http://obrazki.elektroda.pl/6945964700_1... Przedstawiamy robota klasy Line Follower o nazwie Impact. Jest to ulepszona wersja Moduł z czujnikami Jest to element najdalej wysunięty od środka obrotu. Moment bezwładności jest duży (masa pomnożona przez kwadrat odległości od środka obrotu), dlatego też aby móc wysunąć daleko czujniki,...
Gdy odkręcasz(wkładasz śrubokręt i kręcisz odwrotnie do ruchu wskazówek zegara) śrubkę zaznaczoną niebieską strzałką to wzbogacasz mieszankę wolnych obrotów. Stoisz normalnie oparty o zderzak i jesteś skierowany do przedniej szyby. Wkręcasz to zubożasz. Razem z tą operacją musisz korygować obroty śrubką zaznaczoną czerwoną strzałką. Gdy silnik jest...
Jak wyregulować gaźnik w silniku 2-suwowym (pilarka, kosa). Poniżej przedstawię ogólne informacje jakie czynności należy wykonać w celu prawidłowej regulacji gaźnika: 1. sprawdzamy stan filtra powietrza (filtr musi być czysty i drożny, przed regulacją gaźnika należy go oczyścić lub wymienić na nowy). Jeżeli wykonamy regulacje na brudnym filtrze powietrza...
kolejno ( po czyszczeniu) -reset mapy uczącej bloku IAC -ustawienie obrotów biegu jałowego mam prośbę-nie pytaj jakim sofcikiem i jakim fejsikiem, ok?
Jak mnie pamięć nie myli to żadnej regulacji w postaci "łezek " tam nie było, całość była kalibrowana w fabryce. Są tam dwie ścieżki, jedna do wolnych obrotów pokrywająca zakres pracy nastawnika wolnych obrotów, i druga do reszty. Może zestyk biegu jałowego nie daje sygnału.
Witam Miałem te same problemy oprócz czekania na odpalenie. Konieczna jest regulacja gaźnika zwiększając dawkę paliwa śrubką. Oraz ustawienie obrotów biegu jałowego do ok 2400. Problemy powinny zniknąć. A czy czasem nie masz go jeszcze na dotarciu? Często tak się dzieje i nawet odpowiednia regulacja nie przynosi wymaganego efektu. Akurat u mnie to minęło....
Witam. Posiadam Skodę Octavię z 2011r z silnikiem benzynowym wolnossącym 8 zaworowym 1,6MPI z oznaczeniem BSE. Znany problem w tym silniku (montowanym zresztą też w Audi, Seat itd) to niski obroty biegu jałowego (650rpm). Trzęsie budą, gorzej si zbiera itd. Niestety, żeby ustawić "po bożemu" obroty w moim silniku (BSE), trzeba dysponować kodem logowania,...
Znalazłem coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/8683661800_1...
Zobacz czy nie jest wyklepany ten odbojnik od zamknięcia klapki. Masz miernik, zmierzył byś napięcie TPS w spoczynku, jak radził (at)robokop . Pomijając udziwnione adaptacje, u mnie w innym samochodzie, winną była sama przepustnica, jej luźna już na łożyskach klapka. W/g tutejszej starej teorii, pęd powietrza napiera na klapkę, ta się rusza, ruszając...
Witam Mam pytanie może ktoś zna na nie odpowiedź: W moim Scenicu III z 2010r 1.9 DCI jak silnik "schodzi z obrotów" to obroty spadają jakby niżej po czym się stabilizują. Podłączyłem CLIP, żadnych błędów jest taki parametr "obroty silnika" - tu oczywiście wartość zmierzona rzeczywista "żądane obroty biegu jałowego" - tu wartości się zmieniają od 900...
Tyle że to jest Suzuki i ich nietypowe rozwiązanie układu dolotowego - symetryk z dodatkową membraną. Na niskich obrotach nie będzie to równo chodzić, a pojawią cechy charakterystyczne jak np. w starych Rometach, m.in. wzbogacenie mieszanki przez wielokrotny przelot ładunku przez gaźnik. Dlatego nie wiem czy dysza biegu jałowego jest tutaj prawidłowa,...
Ja byłbym raczej ostrożny w ferowaniu wyroków, co jest przydatne, a co nie, i to w przypadku, kiedy takie wskażniki są też montowane fabrycznie. Mówienie o nieprzydatności poprostu świadczy o nie dokładnej znajomości problemu do samego końca. Kto porusza się za pomocą silniczków 1,0, 1,2, 1,4, czy nawet 1,6, to rzeczywiście taki wskażnik może być nie...
Ma ktoś procedurę regulacyjną do GF silnik 2,0? Chodzi o : -napięcie TPS przy puszczonej przepustnicy -bazowe ustawienie przepustnicy -procedura ustawienia biegu jałowego wkrętem regulacyjnym kanału obejściowego przepustnicy W samochodzie w gniazdku nie ma już pinów TEN i FEN Dodano po 4 Ludzie, przeciez piszę do fachowców, ten parametr, ten podświetlony,...
Witam problem polega na tym że nie moge ustawić biegu jałowego w moim charcie. Romet ma podniesioną przepustnice prawie do połowy za pomocą napinacz linki gazu (bo śruba regulacyjna nie daje takiej możliwości) próbowałem regulacji iglicy przepustnicy, brak rezultatu nie wchodzi na obroty, na niskich dławi się. Simeringi zostały zmienione na nowe. A...
Niedawno robiłem taką mazdę znajomemu tylko tam problemem były za wysokie obroty na biegu jałowym. To co u ciebie jest to może być źle ustawiony zapłon. Obroty biegu jałowego w trybie serwisowym powinny trzymać na ok. 800obr,/min. Trzeba ustawić obroty biegu jałowego. Jeśli nie ma innych usterek, należy ustawić potencjometr położenie przepustnicy (TPS)....
Ostatnio chciałem wyregulować instalację LPG 2. gen (bez krokowca, z registrem). Zablokowałem kanał biegu jałowego poprzez ustawienie silnika krokowego ECU w pozycji maksymalnie wysuniętej i odłączyłem od niego wtyczkę. Chciałem żeby gaz szedł przez gardziel przepustnicy bez udziału kanału jałowych obrotów. Przy 3k obrotów silnika regulacja membraną...
Witam Dobrałem się ostatnio do silnika w samochodzie znajomego .Ma on obroty biegu jałowego na poziomie 1600-1800 !!!!!! Siedzi tam monowtrysk RENIX. Sam posiadam silnik 1,7 na identycznym wtrysku . Moze napisze co zostało sprawdzone /podstawione : MAP sensor ,podstawiony z mojego silnika - objawy bez zmian Czujniki temperatury mieszanki i silnika ,podstawione...
Koledzy mam problem z tą audicą. Mianowicie w aucie faluja obrotu w przedziale 1800. Zmieniłem czujnik temperatury płynu. Sprawdziłem ustawienie TPS-a. Zrobiłem adaptacje sterownika. Było ok. Silnik pracował równo na 900 obr. A po zgaszeniu i ponownym odpaleniu zas silnik wkreca sie na 1800 obrotów i czasem przerywa. Podmieniałem nastawnik biegu jałowego...
Wszystkie Hondy civic 4 generacji (te z wtryskiem PGM-Fi) mają lampkę samodiagnostyki umiejscowioną w tablicy wskaźników oraz czerwoną diodę LED zamontowaną w urządzeniu sterującym . Po włączeniu zapłonu lampka ostrzegawcza samodiagnostyki zaczyna świecić w celu sprawdzenia żarówki. Po kilku sekundach powinna przestać świecić.. Jeśli lampka zaświeci...
Jeśli ma ALDL to można kody wybłyskać (za darmo). Jeśli coś ma w pamięci może naprowadzi na usterkę. Krokowy zamontowany z uszczelką? Nie przesunął się osiowo przy montażu? Sprawdziłbym jeszcze ciągłość przewodów od sterownika do silnika krokowego, czy obie pary przy wtyczce sterownika pokazują rezystancję przy podpiętej wtyczce silnika krokowego
mariot 123 akurat tak sie sklada ze zakladam gaz juz prawie 7 lat i mam jakies pojecie na ten temat wiec najpierw sie dowiedz dokladnie a potem pisz bo widze ze wiele ludzi nic niewie a pisze tylko swoje madrosci i to co uslyszeli bez komentarza
Kolego, jest ustawienie wolnych obrotów.
a coś konkretnego
Możliwe że gaźnik ma nie do końca dobrze wyregulowany skład mieszanki biegu jałowego. Nie można ustawić obrotów biegu jałowego zgodnie ze serwisówką — na zimnym ma za niskie obroty, a na rozgrzanym silniku za wysokie. Tak jakby był wyregulowany za ubogo. Tylko że jakiś skośnooki członek w fabryce „Hujai” ustawił gaźnik na stałe. Dysza regulacyjna z...
Ja miałem zasilanie na monowtrysku i tam czujnik jest podłączony bezpośrednio pod alternator,raz mi się wypiął i nie zauważyłem tego miałem podobną sytuacje z obrotami tylko u mnie jeszcze był problem że na zimnym silniku ciężko zapalał .Po wpięciu tego kabelka wszystko wróciło do normy.
OK, gdyby nie wzrosły po zwarciu pinów, jak sprawdzić tą instalację, proszę o podpowiedź. Dodam: Spróbowaliśmy za pomocą komputera ustawić obroty biegu jałowego 850, jest znaczna poprawa, przy skręcie kierownicą jest znacznie lepiej, nie spada tak z obrotów, tylko się zastanawiam czy 850 obrotów to troszkę nie za dużo ? Jak pan myśli, czy zostawić te...
Taki objaw będzie gdy będzie ustawiona za uboga mieszanka. Ten kto ci wymieniał komputer nie przyłożył się do tego, ustawil bieg jałowy a nie ustawił składu przy wyższych obrotach. Nie wiem jaki masz reduktor ale powinieneś jeszcze raz jechac na regulację. Diagnoza: silnik atuatora pracuje na zbyt wysokich wartościach, przypuszczalnie na biegu jałowym...
Sprawdź ustawienie rozrządu i pompy. W załączniku masz instrukcje
W P11.144 autoadaptacja zazwyczaj nie pomaga. Po wyczyszczeniu przepustnicy trzeba skorygować ustawienie śrubki ograniczającej domykanie przepustnicy. Wyczyszczona przesłona nie domyka przepływu i stąd podwyższone obroty biegu jałowego.
spróbuj przeregulować gażnik 1. Ustaw przepustnicę tak aby obroty doszły do ok.2 tys. 2.Teraz kręć składem mieszanki (to co nazywasz regulacją powietrza) tak aby uzyskać początek jak najwyższych obrotów. 3.Zmiejsz kąt przepustnicy do uzyskania odpowiednich obr/biegu jałowego. Jest to ustawienie wmiarę poprawne . Zakładam , że gażnik jest czysty
Witam serdecznie Szukam czegoś na wzór tempomatu jak w ciężarówkach (nie wiem jak jest w osobówkach), ale żeby naciśnięcie sprzęgła czy hamulca nie rozłączało jego działania, czyli ustawiam na postoju np. 1000 obr/min i mam takie obroty do momentu jak sam ich nie zmniejszę. Już wyjaśniam po co - autkiem jeździ żonka po mieście, często z klimą i ciągle...
Odgrzebię stary temat. Z tymi wolnymi obrotami tak ma być i masz dobrze. Regulację biegu jałowego jak robisz to najpierw musisz odpiąć wtyczkę od przepustnicy i auto przegazować kilka razy w zakresie 2000-3000 rpm a następnie ustawić obroty biegu jałowego.
Witam. Mam problem z simsonem. Simson jest oryginalny, żaden tuning. Jeżeli był juz taki temat to przepraszam, nie znalazłem. Mianowicie problem jest taki ze nie moge ustawić obrotów biegu jałowego. Czyściłem wszystko. Swieca koloru "kawa z mlekiem" więc zapłon jest w porządku. Iglica na odpowiednim miejscu. Tłumik nie zapchany. Gdy ustawiam katalogowo...
Spróbuj ustawić obroty biegu jałowego na śrubie przy lince, tam gdzie masz mono-wtrysk. Może masz linkę z gazu za bardzo naciągniętą i trzeba zwiększyć jej długość śrubą regulacyjną na lince przy mono-wtrysku.
Ten gaźnik jest nie dostrajany, jedynie można sobie w niej ustawić obroty biegu jałowego, tak ja w poście wyżej może problem jest w nieszczelności i na zimnym silniku są takie efekty.
Wszystko zostało wymienione na nowe dwa miesiące temu, właśnie dlatego że nie można było ustawić obrotów na biegu jałowym. W prawdzie niepotrzebnie, bo nic to nie pomogło.
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Szanowni grupowicze, czy ktoś z Panów posiada specyfikację obrotów husqvarna 51 na biegu jałowym, oraz max obroty podczas pracy, zakupiłem obrotomierz i nie wiem jakie ustawić obroty. Pozdrawiam serdecznie grupę.
Za wcześnie ustawiony kąt wtrysku daje takie rezultaty, możesz też mieć niesprawny, lejący jeden wtryskiwacz.
Drgania tego silnika na beigu jałowym są "normalne" . Producent ustawił bardzo niskie obroty biegu jałowego.
Być może zbyt niskie obroty silnika powodują, że przy niewielkim obciążeniu częstotliwość generowanego prądu wynosi jednak mniej niż 50Hz. Dopiero większe obciążenie (np. 1kW) wymusza podwyższone obroty silnika i wówczas jest na wyjściu te 50. Jeżeli tak jest to należałoby ustawić obroty biegu jałowego silnika na odpowiednim poziomie. Jeżeli urządzenie...
Nie mam .To jest z oryginalnej książki od magnum dxi.Powinno zadziałać .Jak nie to jedż na komputer powinni ustawić diagiem ale spróbuj jeszcze raz na spokojnie ,pamiętaj o wciśnięciu i puszczeniu pedału hamulca bądz sprzęgła.
Spróbuję trochę poprawić informacje - bardzo dziękuję za odpowiedzi. Silnik jest mały i prosty. Ma 16 KM (teoretycznie), dołożyłem mu masy na kole zamachowym, więc ma troszkę więcej. Silnik to Kubota d722, diesel, prosty i mały. Ponieważ prostota na morzu jest najważniejszym elementem, silnik nie posiada żadnej automatyki. Sam ręcznie ustawiłem obroty...
1.Ustaw poziom paliwa: _Do uszczelki pływak ma mieć 7mm /+/_ 0.25 mm/Najlepiej wziąc wiertło o średnicy 7 mm i nim posługiwać sie przy wyznaczeniu odległosci douszczelki , trzeba dogiac jezyczek pływaka gdy jest inny wymiar. _Maksymalna odległosc pływaka od uszczelki powinna wynosic 14,75 mm -15,25mm Skok pływaka powinien wynosic 8,0 mm 2.Zeby ustawic...
Nie, nie ma szans nawet techem ustawić pożądanie jałowe 1200 obr. Masz jakąś anomalie (np złe wskazanie z ECT) lub inna przypadłość, np wskazanie włączony klimatyzator i sterownik sam ustawił takie pożądanie. Techem2 tam wiele nie zdziałasz, może nawet się nie połączy, lepiej Techem1
Masz chyba z niskie ustawione obroty silnika na biegu jałowym. Jeżeli są prawidłowo ustawione to tylko i wyłącznie poduszki pod silnikiem do wymiany.
Dziękuje kolego. Ten schemat już bardzo pomoże w temacie. gdyby nie udało mi się rozszyfrować w weekend oznaczeń kabelków odezwę się na pewno. a czy orientujesz się może czy da się w Scani R 420 HPI 2006r ustawić obroty biegu jałowego na troszkę wyższe ? Mam procedurę która zadziałała w Scani serii 4 HPI ale w R nie działa. Jest jakaś inna czy tylko...
widocznie masz ustawiona za niskie obroty biegu jałowego
Cylinder OK. Problem rozwiązany. I mam nadzieję, że na stałe. Otóż na początku gaźnik był źle ustawiony. Podawał chyba za małą dawkę paliwa. Dziś na spokojnie od początku zrobiłem naciąg linki gazu, ustawiłem śrubą obroty biegu jałowego i potem dodając co chwilę gazu regulowałem śrubą na gaźniku co pół lub mniej obrotu śruby i w końcu udało się. Wcześniej...
W tych tańszych instalacjach to jest bardziej dla picu. Działanie jest zbyt wolne, praktycznie tylko na wolnych obrotach cokolwiek to reguluje. Można łatwiej ustawić mieszankę dla obciążonego silnika, a na biegu jałowym sobie zuboży, bo na I generacji na biegu jałowym jest za bogato, a podczas jazdy ok, albo na jałowym ok, a podczas jazdy za ubogo....
ustawienie biegu jałowego zwiększenie obrotów biegu jałowego regulator obrotów biegu jałowego
bosch programator tranzystor agregat napięcie pompa przez stycznik
Bezpiecznik pompy paliwa i przekaźnika VW LT 2.5 2002 Jak założyć pokrętło do kuchenki Amica?