Regulator obrotów się rozleciał...?
Witam , jak mam ustawić regulator obrotów w silniku honda g100? Po rozebraniu silnika nie zrobiłem sobie zdjęć i nie pamiętam jak był ustawiony. Została mi też podkładka bakielitowa średnicy 13 x 6 mm i nie wiem gdzie jest jej miejsce. Przedstawiam zdjęcia.
Pewnie źle złożyłeś regulator obrotów.
Twój silnik prawdopodobnie pracował w agregacie prądotwórczym serii E800 lub 900, stąd te przewody. Jest to, po prostu, wzbudzanie prądnicy i do niej się je podłącza.
Witam ja mam jakby podobny problem, u mnie działają dwa największe biegi wentylatora, pierwsze dwa nie chodzą, sprawdzałem przekaźnik, bezpieczniki i przełącznik, na biegi nie działające nie dochodzi napięcie. Czy to może być właśnie regulator obrotów wentylatora? Proszę o pomoc
Ten element to dźwignia regulatora obrotów. Moim zdaniem, problem jest w gaźniku, ale mogę się mylić. Paliwo, jest świeże?
co może być przyczyną gaśniecia samochodu na wolnych obrotach(nie za każdym razem) dotyczy: Hondy Civic 1992rok 16V gażnik model EG 3 Czy może to być np regulator obrotów? prosze o porade dziękuje
Zaworek / silniczek od wolnych obrotów zwykle wysterowany daje spore podniesienie wolnych obrotów. Tego typu element jest sterowany prądem lub PWM, trzeba wpiąć amperomierz w szereg i sprawdzić czy coś się pojawia. Dodatkowo skoro był bałagan w wiązkach może ktoś podłączył go odwrotnie i zamiast otwierać będzie się zamykał. Regulator wolnych obrotów...
To jest Twój silnik, na zdjęciu? Jeżeli odepniesz tę dolną sprężynkę to obroty też są maksymalne? Co się dzieje gdy przesuniesz dźwignię regulatora ręcznie w stronę cylindra?
Odepnij regulator, jeśli napięcie poszybuje w góre na wolnych obrotach to masz uwalony regulator.
Pewnie tylko kondensator. Tam regulacja napięcia pojemnością kondensatora i obrotami.
Czy zna ktoś odpowiedź na powyższe? I poniższe? Czy regulator obrotów mógł się sam przestawić? Czy wymiana zaworów mogła mieć jakiś wpływ? Na jakiej działa i reguluje regulator obrotów? Będę wdzięczny za właściwą informacje.
Wygląda jak rezystor dużej mocy, będący elementem regulatora napięcia. Bez niego regulator nie działa i napięcie rośnie w niekontrolowany sposób wraz z obrotami silnika.
Może być uszkodzony regulator obrotów silnika.
Jaki masz regulator?
alternator 3 fazowy,wytwarza napięcie min 17V max 60V. Czyli typowo. Zastosowałem regulator od Motocykla Honda VFR napięcie niby 14.6V Też typowo, ale czy w całym zakresie obrotów ? I pytanie ? Z alternatora wychodzi 3 czy 5 przewodów, innymi słowy czy to alternator z magnesami trwałymi czy też ze wzbudzeniem zewnętrznym?
może regulator napięcia walnięty?
Przyczyną może być zła praca regulatora obrotów, często zmiana właściwości sprężynki sterującej. przepustnicą
Witam mam pytanie odnośnie hondy civic rok 92 nowy model 1300 poj gaźnik 16v na wolnych obrotach gaśnie mi ale jest to zjawisko które objawia sie co jakiś czas, nie wiem zabardzo dlaczego, niektórzy sie wypowiadają że jest to regulator obrotów dziękuje za cenne informacje na ten temat
Witam, jak w temacie mam problem z gx160. Mianowicie rozchodzi się o to, że silnik ma wysokie obroty zaraz po odpaleniu, problem leży w regulatorze obrotów ponieważ cięgno na starcie otwiera przepustnice a sprężynka odciągająca jest cały czas napięta.
10.7V z obciążeniem świadczy o tym, że instalację zasilał akumulator. I teraz albo ten motocykl tak ma, albo coś nie tak jest z alternatorem i/lub regulatorem. on písal : nowy alternator akumulator i regulator
Do sprawdzenia cięgno regulatora obrotów.
Dzień dobry wszystkim. Mam problem z obrotami w hondzie gcv160. Gdy cięgno łączące gaźnik z regulatorem obrotów wpięte jest do górnego otworu regulatora (tak jak być powinno) obroty są bardzo wysokie. Gdy przepnę cięgno do niższego otworu kosiarka się dławi, obroty są zbyt niskie. Macie może pomysł gdzie tkwi problem. Mam wrażenie że sprężynka która...
Czyli dalej nie wiem czy to mostek prostowniczy, czy regulator. Ok. Wyjmę go raz jeszcze i sprawdzę ten prostownik przez żarówkę tak jak mówi przedmówca. Jeśli będzie dobrze to kupię regulator.
Jest to sprężynka odśrodkowego przyspieszacza/regulatora zapłonu.
Napisz co to za silnik. Jak regulujesz obroty? Manualnie, czy ma regulator jak w agregacie prądotwórczym? Silnik HONDA 5.5 KM Obroty regulowane ręcznie. Sprawdzane w różnych zakresach obrotów
tak własnie zrobiłem usterka był regulator cisnienia paliwa.
Kiedy się nauczycie że w motocyklu jest zupełnie inny alternator i regulator jak w samochodach. Po pierwsze nie wolno odpalać silnika jeżeli przewody z alternatora sa odłączone, napięcie skacze wtedy do kilkuset volt i przebija izolacje cewek. Regulatory stratne są celowo tak konstruowane że nawet w razie uszkodzenia stanowi on obciążenie. Trzeba pomierzyć...
Cieplo z silnika moze wplywac na regulator napiecia, zwlaszcza ze w niskiej temperaturze musi zrekompensowac spadki efektywnosci pracy wgledem oporu wewnetrznego akumulatora
Sa tylko dwa przewody. Jeden przewód podłącz do akumulatora ( - ) , a drugi przez diodę 5-amperową do drugiego zacisku akumulatora ( + ). :arrow: Uruchom silnik i zrób pomiary : Jaki prąd pobiera akumulator? Jakie napięcie jest na akumulatorze na średnich obrotach?
A przypadkiem regulator obrotów go nie próbuje dusić? (takie cięgło wychodzące z silnika i idące pod zbiornikiem paliwa do gaźnika...
Foto moge zamieścić, tylko po co ? To typowy generator ze sklepu 115V/60Hz/3,3KVA/1faz z jednocylindrowym silnikiem OHC. Sprzężenie silnika z prądnicą za pomocą sprzęgła elastycznego. Regulacja obrotów silnika -regulator odśrodkowy (Watta), regulator napięcia hybrydowy. Produkt HONDA made in Brazil :D Rozruch......ręczny
Nabyłem zepsutą kosiarkę z silnikiem Honda gxv 140, zdaje się że brakuje mu dolnej sprężyny łączącej regulator obrotów z dźwigniami przy korpusie silnika, wie ktoś jakie wymiary powinna mieć brakującą sprężynka? https://obrazki.elektroda.pl/1305335800_... Ps. na zdjęciu nie ma dźwigni regulatora oraz sprężyny górnej długiej i cięgna...
Do sprawdzenia regulatora wystarczy woltomierz:przy w pełni naładowanym akumulatorze napięcie na jego zaciskach podczas pracy silnika powinno mieć wartość 14 do 14,5V niezależnie od obrotów silnika i mocy obciązenia (światła). Możliwy jest spadek napięcia ładowania na wolnych obrotach przy włączonych światłach (lekko przygasają).
Problem udało się rozwiązać ale opiszę co się stało, może się komuś przyda. Niestety silnik trzeba było rozebrać bo żadne regulacje itd nie pomagały. Kiedy czyściłem dźwignie regulatora obrotów to w jakiś sposób spadła z niego taka metalowa tulejka, którą dźwignia miała popychać. Latała po silniku luzem a regulator nie miał jak działać, silnik pracował...
Może wystarczy wymienić sam termo-bezpiecznik (czy termo-dioda, nie wiem jak to się nazywa), a rezystory są dobre. Nie widziałem regulator obrotów wentylatora w Hondzie ale, w Fordzie focus pomaga wymiana tego elementu koszt ok. 5 zł. w sklepie elektr.
Jakość zdjęć trochę kiepska więc nie powiem ci dokładnie do czego są poszczególne śrubki. Co do tego regulatora to on ma odbijać tylko najprawdopodobniej jest ta sprężynka zbyt słaba lub mocna. Robiłem z podobnymi silnikami wielokrotnie i taka usterka była dość częsta. Jeśli chcesz się upewnić czy jest to wina tego regulatora to odczep ten drucik od...
To nie wina gażnika sprawdź cięgna i sprężynkę na regulatorze obrotów taki wichajster wystaje z boku silnika jak jest ok to padł ci samoregulator w silniku
Fajna konstrukcja, ale wg mnie trochę prosi się o regulator prądu wyjściowego połączony z silnikiem krokowym sterującym przepustnicą. Z tego co pamiętam to alternator osiąga swoją maksymalną moc przy relatywnie niskich obrotach silnika więc regulator utrzymujący stałe obroty regulując je obciążeniem oraz otwarciem przepustnicy. Dzięki za pomysł na weekendowy...
- bateria laduje przy obciazeniu swiatlami na 14.5v (sprawdzilem tylko podczas 5 minut pracy silnika), - Na 3 zoltych fazach alternatora mam obecnie: 6.7-7v przy 1.400 obrotow bez obciazenia, Takie wyniki będziesz miał mierząc zwykłym miernikiem, przy całkowicie sprawnym ładowaniu. Sprawdź sobie na oscyloskopie jaki kształt sieczki ma napięcie fazowe...
Z którego roku ten samochód, jaki to ma silnik? Bo jak dla mnie to albo uwalona instalacja, albo regulator napięcia w alternatorze.
Falują obroty i na gazie i benzynie, czasami takze potrafi zgasnac.
na twoim miejscu sprawdził bym najpierw wysokie napiecie - kable, świece, kopułke, palec, słabym punktem tych silników są również aparaty zapłonowe - często siada moduł lub cewka obrotami reguluje regulator wolnych obrotów, a jeśli przepustnica jest za bardzo uchylona silnik ma wtedy za wysokie obroty
Dzień dobry. Odpaliłem po dłuższej przerwie sprężarkę przewoźną C14. Zauważalne są problemy z kontrolą obrotów silnika. Regulator miał nieszczelność przy wyprowadzeniu ramienia sterującego Hondą. Zostały wymienione oringi, także na tłoku regulatora. Regulator dalej reaguje z opóźnieniem na tyle dużym, że Honda potrafi zgasnąć. Zauważyłem także inny...
miałem taki podobny efekt przy silniku hondy problem był w gazniku. Czy jak przytrzymasz dźwignię odśrodkowego regulatora obrotów to obroty się utrzymuja? na moje oko jakby nie było sprężyny na dźwigni regulatora o regulator za ostro reaguje.. albo jak przejdzie na maksa to coś dotyka przewodu gaszącego . zobacz sprężynki i przewód gaszący na początek
Co do napięcia to z racji konstrukcji na biegu jałowym nie będzie ładowania, przy zwiększeniu obrotów do 2000 RPM będzie wyższe niż normalnie, ale przy wyższych musi być ograniczane do wartości 13.6-14.4V. Dalszy wzrost napięcia świadczy o uszkodzeniu tyrystorów ograniczających napięcie. Regulator z pewnością uszkodzony, ale przed wymianą na nowy przemierz...
Musisz na alternatorze osiągnąć obroty około 5000 obr /min a następnie zbudować część instalacji oraz podłączyć akumulator do wzbudzenia tego alternatora poprzez regulator napięcia. Dodano po 1 Musisz na alternatorze osiągnąć obroty około 5000 obr /min a następnie zbudować część instalacji oraz podłączyć akumulator do wzbudzenia tego alternatora poprzez...
To sprawdź jeszcze wszystkie rurki podcisnienia jesli ktoras jest przycisnieta to tez tak bedzie sie zachowywał albo jak beda zamienione, jeszcze mozesz sprobowac wypiąć wąż który idzie do serwomechanizmu (pompa hamulcowa) od kolektora ssącego i zobaczyć jak bedzie sie zachowywał.Jesli obroty bedą normalne to wszystko jasne lecz nie wykluczam tej ewentualnosci...
niestety w chińskich podróbkach silników Hondy są kiepskiej jakości gaźniki, kup orginalny gażnik od Hondy GXV160 i będzie dobrze, reszta silnika jest dobrej jakości podróbką :) ustawienie regulatora: https://www.youtube.com/watch?v=UfsGt1oB...
Mierzyłem prądy na wszystkich fazach podczas pracy i 2 sa takie same a 3ci minimalnie mniejszy - pomiary wykonywałem cęgami. Oscyloskopu niestety nie posiadam. No nic zakupie kolejny regulator i zobaczę co będzie.
Tak jest to silnik bez szczotek i regulatora napięci, kondensatory są wpięte po jednym na uzwojenie [ czyli jedno fazowy ] bajer polega na tym, że silnik nie ma wolnych obrotów tylko obrazu średnie i nie reaguje na obciążenie. Jeżeli zmniejszę mu ręcznie napięcie spada i jest płynna regulacja [ czyli więcej gazu więcej napięcia]. Po kilku konsultacjach...
Witam Mam problem z kosiarka Honda z silnikiem GCV 135 z automatycznym regulatorem obrotów. Mianowicie po odpaleniu utrzymuje bardzo wysokie obroty, nie reaguje w ogóle na dodawanie lub odejmowanie gazu manetka i jeszcze jedno co spostrzegłem, to jakiś dziwny dźwięk dochodzący z silnika, tak jakby huczenie lub coś podobnego. Może to być spowodowane...
W jakim wieku jest akumulator? Czy obroty jałowe nie są za niskie? to częsty powód takich objawów...
Spróbuj skorygować regulator obrotów silnika. Wydaje mi się, że silnik zbyt szybko reaguje na zmianę obciążenia prądnicy.
Panowie, zawory udało się wyregulować za pomoc serdecznie dziękuję. Mam jeszcze pytanie i prośbę. Silnik zapala od strzału i pracuje fajnie, ale jest jeden problem. Regulator nakręca silnik na maksymalne obroty. Próbowałem dokonać jakiejś regulacji, ale silnik nie reaguje. Jaka może być przyczyna takiego stanu rzeczy?
Regulator napięcia jest uszkodzony albo wcale go nie ma . powinien być akumulator raczej . Gdzie Ty mieszkasz?
Nie mogłem tego znaleźć bo nie wiedziałem jak to się prawidłowo nazywa. Na Allegro z tego co widzę jest do Tecumseha i do Hondy. Z takich to tylko ten co podesłałeś, bo znalazłem też do Briggs & Stratton, ale mają inny kształt.
tak tez mysle ale niema reakcji a regulator obrotow nie pracuje dopiero zaczyna gdy konczy sie paliwo
w wiekszości samochodów napięcie wysyłane przez sondę jest w zakresie do 1 V, i jest impulsowe (zależy od obrotów i rozgrzania sondy, chyba że jest z grzałką). Można zmierzyć oscyloskopem lub voltomierzem. Opisy sprawdzania są na forum. Tyle że to tylko jeden z elementów odpowiedzialnych za dawkę paliwa, do tego jeszcze : czujnik położenia przepustnicy,...
Napisałem przecież, że zimny teraz od początku źle pracuje. Układ zapłonowy sprawdzony przez kogoś kto próbował mi pomóc. Ponoć sprawny. Jak jest zbudowany nie wiem. Zastanawia mnie czy coś jest nie tak z regulatorem (governor). Po pierwsze to jest chyba nie oryginalna sprężyna oznaczona w oryginale jako 16561Z0A000 spring, governor oraz druga mniejsza...
Dzisiaj wszystko poskładałem, wyregulowałem zawory (mam nadzieję, że dobrze) i silnik ruszył za pierwszym razem, na początku miałem problemy z ustawieniem obrotów (wchodził na bardzo wysokie obroty) ale podregulowałem dźwignię (od regulatora obrotów) i wszystko jest OK (chyba). W instrukcji od Hondy jest mowa o regulacji gaźnika za pomocą śruby, u mnie...
Witam :) jak juz bylo wspomniane sprawdz zaplon i do tego jeszcze regulatory podcisnieniowe, jak i stan wezykow moze cos pomoze :) Pozdrawiam :)
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Witam. Szukam schemaciku takiego regulatora, padł mi regulator napięcia i pali żarówki, na wyższych obrotach. Chciał bym zbudować taki sam, czy to możliwe? Regulator ten, pracuje bez akumulatora czy zna ktoś schemat do takiego urządzenia?
Problem gaśnięcia silnika już opanowałem, ale jeśli chodzi o falowanie to zauważyłem, że kiedy przytrzymam dźwignię automatycznego regulatora obrotów silnika to wtedy pracuje równo. Bo miałem już podobny problem w innym silniku i czyściłem tam gaźnik kilka razy co nie dawało radnych efektów.
Witam, jestem praktycznie zielony jeśli chodzi o układy i instalacje elektryczne (w samochodzie czy motocyklu to sobie poradzę) więc proszę o wyrozumiałość, problem mam taki że kupiłem używany agregat prądotwórczy o mocy prądnicy 5.5 kW, jest to na 99% 3-fazowa prądnica ( 4 grube kable z niej wychodzą ), wszystko jest powyprowadzane przez jakiegoś elektryka...
Jeden agregat HONDY przezwajałem ECMT3000. Napis był 5,5kW , a uzwojenie było nawinięte drutem aluminiowym o średnicy 0,75 a silnik miał 4 kM . Ale po przezwojeniu chodzi. Wzrokowo to tak samo dwa gniazda 230V i jedno 400V. Niestety wzbudzenie pobierane jest z jednej fazy , i jeżeli ta faza jest pod obciążeniem to regulator podnosi wzbudzenie lub regulator...
Odkrec dekiel i zrob zdjecie prądnicy wtedy pogadamy :) Być moze ma zwarcie ta prądnica , na wysokich obrotach powinna dawac ponad 100V Schemat instalacji obowiazkowo wrzuc na forum , to podtstawa
witam od dwóch dni na wolnych obrotach świeci mi się kontrolka ładowania ale to pół biedy nic z tym nie zrobiłem dopiero dzisiaj jadąc na początku stryskiwacze ledwie pryskały puzniej radio samo gasło nie wiem czy światła świeciły następnie zaświeciła się kontrolka wspomagania a to wszystko w dwie minuty zatrzymałem się zgasiłem i już nawet nie zakręcił...
To kolo to właśnie "wałek" rozrządu. Honda produkuje podobne agregaty, i tam jest silnik z serii GXH 50, Chińczycy zrobili kopie tego silnika. te podkładki to pewnie części regulatora obrotów. Jeżeli zobaczę to koło z krzywką, to na pewno coś znajdę. To co w załączniku powinno pomóc.
Ja mam nieco inny problem, z agregatem pradotworczym ale zasada dzialania zaplonu podobna. W cewce zaplonowej jest elektronika ktora steruje kątem wyprzedzania zaplonu i to byc moze ona jest walnięta. U mnie za to zaplon jest za puzny i strzela mi w gaznik i tlumnik. Wiem ze te cewki czesto padają, ale w moim przypadku koszt jest ogromny (honda). Jak...
Witam. Rozebrałem gaźnik w kosiarce Honda HRX 537, ponieważ nie mogłem jej odpalić. Po złożeniu kosiarka odpaliła, pracuje, ale tylko gdy dźwignia gazy jest w pozycji z włączonym ssaniem (pełny gaz). Po cofnięciu dźwigni na wolne obroty, kosiarka gaśnie. Zapewne ma to związek z regulatorem obrotów. Są na nim przyczepione sprężynki, które to nie wiem...
czyli mogą być świece lub coś nie tak z gaźnikami. objawy są takie że stoję na światłach, wolne obroty, ładowanie spada do granicy ~12v /chyba się kończy regulator napięcia/ i zaczyna przerywać na jeden gar. aż jeden zgaśnie całkowicie. nie raz dodanie gazu obudzi go a nie raz nie.
Zrobiłem jakieś 400km na tym regulatorze rezystor 4k7 równolegle włączony do 750R zamieniłem na 5k6. Napięcie w szczycie przez moment osiąga 14,6V i zaraz spada by utrzymywać się w granicach 13-14V. napięcie 14,6V występuje tylko przez moment w granicach 3000-3500 obr/min i tylko podczas wzrostu obrotów, kiedy spadają to napięcie utrzymuje się w granicach...
dziś zrobiłem kolejną fazę pomiarów, przy max obrotach około 12tyś napięcie między fazami wynosiło około 130v, podłączyłem stary regulator tzn ten oryginalny i na wyjściach miał 19v ale po podłączeniu do akumulatora pokazywał już tylko 12v i wahało się +/- 0.5v a po dodaniu gazu spadało. Podłączyłem te kabel wyjściowe z regulatora do trochę innego i...
Witam. Spróbuj zejść z obrotów regulacją przy cięgle obok gaźnika. To że przy podaniu obciążenia obroty spadają to nie jest normalny objaw, ponieważ wtedy powinien zadziałać regulator odśrodkowy i ustabilizować obroty. Tylko u Ciebie piszesz że do podania zbyt dużego obciążenia wszystko było ok. Mój agregat był sztucznie podciągnięty na wyższe obroty...
Witajcie, Mam problem z ładowaniem w Hondzie CB500. Akumulator zaraz pada, po włączeniu silnika i odpięciu jednej klemy od akumulatora motocykl zaraz gaśnie. Odłączyłem regulator napięcia i na odpalonym silniku zacząłem mierzyć napięcia pomiędzy 3 fazami z alternatora. Przy około 5 tyś. obrotów pomiędzy każdą fazą było w granicach 40V automatycznie...
Cześć! Mam problem z układem ładowania w zabytkowym motocyklu Honda XL250s 79'. Jest tam instalacja 6V, 3 cewki, jedna odpowiedzialna za wysokie napięcie dla zapłonu, druga za oświetlenie przednie, trzecia za ładowanie. Cewka ładująca jest bezmasowa, daje AC od 8V do nawet 35V na wysokich obrotach. Niestety regulator prostuje prąd do około 3-4V, sprawdziłem...
Witam Mam problem z Honda CBR600F4I . Po rozgrzaniu motor się dusi brak mocy strzela z tłumika , spada napięcie do 11v wymieniłem regulator napiecia, świece, zmierzyłem napięcie alternatora przy 6000 tys ma ok 50v . Po rozgrzaniu obroty spadają do 800, jak zgaszę motocykl ciężko go odpalić, trzeba dodać gazu aby zaskoczył. Rozlanczalem pokoleji cewko...
Kupiłem regulator napiecia z Chin -tak na wszelki wypadek (na zapas) Podczas podłączenia -ma za małe napiecie ładowania. https://www.youtube.com/watch?v=SFVogvpz... Te trzy żółte przewody to od alternatora-sprawdziłem dają od 15 V do max 80V prądu zmiennego przy duzych obrotach silnika https://obrazki.elektroda.pl/4584754900_... https://obrazki.elektroda.pl/9644381800_...
trzeci przewód połączony jest ze stacyjką i w obwodzie ma diodę pólprzewodzącą poprawka do napięcia przed regulatorem jest 4,5V na wolnychorotac n adrugim kablu 2,6V a na trzecim 1,2 V, przy wzroście obrotów wzrasta też napięcie prądu załączam schemacik wygląda na to że to jest ten typ
Jeszcze jeden P.S.: Mam nadzieje, ze zniesiecie jeszcze moje marudzenie. Czy możecie mi Panowie powiedzieć jakiego napięcia powinienem się spodziewać na takiej pojedynczej nieumasowionej cewce stojana bez obciążenia? W układach trójfazowych w motocyklach przy ok. 5000 obrotów na ogół spotykałem przy braku obciążenia napięcie międzyfazowe w okolicach...
Witam Mam stara kosiarkę z silnikiem Honda gxv 140. Miałem wcześnie problemy regulatorem i gaźnikiem, ale sobie poradziłem między innymi kupując chiński zamiennik oryginalnego gaźnika (w oryginalnym ukręciła mi się śrubka od regulacji). Niby chodzi ok, ale po kilku minutach pracy zgaśnie (jakby losowo) i muszę znów odpalać i za 2- 5 min znów zgaśnie....
Z jakiegoś powodu zanikło zasilanie na cewkę. Musisz sprawdzić instalacje elektryczną. szczególności przewody: biało-czarny, (regulator-wyłącznik zapłonu- moduł zapłonu) czarny, przy regulatorze napięcia żółty, układ zapłonowy- cewka - obrotomierz kostkę oraz przewód od alternatora, złącze przy regulatorze (3x żółte) Niestety motorek ma swoje lata....
Owszem, jest regulator napięcia 3 fazowy lecz nie bardzo wiem gdzie miałbym za nim podłączyć się...? Zmiana liczby cylindrów z 4ch na mniej, tylko podnosi obroty Może trzeba go podłączyć pod impulsator i wstawić w obwód jakiś rezystor...?
Znam taki przypadek , było to trzy lata temu , na wymianę regulatora napięcia /benzyniak , nie pamiętam jaki samochód, skleroza/ przyjechał gość wracający na Ukrainę , miał tam zamontowany , za filtrem powietrza turbinkę - wentylatorek sterowony obrotami proporcjonalnie do otwierajacej się przepustnicy. Dziwadło - ale to napewno nie była Honda!
Tranzystory mosfet otwierają się w pełni jeśli napięcie na bramce przekroczy konkretną wartość wynikającą z konstrukcji danego typu tranzystora. Jeśli wartość ta nie zostanie osiągnięta to tranzystor będzie w stanie aktywnym i wydzieli się na nim moc wynikająca z płynącego prądu i rezystancji złącza w takich okolicznościach, a do tego radiatory tych...
Te wahania są na benzynie i gazie. Gdy Honda pracuję na biegu jałowym, to wtedy to się dzieje. Skaczą nieraz po 500 obrotów, jak się uspokoi to po ok. 100, a czasami chodzi prawie równo. Nie jest to aż tak bardzo uciążliwe, ale nie chcę, żeby coś mu odbiło gdzieś w trasie. Za co odpowiada MAP sensor? Co powiesz na wspomniany przeze mnie uszkodzony silniczek...
http://plugstype.eu/index.php?page_id=wt... Często spotykane symbole wejść na alternatorach: B+.......................wyjście na akumulator ("przewód mocy") IG (R, 15)...........B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") I (IGN).................B+ (po stacyjce - "włącznik/wyłącznik regulatora") R.........................B+ (po stacyjce...
Alternator jest raczej sprawny sprawdzałem go pod względem zwarć do masy, daje poprawne napięcia na każdym odczepie jest takie samo i rośnie równo wraz z obrotami, popróbuje jeszcze z tymi żarówkami. Niestety nie da się tego naprawić zbyt duże uszkodzenia jedyne co się z tego nadaje to rezystory i kondensator. Próbowałem przeprowadzić symulacje na paru...
Witam Mam problem z ładowaniem w traktorku kosiarce Honda z silnikiem Honda 20 km.Nie ma ładowania, silnik ma 2 przewodu wychodzące z cewki ładującej, przy zmierzeniu napięcia na przewodach miernik pokazuje od 15 do 32 V prądu zmiennego w zależności od obrotów. Podejrzewam że problemem jest uszkodzony regulator napięcia. Chciałem podłączyć regulator...
narzekacie że to na pokaz itd. ale jak by na większej działce (np. na wsi ) jeździć kosiarką bez kosza to super W tym wykonaniu (rozwijana prędkość jazdy i zawracania), podejrzewam że nie wykosiłbym ogrodu w kilka dni i spalił kilka wiaderek paliwa, co normalnie robię w około 8 godzin ciągłego koszenia :D :arrow: Ture11 niektóre kosiarki mają dźwignię,...
Alternator motocyklowy przy biegu jałowym ma znikomą wydajność. Napięcie na wyjściu często jest zbyt niskie aby ładować akumulator, jeżeli jest wyższe, to obciążenie w postaci świateł sprawia, że akumulator jest rozładowywany. Silnik musiałby się kręcić na wyższych obrotach, co wiąże się z trudnościami. Poza tym sprawność takiego rozwiązania jest niska,...
Honda Jazz 1,4B, 2005r.usterka trudna w zlokalizowaniu ponieważ od czasu do czasu zaczynają migać kontrolki, zegary skaczą a samochód zwalnia. Po zmniejszeniu obrotów wszystko wraca do normy. Wstawiłem wskaźnik napięcia do gniazdka zapalniczki i okazało się, że podczas tych problemów napięcie przekracza 16V. Mógłbym podejrzewać regulator napięcia w...
Moja teoria jest taka ze ten typ tak ma , posiadam alternator (chyba od hondy crx) który tak samo sie zachowuje, napdzałem go wiertarką i zeby zaczał ładować przez chwile trzeba mu wyzszych obrotów ale kiedy "załapie" mozna smiało obnizyc obroty i to dużo i ładowanie jest 14,5V Widocznie te regulatory tak mają , koniec kropka :D :P
Dostałem do przejrzenia kosiarkę Honda GV 135, jest to maszyna odkupiona od handlarza. Silnik jest w wersji z samoczynnym regulatorem obrotów i ssaniem sterowanym linką przy pałąku. Jednak najprawdopodobniej brakuje jakiejś części-dźwigienki czy sprężynki przy tym układzie ramion obok gaźnika, bo przepustnica ssania nie zamyka się po przesunięciu dźwigni...
Dzień dobry, Zacznę od tego że udało mi się zarejestrować i złożyć moją Staruszkę, zajęło mi to wszystko ponad rok. Motocykl Honda cm 185t z 1979 roku. Problem który powstał i z którym nie mogę sobie dać rady: Honda podczas pracy na niskich obrotach daje napięcie około 8,4V. Gdy podkręcam obroty napięcie wzrasta nawet do 17V, instalacja motocykla jest...
Oj, to nic nie zrobisz tutaj poza wymianą kondensatora na ten sam model. A lepiej ci zaproponuję. Sprzedaj ten model, powiem że złom, bo klatkowy silnik trójfazowy czy jedna faza to jeden pieron. Mają swoje wady. Nie cierpią przeciążenia. Straszne skoki napięcia brak AVR regulatory... Kondensator pełni funkcję regulatora. Najbardziej prymitywna sprawa....
Powrót do tematu. Założyłem regulator tourmaxa (zamiennik - wielkością minimalnie mniejszy). Zlikwidowałem kostke na przewodzie napięcia AC. Sprawdziłem wszystkie styki. Po pomiarach: Obroty 1000 napięcie ładowania bez świateł - 13,4V Obroty 5000 napięcie ładowania bez świateł - 13,6V Obroty 1000 napięcie ładowania ze światłami - 13,3V i maleje nawet...
Jakoś to podpiąłem, na wolnych obrotach brak napięcia praktycznie 1-3v.. na wyższych zwiększa się nawet do 15 lub 14v i utrzymuje. Mierzyłem na wyjściach do aku, bez jego podpinania. gdy podpiąłem i mierzyłem na stykach aku to było cały czas 12 więc spróbowałem jak wcześniej. Regulator cały czas jest zimny więc nie wiem czy wszystko działa jak należy....
regulator obrót silnik honda agregat honda regulator obrót obrót honda
radio grzać końcówka myszki logitech mostek prostowniczy isuzu
światłowód orange orange światłowód
Tabela błędów bez kodów - przyczyny i rozwiązania Wymiana czujnika 277 w urządzeniach elektronicznych