Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
To zostaje regulator ciśnienia paliwa.
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Jak iskra jest, to szukaj paliwa. Sygnał na wtryskiwacze, zasilanie, jakaś wtyczka niedopięta. Nie wiem jak tam z zasilaniem w paliwo, ale regulator raczej będzie wspólny. Jak to się stało, kupiłeś z tą usterką czy przestało po prostu działać? Jakąś diagnostykę udało się przeprowadzić?
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Nie bardzo wiem wszystko - czy nie działają poszczególne funkcje żółtych kontrolek (czyli nie sygnalizuje np. braku płynu w spyskiwaczu czy chłodnicy) ? W to nie bardzo wierzę, bo również tym napięciem zasilane są w liczniku paliwo, olej oraz temperatura - zauważyłbyś że nie działąją. Czy może nie świecą po włączeniu zapłonu? Jeżeli tak, to zwróć uwagę...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
dzieki gerii za wyczerpujaca wypowiedz. teraz moge diabla za rogi chwycic :D to jest akurat 132 KM wiec KAT Dodano po 6 czy przy zdjetej wtyczce regulsator ustawiony jest na duzą dawkę czy malą? przy zdjetej wtyczce nadal leje paliwo.
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
a regulator ciśnienia paliwa??
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
Nie. Ale hamulec powoduje spadek obrotów, a gdy regulator jest trupem to może puszczać całe paliwo ponownie do baku zamiast zostawić na listwie. Czemu hamulec o to obwiniasz? Spadek obrotów wiń raczej. Zresztą to twoje auto, zrobisz jak uważasz, ja tylko sugerowałem.
ten za rozdzielaczem to regulator ciśnienia dobra zapytam w sklepie albo na złomie jak nie pomoże to go sprzedaje Dodano po 57 właśnie mnie natchnęło jak to sprawdzić pompką od roweru utworzyć podciśnienie aby otworzyć membrankę w regulatorze wtedy zobaczę czy auto dostaje kopa czy go zalewa paliwem
Spróbuje jutro rozruszać tłoczek może się uda a jak nie udam się na wycieczkę na szrot lub ten regulator jest uszkodzony mierzyłem napięcie na nim i pokazuje 7 v nie wiem czy to może być przyczyna bo w 4 wyjściach z rozdzielacza pojawia się paliwo lecz w małych ilościach.
Początek tłoczenia sprawdzony? Regulator dawki paliwa w pompie?
Wracając do oryginalnego tematu - ciekawe jak to paliwo ma chłodzić wtryskiwacze w Pandzie, gdzie regulator ciśnienia jest w pompie, a listwa jest bez powrotu... śmiało można odcinać pompę, tylko trzeba czymś obciążyć jej obwód bo będzie MIL. Co do drugiego wątku z Mercedesem - to zacznij od sprawdzenia zasilania 12V centralki instalacji LPG... często...
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
napewno problem już rozwiązałeś ale może ktoś skorzysta. Gorące paliwo jest rzadsze i stąd różnica w odpalaniu. Należy sprawdzić 1.przelewy na wtryskiwaczach 2.regulator ciśnienia na listwie (ew. wymienić oringi) 3.wydajność pompy wysokiego ciśnienia. Miałem ten problem na warsztacie -padł wtryskiwacz.
Witam serdecznie. Mam busa Sprintera który podczas jazdy po prostu gasnie i nie ma szans go odpalic z kluczyka. Z samostartem odpala. Diagnostyka komputerowa wykazała niewłaściwe ciśnienie paliwa. Pompa zostala sregenerowana, wtryski są ok, pompa niskiego ciśnienia wymieniona, filtr także oraz ten regulator także. I bez poprawy. Myśleliśmy ze syf w...
W rozdzielaczu sprawdż czy trzpień otwierający paliwo się nie zacina,jedyna możliwa usterka,na regulatorze ciś. sprawdzamy prąd nie nap.regulator sterowany jest prądowo.Ten system ma dostępny też integrator sondy lambda w gniazdku diagnostycznym.24V miały wałek ssący przestawiany,może coś się zacina,blokuje.
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
Nie wiem, coś to namieszał, ale przypuszczam, że mowa o silniku diesla o oznaczeniu om603. Dźwignia STOP na pompie jest sterowana przy pomocy mieszka na pompie wtryskowej, a ten z kolei sterowany jest podciśnieniem z wakum pompy, przez zawór w stacyjce. To na 1 zdjęciu to nastawnik biegu jałowego z benzyniaka. Z tyłu pompy jest ustrojstwo systemu antyszarpaniowego...
Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa" a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Witam! Prosiłbym o podpowiedź jak wygląda schemat układu paliwowego, czy jest powrót paliwa z listwy wtryskowej, gdzie jest regulator ciśnienia i pompa....
Witam, posiadam Mercedesa Eklasa W210 2002r. z silnikiem 2,2CDI. Mam problem z odpalaniem auta na zimnym silniku. Gdy silnik jest zimny i temperatura około 0stopni na zawnątrz, auto długo trzeba kręcić żeby odpaliło (około 10s). Ważny fakt jest taki że nie świeci się ani na chwilę kontrolka świec żarowych przed rozruchem w trakcie i po. Auto gdy już...
Z czujnikami- regulatora z listwy nie ruszaj tak jak zamówisz tak niech zostanie, ja tez w Uk 😉 Z ebay kupiłem dwa z czego dwa nie działały.Koles z Polski mi wysłał na podmiankę nadal to samo-wiec kupiłem trzeci używany i pomogło 😂 uwierz mi co przechodziłem z tym złomem to moje od rozrządu wymiany po wymianę pomp paliwowych.😂...
odepnij emulator od sądy i sprawdz cisneinei na pompie paliwa. Od gazownika mam info ,że w instalacji III generacji emulator sondy jest w komputerze gazowym .yaaro-dla ciebie ukłon ,2 lata temu miałem problem z pracą silnika na gazie 3 dni walczyłem z tym problemem; a to z regulatora ciśnienia benzyny przewodem podciśnieniowym ciekło do kolektora ssącego...
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
Witam, mam problem ze Sprinterem. Samochód przestał odpalać, podczas diagnozy wyszedł błąd p1622 zawór elab za niskie napięcie. Samochód mam od niedawna, po obejrzeniu wiązki przewodów okazało się że coś było już w tym kierunku robione, ale nie usunięto do końca przyczyny, tylko ją ominięto w następujący sposób pin 43 regulator wtrysku zmostkowano z...
Mam problem z Mercedesem 300ce 12v 91r. Auto kupiłem jako uszkodzone z wyjętym silnikiem i paroma innymi usterkami, które od pewnego czasu sukcesywnie usuwam. Silnik odpalił, lecz nie pracował 6cylinder. Po wymianie k-jeta problem zniknął, wymieniłem wszystkie oleje i filtry, oraz świece. Podczas jazdy testowej okazało się że autko rozpędza się tylko...
Witam. Mercedes W124 2,3E KE-jetronic . Jest instalacja gazowa zwykła i mam pytanie co mogli zrobić insalatorzy brc aby odłączyć benzyne? Pompa paliwa chodzi cały czas więc pewnie coś z elektrohydrauliczym regulatorem - ale co? Pytam bo nie dostaje paliwa. Pozdr.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
Proszę o poradę w moim ML 2,7CDI podczas szybkiego przyspieszania ok. 3000 obr./min. silnik ciągnie przez 50 m po czym gaśnie i świeci się EPC. Wtryskiwacze są sprawne regulator ciśnienia paliwa również, nie ma żadnych błędów.
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Witam. Nie znam się na problemach z samochodami, jak coś jest nie tak to bracia mi pomagają. Auto to Mercedes W124 300TE 24V 91rok, automatyczna skrzynia 5-biegowa. 220KM. Ostatnio padł regulator napięcia i uwalił mi światła z przodu (krótkie i długie) pozycja tylko działała i przeciwmgielne. Dodatkowo po paru km jazdy przestał działać ABS i ASR. Regulator...
a w jakim celu jest odcinana ta sekcja? Poniżej wklejam rysunek obrazujący zasadę działania zaworu regulacyjnego wysokiego ciśnienia (zrwc) (1) i sekcji wyłączania 3-go tłoczka (9) w pompie wysokiego ciśnienia BOSCH CP1 . http://obrazki.elektroda.pl/2643131600_1... Trzeba zaznaczyć, że pwc z sekcją wyłączania 3-go tłoczka jest mocno...
Problem z przepustnicą, po pewnych przebiegach siada ke-jetronic, albo ciśnienie paliwa, lub regulator, albo wtrysk rozruchowy. Bardzo ciężko to naprawić.
Zdejmij przewody podcisnieniowe z regulatorów ciśnienia na listwie wtryskowej i sprawdź czy nie ma w nich paliwa.
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
mi wyskakuja głupoty jak diagnozuje błąd P 2203 TO PISZE MI zewnetrzny regulator dawki paliwa ... ale to jak sprawdzam silnik ... sugerujesz ze wszystkie błędy sa od Chamulców?
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
wypada ze to regulator ciśnienia lecz jeżeli rozbierał ktoś moduł rozdzielacza paliwa i przestawił go to nic nie zrobisz.... Musisz sam go rozebrać i ustawić wycięcia na wprost wyjścia przewodów paliwowych. To jest główna przyczyna kiedy zajmie się tym "lamer".
No przeciez ewidentnie regulator jest trupem. Pisze o tym od miesiąca, a ty kolego nadal że jest sprawny.
To nie pompa reguluje ciśnienie, masz regulator na silniku. Jaki masz problem z silnikiem?
wykrec regulator cisnienia z tyłu listwy paliwowej i sprawdz oring lub teflon na nim
A masz tam coś takiego? http://www.oldmerc.net/adjusting-the-con...
Gdzie odłączyć katę przed rurę, tak i tyle? Ma on wpływ na moc i na odpalanie? Rzecz w tym, że jak się rozgrzeje, trochę da mu się buta, idzie zmienić bieg, gdzie odpuści się gaz i wtedy dostaje muła, jakby turbo nie wstawało, nie mam pojęcia. Ma on klapy wirowe, znaczy silniczek jest podłączony, bo test on przeszedł, nie przyciął się nic. Testy SD...
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Oringi na plastykowych przewodach paliwowych na tych szybkozłączkach do sprawdzenia. Na pompce wstępnej jak i na głównej. Walczyłem z tym jakiś czas temu. Nie nabijał ciśnienia na listwę CR.Wtryski, regulator wymieniałem... A tu oringi za 3zł robiły babola!
pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Witam Posiadam problem z Mercedesem w211 3.2 r6 om648 204km. Auto gasnie podczas ruszania (automat) najczęściej po myjni po czym odpala normalnie. Wyskakuje check engine a błąd mówi "Za niskie ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej" Wymienione/podmienione zostało już prawie wszystko od wtrysków po podłączenie pompy paliwa na krótko do akumulatora....
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
Błąd 1228 - regulator dawki Y23/2 , na próbę odłącz układ ARF i zobacz czy błąd nadal będzie się pojawiał . Przy zbyt dużej ilości zasysanych spalin pojawia się bardzo podobny objaw dławienia silnika . Mam nadzieję że układ paliwowy został sprawdzony , żadnych zapowietrzeń itp..
Witam. Według Mojego opisu też wychodzi na ciśnienie paliwa. p2624 - Injector control pressure regulator circuit low. Podjedź do tego mechanizatora i pojeździjcie z podglądem na parametry ciśnienia paliwa. Może się wyjaśni czy to wina ciśnienia czy softu.
Typowy przypadek dla EDC LUCAS 2.2 litra . Pierwsze sprawdz czy nie pojawia się powietrze w przewodach paliwowych. Zapowietrzenie daje takie same objawy jak uszkodzenie/zatarcie regulatora dawki lub samej sekcji tłoczącej . Jeżeli możesz to podłącz STARA , HHT lub SPRINT12 , zczytaj błędy i zobacz na regulację dawki . Jeżeli dawka "pływa" w szerokim...
1 sonda lambda niema nic do tego 2 niema tam silniczka krokowego nalezy posprawdzac: -zasilanie ecu -regulator biegu jalowego -czujnik połozenia klapy spietrzajacej -wstepne wtregulowanie ramienia klapy -ciśnienie paliwa zasilajace -działanie regulatora paliwa systemowego -nieszczelności układu powietrznego -regulacja klapy spietrzajacej po zrobienui...
Panowie może ktoś coś podpowie bo już mi już pomysły i cierpliwość do tego auta skończyła. Auto po dachowanku. RObiłem praktycznie całą elektrykę. Składany dach, szybym elektryka silnika itp itd. Został tylko jeden problem. MIanowicie. Jak auto zimne to nie wkręca się na oborty. Po dodaniu gazu po prostu się dusi. Na wolnych obrotach chodzi elegancko....
Witam serdecznie pacjent to mercedes 190 1.8 KAT bez LPG. Stał kilka lat, kupiłem go i zrobiłem wszystko co potrzeba olej, filtry, instalacja elektryczna itd. wszystko było OK przez około rok, teraz ma problem. Problem polega na tym iż gdy silnik nabiera temperatury 50stC i więcej to zaczyna szarpać. Im temperatura wyższa tym szarpanie mocniejsze. Nie...
Problem wygląda mi na wtryskiwacz lub regulator ciśnienia paliwa. Trochę syfu się dostanie i pojawia się problem. Tak jak napisał domex32. Sprawdzenie szczelności i przelewów wtryskiwaczy.
Auto jeździło normalnie, tylko na zimnym delikatnie telepał na gorącym pojedyncze wypadanie zapłonu, regulator był tylko odkręcany z całym dystrybutorem/rozdzielaczem. Normalnie wygląda to na problem z ciśnieniem paliwa przy wyższych obrotach.
Witam. Mercedes 230 , 2,3 benzyna, 88r skrzynia automat. Auto nie chce przyspieszac po wcisnieciu pedalu gazu do oporu, obroty staja na 3500 - 4000obr. To samo dzieje sie podczas jazdy, skrzynia przuca biegi ale na 4 nie chce ciagnac dalej niz do ok 3500 obr. Auto zbiera sie w miare przy starcie ale pozniej klapa. Podczas powolnego dodawania gazu na...
Tak,da się. Analizator spalin,który ci wszystko wyjaśni. Dobrze jest jeszcze podpiąć oscyloskop pod potencjometr ramienia klapy spiętrzającej,i woltomierz pod przewód sygnałowy sondy lambda i czujnika temperatury silnika.Ambitni podpinają też miliamperomierz w obwód regulatora ciśnienia paliwa i vakuometr pod dowolną rurkę która jest za przepustnicą....
Witam mam problem z mercedesem jak w tytule auto na czystej PB problem polega na tym że auto bardzo nierówno pracuje po odpaleniu i nie reaguje na dodanie gazu. Nierówna praca i brak reakcji na gaz jest tylko przy ciśnieniu paliwa 3bar (mierzone na listwie wtryskowej) teoretycznie jest to prawidłowe ciśnienie które jest utrzymywane przez cały czas po...
Kalisz równo siedział tylko rurka wypadała z kalosza W takim wypadku albo zmieniam kalosz, albo wklejam ten plastikowy króciec na ... klej do szyb. Prawidłowo to ma wejść z bardzo dużym oporem. Rurkę w kształcie litery "U" łącząca kalosz z regulatorem wolnych obrotów, od strony regulatora, zakładam na cybant, żeby w razie strzału gazu jej nie szukać...
Witam, mam problem z mercedesem A160 2.0 CDI 2005r. 82km. Problem polega na świecącej się kontrolce "Check engine" Komputer wykazał błąd "Za wysokie ciśnienie Paliwa" Próbowałem: Wymieniłem regulator ciśnienia, lecz jednak nie dało to skutku. Po uruchomienia silnika, komputer pokazuje prawidłowe ciśnienie, aczkolwiek kontrolka "check engine" oświeca...
Witam wszystkich. Problem dotyczy problemu z odpaleniem Mercedesa Sprintera 903 (2004) 2.2td 313cdi. Dokonałem pomiaru przelewu wtrysków i w ciągu 60sec kręcenia wtryski przelały na1: 8 na 2: 7 , na 3: 6 i na 4:10 . Wymienione: filtr paliwa, świece żarowe, akumulator, wężyk paliwowy od filtra paliwa, uszczelki na regulatorze listwy. Komputer diagnostyczny...
Właśnie będę to sprawdzał jutro (test na przelewanie). Tylko właśnie zagadkowe jest to, że miesiąc temu robiłem taki test - wszystkie były równiutko. A test robiłem przy okazji, bo uszkodzona była uszczelka pod wtryskiem. Niestety, przez genialną pokrywę Mercedesa, gdy paliwo uciekało przez ten wtrysk, chyba mogę tylko strzelać że z pół roku, nic nie...
Tam są trzy urządzenia sterowane podciśnieniem: - wakuometr / na zegarach/, - moduł zapłonu, - regulator ciśnienia paliwa, podłączony do odma - filtr powietrza. Dwa pierwsze podpięta za przepustnicą / nie mylić z klapą spiętrzającą/. Dodam , że sterowanie ogrzewaniem , też jest sterowane podciśnieniem.
Rocznik 91, raczej bez regulatora. Oryginalnie był tam k-jet ale ktoś zamienił na gaźnik. Może np powodem byc odstojnik paliwa ze praktycznie leżał w poziomie a ma być w pionie?
Czy po uwzględnieniu kosztu pomp nadal wychodzi taniej :D ? Przy pchaniu się w olej rośliny z opisów które kiedyś czytałem (na własnej skórze nie chciałem próbować) olej trzeba podgrzać do ok 80-90°C, aby jego lepkość spadła do podobnej jak oleju napędowego. I podstawa lać dobrze przefiltrowany olej, a nie z frytkami :D . Smarowania pompie raczej nie...
bo sądzę ze to moze byc przyczyną niepalenia auta? Moim zdaniem nie ma to sensu ,szkoda czasu na szukanie w ciemno. Poszukaj kogoś ze starką to Ci to ogarnie. Popatrzyłbym najpierw na ciśnienia w railu. Piszesz, że wtryski się pocą... a próba przelewowa była? Jak grubo przelewa to w szynie ciśnienia nie będzie i nie zapali. Na końcu listwy jest regulator...
widze tu prawdziwych znawców . wiec mam pytanie jak wyliczyc dawkie Dodano po 2 1. Pomiar oczekiwanego obciążenia na podstawie położenia pedału gazu pozwala na określenie zapotrzebowania na ładunek (powietrze i paliwo). System usiłuje wymusić masę powietrza odpowiednią do położenia gazu. 2. Pomiar masy docierającego powietrza, jakie udało się wymusić...
Witam , problem częściowo dotyczy tego tematu : http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic95... Nie jestem ekspertem w dziedzinie elektroniki , jednak proszę was o pomoc w zrozumieniu i rozwiązaniu tego problemu . W samochodzie ktoś wcześniej zamontował manualny regulator przepustnicy od mono wtrysku paliwa w silniku Mercedesa busa. Nie wiem nadal...
Koledzy dziwi mnie tylko jedno czy przy braku synchronizacji wał -wałek pojawiał by się błąd P 1190?wczoraj mi napisał że ma jeszcze błąd sterowania rozrusznikiem i świeca żarowa, dodam że w aucie 2 lata temu wkładany był emulator, ponieważ zgubił kluczyk ,jutro ma podjechać jego znajomy podłożą sterownik od jego Sprintera i odczytają błędy, według...
W moim mercedesie w 124 2L diesel w układzie paliwowym bardzo nieszczelna jest część której zadaniem jest z wyglądu opiniując ciśnieniowe regulowanie pobierania paliwa jak i zwrotu paliwa. ten element jest mocowany na uchwycie mocującym motor z lewej strony do ramy. do niego są podłączone przewody pobierania ropy ze zbiornika i przewód łączący z filtrem,...
Dzieki za pomiar . Nawet gdy nie mam odczytu u siebie to wiem że muszę zmniejszyć wartość zapisaną w pamięci tak samo jak Ty. Zrezygnuje wtedy z podkładki. U mnie dzięki temu zniwelujemy błąd p0254 rotor pozycji max . Ale co u ciebie wywala za błąd kiedy gaśnie Ci ten silnik bo w renault to są błędy DF066 i jest kilka odmian DF066 - położenie regulatora...
Niedługo zameldują się Jaguary.To jest zbyt skomplikowany system żeby pomóc Ci na tym forum i w dodatku korespondencyjnie. Dodano po 8 Ale jak już tak bardzo chcesz;wskazałbym na regulator ciśnienia paliwa,pompę wysokiego ciśnienia,pompę wstępną,filtr paliwa. Wtryskiwacze można w bardzo prosty sposób sprawdzić ale też tylko w warsztacie,a zatem do dzieła.
zapewne jest to mercedes 126 z silnikiem V8 KE- jetronic powinen pracoweać cały czas na wszystkie cylindry, sprwdz moze najpierw wysokie napiecie czyli kable, swiece, kopułka, palec, nastepnie sonde lambd powinna chodzić w zakresie od 0,2 do 0,8 volta, jesli stoi wjakies pozycji to juz nalezy sprawdzić analize spalin, ułorzenie oraz czy jest prosta...
Witam, mam mercedesa w168 1.7 cdi z 2000 r. nie moge go odpalic. Wymienione wszystkie filtry, czujnik poiłożenia wału , oringi na regulatorze cisnienia paliwa, sprawdzone wszystkie wiązki od czujników silnika do kompa (każdy kabel łączy, nie przegryziony) , dobrze odpowietrzony. Zauważyłem tylko jeden problem , znika sygnał na kostkach wtryskiwaczy,...
Witam wszystkich, mam problem z Mercedesem W202 2.2 CDI 125 KM rocznik 2000, auto na zimnym silniku ciężko odpala i pracuje nierówno, trzęsie silnikiem natomiast jak auto chwyci trochę temperatury około 60⁰ pracuje trochę lepiej. Na zimnym jak trzęsie silnikiem słabo wkręca się na obroty, na ciepłym trochę lepiej. Diagnostyka komputerowa pokazuje...
Witam, mercedes s klasa w221 silnik benzynowy 3.5 V6 rocznik 2006. Auto nie odpala z przyczyn braku napięcia na pompie paliwa. Po podaniu napięcia na pompkę auto odpala i pracuje prawidłowo. Bezpieczniki i przekaźniki są w komorze silnika, miedzy drzwiami a deską rozdzielczą prawa strona i lewa oraz pod podłokietnikiem z tyłu auta. Zakładam, że pod...
Znaczny moment obrotowy tego diessla sugeruje możliwość użycia prądnicy 30 - 35 KW Bzdury, przy 1500rpm z tego silnika na wale jest do dyspozycji 50kW. I przy takich obrotach ten silnik powinien pracować jeżeli to ma być ekonomiczne w użytkowaniu. Ale i tak lepszy był by silnik z bezpośrednim wtryskiem. Po za tym trzeba wykonać regulator prędkości...
mercedes regulator ciśnienie paliwo paliwo mercedes mercedes paliwo
massey ferguson katalog schemat magnetofon ciśnienie skrzynia nissan
lodówka gorenje śrubokręt krzyżowy
Schemat przetwornicy step-down na XL4015E1 Odłączenie kompresora a ucieczka gazu w systemie chłodniczym