kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Kolego, jest ustawienie wolnych obrotów.
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
Witam Miałem te same problemy oprócz czekania na odpalenie. Konieczna jest regulacja gaźnika zwiększając dawkę paliwa śrubką. Oraz ustawienie obrotów biegu jałowego do ok 2400. Problemy powinny zniknąć. A czy czasem nie masz go jeszcze na dotarciu? Często tak się dzieje i nawet odpowiednia regulacja nie przynosi wymaganego efektu. Akurat u mnie to minęło....
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
Jeśli ma ALDL to można kody wybłyskać (za darmo). Jeśli coś ma w pamięci może naprowadzi na usterkę. Krokowy zamontowany z uszczelką? Nie przesunął się osiowo przy montażu? Sprawdziłbym jeszcze ciągłość przewodów od sterownika do silnika krokowego, czy obie pary przy wtyczce sterownika pokazują rezystancję przy podpiętej wtyczce silnika krokowego
spróbuj przeregulować gażnik 1. Ustaw przepustnicę tak aby obroty doszły do ok.2 tys. 2.Teraz kręć składem mieszanki (to co nazywasz regulacją powietrza) tak aby uzyskać początek jak najwyższych obrotów. 3.Zmiejsz kąt przepustnicy do uzyskania odpowiednich obr/biegu jałowego. Jest to ustawienie wmiarę poprawne . Zakładam , że gażnik jest czysty
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
Cylinder OK. Problem rozwiązany. I mam nadzieję, że na stałe. Otóż na początku gaźnik był źle ustawiony. Podawał chyba za małą dawkę paliwa. Dziś na spokojnie od początku zrobiłem naciąg linki gazu, ustawiłem śrubą obroty biegu jałowego i potem dodając co chwilę gazu regulowałem śrubą na gaźniku co pół lub mniej obrotu śruby i w końcu udało się. Wcześniej...
ludzie co wy chlopakowi radzicie po pierwsze-wolne obroty na gazie powinne wynosic od 1000 do 1100 obrotow na minute a nie 800!!! bezyna to nie gaz i potrzebne sa wieksze obroty nastepnie tez zalezy na ile obrotow na minute masz ustawiona zmiane z bezyny na gaz najlepiej jakies 2700 3100 nie zapinajmy ze gaz pod sprezeniem ma jakies -70 75 stopni wiec...
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Witam Mam skode octavie 1.6 z 2001 roku z LPG. Jak moge zmienic obroty VAGIEM lub innym programem. Narazie jestem na etapie blok 01 login wpisuje numer i wyskakuje okienko z data i czym jeszcze co mam w pisac aby przestwic obroty lub kilometry Prosze o odpiwedz
Witam u mnie odpalanie jest w normie, wygląda na to że popełniłem błąd przy ustawianiu zapłonu, tam się wprowadza samochód w tryb serwisowy dopiero ustawia, a ja zrobiłem to bez trybu serwisowego :). Teraz próbuję doczytać bo jedne źródła podają ustawienie 0 stopni, a inne że 10 stopni :). Pozdrawiam Marcin
Nie, nie ma szans nawet techem ustawić pożądanie jałowe 1200 obr. Masz jakąś anomalie (np złe wskazanie z ECT) lub inna przypadłość, np wskazanie włączony klimatyzator i sterownik sam ustawił takie pożądanie. Techem2 tam wiele nie zdziałasz, może nawet się nie połączy, lepiej Techem1
Ustawienie zaworów
To pokrętło służy w tym aucie do ustawiania obrotów np do pracy z przystawką . Czasami się zdarza że może ono się cofać za mocno i wtedy nie odpala , najlepiej będzie jak po odpaleniu ustawisz tym pokrętłem obroty biegu jałowego i zgasisz , po czym ponownie zapalisz jeśli zapali jest ok . Jeśli nie to zobaczy czy nie zacina się siłownik gaszenia na...
Jestem właśnie w sednie sprawy.. Sterownik LPG w ogóle nie był podpięty pod sondę. Kabel fioletowy podłączyłem bezpośrednio pod czarny z sondy(nie rozcinałem go), gdyż z braku możliwości (dostępu do garażu) nie mogłem prześwietlić całą wiązkę i znaleźć kabel szary.. Przeprowadziłem kalibrację (programowanie) silniczek krokowy ustawił kroki 97 min 87...
ewentualnie możesz delikatnie podkręcić obroty silnika na gaźniku, jednak nie za mocno, pamiętaj, że ostrze na biegu jałowym (bez gazu) nie może się obracać! Jeśli kosiarka jest nowa to fabrycznie ustawiono gaźnik na odpowiednim poziomie, także wszystko powinno być ok.
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
No jak poluzowałeś to już sam nie ustawisz.
OK, gdyby nie wzrosły po zwarciu pinów, jak sprawdzić tą instalację, proszę o podpowiedź. Dodam: Spróbowaliśmy za pomocą komputera ustawić obroty biegu jałowego 850, jest znaczna poprawa, przy skręcie kierownicą jest znacznie lepiej, nie spada tak z obrotów, tylko się zastanawiam czy 850 obrotów to troszkę nie za dużo ? Jak pan myśli, czy zostawić te...
Dziękuję za odpowiedz. -Pompki pójdą do sprawdzenia ( czy ich zbyt mocne przesunięcie na fasolkach może powodować zbyt wysokie obroty na biegu jałowym?) -Kompresja od 24-25bar, szału nie ma ale tragedii też nie. -Rozrząd będę musiał zweryfikować ale jest tam kiepski dostęp więc najpierw posprawdzam inne rzeczy. -szklanki popychaczy wyglądały ładnie...
A iglice w przepustnicy masz ustawioną na którym wycięciu?Miałem też problemy z wolnymi obrotami i okazało się że iglica była ustawiona za nisko.Podniosłem ją o jedno wycięcie wyżej i standartowo wyregulowałem obroty śrubkami na paliwie i powietrzu.
Nie gazować mu. Jeśli psikniesz w miejsce zaciągania lewego powietrza to obroty powinny spaść. Ja już widziałem nie raz, jak silniki pracowały normalnie kiedy w gaźniku brakowało śrub od regulacji mieszanki, były połamane lub poprzewiercane, a króćce od dolotu niezaślepione. Śruba mieszanki biegu jałowego zwyczajowo jest wykręcona gdzieś w granicach...
bylem na regulacji obrotów biegu jałowego LPG. Ustawili mi tak ze z wyłączoną klimą obroty jałowe stabilne i pięknie sobie chodzą, ale jak włączę klime to zaczynają falować w górę w dół amplituda mała (tak na oko to z 50 obrotów) ale częstotliwość spora (w ciągu minuty to tak z 40 razy w górę i w dół ). Jak tylko wyłączę klimę to od razu wszystko wraca...
Ustawiłem na 800-850obr/min
Witam. Mam problem z simsonem. Simson jest oryginalny, żaden tuning. Jeżeli był juz taki temat to przepraszam, nie znalazłem. Mianowicie problem jest taki ze nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Czyściłem wszystko. Swieca koloru "kawa z mlekiem" więc zapłon jest w porządku. Iglica na odpowiednim miejscu. Tłumik nie zapchany. Gdy ustawiam katalogowo...
Witam serdecznie Szukam czegoś na wzór tempomatu jak w ciężarówkach (nie wiem jak jest w osobówkach), ale żeby naciśnięcie sprzęgła czy hamulca nie rozłączało jego działania, czyli ustawiam na postoju np. 1000 obr/min i mam takie obroty do momentu jak sam ich nie zmniejszę. Już wyjaśniam po co - autkiem jeździ żonka po mieście, często z klimą i ciągle...
ustawiłem obroty jałowe wkręciłem śrubę do końca potem delikatnie odkręcałem- czytanie ze zrozumieniem to zajecia w szkole podstawowej
Wtryskiwacze VALTEK 32 i przejechane na nich 70 tys. Ciśnienie ustawia się na biegu jałowym, czy przy jakichś innych obrotach?
Witam jak w temacie gaśnie i szarpie. Wszystkie czujniki są sprawdzałem na kompie. Krokowy na pewno nie bo mam 3 sztuki i na każdym jest to samo wypadający zapłon był ale już zrobione to zostało, pompka paliwa pracuje paliwo dochodzi iskra jest. Na uruchomionym silniku odpinalem czujnik temperatury zasysanego powietrza czujnik położenia przepustnicy...
Ten gaźnik jest nie dostrajany, jedynie można sobie w niej ustawić obroty biegu jałowego, tak ja w poście wyżej może problem jest w nieszczelności i na zimnym silniku są takie efekty.
Spróbuj ustawić obroty biegu jałowego na śrubie przy lince, tam gdzie masz mono-wtrysk. Może masz linkę z gazu za bardzo naciągniętą i trzeba zwiększyć jej długość śrubą regulacyjną na lince przy mono-wtrysku.
Odgrzebię stary temat. Z tymi wolnymi obrotami tak ma być i masz dobrze. Regulację biegu jałowego jak robisz to najpierw musisz odpiąć wtyczkę od przepustnicy i auto przegazować kilka razy w zakresie 2000-3000 rpm a następnie ustawić obroty biegu jałowego.
Sruba regulacji składu mieszanki w pozycji skrajnie wkreconej praktycznie zamyka całkowicie kanał biegu jałowego.Wykrecajac srube podajemy wieksza dawke mieszanki paliwowo-powietrznej do kanału "wolnych obrotów".Sa jeszcze kanały przejsciowe aby silnik nie zaduszał sie bo gwałtownym dodaniu gazu.Dlatego tez ilosc mieszanki biegu jałowego ma rowniez...
powiedz mi prosze ustawienie autatora -pływanie obrotów na biegu jałowym miałem max-105,,,min-115 a reraz mam max-104,,min 114 kroki wychoszą 101 -jaki wpływ na prace parametrów gazu ma jego ustawienie to po pierwsze a po drugie program pokazywał mi ,że mam za dużo powierza. jak ustawić lambde mieszanka uboga -bogata ,wartość sondy dl sondy lambda prostej...
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Widzę że jest temat o tym ciągniku więc chciałbym się dołączyć. Chodzi o 955. Kilka pytań. Co lać do układu hamulcowego(podobno jakiś olej. Jaki?), jakie powinny być obroty biegu jałowego, oraz ile wchodzi oleju do skrzyni biegów.
Witam jeśli,to taki rozrząd jak na zdjęciu wyżej,to przy zablokowanych wałkach,fazator napinasz maksymalnie w lewo i zakładasz pasek. wyciągnij blokady, i poobracaj kilka razy wałem. Te silniki mają specyficznie niskie obroty na biegu jałowym: 650-700 obr./min.Niech cie to nie zmyli po odpaleniu.
Witam. Mam problem z powyższą kosą i byłbym mea wdzieczny gdyby mi ktoś pomógł. Mianowicie kupiłem tą kose rok temu i same problemy mam z nią. Na początku ustawiłem na śrubce obroty biegu jałowego bo były za niskie i gasła. Następnie ustawiłem regulacje dawki powietrza bo był duzy luz na przycisku i nie miała swojej mocy. Tzn w gaźniku nie pamiętam...
Sprawdz jeszce ustawienie zaworów
O ile dobrze pamiętam to ustawienia zapłonu: odstęp elektrod świecy 0,4-0,6 mm, maks. rozwarcie styków przerywacza 0,3-0,4 mm, początek otwarcia styków (moment w którym spomiędzy styków da się wyciągnąć bibułkę papierosową) 3 mm przed GZP. Zakładam że wyczyściłeś i sprawdziłeś drożność dyszy głównej (mosiężna tuleja u spodu gaźnika) i dyszy biegu jałowego...
Wszystko zostało wymienione na nowe dwa miesiące temu, właśnie dlatego że nie można było ustawić obrotów na biegu jałowym. W prawdzie niepotrzebnie, bo nic to nie pomogło.
Ustawił obroty i wszystko gra ... Dzięki za pomoc...
6. można lekko podkręcić śrubę regulującą zamknięcie przepustnicy (może przy regulacji gazu źle ustawiono i za bardzo się zamyka) a jak już "podkręcisz"to poszukaj nowej albo znajdź serwis i kogoś kto będzie wiedział jak to ustawić!! Jak ktoś będzie kręcił bezmyślnie to na pewno. Chodzi o wkręcenie śruby o ćwierć do pół obrotu. Spowoduje to zwiększenie...
Być może zbyt niskie obroty silnika powodują, że przy niewielkim obciążeniu częstotliwość generowanego prądu wynosi jednak mniej niż 50Hz. Dopiero większe obciążenie (np. 1kW) wymusza podwyższone obroty silnika i wówczas jest na wyjściu te 50. Jeżeli tak jest to należałoby ustawić obroty biegu jałowego silnika na odpowiednim poziomie. Jeżeli urządzenie...
Jak mnie pamięć nie myli to żadnej regulacji w postaci "łezek " tam nie było, całość była kalibrowana w fabryce. Są tam dwie ścieżki, jedna do wolnych obrotów pokrywająca zakres pracy nastawnika wolnych obrotów, i druga do reszty. Może zestyk biegu jałowego nie daje sygnału.
Witam. Mam pytanie odnośnie wolnych obrotów. Jakie maksymalne obroty można ustawić na biegu jałowym, żeby nie zaszkodzić silnikowi i skrzyni biegów? Pytam bo mam taki problem, że na wolnych obrotach strasznie telepie silnikiem zarówno na zimnym jak i ciepłym. Telepanie jest na tyle silne, że przenosi drgania na karoserie i wprowadza w rezonans wszystkie...
Witam. Mam problem Z moim Fiatem Cinquecento 700 na gaźniku od Fiata 126p. Kiedy przyśpieszam samochód szarpie, nie ma wcale wolnych obrotów, pracuje tylko na ssaniu. Ustawiałem obroty biegu jałowego, ale nawet kiedy ustawię śrubkę na maksimum samochód zgaśnie. Czym może być to spowodowane? Pozdrawiam
Cześć, ja mam Samarę 1500 z gazem BRC. Śrubą na parowniku ustawia się zawsze maksymalne obroty na biegu jałowym - kręcąc w lewo i prawo. O obrotach decyduje ustawienie gaźnika na benzynie. Sprawdź jeszcze gaźnik u diagnosty. No i te membrany - zwłaszcza przy odpalaniu zimnego silnika na gazie w zimie. Pozdrowienia.
Dziękuje kolego. Ten schemat już bardzo pomoże w temacie. gdyby nie udało mi się rozszyfrować w weekend oznaczeń kabelków odezwę się na pewno. a czy orientujesz się może czy da się w Scani R 420 HPI 2006r ustawić obroty biegu jałowego na troszkę wyższe ? Mam procedurę która zadziałała w Scani serii 4 HPI ale w R nie działa. Jest jakaś inna czy tylko...
Szanowni grupowicze, czy ktoś z Panów posiada specyfikację obrotów husqvarna 51 na biegu jałowym, oraz max obroty podczas pracy, zakupiłem obrotomierz i nie wiem jakie ustawić obroty. Pozdrawiam serdecznie grupę.
Spróbuj wyczyścić przepustnice i dalej skasuj błędy.Zobacz jak będzie pracował na ustawieniach początkowych.
Witam ponownie. Trochę to trwało, ale ciężko dostać TPS. Wymieniłem TPS na Blue Printa i nic, nadal to samo. Wyczyściłem przepływomierz też nic. Miernika co prawda nie mam, ale po podłączeniu komputera, znalazłem pomiar ustawienia przepustnicy w trybie rzeczywistym. Obroty zacięły się na 4000 a komputer pokazywał ustawienie przepustnicy na 15%, czyli...
Nie jest normalne. Z drugiej strony czemu ktoś ustawił pożądanie jałowe na 787 obr? Widać tez jest, że jest zmodyfikowane. Ustaw na 912, być może efekt minie.
Gaźnik nie wystarczy "przedmuchać" by silnik zapalił. Poza tym jak to ustawił większy dopływ paliwa ??? Może ustawił wyższy poziom paliwa w komorze pływakowej przez podgięcie blaszki zaworka iglicowego. Prawidłowe czyszczenie gaźnika polega na rozebraniu całości, wymoczeniu i wymyciu w benzynie ekstrakcyjnej, złożenie ustawienie poziomu paliwa w komorze...
Dzięki bardzo ;) ustawiłem już obroty, zalogowałem się na forum motocyklowym i pomogli mi znaleźć magiczna śrubę ;) ale dzięki bardzo za zainteresowanie.
zapłonu nie ustawisz dokładnie bez lampy. Najwyżej tak na słuch żeby dojechać do mechanika. Sprawdź aparat zapłonowy - w tym silniku prędkość obrotów biegu jałowego nie jest regulowana
Mapę pb zbierałem w trasie,jadąc z różnym obciążeniem na 4 biegu,po wyrysowaniu się mapy pb to samo na lpg,i potem wolne obroty(czasy wtrysku) ustawiłem. Resztę mnożnika ustawiłem tak samo jak wyszedł na biegu jałowym i w drogę dalej i mapki pokryły się idealnie. Możliwe że coś złe zrobiłem,ale stosowałem się do opisu regulacji z pewnego forum .
Mechanik odradza mi regulacje, ponoć ustawienie fabryczne jest najlepsze a ingerencja w popychacze hydrauliczne zaworów które się samo regulują może spowodować uszkodzenie silnika
powiedz mi-kiedy sprawdzałeś ustawienie zapłonu? Jest na 6 st przed ZZ?
Masz chyba z niskie ustawione obroty silnika na biegu jałowym. Jeżeli są prawidłowo ustawione to tylko i wyłącznie poduszki pod silnikiem do wymiany.
Witam Mam pytanie może ktoś zna na nie odpowiedź: W moim Scenicu III z 2010r 1.9 DCI jak silnik "schodzi z obrotów" to obroty spadają jakby niżej po czym się stabilizują. Podłączyłem CLIP, żadnych błędów jest taki parametr "obroty silnika" - tu oczywiście wartość zmierzona rzeczywista "żądane obroty biegu jałowego" - tu wartości się zmieniają od 900...
To nie silnik krokowy , wygląda na to że silnik jest dostaje za dużo gazu {problemu bym szukał w instalacji gazowej } tak w ogóle to na benzynie wszystko jest oki ? Weź odłącz akumulator i podłącz go po czasie 10min , w momencie jak przekręcisz pierwszy raz kluczyk na pozycję zapłon powinieneś usłyszeć pracę silniczka krokowego {takie terkanie } nie...
ustawienie dynamiczne kąta wyprzedzenia zapłonu lampa pod sterowanie cewki. 10 +- 2 stopnie oczywiscie nagrzany silnik, obroty biegu jałowego
Odgrzewam kotleta - problem udało mi się rozwiązać. Pomogła wymiana gaźnika i jego pełna regulacja we własnym zakresie (nowego oczywiście). Dosyć istotne jest dobre ustawienie H, żeby pilarka ładnie czterotaktowała przy maksymalnych obrotach. Chodzi jak trzeba i już nic nie gaśnie.
Widzę, że temat się rozwija :) Kolego elmo0104 , poczęści masz rację z tą recyrkulacją. Ale nie zauważyłeś jednego istotnego szczegółu. Ja piszę o recyrkulacji wewnętrznej, która odbywa się wewnątrz silnika za pośrednictwem zaworów. Są oczywiście układy zewnętrznej recyrkulacki spalin, zawory EGR itd. W silnikach M50 i M52 jest stosowana recyrkulacja...
pare dni temu załozyłem gaz to auta ( audi 80 b3 1.8 gaznik + układ sterujacy spalinami ) problem zaczał sie ze autko przestało dobrze chodzic na benzynie bardzo małe i nierowne obroty , ustawiłem mniej wiecej oborty silnika biegu jałowego i pojawił sie nastepny problem gdy silnik wjdzie na wysokie oborty i puszcze gaz to silnik przez długi czas trzyma...
widocznie masz ustawiona za niskie obroty biegu jałowego
Modyfikacje wydechu mają wpływ na skład mieszanki. Musiałbyś powkręcać piloty w gaźnikach aby zubożyć skład mieszanki biegu jałowego. Sprawdzić na ile są wykręcone i wstępnie wkręcić o 1/2 obrotu. Silnik 700/800 cm³ raczej nie potrzebuje znacznego otwierania przepustnicy, więc ustawienie pilotów ma duży wpływ na pracę silnika i zużycie paliwa. Najlepiej...
Kolego nie próbuj samemu nie mając odpowiedniej wiedzy i praktyki naprawić - rozwiercać otworu w korpusie gażnika w celu zamontowania nadwymiarowej średnicy ośi przepustnicy . Jak znam to , to na pewno nie zachowasz odpowiedniej prostoliniowości , a to równa się temu że przepustnica nie będzie pracowała płynnie , i to równa się temu że nie ustawisz...
Witam! Problem Ke-jet z gazem to stały temat problem jest bardzo szeroki a usterki mogą pojawić się w wielu miejscach jadnocześnie z wyniku strzału na gazie, który kiedyś musi wystąpić a który w tych systemach jest bardzo szkodliwy.Szukanie przyczyny zaczynam od 1.szczelonść układu sącego 2.klapa spiętrzająca w przepły. 3.styk biegu jałowego i fulgazu...
Wg. moich notatek: główna 130 iglicowa 70 rozruchowa 95 biegu jałowego 50 Masz za małą dyszę biegu jałowego. Ustaw poziom paliwa - obejrzyj film https://www.youtube.com/watch?v=Hvi-T_D2... Generalnie jakość dysz współczesnych pozostawia wiele do życzenia. Kupowałem iglice w kilku miejscach ( nowe współczesne) i mają różne wymiary. Najlepiej kup używany...
Witam. Jedz najpierw do dobrego gazownika niech spróbuje ustawić lub jak chcesz mogę Ci powiedzieć jak to sie robi. Od parownika do mieszacza biegnie rurka, na niej w połowie długości powinna być taka śruba napinana sprężynką. Przy zapalonym silniku należy ją skrecać maksymalnie ile sie da tylko zeby samochód sie nie dławił przy dodawaniu gazu. Gdy...
W klipie jest jeszcze parametr: Obroty biegu jałowego zadane przez klimatyzację. Jest cały czas 0, czy przycisk od klimy załączony, czy nie. Wyczytałem, że ten parametr jest dopiero przy skrzyni automatycznej. Mam ustawioną skrzynię manualną. Jeśli Twój Trafic miał kiedyś zautomatyzowaną skrzynię biegów i został przerobiony na manualną, to żeby klima...
Silnik poskładany, ale przydała by mi się jeszcze informacja gdzie w tym aucie jest/powinien być filtr par paliwa. Węzyk idący od zbiornika kończy się pod akumulatorem i nie jest nigdzie podłączony. Nie wiem też do czego jest zaworek przy filtrze paliwa, wogule to najlepiej jakby ktoś mi podpowiedział jak mają być podłączone wszystkie wężyki podciśnienia....
tak zapytam o który potencjometr chodzi? od TPS-u? bo też zauważyłem, że na testerze daewoo przy podniesionych obrotach było 30 stopni co uznałem za niemożliwe i błąd testera, ale jak widac cos w tym jest. Tak jeszcze zapytam od czego zależy w tym aucie ustawienie zapłonu? oprócz czujnika wałka i wału kobowego
Witam. Zaniosłem piłę, by fachowiec ustawił obroty- zrobił to, lecz piła nie pracowała równo, czasem gasła na biegu jałowym. Powiedział że uszczelki do wymiany i byc może membrana. Wczoraj kupiłem w autoryzowanym sklepie komplet uszczelek (dwie) , membrany z uszczelkami, filtr powietrza. Wymieniłem, wyczyściłem gaźnik i pali za pierwszym razem, pracuje...
Witam wszystkich, Ostatnio nie mogę dojść do ładu z moją instalacją LPG AG SGI-1. Mam taki problem kiedy samochód jest na biegu jałowym obroty mi spadają a komp próbuje je ustabilizować. Czasami jest tak że zgaśnie od razu. Co ważne dzieje się tak tylko na LPG. W czasie jazdy jest wszystko ok, nie szarpie, ładnie przyspiesza. Ostatnio regulowałem ciśnienie...
Problem opadania obrotów jest na benzynie, obojętnie czy z mikserem czy bez. Po czyszczeniu wszystkiego powstał problem. Jak hamuje silnikiem to przed samym zatrzymaniem wciskam sprzęgło obroty spadają prawie do zera, czasem silnik zgaśnie. Jak wysprzęglam podczas jazdy to obroty spadają normalnie do około 1000RPM. Czyżby silnik krokowy nie nadążał...
Pytanie jest nieścisłe,bo urządzenie wystepuje jako Tech 1 i Tech 2.Pierwszy obsługuje modele od 1987 do 1997,drugi od 1997. Tech 1 jest urządzeniem przypominającym roztyły kalkulator,tech 2 wygląda poważniej.Co te urządzenia potrafią?To co przewidział producent oprogramowania sterownika .Oczywiście takie cechy jak "odczytaj kody,skasuj kody" pomijam...
Witam!!! Jak wyregulować gaźnik po wymianie pierścieni tłokowych, czy ustawić normalne obroty na biegu jałowym czy powinny być zwiększone? Jaką mieszankę zastosować 1:50 czy też dać więcej oleju ?
Jest zawór wolnych obrotów umieszczony na przepustnicy. Prawidłowe ustawienie to przepustnica zamknięta. Jak podlaczysz komputer to ma pokazywać otwarcie 0%. Jeśli są problemy z biegiem jałowym to zdjąć zawór i wyczyścić oraz kanały w przepustnicy
Witam...zimny silnik zapala i ma duże drgania, po rozgrzaniu są za wolne obroty biegu jałowego-nadal drży.Po naciśnięciu pedału gazu wolno wchodzi w obroty i nie ma przyspieszenia. Wyczyściłem świece i ustawiłem na nich przerwę, wymieniłem cewkę zapłonową /na używaną/ i przewody w.n., zaślepiłem zawór ERG.Przy zdejmowaniu nasadek ze świec ,na drugim...
Witam. Posiadam Skodę Octavię z 2011r z silnikiem benzynowym wolnossącym 8 zaworowym 1,6MPI z oznaczeniem BSE. Znany problem w tym silniku (montowanym zresztą też w Audi, Seat itd) to niski obroty biegu jałowego (650rpm). Trzęsie budą, gorzej si zbiera itd. Niestety, żeby ustawić "po bożemu" obroty w moim silniku (BSE), trzeba dysponować kodem logowania,...
adamblonsky,widzisz: Pozycja silnika krokowego: 62 kroków ? To znaczy, że sterownik z jakichś przyczyn ustawił taką wartość (dla wolnych obrotów wynosi ona około 24 krok).
Wydaje mnie się ,że ma , zapłon ( u mnie w lanku ) się chyba przyspiesza po jeździe na gazie . Na dwójce (jazda na biegu jałowym) zaczyna szarpać , a po resecie ecu znowu jedzie płynnie. Kiedyś próbowałem ustawić tą emulację , tak aby nie wprowadzała zmian w ecu i dałem sobie spokój , bo jak już ustawiłem ją centralnie na biegu jałowym to na wyższych...
Byłem u mechanika. Wymienił olej + filtr (i tak miałem już wymieniać) i twierdzi, że to ew. może rozruszać zapieczone popychacze hydrauliczne zaworów. W przeskoczony ząbek paska rozrządu nie wierzy - sam go wymieniał, ale 4 lata (37tys. km) temu. Ja mu nie wierzę - jutro sam spawdzam ustawienie kół rozrządu .
Nie mam typowo instrukcji do tego modelu, ale zazwyczaj robi się to tak: Gaźniki w większości kosiarek spalinowych mają zazwyczaj trzy śruby regulacyjne: śrubę L (do regulacji mieszanki paliwa na wolnych obrotach), śrubę H (do regulacji mieszanki paliwa na wysokich obrotach) oraz śrubę biegu jałowego. Przed dokonaniem regulacji, upewnij się, że silnik...
Sygnał wyjściowy z potencjometru przekazuje położenie przepustnicy do zespołu sterowania, tak aby zespół sterowania mógł określić, czy przepustnica jest zamknięta, szeroko otwarta czy częściowo otwarta. Jeżeli przepustnica jest zamknięta, to zespół sterowania reguluje prędkość na biegu jałowym lub, jeżeli prędkość jest większa niż 1200-1500 obr/min,...
Tyle że to jest Suzuki i ich nietypowe rozwiązanie układu dolotowego - symetryk z dodatkową membraną. Na niskich obrotach nie będzie to równo chodzić, a pojawią cechy charakterystyczne jak np. w starych Rometach, m.in. wzbogacenie mieszanki przez wielokrotny przelot ładunku przez gaźnik. Dlatego nie wiem czy dysza biegu jałowego jest tutaj prawidłowa,...
Gaźnik trzeba porządnie wyregulować! Żadne wykręcanie śrubki (której?) na ponad 1000 st (????). Poszukaj na Elektrodzie. Na pewno było to opisane. Jak będziesz miał wątpliwości to pytaj. Podpowiem, że regulujemy/sprawdzamy: 1. Ustawienie pływaka, a przez to poziomu paliwa. 27 mm. 2. Ustawienie zapinki iglicy - 4 rowek od góry. 3. Ustawienie śruby składu...
Jeżeli chodzi o śrubę mieszanki biegu jałowego to jak w tym gaźniku się ją ustawia? Znalazłem opis dla gaźnika briggs ale nie wiem czy dotyczy to gaźnika AISAN "Odkręcamy 1,5 obrotu śrubę, ustawiamy obroty na 1700 i dokręcając ją do momentu aż silnik zacznie się dławić następnie wykręcając ją do chwili dławienia się silnika. Ustawiamy pomiędzy tymi...
Wydaje mi się, ze złożyłem go poprawnie, najgorsze jest to ze wyregulowałem go, jeździłem na nim, wszystko było ok, a potem znowu kicha. Problemem jest ustawienie wolnych obrotów, tzn na biegu jałowym jest ok, silnik mi nie gaśnie, ale nie mogę samochodu ruszyć z miejsca, muszę rozpędzić na benzynie, a potem na gazie już śmiga. Czytałem różne posty...
Wartość biegu jałowego zapisana na sztywno w pamięci sterownika, tym niemniej te 720 to zbyt mało - podejrzewam że coś jest źle.
ustawienie biegu jałowego zwiększenie obrotów biegu jałowego regulator obrotów biegu jałowego
połączenie szeregowy grzałka atheros ar5b125 pralka whirlpool słabo wiruje
sterowanie domem najprostrzy mikrokontroler
Komunikat AL failed na sterowniku MTDC do solarów: przyczyny i rozwiązania Sterowniki UGREEN 40759 dla Windows 7 - Instalacja