W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
elektrit próbowałeś kiedyś rozebrać taką rzecz? Nie wiem czy po rozkuciu i wydłubaniu będzie się to dało złożyć? Pozdr
Znalazłem zdjęcie, które zrobiłem klientowi jak wymieniałem wentylator w Peugeocie 407, regulator obrotów zaznaczyłem strzałką https://obrazki.elektroda.pl/7593436100_...
Samochód poszedł do ASO - okazało się, że jest uszkodzony regulator obrotów wentylatora chłodnicy.
Uszkodzony tranzystor w regulatorze obrotów silnika wentylatora,
Grzechu , nie pomyślałeś ,że aby Ci pomóc muszę stracić punkty aby pobrać zdjęcie? W tych sterownikach obrotów leciały przeważnie tranzystory - jest na forum jaki zamiennik , szukać!
Bezpieczniki na swoim miejscu i sprawne?? Co to za przewód "zasilający"; sam silnik dmuchawy czy też układ wykonawczy regulatora obrotów dmuchawy?
zacierający się wirnik silnika, ale najpierw do sprawdzenia bezpiecznik, regulator obrotów, włącznik nawiewu
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Uwalone tranzystory regulatora dmuchawy.
Regulatora samego sprawdzic nie można? Dodam że czasami na wolnych obrotach ma lekki spadek obrotów na chwilkę.
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
gdyby to byla pompaka paliwa to gasl by przy prze roznych obrotach sprawdz wtrski i wymien regulator.
Normalka, trzeba naprawić regulator obrotów, do wymiany tranzystory, było o tym na forum.
Moze przytkany regulator wysokiego cisnienia?
Podejrzewam że silnik dmuchawy jest już zużyty albo wtyki regulatora obrotów są nadpalone, szukaj za schowkiem po prawej stronie
ja bym nie sugerował się tym,że padła nazwa silniczek krokowy.Niestety dla wiekszości każdy regulator obrotów to silniczek krokowy.A ten regulator obejściowy to zawór suwakowy.
zacznij od najprostrzej czynnosci sprawdzenia i wyczyszczenia silniczka krokowego regulatora biegu jałowego
mam pytanie do Elektrit'a. dmuchawa przestała działać, wymieniłem tranzystory na BDX 66 i dział, tylko nie można jej wyłączyć, po zapaleniu samochodu i ustawieniu przełącznika regulatora jako wyłączony są małe obroty które można tylko zwiększać, co to może być
Witam, mój samochód podczas przyspieszania wydaje taki klęczący odgłos, jest to 2.0 HDi 136 KM, regulator paliwa założony nowy, wtryski sprawdzone na stole pobierniczym, na wolnych obrotach silnik normalnie chodzi.
Zobacz do jakiej wartości otwiera Ci się maksymalnie regulator ciśnienia w pompie CR w wykresach.
Regulator ciśnienia paliwa
Wirnik obraca się bardzo luźno, wszystko jest nasmarowane, komutator doprowadzony do kultury. Faktycznie komutator był uszkodzony, szczotki również, jedna tulejka wirnika też stawiała opór ale juz nie stawia :). Zgadzam się z tym że uszkodzony jest regulator obrotów dmuchawy i zastanawiam się jak go naprawić. Z tego co widzę to prąd jaki płynie podczas...
(Regulator ciśnienia paliwa) po jego odłączeniu auto nie odpala
I masz 15 VAC bez regulatora? To za mało...
Czyta obroty silnika z alternatora. Możliwe ze przez to. Regulator o tych samych numerach?
Zobacz na regulator biegu jałowego i czujke temperatury.
Witam. Kup sobie regulator obrotów wentylatora od Poloneza, z płynną regulacją /potencjometr/, albo skokową, tańsza parę złotych, jak wolisz. Koszt nowego z gwarancją ok 30-35 zł. Ten regulator ma cztery konektory, są dość dobrze oznaczone. 1. dwa tj zasilanie standartowe z instalacji samochodu /+/ i /-/ 2. i dwa to wyjście na silnik went. Tylko nie...
Jutro spróbuje odpowietrzyć tak jak mówicie. Zobaczymy czy coś pomoże. Mam nadzieję ze tak. Dzięki za podpowiedzi. Pozdro Grzechu
Uszkodzony regulator i sam sobie z tym nie poradzisz.
REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem
Witam pod jakim numerem jest bespiecznik wentylatora dmuchawy Temat, który założyłem bardziej dotyczy obwodu wentylatora chłodnicy a nie nawiewu, ale niech Ci będzie. W d9 po kwietniu 99r jest to bezpiecznik F40 40A w skrzynce w przedziale osobowym (górny rząd po prawej stronie). A tak dokładniej z + aku idzie na bezpiecznik MF13 50A w komorze silnika,...
Pompa chodzi cały czas jak masz włączony zapłon - nie ma żadnej regulacji dla pompy w zależności od obrotów. Od tego jest regulator na listwie by utrzymywał stałe ciśnienie benzyny.
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Sprawdź silnik dmuchawy na akumulatorze z auta a nie na jakimś małym akumulatorze. Jeśli silnik nie zadziała prawidłowo, to albo sprawdź szczotki silnika albo zmień na inny, sprawny. Mam nadzieję, że w aucie wymieniano filtr pyłkowy-kabinowy i regulator obrotów dmuchawy nie został dodatkowo uszkodzony przez "zabity brudem" filtr.
Padnięty regulator obrotów, albo wypalające się wtyczki, może być też sam silnik, raczej rzadko. Na początek sprawdź, czy dochodzi napięcie do wentylatora.
... obroty ok, ... To znaczy, ile?
Rozumiem,że sterownik silnika pomaga się wzbudzić alternatorowi. Bo nie ma ładowania po uruchomieniu silnika do momentu podwyższenia obrotów silnika.Wydaje mi się,że pomoc we wzbudzeniu powinna być na pinie nr 1 złącza regulatora.
(at)roznicowka Alternatory się wzbudzają przy około 1000 rpm, i wtedy stawiają opór. 1. Ręką nie zakręcisz wału do takich obrotów Sporo też alternatorów nie trzeba wzbudzać, mogą nawet mieć "0"rpm. Tu gra rolę regulator napięcia, wiem że renault/ czy peugeot kiedyś tak miało, a wejścia były określane jako "15"i"L" i to te podłączenie plus po zapłonie...
Jeśli masz dwa piny w regulatorze, to jest to zwykły regulator napięcia. Drugi pin jest od stojana, więc podając na niego napięcie (prąd) to alternator będzie ładować na stałe. Tyle że tego typu regulator napięcia powinien sam rozpocząć ładowanie po wykryciu obrotów na fazie statora. Jeśli w samochodzie jest inteligentne ładowanie to bez komunikacji...
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
Luzy zaworowe są ok. Zasiliłem pompę z bańki i nic to nie daje. Na zimnym nie zapala nawet z bańki. Podstawiłem inny regulator kąta wtrysku i też nic. Nie ma zapisanych żadnych błędów.
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras Dzięki za zainteresowanie tematem. Cała ta elektronika wydaje mi...
Mam pytanko odnosnie regulatorów silniczków DC. Mianowicie Polskie sposoby na wentylatory czyli: 1. Silnik z 3 szczotką, 2. silnik z cewka dodatkowa wzbudzenia w srodku, 3. regulator PWM (polonez, peugeot citroen). Zagranicze: Oporniki regulacyje Silniki 3 fazowe sterowane elektronicznie Czy są jakies przesłanki dlaczego nie stosuje się tych pierwszych...
Taa, jeszcze jakieś złote myśli? A może zły poziom paliwa? A może te śrubki co są tak samo, nie są jednak prawidłowo ustawione? A może spręzyna regulatora momentu też była wymieniona? I jeszcze wiele innych "a może"...
Witam, posiadam Peugeota 208 rocznik 2015, wymieniałem już regulator napięcia dwa razy. Światła pulsują, są minimalne spadki napięcia, obroty falują, najbardziej zauważalne pomiędzy 2000 a 3000 tysiące obrotów. Problem bardziej się nasila jak pada deszcz, jak auto się dobrze rozgrzeje problem jest mniej odczuwalny. A jak jest sucho nie raz w ogóle nie...
Sam, możesz podmienić regulator ciśnienia paliwa, bo strzelam że ciśnienie na wolnych na zimnym skacze, i stąd bujanie obrotów. Warto go zdemontować i sprawdzić stan o ringów.
Wydatek dawki, charakterystyka regulatora, regulacja kąta wtrysku w funkcji obrotów, obroty max odcięcia. Musisz szukać oryginału, z numerami takimi jakie powinny być. Co do wymiany wtrysków to nie wiem po co?
ut ja nawet nie myślałem żeby coś kombinować z rezystorem ;) Tylko, że u mnie auto nie gaśnie podczas jazdy i nie ma żadnych innych objawów. Jedynie słychać to klepanie zaworów. Tak jak napisałem po skasowaniu błędu przez krótki czas klepanie ustało. Też czytałem, że to częsta usterka w HDi. Ok miesiąc wczesniej wywaliło mi błąd od przepływomierza i...
Lałes jakies dziwne paliwo do tego samochodu?Walczylem ostatnio z innym samochodem ale z identycznymi objawami.Klient lał paliwo niewiadomego pochodzenia plus bio na stacjach.Zawalilo wtryskiwacze i regulator. Regulator dałes nowy?
korekty wtrysków ( ok ) , jedynie ciśnienie o połowę za duże co daje efekty w postaci lania wtrysków ( wtryski też są ok ) Skoro ciśnienie za duże, to i błędy są zapisane. A nic o nich nie mówisz. Dla czego wtryski przy takim ciśnieniu miały by lać? przecież ten układ pod obciążeniem pracuje na zdecydowanie wyższym ciśnieniu. Sprawdź procentowe wysterowanie...
Witam, Samochód Peugeot 407 2.0 hdi 135. Dwa tygodnie temu podczas jazdy pojawił się czerwony ekran z kontrolką akumulatora. Następnie wyłączyło się abs, esp, autmoatyczna skrzynia itd. Diagnoza - alternator. Dałem alternator do firmy zajmującej się naprawą i stwierdzili że regulator napięcia. Wymienili regulator i alternator sprawny - ma 14 V bo był...
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
Sprawdz czy jest dobrze ustawiona linka do regulatora przyspieszonego biegu zimnego silnika i czy ten regulator wogóle jest sprawny. Regulator termiczny jest to element wkręcony w głowicę silnika, wychodzi z niego linka do pompy. Jeżeli silnik jest zimny regulator zaciąga linkę, która jest połączona z dzwigienką na pompie i powoduje zwiększenie wolnych...
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić regulator biegu jałowego czyli tzw. silnik krokowy...kup regulator śrubowy i wstaw zamiast silnika krokowego i zobacz czy problem będzie się powtarzał.
Regulator wolnych może być pod kolektorem. Bypass na 2 węże jeśli nie ma tzw.krokówki nic takiego nie ma.
A ten motorek nie jest przypadkiem dwu przewodowy ? Regulator bardziej opłacałoby się kupić, ale po co Ci regulacja obrotów ? Wystarczy żeby się kręcił :D Albo najlepiej zaadoptować włącz/wyłącz z webasta na sygnał nim sterujący.
Witam. Niestety usterka wróciła. Interesuje mnie jakim sygnałem steruje wzbudzenie alternatora (pin COM). Przy wypiętej wtyczce "pin COM" wzbudza się przy 3500 obr/min (obroty wirnika alternatora). Nie posiadam takiego testera regulatorów żeby podać sygnał COM i wykluczyć przyczynę usterki. Uszkodzony alternator czy sterownik?
EGR moze byc przyczyna? Auto ciagnie ladnie,nie jest zamulone. Dodam ze wczoraj po wymianie regulatora troche falowaly wolne obroty,ale podejrzewam ze to wina powietrza w ukladzie bo to sie narazie chyba uspokoilo.
Nie działa dmuchawa nawiewu w Peugeot 306 1997 czyli lift z klimatyzacja. Dmuchawa podejrzewam że jest sterowana przez PWM. Do dmuchawy dochodzą trzy przewody, dwa grube-stawiam że to plus oraz minus oraz środkowy sterujący. Nie wiem jak działa regulator prędkości wentylatora do którego dochodzą trzy przewody a wychodzą do silnika dwa. Co już ustaliłem:...
Skuter Peugeot Django 50 2t . Mam dylemat spaliło mi z tyłu lampę LED .Sprawdzam regulator napiecia mam tak na pinach na regulatorze napiecia.Ładowanie po dodaniu gazu max DC 14.52V Prąd na światła z regulatora wynik na wolnych obrotach AC 12.86V po dodaniu gazu 13.42V nie za duży idzie prąd na te LEDy? Na lampie jest 12V ? https://obrazki.elektroda.pl/8935178400_...
http://obrazki.elektroda.pl/7349918700_1... taki dostałem od firmy która mi to robi . podmienili mi czujnik i regulator z drugiego auta . tylko na moim jest ciut niższy parametr .dziś też po testowaniu auto ze 130 km spadło na 100 . Wracając do filtru paliwa został on wymieniony wtedy jak zamarzł i teraz przy wymianie silnika .. Dodano...
Przeceniacie ten termiczny regulator obrotów. On nie zmienia kąta początku wtrysku tylko zwiększa nieco dawkę paliwa, niemniej jak miałem Xsarę z tym silnikiem na pompie Lucasa to przez 3 lata jeździłem z niesprawnym tym regulatorkiem i samochód palił na dotyk nawet w mrozy. W końcu zmieniłem to na nowe "z nudów" i miałem zwiększone obroty na zimnym...
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Witam, piszę tutaj bo już rwę włosy z głowy i nie mam już kompletnie pomysłu gdzie szukać przyczyny. Samochód to Peugeot 307 1.6 16V benzyna z 2002 roku w wersji break (kombi bez szklanego dachu). Jak w tytule - na niskich obrotach auto nie ładuje akumulatora, spada napięcie aż wywala po kolei błędy problemu ładowania akumulatora itd. Podczas jazdy...
Tak się zastanawiam a jeśli problem jest po stronie alternatora (regulatora napięcia ) bo przy wszystkich możliwych odbiornikach obroty mocno spadają czasami przygasa a wszystkie odczyty komputera są na podstawie wielkości napięcia jeśli się nie mylę?
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam wszystkich i ponownie proszę o pomoc, gdyż nie uzyskałem żadnych informacji na temat mojego problemu !! Witam wszystkich i bardzo proszę wszystkich o pomoc. Mam problem z obrotami silnika w Peugeocie 306 1,4 benzyna z 99 roku niedawno kupionym. Objawy są nastepujące:gdy silnik pracuje na wolnych obrotach /ok.1000 obr./ lekkie dotknięcie pedału...
Dziwna usterka rano kręci normalnie a nie pali, płomieniówka jeszcze nie zapala się , ale jej zapalenie nic nie zmienia. Jedyny błąd to , rozbieżność prądu regulatora i ciśnienia na rampie. Oczywiście z palka pali od strzała jak tylko dostanie większych obrotów. Pompa elektryczna daje ciśnienie. Jak raz zapali przez mega długie kręcenie lub z plaka...
podłącz auto pod kompa peugeot planet 2000 albo citroen lexsia lub auto com i sprawdź ciśnienie paliwa wymagane i rzeczywiste i podczas pomiaru naciśnij gwałtownie kilka razy pedał gazu. każde wciśnięcie gazu musi zaczynać się od wolnych obrotów i obserwuj te ciśnienia jeżeli będą odbiegały te pomiary od siebie przez pierwsze 1.5 sekundy od raptownego...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
W końcu, po raz któryś tam, wziąłem się za temat. Po pierwsze, zrobiłem przedłużacz do wtyczki, żeby mieć możliwość swobodnego operowania przy wyjętym wentylatorze. Po podłączeniu, regulator ustawiłem na najmniejszych obrotach. Oczywiście piski były słyszalne, a po zatrzymaniu ręką śmigła piszczało dalej ! :roll: . Przegląd robiłem wieczorową porą i...
Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie Mam Peugota Boxera 2,2 hdi 120KM 2010 rok kupiłem go w Niemczech .Silnik odpala ale nie chodzi na wolnych obrotach jak potrzeba .Auto normalnie jezdzi ma buta itd .Co może być .W warsztacie mi powiedziano ze sie robi adaptacie regulatora ciśnienia pompy jak to zrobić?????
Nie wiem jak z tą nazwą, być może jest zastrzeżona. Ale nie ważne, wiadomo o co chodzi. Przy klimatyzacji automatycznej regulacja obrotów wentylatora musi być elektroniczna (PWM) i do tego służy tranzystor kluczujący w nazwijmy to , 'module regulacji wentylatora'. Błędnie nazwany jest przez kogoś jako rezystor. Natomiast przy ręcznej klimatyzacji najczęściej...
to jednak nie jest odpowiedni schemat ma może ktoś inny? U mnie w mojej klimatyzacji do regulatora obrotów oznaczonym symbolem A176 na pinie pierwszym i drugim kable do silnika na trzecim zasilanie na czwartym i piątym sterowanie a na szóstym masę zupełnie inaczej niż na schemacie.. numeru vin nie mam bo dokładam climatronika w miejsce zwykłej klimy...
Witam wszystkich na forum. Mam problem ze swoją 307. Jakiś miesiąc temu pojawił się komunikat antipollution fault. Po kilku dniach auto straciło moc (max 2800 obrotów) i zaczęło gasnąć przy każdym zwalnianiu. Podpiąłem auto pod komputer i wyszło że zawór ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Wymieniłem te zawór. Było dobrze przez jakieś 2 tygodnie. W czwartek...
Witam wszystkich . Boxer nie chce odpalić , po podłączeniu pod kompa zero błędow ... na podglądzie obroty widzi i pokazuje ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300. co może być tego przyczyna , czujnik na listwie czy regulator w pompie ?? za podpowiedz dziękuje...
Dziękuję za dotychczasowe porady. Znalazłem temat, w którym opisano cały tor zasilania wentylatora. https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... cyt. "Z + aku idzie na bezpiecznik MF13 50A w komorze silnika, potem na stacyjkę, ze stacyjki na F40 40A, z bezpiecznika na regulator obrotów (schowany w kanale nawiewu za wylotem z wentylatora), z regulatora...
W sumie 350 to na wolnych obrotach, do zapalenia wystarcza 120-140bar. Miałem w Vito 112 CDI lekko przepuszczający oring na regulatorze na listwie. jak aku był naładowany na full to robił 120 bar i zapalał, minimalnie wolniejsze obroty rozrusznika i nie mógł sobie do tych 120 dobić. Brak było blędów.
jaki silnik masz robert? jezeli hdi to niestawiał bym na wtryski, czy pompe to są elementy najmniej awaryjne, chyba że jeżdziłeś bez filtra, sprawdż dolot, były jeszcze jakieś naprawy np. blacharskie? regulator ciśnienia (pompa cr?) jak cr to na rozruchu min 300-350 bar, a może immo Ci szwankuje, mam taki własnie samochód w naprawie , nie chciał zapalić...
Wymiana regulatora wysokiego ciśnienia przyniosła oczekiwany efekt. Przed wymianą silnik na wolnych obrotach biegu jałowego pracował nie równo - falowanie obrotów. Jedno naciśnięcie pedału gazu sprawiało że silnik zaczynał pracować równo, jednak jazda na wolnych obrotach przypominała na coś w stylu "krótkimi skokami naprzód" szarpanie. Po wymianie regulatora...
Mam 306 1,4 KDX (Saegem)z problemem wolnych obrotów, obroty są ale tylko na ciepłym silniku, co jakiś czas pływają, a nie raz potrafi zgasnąc. W błędach uszkodzenie w obwodzie regulatora obrotów, to podmieniłem regulator i dalej to samo. Do reki oscyloskop i no własnie. Wyszło mi tak że brak sterowań na regulator, jednakże co jakis czas pojawiają sie...
Witam, mam problemy z moim peugeotem partnerem 2001r 1.9d. Gdy przekręcę stacyjkę na zapłon, to palą się tylko dwie kontrolki od oleju i immobilizer i pika. Nic z wyposażenia nie działa, np. el. szyby. Nie ładuje akumulatora też, lecz gdy odpalę auto i dam raz gazu do powyżej 2k obrotów, problem ustaje i wszystko wraca do normy. (Wrzuciłem filmik) Słyszałem,...
podłączyłem pod komputer i okazało się że jest błąd regulatora ciśnienia turbiny na każdym biegu przy 3tyś obrotów spada ciśnienie na bardzo niskie i nie włącza turbiny Pytanie: wystarczy wymienić regulator? Czy turbina może być uszkodzona? Odnośnie fapa: pokazuje że jest jeszcze wydajny w ok50% spec od komputerów powiedział że puki jest sprawny to...
Witam! Usterka: silnik krokowy nie reguluje obrotów biegu jałowego, silnik zimny gaśnie (jeśli nie trzymam wciśniętego pedału gazu), sam silnik krokowy (bosh 4 pinowy) wydaje się być sprawny, po rozgrzaniu silnik nie gaśnie ale ma bardzo niskie obroty, po odpaleniu silnik krokowy próbuje "schować" wystający regulator, sytuacja wygląda tak jakby był...
Witam -te silniki muszą mieć czysty dobry olej pełny syntetyk - bo mają wrażliwe samo regulatory luzów zaworowych (zapiekają się od zbyt wysłużonego oleju i nie domykają zaworów po nagrzaniu silnika proces jest nie odwracalny nawet po zalaniu nowego oleju)-----wymienione sporo rzeczy ,a jakie błędy z czytane na komputerze ???
Witam mam problem z dmuchawą która nie działa na żadnym biegu w Peugeot Partner 2001r 1.9 diesel, auto z klimatyzacją manualną. Na grubym przewodzie ok 4mm średnicy brak napięcia, przewód kolor czerwony idzie od wtyki znajdującej się w okolicy pedału gazu, przewód we wtyczce zmienia kolor na kremowy z numerem 803 lub B03, i idzie w górę za deskę rozdzielczą,...
Witam dzisiaj miałem podobny problem peugeot nie odpalał w ogole a jak odpalił to w czasie jazdy powyzej 2500 obrotów gasł podłączyłem peugeota 607 2.2 hdi do kompa i wyszło że słabe ciśnienie na listwie wtryskowej filtr paliwa wymieniony . wyciągneliśmy regulator ciśnienia paliwa wyczyściłem filterek na nim włożyliśmy i po paru razach kręcenia auto...
Witam problem dotyczy Peugeot 206 HDi. Po odpaleniu auto gaśnie pochodzi 5/10s. czasami pochodzi dłużej po daniu gazu auto spada z obrotów i gaśnie. W samochodzie na chwile obecną wymieniona została POMPA PALIWA, PRZEKAŹNIK POMPY PALIWA, REGULATOR CIŚNIENIA PALIWA 2.0HDI, Auto na dzień dzisiejszy dalej gaśnie. Jeśli ktoś wie co może być przyczyną że...
Kabelki te do wentylatora oczywiście sprawdzone. Martwi mnie to że panel podstawiony drugi i efekt taki sam. W regulatorze obrotów jest jeszcze jeden kabelek, którym podawany jest sygnał temperatury. Może jednak w nim tkwi problem. Nie chce wymieniać na chybił trafił. Może widzi za wysoką temperaturę tranzystorów, i nie steruje nimi. A pełne obroty...
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
oto wyniki testow skrzyni: 1 sprawa po podlaczeniu pp2000 i proba autoamtycznego polaczenia sie ze sterownikiem skrzyni: PP200 Unknow reference- ecu being referenced i nalzalo wybrac skrzynie z listy.po wybraniu odpowiedniej: silnik na wolnych obrotach lewarek w pozycji P engine speed- 849 gearbox input speed- 128 gearbox output speed -0 engine torque-...
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Regulator obrotów jest w kształcie półksiężyca , przykręcany bezpośrednio do obudowy wentylatora , na jego wtyczkę wchodzi sygnał sterowania PWM /cienki przewód , nie pamietam jaki kolor/. Sprawdź , czy na tym przewodzie, podczas reg.obrotów na panelu , jest jakieś napięcie i czy się zmienia ,pomiędzy 1,5 V do 7 V.
Zdejm pasek z alternatora i patrz czy bedzie podobny objaw. Poważnie.Częsta awaria-sypie się regulator albo pierścienie,włącza się cyklicznie alternator przyhamowywując silnik.Lampka tego nie uwidoczni,woltomierz też. Widac szpilki na akumulatorze na ekranie oscyloskopu.
Kiedyś mialem okazje walczyć z takim silnikiem. Tak jak u pana wymiana regulatora wolnych obrotów nic nie dala, osprzęt sprawny. Przyczyną okazal sie jak że pięknie zalany sprytną masą ECU. Wymiana uleczyla pojazd. Nie twierdze że to regula, ale mam wrażenie że te sterowniki jakoś częściej platają figle :-)
regulator obrotów wentylatora peugeot obrotów peugeot regulator obrotów obrotów wentylatora
wąskie gardła deutz temperatura dziać bojler ariston
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Radio tranzystorowe szybko rozładowuje baterie - przyczyny Zmywarka automatycznie przełącza programy - co robić?