http://obrazki.elektroda.net/64_12267164... Tam na obrazku masz pokazane co i jak
Zrobisz to podłączając komputer pod samochód.
Może coś jest zepsute że ma takie obroty, filtr paliwa i zbiornik OK? wkręca się na obroty normalnie nie kopci za bardzo?
Albo nie bawić się w kombinowanie w przerabianie kół pasowych i zwiększyć minimalnie obroty biegu jałowego i po zawodach. Ciągnik służy do pracy a nie do stania w korkach w mieście na wolnych obrotach :D
Witam wszystkich. Mam Vag-a w starej polskiej wersji1.05. Kupiłem go tak dla siebie razem z interfejsem i nie za bardzo sobie z nim radzę ( interfejs grupy VW). Chciałem zwiększyć obroty silnika na biegu jałowym. Sprawdzam błędy w silniku potem wchodzę w adaptację i co dalej. Z tego co się zorientowałem trzeba coś wpisywać ale ja nie znam kodów. Ten...
jeżeli 1300 W to przy 14V masz prawie 100A to raczej oryginalny alternator nie da rady chyba że ta moc będzie pobierana w niedługim czasie ale i tak dał bym większy alternator jakieś 150 lub 180 A i wtedy większy akumulator żeby dał radę na postoju a zwiększenie obrotów biegu jałowego to dobry pomysł stare mietki tak miały żeby się szybciej nagrzewały...
Czytam ten post i widzę że dużo już sprawdziliście. Nurtuje mnie jedna rzecz , czy w tym pojaździe na pewno jest czujnik ciśnienia czy jeszcze zwykły mechaniczny presostat. Gdyby ciśnienie odczytywane przez komputer wtrysku było 0 Bar to klima by się nie włączyła, a podobno pracuje normalnie (sic!)( to poza konkursem) . Moja podpowiedź jest taka: zajechać...
Renault panowie i co dalej?
Podłaczyć się Vag Comem do sterownika silnika.Potem zalogować się kodem 12233.Następnie przejść do adaptacji.Kanał 1.Zwiększając wartość w kanale uzyskasz zwiększenie obrotów biegu jałowego.
Witam, szukam loginu do sterownika silnika w Polo 6N AER. Potrzebuję trochę zwiększyć obroty biegu jałowego. Pozdrawiam, Bartosz
Witam Ma ktoś może jakiś pomysł jak zwiększyć obroty silnika na biegu jałowym? VW Golf 4 1.6 Benzyna silnik 1,6 FSI. Mam obroty 600-620 na biegu jałowym, czy można zwiększyć do 800-900?
Gdybyś zrobił jak radzi elektrit dawno zapomniałbyś o problemie-twoj problem to standart w tym silniku.
Diagnoza odbywa się Clip-em. Zwiększone obroty biegu jałowego występują tylko podczas jazdy a wtedy brak możliwości podglądu parametrów.
W moim przypadku pomogło zwiększenie obrotów pilarki na biegu jałowym, zwiększyłem o niecałe pół obrotu i pilarka już nie gaśnie po puszczeniu gazu. Zobaczymy jak będzie na wiosnę. A pytanie z innej strony, można pilarkę trzymać w pomieszczeniu gdzie jest 0 stopni lub mniej ?
?? tak mi się wydaj bo komp od lpg odcina zasilanie i daje gaz ale ju,z sama niewiem wiec jak to jest? Tzw. "ssanie", jeśli w ogóle można to tak nazwać - bardziej prawidłowo trzeba byłoby to nazwać sterowaniem zimnego silnika przez ECU - we wtryskowych układach zasilania benzyną na zimnym silniku, korzystając z sygnałów odpowiednich czujników temperatury,...
Silniki pojemności 1.0 mają ten czujnik w pompie wspomagania ,a dokładniej w śrubie łączącej pompę z przewodem wyjściowym z pompy. Zadanie -zwiększenie obrotów silnika przy max. skręcie na biegu jałowym.
Wygląda na typową chińską konstrukcję, ale z pozmienianymi plastikami. Katalog Einhell nie uwzględnia żadnych części zamiennych do tego silnika, tylko kompletny silnik. Zjawisko odbicia przy rozruchu może być wzmożone nieprawidłową regulacją gaźnika — zbyt mocno zwiększone obroty biegu jałowego, skład mieszanki + regulacja przepustnicy. W tym silniku...
Do tej pory wydawało mi się że ten czujnik wpływa tylko na wzbogacenie dawki paliwa i zwiększone obroty biegu jałowego (wartość wymagana obrotów - ta do której obroty sa regulowane) Jeżeli wpływa na zapłon to przy instalacji II generacji ma to jaknajbardziej sens. Były też w sprzedaży takie elementy dodatkowe instalacji, nazwywały się wariatory i służyły...
Cylinder 2 jest rozpoznany jako słabszy i jest zwiększona dawka by wyrównać obroty biegu jałowego twz,regulacja spoczynkowa.Sterownik próbuje regulować ale jak widzisz mu się nie udaje,czyli coś nie tak z tym garem.Zajrzyj jeszcze w grupę 18 i zobacz co tam słychać.Jak sam grzebiesz to zamień pompki miejscami np.2 na 1 i zobacz czy dolegliwości przeniosą...
Ładowania nie mierzy się na obrotach biegu jałowego. To nie samochód. Potrzebne jest zwiększenie obrotów do ok. 5000 RPM.
Rzeczywiscie nie ma tam tzw. silnika krokowego lecz zawór obejściowy powietrza sterowany elektrycznie ( bypass). Problem zwiększonych obrotów biegu jałowego może byc spowodowany podwieszaniem się klapy spiętrzającej. Występuje to zwłaszcza gdy jeździmy na gazie i czasem nastąpi wybuch w kolektor dolotowy. Może to być również spowodowane nieszczelnością...
Witam, widzę że temat umarł, ale być może ktoś jednak pomoże. Od kilku dni poszukuję loginu do 1.4 16V 100KM BBZ w celu zwiększenia obrotów silnika na biegu jałowym. Z góry dziękuję za wszelkie sugestie.
Musisz koło dokręcić do oporu, widocznie są już jakieś defekty na wale i stożku koła, spiłowałeś je? Koło można dokręcić przytrzymując za śrubę od kół pasowych i kręcąc tę od koła zamachowego. Gaźnik reguluje się na 3000 - 3200 obr max i 1900- 2200 obr jałowych. Regulacja powinna znajdować się przy regulatorze za gaźnikiem, śrubami na regulatorze można...
Witam, Tak jak w temacie: VW Polo, 1.2 v6, 2004(model 2005), silnik AWD lub BMD... Interfejs: Interfejs VAG USB KKL + OBD2 + OBD1 +piny... Po podpięciu, pokazuje obroty 704 ob r/min. Mieszkam na wulkanicznej Wyspie, kupiłem autko za "małą" kasę i chciałbym zwiększyć obroty biegu jałowego...Kupiony z Full NEW Alternator, który nie ładuje na obrotach...
Odnośnie falujących obrotów, to może nieco zwiększ obroty biegu jałowego (wkręt na śrubokręt krzyżak). Dysze muszą być drożne, filtr powietrza czysty i uszczelki gaźnikowe raczej nowe (po takim przestoju) a gaźnik starannie/równomiernie dokręcony. W tym typie gaźnika niewiele można poregulować, zwróć uwagę na sprężynki gaźnikowe tj. ich prawidłowe zamocowanie...
Z uszkodzonymi uszczelniaczami raczej byłby problem z odpaleniem zimnego silnika oraz zwiększeniem obrotów biegu jałowego po rozgrzaniu silnika lub ich niestabilnością. Niektóre gaźniki posiadają pompkę przyśpieszającą, można to poznać po otworze w korpusie z widoczną ośką przepustnicy. Tam padają oringi na tłoczku, wtedy są ogólne różnorodne problemy...
Witam, mam za małe obroty silnika i chcę je zwiększyć tylko gdzie jest ta śrubka w gaźniku. A ile powinno być obrotów na biegu jałowym.
Witam, Chciałbym jeszcze zapytać, czy przy problem z wiązką nie powinny pływać korekty na pompowtryskiwaczach i dlaczego problem nie występuje na zimnym silniku? Pożyczyłem sprzęt do diagnozy, przeanalizowałem logi i nie ma do czego doczepić się (korekty są cały czas na tym samym poziomie: -0,09; -0,05; 0,24; -0,09). Znalazłem jakiś półśrodek na powyższy...
A moim skromnym zdaniem uważam że nie powinno tak być. Owszem podczas dużego obciążenia spada napięcie ładowania ale powinno się wahać 13,6 - 13,9V ( około ) - na biegu jałowym , tak przynajmniej było w moich VW , tyle że to były Diesle. Inna sprawa że faktycznie dziwne że sterownik nie podbija obrotów silnika po załączeniu klimy a myślę że powinien....
Sygnał do zwiększenia obrotów biegu jałowego po włączniu sprężarki. Informacja o konieczności rozłączenia sprężarki w chwili nagłego zapotrzebowania na moc silnika.
6. można lekko podkręcić śrubę regulującą zamknięcie przepustnicy (może przy regulacji gazu źle ustawiono i za bardzo się zamyka) a jak już "podkręcisz"to poszukaj nowej albo znajdź serwis i kogoś kto będzie wiedział jak to ustawić!! Jak ktoś będzie kręcił bezmyślnie to na pewno. Chodzi o wkręcenie śruby o ćwierć do pół obrotu. Spowoduje to zwiększenie...
Witam, jak w temacie. Opel Astra 1 F, urwało się mocowanie przekaźnika rozłączania wtrysku podczas pracy na LPG. Przekaźnik rozłączał niewłaściwy przewód - przewód nr. 15 [url=http://leo.wsinf.edu.pl/~szumigt/As... schemat zasilanie układu zapłonowego zamiast sygnał masy z ECU, zwarło go do masy pojazdu, wypaliło wiązki...
Silnik 1,6 w golfie 3, więc pewnie AEE, bliźniaczy z 1,4 AEX. Stare czasy i nie pamiętam tych grzmotów już, ale: -hall mocowany jest na dwie śrubki w aparacie, i nie da się go inaczej zamontować. -cały aparat da się zamontować źle, rysa na obudowie na którą celuje palec to podstawa -po zamontowaniu BEZWGLENIE KONIECZNE ustawienie kąta wyprzedzenia zapłonu....
Jesli stary czujnik miał przerwe to auto pracowało jak by temperatura otoczenia była bardzo niska, i dlatego były zwiększone obroty.
Więc zakładając, że są światła z akumulatora to musi być stator z uzwojeniem bezmasowym oraz regulator napięcia do niego dostosowany (mierząc miernikiem - wewnątrz mostek Graetza). Ładowania nie odczujesz na obrotach biegu jałowego, pojawią dopiero przy zwiększeniu obrotów odpowiadających podczas normalnej jeździe. W miejscu głównego bezpiecznika podłącz...
"samochodach z elektronicznie sterowanym wtryskiem nie ma żadnego ssania" Myślę że tu się kolego mylisz. Jak twoim zdaniem przy zimnym silniku jest wzbogacana mieszanka? I jak się to nazywa? Otwarciem dodatkowego kanału powietrznego i paliwowego, ewentualnie przymknięciem dodatkowej przepustnicy nad zwężką Venturiego i zwiększeniem obrotów biegu jałowego?...
Panowie, w ostatni zaczęły się zwiększać obroty na biegu jałowym. To musi być powiązane z błędem katalizatora, ponieważ kiedy kasuje błąd, po raz kolejny on wyskakuje po zwiększeniu się obrotów na biegu jałowym. Moim ostatnim pomysłem była wymiana czujnika temperatury cieczy chłodzącej. Niestety nie pomogło. Macie jeszcze jakieś pomysły?
Witam. Silnik 1,5 3SZ-VE.2006r. Sprzęgło kompresora i wentylator chłodnicy załączają się po zwiększeniu obrotów poza bieg jałowy. Na wolnych obrotach nie pracują. Czy to norma w tym wozie,czy mam szukać usterki? W sterowniku silnika błędów brak,parametry wydają się być ok.
Witam. Pacjent AUDI 80 B4 92' silnik 2.0 8v 115km, kod silnika ABK. Samochód posiada instalację sekwencyjną. Problemem są zbyt niskie obroty na biegu jałowym, czy to zimny czy ciepły silnik. Obroty rzędu 400-500. Problem na gazie i na benzynie.
W którym miejscu w Man-Catsie da się skorygować obroty silnika dla biegu jałowego ?
Witam. W aucie Skoda Octavia I 1.9 TDI 110 KM mam nierówną prace silnika, głownie gdy już złapie temperaturę pracy, wtedy zaczyna się poszarpywanie i nierówna praca silnika na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty do około 1 tys. to chodzi równo. Dzięki z góry za wszelkie sugestie.
Po odłączeniu (wymianie na nowy) akumulatora w mojej Lagunie 2.0RT '97. Silnik zwiększył sobie obroty biegu jałowego do ok 2000 obr/min. Już dwa razy to miałem jak wyjeżdżałem z serwisu. Wtedy mówiono mi że komputer musi się "nauczyć". Rzeczywiście po przejechaniu ok 100km problem znikał (ale obroty i tak wariowały czasami). Ale trapi mnie jedno. Przecież...
Opel Astra G, 2002r., benzyna 1.6 16v z gazem. Zwiększyły się obroty biegu jałowego na około 1500 - 1800 obr/min. Poprzednio były w granicach 800 obr/min i były stabilne. Odczytałem błędy: PO443 i PO110. Ciężko jest uruchomić silnik. Trzeba pokręcić 5-6 sekund i silnik się uruchamia. Z początku są bardzo niestabilne obroty (około 300 - 1200 obr/min)...
Przyczyną mogą być obroty biegu jałowego. Na okres letni dobrze byłoby je nieznacznie zwiększyć np. o 50-100 /min. ( o ile łatwo się to da zrobić ) .
Kąt wtrysku pokazuje w normie ale mnie dziwi trochę fakt że pokazuje na dolnej skali 110°C a powinno chyba być ok 90°C no i te 110°C pokazuje temp. paliwa. Sprawdzę ciśnienie na cylindrach ale teraz za bardzo nie mam jak. a to co doradzacie jaki olej wlać ?Normalny z dodatkiem takim jak ceramizer czy jakiś lepszy? Dodam ze po wlaniu płynu do czyszczenia...
Takie zachowanie jest możliwe w warunkach zwiększonego zapotrzebowania na energię elektryczną. Wydajność alternatora na obrotach biegu jałowego jest niższa niż przy obrotach eksploatacyjnych silnika. Mogły być włączone prądożerne urządzenia takie jak np. świece żarowe, podgrzewacz płynu, ogrzewana tylna ew. przednia szyba, wentylacja i wentylator chłodnicy,...
podobno jest tam dwumasowe koło zamachowe i ono powoduje drgania na biegu jałowym
Witam Ponieważ zacząłem jeździć ostatnio różnymi samochodami zaczęło mnie denerwować, że jak wsiądę do swojego to mam na początku problem z wyczuciem ile gazu dawać przy ruszaniu. I tu wpadłem na pomysł, że mógłbym zwiększyć sobie obroty biegu jałowego do powiedzmy 1k RPM tak jak to jest na ,,ssaniu'' i tym sposobem nie gazować przy ruszaniu. Teraz...
Kolejny specjalista mechanik stroiciel gaźników się znalazł, dla którego regulacja tuningowego gaźnika polega na pokręceniu dyszą powietrza/mieszanki biegu jałowego i ustawieniu obrotów biegu jałowego. Ewentualnie przestawienia zapinki na iglicy obciążenia częściowego. Życzę powodzenia.
Czas trochę spustoszył moją wiedzę w zakresie maszyn ale uważam, że słusznie obawiasz się zmniejszenia sprawności układu. Borykając się z takim problemem obawiałbym się stanu nasycenia obwodów magnetycznych wirnika. Skoro liczono go na 24V to znaczy, że przyjęto jakąś wartość indukcji w rdzeniu pozostawiając lekki zapas. Zresztą podobnie jest w transformatorze....
Dzień dobry Do przewozu niewielkich ilości artykułów spożywczych w samochodzie dostawczym, zaplanowałem zakup średniej wielkości lodówki (ok. 120cm wys.) i podłączenie jej do przetwornicy DC/AC (pełny sinus). Zakupiłem przetwornicę firmy VOLT o mocy ciągłej 800W, mocy max 1000W i napięciu wyj. 230V/10 50Hz/0.5. Lodówka ma agregat o mocy ok. 150W. Kable...
Dziś udało mi się poświęcić trochę czasu dla Corsy. Wymieniłem stare świece na nowe NGK. Po odpaleniu niestety problem był taki jak wcześniej. Dodatkowo zauważyłem dwie rzeczy: Zaraz po odpaleniu silnik przez pewien moment silnik pracuje dobrze dopiero później zaczyna nim falować. Po włączeniu klimatyzacji silnik pracuje idealnie i nawet przestają migać...
Potrzebny Tech2.Robi się nową nastawę (programowanie) obrotów biegu jałowego. Można ustawić od 600 do 950 rpm.
Witam mam pytanie otóż jestem posiadaczem seata toledo z 93 roku niestety moja seacina nie posiada obrotomierza , postanowiłem wiec kupić licznik z obrotomierzem .Z czego co wiem to licznik z benzyny i pokazuje 5 tys. obrotów na biegu jałowym, gdy zwiększę obroty obrotomierz przekręca się nienaturalnie w dół. czy jest jakiś sposób by obrotomierz z benzyny...
Witam od kilku lat walczę z P 605 z silnikiem XUJ10A2 fabrycznie bez katalizatora i lambdy, ze sterownikiem ECU Magneti Marelli. Mam zamontowaną kilka lat temu instalację pierwszej generacji, to znaczy zwykły parownik firmy EMMEGAS, centralka z przełącznikiem w kabinie odpowiedzialna za przełączanie benzyny na LPG po osiągnięciu około 2000 obrotów,...
piotrek0207 napisał: pkorol napisał: Hamowanie i napędzanie odbywa za pomocą paska alternatora Czytałem o tym już, że chcesz użyć paska. Chodzi mi o to , że w tym całym łańcuchu w którym przepływa energia z kół do twojego silnika BLDC czy alternatora masz po drodze taką ciężką maszynerię jak silnik spalinowy, jego bezwładność, sprężanie. Zanim ta energia...
Witam!!! Jak wyregulować gaźnik po wymianie pierścieni tłokowych, czy ustawić normalne obroty na biegu jałowym czy powinny być zwiększone? Jaką mieszankę zastosować 1:50 czy też dać więcej oleju ?
Posiadam także polski vag, vag com release 409.1S i 311.2 da rade zwiększyć obroty którymś z tych?
Witam, mam Astrę J 2012 1.4 Turbo 120 KM, problem polegał na wyskoczeniu błędu P0171 (uboga mieszanka), a następnie obroty na biegu jałowym podnosiły się do poziomu 1500 obr/min, zauważyłem również zwiększone zużycie paliwa. Okazało się, że czujnik oparów benzyny zbiornika, który najprawdopodobniej (nie jestem specjalistą, a taką informację dostałem...
A sprawdź może lądowanie? Czy czasem regulator nie zwariował i może sterownik elektryki coś odcina… zwiększenie obrotów o te 200 może powodować wzrost napięcia na alternatorze
Twoje parametry są prawidłowe, ale na dworze jest -8°C, więc opór czujnik się zwiększy.
Co do napięcia to z racji konstrukcji na biegu jałowym nie będzie ładowania, przy zwiększeniu obrotów do 2000 RPM będzie wyższe niż normalnie, ale przy wyższych musi być ograniczane do wartości 13.6-14.4V. Dalszy wzrost napięcia świadczy o uszkodzeniu tyrystorów ograniczających napięcie. Regulator z pewnością uszkodzony, ale przed wymianą na nowy przemierz...
Witam wszystkich. W moim audi wolne obroty od tygodnia utrzymują się na poz.1400 ,kod błyskowy wykazał że winien jest czujnik albo szwankuje połączenie od niego do sterownika, wymiana czujnika pomogła o tyle ze kod błyska teraz 4-4-4-4 , czyli nie znaleziono usterki, a obroty dalej stoją wysoko.Oczywiście w stanie zimnym do momentu nagrzania obroty...
a taka opcja jak podniesienie obrotów na biegu jałowym, przymknięcie zaworu EGR. zwiększenie dawki paliwa przy odpalaniu ?
Czynnika było 440 g po wypompowaniu, niestety nie zapisałem jak wyglądało ciśnienie przy zwiększonych obrotach silnika.
Jak powstaje celowa nieszczelność to ta wartość spada z tego względu, że silnik zwiększa obroty biegu jałowego (bo dostał powietrza), ale przepustnica jest zamknięta. Dlatego też nie ma szansy na to, że przy nieszczelności na drodze od przepustnicy do grzybków zaworów ssących silnik utrzymał prawidłowe niskie obroty biegu jałowego; no chyba, że ta powstanie...
Najbardziej to mi zależało na zwiększeniu troszeczkę biegu jałowego. Bo jak już odpalę to ładnie chodzi ale bez gazu gaśnie natychmiast. Chciałem zwiększyć troszkę bieg jałowy żeby nie gasła jak na chwilę sobie zdejmę szelki poprawić czy coś, ale rozumiem w tej kosie to ciężka sprawa będzie?
Czyli podejrzewać można nieszczelność skrzyni korbowej. Lepiej niech się wypowie inny specjalista wysokiej klasy. Ja nie miałem z tym sprzętem do czynienia. A na biegu jałowym działa to normalnie? Jak zwiększysz obroty silnika to już są problemy czy jak próbujesz jechać? Kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiony?
Generalnie trochę dziwne, że wyszło więcej niż 14.5V, dlatego też pisałem wcześniej, czy przypadkiem nie wzrasta wraz ze wzrostem obrotów?... Jeśli te 14.8V było na biegu jałowym, to warto sprawdzić czy po zwiększeniu obrotów napięcie jeszcze nie wzrośnie, zbyt duże (np po uszkodzeniu regulatora) też może kłopotów narobić.
Na wolnych obrotach klapka jest zamknięta całkowicie. Po zrobieniu otworu zauważalnie płynniejsze jest przechodzenie z biegu jałowego na wyższe obroty, a co za tym idzie szybciej się wkręca. Myślę, że jest to w sztuczny sposób zwiększenie ilości powietrza w mieszance na biegu jałowym. gobo
Tak ma być sonda ma zmieniać wartości ,zobacz co pokazuje sonda gdy silnik gaśnie i czy silniczek się otwiera czy zamyka. Reduktor raczej jest ok skoro silniczek pracuje w małym zakresie obrotów. Zwiększ zakres pracy silniczka dla biegu jałowego na +25 i -25 . Gdy zwiększyłeś PWA na 100 to silnik strzelał w filtr czy w tłumik?
Witam, od niedawna korzystam z programu PCMSCAN (pełna wersja) - interfejs elm327. Połączyłem się bez problemu, potrafię odczytać i kasować błędy, monitorować w czasie rzeczywistym obroty, temp. silnika itp. Posiadam Mazdę 6 benzyna 2.3l. z 2006r. Ostatnio mam problem z kontrolką check engine, po podłączeniu kompa odczytałem błąd P0303 "wypadanie zapłonu...
Witam posiadam Polo jak w Temacie. Objaw jest taki, że jak stoje sobie na światłach to czasami i nie ma reguły czy zimny czy ciepły w środku tak dudni jakby włożyć głowę do głośnika niskotonowego i włączyć. Nie można wysiedzieć w środku. Czasami dudni mocniej czasami słabiej, czasem chodzi tak jak powinien. Sprawdziłem wszyskie łapy silnika i gumy przy...
Podciśnienie w układzie dolotowym, taka wartość- 0,55 bar jest niemożliwa na obrotach biegu jałowego przy silniku o dobrej kondycji mechanicznej. Powinna być poniżej 0,40 bar. Taka wartość może była by realna kiedy samochód jedzie pod górę na stosunkowo wysokim biegu, silnik nie ma obrotów, ale jest dosyć mocno wciśnięty pedał gazu. Na mojego nosa w...
ładowanie masz bo jak zwiększysz obroty i lampka ładowania gaśnie to ładowanie jest w porządku . Podkrec mu obroty biegu jałowego i będzie wszystko oki
Można kombinować na różne sposoby, zwiększyć dopływ paliwa śrubką biegu jałowego i puścić jakoś trochę "lewego" powietrza do silnika z pominięciem przepustnicy np przez niewielki wywiercony otwór w krućcu łączącym gaźnik z silnikiem żeby owa iglica nie zaczęła się otwierać (wiercić tak żeby nie nasypać opiłków do środka). Nie wiem jaki to powinien być...
Witam.Mam problem z autem,tzn.:Po dłuższym postoju, strasznie telepie silnikiem i dość mocno dymi.Po paru minutach, zaczyna wszystko wracać do normy i tak jakby problem ustępuje.Na desce rozdzielczej, żadnych błędów.Podpinajac pod program diagnostyczny,Delphi e 150 również w sterowaniu komputera nie ma błędów.Po chwili pracy silnika w aucie zwiększają...
Problem rozwiązany Wypalenie filtra dpf (najpierw jazda, później już na postoju silnik zwiększył obroty, wentylatory zaczęły pracować i charakterystyczny zapach - trzymałem go na biegu jałowym 2,5k obr aż skończył) . Następnie zgodnie z procedurą opisaną na niemieckich forach dalsza jazda autostradowa - Obroty silnika w przedziale 1500, 2100obr. , skrzynia...
Błędna metoda. Silnik pracujący na obrotach biegu jałowego osiągnie najwyższe obroty przy kącie wyprzedzenia rzędu 20–30° przed GMP, co spowoduje że silnika będzie ciężko uruchomić. Jeżeli tak drastyczne zwiększenie kąta wyprzedzenia zapłonu poprawia osiągi silnika, przestaje kichać w gaźnik i strzelać w wydech, to oznacza że regulator odśrodkowy...
Jeśli zapłon będzie ok proponuje sprawdzić kompresje. Czasem zdarza się że na jałowym nie domyka zaworu przez co szarpie silnikiem, po zwiększeniu obrotów problem znika.
Prawdopodobna przyczyna to źle wyregulowany Korektor biegu jałowego. Są 2 śrubki do regulacji. Na biegu jałowym pokręć śrubką (tą usytuowaną niżej)tak aby zwiększyć obroty np: do 1200, natomiast śrubką (usytuowaną wyżej) ustawiasz obroty ok900. Wykonujesz jazdę testową, jeżeli się nic nie zmieniło to powtarzasz całość do skutku. (być może będzie trzeba...
Cześć! Mam problem, mianowicie falują mi obroty na biegu jałowym. Na filmiku falowanie na dobrze rozgrzanym silniku, po dłuższym postoju na biegu jałowym. Normalnie falowanie jest mniejsze ale jak auto dłużej chodzi na jałowym, to się pogarsza. Nie ma spadków mocy, ani zwiększonego spalania. Odczuwalne są nieznaczne wibracje auta. Błędów na komputerze...
dochodzi do 2000 obr później tak jakby ucięcie, zwiększy obroty-> ucięcie i tak wkoło?
Witam. Posiadam MB Sprintera 310 98 r. Autolaweta. Poprzedni właściciel powiedział, że sterownik od 312...? Od początku (mam go od maja 2015) podczas jazdy, jak i przyspieszania, słychać "cykanie" silnika. Najbardziej to słychać tak, jakby "pod lewarkiem zmiany biegów". Dodam, że nie słychać tego podczas postoju na biegu jałowym, tylko gdy zwiększę...
Panowie , teraz nie mam jak podjechać do mechanika. Ale mam nowy trop :) Dziś rano odpalam Golfika, silnik pracuje na biegu jałowym, zwiększyłem obroty i usłyszałałem bardzo głośny odgłos szumu tak takby tarcza sprzęgła, odrazu wcisnąłem pedał sprzęgła i natychmiast nastała cisza, puściłem pedał i dalej cisza. Wyjechałem dorazu do pracy i biegi chodzą...
Sprawa wydaje się dość oczywista. Prawdopodobnie uszkodzony jest reduktor (parownik) i wycieki gazu do podciśnienia powodują zwiększone zużycie gazu, a zbyt bogata mieszanka wpływają na niższe obroty biegu jałowego i gaśnięcie silnika przy wysprzęglaniu. Prawdopodonie wystarczy wymienić membranę w reduktorze i wszystko wróci do normy. Koszt membrany...
To nie silnik krokowy , wygląda na to że silnik jest dostaje za dużo gazu {problemu bym szukał w instalacji gazowej } tak w ogóle to na benzynie wszystko jest oki ? Weź odłącz akumulator i podłącz go po czasie 10min , w momencie jak przekręcisz pierwszy raz kluczyk na pozycję zapłon powinieneś usłyszeć pracę silniczka krokowego {takie terkanie } nie...
Nie wiem czy kolega rozwiązał już swój problem postaram się jakoś odpowiedzieć 1) Ma kolega całkowicie rozregulowany silnik bo czarny dym to najprawdopodobniej źle ustawiony zapłon ale i tak to nie pasuje do niczego Bo biały to woda, niebieski to olej ale czarnego nie spotkałem. Ustawianie zapłonu zależy od prędkości obrotowej. W żadnym przypadku NIE...
Mam mały problem z gazem. Otóż samochód sam zwiększa obroty na biegu jałowym. Po jakimś czasie stabilizują się one na normalnym poziomie. Obroty są różne 800, 1000,1200. Czasami są zwiększone parę chwil a czasami więcej. Dodawać gazu wtedy mogę. Tempomatem działa tylko w górę, niżej obroty nie schodzą. Wymieniłem potencjometr gazu, nic to nie dało....
Grzejnik zbudowany na warunki amerykanskie (240V 60Hz), zawiera element grzejny i silnik. Dokładniejszego sprawdzenia wymagają dane znamionowe samego silnika. Niektóre silniki dopuszczają pracę przy 50Hz lub 60Hz, ale warunki pracy mają podane jednoznacznie na tabliczce znamionowej. Jeśli to jest silnik indukcyjny jednofazowy, to przy zmianie warunków...
Nigdy w motocyklach nie ma ładowania akumulatora na obrotach biegu jałowego - za niskie napięcie generowane przez alternator. Należało włączyć światła, zwiększyć obroty silnika do 3-5 tys. i czekać aż napięcie na akumulatorze osiągnie 14.4V. Jeśli jest to możliwe, mierzyć przy tym prąd ładowania akumulatora miernikiem cęgowym do pomiaru prądu stałego...
Witam, Mój samochód to Volkswagen Polo 9n 1390 cm3, 80 KM Rok 2008 Podczas uruchamiania silnika na chwilę są zwiększone obroty silnika do 1100 obr/min. Potem podczas jazdy obroty spadają już do 700 na biegu jałowym. Ale już podczas postoju na światłach itp. włączają mi się kontrolki EPC i ESP, a silnik mocno trzęsie się i obroty są zwiększone do prawie...
Ja nie napisałem, że napięcie zależy od obrotów tylko wydajność, a dokładnie prąd. Alternator musi osiągną minimalne obroty dla wzbudzenia, a przy obrotach biegu jałowego silnika jego wydajność jest niska, przy dużym obciążeniu regulator napięcia nie da rady utrzymać wymaganego napięcia. Włączone światła, nawiew, świece żarowe, dogrzewasz, podgrzewanie...
Czy jak obroty na biegu jałowym odrobinę zwiększysz drgania ustępują? Spalanie trochę za wysokie jest - oczywiście mam nadzieję, że wyniki zużycia paliwa potwierdzasz kilkoma tankowaniami do pełna na tej samej stacji? Bo aż tak nie sugerowałbym się wskazaniami UKP. Wrzuć screen mapy ze staga. Rozrząd sprawdzić to jest moment w tym aucie więc możesz...
Zwykły woltomierz podłączony do akumulatora. Najpierw sprawdź bez świateł czy masz 14.4V następnie włącz światła. Zwiększ obroty, również powinno być 14.4V i tak w całym zakresie obrotów (nie licząc biegu jałowego, bo może mieć mniejszą wydajność prądową przy tak niskich obrotach). Jeśli będzie inaczej, to nie dobrze.
Moc zwiększyłem przez obróbkę map sterujących EMS. Ciężki temat trzeba się mocno wgryźć w problem. Wyskakują jakieś błędy EDC lub VECU ? po tym jak jest dobrze i zaczyna być słaby ? Zobacz jeszcze jakie jest spalanie na postoju ciepły silnik, normalnie powinno być 1/2 l na h. Przegazuj go mocno i zobacz czy po zdjęciu nogi z gazu spalanie spada przez...
Witam. Twoja konfiguracja Bingo-M nie jest optymalna. Sonda lambda powinna oscylować na wolnych obrotach (0,1 - 0,9 V), a nie stać na bogatej mieszance. Zmniejsz dawkę na reduktorze bądź przestaw wartość 'minimalnego otwarcia silnika krokowego na biegu jałowym' z -10 na -15 bądź więcej, żeby uzyskać prawidłowo oscylację sondy na wolnych obrotach (kwadracik...
http://obrazki.elektroda.pl/8081335300_1... Metodą prób i błędów doszedłem do takiej mapy zapłonu. Kąt położenie czujnika ustawiony jest na 27°. Odczuwalna poprawa pracy silnika na niskich obrotach(bieg jałowy) oraz większy moment obrotowy przy obrotach od 3000 do 6000 co pozwala na zwiększenie przyjemności jazdy w mieście, szczególnie przy...
Akurat byłem wpięty jak to się stało, wartości z potencjometrów pedału gazu były na minimalnych wartościach w momencie kiedy sam dał sobie 2000 obrotów. Czujnika sprzęgła nie ma bo z tego co wiem występuje tylko w autach z tempomatem. Sprawdź dawkowanie na jałowym, czasy otwarcia pomp Na co dokładnie zwracać uwagę? jakie powinny być prawidłowe wartości?...
Kombinowałem dzisiaj z tym kodowaniem i to nie przynosi pożądanych efektów. Dla kodowania 00143 obroty się nieco zwiększyły. Dla kodowania 00163 obroty spadły, ale nadal było nie tak jak być powinno Dla kodowania 00113 i 00123 obroty biegu jałowego były w granicach 200 a przy przegazówce ledwo dochodziły do 1000. Wnioskując nie jest to wina kodowania...
regulator obrotów biegu jałowego ustawienie obrotów biegu jałowego falowanie obrotów biegu jałowego
demontaż panelu zmywarki hamulce polonez cześci samsung
samsung wf70f5e0w2w telewizor sharp firmware
Opel Frontera A 2.4i C24NE – ustawienie aparatu zapłonowego, kąt 10° BTDC, ALDL, Motronic Morphy Richards Soup Maker – programowanie procesora, firmware, tryby pracy, ograniczenia