w samochodzie> Niedawno kupiłem auto marki renault w którym był problem z nawiewem a mianowicie wentylator nawiewu caly czas pracuje na najwyzszych obrotach po wglebieniu sie w szcególy jego pracy okazalo sie ze ktos wyciął jego sterowanie i podłączył "na krótko" czy jest mozliwosc wstawienia jakiegos regulatora napiecia...
Witam wszystkich, mam problem ze skrzynią dp0, po przejrzeniu postów w necie widzę, że te skrzynie do szczęśliwych rozwiązań nie należą, ale do rzeczy, skrzynia się uszkodziła i nie załączała lock upu, samochód palił 15 l/100 km przy dobrym wietrze, oddałem na warsztat, po wielkich bojach i podmianie 4 lock upów i wydaniu 4 tys. zł na niby remont okazało...
Witam.Wymieniłem regulator ciśnienia.Teraz auto odpala chodzi na wolnych obrotach ale w momencie dodania gazu gaśnie.Jak auto chodzi na wolnych obrotach to ciśnienie pokazuje około 800 bar a rządne ma być 400 bar.Czego szukać?
----------------------------------------... Witam Zwracam się z prośbą. Mam Renault Scenic 1,9DCI Klimatronic z roku 2000. Padł mi wentylator nawiewu powietrza, ale sama dmuchawa jest sprawna, jak podam jej bezpośrednio napięcie to działa, po prostu nie dostaje sterowania z klimy, wymieniłem regulator wzmocnienia...
regulator obrót dmuchawa renault regulator obrót obrót wentylator regulator obrót wysoki obrót
zapalona kontrolka scania peiying podłączenie triak gorenje
claas dominator claas dominator
Czy zamrażarka może zakłócać kabel światłowodowy? Jak odzyskać dostęp do telefonu bez kodu PIN?