mam nadzieję że regulator nie z Uni-Point :)
Wymieni regulator bez wyciągania alternatora.
Pęknieta membrana
W isuzu były montowane 100 A alternatory Hitachi Bardzo awaryjne. Najczęściej padały mostki diodowe ale zamienniki były bardzo słabe jakości lub regulatory napięcia (elektronika).
Zapewne dlatego nie działa, wypnij kostkę od regulatora światel i wtedy sprawdź.
Ok, podaj nr alternatora i numer ori regulatora.
Proste pytanie ile masz przewodów do regulatora?
Regulatory się różnią tym że są do 6 i 9 diodowych, tak tłumaczył facet co regeneruje altki i rozruszniki na duża skalę. Odrazu mówie, że jedne w drugich nie będą ładować.
schodzi razem z alternatorem,później się ją odmontowuje-odkręcić 3 wkręty
Obroty bierze z alternatora sprawdź pasek i regulator
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
Druga jest od regulatora intensywności grzania.
Zwarte tranzystory regulatora obrotów dmuchawy, typowe w tym modelu.
Dzięki . Być może regulator . Kupiłem A4 i nie będę już musiał wymieniać tego regulatora .
Wyjmij alternator rozbierz , sprawdż komponety przedewszystkim mostek . Jeśli uszkodzony wymień w komplecie z regulatorem
Tam jest regulator tranzystorowy.
Sprawdz regulator obrotów.
Raczej możesz.Dlaczego piszesz "wtopię kasę w nowy regulator"?
Hasło klucz: "Regulator wentylatora vectra b"
no regulator.
bywa jeszcze tak, ze psuje sie prostownik (mostek diodowy), ale jesli w takim stanie pojedzie sie chwile jeszcze, zamiast zatrzymac, to pali sie zaraz po tym regulator. Stad jesli odpowiednio wczesnie, po awarii prostownika wylaczy sie silnik, jest szansa uratowac regulator.
Dodatkowo padł regulator w alternatorze. Teraz ładuje.
Strzelona dioda w prostowniku. Lub regulator.
Miernik uniwersalny na zakresie napięcia stałego i mierzysz napięcia na wentylatorze i regulatorze.
Lub zużyte szczotki. Kilka razy to naprawiałem wymieniając same szczotki w module regulatora.
Ciśnienie paliwa siada. Pompa, nieszczelność albo regulator.
akurat w tym modelu silnik krokowy nie ma nadzoru nad swoimi "krokami" to sterownik jest elementem sterujacym ktory ma na stałe zaprogramowana liczbe krokow-nad silnkiem nie ma nadzoru-poprostu ma zadan ilosc krokow i jezeli w momencie kiedy nie osiagnie calego zakresu zacznie pobierac wieszy prad(np.uszkodzenie mechaniczne,zacinanie sie itp)wpisuje...
poprzeglądaj sobie stare radio elektroniki tam byly schematy reg napiecia . kiedys sie cudowalo z regulatorami napiecia jeszcze za czasów 126p z pradnica . teraz sie nie kombinuje . ELEKTRIT ma racje nie kombinuj , nie oplaca sie, i nie ma takiej potrzeby .
Nie masz ładowania. Po odpaleniu napięcie ładowania powinno wynosić około 14.4V. Do wymiany masz albo alternator albo regulator napięcia.
Przed naprawą alternator (vectra b 1.7TD isuzu) dawał napięcie około 13-13,5V, ostatnio padł obrotomierz, i zaczeła się stale świecić kontrolka od ładowania akmulatora. Kontrolka czasem gasła, obrotomierz wskakiwał na swoją pozycję. Wymieniłem mostek diodowy i regulator napięcia. Szczotki były ok. Po złożeniu wszystkiego obrotomierz działa, jednak jest...
witam. Jeśli jest przekażnik to na pewno nie ma emulatora wtrysku bo się stosuje to lub to. sprawdz czy przypadkiem nie ciągnie benzyny przez podciśnieniowy regulator ciśnienia.
Witam masz uszkodzony regulator napięcia jeśli jest za wysokie napiećie zegary lubią spadać na zero.
Teraz mam założona oryginalna swoją i cały czas jest błąd zbyt wysokie ciśnienie. Zrobiło się tak po wymianie ECU widocznie w poprzednim samochodzie z którego ECU pochodzi była inna listwa z tym regulatorem
Czy masz klimę, Czy czyściłeś silnik krokowy? Czy obroty się stabilizują po wciśnięciu hamulca, Czy obroty się stabilizują po wyłączeniu świateł, Czy jest masa na silniku ? Czy masz 14V na ładowaniu a nie np 17V tj czy sprawny regulator ( przy 4000 obr) ? Ogólnie stawiam na elektrykę.
Sprawdż napięcie na żarówkach,na alternatorze, może być do wymiany regulator alternatora.
Regulator natezenia oswietlenia?
witam ja podstawiam regulator 9 d od poltka jest mocny
Ja bym nie ryzykowal i wymienil bym obie rzeczy czyli regulator i mostek. pozdr.
A po co mierzyć wogóle? Luzuje się przewód powrotny z listwy - jeśli pompa przebija regulator, to jest cacy.
Zacznij od żarówek a później od regulatora podświetlenia. Oczywiście sprawdź bezpieczniki.
gaz w fazie lotnej potrzebuje mniejszej energi do zaplonu. a w przypadku kiedy nie wchodzi na obroty może byc wina regulatora ciśnienia,
sprawdzalem ladowanie na warsztacie 13,5 pojezdzilem i zaczely sie problemy dzisiaj sprawdzilem w garazu i 16,7 i przy dodawaniu gazu wzrasta nie niwem do ilu wiecej nie gazowalem wymontowalem alternator, ktore to regulator?
Wyciągnąłem dzisiaj alternator. Jak sprawdzić co mu dolega? Po zdjęciu osłony regulatora widać 3 diody - przemierzyłem i są sprawne. Pod tymi diodami jakby w celkach są jakieś 3 brązowe elementy, każdy podłączony do katody diody prostowniczej - co to jest, i jak sprawdzić stan regulatora?
To byś słyszał przerywanie w wydechu. Nie podsysa paliwa regulatorem cisnienia? Jeśli jest
Bezpiecznik jest sprawny, regulator obrotów także działa
Nie będzie te regulatory tak mają.P
Sterownik, nie działa regulator dawki, po prostu elektromagnes nie ma wysterowania impulsu w całym zakresie. Jak masz oscyloskop to możesz oglądnąć wypełnienie impulsu.
jeśli ten objaw jest regularny to raczej sonda lub cz temp. albo jedno i drugie jeśli są momenty że jest dobrze to może trzeba przemyć regulator wolnych obrotów
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
Sprawę rozwiązałeś sobie sam, skoro nie ładuje to nura pod maskę i go wyciągaj. Mostek w domowych warunkach sprawdzisz ale regulatora już raczej nie.
Nie wleciałeś w jakąś dziurę, kałużę? Może coś zerwałeś, zalałeś? A tak lecisz procedurą standardową: szczotki, regulator (mógł paść - zdarza się, co z tego, ze nowy), przewody, uzwojenie wzbudzenia... Trzeba przegrzebać. Nic nie urodzisz.
Jak wymieniłeś mostek i regulator to zakładaj przecież tam nie ma co sknocić, tak tam nie ma styku S , pompę zakładasz jak pasuje i powinno wszystko grać.P
No i po temacie
Witam moim zdaniem masz problem z paskiem wielo rowkowym lub regulator napięcia w alternatoze.
,,Pożądane jałowe,1 210 obr/min''.Moim skromnym zdaniem mapa ecu odpowiadająca za leerlauf jest niewłaściwa albo ktoś zabawił się fejsem opelscanner,który potrafi modyfikować tenże parametr. Rury szczelne bo przepływomierz mierzy to powietrze.Jest go dużo bo regulator wolnych obrotów podciąga do pożądanych.
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
Pewnie nie masz ładowania, sprawć alternator (wymień szczotki) To bardzo prawdopodobne, bo oczywiście pasek sprawdziłes, czy nie pęknięty? :D . Może to również być regulator napięcia.
cewka tylko oryginał, sprawdziłbym jeszcze lewe powietrze i regulator ciśnienia paliwa
Z tego co pamiętam w dieslach to sygnał idzie z alternatora zielony przewód bez pośrednio pod cewkę. Jakie masz napięcia ładownia? Wtyczki czyste przy alternatorze lubią zielenieć albo diody na mostku albo regulator poszedł.
Owszem, tak. Naprawiałem i naprawiam te regulatory skutecznie zastąpując ten tranzystor. I styknie.
Czyli zacząć od wymiany przewodów? a może to coś regulatorem napięcia lub alternatorem?
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
Darligton PNP o Ic powyżej 15A. W katalogach dobierzesz.Częsty problem w Vectrach z Climate control.
ale on jest dobry i co jest przyczyną tego ze nawiew wcale nie działa na żadnym biegu Po pierwsze sprawdź miernikiem czy dochodzi do niego sterowanie. Na cienkim przewodzie , zmienia się napięcie wraz z nastawami na panelu. Dodano po 40 Regulator niema biegów on działa płynnie tylko panel tak go steruje.
Pewnie że nie regulator! Zamykam. A akumulator do wymiany.
A czy ma się coś regulator do lampki płynu hamulcowego??
Odepnij plus z alternatora i wtyczkę do regulatora i zobacz jak z poborem.
Podłącz oba i odczytaj kod Alfa, choć tam może się zwac kod PROM. Patrz, czy jest ten sami indeks literowy (BQ, DJ, DB) I najwazniejsze-miernik na piny sensora tam gdzie idzie poduszka i sprawdzic, czy już tam nie ma zwarcia. Może kto chlapnął cyną do środka? A poza tym w starym nie dało sie wykasowac FC55? Zawsze się kasował bez bólu. Czasami wystarczyło,...
To musi zasysac gdzies to powietrze, do takich obrotów musi byc go bardzo dużo nie jest to jakis cienki przewód podcisnienia ,spróbuj zatykać po kolei wszystkie dojścia a może silnik regulatora wolnych obrotów.
Regulator ciśnienia , pomiar ciśnienia wskazany!
Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa :) Auto działa bezproblemowo ;)
Może masz jakiś trefny regulator w alternatorze.
Wymieniona pompa wys. ciśnienia kompletna z regulatorem. Problem zniknął , mam nadzieję , że na dobre.
Szczotki trzeba było wymienić w alternatorze
Sprawdż ładowanie. Regulator napięcia potrafi puścić 16V,przy większych obrotach. Za moment lampka ładowania może przestać świecić, a wymienić trzeba regulator i prostownik alternatora...
Regulator napięcia poszedł + diody prostownicze + przekaźnik
A widziałeś żeby na szrocie były sprawne. Możesz kupić 10 i sytuacja będzie taka sama. Są to przeważnie rzeczy naturalnie skończone, więc zacznij naprawiać a nie kupować. Jeżeli kupiłeś Bosha to tam się kończą przede wszyskim szczotki komutatory ewentualnie regulator i oczywiście łożyska.P
Kilku krotnie w Vectrach wymieniałem na okoliczność niskiego ładowania mostek prostownicy i regulator. Myślę że u Ciebie ten sam problem.
Napięcie ładowania alteranatora bez obciążenia powinno być ok 14,5V a przy obciążeniu zależnie od stanu aku. a te 11,5V na biegu jałowym to za mało. Jeżeli układ prostowniczy i uzwojenia są dobre to padł Ci regulator napięcia. Odłączanie klemy w czasie pracy jest niebezpieczne nie tyle co dla alternatora ale innych układów elektronicznych np sterownika...
Vectra B 2001 r po lifcie . Mam ten sam problem tylko gdzie jest ten rezystor .Zdjąłem osłonę przy pedale gazu jak piszą niektórzy ale nic tam podobnego do regulatora elektronicznego nie znalazłem.Bardzo byłbym wdzięczny za szczegóły gdzie go znaleźć.
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
Jak napięcie 15-16V to także i regulator napięcia do wymiany ewentualnie sprawdzenia. Ja zawsze wymieniam w komplecie żeby nie wracać do tematu zwłaszcza że koszt regulatora nie jest wysoki.
Naprawdę nikt nie jest w stanie odpowiedź na to proste pytanie?
Regulator obrotów dmuchawy tzw. "jeż" poległ.
Dostaje oprócz gazu benzynę. Przyczyny: uszkodzony emulator wtryskiwaczy, regulator ciśnienia na listwie wtryskiwaczy.
Regulator dmuchawy do wymiany. Albo naprawy, jak kto umie.
A samochód to jaki? Bo jak Vectra C to może być regulator, może być sterownik silnika, może i coś innego.
to pierwsze sprawdziłem, wszystko oki, szczelny. Nawet odpinałem i zaślepiałem serwo, zawór par zbiornika, regulator listwy też szczelny i nic
Zapoznaj się ze schematem elektrycznym układu chłodzenia w/w modelu, a w szczególności regulatora obrotów wentylatora chłodnicy. Schemat dostępny na elektrodzie.
Do sprawdzenia masz: Pompa paliwa Filter paliwa Filter powietrza Regulator ciśnienia paliwa MAP sensor Katalizator
Sprawdź regulator wolnych obrotów i czy ma zasilanie.Przy okazji wyczyść przepustnicę.
Hamowanie to (nawet gdy się nie obraca) spowodowane jest charakterystyczną pracą regulatora napięcia . Ów, po dołączeniu zasilania na zacisk B+ na krótką chwilę załącza prąd na podmagnesowanie wirnika. Tak samo, jednak na nieco dłużej załącza z chwilą pojawienia się napięcia na zacisku D+. Tak ma być i proszę się tym nie przejmować. Elektromagnetyczny...
A pracuje na najwyższym biegu? Sprawdź bezpiecznik termiczny na rezystorze dmuchawy, oraz podstaw regulator nawiewu. (to pokrętło regulujące moc)
Idealne to tak o 0,4V mniejsze niż u ciebie. Wyciągaj altka, wymień diodę/y wzbudzenia i wtedy pewnie na starym regulatorze będzie dobrze.
Popalisz resztę elektryki w trakcie jazdy i tak się skończy jazda, w oparach siarkowodoru z zagotowanego akumulatora.
do wymiany mostek prostowniczy,typ DER2000,no i obawa czy regulator przeżył,bo lampka ładowania to spalona napewno. Vectra B?
Padają diody ,regulatory nap. i bywa zwarcie między zwojami stojana.To najczęstsze usterki.
Daj masę na obudowę alternatora. Jak żarzy to równie dobrze regulator mogł paść. Delco najpewniej z Opla Vectra A/Astra F.
czujnik ciśnienia rail ? regulator masz nowy czy "nowy" ? one padają termicznie właśnie. może ogarnij manometr na takie "bary" i zweryfikuj czy to błędny pomiar, czy faktycznie spadek.
To co wykręciłeś jest regulator napięcia z szczotkami ,jeśli szczotki nie dolegają do pierścieni fachowo komutatora to kontrolka sie nie zaświeci. sprawdź czy masz sprawną kontrolkę odkręć przewód od kontrolki i podaj na niego masę powinna się oświecić kontrolka .
vectra regulator regulator obrotów vectra vectra regulator napięcia
zabezpieczyć brama komunikat mercedes klasa renault megan gasnąć
generator radiowy generator radiowy
Tryb diagnostyczny suszarki Electrolux EW8H358SP: C10-C13 Kody błędów C09, C14, C15 w suszarce Electrolux EW8H358SP