Najlepiej wymontuj stary na wzór i pokaż w sklepie. A jesteś pewien że to regulator jakie objawy.P
Spóbuj delkatnie rozwiercic i przegwintowac, a śrubki muszą byc bo stanowią połączenie miedzy regulatorem a obudową alternatora.
Czy moze to być spowodowane niesprawnym regulatorem napięcia Zdecydowanie nie ! Regulator napięcia nie jest powodem zwarć i przerw w obwodach oświetleniowych .
Grubsza sprężyna miała luz. Pewnie ceweczki żeś nie sprawdził.
każdy regulator hydrauliczny ma pokrętło do regulacji ręcznej,jest nią karbowana obudowa tego regulatora
w polonezach + były regulatory ze szczotkami zdarzało się że padały te regulatory, o ile pamiętam regulator dało się wymienić bez wyciągania alternatora
Brak masy,Sprawdz polaczenia do masy No i uzwojenie wirnika oczywiście.pozdr. I regulator napięcia
Sprawdz regulator cisnienia paliwa i samo ciśnienie.Powinno być około 350kPa.
Prawidłowe napięcie ładowania powinno mieścić się w granicach 13,8 a 14,4 V. U Ciebie występuje znaczna odchyłka w napięciu ładowania - prawdopodobnie winny jest regulator ładowania. Nie masz możliwości podmienić regulatora na inny egzemplarz?
Procedura wykręcenia szczotkotrzymacza trwa 0,5 minuty, oględziny 3 sekundy. To powinno być zrobione w pierwszej kolejności. Samo pisanie postów nic nie załatwi, dopóki nie sprawdzisz tego, co napisałem. Co do kontrolki, to powinna zapalać się przy włączeniu zapłonu. Szczotkotrzymacz ok. 5 PLN regulator napięcia ok. 20PLN Sprawdź czy nie zsunęły sie...
Witam Masz uszkodzony regulator napięcia. Znajduje się na alternatorze i jest przykręcany śrubkami. Wymiana nia nastręcza żadnych problemów. Koszt do 20 zł. Wymień jak najszybciej, ponieważ możesz uszkodzić aku i wiele innych rzeczy. Pozdrawiam
Przy okazji sprawdzić regulator odśrodkowy wyprzedzenia zapłonu/jest pod palcem rożdzielacza.Sprawdzić czy ciężarki się nie zacinają i stan sprężynek.Sprawdzić też uszczelkę między filtrem a gażnikiem i drożność kanału podciśnienia w obudowie filtra powietrza/ta cienka rurka połączona z gażnikiem.
Regulator jest na alternatorze,ale nie w nim problem,problem jest w wirniku.Po prostu jest kiepska izolacja przewodów wirnika,dokładnie pod pierścieniami ślizgowymi.Trzeba zdjąć pierścienie i nałożyć nową izolację (rurkę ),a następnie dobrze to zaimpregnować.Pod wpływem siły odśrodkowej po prostu robi się zwarcie.
Wymontuj silnik krokowy dla gazu , w to miejsce na próbę wstaw regulator ręczny maksymalnego wydatku (wers) Na gazie przy 3000 obr wkręcaj śrubę do zauważalnego spadku obrotów, odkręć śrubę o 3/4 obr. Na reduktorze śrubą od regulacji wolnych obrotów ustaw najwyższe stabilne obroty. Jeżeli silnik będzie pracował na gazie poprawnie przyczyny należy szukać...
Lampka Check Engine powinna zgasnac po uruchomieniu silnika, w przeciwnym wypadku sterownik silnika wykrywa blad w instalacji elektrycznej silnika. Musialbys odczytac kod bledu jaki zapisal sobie w pamieci komputer. Byc moze jest to np. czujnik temperatury i swiece moga byc zalewane. Sprawdz jeszcze napiecie ladowania na wlaczonym silniku, czesto pada...
Sprawdzałeś szczotki w jakim są stanie?? Ile ten alternator leżał pod stołem??
Hmnn nie chce żeby ktoś brał mnie tu za jakiś wszech wiedzący absolut, który potrafi wskazać przyczynę usterki po kolorze auta :D. Tak jak kolega <owik> stwierdził możemy wskazać ci tylko ulice ale nr. domu musisz odszukać już sam. Zdjęcie przewodu z listwy niczego konstruktywnego w twoim przypadku nie spowoduje (poza tym że oblejesz silnik benzyną)....
Panowie, pierdzielicie głupoty. Uszczelka pod monowtryskiem cała Zawsze wtedy wyświetlany był błąd 35, czyli regulator biegu jałowego. Wiązało się to z tym, że bazowa prędkość biegu jałowego różni się o 170 rpm od zadanej. Poza tym silnik gnał na podwyższonych obrotach. Ale ale- nie tylko uszczelka! Tam też pękał węzyk do pneumatycznego siłownika EGR....
Pozamieniane dysze i ew. rurki emulsyjne pomiędzy gardzielami (łatwo je pomylić). Walczyłem z takim wieki temu, mając do dyspozycji dane serwisowe, ale nie dałem rady. Też kichał po dodaniu gazu choć dało się jechać. Gaźnik później trafił do innego samochodu i dopiero wtedy gazownik - specjalista od FSO zauważył błędy w montażu. Dla przypomnienia gaźnik...
jeśli pasek się ślizga to normalne że się zedrze po obu stronach jeśli koła są przesunięte to też tak będzie ale widziałem konstrukcje z przesunięciem do nawet (na oko) 2-3mm i chodziły (właściciele nie narzekali na nadmierne zużycie) co się dzieje jeśli koło nie jest równoległe do reszty - na pewno boki paska się będą szybko zużywały ale w jakim tempie...
Buduję sobie samochodzik "rurowca" mam silnik od Poloneza. Problem mam z podłączeniem regulatora napięcia, pudełeczko ma zaciski "15" i "67" powiedzcie co pod nie podłączyć.
Witam. Wie ktoś jak poprawnie podłączyć regulator napięcia od poloneza (9d) do MZ etz 250? w regulatorze są wejścia 15 i 67: 67 podpinam pod wzbudzenie, czyli Df na alternatorze..? 15 pod 61 na prostowniku z przewodem od kontrolki razem..? D- na alternatorze, do obudowy regulatora przymocowanej do ramy MZ? i ten gruby kabel idący od D+ na prostowniku(...
Sprawdź wodę w akumulatorze i wymień regulator ładowania.
Do regulatora masz przykręcone masy, alternator samowzbudny, regulator dziewięciodiodowy.P
Witam, ostatnio miałem dziwne problemy z ładowaniem aku ( Nagle podczas jazdy zegary przygasały, obrotomierz padał, i po kilkuset metrach całe auto) Woziłem drugi aku + kable, to jakoś do domu dojeżdżałem ;) Teraz do rzeczy. Wymieniłem regulator na nowy, i po skręceniu wszystkiego nie podaje mi prądu, tak jakby akumulatora nie było, na kable też nie...
W moim poldrowerze /1994/ mam po lewej stronie obrotowy regulator wysokości światel mijania. Nie dziala. Rozebrałem i doszedłem , że nie ma w przewodach żadnego płynu. Jak to napełnić? Są metalowe śrubki 2-jki ale bez nacięć na wkrętak w sumie 4 sztuki- po jednej na regulatorze reflektora i 2 na siłowniku- jak je odkręcić? oraz jak uzupełnić płyn?
zrób tak- sprawdzone podany przez ciebie link do obrazka to alternator bez regulatora
Co ma wspólnego z wygodą łącze, które raz pracuje a raz nie ? Odpowiedz: Nie ma nic. Czyste kłamstwo Dziwne, mi jakoś Bluetooth nie przerywa. Nie słyszałem też, żeby znajomym coś przerywało. Tak wracając jeszcze do tematu głośników 30 cm. Jeśli ktoś mieszka w bloku, to na co mu takie szafy? Czasy pchania wielkich altusów na meblościankę pod sufitem...
Gdzieś to dawno temu wyczytałem, możliwe że w jakieś wersji silnikowej Audi 80. Może chodziło o przepustnicę (throttle body) do K-Jetronic, bo w przepustnicach do wtrysku użycie łożysk igiełkowych jest dość typowym rozwiązaniem. Tymczasem w typowych gaźnikach stosowano zwykłe łożyska kulkowe: Nie, nigdy nie było takiego problemu. W maluchach to raczej...
Witam w tym uralu jest prądnica czy alternator jak alternator to regulator polonez stary typ 6d
To co brakuje weźmie z akumulatora. Na biegu jałowym wydajność alternatora niska. Myślałem, że jak alternator jest sprawny jak i regulator to bez znaczenia jakie ma obroty jest w stanie wytworzyć maksymalny prąd. Czyli generalnie jakbym odpalił silnik, włączył ową nagrzewnicę, puścił dmuchawę na czwarty bieg i poszedł odśnieżyć podjazd to po paru dniach...
Alternator chyba od 126p bo ma regulator APE. Nie przyjacielu jest to alternator od FSO 125 lub Polonez Najpierw sprawdź te zardzewiałe śrubki na regulatorzę bo pod jedną jest masa regulatora potem wymień regulator i ne zapomni zerknąć na szczotki
Napisane przez kkknc "Panowie i 10W wystarczy. Kwestia przełożenia. Chociaż wtedy 1 metr pokona w 10 minut." Ja powiem szczerze swoje życie przerobiłem w doświadczeniach technicznych i prądowych w akumulatorniach i magazyn energii (próba), dojść mają falowniki i panele. Ale to co napisał Pan 10W to ja bym nawet palcem nie kiwnął bo to nie jest możliwe...
Witam, kupiłem regulator od Poloneza i chciałbym go użyć do regulacji obrotów w innym samochodzie, czy ktoś ma schemat lum może podać ozn. 4 wyprowadzeń. Jest to regulator z przełącznikiem i obudową z aluminium. Nie ma tam NE555 tylko 5 tranzystorów i IRFIZ 34.
Dzięki w poniedziałek wymienię regulator
napięcie odniesienia (zółty z kabeloczkiem) napięcie z jednej z faz do wygaszania kontrolki ładowania(niebieski)
Masz regulator przykręcony do masy.P
Chciałem wpierw wiedzieć czy to altrnator czy coś innego , zeby niepotrzebnie go nie wyjmować. Gdze jest mostek , gdzie go szukać? Moze da się cos sprawdzić bez wyjmowania alternatora? gdzie jest regulator ?
i napewno będzie dobrze? nieuszkodze alternatora? szkoda by było bo to nowy alternator. regulator też jest nowy niedawno kupiłem ale sie zatarły łozyska mysle ze niebędzie problemu z przymocowaniem regulatora
Ten silnik Miele mając 730W możliwe to będzie bo trudniej mi było zatrzymać utrzymać wirnik pod napięciem do 120V dc... A prąd dochodził do 8,5A. To mnie uspokaja bo nie ma więcej prądu jak rozruszniki... Z doświadczenia wiem że na złomie akumulator przy 20szt majace jeszcze 8V w stanie spoczynku i ze spadkiem pojadę popracuję. Zaparte o ścianę koła...
Kiedyś z powodu niedoładowywania akumulatora, na próbę założyłem stary regulator (na elektromagnesach). I on właśnie się tak zachowywał: światła płynnie się ściemniały i rozjaśniały! Więc readziłbym abyś rozpoczął od podłożenia sprawnego regulatora!
Da sie, stosując regulator obrotów dla silnika DC prosto z Allegro. https://allegro.pl/oferta/regulator-obro...
Witam! W jakim przypadku alternator w polonezie nie jest samowzbudny?! Alternatory w polonezach były samowzbudne -to w Fiatach 125p były obcowzbudne ale w końcowych wersjach też już były samowzbudne. Jeżeli dobrze pamiętam to na samowzbudnym będą trzy zaciski 30-śruba M6, 67-wsówka męska do której trzeba podłączyć regulator napięcia, a do wsówki na...
Wiesz, co to zimny lut? I kiedy występuje? Wymień regulator i sprawdź.
Jeśli już zrobiłeś auto to tak dla informacji ci powiem że to nie było żadne zwarcie tylko walnięty regulator napięcia. I od tego przepalał się bezpiecznik, którego nie ma w obwodzie regulatora?
Sprawdź regulator napięcia
Jak miernik piszczy pomiędzy konektorami alternatora, to raz, że masz 6 a nie 9 diodowy i ten regulator nie zadziała, a dwa, masz przebitą/ zwartą którąś diodę -
Regulator napięcia - nie szczotki....
Podmień regulator napięcia.
No popatrz, polonez (ostatnie wersje) miały regulator PWM i w radiu nie było słychać wiatraka.
ciśnienie było sprawdzane?, zawór zwrotny albo regulator ciśnienia
Czyli sprawa jest prosta. Montujesz żarówkę 12V/2W w miejsce lLEDa na schemacie. Bierzesz regulator od Poloneza. Poprawiasz błąd opisany przez gromleona: Połączenie katod diod wzbudzenia ma iść do DF regulatora. A w zasadzie na inaczej oznaczone wyprowadzenie regulatora. Reszta OK. Powodzenia.
polonez regulator regulator napięcia polonez regulator napiąć polonez
termet komin układ winda numery naklejce
zwarcie obwód zasilania krups wymiana uszczelek
Napięcie wsteczne dwóch diod 1000V połączonych szeregowo Czas pracy lodówki przed wyłączeniem sprężarki