P0748 regulator wys cisn paliwa
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Masz gdzieś bajzel w wiązce. Błąd p0001 oznacza dosłownie niskie ciśnienie paliwa, błędnie opisywane jako problemy z regulatorem ciśnienia paliwa.
W tym roku auto powinno mieć już dpf, nie masz nic namieszane z programem? Błąd sugeruje regulator ciśnienia paliwa.
sprawdz dokładnie najlepiej spróbuj zrobić obejście od regulatora ciśnienia do ecu
Przecież to oczywiste, regulator steruje ilością paliwa na listwę a czujnik mają mierzy, skoro czujnik pokazuje prawidłowo (bo został podmieniony) to pozostaje regulator do wymiany.
dziś doszedł błąd p0748 jakie napiecie ma mieć regulator ciśnienia paliwa w pompie cr
mam 2,3 jtd rok 08 Dodano po 1 mechanicy wymyślali rozne historie,ale ja podmieniłem regulator i auto zagadalo następnie kupiłem nowy regulator Boscha To trzeba zmienić historyków na prawdziwych mechaników:)
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Fiat Ducato 2.3 nieodpala błoa p0090 Fiat ducato 2.3 96kw 2014r Blad p0090 Auto odpala na sekundę i gasnie Nowe 4 wtryski , regulator na pompie , czujnik cisnienia Cisnienia paliwa rośnie do 2000bar Brak już pomysłów...
Spróbuj z regulatorem na pompie
wyczyść regulator paliwa na pompie wysokiego ciśnienia
Już poprawiałem czujnik położenia wału Dodano po 2 Właśnie się raz zaświecił, wczoraj sprawdziłem komputerem, co to za błędy. To był czujnik położenia wału i regulator ciśnienia paliwa. Usunąłem i na razie ok, sprawdzę jeszcze dzisiaj.
Bywa tak ze jeżeli sa problemy z regulatorem paliwa to sterownik silnika sie przystosowuje a kiedy założy sie nowy regulator to nie wyrabia i trzeba mu z komputera zrobic ta adaptacje. Jezeli to nie pomoże to wiadomo trzeba podejrzeć wartosci rzeczywiste czy pokrywa sie ciśnienie zadane z rzeczywistym.
Czujnik regulatora ciśnienia paliwa. Koszt 200 zł chyba że zatankowales PB to może być podobnie
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
kolega miniu1 może mieć racje tylko w ducato nie ma kulki tylko w obudowie jest takie malutki ustrojstwo,tulejka jakby odlana z malutkich kuleczek taki filtr generalnie trzeba wymienic obudowę filtra chyba że lubisz podłubać to mozesz ją wyjąc i wyczyścic Dodano po 4 masz 2 czujniki jeden w pompie i drugi w listwie. Jeżeli odpala to wtryskiwacze są...
Wyczyscilem regulator cisnienia w pompie WC Zobacz go jeszcze raz
Witam Jestem nowy na forum. Ale widze ze problem jest stary. Moj ducato 2.8 jtd z 2002 roku gasnie jak przekroczy wysokie obroty czy to na trasie czy na postoju Wymienilem regulator na pompie, filtr paliwa podmienilem pompke paliwa w zbiorniku i wyczyszczony zbiornik i dalej to samo Zbralem sie za zawor na pompie ale po dwóch srubkach odpuscilem a teraz...
Ja bym szukał problemu w regulatorze ciśnienia paliwa, i ten parametr trzeba by podejrzeć w blokach wartości rzeczywistych jak buja obrotami.
Tak więc problem rozwiązałem, zacząłem od regeneracji wtrysków. Efekt taki że samochód przestał kopcić, wyciek też rozwiązałem, wymiana podkładek pod wtryskami rozwiązała temat. Samochód nadal gasł a w parametrach żądana masa powietrza -180 przy zasysanym +50. Wymiana przepływomierza rozwiązała problem masy żądanej bo wartość ustała na 54 przy zasysanym...
okzało się że po wcześniejszym myciu silnika dostała się woda do sterownika. Po wysuszeniu są błędy: P0200 przetwornica napięcia zawrcie do + P0251- elektrozawór regulacji przepływu paliwa napięcie za wysokie P062B-obwód sterowania wtryskiwaczy zwarcie do + lub przerwa przy próbie rozruchu pompuje 1500bar na listwę CR po rozłączeniu czujnika ciśnienia...
Witam, mam problem z moim 2.8 jtd. Auto jak jest zimne np po nocnym postoju rano bardzo ciężko zapala muszę długo kręcić zanim zapali, na kompie żadnych błędów, podczas rozruchu ciśnienie paliwa okolice 250 bar , myślałem że leją wtryski, więc oddałem do regeneracji, lecz to nie pomogło z rana odpala tak samo, nieraz jest że zapali odrazu, a nieraz...
Witam!!! Mam od niedawna podobny objaw w iveco daily 2,5 diesel. Wystepuje powyzej 2 tys obrotow. Po prostu wskaznik paliwa zaczyna skakac. Wszystkie inne wskazniki zachowuja sie normalnie. Zastanawialem sie czy to nie wina regulatora, ale na aku mam stale napiecie (nie skacze). W sumie iveco i fiat ducato sa bardzo podobne (budowa silnika), takze jak...
czyli wynika ze prawdopodobnie mogla sie zepsuc ta pompka paliwa w zbiorniku ?? a ktory przewod powinien byc od zasysania ten 2 co jest przy filtrze bo ja zdiolem ten co idzie do pompy wtryskowej i wlozylem do karnistra z paliwem omijajac w ten sposob filter tak na logiczne myslenie to on powinien zasysac z filtra paliwado ktorego dochodzi paliwo ze...
Hejka Wygląda na to, że problemem może być regulator ciśnienia paliwa, jak wskazuje błąd, który się pojawia. W przypadku, gdy regulator jest uszkodzony, może on wprowadzać zbyt małe lub zbyt duże ciśnienie w układzie paliwowym, co może prowadzić do problemów z kierunkowskazami i szarpaniem samochodu. Jednakże, problem z kierunkowskazami wydaje się być...
Witam ponownie - problem rozwiązano Podmieniliśmy pompę wysokiego ciśnienia - bez efektu Daliśmy wtryski do regeneracji - sprawdzili i dwa zregenerowali - bez efektu W końcu już chcieli mi oddać auto i jak się okazało młody mechanik zaważył na śrubie przelotowej która znajduje się na powrocie różnice grubości (średnicy) w przekroju co blokowało odpływ...
Cześć, Kupiłem Fiata Ducato oddałem do zrobienia rozrząd i wymianę oleju z filtrem. Po odebraniu auta przejechałem 10km następnie pojawił mi się check engine i auto przeszło w tryb awaryjny. Po chwili całkiem stanęło i nie chciało odpalić. Auto wróciło do mechanika. W międzyczasie odczytalem błędy P0089 (tanim modułem obd II). Podejrzewałem, że mechanik...
Po pierwsze to kiedy się nauczycie dawać nr błędów wraz z ich opisami ? Po drugie wystarczyło odczytać co dany błąd podaje P0094 Cisn. paliwa (regulat. wejscie pompy wys. cisn.) Rozwiązanie na tacy, sam sobie odpowiedziałeś wcześniej że podaje za durze ciśnienie przez co auto wchodzi w tryb awaryjny, standard to najpierw wymiana uszczelniaczy...
W tym pojeżdzie jest system denso robi się adaptację pompy/regulatora. możesz spróbować jak nie pomoże to wymiana filtra paliwa i regulatora na pompie (ten z szarą wtyczka z tego co pamiętam). Pozostałe problemy to egr standard w tych silnikach. można zaślepić błędy się pojawiają w sterowniku ale nie zapala lampki. A i jeszcze jedno trzeba mieć w miare...
Powiedz, po co ci schematy jeżeli nie sprawdziłeś go MESem? Wszelkie naprawy tego typu zaczyna się od diagnostyki, a diagnostyka to nie jest kasowanie błędów, a sprawdzenie w tym konkretnym przypadku ciśnienia paliwa. MES ci pokaże jakie jest, auto do odpalenia niby potrzebuje 300 bar, ale odpali już przy około 150 bar (trochę koślawo, ale odpali)....
Witam, mam problem z Ducato 2008rok 3.0 mjtd, silnik IVECO. Auto odpala normalnie, przez chwile na zimnym silniku niema problemu, ale jak tylko dostanie troche ciepła, przy nagłym dodaniu gazu poniżej 2000 obr/min odcina go i gaśnie. Ciśnienie na listwie pod kompem pokazuje ok 390-400 zadane , a zmierzone tyle samo, jeśli powoli dodaje gazu to rośnie...
Peugeot boxer/fiat ducato/citroen jumper - CAŁOŚĆ: nieszczelne podszybie, wiązki drzwi tylnych,, przepustnice w 3.0 f30dt w owym modelu, egry w puma 2.2 forda w owym modelu, pękające zawiasy drzwi tylnych, rezystory dmuchawy, mechanizm wycieraczek, zalewane lampy przednie (nie działa korektor), pękające/przecierające się przewody klimatyzacji, skrzynie...
Witam. Mój staruszek, ale w super stanie pewnego dnia nie chciał zapalić. Z rana było wszystko ok, ale po 2 godzinnym postoju nie chciał zapalić. Rozrusznik kręci normalnie. Myślałem, że brak paliwa bo było mało więc dolałem, zaciągnąłem i ok. Po 2 dniach zapaliłem rano, zgasiłem po pół godziny i klops. Do dziś nie odpala. Pompa ciągnie paliwo normalnie,...
Witam. Przedmiotem spędzającym sen z powiek jest w.w egzemplarz wypuszczony ze stajni Fiata, mianowicie Ducato 120 multijet 2.3 jtd 88kw z 2011 roku. Problemem jest niskie ciśnienie paliwa na common rail (ok 26-28 bar) pompka z baku podaje pomiędzy 4 a 6 bar. Pompa wysokiego ciśnienia została wysłana do Stalowej Woli gdzie w serwisie bosch wymieniono...
Ducato jaździło jakiś czas (ok. 100-200 km) i paliło bezpiecznik od pompki paliwa co jakiś czas Problem się nasilił i teraz bezpiecznik przepala od razu Po włożeniu lub włączeniu zapłonu Pali nawet po odłączeniu wtyczki od pompki Trzy błędy nie dają się kasować: Podgrzewacz filtra paliwa (przerwa/zwarcie), Regulator ciśnienia paliwa (przerwa/zwarcie)...
Witam. Mam problem z ducato 3.0 160 KM rok 2007 - z falującymi obrotami. Przeczytałem wszystkie posty dotyczące problemu jednak nie uzyskałem rozwiązania problemu. a mianowicie : już w kilku Ducatach z silnikami 2,2 poradziłem sobie z falującymi obrotami. Zazwyczaj to jest regulator ciśnienia na pompie, jednak w 3.0 sprawa najprawdopodobniej tego nie...
Witam wszystkich mam problem z ducato 3,0 2013 rok na liczniku 320 tys a mianowicie był problem z odpaleniem po czym odpalił i pojechał wszystko niby ok za około 20 km stracił moc jakby w tryb awaryjny ale jeszcze jechał po około 100 km zgasł w czasie jazdy bo kilku kręceniach odpalił na tyle żeby zjechać z autostrady, później po jakimś czasie jak daliśmy...
Pacjent ducato 3.0 180KM , 2013r. Problemy zaczęły się po zalaniu zaświnionego paliwa przez pracownika. Padły wtryski, pompa, regulator wydatku na listwie, wszystko wymienione na nowe. Od tego czasu auto zaczęło palić 13 litrów w trasie, przedtem 8-9. Ciężko odpala tylko na ciepłym silniku trzeba kręcić ok 7 sekund żeby zapalił, zimny pali po 2 obrotach...
W czasie jazdy Ducato 2.0 JTD 2002r zgasł i nie odpala. Po podłączeniu FiatEcuScan pokazało kilka starych blędów które skasowałem. Przy próbie odpalenia odpalenia wyrzuciło 5 błędów, z czego 4 związane z wtryskami. zrzut poniżej: http://images65.fotosik.pl/713/c5d567667... P0110 wynika z tego, że dzisiaj odłączyłem przepływomierz, gdyż wykręcałem...
Nie wiem czy ten post coś pomoże, ale zawsze warto spróbować. Miałem przypadek ale odwrotny niż Twój. Ducato, 2,2 HDi - na biegu jałowym mogłeś go gazować ile chciałeś, a ciśnienia zadane i rzeczywiste "pokrywały się". Wystarczyło tylko wyjechać na trasę i dać mu gaz do podłogi a za chwilę auto słabło, wyskakiwał błąd o zbyt małym ciśnieniu paliwa....
Witam , kupiłem silnik cały kompletny wraz z całym osprzętem i okablowaniem 3.0 160 km z 2010 roku . Zamontowałem go w Ducato z 2007 roku który wcześniej posiadał taki sam silnik , silnik który kupiłem stał dosyć długo w aucie po wypadku , na początek gdy już wszystko poskładałem odpalał i gasł , okazało się ze regulator ciśnienia paliwa na pompie ,...
O czym wy piszecie? Jakie ssanie? Jakie przepustnice? Masz racje i i mylisz się - bo pisząc ssanie to każdy laik rozumie bo wiadomo co oznacza. Zwykły skrót myślowy a że technicznie nazywa się inaczej to można się czepiać na specjalistycznych forach ale nie publicznych... W tym silniku za zwiększenie dawki paliwa odpowiada termiczny regulator i musi...
Witam, jadąc Fiatem Ducato 3.0 2007r 160 KM silnik zgasł i nie można odpalić, Uruchamiam silnik chodzi 1-2 sek i gaśnie. Po podłączeniu komputera pokazało błędy P-0090 (brak ciśnienia na listwie) P-0190 (regulator ciśnienia pompy wtryskowej) P-0093 (czujnik ciśnienia na listwie). Po skasowaniu błędów nic. Po przekręceniu kluczyka pompka paliwowa w baku...
Witam samochód drugi raz podczas swojego żywota złapał P0191 czujnik ciśnienia listwy paliwowej- sygnał poza zakresem, sygnał nieprawidłowy. Ostatnim razem okazało się, że jeden wtrysk wyraźnie odstaje w próbie przelewowej. Zrobiłem logi dynamiczne fuel pressure, desired fuel pressure i fuel pressure regulation. Ciśnienie rzeczywiste przy maksymalnym...
Kolego jeżeli powiedziałeś o świecy płomieniowej to myślę, że jest to autko z rocznika do maja 1994, bo potem były chyba, o ile dobrze pamiętam świece żarowe. Jest tak- płomieniówka działa gdzieś od około poniżej 5 stopni / zakładając, że jest dobra, dobry jest zawór przy płomieniówce i regulator, który najczęściej mieści się nad akumulatorem-szara...
Sprawa się wyjaśniła . Po wizycie u elektryka dostałem 2 regulatory ciśnienia paliwa pompy wysokiego ciśnienia - jego werdykt ten element uszkodzony . podstawiłem oba i klapa . Wdesperacji przedłużyłem kabelki i podpiąłem się do drugiego czujnika ciśnienia na listwie ( zaraz wyjaśnie dlaczego ) i odpaliłem autko . No i teraz wyjaśnienie : Wymieniając...
Witam!! Układ paliwowy odcinał paliwo powyżej 2tyś/obr lub pod obciążeniem, gasł i mogłem go odpalić od razu i tak aż wjechałem na podwórko. Pojawił się błąd skanowany Delpi P0089 dodam iż pompa wysokiego ciśnienia była regenerowana równo rok temu po 20 tyś/km zatrzymał się. Zacząłem od wymiany filtra paliwa, przewodów paliwowych czujników na listwie...
Jest to boxer z silnikiem 2,8 hdi taki jak w ducato. maxymalna predkosc jaką można osiągnąc to 110 km/h z wiellkim trudem na 4biegu a nie na piatym, bo brakuje mocy auto nie jest to wersja bez przepływomierza i egr-u Ciśnienie na railu na wolnych około 25 przy max obciążeniu 130 bar turbo na wolnych obr 1000 mbar max okolo 1950 mbar i utrzymuje sie...
regulator ciśnienia paliwa ducato ducato paliwa paliwa ducato
wyprostować kierownica żelazko pokrętło podgląd rejestrator
rejestr magazynowy rejestr magazynowy
Pioneer SX-P720 - zwarcie na taśmie Sound Image Control Zwarcie na taśmie w Pioneer SX-P720 - brak zasilania