Sprawdz regulator obrotów.
Zwarte tranzystory regulatora obrotów dmuchawy, typowe w tym modelu.
jeśli ten objaw jest regularny to raczej sonda lub cz temp. albo jedno i drugie jeśli są momenty że jest dobrze to może trzeba przemyć regulator wolnych obrotów
Bezpiecznik jest sprawny, regulator obrotów także działa
Tam jest regulator tranzystorowy.
Czy masz klimę, Czy czyściłeś silnik krokowy? Czy obroty się stabilizują po wciśnięciu hamulca, Czy obroty się stabilizują po wyłączeniu świateł, Czy jest masa na silniku ? Czy masz 14V na ładowaniu a nie np 17V tj czy sprawny regulator ( przy 4000 obr) ? Ogólnie stawiam na elektrykę.
To musi zasysac gdzies to powietrze, do takich obrotów musi byc go bardzo dużo nie jest to jakis cienki przewód podcisnienia ,spróbuj zatykać po kolei wszystkie dojścia a może silnik regulatora wolnych obrotów.
,,Pożądane jałowe,1 210 obr/min''.Moim skromnym zdaniem mapa ecu odpowiadająca za leerlauf jest niewłaściwa albo ktoś zabawił się fejsem opelscanner,który potrafi modyfikować tenże parametr. Rury szczelne bo przepływomierz mierzy to powietrze.Jest go dużo bo regulator wolnych obrotów podciąga do pożądanych.
gaz w fazie lotnej potrzebuje mniejszej energi do zaplonu. a w przypadku kiedy nie wchodzi na obroty może byc wina regulatora ciśnienia,
Regulator obrotów dmuchawy tzw. "jeż" poległ.
Jeżeli taki objaw występuje tylko na wolnych obrotach to do wymiany regulator napięcia.
Sprawdź regulator wolnych obrotów i czy ma zasilanie.Przy okazji wyczyść przepustnicę.
Zapoznaj się ze schematem elektrycznym układu chłodzenia w/w modelu, a w szczególności regulatora obrotów wentylatora chłodnicy. Schemat dostępny na elektrodzie.
Obroty bierze z alternatora sprawdź pasek i regulator
Kilku krotnie w Vectrach wymieniałem na okoliczność niskiego ładowania mostek prostownicy i regulator. Myślę że u Ciebie ten sam problem.
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
Sprawdź uszczelke między przepustnicą a kolektorem ssacym . Jest tam też kanał do EGR . Sporo roboty ale bardzo częsta przyczyna . Ja wypinam regulator obrotów i sprawdzam jak pracuje jak zle to wiadomo że uszczelka .
Ciśnienie paliwa siada. Pompa, nieszczelność albo regulator.
Typowy objaw uszkodzonego modułu w aparacie zapłonowym. TAka duża czarna część w aparacie zapłonowym / kiedyś słyszałem że powinna być na nim biała kropka - inny kolor świadczy o uszkodzeniu lub przegrzaniu /. U mnie było tak że nie było iskry jak chaciałe odpalic z rozrusznika na pych zapalał od razu. Zdejmij kopułkę i zobacz czy w środku jest czysto....
to pierwsze sprawdziłem, wszystko oki, szczelny. Nawet odpinałem i zaślepiałem serwo, zawór par zbiornika, regulator listwy też szczelny i nic
witam .ogólnie jest taki problem z ładowaniem w oplu vectra a świeci się kontrolka od ładowani czym większe obroty tym bardziej jasno .miernik pokazuje 15 - 16- wolt na akumulatorze ,wymieniłem regulator na nowy i dalej to samo
Jak byłem sprawdzić alternator to na włączonym silniku pokazywało 14,7v czy była by to wina alternatora w dalszym stopniu ? Oczywiście, mierzyli na wolnych obrotach czyli regulator masz dobry natomiast zapalanie kontrolek przy wyższych obrotach i falowanie dmuchawy ewidentnie wskazuje na alternator.P
Wraz z wentylatorem podłącz żarówke 12V 21W jak będzie się rozjaśniała to regulator masz dobry. Pozatym regulator do VC kosztuje sporo, podróbki nie działają dłużej jak miesiąc.
Witam! Posiadam silnik elektryczny od wentylatora chłodnicy z Vectry B. Potrzebuję regulator napięcia (obrotów) do niego. Nie wiem dokładnie jaka jest jego moc, dlatego regulator powinien być troche mocniejszy, myślę, że do 300W wystarczy. Regulacja może odbywać sie płynnie, lub poprzez przełącznik 3-stopniowy, chodzi tylko, żeby jego konstrukcja była...
Witam Przy braku szczęścia możesz sporo uszkodzić, łącznie z akumulatorem. Czym prędzej sprawdź napięcie na akumulatorze przy wysokich obrotach. Max powinno być ponad 14 V. Wymień regulator napięcia, "stawiam" na niego. Pozdrawiam
Wymiana samych panewek nie załatwia sprawy myślisz , że wał się nie zużywa. Na sprawność całego układu wpływa stan pompy oleju z regulatorem ciśnienia oraz pasowanie wszystkich punktów smarowania silnika(wału wałka rozrządu).
Silnik inny (1,8 16v Vectra 1997) ale może być ta sama przyczyna. U mnie na wolnych obrotach regulator jakby nie nadążał (działał z pewnym opóźnieniem), czasem całkiem silnik gasł, czasem trzymał pod 2000 obrotów. Problem leżał w regulatorze wolnych obrotów. Przez pewien czas pomagało czyszczenie, bo jest tam taki kanalik, który zapluwa się brudem i...
dzięki za zainteresowanie Dodano po 1 czujnik temperatury cieczy jest nowy Dodano po 1 dobra dzięki. wkręt regulatora biegu jałowego znalazłem.
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
Na alternatorze - przed regulatorem napięcia - napięcie powinno być wyższe niż za regulatorem napięcia. Za regulatorem ok 14,4-14,8V (zależnie od auta). Jeżeli za regulatorem - niezależnie czy obroty silnika wysokie, czy niskie) jest w mirę stałe napięcie (np 14,4V) to regulator ok. Jeżeli to napięcie skacze - moim zdaniem regulator nie trzyma. jeżeli...
Regulator jest nowy, ale już do szedłem pompa gubiła chwilami ciśnienie przy maksymalnym obciążeniu, dla pewności podłożyłem pompę od kolegi z auta z placu i wszystko było ok, tylko teraz mam inny problem ,gościu chciał tanio zrobić wiec kupiłem mu pompę z http://www.sklep.f5r.co.uk/?en_opel-22-d... za 600zł a to kupa g-wna jest nie wyrabia od...
Mam problem z vectra jak w temacie,głupieją obroty.Po odpaleniu na zimnym jest ok dopóki mieszanka jest wzbogacona,po osiągnięciu odp.temp. falowanie.Faluje 1000-1900rpm a tak w kółko ,czasem gaśnie sama a czasem chwilę działa normalnie 850rpm.Silnik mechanicznie ok,ciśnienie rozrząd ,wydech ok.Przesłony w dolocie działają ,dolot całkowicie szczelny,nawet...
JEDZ NA KOMPUTER BO MOŻE BYĆ USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ O ILE JEST LUB CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA LUB REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA DLATEGO SILNIK CHODZI W TRYBIE AWARI I NIE MA PEŁNEJ MOCY
Na dzień dzisiejszy falowanie powróciło. Za wcześnie się cieszyłem. Często właśnie tak bywało,że jak silnik się rozgrzał, często zaczynało już wszystko normalnie pracować, aczkolwiek nie zawsze... Być może lewe powietrze choć wcześniej go nie było. Zawór wolnych obrotów był dodatkowo klejony silikonem (razem z uszczelką) i przegwintowana dolna śruba.....
Witaj.Jeżeli na wolnych obrotach masz pulsowanie swiateł,które zanika po zwiększeniu obrotów silnika to rzeczywiście może to byc wina regulatora lub zabrudzonych szczotek.A napiecie w granicach 13,8 pod obciążeniem nie rewelacyjne.Jeśli pod obciążeniem i przy ok.2000 obr silnika masz lekko powyżej 14V to w porządku.Inaczej stawiam na zbyt duże spadki...
zabierasz sie kolego do sprawy od dupy strony w tych silnikach nie ma mozliwosci zmiany wolnych obrotów fabrycznie jest ustawiona wartosc ze wzgledu na EKO i nawet regulacja na przeplywomierzu jest juz zablokowana jak bedziesz na sile grzebal to mozesz sie zdziwic jak uszkodzisz sterownik i bedziesz szukal nowego jak masz problem to pierwsze - zczytales...
dzięki , ale kontrolka od ręcznego załącza się i wyłącza normalnie . Tylko ta kontrolka od ładowanie jarzy się . Pierwsze objawy przed wymianą regulatora to były kontrolka się jarzyła na wolnych obrotach przy dodaniu obrotów zaczęła mocniej świecić i migać i do tego przy większych obrotach zaczęła zaświecać się kontrolka od poduszki . Po wymianie regulatora...
Witam zakupiłem ostatnio opelka, ogólnie nie czuć żeby było z nim coś nie tak, przyspiesza ma moc, pracuje poprawnie na benzynie i gazie, nie czuć falujących obrotów na biegu jałowym, wkręca się żwawo na obroty. Nie wiem czy taka powinna być jego praca silnika, mam kwity na robiony rozrząd, pompę wysokiego ciśnienia, regulator, wtryski i kolektor (...
regulator obrotów nie ma to nic do zalewania, za to może odpowiadać przepływomierz i czujnik temperatury i tego bym się trzymał . Dodano po 58 o ile sprawdziłem czy wtryski nie leją ?
Mam problem z vectrą c 2.0dti. Padło mi wspomaganie kierownicy a po niedługim czasie wszystkie kontrolki. Na pomiarze błędów wyskoczył błąd C1523 system napięcia za niski a przy zwiększeniu obrotów c1523 za wysokie napięcie. Przy załączonym silniku na akumulatorze napięcie falowało 12.77v. 15,04v 17,2. Z tego co wyczytałem w internecie to regulator...
Nie wiem :( Mialem popsuty regulator wolnych obrotów - tak ze na wolnych potrafil miec 2000rpm i zaraz spadaly i spowrotem... Regulator ten wymienilem, gazownik wymienil komputer akme, zrobilismy mu kalibracje dynamiczna i od tej pory NIE smierdzi. Nie zapalila sie tez od tego czasu ani razu kontrolka inspekcji. Wczesniej pare razy pokazywala blad skladu...
Witam mam problem z alternatorem (Delko 100w) w oplu vektra nawalił więc dałem do naprawy. Zmienili diody na nowe i założyli nowy regulator okazało się że daje za duży prąd okolo 18v (wskażniki zaczeły wariować) załozyłem stary regulator i na wolnych obrotach ma ponad 14v a jak przekroczy 3000 obrotów to też dochodzi do 18v i co ważne kontrolka od ładowania...
ja pisałem o reprogramowaniu ecu staga anie o nastawach benzyny,no i moim zdaniem jeśli stag nie odcina któregoś wtrysku benzynowego to na pewno silnik na wolnych obrotach nie zachowywał by się normalnie Dodano po 2 a sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa czy nie puszcza benzyny w podcisnienie
WITAM pisze ten post bedąc 1200 km od domu jestem na wakacjach w chorwacji i wczoraj najprawdopodobniej stojąc w korku przysmażył sie regulator napiecia(świecąca sie kontrolka abs i niedziałająca deska rozdzielcza ) w mojej viki b 1.8 16v lpg 1998r. ,dzisiaj juz prawie cała noc nie spałem zasatanawiając sie jak dowioze swoja żone i dwie małe córeczki...
sprawdzałem błędy wyskoczył P1590 pompa ok czujnik obrotów ok zaworki elektromagnetyczne trzymają jak potrzeba walnięta jest gruszka turbiny być może że ten błąd jest przez to jak sprawdziliśmy po odpaleniu gruszka trzyma 1 bar po dodaniu gazu rośnie do 2 bar i koło 4500 obr spada do 1 bara wina może stać jeszcze po stronie regulatora obrotów po podłączeniu...
Witam! Odkopuje temat :) z przed 2 lat! Posiadam obecnie 2 alternatory od OPEL VECTRA firmy DELCO REMY, pierwszy to jest ten z początkowych postów, w którym do wymiany dioda i regulator napięcia, przeleżał tak przez 2 lata, troszkę zardzewiał ale postanowiłem go reaktywować, i trochę na nim poeksperymentować, i teraz pytanie! Gdzie kupić diody do tego...
Witam. Mam takie same objawy. Ale zaobserwowałem pewną zależność. Jeśli przy odpalaniu silnika wskazówka mi się wychyli to w czasie pracy silnika będzie skakać natomiast ładowanie na alternatorze jest ok 9.0V. Dodatkowo lampka wewnątrz pojazdu ledwo co się pali. Po przegazowaniu wszystko wraca do normy.(ładowanie i lampka wewnątrz) Natomiast gdy auto...
Witam, czy może ktoś mi podpowiedzieć jak zmątować regulator napięcia??? Cały czas mam problemy z ładowaniem góra 13.2V, a im więcej podłącze tym bardziej spada (przy wyższych obrotach to samo) Czy dało by radę np. LM338 podłączyć w taki sposób, że nawet jeżeli odpalę wszystko co jest możliwe do odpalenia, żeby ten LM cały czas wyciskał z alternatora...
Przypływka na wolnych obrotach pokazuje w granicach 0.3-0.6V a powinno być chyba 0.7-1V Jeżeli silnik był nagrzany podczas cytowanego pomiaru, to wartości są faktycznie złe - ma być 0,7-1V na biegu jałowym. Szkoda, że nie napisałeś, jak wygląda ten sam pomiar w momencie pełnego obciążenia (gaz w podłogę - trzeba 2 osób) - powinno być 4,2-4,8V. w jaki...
Reduktor to Tomasetto z napisem 100HP. Przeczyściłem go ale są troche jakby naciągnięte membramy. Silnik nie miał wolnych obrotów gdy był rozgrzany do ok 86 st. (wskazanie na sofcie bingo) dławił się i gasł na benzynie normalnie. Pomogło to czyszczenie i wymiana sondy lambda na starą która kiedyś z kolei wymieniłem na nową delphi. Z obrotami jakby sie...
Kolego , ja Ci podpowiem (PODPOWIEDZ BY OGRANICZYC KOSZTY-po normalnemu, bo sam nie lubie przemądrzałych ... Po pierwsze spróbuj znależć (po znajomych, sąsiadach) auto z tym smaym silnikiem (na tzw. małpę) ... 1) Zacznij od podmiany przepływomierza (cos mi sie zdaje ze moze byc przyczyną) 2) Jeśli nie to czujnik temp. silnika. 3) W ostatecznosci może...
Witam. Kolejny problem, Odpalam samochód wszystko ok, powyżej 3tyś obrotów przestają działać wszystkie wskażniki czyli spadaja do zera. Zapala sie kontrola check engin. Auto normalnie chodzi nie kicha nie prycha dobrze sie zbiera. Odczytałem błędy i wyszło 0340--Nieprawidłowy sygnał z czujnik wałka rozrządu 0560--Nieprawidłowe napięcie zasilające w...
Witam. Mam problem z Vectrą A, mianowicie czasami przy odpaleniu silnika wskazówka obrościomierza skoczy mi z dużą prędkością na 7000 obr. Gdy już silnik pracuję przez chwilę zachowuję się normalnie, a następnie znowu faluje. Dodam że silnik nie zwiększa przy tym obrotów. Zauważyłem że jeśli coś takiego się zdarza przy uruchamianiu silnika to światełko...
dokładnie napięcie może być małe jak są wolne obroty, ale w tym samochodzie na biegu jałowym powinno być większe napięcie 14,5 sprawdź na wyższych obrotach sprawdź na wyjściu do kontrolki i wyjściu do akumulatora często usterką jest skorodowane łącze (konektor) kabla od altenatora do rozrusznika może też to być regulator jednak stawiam na kabelek spróbuj...
Witam Miałe taka Vectr tylko ze z 90 roku ale tez Vectra A i silnik 2.0 ale nie automat. Otóż kiedys zaczeło mi sie takie cos robic to co piszesz czyli zółta kontrolka się zapalała podczas przyspieszania czasami w jeździe normalnej też i gasała i zapalał i było odczuwane przyspieszenie. Otóż mam wujka mechanika i on zwierał odpowiednie piny w kostce...
Witam ma problem z moją Viki a mianowicie od kilku dni zaczeła głośno piszczeć pompa paliwa. Objawia się to tym, że odpalę auto po kilku minutach potrafi zgasnąć nie równa praca silnika . Uaktywnia się jakiś alarm tzn nie miałem pojęcia, że w ogóle go mam zaczynają mrugać kierunki znalazłem przycisk ukryty w dziwigni ręcznego hamulca, który to dezaktywuje...
Witam bardzo jestem ciekaw tego tematu i czy koledze udalo sie rozwiazac ten problem,gdyz mam identyczne objawy i nie wiem od czego sa uzaleznione, dodam ze mi tez ten problem pojawil sie przy zmianie zegarow. Wymienilem diody w alternatorze i okolo paru miesiecy dotylu regulator napiecia gdyz pulsowaly mi swiatla gdy samochod byl na wolnych obrotach...
(at)Oprysk Stonki Wielkie dzięki o taką odpowiedź mi chodziło. Mam jeszcze jedną wątpliwość: Do jakiego momentu wirnik jest tak dodatkowo podmagnesowywany i czym jest spowodowana taka praca regulatora? Czy może chodzi o zbyt niskie obroty wirnika i alternator próbuje sie jakoś ratować? Nie zdązyłem przeczytać drugiej części twojego postu i wysłąłem...
Witam wszystkich zainteresowanych. Aktualnie przerabiałem ten temat i udało mi się pozytywnie naprawić ten regulator. Ze wszystkich wcześniej wyczytanych informacji z różnych źródeł, w tym elektrodzie oraz własnym wnioskom i doświadczeniu, postanowiłem skupić wszystkie porady w jednej odpowiedzi. Skutkiem uszkodzenia tego regulatora jest zazwyczaj brak...
a sprawdzales stan alternatora??? i jego diod? ew regulator napiecia co do tego spalania...jaka to instalacja gazowa czy czula na stan sondy lambda bo jesli tak a sonda uszkodzona lub styki poszly to tak moze byc wlasnie. No i generalnie to jakos na styki wyglada. Duzo po soli jezdziles??? Moze gzis zrowo chlapnelo i cos zwiera...Testery komputerowe...
Kontrolka działała prawidłowo, tzn. po przekreceniu kluczyka zapalala sie, a po uruchomieniu silnika gasła. Jak wyciagnalem ten mostek z regulatorem to ta diodka juz miala oderwaną jedną nozke i widac ze to stare było, wiec nie urwalem tego przy rozbieraniu. Objawy uszkodzenia alternatora byly takie ze napiecie wzrastalo po przygazowaniu do 18V na pelnych...
Witam. Problem z autkiem jak wyżej. Wymieniony niedawno alternator z uwagi na wzbudzanie się dopiero po wejściu na obroty i domniemane pobory prądu. Obecnie założony alternator z numerem 0 124 415 025, nie wzbudza się, generuje w sterowniku błąd P0621, kontrolka ładowania zapala się i gaśnie by po chwili świecić ciągle, Po zasymulowaniu obwodu, przez...
1. Sprawdź lampkę czy nie spalona. Możesz to zrobić podłączając pod zacisk L we wtyczce plus z baterii przez opornik / żarówkę Jest przekaźnik lampki. 2. Nawet jeśli spalona to przy wyższych obrotach powinien zaskoczyć (funkcja auto-start regulatora). Bzdura,żadna fukcja autostart, to po prostu pozostałość magnetyczna, i lampka nie ma nic do wzbudzenia...
spalanie stukowe jest blee ,silnik ma pracować na granicy spalania stukowego. sprawdź umyj przepływomierz?, ciśnienie na listwie wtryskowej ,może nie trzyma ciśnienia .miałem taki przypadek: na wolnych zdycha , przy wyższych obrotach jedzie (wprawdzie to był diesel ale zasada może być taka sama)U mnie 1.6 16V DAEWOO jest jakieś ufo które zdaje się robi...
instalacja to stag 200 sekwencja. cisnienie było mierzone na ciepło. przewodu powrotnego niema, regulator jest w zbiorniku przy pompce. dławienie jest tylko przy gwałtownym wcisnieciu gazu i to minimalne. Gaz był ustawiany na ciepłym. Teraz pojawiła sie nowa informacja, spalanie gazu jest około 15l/100 czyli za duzo, ale ma to sens, bo musiałem wydłuzyc...
Witam. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Brak błędów - sprawdzone opcomem. Brak ciśnienia ropy na listwie wtryskowej. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia (CR). Pompa kupiona na szrocie i założona brak efektu, dalej brak ciśnienia na listwie CR. Przy okazji sprawdzony pasek rozrządu. Pompa wstępna działa i filtr paliwa sprawdzony. Podmieniona...
Nie wymieniałem listwy tylko sam regulator - koszt żaden bo wstawiłem używany, a co do nowego nie mam pojęcia ile może kosztować. To częsta usterka i dość trudna do diagnozy chyba że benzyna dosyć szybko ubywa z baku. W przypadku zalewania przez reduktor można zdjąć przewód zasilający cewkę elektrozaworu i wówczas sprawdzić jak się sprawy mają. Jak...
U mnie w czasie jazdy przy włączonym nawiewie na 4 w pewnej chwili wentylator zaczął pracować na najwyższych obrotach. Dało się go wyłączyć dopiero po wyłączeniu zapłonu. Od zakupu samochodu upłynęło 2 lata i nic się do tej pory nie działo z klimatronikiem. Dodam że nawiewu używam zawsze zwykle na zakresie czwartym. Wyciągnąłem więc ten nieszczęsny...
Witam wszytkich. Mam Problem z silnikiem 2.0 8v wielo punktowy wtrysk od Vectry A z 91 Roku. Silnik został przełożony do Suzuki Samurai. Dodatkowo została zakupiona skrzynia od Omegi A i wszystko wpakowane do Suzuki. Problem polega na tym że ewidentnie auto dostaje za dużo paliwa. Dostaje tak dużo że na wolnych ledwo chodzi cały lata na boki. Jak sie...
Robiłem to dawno więc mogę coś pominąć, ale postaram się jak najwięcej Ci przekazać. 1. odpiąć aku; 2. odkręcić dwie śruby krzyżowym śrubokrętem w plastiku nad wtryskiwaczem; 3. zdjąć pokrywę z filtra powietrza i pozbyć się całego dolotu; 4. odpiąć przewody paliwowe - może się trochę wylać benzyny - zaznacz który gdzie idzie wężyk; 5. odkręcić imbusami...
Do czego ten regulator-do Peugeta\Citroena czy Vectry B? Jak znam Gerrie'go to będzie robił jeża do MB (Regulacja obrotów nawiewu climatronic) :) Pozdrowienia
Jak ten silnik steruje obrotomierzem, w ogóle co to za silnik? Jest to Isuzu 1.7 TD z Opla Vectry, jeśli miał obrotomierz to pomiar był z alternatora, z braku alternatora zamontowałem alternator z VW golf 2 benzyna.
Sprawdźcie sobie zaworek odpowietrzania skrzyni korbowej http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic29... Zalecana wymiana chyba co 50tyś km Oraz czy lewego powietrza nie łapie na wężykach również Trójnik pod cewką Można również wyje.. ERG. (ZAŚLEPIANIE zaworu recyrkulacji spalin EGR w silniku) http://www.vectra-unlimited.pl/www_2/dzi...
Witam jestem tutaj nowy więc z góry proszę o wyrozumiałość i pomoc .Mianowicie mam Vectrę C 1,8 z 2003 rok i przestał mi działać nawiew więc rozkręciłem schowek wykręciłem dmuchawę że środka i po rozebraniu zauważyłem że wentylator się kręci ale ledwo co tak jak by był zawsze na 1 nie ważne jaki bieg załączę do tego sprawdziłem regulator wentylatora...
regulator vectra vectra regulator regulator obrotów obrotów wentylatora
rozruchowy danfoss lm350 ograniczenie prądowe pacifica czujnik
electrolux ew6s406bpi skrzynia schemat
Przypisanie pilota do Eberspächer Hydronic D3 - instrukcja krok po kroku Komunikaty błędów w Iveco Daily 2020: przyczepa, AEBS, tempomat