Pęknieta membrana
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
cewka tylko oryginał, sprawdziłbym jeszcze lewe powietrze i regulator ciśnienia paliwa
Do sprawdzenia masz: Pompa paliwa Filter paliwa Filter powietrza Regulator ciśnienia paliwa MAP sensor Katalizator
To byś słyszał przerywanie w wydechu. Nie podsysa paliwa regulatorem cisnienia? Jeśli jest
Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa :) Auto działa bezproblemowo ;)
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
A po co mierzyć wogóle? Luzuje się przewód powrotny z listwy - jeśli pompa przebija regulator, to jest cacy.
Ciśnienie paliwa siada. Pompa, nieszczelność albo regulator.
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
gaz nie potrzebuje tak silnej iskry żeby silnik pracowal bez problemu. a paliwo mogło lac z powrotu ze wzgledu na to że regulator ciśnienia paliwa jest padniety. też trzeba to sprawdzić
Kolego przyczyną według mnie jest za małe ciśnienie paliwa. Czyli padnięty regulator ciśnienia paliwa. Jedź do prawdziwego diagnosty podłącz kompa i zobacz ciśnienie paliwa podczas jazdy a nie tylko na postoju. A skąd.
czujnik ciśnienia rail ? regulator masz nowy czy "nowy" ? one padają termicznie właśnie. może ogarnij manometr na takie "bary" i zweryfikuj czy to błędny pomiar, czy faktycznie spadek.
Najważniejsze wprowadzone zmiany to: - przeniesienie regulatora ciśnienia paliwa do baku (brak przewodu powrotnego), - elektroniczne sterowanie przepustnicą, - zmiana tłoków i kolektora dolotowego, - zintegrowanie katalizatora z kolektorem wydechowym i dodanie drugiej sondy lambda, - wymieniono czujnik podciśnienia na model montowany bezpośrednio na...
zatkany powrót z listwy - regulator nie ma jak zwrócić nadmiaru paliwa - podnosi się ciśnienie w układzie ( hipoteza ) - sprawdzić powrót z listwy od samego początku aż do baku
Na listwie wysokiego ciśnienia masz regulator owego ciśnienia wytarła się iglica i puszcza sprawdz cisnienie paliwa tak jak tutek77 pisze
Witam Więc czujnik temperatury wymieniłem i dalej nic jak przygazuje na początku to nieraz załapie od razu i chwile musi pochodzić bo jest mułowaty. potem nawet jest ok. a jeszcze jedno pytanie jak sie odepnie wężyk od regulatora ciśnienia paliwa to powinien zasysać powietrze czy nie?
jesli chodzi ci o o zmane cisnienie to za to raczej odpowiada regulator cisnienia pompa itak daje troche wieksze niz potrzeba (i ile sprawna) a jak dasz wieksza regulator itak zadziała i je zmniejszey przed szyna
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
No właśnie myślałem aby odłaczyć pompę paliwa i pojedzic i sprawdzic . Dodano po 8 Myślisz że emulator albo regulator dawkę by taka dawkę paliwa ?
ja pisałem o reprogramowaniu ecu staga anie o nastawach benzyny,no i moim zdaniem jeśli stag nie odcina któregoś wtrysku benzynowego to na pewno silnik na wolnych obrotach nie zachowywał by się normalnie Dodano po 2 a sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa czy nie puszcza benzyny w podcisnienie
Akurat ten motor z uszkodzoną przepływką ciężko pali, ale objawy są inne. Reduktor gazu nie puszcza, regulator ciśnienia paliwa przez podciśnienie nie puszcza? Może gaz źle wyregulowany i się trochę mapy rozjechały.
Calkiem mozliwe ze to wtryskiwacz jak zauwazyl kolega wyzej sprawdziles cz regulator cisnienia utrzymuje prawidlowa wartosc? Podmienic wtryskiwacz skoro napiecie doniego dochodzi.
W Multec-u obiążenie jest mierzone nie przez przepływomierz a przez MAP sensor. Sprawdziłbym w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego. Jeżeli dobrze kojarzę, to w tym silniku kolektor dolotowy jest połączony z korpusem przepustnicy krótkim ok. 2cm odcinkiem plastikowej lub gumowej "rury", które to połączenie często z upływem czasu stawało...
JEDZ NA KOMPUTER BO MOŻE BYĆ USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ O ILE JEST LUB CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA LUB REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA DLATEGO SILNIK CHODZI W TRYBIE AWARI I NIE MA PEŁNEJ MOCY
Albo masz pompę do bani i daje za małe ciśnienie, albo masz zwalony regulator ciśnienia wtrysku paliwa. miałem taki problem jak mi zdychała pompa paliwa. A kolega miał podobne objawy przy walniętym regulatorze. powiedz jeszcze jaki to silnik, pojemność i takie tam.
ten przekaźnik podaje zasilanie do pompy paliwa, ECM (wtryski, regulator prędkości biegu jałowego) pisząc prościej to tak jak dwa przekaźniki w jednej obudowie (da radę to podłączyć na zwykłych-tylko po co?)
no pewnie że w powrocie będzie pełno paliwa bo ciśnienia nie będzie. regulator poto jest aby utrzymywać zadane ciśnienie, coś koło 3 ata. echh.. a gaz narazie zostaw, najpierw zrób benzynę.
Witam, Mam problem z Vectrą B x18xe w której to mam zamontowaną instalkę BRC Seqent 24 . Temperatura włączania BRC to 25 stopni i rano po przejechaniu dystansu 500m przełącza się juz na LPG. Od roku borykam sie z problemem dużego zużycia benzyny podczas jazdy na gazie i jest to zużycie rzędu 5l na 100km i do tego wiadomo LPG w ilości 9L/100km. Pierwsze...
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Witam. Miałem Problem z Ładowaniem Oplel Vectra A 1.7TD Isuzu.Wymieniłem regulator napięcia.A więc Ładowanie z alternatora 14.6V natomiast na akumulatorze 14.3V ale nadal świeciła kontrolka ładowania.nie można było włączyć podgrzewania tylnej szyby. Przekaźnik był dobry ale postanowiłem zerknąć na instalację . Po tygodniu prób dotarłem do wady. Wada...
Witam. Mam problem z odpaleniem mojego samochodu Opel Vectra A 1993r 1.6 8V 75km C16NZ Wtryskiwacz nagle przestał podawać paliwo, więc go zamieniłem na inny sprawny który miałem w zapasie i nagle zaczęło się z niego lać dosłownie "wiadrami" paliwo. Wymieniłem oringi wtryskiwacza, sprawdziłem drożność powrotu paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa -...
problem rozwiazany: nie wiem moge sie mylic ale wedlug schematu nr3 polaczenie jest szeregowo od (15) do styku przekaznika nr86 a w nim jest wstawiony cytuje x-62 zlacze 2-wtykowe, uklad wtryskowy motronic-regulator biegu jalowego. po drodze wyciaglem wtyczke od silniczka krokowego, zacisnalem konektorki w srodku wtyczki i wlozylem z powrotem, ale byl...
Można dodatkowo wykonać następujące badania diagnostyczne: 1). Skład spalin i lambda na benzynie w trakcie "fatalnej pracy" - analizator spalin 2). Ciśnienie paliwa w kolektorze paliwowym przy silniku (test wykaże, czy pompa wraz z regulatorem prawidłowo utrzymuje ciśnienie podczas pracy) 3). badanie sondy lambda oscyloskopem (należy przed tym wiedzieć...
wszędzie jest to podawane jako silniczek krokowy Wszędzie też jest podawane że picie mleka jest zdrowe, że bóg istnieje, że politycy są uczciwi, że CO2 powoduje efekt cieplarniany itd. Przy listwie wtryskowej masz 2 przyłącza to co idzie bezpośrednio do szyny to zasilanie czyli na tym przewodzie ma być pompa, drugie masz przy regulatorze ciśnienia...
Witam ma problem z moją Viki a mianowicie od kilku dni zaczeła głośno piszczeć pompa paliwa. Objawia się to tym, że odpalę auto po kilku minutach potrafi zgasnąć nie równa praca silnika . Uaktywnia się jakiś alarm tzn nie miałem pojęcia, że w ogóle go mam zaczynają mrugać kierunki znalazłem przycisk ukryty w dziwigni ręcznego hamulca, który to dezaktywuje...
Te elektrozawory na dole to jeden idzie na siłownik klap kolektora a drugi na zawór pompy powietrza dodatkowego.Podciśnienie pobierają zaraz z ssącego od dołu.Dalej,z zaworu egr przewód idzie bezpośrednio do ssącego ,regulator ciśnienia paliwa idzie do obudowy przepustnicy (z tyłu)ale nad przepustnicą.Evap wchodzi za przepustnicą i obok niego idzie...
Witam. Rozrusznik kręci, ale nie odpala. Brak błędów - sprawdzone opcomem. Brak ciśnienia ropy na listwie wtryskowej. Podejrzenie padło na pompę wysokiego ciśnienia (CR). Pompa kupiona na szrocie i założona brak efektu, dalej brak ciśnienia na listwie CR. Przy okazji sprawdzony pasek rozrządu. Pompa wstępna działa i filtr paliwa sprawdzony. Podmieniona...
Naprawiany był sterownik pompy wtryskowej. Próbuję odpowietrzyć pompę wtryskową wyciągając z króćca powrotu paliwa ropę, niestety ciągle wychodzi mi tamtędy dużo powietrza a wyciągnąłem kilka litrów już. Koledzy, co może być przyczyną? Dodam tylko, że droga od zbiornika do zasilania pompy, łącznie z filtrem, jest szczelna. Między regulatorem a pompą...
Jeśli spada ciśnienie zmierzone czujnikiem ciśnienia paliwa (8 - schemat poniżej) w zasobniku (7) , to może być ten czujnik podejrzany jako pierwszy. http://obrazki.elektroda.pl/6810895600_1... Elektrozawór regulujący ciśnienie paliwa w zasobniku, o którym prawdopodobnie mówisz (regulator wydatku 3) nie działa tylko hydraulicznie , ale...
Jest kilka przyczyn które mogą powodować taki objaw. Podam Ci ogólne wskazówki gdzie szukać ( nie wszystkie dotyczą akurat silnika 1.6 i) 1- za wysokie ciśnienie w obwodzie doprowadzania paliwa (sprawdzic obwód doprowadzania paliwa oraz regulator ciśnienia) Powodem tego może być np zatkany lub załamany przewó powrotny paliwowy między regulatorem a zbiornikiem...
W sumie tak też mogło być. Ale... ok ruszałem wiązką, następnie odpaliłem auto, pochodziło z 5 sekund i zgasło, nie chciało już odpalić, mimo że bezpiecznik był cały. Aczkolwiek wydaje się to logiczne z poziomu pompy paliwa, ECU nie odbierał sygnału od czujnika w związku z tym odciął sterowanie przekaźnika, co spowodowało brak zasilania na pompie. Silnik...
witam, generalnie jest tak, po właczeniu zapłonu na około 2s pompa sie powinna właczyć , i w mimecie jak sie obraca silnik (np.rozruch) pracuje stale, te pompy maja wydajność 50-100l/h na luzie(przepływ), czyli na 1 minute powinna napompowac ponad litr paliwa, zblokuj przekaznik pompy i sprawdż, ponadto w szynie zasilajacej wtryskiwacze musi panować...
spalanie stukowe jest blee ,silnik ma pracować na granicy spalania stukowego. sprawdź umyj przepływomierz?, ciśnienie na listwie wtryskowej ,może nie trzyma ciśnienia .miałem taki przypadek: na wolnych zdycha , przy wyższych obrotach jedzie (wprawdzie to był diesel ale zasada może być taka sama)U mnie 1.6 16V DAEWOO jest jakieś ufo które zdaje się robi...
Robiłem to dawno więc mogę coś pominąć, ale postaram się jak najwięcej Ci przekazać. 1. odpiąć aku; 2. odkręcić dwie śruby krzyżowym śrubokrętem w plastiku nad wtryskiwaczem; 3. zdjąć pokrywę z filtra powietrza i pozbyć się całego dolotu; 4. odpiąć przewody paliwowe - może się trochę wylać benzyny - zaznacz który gdzie idzie wężyk; 5. odkręcić imbusami...
Witam.Nie napisałeś jaki typ instalacji .Ale najprawdopodobniej sterownik gazu nie wyłańcza wtryskiwaczy lub stycznik co je rozłancza pada.Posłuchaj czy wtryski pracują.Może który jest otwarty bo się przytarł.Regulator ciśnienia paliwa na listwie przecieka do kolektora sącego .Pole do popisu masz dóże
nic nie kombinuj mlody kolego z komputerem ani z przełaczaniem pinów czy ich masowaniem - w tym sterowniku nie ma opcji 4x4 - ktos cie zle ponformowal pozostaj jedynie WLACZENIE klimy - to polsrodek i sie nie sprawdzi w twoim przypadku - on podnosi tylko o 100 - 200 -- tak do tysiaca - chodzi o obciazenie pracujaca sprezarka jesli ci wariuje na wolnych...
Powinna pasowac , pompa wydoła a pozatym jest na listwie regulator cisnienia paliwa. Na kazdej pompie masz numery , sprawdz z obydwuch pompach i porównaj cisniena (dane znajdziesz w necie) . Pzdr
Witam Miałem podobny problem i wiele prób naprawy sonda wskazywała zbyt bogatą mieszankę, a w konsekwencji podciśnieniowy regulator ciśnienia benzyny na listwie wtrysków miał pękniętą membranę i paliwo powolutku dostawało się do kolektora. Zimny palił na dotyk natomiast gorący wiadomo. Pozdrawiam Arek
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
Mam problem z układem paliwowym. Otóż pojawił się problem z odpalaniem na benzynie. Gdy auto już odpali to jest ok. Zazwyczaj za drugim razem, jako że przerabiałem już szopki z pompą paliwa i wężykami od niej, pierwsze podejrzenie padło na nią, lub wężyk łączący ją z pokrywą. Jednak przy otwieraniu pokrywy od pompy zdziwiłem się, bo zazwyczaj przy rozłączaniu...
vectra paliwa vectra vectra paliwa regulator vectra
skanowanie dwustronne kodowanie 00001 ekspres krups ea9000
lampowy wzmacniacz gitarowy identyfikacja elementu
Atlas Copco błąd 4000 - temperatura LP Xentry wyłącza się po uruchomieniu – licencja, sterowniki SD Connect, Windows 10/11, antywirus