Nie wiem czy w Polsce jest autoryzowany przedstawiciel producenta tego regulatora, gdzie zostałby fachowo sprawdzony, bo wg mojej wiedzy nie da się go wyregulować od tak sobie na kuchennej stolnicy... Trochę poczytałem na temat regulatorów, przeanalizowałem budowę i udało mi się go wyregulować na traktorze, efekt jest naprawdę zadowalający. Opiszę jak...
Silnik Deutz BF 4M 2012 Mam mały problem u klienta z takim silnikiem w ładowarce teleskopowej Deutz Fahr. Na wstępie zaznaczam że opieram się głownie na informacjach przekazanych od klienta. Silnik po kapitalnym remoncie, pompowtryski po regeneracji. Rzekomo spod regulatora obrotów leciał olej i właściciel postanowił go wymienić. Po tym silnik nie wkręca...
Trzeba zrobić. Nie wiem tylko po co wymieniał oringi. One są wieczne. A to nie VW że wimiana poprawia palenie. Położenie listwy w pozycji gaszenia ustala regulator obrotów czy ja muszę ją ustalić i w jaki sposób? Bf6m2012c
Rozebrać i regulator obrotów sprawdzić.
Ciągnik zrobiłem... żadne podkładki, żadne kody... Wyjąłem regulator gazu, zaślepiłem dziurę na tryba blachą i trzymałem ręką listwę w miejscu i równiutko chodził. Diagnoza uszkodzony regulator gazu. Rozebrałem go i miał luzy na ośce od tego ręcznego dawania gazu. zrobiłem nową ośkę złożyłem, rzuciłem do ciągnika wyregulowałem po swojemu. Odpalam trzyma...
Podejrzewam że regulator się rozpadł. Wymieniasz regulator jak silnik się nie przekręcił to będzie działać po wymianie. Tak wystarcza te bolce. Rolka ma automatyczny napinacz. Uszczelniacze od razu do wymiany. I uszczelka pokrywy zaworów.
Kończę ten temat dziękując wszystkim za podpowiedzi i sugestie. Problemem jest silnik a najbardziej regulator obrotów
Zacięty regulator obrotów - ciężarki się "nie schodzą". Samemu nie grzeb - ryzyko zniszczenia silnika, oddaj pompę do regeneracji.
Regulator obrotów Deutz BF4M 1013E Mam do wymiany uszczelnienie regulator obrotów w miejscu połączenia z silnikiem. Połączenie uszczelniające jest podobno tylko silikonem, nie ma tam żadnej gotowej uszczelki. W książce znalazłem tylko informację, że przy ponownym montażu regulatora muszę obrócić silnikiem o 180 stopni, w jakim celu muszę to zrobić?...
Zgadza się dizel to dizel ale bez paliwa na wtryskach nie zapali. Moje pytanie czy zacięty regulator obrotów może być tego przyczyną? Kolejne pytanie czy pompki są sterowane poprzez listwę i regulator obrotów? Dodano po 7 Ok na początku źle zrozumiałem sugestie kolegi kkknc. Wiec tak:po wykręceniu cewki gaszącej i zaślepieniu powrotu paliwa pompka ręczna...
Witam kolega ma absolutną racje jet to QA 44DD No to czuje się dowartościowany jak chłop, który pierwszy raz ubrał konia. :) W tym generatorze nie ma regulacji obrotów ( był opcjonalnie) Regulator obrotów w silniku jest zablokowany na wartość 1500obr/min i tak ma trzymać. Opcjonalnie w generatorach, od których była wymagana bardzo wysoka dokładność...
Może coś z regulatorem obrotów.
Witam Forumowiczów. Jak w temacie chodzi o silnik deutz TD 2011 L04 W pracujący w wozidle wacker neuson z 2014r. Silnik odpala bez problemu , ma wolne obroty ale po naciśnięciu pedału gazu obroty nie wzrastają. Silnik nie kopci , stan płynów OK. Linka gazu jak i dźwignia przy silniku na swoim miejscu , brak sygnalizacji jakiejkolwiek awarii na desce...
Panowie , motorek dwu garowy palił do tej pory bez problemu tzn. na zimno trzeba było nacisnąć przycisk dawki rozruchowej (coś jak w naszych polskich esach) i palił a na ciepło bez problemu gaz podłoga i do przodu . Od jakiegoś czasu coś go popieprzyło , i czy na zimno czy na ciepło trzeba ten przycisk nacisnąć inaczej bełkotał sobie ale nie odpalał...
Witam Mam problem z silnikiem Deutz TCD2012L06, w ciągniku Deutz Fahr Agrotron M650, przy obrotach silnika powyżej 1300 wyskakuje komunikat o zbyt niskim ciśnieniu oleju silnikowego. Olej wymieniony, usterka nie znika. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Ciągnik ma 10 lat i przepracowane 2500 mtg.
Silnik pod obciążeniem ciężko i powoli wkręca się na obroty. Nie ma mocy. Max obroty silnika 1250.( problem pojawił się po dłuższym nie użytkowaniu)Filtry paliwa/powietrza zmienione. Odpala od "kopa" równo pracuje nie dymi Ktoś coś podpowie? https://obrazki.elektroda.pl/3781883800_...
Witam. Z góry zaznaczam, że moje pojęcie w dziedzinie elektrotechniki jest znikome. Sprawa jest taka rozmontowałem odkurzacz i wydobyłem z niego silnik. Stary odkurzacz więc żadnego regulatora obrotów nie posiadał. Zbudowałem taśmociąg wszystko hula jak należy. Tylko że ten taśmociąg powinien chodzić z 15x wolniej.Do czego zmierzam - potrzebuję jakiegoś...
Witam. Posiadam silnik SED 110-4 z kondensatorem pralki wirnikowej chyba frani. Czy można do niego zastosować regulator obrotów? Jesli tak to jaki?
Witam mam problem z moim Deutz-Fahrem Agroplus 85 z 2003 roku. Ciągnik po odpaleniu ma niskie obroty i jest bardzo słaby, w momencie gdy się zagrzeje do około 30-50 stopni moc wraca, ale zamiast tego obroty silnika na biegu jałowym są wysokie około 1000 - 1200. Proszę o pomoc.
Dzień dobry mam problem z silnikiem DEUTZ F4L912 z pompą wtryskową Bosch typ A (koparko ładowarka Kramer z 1990 roku - cała mechaniczna), mianowicie obroty na biegu jałowym są bardzo niskie, tak niskie że silnik szarpie jak gdyby chciał zgasnąć. Pytanie moje w jaki sposób podnieść wolne obroty na pompie wtryskowej? Będę wdzięczny za pomoc. pozdrawiam...
Witajcie, mam problem z Premiumką 280 dxi nieszczęsny silnik Deutz D7E. Autko generalnie chodziło bardzo dobrze, aż do czasu gdy bez żadnych innych oznak słabości pokazał się z nienacka komunikat "injection inoperative" i irytujące odcięcie mocy przez komputer, 12 km/h pod górkę w Siewierzu z ładunkiem 2 ton, masakra . Początkowo powiązałem to z niedawną...
Witam, mam problem z kompresorem śrubowym firmy "irmer elze" na silniku "Deutz" diesel 2cylindry który bije do 8miu barów mianowicie problem jest z brakiem wolnych obrotów silnika. Po zakręceniu zaworów wylotowych powietrza kompresor powinien podbić do 8barów a silnik powinien przejść z wysokich obrotów na tryb niskich obrotów lecz tak nie jest? Dodam...
Witam wszystkich i proszę o pomoc w sprawie Maszyny do szycia. Jest to Łucznik 884. Po podłączeniu do sieci i podłączeniu regulatora obrotów (tego co się naciska nogą) silnik zaczyna brzęczeć po chwili (około 30 sek.) a następnie zaczyna szyć sama. To znaczy silnik zaczyna wchodzić na coraz większe obroty. Raz już dwa lata temu kupiłem nowy regulator...
Czyli nowszy Brinkman. Z zablokowanymi na stałe obrotami. Tym bardziej trzeba sprawdzić bo sprężyna siada w regulatorze. Przy remoncie trzeba ją wymienić.
Demontujesz zaślepkę i możesz założyć normalną pompkę paliwa. Może zostawić też tom elektryczną teraz pompka membranowa nie będzie pracowała jeżeli jest pełna paliwa. Powrót paliwa w tym silniku był tylko z wtryskiwacz tyle co igła puściła, pompa paliwa nigdy go nie miała. Kolejny element na zdjęciu to regulator obrotów silnika. I teraz powiedz mi gdzie...
Za daleko mam do ciebie by cię ubić. :!: Poza tym jesteś mi winny prace polowe. :D Do serii 1000 wysyłałem ci serwisówkę. Ale tak jak pisałem to nie jest silnik Deutz. Danych na temat elektryki do niego nie mam. Ale wstaw jakieś zdjęcia sterownika, regulatora i gniazda diagnostycznego. To może się coś znajdzie.
Nie, to typowy objaw uszkodzonej pompki paliwa. Ma dziurawa membranę i podlewa paliwem olej w misce. Przez nadmiar oleju w skrzyni korbowej zaczyna odmą zasysać te rozrzedzony olej do kolektora ssącego silnika. Stąd taki objaw. Regulator w tym silniku działa, albo nie. Jest prosty. Nigdy nie ma z nim problemów. No chyba że przeciwwagą się urwie. Ale...
Jeśli ktoś wie, w jaki sposób producent obniżał moc w tych silnikach, to bardzo proszę o pomoc. W tym silniku moc została obniżona z 32,5 KM przy 2 700 obr./min do 24,5 KM. Tak informuje oryginalna tabliczka. Czy może to dotyczyć jedynie układu wtrysku paliwa, czy również elementów konstrukcyjnych silnika? Czy w tym silniku jest to jedynie kwestia regulacji...
Tu jest zdjęcie całego zaworu do regulacji obrotów. Widoczna po lewej mosiężna iglica wydaje mi się że służy do wspomnianej hosterezy. Ale mogę się mylić proszę o wyjaśnienie czy mam rację. Jak rozebralem to nie ma tam podkładek. Sprężyna naciska na tloczka i odcina powietrze na zawór odcinajacy dopływ powietrza do śruby i do regulatora obrotów silnika.
Cześć wszystkim. Mam problem z Deutz Fahr Agrotron 4.85 kod silnika BF4M1012EC. Mianowicie mam wrażenie że ciągnik jest słaby. Na 4 biegu "H" podczas jazdy potrafi spadać z obrotów że muszę zredukować. Membrana sprawna w regulatorze obrotów. Ale jedna rzecz nie daje mi spokoju. Jak ściągnę wężyk z przelewu wtrysków na uruchomionym silniku nie leci paliwo....
Tam jest silnik SAME 1000.6W Mogłeś uszkodzić czujnik obrotów ten od góry na obudowie sprzęgła. Możesz sprubować odpalić ręcznie. W siłowniku regulatora (obok korka wlewu oleju) jest zaślepka od góry można ją odkręcić i kluczem ampulowym dodać gazu ręcznie, a druga osoba kręci rozrusznikiem
Ok. Napisze Ci, jak to u mnie jest wszystko podłączone. Może będziesz mógł coś mi doradzić. Co do szczelnosci, to już to sprawdzałem. Jest ok. Zaznacze, że regulator jest montowany na przepustnicy( regulator ma 2otwory : jeden jest wkrecony do przepustnicy, drugi ma wkrecony trojnik i są w nim 2 wezyki-jeden wychodzi na silownik regulacji obrotów, drugi...
U mnie jest tak: Silnik ma na stałe zadaną prędkość 1500RPM, nie ma aktywnego regulatora obrotów. Kalibruje się tak, że bierze się ręczny miernik obrotów, mierzy obroty silnika, i tą wartość wstukuje się w sterownik. Pomiar częstotliwości jest oddzielnie, ale pokazuje się w zakładce parametrów prądnicy, a silnik wywala alarm bez dopiętego czujnika obrotów....
Najprostszy obrotomierz kupisz na znanym portalu aukcyjnym za około 50 zł. Jeżeli źle pali na ciepłym i na zimnym to najprawdopodobniej masz uszkodzoną cewkę gaszenia lub nie dochodzi do niej napięcie. Dlatego kluczyk 10 w dłoń i odkręć dwie śrubki krótką i długą. Zobacz jak będziecie zapalał bez tej cewki. Do zgaszenia silnika użyj dźwigni na regulatorze...
Ja na filmie nie widzę by trzymał obroty. Obrotomierz nie pokazany. Możesz mieć przekompensowany regulator. Pobaw się potencjometrami wzmocnienie i stabilizacja. Na wyjściu jest tranzystor regulacja typowo prądowa.
Cisnienie na szynie CR na wolnych obrotach ok 530Bar na wysokich ok 800 W parametrach mam zadane cisnienie i aktualne i obydwa sie pokrywają . a na szynie CR mam tylko czujnik cisnienia po drugiej stronie nic nie ma . dodam że błąd pojawił sie juz na starym regulatorze.
Ależ autor postu chce wymienić silnik na inny i raczej nie włoży starszego od tego, co ma, więc koło zamachowe będzie małe. Elektronika zapewniające stabilne napięcie jest zaszyta w generatorze w przytoczonym MeecAlte znajduje się taki moduł. http://obrazki.elektroda.pl/6619201900_1... Natomiast obrotami zajmuje się moduł wykonawczy...
(at)ElektrodaBot silnik to Deutz a nie deluxe. popraw odpowiedz. Sprostowanie – wersja instalacji z silnikiem Deutz Przepraszam za poprzednie nawiązanie do „Deluxe Engine”. Poniżej poprawiam opis zgodnie ze schematem „Electrical Diagram – Deutz Engine (końcówka S/N 343191)” przesłanym w ostatnim poście. 1. Lokalizacja i rola diody #3 • Na schemacie...
Auto zjechało błąd, który powoduje zamieszanie to tytułowy MID 128 PSID 96 FMI 1. Auto ciśnienie paliwa miało w normie: -niskie około 5,5 bara -wysokie 500-1300 bara Auto łapało błąd na wolnych obrotach na postoju lub podczas zwalania w czasie jazdy, trzymanie nie obrotach powodowało brak błędów. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa, jest znacząca...
Cześć, jako że jestem nowo zarejestrowany (mimo, że czasem przeglądam to i owo), to witam wszystkich :) Mam problem z wózkiem widłowy Linde H20T seria 351 90r - na silniku deutza 3cyl. chłodzony powietrzem. Problemem są wysokie obroty po odpaleniu wózka (utrzymują się cały czas, mimo że pedał gazu nie jest wciśnięty), jazda działa ale z obrotami na...
Dopiero teraz posiedziałem przy motorku i tak: Założyłem nowe dźwigienki zaworowe, i jest poprawa pracy. Chodzi równiej, ale zaczął stukać, pukać . Okazało się, że pod jedną głowicą w GMP była inna odległość między tłokiem a głowicą(przed montażem byłem pewien że wszystkie cylindry nowe są idealnie co do wysokości). Ustawiłem wszystkie na 0.95mm. Jest...
regulator obrotów deutz deutz regulator obrotów regulator silnik deutz
eeprom fabia instalacja azart przewody mj2955 zasilacz
schemat zasilacza unitra schemat zasilacza unitra
Samsung M2026 odblokowanie licznika tonera, firmware fix, reset SyncThru Wycieraczki Iveco Daily 2005 - problem z biegami i parkowaniem