Witam. Jeździłem dwa lata z gasnącym zimnym silnikiem a mechanicy się tylko drapali po głowach. W końcu trafiłem na elektromechanika i znalazł. U mnie wysłużył się regulator obrotów biegu jałowego. Mam taki sam silnik.
Może też zacierać się łożysko w sprężarce. Opór się zwiększa (ale nie przy każdym obrocie) i silnik próbuje to zrekompensować za mocno otwierając regulator biegu jałowego
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Regulator obrotów biegu jałowego (tzw. by pass).
Witam. Po uruchomieniu zimnego silnika auto wchodzi na wysokie obroty ok. 2500. Czy może to powodować awaria jednego z czujników ( są 3 w różnych kolorach ) ?Jeśli tak , to któy czujnik należy wymienić? Jaki masz regulator obrotów biegu jałowego - podciśnieniowy czy silnik krokowy? Może prościej - silnik ma gaźnik czy wtrysk jednopunktowy? Prawdopodobnie...
te obroty to moze byc regulator biegu jałowego lub zatkany kanał w korpusie przepustnicy albo podcisnienie
Dopiero wczoraj znalazłem serwisówkę z dokładnym schematem i zasadą działania poszczególnych dźwigni. Wyreguluję luz zaworowy (generalnie od tego powinno się zacząć...) i ponownie zajrzę do regulatora.
ciśnienie 2.5at to toche nie zamało. Jak jest ciepły i nie pali to wtryski chodzą, iskra jest. Czy ten silnik ma ten termostatyczny regulator obrotów biegu jałowego.
mam do ciebie małe pytanie :) bardzo mi się podoba ta przeróbka escorta :) wracając do pytania brzmi ono czy pod regulatorem obrotów biegu jałowego powinna być jakaś uszczelka ?? i pyt nr 2 co zrobiłeś z przepływomierzem w tym escorciku ??:)
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygin... Wymieniłem to co podałem wyżej na zdjęciu. Niestety nie wiem, czy w Lagunach fachowo nazywa się to silnik krokowy, czy inaczej, ale jest to regulator obrotów biegu jałowego ;)
nie nie dymi właśnie wyciągnąłem regulator obrotów który jest nowy wyczyściłem stary , który zostawiłem zamontowałem problem znikł tylko , że na odpiętym przepływomierzu jak zapinam przepływomierz momentalnie gaśnie . A mam jeszcze jedno pytanie czy pod regulatorem obrotów biegu jałowego musi być jakaś uszczelka ??
Napisz tylko proszę na jakiej zasadzie działa retarder silnikowy. Jeśli cały czas pijesz do hamulca Jacobsa, o którym naczytałes się w wikipedii, to działa on tak, że pod koniec suwu sprężania, zawory wydechowe zostają uchylone - sprężony ładunek powietrza zostaje uwolniony do wydechu. Bo mechaniczny wtrysk ma dawkę wolnych obrotów i zawsze dawkuje...
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
A parametrach co tester pokazuje? Który krok? Bieg jałowy do krok 24, no, czasami z minusem, ale nie mniej niż 11-12 Przecież możesz też zrobić test regulatora biegu jałowego.
Witam. pozwolicie że się przyłączę do tematu. Auto to Ford Galaxy 2,3 z 1999 roku benzyna gaz. Auto bardzo powoli schodzi z obrotów. Jeśli w czasie jazdy włączę luz to obroty spadną do około 1500-2000 obr/min i tak będzie dopóki samochód się nie zatrzyma. Po zatrzymaniu tak jest około 10 sek. i obroty spadają na 900 obr/min. Na postoju też nie jest...
Witam sytuacja jest taka , rozgrzany i odpalony silnik sobie pracuje na jałowych regulator obrotów biegu jałowego ma zadane np 940 obr i tak zmienia zadaną dawkę żeby te 940 obr uzyskać , i co mamy w mapie n146 ? to że przy obr ok 940 , sterownik zadaje u mnie 1,4v co odpowiada dawce 4mg , to masz dostępne i wyświetlane w blokach 1,4 V i 4mg i tyle,...
Raczej przy zamkniętej przepustnicy (noga z gazu). Sterownik dostaje informację że przepustnica jest zamknięta i dostarczanie powietrza jest dokonywane przez obejście (regulator obrotów biegu jałowego) i dąży do utrzymania prędkości jałowej. Jeżeli ten czujnik jet uszkodzony to sterownik nie wie że jest zamknięta przepustnica myśląc że silnik pracuje...
Witam. Od kilku tygodni walczę z pewnym problemem w moim volvo 440 2.0 (B20F) b+g. Silnik uruchamia się bez problemu, jednak po długim (6 i więcej godz.) postoju, gdy przejadę kilkaset metrów, przy wysprzęgleniu gaśnie. Po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej wolne obroty trzyma równo. Objaw ten występuje zarówna na benzynie jak i na gazie. Urządzenie...
,,Pożądane jałowe,1 210 obr/min''.Moim skromnym zdaniem mapa ecu odpowiadająca za leerlauf jest niewłaściwa albo ktoś zabawił się fejsem opelscanner,który potrafi modyfikować tenże parametr. Rury szczelne bo przepływomierz mierzy to powietrze.Jest go dużo bo regulator wolnych obrotów podciąga do pożądanych.
komputer wtrysku nie ma żądania tylko sterowanie pewnymi elementami, żądanie jest z innych podzespołów, jak napisałaeś. wymień regulator obrotów i sprawdź jeszcze raz
borgg tak, miałem na myśli regulator obrotów biegu jałowego. Wymieniłem go na używke oryginalną. Chciałem autko podpiąć pod komputer, bo dużo osób mi to radziło, ale mam jedynie wtyczke do kodów błyskowych dlatego szukam po kolei różnych rzeczy które mogą wpływać na taką prace silnika. Ale teraz wyszła dziwna rzecz. Po wymianie tej podstawki oraz uszczelek...
samo to się nic nie naprawia...miałem takiego golfa i z tego co piszesz to może być przyczyną sonda albo silnik krokowy regulatora obrotów biegu jałowego. Znajdziesz go na pokrywie komory zaworowej. Połączony dwoma przewodami powietrznymi i kostką zasilającą. na pracującym silniku rozemnij ją i sprawdz czy będzie jakaś reakcja. W ogóle to po włączeniu...
Do moderatora tego forum.Tak sie składa że jestem fanem forda i miałem escorty 1.4 i 1.6 w obu tych silnikach znajdują się regulatory obrotów biegu jałowego potocznie nazywane silnikami krokowymi.Naucz sie kolego odrobinę mechaniki a dopiero wtedy kasuj posty. silnik krokowy, to jeden z mozliwych spsobów regulacji wolnych obrotów, jednak w tym motorze...
Szczerze mówiąc obstawiałem czujnik położenia wału sądząc po trudnościach z uruchomieniem tego silnika...Co o tym myślicie? Dziś rano odpiąłem akumulator i te dwa przewody z pinami od komputera na około 15min...Po czym pojechałem na jazdę próbną i problem zniknął...(około 20km) Jednak myślę że pewnie jeszcze kiedyś powróci...Myślałem że jak silnik wchodzi...
A ja myslę że to nie regulator. -za małe obroty biegu jałowego -akumulator Jeżeli to toyota to ma alternator firmy Nippondenso,i cena regulatora będzie raczej wysoka,więc nie podejmowac pochopnej decyzji zakupu
:) Pownieneś się zainteresować stykiem krańcówki nastawnika przepustnicy, w tej chwili uaktywnia ci się funkcja hamowania silnikiem
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Mam problem z wolnymi obrotami - scenic II 2005r, po odpaleniu obroty biegu jałowego ok 750 - 800 czyli ok. Parametr odczytany Clipem - regulator biegu jałowego włączony. Ale jak dodam gazu to obroty już nie spadają, parametr zmienia się na regulator biegu jałowego wyłączony. Parametr braku obciążenia to 14% a położenie pedału na "0" to 14 czasem 15%,...
Sterownik Digifant od 93 - 96 roku , sterowanie zaworem wolnych obrotów masą z pinu 30 ECU , a drugi pin 12V po kluczyku. Simos po 96 , przepustnica zmotoryzowana.
Czuujnik hala (połozenia wału korbowego) wymieniłem na nowy, wymieniłem też regulator obrotów biegu jałowego. Oleje i filtry też są dopiero co wymienione. Poruszanie silnika nie daje rezultatu. Zauważyłem że jak mi silnik w czasie jazdy gaśnie i jadąc kręce kluczyk to rzęzi jak by silnik był odpalony. A auto zwalnia do zera i zapalają sie diody. i nie...
Silnik regulujący prędkość biegu jałowego to jeszcze nie "silnik krokowy" bardziej pasuje nazwa regulator obrotów z wbudowanym stykiem biegu jałowego. Dodano po 2 Silnik "krokowy" to silnik asynchroniczny dwufazowy i tyle teorji.
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
taka sytuacja jest u ciebie z obrotami, bo masz regulator biegu jałowego, co podnosi delikatnie obroty w związku z większym (niz zwykle) obciążeniem silnika. moc w A - pomyłka..
Na początek spróbuj odłączyć na chwilę (powiedzmy 30s) akumulator, możliwe że ECU nałapał dziwnych nastaw i oszalał... Po drugie, trzebaby sprawdzić czujnik temperatury płynu chłodzącego dla ECU (ten dolny na króćcu węża między blokiem a chłodnicą), sprawdzić działanie włącznika i regulatora (silniczka) obrotów biegu jałowego .
No to powrót jest gdzieś zatkany i dlatego masz takie ciśnienie Na wolnych obrotach z założonym wężykiem podciśnieniowym do regulatora 2,5 bar, ze zdjętym 3
Od pewnego czasu mam problem z obrotami silnika! jak zapalam go to wchodzi mi na duże obroty i po chwili spada i chodzi nierówno. co mam z tym zrobić nie wiem co to może być:cry: Witam. Przyczyną tego stanu rzeczy może być regulator biegu jałowego, nazywany też silnikiem krokowym. To właśnie on w największym stopniu odpowiada za wolne obroty. Pozdrawiam....
w siriusie 32 uwalały się końcówki mocy na cewki , nigdy na regulator obrotów. przypuszczam że uwalone połączenia od pinów do płytki, jak można to nazwać, pare taśm w miedzią w środku.
Sprawdź regulator ciśnienia na pompie.
A ta przepustnica to nie przypadkiem zintegrowana z regulatorem obrotów a w nim zestyk biegu jałowego???
Witam i dziękuję za odpowiedź. Faktycznie w mojej kosiarce mam właśnie taki system dźwigni regulatora. Zacznę więc od ustawienia obrotów biegu jałowego. Czy może słyszałeś o elektronicznych układach wtryskowych do takich silników??? Pewnie zbytnio wymyślam ale mam problem z zapanowaniem na obrotami silnika. Najpierw chodził OK a teraz na niskich obrotach...
mam zamontowany taki moduł w golfie III 1.8. Problem jest z falującymi obrotami na biegu jałowym. Zauważyłem, że kable z regulatora biegu jałowego idą do tego modułu i dalej do sterownika.
Regulator powietrza biegu jałowego (regulator wolnych obrotów), zwany "silnikiem krokowym" odpowiada za otwarcie dodatkowego kanału powietrza (taka mini-przepustnica) w celu utrzymania obrotów biegu jałowego. Jeśli wszystko jest ok to odłączenie sterowania na rozgrzanym silniku nie powinno dać obserwowalnego efektu (bo w tym stanie regulator powinien...
Należy sprawdzić regulator ciśnienia.
uszkodzony regulator biegu jałowego
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Według mnie za usterke będzie odpowiedzialny silnik regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego, zwany potocznie silnikiem krokowym, który utrzymuje stałą prędkość obrotową na biegu jałowym oraz podczas wysprzęglania. Jego rolą jest takie sterowanie dopływem powietrza na przepustnicy, aby obroty silnika nie spadały w żadnym momencie jego pracy poniżej...
A jakie to auto, może regulator biegu jałowego nieżyje.
Oczywiście tylko przepływowy. Bo raz dziennie korzystam i straty są duże. Czyli rozumiem, że transformator -czy to to samo co regulator obrotów ze zdjęcia? 4kW to 100W na biegu jałowym sam pobierze, ale jeśli obniży ogrzewacz do 2.5kW, to razem 2600W płynie. A co się dzieje z resztą nominalną, gdyby tego regulatora nie było 3500-2600=900W. Nie dochodzi?
Na próbę odłącz regulator biegu jałowego i zobacz reakcji.Zrób zdjęcie wtrysku j podeślij
1. Nie wolno odłączać regulatora od akumulatora podczas pracy silnika! 2. Na obrotach biegu jałowego alternator nie ma wydajności takiej, aby uzyskać pełne napięcie ładowania na akumulatorze. 3. Pełne ładowanie zaczyna się zwykle od ok. 3000 RPM, w praktyce najwyższa wydajność przypada w okolicach 5000 RPM. 4. Wiedz że elementy takie jak światła, wentylator...
Wymieniony został silniczek krokowy ponieważ auto nie równo chodziło i zaczęło dużo palić. Co ma silniczek krokowy regulatora biegu jałowego do spalania? Nic. Masz uszkodzony czujnik CTS, do tego pewnie jeszcze sonda zdechła.
1.To co zaznaczyłeś to potencjometr. 2.Na zielono regulator b. jałowego. 3.Niebieski jego wtyk Wydaje mi się,że masz 6-cio pinowy. W takim przypadku najczęściej takie objawy powoduje uszkodzenie czujnika Halla wbudowanego w regulator. Styk biegu jałowego(przy 6 pin) to 4 i 5(licząc od góry) Zamknięta przepustnica-zwarty Otwarta-rozwarty Pozdrawiam
Co do gaśnięcia silnika ja bym przyjżał się czujnikowi położenia wału najprawdopodobniej jest to jego wina znana usterka w megankach i nie tylko koszt czujnika około 90zł. A co do niestabilnych obrotów warto sprawdzić regulator biegu jałowego,lepiej sprawdź diagnostyke silnika co do obrotów,po co wydawać niepotrzebnie kasę.
po włączeniu wielu odbiorników obroty na biegu jałowym obniżają się o 150-200 obr/min I tak to właśnie jest. Nie ma regulatora jałowych więc jedyne co robi sterownik to lekko wzbogaca mieszankę żeby zminimalizować ten spadek obrotów. Nic więcej się nie dzieje.
Więc zakładając, że są światła z akumulatora to musi być stator z uzwojeniem bezmasowym oraz regulator napięcia do niego dostosowany (mierząc miernikiem - wewnątrz mostek Graetza). Ładowania nie odczujesz na obrotach biegu jałowego, pojawią dopiero przy zwiększeniu obrotów odpowiadających podczas normalnej jeździe. W miejscu głównego bezpiecznika podłącz...
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno z silnikiem 900 na jednopunktowym wtrysku paliwa. Auto chodziło do momentu, gdy czyściłem styki. Gdy był zimny ciągle gasł po zapłonie i i za drugim razem już chodził. Któregoś dnia pokusiło mnie by przeczyścić styki i w efekcie auto stoi już cały czas. Na początku w ogóle nie zapałał, coś poczyściłem jeszcze raz...
Kolego zamiast zadawać takie bezsensowne pytania o "resetowanie" komputera to weż i sprawdz jeśli masz niestabilne obroty biegu jałowego na benzynie: -układ zasilania paliwem -wtryskiwacz paliwa -regulator biegu jałowego -sonde lambda Są to "elementy" odpowiedzialne w tym układzie Boscha za stabilne obroty biegu jałowego. Jeszcze jest zawsze do sprawdzenia...
Pompa wtryskowa to nie gaźnik od malucha. Jak nie ma się narzędzi i wiedzy, to rączek się nie wkłada. Trza ją podłączyć pod maszynę i sprawdzić dawki paliwa na bieg jałowy jak i wysokie obroty. Regulator też trzeba przejrzeć.
Witam wszystkich !!! Mam problemy z moją renówką - buja się na wolnych obrotach, czasem gaśnie . Regulator biegu jałowego niby działa ale niewiem czy poprawnie. Czy mam szansę sam to sprawdzić ? Od czego zacząć?
Jak 800 W to na pewno klon Yamahy z silnikiem 2T. Ten generator nie ma stabilizacji napięcia. Wzbudzenie kondensatorem, wirnik z diodami. Wymaga jedynie ustawienia odpowiedniej częstotliwości, tj. obrotów silnika na regulatorze odśrodkowym. Trzeba zwrócić uwagę aby silnik pracował prawidłowo przy zamkniętej przepustnicy (regulacja obrotów biegu jałowego)....
Uczepiłeś się tego ssania a głównym elementem ustalającym obroty biegu jałowego jest "Woskowy termiczny regulator wolnych obrotów" który często nie działa tak jak powinien. PS po opisach domyślam się że chodzi o gaźnik Pierburg 2E2
Brak styku biegu jałowego w silniku krokowym/regulator biegu jałowego.
A na jak stoisz na żółtym??
Witam Chyba nie masz racji kolego. To jest kawałek filmu z You Tube. https://filmy.elektroda.pl/62_1615110410... Jak widać to są obroty na biegu jałowym
Ja nie napisałem, że napięcie zależy od obrotów tylko wydajność, a dokładnie prąd. Alternator musi osiągną minimalne obroty dla wzbudzenia, a przy obrotach biegu jałowego silnika jego wydajność jest niska, przy dużym obciążeniu regulator napięcia nie da rady utrzymać wymaganego napięcia. Włączone światła, nawiew, świece żarowe, dogrzewasz, podgrzewanie...
Witam. Dziękuję za odpowiedzi. Samochód udało się odpalić. Okazało się, że dwa przewody zapłonowe były pomylone. A dokładnie zamieniony 3 z 4. Teraz odpala, ale to jeszcze nie koniec dłubania. Dotknął mnie problem "falujących obrotów". Czytałem o tym, jakie mogą być tego przyczyny. Wszystkie wężyki od sterowania podciśnieniowego wymieniłem na nowe....
"silniczek krokowy" nie ma większego wpływu na pracę silnika na wysokich obrotach, to regulator dawki powietrza biegu jałowego.
Możesz wyjaśnić co mają magnetyzery do stabilności obrotów silnika? No cyba, że zakłucają pracę wtryskiwaczy albo regulatora dawki powietrza biegu jałowego... innego wpływu mieć nie mogą na obroty silnika z wtryskiem paliwa.
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
Przyczyna: brudny, lub uszkodzony nastawnik/regulator biegu jałowego. Zdemontuj wyczyść i powinno być ok. Pozdrawiam.
Kolego, weź zwykłą lampę i patrz na nią poprzez ten korpus. Nie będziesz widział nic. Nastepnie wkręć to w imadło, uchyj przepustnicę, spryskaj jakimś zajzajerem i papierem ściernym na mokro przeszlifuj delikatnie osad aż do czystego aluminium. Cały syf zbierz jakąś szmatką. Popatrz znowu przez nią na światło i będziesz widział coś, co przy odrobinie...
stawarzallegro podszedł do sprawy w czysto dyletancki sposób. Nie ma najmniejszej szansy, aby przez regulator biegu jałowego w astrze falowały obroty. Przez EGR tak.
Wygląda mi to na silnik krokowy sterujący przepustnicą. zwykle dodaje on trochę gazu np przy włączaniu dużego obciążenia (ogrzewanie szyby) tak by silnik miał takie sam obroty na biegu jałowym. Jeśli to występuje właśnie na biegu jałowym, a po otwarciu przepustnicy przestaje to wygląda to właśnie na "regulator biegu jałowego"
Nie wiem co masz zrobić by usunąć usterkę, bo jak na razie to nie wiadomo gdzie ona tkwi... choć nie, wiem jak ją usunąć - zmień samochód to na pewno usunie usterkę. Ja Ci próbuję pomóc a Ty jeszcze z pretensjami... co za człowiek :/ Przeczytaj swoją pierwszą wersje to zauważysz że ty o tym regulatorze wspomniałeś. Ja pisałem o regulator wolnych obrotów...
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
Jeżeli będzie miał zwarcia to będzie się mocno grzał na biegu jałowym już po kilkunast minutach.
Witam. Bardzo przepraszam ale podepne się pod temat tylko ze jestem nowy jeszcze nie za bardzo obcykałem to forum a mam pytanie gdzie znajduje się regulator cisnienia pompy paliwa w lagunie 2 1.9 dci 2002r. Pytanie zadaje bo falują mi obroty i czytalem ze pomoglo jednemu uzytkownikowi forum wymiana uszczelki pod regulatorem i sam chcialbym sprobowac...
Jeśli akumulator nie ma zwartej celi to za pewne regulator.
Tylko podczas pomiarów akumulator nie był w stanie w pełni naładowanym? Napięcie 12-12.5V świadczy o niedoładowanym akumulatorze. Dlatego radzę mierzyć prąd ładowania akumulatora (amperomierz w miejscu bezpiecznika głównego lub miernik cęgowy przy większych prądach), a pomiar napięcia ładowania dokonać przy w pełni naładowanym akumulatorze. Oczywiście...
Postojówki są zasilane z akumulatora (pisali o tym koledzy!) więc ich brak nie nie powinien mieć związku z miganiem świateł głównych. Akumulator i instalacja do sprawdzenia. Stabilne obroty biegu jałowego to podstawa braku "dyskoteki" świateł. Ostatnią możliwością jest uszkodzenie regulatora napięcia lub tylko jego połączeń z instalacją. Było to opisywane...
Po pierwsze napisz o jakie punto Ci chodzi, bo np. mk.2 1.2 16V miało elektroniczną przepustnicę i "sprawa" wygląda tam zupełnie inaczej. Najlepiej zacząć od diagnostyki komputerowej - czyli podjedź do ASO na Examiner albo do kogoś z Euroscanem. Poza "silniczkiem krokowym" czyli regulatorem (dawki powietrza) biegu jałowego (Idle Accurator), warto sprawdzić...
Wymieniłem czynniki temp nie pomogło...regulator napięcia nie pomogło.. pomogła wymiana sprzęgła na alternatorze...
Ciagnie oringami wtryskiwaczy. Tamto to regulator dawki
Auto już śmiga, uszkodzony czujnik położenia wału. Do tego było parę starych problemów z wolnymi obrotami, konieczna jest wymiana regulatora biegu jałowego, wyłamany przez kogoś mages trwały w jego wnętrzu.
Ciekawe, Miałem autodiagnostykę, wskazało czujnik temperatury wody i regulator biegu jałowego. Czujnik obrotu jakby przepuszczał to na jałowym byłoby wyczuwalne szarpanie. Na diagnostyce wyszedł mi czas wtrysku 0 msek (dziwne) oraz Stan sondy Lambda: zimna Czy to jest OK?
Błędy odczytane: - 35 Regulator biegu jałowego (IACV) Oboty silnika przy zamkniętej przepustnicy różnią się od założonych obrotów biegu jałowego o 170 obr/min ; - 45 Czujnik tlenu Bogata mieszanka, napięcie powyżej 865 mV Tak z mojej skromnej dedukcji coś jest nie tak z układem zapłonowym, tak zresztą jak sugerujecie (przewody, cewka WN, świece). A...
Regulator już niedomaga i przy rozgrzanym paliwie jest niewystarczajaco szczelny. A. Faluja obroty na biegu jałowym?
a nie sobie „dyndać” w powietrzu przy pracy silnika. Nic nie grzeb. To regulator obrotów który ma utrzymywać częstotliwość 50hz. To nie ma biegu jałowego. Bez obciążenia ma być 50hz i pod obciążeniem ma być 50hz co odpowiada 3000 obrotów. Ta klapka samoczynnie dodaje gazu po obciążeniu i zmniejsza go bez obciążenia ale stale utrzymuje 3000 obrotów.
Tam nie ma odśrodkowego regulatora obrotów. To jest agregat inwerterowy, gdzie regulator obrotów jest elektroniczny, w którym przepustnicą steruje silnik krokowy. Po pierwsze, ten gaźnik wygląda jak od dwusuwa. Po drugie, falowanie obrotów jest zazwyczaj spowodowane przypchaniem dyszy paliwa biegu jałowego, albo złą regulacją dyszy powietrza/mieszanki...
jeden to czujnik ciśnienia drugi regulator
Witam Moje pytanko to, czy podczas sprawdzania czyli odpięcia wtyczki od "silnika krokowego regulatora biegu jałowego" obroty silnika powinny spadac czy rosnąc? W moim silniku jest to 2,0 16V po chwili rosną czy to dobrze? W ogóle zacząłem szukac problemu ponieważ nagle mój silnik zaczął pływac na obrotach lub trzymac 2200 obr/min. Dzięki za wszelka...
Weber, i nie czujnik tylko regulator. Przepraszam. Więc na jakiej podstawie tak twierdzisz?
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
sprawdź sondę + regulator wolnych napisz dokładnie jaki masz silnik
Witam. Post stary ale mam pytanie, co było przyczyną takiego zachowania bo mam tak samo, micra wchodzi na 1500 ,2000 obr jak się jej uwidzi. Egr mam wyczyszczony. Podejrzewam regulator na Pompie, a nawet samą pompę.
Sprawdzałeś przepustnice i regulator biegu jałowego.
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
regulator biegu jałowego zwiększenie obrotów biegu jałowego ustawienie obrotów biegu jałowego
środek czyścić myjka podnośniki hydrauliczny laptop sterownik baterii samsung
sterowanie domem najprostrzy mikrokontroler
Błąd statyczny DPF - co oznacza i jak naprawić? Auto zwijacz do 30 cm taśmy materiałowej - jaki wybrać?