Cześć wszystkim. Mam pytanie, jakie ciśnienie bądź podciśnienie powinno być w tej rurce, co dochodzi do membrany w regulatorze obrotów HEINZMANN. Mam Deutz Agrotron 4.85 i mam problem z mocą pojazdu, jeszcze górki nie zobaczy, a już słabnie. Proszę o pomoc i z góry dziękuję.
,,Pożądane jałowe,1 210 obr/min''.Moim skromnym zdaniem mapa ecu odpowiadająca za leerlauf jest niewłaściwa albo ktoś zabawił się fejsem opelscanner,który potrafi modyfikować tenże parametr. Rury szczelne bo przepływomierz mierzy to powietrze.Jest go dużo bo regulator wolnych obrotów podciąga do pożądanych.
komputer wtrysku nie ma żądania tylko sterowanie pewnymi elementami, żądanie jest z innych podzespołów, jak napisałaeś. wymień regulator obrotów i sprawdź jeszcze raz
Sterownik Digifant od 93 - 96 roku , sterowanie zaworem wolnych obrotów masą z pinu 30 ECU , a drugi pin 12V po kluczyku. Simos po 96 , przepustnica zmotoryzowana.
może byc regulator biegu jałowego oraz przerwa w czujniku położenia przepustnicy. pewność będzie gdy podłączysz kompa chodź to tez nigdy nie daje 100% pewności
Ja nie napisałem, że napięcie zależy od obrotów tylko wydajność, a dokładnie prąd. Alternator musi osiągną minimalne obroty dla wzbudzenia, a przy obrotach biegu jałowego silnika jego wydajność jest niska, przy dużym obciążeniu regulator napięcia nie da rady utrzymać wymaganego napięcia. Włączone światła, nawiew, świece żarowe, dogrzewasz, podgrzewanie...
Dioda prostownicza (w skrzynce) jest sprawna. Na rozładowanym akumulatorze (sprawnym) napięcie zawsze będzie niechętnie wzrastać przy ładowaniu, dlatego pomiar napięcia ładowania (te w granicach 14.4 V) będzie możliwy tylko przy w pełni naładowanym akumulatorze. Takie uproszczone rozwiązanie ładowania w silnikach AM6 nie posiada kontroli napięcia ładowania...
Tak, przełamanie przewodów to była typowa przyczyna gubienia iskry. Drugą z nich były uszkadzające się moduły zapłonowe, było produkowanych kilka modeli w których każdy miał swoją typową przyczynę usterki. W programie Usterka wszyscy chcieli wymieniać moduły. Był też odcinek z instalacją gazową, gaziarze kombinowali z zatykaniem dolotu, zmienianiem...
Napisz tylko proszę na jakiej zasadzie działa retarder silnikowy. Jeśli cały czas pijesz do hamulca Jacobsa, o którym naczytałes się w wikipedii, to działa on tak, że pod koniec suwu sprężania, zawory wydechowe zostają uchylone - sprężony ładunek powietrza zostaje uwolniony do wydechu. Bo mechaniczny wtrysk ma dawkę wolnych obrotów i zawsze dawkuje...
Witam! pacjent to JEEP grand cherokee z silnikiem 3.1TD. Komputer wyrzuca błąd regulacji kąta wtrysku. Pompa ustawiona według informacji z autodaty na 0,45mm. Wtrysk sterujący ma prawidłową oporność tj. 100 omów. Błędu nie rejestruję podczas obrotów biegu jałowego tylko podczas przyspieszania. Regulator kąta wtrysku słychać podczas testu elementów wykonawczych....
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
Witajcie, jest to ulepszona pod każdym względem wersja mojej pierwszej machiny Sumo Challenge 2011 , w których brałem udział (zająłem wtedy przedostatnie miejsce :D). Ta sytuacja bardzo zmotywowała mnie do stworzenia czegoś szybszego, zwinniejszego. Tak powstał MacLiner 2.0 . Chciałbym serdecznie podziękować użytkownikowi Sabre , dzięki któremu mogłem...
Sprawdź (i ew. przeczyść) regulator obrotów biegu jałowego .
Witam. Po uruchomieniu zimnego silnika auto wchodzi na wysokie obroty ok. 2500. Czy może to powodować awaria jednego z czujników ( są 3 w różnych kolorach ) ?Jeśli tak , to któy czujnik należy wymienić? Jaki masz regulator obrotów biegu jałowego - podciśnieniowy czy silnik krokowy? Może prościej - silnik ma gaźnik czy wtrysk jednopunktowy? Prawdopodobnie...
Pragnę ustosunkować się i zarazem wyjaśnić problem "gaśnięcia silnika podczas dojazdu do skrzyżowania". Zacznijmy od zasady działania silnika benzynowego. W kazdym samochodzie "na benzynę" są trzy układy sterujące pracą silnika: paliwowy, powietrzny i elektyczny. Jeśli samochód, jedzie to wszystkie układy działają prawidłowo. Podczs dojazdu do skrzyżowania...
Regulator obrotów biegu jałowego (tzw. by pass).
Witam! Podłącze się do tematu bo pewnie śledzą go zainteresowani, mam MK5, który ładuje tylko powyżej 3tyś obrotów, potem spada wraz z puszczeniem gazu. Alternator miał zakładany nowy regulator u lokalnego naprawiacza alternatorów, ale było tak samo, potem trafił do wyspecjalizowanej firmy, która stwierdziła że stary regulator był ok i go założyli....
Witam sytuacja jest taka , rozgrzany i odpalony silnik sobie pracuje na jałowych regulator obrotów biegu jałowego ma zadane np 940 obr i tak zmienia zadaną dawkę żeby te 940 obr uzyskać , i co mamy w mapie n146 ? to że przy obr ok 940 , sterownik zadaje u mnie 1,4v co odpowiada dawce 4mg , to masz dostępne i wyświetlane w blokach 1,4 V i 4mg i tyle,...
nie nie dymi właśnie wyciągnąłem regulator obrotów który jest nowy wyczyściłem stary , który zostawiłem zamontowałem problem znikł tylko , że na odpiętym przepływomierzu jak zapinam przepływomierz momentalnie gaśnie . A mam jeszcze jedno pytanie czy pod regulatorem obrotów biegu jałowego musi być jakaś uszczelka ??
http://img02.allegroimg.pl/photos/orygin... Wymieniłem to co podałem wyżej na zdjęciu. Niestety nie wiem, czy w Lagunach fachowo nazywa się to silnik krokowy, czy inaczej, ale jest to regulator obrotów biegu jałowego ;)
A sprawdź może lądowanie? Czy czasem regulator nie zwariował i może sterownik elektryki coś odcina… zwiększenie obrotów o te 200 może powodować wzrost napięcia na alternatorze
Silnik regulujący prędkość biegu jałowego to jeszcze nie "silnik krokowy" bardziej pasuje nazwa regulator obrotów z wbudowanym stykiem biegu jałowego. Dodano po 2 Silnik "krokowy" to silnik asynchroniczny dwufazowy i tyle teorji.
0505 - Usterka w układzie regulacji obrotów biegu jałowego Który krok osiąga regulator biegu jałowego, jakie jest podciśnienie w kolektorze?
Witam. Od kilku tygodni walczę z pewnym problemem w moim volvo 440 2.0 (B20F) b+g. Silnik uruchamia się bez problemu, jednak po długim (6 i więcej godz.) postoju, gdy przejadę kilkaset metrów, przy wysprzęgleniu gaśnie. Po nagrzaniu silnika do temperatury roboczej wolne obroty trzyma równo. Objaw ten występuje zarówna na benzynie jak i na gazie. Urządzenie...
http://obrazki.elektroda.pl/5838630500_1... Dodano po 1 Silniczek krokowy zawór powietrza obiegowego , regulator biegu jałowego jak zwał tak zwał wiadomo o co chodzi Właśnie nie "jak zwał, tak zwał"! Jesteś na forum technicznym, więc jesteś zobowiązany do POPRAWNEGO nazewnictwa!
Według mnie za usterke będzie odpowiedzialny silnik regulacji prędkości obrotowej biegu jałowego, zwany potocznie silnikiem krokowym, który utrzymuje stałą prędkość obrotową na biegu jałowym oraz podczas wysprzęglania. Jego rolą jest takie sterowanie dopływem powietrza na przepustnicy, aby obroty silnika nie spadały w żadnym momencie jego pracy poniżej...
Już jestem i mam dobre wieści - ładowanie już jest :) I w sumie teraz nie wiem czemu nie było bo poza kilkukrotnym wypięciem i wpięciem kilku wtyczek oraz zabawą z multimetrem nic nie zrobiłem. Możliwe, że po prostu faktycznie gdzieś na wtyczce nie było przejścia - traktorek prawdopodobnie więcej stał jak jeździł, szczególnie przez ostatnie lata. Jak...
Mam Audi A2 2003r 1.4 16V silnik BBY, auto z fuul wyposazeniem elektreycznym climatronik, podgrzewane siedzenia iitp. alternator Bosch 90A, akumulator nowy wg specyfikacji 80A, 720A (wg EN ). Na zimno jak jst ssanie 1100obr ładowanie bez świateł 14,45V, po właczeniu świateł climatronica 14,23V, w tym sliniku z uwagi na obniżenie spalania obroty biegu...
Regulator powietrza biegu jałowego (regulator wolnych obrotów), zwany "silnikiem krokowym" odpowiada za otwarcie dodatkowego kanału powietrza (taka mini-przepustnica) w celu utrzymania obrotów biegu jałowego. Jeśli wszystko jest ok to odłączenie sterowania na rozgrzanym silniku nie powinno dać obserwowalnego efektu (bo w tym stanie regulator powinien...
Po pierwsze - ładowanie jest sprawne? Gdy skuter pracuje światła nie przygasają więc tym samym twierdzę że ładowanie jest. W wielu motocyklach widać że ładowanie działa na tej zasadzie, że po lekkim dodaniu gazu z obrotów biegu jałowego światła się lekko rozjaśniają. Gdyby przygasały wraz z obrotami to raczej byłby problem z akumulatorem lub regulatorem....
...czy ja tam widzę "gazownię"? Nie znam tego silnika, ale jak znam rozwiązania grupy VAG to regulator wolnych obrotów jest zintegrowany z korpusem przepustnicy i niewymienny (tylko w całości). P.S. Zmień sposób wstawiania zdjęć - użyj przycisku [Dodaj obrazek].
Na próbę odłącz regulator biegu jałowego i zobacz reakcji.Zrób zdjęcie wtrysku j podeślij
Byłem na kompie znajomego i wyszło tak : - 515 czujnik halla ( ale auto było zgaszone dlatego podobno wyskoczył ( został później skasowany po zapaleniu auta) - 516 Włącznik biegu jałowego przepustnicy ( pewnie to ten stary regulator obrotów (wymieniłem na zamiennik ) błąd skasowany - 525 sonda lambda przed katalizatorem ( którego niema :) ) wszystko...
Błędy odczytane: - 35 Regulator biegu jałowego (IACV) Oboty silnika przy zamkniętej przepustnicy różnią się od założonych obrotów biegu jałowego o 170 obr/min ; - 45 Czujnik tlenu Bogata mieszanka, napięcie powyżej 865 mV Tak z mojej skromnej dedukcji coś jest nie tak z układem zapłonowym, tak zresztą jak sugerujecie (przewody, cewka WN, świece). A...
Czyszczenie i adaptacje wykonywałem i nic nie pomogło. Faktycznie falowanie obrotów ustąpiło ale nie rozwiązało problemu zbyt niskich obrotów. Tak wogóle to cała rzecz zaczęła się po wymianie uszkodzonego czujnika temperatury płynu chłodzącego (tamten zaniżał wskazania temperatury i samochód pracował jakby na podwyższonych obrotach, teraz wskazania...
1.4 12V to silnik na monowtrysku czyli przepustnica jest czyszczona cały czas benzyną więc nie ma absolutnie żadnej potrzeby tam grzebać. Silniczek krokowy hmmm krokowy to on nie jest więc używaj słów nastawnik biegu jałowego albo regulator wolnych obrotów bo dostaniesz bana. Z tego co pamiętam to odpinasz wtyczkę i odkręcasz 3 śrubki kluczem torks...
Tak jak w temacie Opel Corsa 1.0. Problem w tym że obroty biegu jałowego są za niskie, są na tyle niskie że kierownicą trzepie, zresztą całym autem trzepie. Nie ma znaczenia czy silnik gorący czy zimny. Wymieniane świece itd. Po włączeniu klimatyzacji regulator obrotów podnosi obroty i jest ok ale jak się klimę wyłączy jest tragicznie. Obroty są za...
Witam,padł mi silnik w golfie mk2, zamiast go remontować postanowiłem włożyć coś młodszego,wybór padł na silnik 2.0 16V o oznaczeniu kodowym ABF bez imo. Silnik, wiązka, skrzynia wszystko zostało włożone. Silnik odpala i chodzi na jałowym bardzo dobrze. W eku a jest to digi 3.0 nie ma błędów. Problem polega na tym, iż po dodaniu gazu silnik nie wchodzi...
Cześć Golf 3 1.8 ABS mono motronic. Wymieniałem nastawnik biegu jałowego ponieważ stary powodował falowanie obrotów. Wyregulowałem szczelinomierzem szczelinę pomiędzy zderzakiem dźwigni przepustnicy a trzpieniem nastawnika. Zrobiłem to wg poniższej procedury ale po uruchomieniu ciepłego lub zimnego silnika silnik zaskakuje na właściwe właściwe obroty...
Witam! Jestem posiadaczem Fiata Uno z silnikiem 900 na jednopunktowym wtrysku paliwa. Auto chodziło do momentu, gdy czyściłem styki. Gdy był zimny ciągle gasł po zapłonie i i za drugim razem już chodził. Któregoś dnia pokusiło mnie by przeczyścić styki i w efekcie auto stoi już cały czas. Na początku w ogóle nie zapałał, coś poczyściłem jeszcze raz...
A zapiałeś regulator biegu jałowego na kolektorze?
Regulator obrotów, (myśle że jest to w monomotroniku) nie rozbiera się i nie czyści bo tam niema co się zabrudzić. Uszkodzenie styku biegu jałowego w nim może powodować dławienie się przy przyśpieszaniu, kiedy to sterownik będzie otrzymywał cały czas sygnał że silnik jest w fazie wolnych obrotów a sygał z TPS-u będzie wysoki bo przepustnica będzie otwarta...
Witam. Dziękuję za odpowiedzi. Samochód udało się odpalić. Okazało się, że dwa przewody zapłonowe były pomylone. A dokładnie zamieniony 3 z 4. Teraz odpala, ale to jeszcze nie koniec dłubania. Dotknął mnie problem "falujących obrotów". Czytałem o tym, jakie mogą być tego przyczyny. Wszystkie wężyki od sterowania podciśnieniowego wymieniłem na nowe....
Wracając do tematu to w samochodach osobowych jest z tym troszkę inaczej tu regulator odśrodkowy jest po to aby zapewnić stabilne obroty biegu jałowego i regulacja jest w bardzo wąskim zakresie i im bardziej silnik słabnie to trzeba mocniej wciskać pedał gazu ale i jest na to sposób w nowszych modelach samochodów jest to tempomat wynik działania jest...
Moj problem polega na tym ze jadac dzis do pracy na wolnych obrotach zaswiecila mi sie kontrolka ladowania stojac w miejsch przegazowalem malca i kontrolka zgasla. W malaczu (i w innych samochodach) jest kontrolka braku ładowania i tak ją zwać należy. Zatrzhmalem sie na nastepnych swiatlach i ten sam problem po czym ruszylem i w pewnym momencie po...
W sobotę udało mi się odkręcić cewkę z regulatora obrotów (silniczka krokowego), wirnik obraca się lekko bez żadnych oporów. Postanowiłem zmierzyć rezystancję uzwojeń i tu niespodzianka wszędzie podają że rezystancja uzwojeń waha się w granicach 25-28 omów zależnie od temperatury. Gniazdo 3 pinowe, pin środkowy to "+" czyli wspólny a skrajne to RSC...
Regulator biegu jałowego ja go na razie wyczyściłem ,był zawalony brudem ,aż zatrzymywał się . Jest poprawa ale to nie to. Myślę o wymianie na całkiem inny gdyż mogły polecieć uzwojenia przekazujące napięcia do sterownika głównego w pewnym zakresie ,tak sobie myślę ale jeszcze nie wnikałem w lato szybko przeskakuje ten moment złej pracy i jest dobrze....
Do sprawdzenia - szczelność dolotu - regulator dawki powietrza biegu jałowego - przewody WN
Witam, Posiadam Bravę od salonu i jak dotąd nic się nie działo z nią. Aż rok temu zaczęła się pojawiać usterka, która męczy mnie do dziś i nie wiem jak sobie z nią poradzić. Problemem jest gaśnięcie silnika lub przygasanie podczas jazdy i jest to na wolnych obrotach. Jak już wystąpi to nie mogę odpalić autka bez gazu, no i po puszczeniu go gaśnie lub...
Występuje też zjawisko samowzbudzenia po przekroczeniu określonych obrotów alternatora i tak jak wyżej raz wzbudzony alternator od golfa 4 puki ma obroty (wystarczą biegu jałowego ) nie potrzebuje wzbudzenia. Polo 4 i pochodne miały problem z urywajacym się przewodem wzbudzenia i ładowanie pojawiało się dopiero po przekroczeniu 3000 rpm na silniku potem...
zwiększenie obrotów biegu jałowego ustawienie obrotów biegu jałowego falowanie obrotów biegu jałowego
sprzedam stację dokującą podłączyć antena naziemny samsung outlook wysłać
Hulajnoga Sowlow - Manetka gazu nie działa po upadku Montaż Webasto w Fiat Bravo 2 - lokalizacja i wskazówki