Witam , jak mam ustawić regulator obrotów w silniku honda g100? Po rozebraniu silnika nie zrobiłem sobie zdjęć i nie pamiętam jak był ustawiony. Została mi też podkładka bakielitowa średnicy 13 x 6 mm i nie wiem gdzie jest jej miejsce. Przedstawiam zdjęcia.
Regulator obrotów się rozleciał...?
Może być uszkodzony regulator obrotów silnika.
Witam ja mam jakby podobny problem, u mnie działają dwa największe biegi wentylatora, pierwsze dwa nie chodzą, sprawdzałem przekaźnik, bezpieczniki i przełącznik, na biegi nie działające nie dochodzi napięcie. Czy to może być właśnie regulator obrotów wentylatora? Proszę o pomoc
Wygląda jak rezystor dużej mocy, będący elementem regulatora napięcia. Bez niego regulator nie działa i napięcie rośnie w niekontrolowany sposób wraz z obrotami silnika.
Napisz co to za silnik. Jak regulujesz obroty? Manualnie, czy ma regulator jak w agregacie prądotwórczym? Silnik HONDA 5.5 KM Obroty regulowane ręcznie. Sprawdzane w różnych zakresach obrotów
Mam to samo. Ten element to dźwignia regulatora obrotów. To co w silniku steruje pracą tej dźwigni?
Fajna konstrukcja, ale wg mnie trochę prosi się o regulator prądu wyjściowego połączony z silnikiem krokowym sterującym przepustnicą. Z tego co pamiętam to alternator osiąga swoją maksymalną moc przy relatywnie niskich obrotach silnika więc regulator utrzymujący stałe obroty regulując je obciążeniem oraz otwarciem przepustnicy. Dzięki za pomysł na weekendowy...
Nabyłem zepsutą kosiarkę z silnikiem Honda gxv 140, zdaje się że brakuje mu dolnej sprężyny łączącej regulator obrotów z dźwigniami przy korpusie silnika, wie ktoś jakie wymiary powinna mieć brakującą sprężynka? https://obrazki.elektroda.pl/1305335800_... Ps. na zdjęciu nie ma dźwigni regulatora oraz sprężyny górnej długiej i cięgna...
A przypadkiem regulator obrotów go nie próbuje dusić? (takie cięgło wychodzące z silnika i idące pod zbiornikiem paliwa do gaźnika...
To jest skutek uruchamiania silnika bez sprężyny regulatora. Wyciera się ogranicznik, na pokrywie sprzęgła odśrodkowego, i ciężarki regulatora wyskakują z talerzyka. Japończycy nie popisali się z tym ogranicznikiem.
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Panowie, zawory udało się wyregulować za pomoc serdecznie dziękuję. Mam jeszcze pytanie i prośbę. Silnik zapala od strzału i pracuje fajnie, ale jest jeden problem. Regulator nakręca silnik na maksymalne obroty. Próbowałem dokonać jakiejś regulacji, ale silnik nie reaguje. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy?
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Problem udało się rozwiązać ale opiszę co się stało, może się komuś przyda. Niestety silnik trzeba było rozebrać bo żadne regulacje itd nie pomagały. Kiedy czyściłem dźwignie regulatora obrotów to w jakiś sposób spadła z niego taka metalowa tulejka, którą dźwignia miała popychać. Latała po silniku luzem a regulator nie miał jak działać, silnik pracował...
Jak wysokie są te obroty? Może tylko Ci się wydaje ze są zbyt wysokie. Jeżeli nie jesteś pewien, czy ktoś grzebał w regulatorze, to lepiej zostaw go w spokoju. Możesz dać zdjęcie tego regulatora, tylko z Twojego silnika, a nie znalezione w nacie. Masz regulację obrotów za pomocą linki?
Dzień dobry. Odpaliłem po dłuższej przerwie sprężarkę przewoźną C14. Zauważalne są problemy z kontrolą obrotów silnika. Regulator miał nieszczelność przy wyprowadzeniu ramienia sterującego Hondą. Zostały wymienione oringi, także na tłoku regulatora. Regulator dalej reaguje z opóźnieniem na tyle dużym, że Honda potrafi zgasnąć. Zauważyłem także inny...
Witam Mam problem z kosiarka Honda z silnikiem GCV 135 z automatycznym regulatorem obrotów. Mianowicie po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty, nie reaguje w ogóle na dodawanie lub odejmowanie gazu manetka i jeszcze jedno co spostrzegłem, to jakiś dziwny dźwięk dochodzący z silnika, tak jakby huczenie lub coś podobnego. Może to być spowodowane...
Foto moge zamieścić, tylko po co ? To typowy generator ze sklepu 115V/60Hz/3,3KVA/1faz z jednocylindrowym silnikiem OHC. Sprzężenie silnika z prądnicą za pomocą sprzęgła elastycznego. Regulacja obrotów silnika -regulator odśrodkowy (Watta), regulator napięcia hybrydowy. Produkt HONDA made in Brazil :D Rozruch......ręczny
Przede wszystkim to sprawdź magnesy na wirniku, są 2 małe prostokątne magnesy umieszczone na wirniku, często pękają i nie ma napięcia wzbudzającego, co potwierdza fakt że po podłączeniu akumulatora pod szczotki otrzymałeś 200V (zwiększając obroty silnika zwiększy się napięcie). Jeśli magnesy są ok, do wymiany regulator.
Witam, jak w temacie mam problem z gx160. Mianowicie rozchodzi się o to, że silnik ma wysokie obroty zaraz po odpaleniu, problem leży w regulatorze obrotów ponieważ cięgno na starcie otwiera przepustnice a sprężynka odciągająca jest cały czas napięta.
miałem taki podobny efekt przy silniku hondy problem był w gazniku. Czy jak przytrzymasz dźwignię odśrodkowego regulatora obrotów to obroty się utrzymuja? na moje oko jakby nie było sprężyny na dźwigni regulatora o regulator za ostro reaguje.. albo jak przejdzie na maksa to coś dotyka przewodu gaszącego . zobacz sprężynki i przewód gaszący na początek
niestety w chińskich podróbkach silników Hondy są kiepskiej jakości gaźniki, kup orginalny gażnik od Hondy GXV160 i będzie dobrze, reszta silnika jest dobrej jakości podróbką :) ustawienie regulatora: https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB...
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Spróbuj skorygować regulator obrotów silnika. Wydaje mi się, że silnik zbyt szybko reaguje na zmianę obciążenia prądnicy.
Problem gaśnięcia silnika już opanowałem, ale jeśli chodzi o falowanie to zauważyłem, że kiedy przytrzymam dźwignię automatycznego regulatora obrotów silnika to wtedy pracuje równo. Bo miałem już podobny problem w innym silniku i czyściłem tam gaźnik kilka razy co nie dawało radnych efektów.
Musisz na alternatorze osiągnąć obroty około 5000 obr /min a następnie zbudować część instalacji oraz podłączyć akumulator do wzbudzenia tego alternatora poprzez regulator napięcia. Dodano po 1 Musisz na alternatorze osiągnąć obroty około 5000 obr /min a następnie zbudować część instalacji oraz podłączyć akumulator do wzbudzenia tego alternatora poprzez...
Z którego roku ten samochód, jaki to ma silnik? Bo jak dla mnie to albo uwalona instalacja, albo regulator napięcia w alternatorze.
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Witam :) jak juz bylo wspomniane sprawdz zaplon i do tego jeszcze regulatory podcisnieniowe, jak i stan wezykow moze cos pomoze :) Pozdrawiam :)
Witam. Jeżeli jest to agregat Hondy (tak po zdjęciach wygląda na oryginał) to podaj jaki model. Mam dostęp do instrukcji serwisowych więc mógłbym przesłać. Na początek sprawdź obroty silnika najlepiej specjalnym obrotomierzem. Obroty powinny być 3115 ± 15 bez obciążenia. Jeżeli obroty są złe przyczyn może być wiele. Gaźnik- sprawdź przepustnice,...
To kolo to właśnie "wałek" rozrządu. Honda produkuje podobne agregaty, i tam jest silnik z serii GXH 50, Chińczycy zrobili kopie tego silnika. te podkładki to pewnie części regulatora obrotów. Jeżeli zobaczę to koło z krzywką, to na pewno coś znajdę. To co w załączniku powinno pomóc.
Sa tylko dwa przewody. Jeden przewód podłącz do akumulatora ( - ) , a drugi przez diodę 5-amperową do drugiego zacisku akumulatora ( + ). :arrow: Uruchom silnik i zrób pomiary : Jaki prąd pobiera akumulator? Jakie napięcie jest na akumulatorze na średnich obrotach?
W agregacie HONDA EM 1900x brak jest reakcji obrotów ( zwiększania podczas podłączenia obciążenie ok. 1kW i wyżej). Po prostu silnik ( regulator ) nie otwiera bardziej przepustnicy w gaźniku podczas podłączenia obciążenia.Dodam , że silnik pięknie odpala . Pod obciążeniem 400-500W pracuje i daje prąd.Na pozór wszystko OK, ale przy większym obciążeniu...
Witam, jestem praktycznie zielony jeśli chodzi o układy i instalacje elektryczne (w samochodzie czy motocyklu to sobie poradzę) więc proszę o wyrozumiałość, problem mam taki że kupiłem używany agregat prądotwórczy o mocy prądnicy 5.5 kW, jest to na 99% 3-fazowa prądnica ( 4 grube kable z niej wychodzą ), wszystko jest powyprowadzane przez jakiegoś elektryka...
Pompa z regulatorem nie jest w żaden sposób połączona. Zawiozłem dzisiaj urządzenie do serwisu i serwisant twierdzi, że jest coś nie tak ze sprężynkami od obrotów. Jedna sprężynka faktycznie jest cały czas napięta i otwiera przepustnicę,ale obydwie są nowe. Mam drugi taki sam silnik i wszystko jest podpięte identycznie. Chyba, że jest jakaś regulacja...
Zregenerowałem parownik (wymiana zestawu naprawczego - gumy, oringi) i gaz zaczął działać poprawnie. Problemem była sparciała membrana, która już była nieszczelna, przez co gaz przedostawał się do części podciśnieniowego sterowania parownika i wężykiem syczał sobie do kolektora ssącego co powodowało "zagazowywanie" silnika na wolnych obrotach Jeśli...
Witam. Spróbuj zejść z obrotów regulacją przy cięgle obok gaźnika. To że przy podaniu obciążenia obroty spadają to nie jest normalny objaw, ponieważ wtedy powinien zadziałać regulator odśrodkowy i ustabilizować obroty. Tylko u Ciebie piszesz że do podania zbyt dużego obciążenia wszystko było ok. Mój agregat był sztucznie podciągnięty na wyższe obroty...
Alternator motocyklowy przy biegu jałowym ma znikomą wydajność. Napięcie na wyjściu często jest zbyt niskie aby ładować akumulator, jeżeli jest wyższe, to obciążenie w postaci świateł sprawia, że akumulator jest rozładowywany. Silnik musiałby się kręcić na wyższych obrotach, co wiąże się z trudnościami. Poza tym sprawność takiego rozwiązania jest niska,...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
Witam Mam stara kosiarkę z silnikiem Honda gxv 140. Miałem wcześnie problemy regulatorem i gaźnikiem, ale sobie poradziłem między innymi kupując chiński zamiennik oryginalnego gaźnika (w oryginalnym ukręciła mi się śrubka od regulacji). Niby chodzi ok, ale po kilku minutach pracy zgaśnie (jakby losowo) i muszę znów odpalać i za 2- 5 min znów zgaśnie....
Kupiłem regulator napiecia z Chin -tak na wszelki wypadek (na zapas) Podczas podłączenia -ma za małe napiecie ładowania. https://www.youtube.com/watch?v=SFVogvpz... Te trzy żółte przewody to od alternatora-sprawdziłem dają od 15 V do max 80V prądu zmiennego przy duzych obrotach silnika https://obrazki.elektroda.pl/4584754900_... https://obrazki.elektroda.pl/9644381800_...
narzekacie że to na pokaz itd. ale jak by na większej działce (np. na wsi ) jeździć kosiarką bez kosza to super W tym wykonaniu (rozwijana prędkość jazdy i zawracania), podejrzewam że nie wykosiłbym ogrodu w kilka dni i spalił kilka wiaderek paliwa, co normalnie robię w około 8 godzin ciągłego koszenia :D :arrow: Ture11 niektóre kosiarki mają dźwignię,...
Naukę popieram ale zniechęcisz się po kilku-klikunastu spalonych półprzewodnikach upierając się przy budowie regulatora szeregowego. Rozumiem, w takim razie jakaś propozycja? (Skończę najpierw tamten układ bo już połowę części mam). Jak masz taką cewkę jak na zdjęciu to wygląda na to, że nie jest ona podłączona żadnym końcem do masy co ewentualnie...
Nie ma silniczka krokowego. Jest zawór powietrzny biegu jałowego pod przepustnica. Jeżeli masz problem z wolnymi obrotami to trzeba zacząć od sprawdzenia luzów zaworowych ewentualna regulacja. Potem czyścić zawór powietrzny. Powtórzę jeszcze raz w tym silnikiu nie ma silnika krokowego nie znajdziesz go.
Witam Mam problem z ładowaniem w traktorku kosiarce Honda z silnikiem Honda 20 km.Nie ma ładowania, silnik ma 2 przewodu wychodzące z cewki ładującej, przy zmierzeniu napięcia na przewodach miernik pokazuje od 15 do 32 V prądu zmiennego w zależności od obrotów. Podejrzewam że problemem jest uszkodzony regulator napięcia. Chciałem podłączyć regulator...
Witajcie, Mam problem z ładowaniem w Hondzie CB500. Akumulator zaraz pada, po włączeniu silnika i odpięciu jednej klemy od akumulatora motocykl zaraz gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia i na odpalonym silniku zacząłem mierzyć napięcia pomiędzy 3 fazami z alternatora. Przy około 5 tyś. obrotów pomiędzy każdą fazą było w granicach 40V automatycznie...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Oj, to nic nie zrobisz tutaj poza wymianą kondensatora na ten sam model. A lepiej ci zaproponuję. Sprzedaj ten model, powiem że złom, bo klatkowy silnik trójfazowy czy jedna faza to jeden pieron. Mają swoje wady. Nie cierpią przeciążenia. Straszne skoki napięcia brak AVR regulatory... Kondensator pełni funkcję regulatora. Najbardziej prymitywna sprawa....
Te wahania są na benzynie i gazie. Gdy Honda pracuję na biegu jałowym, to wtedy to się dzieje. Skaczą nieraz po 500 obrotów, jak się uspokoi to po ok. 100, a czasami chodzi prawie równo. Nie jest to aż tak bardzo uciążliwe, ale nie chcę, żeby coś mu odbiło gdzieś w trasie. Za co odpowiada MAP sensor? Co powiesz na wspomniany przeze mnie uszkodzony silniczek...
Jeden agregat HONDY przezwajałem ECMT3000. Napis był 5,5kW , a uzwojenie było nawinięte drutem aluminiowym o średnicy 0,75 a silnik miał 4 kM . Ale po przezwojeniu chodzi. Wzrokowo to tak samo dwa gniazda 230V i jedno 400V. Niestety wzbudzenie pobierane jest z jednej fazy , i jeżeli ta faza jest pod obciążeniem to regulator podnosi wzbudzenie lub regulator...
Dostałem do przejrzenia kosiarkę Honda GV 135, jest to maszyna odkupiona od handlarza. Silnik jest w wersji z samoczynnym regulatorem obrotów i ssaniem sterowanym linką przy pałąku. Jednak najprawdopodobniej brakuje jakiejś części-dźwigienki czy sprężynki przy tym układzie ramion obok gaźnika, bo przepustnica ssania nie zamyka się po przesunięciu dźwigni...
a pomyślał ktoś z was czy przypodkiem żeby sprawdzić poziom płynu chłodniczego.z tego co pamiętam regulator obrotów w tym silniku miał też zawór z termostatem podgrzewany płynem.brak właściwego poziomu powoduje złe funkcjonowanie regulacji obrotów. A poza tym to mógłbyś sprawdzić i ewentualnie wyregulować zawory. z tego co pamiętam dzieją się różne...
Obroty na zimnym silniku około 1000 rozgrzany 1300 akumulator ma już 3 lata ale do tej pory nie miałem problemów jutro postaram się pożyczyć aku od kolegi i zrobię test... tylko ze martwi mnie te 16v i ten skok... Wydaje mi sie ze powinno być stałe i nie zależne od obrotów i wynosić około 14v
Witam Mam problem z niskimi obrotami w Hondzie Civic. Przy odpalaniu na zimnym silniku obroty falują i silnik gaśnie. Po rozgrzaniu silnika jest już ok, ale obroty i tak są bardzo niskie - przy włączonych światłach spadają poniżej 500obr/min. W warsztacie powiedzieli mi, że jest to wina regulatora niskich obrotów i nic z tym nie zrobią(muszę wymienić...
Mam problem z ładowaniem w hondzie vt 600 1988rok. Na wolnych obrotach ładowanie jedst na poziomie 14,0 - 14,5V ale im obroty wyższe tym ładowanie słabsze, schodzi do do napięcia jakie jest w akumulatorze. wymieniłem, regulator nic się nie zmieniło, no to wymieniłem prądnice, ku mojemu zdziwieniu także nic to nie dało. Wymienione części są fabrycznie...
Na siłę to zajedziesz silnik lub generator. Możesz zastosować np. regulator napięcia dla tych grzałek i po załączeniu dopiero stopniowo zwiększać napięcie dla nich. Agregat będzie miał czas na przystosowanie napięcia. Sprawdź jednak czy wszystkie fazy są równomiernie obciążone i czy przypadkiem na jednej z nich nie przekraczasz dopuszczalnej mocy.
mówisz o światłach mijania czy długich???przy właczeniu świateł alternator obciąża silnik i wtedy obserwujemy spadek napięcia może masz gdzieś jakieś zwarcie lub za duże obciążenie na lampach ... a jak jest obciążony silnik to sonda pokaże ubogą mieszankę... to tak samo jak z włączeniem klimy tylko że komputer podnosi wtedy obroty dla silnika i nie...
gromleon , nie denerwuj się na LAMBDA , bo on rzeczowo się pyta o to jakie jest wyprzedzenie na wysokich obrotach, ono się zmienia (zwiększa) w pewnym zakresie ze wzrostem obrotów. Spalanie stukowe nie wystąpi nawet na wysokich obrotach, jak silnik jest bez obciążenia. To tak dla wyjaśnienia. A teraz do meritum. Z tego co piszesz wygląda to na układ...
Dzięki ja za wszystkie odpowiedzi. Jutro sprawdzę napięcie na alternatorze miernikiem. A ten regulator napięcia gdzie się znajduje i ja go sprawdzić ? A co do piszczącego paska to jest tak: na biegu jałowym z włączonymi światłami są bardzo małe obroty silnika i bardzo powoli się kręci pasek od alternatora jak ruszam i dodam więcej gazu pasek zaczyna...
Witam, mam problem z uruchomieniem tego agregatu po przezwojeniu stojana. Agregat, to podróbka uzwojenie na stojanie było wykonane drutem aluminiowym przezwoiłem je tak jak było oryginalnie stosując do tego drut miedziany, Problem polega na tym że po podłączeniu wszystkiego agregat pracuje przez około pół minuty i się wyłącza, przy czym w tym czasie...
.... 1.5kW - jakieś 1.2L/h 600W - jakieś 0.6L/h <----- mnie to satysfakcjonuje ... Nie no, z tym spalaniem to wcale tak nie jest, silniki hondy i inne mają regulatory obrotów, dodają sobie gazu same jak trzeba wiecej mocy, przy pracy jalowej biorą naprawde niewiele paliwa. Z tego co juz wytestowalem to taki agregat 2kW na silniku GX160 bierze przy...
Alternator ma sprawność 30-70% około przeciętnie 50% by uzyskać pełną moc musi się kręcić te 6tyś obr/min , około oczywiście. Więc do Hondy przekładnią x2, chociaż jak nie chcesz uzyskać pełnej mocy to może zostać bezpośrednio. Co innego wysoko obrotowa kosiarka. Tam można dać 1:1. Tylko dla tego alternatora min. To 2,5KM. A tak naprawdę to 3,5-4 potrzeba....
Na wyłączonych światłach z odpalonym silnikiem na akumulatorze jest 6,5V , po włączeniu świateł napięcie spada powoli do 4V / Jest to instalacja 1 fazowa i najchętniej bym ustalił czy to wina alternatora ,magneta czy regulatora .Nie wiem jakie wartości napiecia np na wyjściu alternatora sa poprawne dla jakich obrotów bo nie miałem styczności z 6 V instalacjami...
mam honde accord'a 99r 2.0 V-tec po wymianie silnika. Problem w tym ze mimo usuniecia błędów ze skrzynii automatyczne (bo takie były) nie ma wolnych obrotów. Jak jest zimny nie ma problemu, wolne obroty są. Gdy sie rozgrzeje spada powoli na coraz mniejsze az gasnie. Komputer pokazuje 2 błedy (wydruki): 1. 23-1 KNOCK SENSOR(1), NO SIGNAL - prawdopodobnie...
ok. tylko tak silniczek krokowy, czy ten regulator biegu jałowego to jest to urządzenie podłoczone do kolektora ssacego i połączone plastikowa rurką z rura dolotowa powietrza przed przepustnica jezeli tak to juz sie biore do dzialania. dzieki za to ze mnie uspokoiliscie. wczesniej jezdziłem roverem z 1.6 silnik hondy i nic takiego sie nie działo zadnej...
Nie kombinuj nic z obrotami. Jeżeli masz prądnicę synchroniczną, to obroty zarówno w stanie "jałowym" jak i przy pełnym obciążeniu powinny wynosić równo 3000 obr/min. Tylko wtedy uzyskasz napięcie o częstotliwości 50 Hz. Zmierz częstotliwość napięcia na wyjściu. Jak mocno odbiega od 50 Hz to możesz mieć problem z silnikiem (nie wyrabia) lub z regulatorem...
Witam. Mam problem ze swoją maszynką, to bzyk z silnikiem 139FMB, i resztą zrobioną z tego co było pod ręką. Instalacja robiona od podstaw, wszystko działa prawidłowo poza światłami głównymi. Są one zasilane odgałęzieniem z żółtego przewodu idącego do regla, tak jak na schemacie z Hondy DAX. Nie wiem, czy coś ominąłem czy jak, ale przy dodaniu gazu...
powiedzcie lepiej mi dlaczego przy sprawdzaniu voltomierzem przewodów, które dochodzą do regulatora jest -12V, a jak zamienię przewody + na - to pokazuje +12V A powiedz jak Ty to mierzysz ? z odłączonym akumulatorem i regulatorem ? i na jakich obrotach silnika ? moze mierzysz tylko akumulator skoro jest te + 12V lub -12V ? Odłącz wszystko od elektryki...
Panowie, wygląda na to, że problem rozwiązany. Wyczyściłem świece, żeby były czyste i zamontowałem te dwie nowe oryginalne sprężyny do regulatora obrotów, ale też, bo coś mnie tknęło, włożyłem nowy filtr powietrza w miejsce jak się wydaje czystego, ale używanego. Silnik pracuje jak kiedyś, pracowałem ze 2h bez problemów. Więc albo, wstyd się przyznać...
Motor rozebrany do naga, i na nasze nieszczęście nie ma zewnętrznego modułu zapłonowego. Każdy jeden wtrysk i każda jedna cewka zapłonowa sterowana jak pisałem prosto z jednostki centralnej, wszystko zgadza się ze schematem. Kolejność byłą taka - motor ze wszystkim orginalnym, padł regulator napięcia (nie ładował), został wymieniony na nowy (w serwisie...
Przepraszam że wcinam się w temat, nie znam w ogóle schematu owego motoru ale sądząc po twojej wypowiedzi że gdy podłączasz prosto pod impulsator obrotomierz pokazuje wolne obroty na 5k... spróbuj podłączyć go gdzieś za regulatorami napięcia o ile są. Ewentualnie trzeba by próbować łapać sygnał z obu kabli do świec jednocześnie.. ale jak? edit: spróbuj...
Ja w swoim motocyklu wymieniałem żarówkę z tyłu codziennie... Ja przy swoim kiedyś wymieniałem co około 2 tygodnie, dwuwłóknowe żarówki i zawsze spalone światło pozycyjne, rzadko światło stopu. Do czasu kiedy przerobiłem mocowanie i zamontowałem lampę poprzez przepusty gumowe do wiązek przewodów, podobnie jak to było robione w motocyklach Hondy. Od...
Datatomek ,masz racje rozmawiałem z mechanikami z serwisu hondy i oni stwierdzili ze powodem tego dławienia bedzie usterka mechaniczna zasugerowali ustawienie luzu na zaworach i regulacja predkości biegu jałowego-luz ustawiłem jest idealny a obroty jałowe jak ksiązka pisze-wynik-dalej to samo.Rzeczywiście wole do wszystkiego dojść sam bo z doświadczenia...
Witam kolegów! Od jakiegoś czasu męczy mnie pytanie odnośnie regulatorów napięcia w motoryzacji. Alternator ma wyjście 3-fazowe, do którego to podłączany jest regulator napięcia utrzymujący napięcie ładowania na stałym poziomie około 13.7V. Widziałem już wiele konstrukcji i zastanawiam się czy nie można zrobić regulatora w ten sposób: http://obrazki.elektroda.pl/4998313500_1...
Posiadam traktorek z silnikiem jak w temacie. Problem jest taki, że nie pali na jeden cylinder (lewy). Co zostało zrobione: wymienione świece, cewka lewa nowa, gaźnik czyszczony 3 razy, zmieniony olej, filtry, wyregulowane luzy zaworowe, sprawdzone ciśnienie sprężania. Kosiarką nieraz udaje się skosić cały ogród a nieraz zaczynają się problemy zaraz...
Popełniłem parę takich układów w swoim życiu i klijęci byli z nich zadowoleni. Ostatni zrobiłem dla kolegi, który zajmował się serwisem wyjazdowym. Silnik Hondy, GX 200, bo akurat taki był po ręka. Postawione to było na butli od LPG bodajże 80l. Sprężarka od Stara ze smarowaniem rozbryzgowym ( dzięki temu dało się napompować koła i używać dorywczo klucza...
dzięki za wszystkie odpowiedzi. czyli mogę montować ?? nie spali sie ?? bo miałem podobny problem u kolegi w aprilii - 8 osiem diód w szeregu spaliło się gdy włączyłem silnik i dodałem gazu, a bez zapalania silnika w ogóle nie świeciły ( akumulator sprawny , naładowany - żarówkę pociągnął ) i co teraz mam zrobić ?? nie wiem czy mam tak jak u kolegi...
obciążenia silnika obroty spadają do 800 żeby po chwili się ustabilizować na 900 To normalne zachowanie. Dodano po 2 To nie normalne zachowanie bo jakiś czas temu miałem nie miałem tego stanu a chciałbym się go pozbyć żeby żeby z czytać normalne mapy do ustawienia lpg który właśnie zakładam Dodano po 46 Pomiar ciśnienia paliwa rozwieje wszelkie wątpliwości...
Witam Mam Honde Civic EJ2 D15B7 1995, od pewnego czasu ( kilka miesięcy ) przepalają mi się żarówki, po przekątnej np prawy przód lewy tył stop. Niby nic dziwnego ale przepalają się średnio co miesiąc lub dwa. Sprawdziłem napięcie ładowania na akumulatorze, przez parę sekund po odpaleniu było w okolicach 15V, potem spadło i utrzymywało się na poziomie...
Witam, Problemem jest brak ładowania na wolnych obrotach (650-800) pod obciążeniem typu włączone światła oraz nawiewy wychodzi 12,5V-12,0. Na zimnym silniku (po nocy) w chwili odpalenia 14,3-14,5V bez obciążenia, z obciążeniem 14,1V i zaczyna spadać po pięciu minutach jest już 12,5V. Pomiar na zaciskach alt. porównywalny na aku. różnica 0,2V Wystarczy...
Do interart1. Znajomy przewijał prądnicę od agregatu Honda. To się zdziwiłem Ze niema w nim Żadnej elektroniki Typu regulator napięcia -- Jest to jednofazowy silnik asynchroniczny z kondensatorem. Tylko uzwojenie pomocnicze ma więcej zwojów niż rozruchowew silniku. I to wzbudza się i pracuje stabilnie. Niestety mocy nominalnej Własnie 650watów , często...
http://obrazki.elektroda.net/78_12125625... Oto dosyć praktyczny projekt. System zasilana robotów terenowych składa się z silnika spalinowego będącego sercem małego źródła zasilania dla robotów pracujących w terenie. Wykorzystuje on samochodowy alternator połączony z małym silnikiem Hondy (GX35). Całość zawiera też trochę elektroniki mającej za...
Witam. W wielkiej rozpaczy zwracam się do Was o pomoc. Cała historia wyglądała tak: Gdy kupiłem tę Hondę co jakiś czas gubiła mi prąd (świeciła się kontrolka akumulatora ale zaraz znikała i tak migała raz na jakiś czas). Problem migającej kontrolki jednak sam zniknął. Wczoraj podjechałem wieczorem pod sklep. Zgasiłem auto no i już go nie odpaliłem....
odswierzam temat. Jeżeli chodzi o zapłon, udało mi się uruchomić motocykl na cewkomodule od chińskiego pocket bike'a. Czy wyprzedzenie zapłonu, i inne wartości są jak trzeba, nie wiem, w każdym razie odpala, nie gaśnie, i jeździ w sumie bez zarzutu... Chciałbym mieć światła, nie korzystając ze starej instalacji, bo jej po prostu nie ma. I teraz tak......
A w którym to miejscu napisałem że silnik chłodzone powietrzem są lepsze. Wskaż mi to miejsce. O jakiej wymianie oleju piszesz co 2-3 tygodnie? Przecież aku starczają ci na 2tygodnie a ich na ładowanie zajmie max2h. Przeciętnie 1h z hakiem. Wymianę oleju masz co 100h ( strona 7 instrukcji się kłania ) czyli autonomiczność na poziomie 2 lat. To skąd...
Witam Wszystkich. Czy ktoś ze zgromadzonych może mi pomóc ogarnąć sprawę ładowania aku w motorze ? Motocykl z 2004 Honda Hornet. Problem w tym ze powyżej 3 tys obr nie ładuje..A oto opis sytuacji: Napięcie akumulatora 12.6 V. Załączam zapłon (świecą światła) prąd mierzony na + dodatnim przewodzie z aku (-) 5.8 A Odpalam silnik.. 1500 obr/min - Napięcie...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Jeżeli przedtem działał dobrze, a nic z regulatorem nie robiłeś to lepiej zostaw go w spokoju. Dźwignie i sprężynki regulatora masz dobrze złożone? Daj zdjęcie jak to zrobiłeś. SŁUCHAJCIE!!! DZIAŁA!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D Dziś wtorek. Zabrałem moje Chińskie goowno Hahahaha dobre Podziwiam Twoją wolę walki z tym goownem. na warsztat...
Wreszcie znalazłem odpowiedź na nurtujące mnie pytanie: "A teraz trochę praktyki z życia alternatora: jedziemy samochodem, jest wilgotno, zaparowała tylna szyba. Włączamy więc jej ogrzewanie, czyli odbiornik prądu, dość "ciężki" pod względem poboru, bo 150 watowy. Napięcie w sieci naszego auta trochę spada, co natychmiast jest rejestrowane przez elektroniczny...
Mnie to wygląda na to, co przerabiałem ostatnio. Sprawdź przepustnicę. Wymyj ją dokładnie i sprawdź pod światło, czy jest szczelna, jeśli ma regulację odbojnika to wyreguluj tak żeby zamykała się jak najbardziej, ale żeby klapka nie obcierała o gardziel. Nie wiem jaka tam jest przepustnica, nie wiem czy jest tam TPS ale jeśli tak to może trzeba go wyregulować....
Witam. Problem tkwi w kosiarce Mac Allister z silnikiem Honda GCV 190. Normalnie kosiła trawę (w sensie ,że z odpowiednimi obrotami silnika ). Podczas koszenia,gdy byłem w ostatnich 10 minutach pracy zgasiłem ją,bo orientacyjnie wiedziałem,że już po woli kończy się paliwo. Zatankowałem ją z tego samego kanistra z którego była tankowana przed pracą czyli...
Witam wszystkich fanów forda oraz tuningu mechanicznego. Na wstępie powiem że auto nie ma wyglądać tylko jeździć a tuningowane auta nie muszą się kojarzyć tylko z kupą plastyku i kilogramami kitu. "Nie ważne czym jeździsz, ważne że wykorzystujesz moc auta na 100%" Postanowiłem napisać ten temat, aby pomódz osobą wejść w świat tuningu, oraz podzielić...
Witam, posiadam Hondę City z 2006 roku, benzyna 1339 cm3, 61kW, VIN: NLAGE45506W051010 , silnik I-DSI. Samochód od czasu do czasu przerywa, ma zawahanie tak na 0,5 sekundy. Dzieje się to zwykle przy niższych obrotach i przy raczej stałej prędkości. Gdzieś wyczytałem, że to regulator napięcia w alternatorze może być przyczyną. Mogę prosić o info jaki...
Lampą stroboskopową się raczej się nie da. 1. Nie ma znaków jest otwór na kołek blokujący w obudowie koła zamachowego. Chyba że znak na kole wałka rozrządu 2. Na pracującym silniku nie mona przestawić, mozna regulować przestawiając kolo pasowe ale jest to wykonalne gdy koło stoi. 3. Nie wiem ile ma być stopni 4. Po przestawieniu, komputer EDC przestawia...
regulator obrót honda honda obrót silnik agregat honda regulator obrót
blokada drzwi pralka sprawdzić gorenje schemat elektryczny combo kupić tranzystory 2sc2166
diagram schemat sterownik ecoal
Ustawienie GMP przez świece żarowe w VW LT 2.5 TDI Wymiana pompy ciśnieniowej w ekspresie i myjce