Poluzować przewód paliwowy zasilający. Delikatnie. Wyciekające paliwo wytrzeć szmatą. Pierścień zobaczysz na miejscu, nie ma sensu wrzucać zdjęcia, bo widać go od razu. Potrzebne szczypce do segerów.
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
To jest rzeczywiście regulator ciśnienia i jeżeli podczas pracy nie wypływa z niego paliwo to jest sprawny. Rurka jak widać połączona jet z filtrem powietrza czyli ciśnieniem atmosferycznym. Brak tej tej rurki nic nie zmieni, ciśnienie w filtrze powietrza i na zewnątrz będzie takie same (nie w kolektorze ssącym). Jak wiadomo ciśnienie atmosferyczne...
To raczej nie kwestia podciśnienia, tylko problem z dawkowaniem paliwa na pompie. Skoro po przytkaniu dolotu obroty spadają, to znaczy, że silnik dostaje zbyt dużo paliwa w stosunku do powietrza – czyli klasyczne „rozbieganie się” diesla w lekkiej formie. Najczęstsze przyczyny: – Zawieszony regulator obrotów w pompie wtryskowej (wewnątrz pompy, przy...
Nie. Ale hamulec powoduje spadek obrotów, a gdy regulator jest trupem to może puszczać całe paliwo ponownie do baku zamiast zostawić na listwie. Czemu hamulec o to obwiniasz? Spadek obrotów wiń raczej. Zresztą to twoje auto, zrobisz jak uważasz, ja tylko sugerowałem.
Problem jest taki że na gazie wolne obroty albo całkiem spadają albo są bardzo wysokie. reduktor jest sprawny. Podejrzewam uszkodzony regulator minimo. Może ktos spotkał się z takim przypadkiem i moze powiedzieć czy moje przypuszczenia idąw dobrą stronę.
Mercedes C 1996r 2,0 benzyna. Dmuchawa działa na najmniejszych obrotach, niezależnie od nastawionej prędkości. Bezpośrednio na silnik wchodzi napięcie ok. 4V. Co mogło się zepsuć? :cry: Pozdrawiam :D
Witam załozyłem instalację gazową do samochodu. Od początku działała zle instalacja ma dwa tygodnie . Reklamowałem dwa razy ale po ich regulacji było coraz gorzej. Wziełem się do regulacji sam znalazłem taki punkt w którym dało się jeżdzić jakotako...... Znowu zareklamowałem i po ich regulacji znowu du....a !!!! . W drodze na gazie strzelił mi i przestał...
regulator ciśnienia się uszkodził i leje paliwo membraną do podciśnienia,dlatego tak się zachowuje.
Trudno się kolego powstrzymać od uszczypliwości jeżeli na forum specjalistycznym widzi się diagnozę "walnięty przekaźnik na komputer" lub radę "spróbuj na fleka". Tak w ogóle to widzę, że poziom merytoryczny tej dyskusji szybko zaczyna zmierzać w dół - począwszy już od pytania z którego trudno się początkowo zorientować czy chodzi o diesla czy benzynę....
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Witam. O tym że na benzynie koniecznie trzeba jeździć to już sam się przekonałeś. Ciśnieniem roboczym na rozdzielaczu steruje regulator elektrohyrauliczny (bez niego też się da ale na poprawne parametry nie ma co liczyć).Nie spotkałem się z takim objawem aby zblokował całkiem(ustawiając wyższe ciśn. w dolnej komorze).Sprawdź na początek czy na wlocie...
Witam. Nie znam się na problemach z samochodami, jak coś jest nie tak to bracia mi pomagają. Auto to Mercedes W124 300TE 24V 91rok, automatyczna skrzynia 5-biegowa. 220KM. Ostatnio padł regulator napięcia i uwalił mi światła z przodu (krótkie i długie) pozycja tylko działała i przeciwmgielne. Dodatkowo po paru km jazdy przestał działać ABS i ASR. Regulator...
W sumie to nie podciśnienie, tylko atmo, idzie do tego metalowego "bączka", regulatora ciśnienia paliwa obok klapy spiętrzającej KE-jetronic
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Slabe cisnienie paliwa. Sprawdz czujnik cisnienia i regulator, a przedewszystkim wtryski na powrocie.
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
nieprawda, Doktorr raczej bedzie cos z pompką, tutaj masz cisnienie rzędu 3.5 - 4.3 na samej pompie a za regulatorem 3.2 - 3.6
Witam dzięki za pomoc regulator ciśnienia paliwa
najprawdopodobniej wina regulatora ciśnienia paliwa
Rozdzielacz ma z boku regulator ciśnienia paliwa?
a regulator ciśnienia paliwa??
Może być czujnik ciśnienia,regulator ciśnienia na listwie,brudne paliwo,pompa wysokiego ciśnienia siadła.Podkładka nie ma nic do palenia powinien zapalić tylko kompresja by uciekała i słychać by było takie cykanie.
Instalacje ke-jetronic nie znoszą gazu, praca na sucho się kłania. Nawet przy otwarciu regulatora ciśnienia paliwa ten kończy szybko. To jest niestety silnik do pracy na benzynie, a gaz toleruje średnio.
skoro jest to CDI to zacznij diagnostyke od wyciagniecia Regulatora Cisnienia Paliwa (z tylu silnika na magistrali paliwowej, 2 sruby torx - ale idzie odkrecic je nasadka 6 lub 8 mm ) przyczyna jakiej nalezy upatrywac to przerwany oring (gumowy lub plastikowy). przy tej usterce "czasami " dlugie kreceniepozwala uruchomic silnik. Pozdrawiam ...
Początek tłoczenia sprawdzony? Regulator dawki paliwa w pompie?
Ciąg dalszy problemu: zimny chodzi dość dobrze, dostaje temperatury i pali tak jak na 2 gary. Po dodaniu gazu wchodzi na obroty, a po puszczeniu gazu kuleje. Myślę, że to może być regulator ciśnienia paliwa. W sobotę będziemy dłubać.
regulacja klapy spietrzającej, czujnik temperatury, czujnik polozenia klapy spietrzającej, sonda lambda, regulator wolnych obrotów, lewe powietrze, cisninie paliwa
Mercedes naprawiony jak by ktoś szukał, problem tkwił w regulatorze ciśnienia paliwa znajdującego się na kolektorze ssącym przed przewodem op nadmiaru paliwa. Temat można zamknąć .
Ogarnąłem do tego stopnia, że samochód odpala, jeździ, wszystkie 4 wtryski padły, odpala od strzała, ale dalej mam problem, bo jedzie do 2 tys. i tryb awaryjny. Błąd: za małe ciśnienie paliwa na listwie wtryskowej. Regulator zmieniony, czujniki, przelewy. I miałem sytuację, że rozsadziło filtr paliwa. Miał ktoś podobny przypadek?
Czy może być to wina regulatora ciśnienia, że gdy ma ciepłe paliwo, coś się zacina, bo jak widać na wykresie przy ciepłym starcie, to na początku są schodki, których według mnie nie powinno być?
Nie bardzo wiem wszystko - czy nie działają poszczególne funkcje żółtych kontrolek (czyli nie sygnalizuje np. braku płynu w spyskiwaczu czy chłodnicy) ? W to nie bardzo wierzę, bo również tym napięciem zasilane są w liczniku paliwo, olej oraz temperatura - zauważyłbyś że nie działąją. Czy może nie świecą po włączeniu zapłonu? Jeżeli tak, to zwróć uwagę...
No przeciez ewidentnie regulator jest trupem. Pisze o tym od miesiąca, a ty kolego nadal że jest sprawny.
Sprawdź czy spada ciśnienie paliwa ja już pompa nie pracuje. To jest mechaniczny wtrysk ke-jetronic? bo tak mi się wydaje, to one mają czasami problem z odpaleniem, zabrudzony filterek paliwa przy rozdzielaczu, uszkodzony regulator ciśnienia paliwa (nowy 900pln) i takie tam.
Mam problem z mercedesem A 1.7CDI 99r. Silnik nie odpala w ECU żadnych błędów . Ciśnienie na listwie ok 90 bar. Zasilania i masy do ECU ok . Problem w tym że nie ma zasilania na wtryski z ecu E2(+12v)w czasie kręcenia rozrusznikiem . Czy możliwe że ECU padło dodam iż czasami silnik zapalał w tedy wszystko ok aż do momentu wyłączenia stacyjki potem...
Plastikowy przezroczysty to będzie raczej od podciśnienia do serwa hamulcowego, albo innych rzeczy sterowanych podciśnieniem, kolego. Swego czasu Mercedes miał bardo rozbudowane sterowanie podciśnieniem, od stacyjki przez poziomowanie reflektorów po składanie zagłówków na tylnej kanapie. Może też iść do modułu zapłonowego do korekty zapłonu od obciążenia....
myślałem że to może będzie coś z regulatorem ciśnienia paliwa co o tym myślicie ?
Witam, mam problem z mercedesem w212- po wymianie (pompy wstepnej w zbiorniku, filtra, czujnika cisnienia w pompie wysokiego cisnienia, czujnika cisnienia na listwie, regulatora cisnienia na listwie, filtra paliwa, wtryskiwaczy) błąd nadal nie ustepuje. Kod błędu p0087. Ciśnienie paliwa poniżej wartości granicznej, wpada w tryb awaryjny zaraz przy 3...
Klapa spiętrzająca chodzi , czy wisi? - sprawdz palcem. Zawór , to napewno elektrohydrauliczny regulator ciśnienia w głowiczce rozdzielacza.
Jak iskra jest, to szukaj paliwa. Sygnał na wtryskiwacze, zasilanie, jakaś wtyczka niedopięta. Nie wiem jak tam z zasilaniem w paliwo, ale regulator raczej będzie wspólny. Jak to się stało, kupiłeś z tą usterką czy przestało po prostu działać? Jakąś diagnostykę udało się przeprowadzić?
Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa" a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
W Mercedesie były regulatory bez tego sitka
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
dzieki gerii za wyczerpujaca wypowiedz. teraz moge diabla za rogi chwycic :D to jest akurat 132 KM wiec KAT Dodano po 6 czy przy zdjetej wtyczce regulsator ustawiony jest na duzą dawkę czy malą? przy zdjetej wtyczce nadal leje paliwo.
Wyjaśnienie oznaczeń pinów w wtyczce alternatora Na podstawie diagramu, który podałeś, wtyczka alternatora (prawdopodobnie Bosch lub Valeo z Mercedesa, np. z modeli ciężarowych lub vanów jak Sprinter w wersji 24V) ma piny oznaczone L, S i DFM (oprócz znanych Ci W i 15). Te oznaczenia są standardowe dla wielu alternatorów Bosch używanych w Mercedesach,...
Witam. Mercedes W124 2,3E KE-jetronic . Jest instalacja gazowa zwykła i mam pytanie co mogli zrobić insalatorzy brc aby odłączyć benzyne? Pompa paliwa chodzi cały czas więc pewnie coś z elektrohydrauliczym regulatorem - ale co? Pytam bo nie dostaje paliwa. Pozdr.
Przy tym sterowniku błędy ? chyba ,że wymiga! Zacznij od sprawdzenia przewodów potencjometru klapy spiętrzającej i regulatora różnicowego ciśnienia paliwa na głowiczce rozdzielacza paliwa.
mi wyskakuja głupoty jak diagnozuje błąd P 2203 TO PISZE MI zewnetrzny regulator dawki paliwa ... ale to jak sprawdzam silnik ... sugerujesz ze wszystkie błędy sa od Chamulców?
No to może być regulator ciśnienia paliwa, one są zależne od podciśnienia w kolektorze.
Dzieki za pomiar . Nawet gdy nie mam odczytu u siebie to wiem że muszę zmniejszyć wartość zapisaną w pamięci tak samo jak Ty. Zrezygnuje wtedy z podkładki. U mnie dzięki temu zniwelujemy błąd p0254 rotor pozycji max . Ale co u ciebie wywala za błąd kiedy gaśnie Ci ten silnik bo w renault to są błędy DF066 i jest kilka odmian DF066 - położenie regulatora...
Proszę o poradę w moim ML 2,7CDI podczas szybkiego przyspieszania ok. 3000 obr./min. silnik ciągnie przez 50 m po czym gaśnie i świeci się EPC. Wtryskiwacze są sprawne regulator ciśnienia paliwa również, nie ma żadnych błędów.
Podobnie jak w temacie Sprinter 413 pierwsze przelewy na wtryskiwaczach drugi filtr paliwa trzeci oring na regulatorze ciśnienia CR pompa ? jeżeli zobaczysz opiłki na regulatorze ciśnienia
Jeszcze dla świętego można sprawdzić ciśnienie paliwa, często rypie się filtr paliwa z regulatorem ciśnienia, ale raczej nie miałoby to znaczenia przy odpinaniu dolotu.
mercedes regulator ciśnienie paliwo paliwo mercedes mercedes paliwo
słabe podświetlenie telewizora dosbox linux gargoyle wgrać mr3420
lm723 ograniczenie pradowe odzyskiwanie danych symbian
Fortnite wyłącza się podczas uruchamiania - co robić? Dziwny dźwięk przy otwieraniu klapy bagażnika w Volkswagen Golf 6