W tego typu regulatorze stosuję tranz. BDW 84D. Jest w innej obudowie i pasuje po wycięciu środkowej nóżki i przycięciu radiatorów. Problem żywotności regulatora może leżeć w zapchanym filtrze kabinowym. Proponuję sprawdzić jego stan i jak trzeba to wymienić.
elektrit próbowałeś kiedyś rozebrać taką rzecz? Nie wiem czy po rozkuciu i wydłubaniu będzie się to dało złożyć? Pozdr
Samochód poszedł do ASO - okazało się, że jest uszkodzony regulator obrotów wentylatora chłodnicy.
Znalazłem zdjęcie, które zrobiłem klientowi jak wymieniałem wentylator w Peugeocie 407, regulator obrotów zaznaczyłem strzałką https://obrazki.elektroda.pl/7593436100_...
Uszkodzony tranzystor w regulatorze obrotów silnika wentylatora,
zacierający się wirnik silnika, ale najpierw do sprawdzenia bezpiecznik, regulator obrotów, włącznik nawiewu
Bezpieczniki na swoim miejscu i sprawne?? Co to za przewód "zasilający"; sam silnik dmuchawy czy też układ wykonawczy regulatora obrotów dmuchawy?
Sprawdź regulator obrotów biegu jałowego - silnik krokowy.
Grzechu , nie pomyślałeś ,że aby Ci pomóc muszę stracić punkty aby pobrać zdjęcie? W tych sterownikach obrotów leciały przeważnie tranzystory - jest na forum jaki zamiennik , szukać!
Sprawdź przy wentylatorze regulator jest tam (nieraz 2) tranzystor który lubi nawalać pomierz napięcia czy sterujące wariuje czy ten tranzystor.
Uwalone tranzystory regulatora dmuchawy.
Jaka pompa? Bosch czy Lucas.Może są za wysokie wolne obroty i regulator nie odpuszcza
Regulatora samego sprawdzic nie można? Dodam że czasami na wolnych obrotach ma lekki spadek obrotów na chwilkę.
gdyby to byla pompaka paliwa to gasl by przy prze roznych obrotach sprawdz wtrski i wymien regulator.
Mój Ford Focus miał podobnie - nierówne obroty, szarpania na ciepłym silniku. Pomogła wymiana regulatora obrotów jałowych. Może uderz w tą stronę?
zacznij od najprostrzej czynnosci sprawdzenia i wyczyszczenia silniczka krokowego regulatora biegu jałowego
mam pytanie do Elektrit'a. dmuchawa przestała działać, wymieniłem tranzystory na BDX 66 i dział, tylko nie można jej wyłączyć, po zapaleniu samochodu i ustawieniu przełącznika regulatora jako wyłączony są małe obroty które można tylko zwiększać, co to może być
Normalka, trzeba naprawić regulator obrotów, do wymiany tranzystory, było o tym na forum.
Witam, mój samochód podczas przyspieszania wydaje taki klęczący odgłos, jest to 2.0 HDi 136 KM, regulator paliwa założony nowy, wtryski sprawdzone na stole pobierniczym, na wolnych obrotach silnik normalnie chodzi.
Regulator ciśnienia paliwa
Podejrzewam że silnik dmuchawy jest już zużyty albo wtyki regulatora obrotów są nadpalone, szukaj za schowkiem po prawej stronie
I masz 15 VAC bez regulatora? To za mało...
ja bym nie sugerował się tym,że padła nazwa silniczek krokowy.Niestety dla wiekszości każdy regulator obrotów to silniczek krokowy.A ten regulator obejściowy to zawór suwakowy.
Czyta obroty silnika z alternatora. Możliwe ze przez to. Regulator o tych samych numerach?
Zobacz na regulator biegu jałowego i czujke temperatury.
Moze przytkany regulator wysokiego cisnienia?
Jutro spróbuje odpowietrzyć tak jak mówicie. Zobaczymy czy coś pomoże. Mam nadzieję ze tak. Dzięki za podpowiedzi. Pozdro Grzechu
Uszkodzony regulator i sam sobie z tym nie poradzisz.
Wirnik obraca się bardzo luźno, wszystko jest nasmarowane, komutator doprowadzony do kultury. Faktycznie komutator był uszkodzony, szczotki również, jedna tulejka wirnika też stawiała opór ale juz nie stawia :). Zgadzam się z tym że uszkodzony jest regulator obrotów dmuchawy i zastanawiam się jak go naprawić. Z tego co widzę to prąd jaki płynie podczas...
Oddaj im samochód skoro zapłaciłeś a go nie naprawili. Jeżeli pracuje do 2,5 tyś obrotów to komputer przeszedł w tryb awaryjny. Praca przez kilka sekund po wyłączeniu zapłonu to typowy objaw dla regulatora ciśnienia paliwa na pompie WC. Ale regulator może być nieuszkodzony, a pompa która może się łuszczyć i zabija sitko które jest w regulatorze. Zapłaciłeś...
Zobacz do jakiej wartości otwiera Ci się maksymalnie regulator ciśnienia w pompie CR w wykresach.
REGULATOR CIŚNIENIA http://allegro.pl/peugeot-2-0-hdi-regula... Miałem taki problem
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
(Regulator ciśnienia paliwa) po jego odłączeniu auto nie odpala
... obroty ok, ... To znaczy, ile?
Pompa chodzi cały czas jak masz włączony zapłon - nie ma żadnej regulacji dla pompy w zależności od obrotów. Od tego jest regulator na listwie by utrzymywał stałe ciśnienie benzyny.
Minęło sporo czasu, z przerwami działam dalej, pomimo braku wizualnych uszkodzeń kupiłem okazyjnie cały moduł na akumulatorze i lampka gaśnie wreszcie, jakiś przekaźnik zalany w bocznej kostce nie rozwierał. Nowy aku i już nie ma problemu z odpalaniem, pozostało rozebranie i diagnoza żaluzji wlotu powietrza, db wywala błąd, i walka w toku z problemem...
Luzy zaworowe są ok. Zasiliłem pompę z bańki i nic to nie daje. Na zimnym nie zapala nawet z bańki. Podstawiłem inny regulator kąta wtrysku i też nic. Nie ma zapisanych żadnych błędów.
Sprawdź silnik dmuchawy na akumulatorze z auta a nie na jakimś małym akumulatorze. Jeśli silnik nie zadziała prawidłowo, to albo sprawdź szczotki silnika albo zmień na inny, sprawny. Mam nadzieję, że w aucie wymieniano filtr pyłkowy-kabinowy i regulator obrotów dmuchawy nie został dodatkowo uszkodzony przez "zabity brudem" filtr.
Witam pod jakim numerem jest bespiecznik wentylatora dmuchawy Temat, który założyłem bardziej dotyczy obwodu wentylatora chłodnicy a nie nawiewu, ale niech Ci będzie. W d9 po kwietniu 99r jest to bezpiecznik F40 40A w skrzynce w przedziale osobowym (górny rząd po prawej stronie). A tak dokładniej z + aku idzie na bezpiecznik MF13 50A w komorze silnika,...
Witam. Kup sobie regulator obrotów wentylatora od Poloneza, z płynną regulacją /potencjometr/, albo skokową, tańsza parę złotych, jak wolisz. Koszt nowego z gwarancją ok 30-35 zł. Ten regulator ma cztery konektory, są dość dobrze oznaczone. 1. dwa tj zasilanie standartowe z instalacji samochodu /+/ i /-/ 2. i dwa to wyjście na silnik went. Tylko nie...
Padnięty regulator obrotów, albo wypalające się wtyczki, może być też sam silnik, raczej rzadko. Na początek sprawdź, czy dochodzi napięcie do wentylatora.
(at)roznicowka Alternatory się wzbudzają przy około 1000 rpm, i wtedy stawiają opór. 1. Ręką nie zakręcisz wału do takich obrotów Sporo też alternatorów nie trzeba wzbudzać, mogą nawet mieć "0"rpm. Tu gra rolę regulator napięcia, wiem że renault/ czy peugeot kiedyś tak miało, a wejścia były określane jako "15"i"L" i to te podłączenie plus po zapłonie...
Rozumiem,że sterownik silnika pomaga się wzbudzić alternatorowi. Bo nie ma ładowania po uruchomieniu silnika do momentu podwyższenia obrotów silnika.Wydaje mi się,że pomoc we wzbudzeniu powinna być na pinie nr 1 złącza regulatora.
ut ja nawet nie myślałem żeby coś kombinować z rezystorem ;) Tylko, że u mnie auto nie gaśnie podczas jazdy i nie ma żadnych innych objawów. Jedynie słychać to klepanie zaworów. Tak jak napisałem po skasowaniu błędu przez krótki czas klepanie ustało. Też czytałem, że to częsta usterka w HDi. Ok miesiąc wczesniej wywaliło mi błąd od przepływomierza i...
Lałes jakies dziwne paliwo do tego samochodu?Walczylem ostatnio z innym samochodem ale z identycznymi objawami.Klient lał paliwo niewiadomego pochodzenia plus bio na stacjach.Zawalilo wtryskiwacze i regulator. Regulator dałes nowy?
W pierwszej kolejności należałoby sprawdzić regulator biegu jałowego czyli tzw. silnik krokowy...kup regulator śrubowy i wstaw zamiast silnika krokowego i zobacz czy problem będzie się powtarzał.
Regulator wolnych może być pod kolektorem. Bypass na 2 węże jeśli nie ma tzw.krokówki nic takiego nie ma.
Witam. Niestety usterka wróciła. Interesuje mnie jakim sygnałem steruje wzbudzenie alternatora (pin COM). Przy wypiętej wtyczce "pin COM" wzbudza się przy 3500 obr/min (obroty wirnika alternatora). Nie posiadam takiego testera regulatorów żeby podać sygnał COM i wykluczyć przyczynę usterki. Uszkodzony alternator czy sterownik?
Jeśli masz dwa piny w regulatorze, to jest to zwykły regulator napięcia. Drugi pin jest od stojana, więc podając na niego napięcie (prąd) to alternator będzie ładować na stałe. Tyle że tego typu regulator napięcia powinien sam rozpocząć ładowanie po wykryciu obrotów na fazie statora. Jeśli w samochodzie jest inteligentne ładowanie to bez komunikacji...
regulator jest sprawny na jednym przewodzie elektrozaworu jest napięcie drugi idzie do kompa jeśli przewód który idzie do kompa połącze do masy to obroty spadaju do ok 900
Płyn hamulcowy wycieka przez oba odpowietrzniki. A pedał hamulca zachowuje się przy ich otwarciu zupełnie inaczej. Zatkanie przewodów raczej nie wchodzi w grę, bo od regulatora siły hamowania do cylinderków wszystko jest nowe. Stary został tylko lewy cylinderek z nowym odpowietrznikiem, z którego jak wychodzi płyn, pedał pozostaje twardy. Jeszcze chodzi...
EGR moze byc przyczyna? Auto ciagnie ladnie,nie jest zamulone. Dodam ze wczoraj po wymianie regulatora troche falowaly wolne obroty,ale podejrzewam ze to wina powietrza w ukladzie bo to sie narazie chyba uspokoilo.
Sam, możesz podmienić regulator ciśnienia paliwa, bo strzelam że ciśnienie na wolnych na zimnym skacze, i stąd bujanie obrotów. Warto go zdemontować i sprawdzić stan o ringów.
Skuter Peugeot Django 50 2t . Mam dylemat spaliło mi z tyłu lampę LED .Sprawdzam regulator napiecia mam tak na pinach na regulatorze napiecia.Ładowanie po dodaniu gazu max DC 14.52V Prąd na światła z regulatora wynik na wolnych obrotach AC 12.86V po dodaniu gazu 13.42V nie za duży idzie prąd na te LEDy? Na lampie jest 12V ? https://obrazki.elektroda.pl/8935178400_...
Wydatek dawki, charakterystyka regulatora, regulacja kąta wtrysku w funkcji obrotów, obroty max odcięcia. Musisz szukać oryginału, z numerami takimi jakie powinny być. Co do wymiany wtrysków to nie wiem po co?
Taa, jeszcze jakieś złote myśli? A może zły poziom paliwa? A może te śrubki co są tak samo, nie są jednak prawidłowo ustawione? A może spręzyna regulatora momentu też była wymieniona? I jeszcze wiele innych "a może"...
Witam, posiadam Peugeota 208 rocznik 2015, wymieniałem już regulator napięcia dwa razy. Światła pulsują, są minimalne spadki napięcia, obroty falują, najbardziej zauważalne pomiędzy 2000 a 3000 tysiące obrotów. Problem bardziej się nasila jak pada deszcz, jak auto się dobrze rozgrzeje problem jest mniej odczuwalny. A jak jest sucho nie raz w ogóle nie...
korekty wtrysków ( ok ) , jedynie ciśnienie o połowę za duże co daje efekty w postaci lania wtrysków ( wtryski też są ok ) Skoro ciśnienie za duże, to i błędy są zapisane. A nic o nich nie mówisz. Dla czego wtryski przy takim ciśnieniu miały by lać? przecież ten układ pod obciążeniem pracuje na zdecydowanie wyższym ciśnieniu. Sprawdź procentowe wysterowanie...
Tak się zastanawiam a jeśli problem jest po stronie alternatora (regulatora napięcia ) bo przy wszystkich możliwych odbiornikach obroty mocno spadają czasami przygasa a wszystkie odczyty komputera są na podstawie wielkości napięcia jeśli się nie mylę?
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Panowie, śmieszne pytanie, ale ja nie mogę tego znaleźć. Otóż zakupiłem Satelisa 125 z 2009 r. Sezon przejeździłem. Po wymianie filtra paliwa nie wkręca się na obroty. No to pewnie wymiana pompki i regulatora ciśnienia, ale po ściągnięciu plastików okazało się, że do baku podłączony mam tylko przewód paliwowy, ale przewodu podciśnienia już nie. Wcale...
Witam Szacun za opracowanie tematu. Nie zagłębiałem się nad tą elektroniką aż tak dogłębnie, moim zdaniem pompa raczej chodzi w jedną strone a ciśnienie reguluję elektrozawór, (regulator ciśnienia) który jest w układzie także nie ma sensu sterować pompą w dwie strony. Pozdrawiam Miras Dzięki za zainteresowanie tematem. Cała ta elektronika wydaje mi...
Mam problem ze skuterem Peugeot Kisbee 50 2T 2013 rok. Światło tylne i przednie nie działają w trybie świateł dziennych (gdy przełączę na długie światła, świecą się z akumulatora, ale też ładują się, ... 1. Krótka odpowiedź Najbardziej prawdopodobne źródło obu opisanych objawów (brak świateł pozycyjnych/mijania + gaśnięcie silnika po rozgrzaniu) to...
A ten motorek nie jest przypadkiem dwu przewodowy ? Regulator bardziej opłacałoby się kupić, ale po co Ci regulacja obrotów ? Wystarczy żeby się kręcił :D Albo najlepiej zaadoptować włącz/wyłącz z webasta na sygnał nim sterujący.
Bardzo proszę o pomoc, a mianowicie Mam Peugota Boxera 2,2 hdi 120KM 2010 rok kupiłem go w Niemczech .Silnik odpala ale nie chodzi na wolnych obrotach jak potrzeba .Auto normalnie jezdzi ma buta itd .Co może być .W warsztacie mi powiedziano ze sie robi adaptacie regulatora ciśnienia pompy jak to zrobić?????
Witam, Samochód Peugeot 407 2.0 hdi 135. Dwa tygodnie temu podczas jazdy pojawił się czerwony ekran z kontrolką akumulatora. Następnie wyłączyło się abs, esp, autmoatyczna skrzynia itd. Diagnoza - alternator. Dałem alternator do firmy zajmującej się naprawą i stwierdzili że regulator napięcia. Wymienili regulator i alternator sprawny - ma 14 V bo był...
Mam problem z Peugeot Partner 2.0 HDi, z 1999r. Sterownik bosch edc15. Komputer wyrzuca błąd dotyczący regulatora ciśnienia paliwa (p1112 p1138). Jednak w ciągu roku regulator został wymieniony kilkukrotnie (nie wiem czemu, auto nie jest moje). Po skasowaniu błędów i wykonaniu testu regulatora ciśnienia auto wzorowo jeździ parę dni, ciśnienie na obrotach...
Witam wszystkich . Boxer nie chce odpalić , po podłączeniu pod kompa zero błędow ... na podglądzie obroty widzi i pokazuje ciśnienie na listwie od 600-1000 a żądana 300. co może być tego przyczyna , czujnik na listwie czy regulator w pompie ?? za podpowiedz dziękuje...
Proszę Państwa, Po wymianie regulatora ciśnienia wszystkie problemy ustąpiły. Silnik chodzi idealnie. Nie dławi się, nie dymi, nie gaśnie na wolnych obrotach. Problem z tematu rozwiązany. Dziękuję za pomoc wszystkim aktywnym użytkownikom. Pozdrawiam serdecznie.
Nie działa dmuchawa nawiewu w Peugeot 306 1997 czyli lift z klimatyzacja. Dmuchawa podejrzewam że jest sterowana przez PWM. Do dmuchawy dochodzą trzy przewody, dwa grube-stawiam że to plus oraz minus oraz środkowy sterujący. Nie wiem jak działa regulator prędkości wentylatora do którego dochodzą trzy przewody a wychodzą do silnika dwa. Co już ustaliłem:...
W sumie 350 to na wolnych obrotach, do zapalenia wystarcza 120-140bar. Miałem w Vito 112 CDI lekko przepuszczający oring na regulatorze na listwie. jak aku był naładowany na full to robił 120 bar i zapalał, minimalnie wolniejsze obroty rozrusznika i nie mógł sobie do tych 120 dobić. Brak było blędów.
Witam Was pacjent Berlingo 2003. Nawiew nie działa wcale. Nie znalazłem przekaźnika dmuchawy w mk2 już jest . Zasilania wentylatora na mierniku brak, żarówka podpięta również nie działa. Wyjąłem opornik rezystor dmuchawy przejście prądu jest na tym termicznym cudzie u nasady . Co do bezpieczników sprawdziłem jakieś 80% niestety opisy Berlingo M49 MK1...
Witam mam problem z dmuchawą która nie działa na żadnym biegu w Peugeot Partner 2001r 1.9 diesel, auto z klimatyzacją manualną. Na grubym przewodzie ok 4mm średnicy brak napięcia, przewód kolor czerwony idzie od wtyki znajdującej się w okolicy pedału gazu, przewód we wtyczce zmienia kolor na kremowy z numerem 803 lub B03, i idzie w górę za deskę rozdzielczą,...
Peugeot 5008 1.6hdi 2011rok 170tyś km Auto kulało na wolnych obrotach (korekcje tragedia) , wtryskiwacze mocno stukały i było dosyć słabe, człowiek od wtrysków stwierdził na stole że 3 wtryski nie nadają się do naprawy ,opiłków nie stwierdzono. Zamontowano nowe (fabrycznie nowe oryginalne) 4 wtryskiwacze. Po wymianie odpala od strzała, pracuje równiotko...
Przeceniacie ten termiczny regulator obrotów. On nie zmienia kąta początku wtrysku tylko zwiększa nieco dawkę paliwa, niemniej jak miałem Xsarę z tym silnikiem na pompie Lucasa to przez 3 lata jeździłem z niesprawnym tym regulatorkiem i samochód palił na dotyk nawet w mrozy. W końcu zmieniłem to na nowe "z nudów" i miałem zwiększone obroty na zimnym...
oto wyniki testow skrzyni: 1 sprawa po podlaczeniu pp2000 i proba autoamtycznego polaczenia sie ze sterownikiem skrzyni: PP200 Unknow reference- ecu being referenced i nalzalo wybrac skrzynie z listy.po wybraniu odpowiedniej: silnik na wolnych obrotach lewarek w pozycji P engine speed- 849 gearbox input speed- 128 gearbox output speed -0 engine torque-...
Samochód był podłączany pod komputer przez dwóch niezależnych speców i obaj orzekli, że jest za niskie ciśnienie paliwa przy obrotach powyżej 2 tyś. i że trzeba wymienić przepływkę sory, ale ci "spece" zrobili cie w bambuko, przeplywomierz nie nic do cisnienia paliwa, po raz kolejny uklad CR (common rail) wiec wtryski, pompa HP, regulator cisnienia....
Witam, piszę tutaj bo już rwę włosy z głowy i nie mam już kompletnie pomysłu gdzie szukać przyczyny. Samochód to Peugeot 307 1.6 16V benzyna z 2002 roku w wersji break (kombi bez szklanego dachu). Jak w tytule - na niskich obrotach auto nie ładuje akumulatora, spada napięcie aż wywala po kolei błędy problemu ładowania akumulatora itd. Podczas jazdy...
Zdejm pasek z alternatora i patrz czy bedzie podobny objaw. Poważnie.Częsta awaria-sypie się regulator albo pierścienie,włącza się cyklicznie alternator przyhamowywując silnik.Lampka tego nie uwidoczni,woltomierz też. Widac szpilki na akumulatorze na ekranie oscyloskopu.
Automatyka sterowania ciśnieniem działa zazwyczaj w taki sposób: Pompa wysokociśnieniowa pracuje do limitu zaworu bezpieczeństwa , żeby zabezpieczyć pompę przed zatarciem i przegrzaniem w przypadku blokady na wyjściu-jest to regulator mechaniczny i nie wiem gdzie w Twoim przypadku jest umieszczony ? Drugim algorytmem jest utrzymywanie zadanego ciśnienia...
Witam mam podobny problem jak kolega peugeot81. Otóż samochód(307 2.0HDI silnik RHY BoschEDC15C2) również zapala na chwile poczym gaśnie i nie można go odpalić . Po podłączeniu do kompa wchodzi błąd P1112 Informacja o ciśnieniu paliwa ;zablokowany regulator ciśnienia paliwa . Sprawdzałem w parametrach po odpaleniu ciśnienie jest w granicach 300bar silnik...
W końcu, po raz któryś tam, wziąłem się za temat. Po pierwsze, zrobiłem przedłużacz do wtyczki, żeby mieć możliwość swobodnego operowania przy wyjętym wentylatorze. Po podłączeniu, regulator ustawiłem na najmniejszych obrotach. Oczywiście piski były słyszalne, a po zatrzymaniu ręką śmigła piszczało dalej ! :roll: . Przegląd robiłem wieczorową porą i...
Nie wiem jak z tą nazwą, być może jest zastrzeżona. Ale nie ważne, wiadomo o co chodzi. Przy klimatyzacji automatycznej regulacja obrotów wentylatora musi być elektroniczna (PWM) i do tego służy tranzystor kluczujący w nazwijmy to , 'module regulacji wentylatora'. Błędnie nazwany jest przez kogoś jako rezystor. Natomiast przy ręcznej klimatyzacji najczęściej...
to jednak nie jest odpowiedni schemat ma może ktoś inny? U mnie w mojej klimatyzacji do regulatora obrotów oznaczonym symbolem A176 na pinie pierwszym i drugim kable do silnika na trzecim zasilanie na czwartym i piątym sterowanie a na szóstym masę zupełnie inaczej niż na schemacie.. numeru vin nie mam bo dokładam climatronika w miejsce zwykłej klimy...
Witam wszystkich i ponownie proszę o pomoc, gdyż nie uzyskałem żadnych informacji na temat mojego problemu !! Witam wszystkich i bardzo proszę wszystkich o pomoc. Mam problem z obrotami silnika w Peugeocie 306 1,4 benzyna z 99 roku niedawno kupionym. Objawy są nastepujące:gdy silnik pracuje na wolnych obrotach /ok.1000 obr./ lekkie dotknięcie pedału...
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Witam wszystkich na forum. Mam problem ze swoją 307. Jakiś miesiąc temu pojawił się komunikat antipollution fault. Po kilku dniach auto straciło moc (max 2800 obrotów) i zaczęło gasnąć przy każdym zwalnianiu. Podpiąłem auto pod komputer i wyszło że zawór ciśnienia paliwa jest uszkodzony. Wymieniłem te zawór. Było dobrze przez jakieś 2 tygodnie. W czwartek...
Hi Ten sam problem gryzę w moim 207 Wymieniłem regulator ciśnienia na pompie , filtr paliwa Sprawdzone wtryski , żadnych błedów W moim jednak jest tak że gaśnie ale po wcisnieciu sprzegła na wyzszych obrotach przy dojeździe np do skrzyzowania Gdy dolatuje do skrzyżowania a sprzegło wciskam w ostatnim momencie gdy obroty spadna ponizej 1,5 tysia nic...
http://obrazki.elektroda.pl/7349918700_1... taki dostałem od firmy która mi to robi . podmienili mi czujnik i regulator z drugiego auta . tylko na moim jest ciut niższy parametr .dziś też po testowaniu auto ze 130 km spadło na 100 . Wracając do filtru paliwa został on wymieniony wtedy jak zamarzł i teraz przy wymianie silnika .. Dodano...
Regulator napięcia na alternatorze na pierwszy strzał..... Jak masz czym to zmierz napięcie na pokładzie w czasie dodawania gazu Pozdr. J. dzięki za poradę jutro sprawdzę i dam znać .Pozdro witam dziś odpaliłem samochód ,sprawdziłem ładowanie ,ale obroty skaczą ,.Po odpaleniu obroty były koło 4000 tyś ,następnie obroty zaczęły szaleć raz w dół raz...
Mam 306 1,4 KDX (Saegem)z problemem wolnych obrotów, obroty są ale tylko na ciepłym silniku, co jakiś czas pływają, a nie raz potrafi zgasnąc. W błędach uszkodzenie w obwodzie regulatora obrotów, to podmieniłem regulator i dalej to samo. Do reki oscyloskop i no własnie. Wyszło mi tak że brak sterowań na regulator, jednakże co jakis czas pojawiają sie...
Cześć, Ogólnie to problem moim zdaniem: złe ciśnienie na pompę niskiego ciśnienia, a przez to z pompy niskiego ciśnienia na wysokiego ciśnienia itd. powody -> (fałszowanie danych przez czujnik, przez co złe sterowanie regulatorami ciśnień lub nieszczelny układ; zły filtr paliwa Dodano po 20 Zapomniałem dodać, najczęściej pada właśnie czujnik ciśnienia...
Witam, Pacjent: Peugeot 307 2.0hdi 110km 2003r Problemem jest głośna, wręcz nierówna praca silnika na jałowych obrotach, która się pogarsza przy ruszaniu na tzw. półsprzęgle (towarzyszą przy tym piski). Podczas dodania nawet delikatnie gazu, bądź jazdy problem znika Ostatnio były wymieniane: rozrząd, pompa wtryskowa(używana), regulator ciśnienia paliwa,...
Mam pytanko odnosnie regulatorów silniczków DC. Mianowicie Polskie sposoby na wentylatory czyli: 1. Silnik z 3 szczotką, 2. silnik z cewka dodatkowa wzbudzenia w srodku, 3. regulator PWM (polonez, peugeot citroen). Zagranicze: Oporniki regulacyje Silniki 3 fazowe sterowane elektronicznie Czy są jakies przesłanki dlaczego nie stosuje się tych pierwszych...
Wszystko już ustalone - pierdyknął regulator ciśnienia paliwa w pompie. Samochód nagle zgasł, nie można było odpalić. Czasem po kilku próbach uruchomił się i pracował na wolnych obrotach przez 20 sek. i gasł, nie można było nim ruszyć. Mechanik wymienił regulator i przy okazji walnęła pompa paliwa w zbiorniku- strasznie charczała. Szkoda tylko, że podczas...
Prawdopodobnie mamy do czynienia ze zwykłym alternatorem bez regulatora wewnętrznego. Skoro jest regulator na wzbudzeniu to nie może mieć magnesów trwałych. Do tego zacisk SZ. Na schemacie regulator nie jest przyłączony do masy więc zupełnie nie wie jakie jest napięcie na instalacji. Co do cen to zależy na jakim rynku poruszasz się. Jeśli chcesz wiedzieć...
Witam dzisiaj miałem podobny problem peugeot nie odpalał w ogole a jak odpalił to w czasie jazdy powyzej 2500 obrotów gasł podłączyłem peugeota 607 2.2 hdi do kompa i wyszło że słabe ciśnienie na listwie wtryskowej filtr paliwa wymieniony . wyciągneliśmy regulator ciśnienia paliwa wyczyściłem filterek na nim włożyliśmy i po paru razach kręcenia auto...
To będzie najlepsze organoleptyczne rozwiązanie, psika z wtrysków, czy nie. I jak możesz, to sprawdź co zalega w listwie wtryskiwaczy, inne forum, inny samochód, ale utkwiła mi dość "śmieszna" wypowiedź o zielonej ? galarecie wypływającej z listwy 8-O , ot, wystarczyło to coś, by wszystkie wtryski nie działały. Problem w tym, że nie tryskają a pompa...
Kabelki te do wentylatora oczywiście sprawdzone. Martwi mnie to że panel podstawiony drugi i efekt taki sam. W regulatorze obrotów jest jeszcze jeden kabelek, którym podawany jest sygnał temperatury. Może jednak w nim tkwi problem. Nie chce wymieniać na chybił trafił. Może widzi za wysoką temperaturę tranzystorów, i nie steruje nimi. A pełne obroty...
regulator obrót wentylator peugeot obrót peugeot peugeot obrót
parametr maszynowy radio alpine schemat baterie rowerowe połączenie
politechnika wrocławska traktorek kosiarka
Fagor błąd E8 bF - problem z napełnianiem wody Podłączenie czujników pompy wtryskowej Citroen Saxo 1.5 Diesel