Problem jest głębszy, bo jeśli w momencie kiedy pracuje na gazie wypniesz np. wtykę w baku od pompy paliwowej i auto nie pracuje na gazie, to znaczyłoby, że ktoś "ustawił" dawkę gazu już razem z paliwem, co jest praktycznie nie możliwe......coś robisz nie tak z tą diagnostyką Możesz też przełączyć na gaz i wtedy odłącz konektor od zaworu gazu na parowniku...
gaz nie potrzebuje tak silnej iskry żeby silnik pracowal bez problemu. Energia iskry potrzebna do odpalenia mieszanki powietrze / LPG jest większa niż dla mieszanki powietrze / benzyna a paliwo mogło lac z powrotu ze wzgledu na to że regulator ciśnienia paliwa jest padniety. też trzeba to sprawdzić Przy sprawnym regulatorze ciśnienia paliwo powrotem...
odpal na benzynie, przełącz na gaz i wyciągnij bezpiecznik od pompy paliwa (FI) jeśli dobrze pamiętam pierwszy od lewej w środkowym rzędzie i zobacz czy dalej ginie paliwo. W kwestii awarii obstawiałbym emulator wtryskiwaczy albo regulator ciśnienia na listwie.
Miałem to samo, wymiana wtrysków pomogła. Stare zamiast rozpylać paliwo lały pojedyńczym strumieniem. Po umyciu wtrysków w myjce ultradzwiękowej toche pomogło ale najlepiej wymienić. A jak zwala Ci wężyk od pompy to warto sprawdzić regulator ciśnienia na listwie. Ja kupiłem całość wtryski z listwą i regulatorem za 100 zł na szrocie i jest ok. Wtryskiwacze...
To byś słyszał przerywanie w wydechu. Nie podsysa paliwa regulatorem cisnienia? Jeśli jest
Pęknieta membrana
Musi być podciśnienie.Czasami też regulator puszcza trochę membraną paliwo do kolektora.Sprawdz czy po wyjęciu go nie ma paliwa w środku od strony podciśnienia.
Filtr paliwa wymieniałem nie tak dawno A u ciebie słychać pompe przy każdym włączeniu zapłonu? U mnie jest chyba tak że po dłuższym postoju słychać pompe Jeszcze pytanko odnośnie regulatora ciśnienia paliwa Regulator przy włączonym zapłonie powinien być w pozycji zamknietej ? Jeżeli tak to jak bym odkręcił wąż powrotny od listwy wtryskowej i właczył...
Sprawdź ciśnienie paliwa...jest błąd regulatora więc pewnie tu jest problem.
cewka tylko oryginał, sprawdziłbym jeszcze lewe powietrze i regulator ciśnienia paliwa
Witam Miałem podobny problem i wiele prób naprawy sonda wskazywała zbyt bogatą mieszankę, a w konsekwencji podciśnieniowy regulator ciśnienia benzyny na listwie wtrysków miał pękniętą membranę i paliwo powolutku dostawało się do kolektora. Zimny palił na dotyk natomiast gorący wiadomo. Pozdrawiam Arek
Do sprawdzenia masz: Pompa paliwa Filter paliwa Filter powietrza Regulator ciśnienia paliwa MAP sensor Katalizator
Witam. Mam problem z odpaleniem mojego samochodu Opel Vectra A 1993r 1.6 8V 75km C16NZ Wtryskiwacz nagle przestał podawać paliwo, więc go zamieniłem na inny sprawny który miałem w zapasie i nagle zaczęło się z niego lać dosłownie "wiadrami" paliwo. Wymieniłem oringi wtryskiwacza, sprawdziłem drożność powrotu paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa -...
Przyczyną był uszkodzony regulator ciśnienia paliwa :) Auto działa bezproblemowo ;)
A guzik prawda z alternatorem , pierwsze pytanie to który z tych samochodów ma klime/ nie ma jej ?! Tam jest różny amperaż. W 2.0 jest klima, elektryczne szyby i TC. Natomiast ta 1.6 to podstawowa wersja bez bajerów. Z oględzin zamontowanych w autach alternatorów, wyglądają mi na oryginalne, bo maja na korpusach pod kołem pasowym logo GM - wiec czy...
Był już resetowany techem. Wymontowałem ten regulator ciśnienia i on wogóle nie działa. Bez niego powrót elegancko tłoczy paliwo. Nowy 200 zł, szukam zamiennika. Teraz pytanie - jeżeli to jest przyczyna złej pracy na paliwie, to czy rówież odpowiada za brak możliwości odpalenia na lpg? Wcześnie palił bezproblemowo i na tym , i na tym.
problem rozwiazany: nie wiem moge sie mylic ale wedlug schematu nr3 polaczenie jest szeregowo od (15) do styku przekaznika nr86 a w nim jest wstawiony cytuje x-62 zlacze 2-wtykowe, uklad wtryskowy motronic-regulator biegu jalowego. po drodze wyciaglem wtyczke od silniczka krokowego, zacisnalem konektorki w srodku wtyczki i wlozylem z powrotem, ale byl...
Ciśnienie paliwa siada. Pompa, nieszczelność albo regulator.
spalanie stukowe jest blee ,silnik ma pracować na granicy spalania stukowego. sprawdź umyj przepływomierz?, ciśnienie na listwie wtryskowej ,może nie trzyma ciśnienia .miałem taki przypadek: na wolnych zdycha , przy wyższych obrotach jedzie (wprawdzie to był diesel ale zasada może być taka sama)U mnie 1.6 16V DAEWOO jest jakieś ufo które zdaje się robi...
Regulator ciśnienia na listwie nie popuszcza Ci paliwa na podciśnienie?
Witam, Mam problem z Vectrą B x18xe w której to mam zamontowaną instalkę BRC Seqent 24 . Temperatura włączania BRC to 25 stopni i rano po przejechaniu dystansu 500m przełącza się juz na LPG. Od roku borykam sie z problemem dużego zużycia benzyny podczas jazdy na gazie i jest to zużycie rzędu 5l na 100km i do tego wiadomo LPG w ilości 9L/100km. Pierwsze...
Kolego przyczyną według mnie jest za małe ciśnienie paliwa. Czyli padnięty regulator ciśnienia paliwa. Jedź do prawdziwego diagnosty podłącz kompa i zobacz ciśnienie paliwa podczas jazdy a nie tylko na postoju. A skąd.
wymien filtr paliwa, jak nie pomoze to druga pompa. p.s. jak juz mierzysz cisnienie to zatkaj powrot bo moze regulator sie uszkodzil.
Witam.Nie napisałeś jaki typ instalacji .Ale najprawdopodobniej sterownik gazu nie wyłańcza wtryskiwaczy lub stycznik co je rozłancza pada.Posłuchaj czy wtryski pracują.Może który jest otwarty bo się przytarł.Regulator ciśnienia paliwa na listwie przecieka do kolektora sącego .Pole do popisu masz dóże
A po co mierzyć wogóle? Luzuje się przewód powrotny z listwy - jeśli pompa przebija regulator, to jest cacy.
Można dodatkowo wykonać następujące badania diagnostyczne: 1). Skład spalin i lambda na benzynie w trakcie "fatalnej pracy" - analizator spalin 2). Ciśnienie paliwa w kolektorze paliwowym przy silniku (test wykaże, czy pompa wraz z regulatorem prawidłowo utrzymuje ciśnienie podczas pracy) 3). badanie sondy lambda oscyloskopem (należy przed tym wiedzieć...
Bo i dobrze Cię uczyli - odcina faktycznie, tylko moim zdaniem głupotą jest żeby przy jeździe na LPG bez potrzeby chodził obieg benzyny. Ponieważ: odpalając tylko na LPG w pierwszej fazie jest puszczana dawka paliwa, stojąca pompa statystycznie wcześniej się zepsuje niż pracująca, suche przewody paliwowe parcieją i pękają to samo podciśnieniowy regulator...
Szukaj w okolicach króćca serwa, lewa strona kolektora ssącego (znaczy się ta od strony kierowcy) powinna tam dochodzić w pobliżu też rurka od od regulatora ciśnienia paliwa.
Jest kilka przyczyn które mogą powodować taki objaw. Podam Ci ogólne wskazówki gdzie szukać ( nie wszystkie dotyczą akurat silnika 1.6 i) 1- za wysokie ciśnienie w obwodzie doprowadzania paliwa (sprawdzic obwód doprowadzania paliwa oraz regulator ciśnienia) Powodem tego może być np zatkany lub załamany przewó powrotny paliwowy między regulatorem a zbiornikiem...
Na listwie wysokiego ciśnienia masz regulator owego ciśnienia wytarła się iglica i puszcza sprawdz cisnienie paliwa tak jak tutek77 pisze
Robiłem to dawno więc mogę coś pominąć, ale postaram się jak najwięcej Ci przekazać. 1. odpiąć aku; 2. odkręcić dwie śruby krzyżowym śrubokrętem w plastiku nad wtryskiwaczem; 3. zdjąć pokrywę z filtra powietrza i pozbyć się całego dolotu; 4. odpiąć przewody paliwowe - może się trochę wylać benzyny - zaznacz który gdzie idzie wężyk; 5. odkręcić imbusami...
szanowni koledzy prosze o pomocv w nastepujacym problemie zakupilem opelka w benzyna gaz ale mam problem samochod na gazie i paliwie chodzi super tylko mam problem z odpalaniem na paliwie zarowno jak jest zimny jak i ciepły musze okropmie dlugo krecic rozrusznikem zanim odpali ale jak juz odpali i che go odrazu odpalic odpali super al;e jak juz postoi...
ja pisałem o reprogramowaniu ecu staga anie o nastawach benzyny,no i moim zdaniem jeśli stag nie odcina któregoś wtrysku benzynowego to na pewno silnik na wolnych obrotach nie zachowywał by się normalnie Dodano po 2 a sprawdzałeś regulator ciśnienia paliwa czy nie puszcza benzyny w podcisnienie
W Multec-u obiążenie jest mierzone nie przez przepływomierz a przez MAP sensor. Sprawdziłbym w pierwszej kolejności szczelność układu dolotowego. Jeżeli dobrze kojarzę, to w tym silniku kolektor dolotowy jest połączony z korpusem przepustnicy krótkim ok. 2cm odcinkiem plastikowej lub gumowej "rury", które to połączenie często z upływem czasu stawało...
jesli chodzi ci o o zmane cisnienie to za to raczej odpowiada regulator cisnienia pompa itak daje troche wieksze niz potrzeba (i ile sprawna) a jak dasz wieksza regulator itak zadziała i je zmniejszey przed szyna
Przypływka na wolnych obrotach pokazuje w granicach 0.3-0.6V a powinno być chyba 0.7-1V Jeżeli silnik był nagrzany podczas cytowanego pomiaru, to wartości są faktycznie złe - ma być 0,7-1V na biegu jałowym. Szkoda, że nie napisałeś, jak wygląda ten sam pomiar w momencie pełnego obciążenia (gaz w podłogę - trzeba 2 osób) - powinno być 4,2-4,8V. w jaki...
Akurat ten motor z uszkodzoną przepływką ciężko pali, ale objawy są inne. Reduktor gazu nie puszcza, regulator ciśnienia paliwa przez podciśnienie nie puszcza? Może gaz źle wyregulowany i się trochę mapy rozjechały.
witam, generalnie jest tak, po właczeniu zapłonu na około 2s pompa sie powinna właczyć , i w mimecie jak sie obraca silnik (np.rozruch) pracuje stale, te pompy maja wydajność 50-100l/h na luzie(przepływ), czyli na 1 minute powinna napompowac ponad litr paliwa, zblokuj przekaznik pompy i sprawdż, ponadto w szynie zasilajacej wtryskiwacze musi panować...
czujnik ciśnienia rail ? regulator masz nowy czy "nowy" ? one padają termicznie właśnie. może ogarnij manometr na takie "bary" i zweryfikuj czy to błędny pomiar, czy faktycznie spadek.
Calkiem mozliwe ze to wtryskiwacz jak zauwazyl kolega wyzej sprawdziles cz regulator cisnienia utrzymuje prawidlowa wartosc? Podmienic wtryskiwacz skoro napiecie doniego dochodzi.
JEDZ NA KOMPUTER BO MOŻE BYĆ USZKODZONY PRZEPŁYWOMIERZ O ILE JEST LUB CZUJNIK CIŚNIENIA DOŁADOWANIA LUB REGULATOR CIŚNIENIA DOŁADOWANIA DLATEGO SILNIK CHODZI W TRYBIE AWARI I NIE MA PEŁNEJ MOCY
Powinna pasowac , pompa wydoła a pozatym jest na listwie regulator cisnienia paliwa. Na kazdej pompie masz numery , sprawdz z obydwuch pompach i porównaj cisniena (dane znajdziesz w necie) . Pzdr
ten przekaźnik podaje zasilanie do pompy paliwa, ECM (wtryski, regulator prędkości biegu jałowego) pisząc prościej to tak jak dwa przekaźniki w jednej obudowie (da radę to podłączyć na zwykłych-tylko po co?)
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
Mam problem z układem paliwowym. Otóż pojawił się problem z odpalaniem na benzynie. Gdy auto już odpali to jest ok. Zazwyczaj za drugim razem, jako że przerabiałem już szopki z pompą paliwa i wężykami od niej, pierwsze podejrzenie padło na nią, lub wężyk łączący ją z pokrywą. Jednak przy otwieraniu pokrywy od pompy zdziwiłem się, bo zazwyczaj przy rozłączaniu...
vectra paliwo vectra paliwo vectra regulator vectra
zasilacz kontroli dostępu zaprogramować licznik autoalarm astry
zasilacze czarna lista corral super n3500
Mercedes S210 – awaryjne otwarcie tylnej kanapy z roletą i urwaną klamką BZP12/5 – który kabel prostownika jest plusowy? Oznaczenia przewodów, polaryzacja, kolory