Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
błąd P1112 wskazujący zanik ciśnienia w instalacji, ale nic więcej. Nie zanik ale wysokie ciśnienie.... Do sprawdzenia działanie regulatora wysokiego ciśnienia. Standardowa usterka i pewnie standardowy problem...
Czujnik czy regulator.
filtr paliwa to nie będzie bo zasilanie paliwa dałem z butelki . Został tez umyty w myjce regulator wysokiego ciśnienie i dalej to samo .
do wczytania regulator
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
Witam. Ponieważ regulator wysokiego ciśnienia działa jak zawór upustowy, a podawane zasilanie RCO zwiększa ciśnienie- to wzrost ciśnienia w sytuacji niezasilania elektrycznego zaworu świadczy o mechanicznym blokowaniu przepływu w pompie. Najczęściej takie objawy świadczą o zatkaniu filterka na wejściu do regulatora. Gaśnięcie silnika przy takim wzroście...
Wymieniłem na nowy na listwie regulator ten co jest z przelewem i nic sie nie zmieniło,nastepnie regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia przełożyłem z drugiego auta i ciśnienie dalej około 1000bar.Mam pytanie czy ten regulator na pompie trzeba wczytać czy wystarczy włożyć i będzie ok.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
A regulator w pompie sprawdzałeś/podmieniałeś?
Witam, dziękuję za zainteresowanie. Motogodzin niewiele, ~80, używana w domu do prac przydomowych. Zawory / tłoczki w idealnym stanie, żadnych oporów, przecieków... Podejrzewam regulator wysokiego ciśnienia, ma opory przy ruszaniu się. Ona wkręca się na obroty, podaje coraz wyższe ciśnienie i zatrzymuje się na chwilę. I tak w kółko. RC
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
Sprawdzić okablowanie, regulator impuls sterujący , czujnik na listwie- sygnała, wtryskiwacze próba przelewowa, wydatek pompy wysokiego cisnienia , ciśnienie pompy wstępnej, jakie ciśnienie na powrocie, to wszystklo warto sprawdzić aby chociaż trochę było jaśniej
Jeśli odpiąć regulator pojawi się błąd?
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Nie ma żadnych kodów błędów dotyczących wypadania zapłonów. Jedna cewka wymieniona, świece nowe. Jedyne kody błędów dotyczą ciśnienia paliwa (wydajność regulatora - pompa i regulator wymienione, ciśnienie na listwie za wysokie - czujnik wymieniony) I nieszczęsny P0016 - ale rozrząd wymieniony i sprawdzony x razy
Zrób adaptacje regulatora cisnienia. Zrobisz kts. Jak nie pomoże to sprawdż wtryski bo pod obciążeniem mogą zakłucac prace regulatora. Miałem taki sam przypadek i problem tkwił we wtryskiwaczu
Prawdopodobienstwo że uda sie zwiększyc cisnienie poprzez regulacje jest niestety małe.Najprawdopodobniej pada pompa tloczkowa a scislej jej mosięzny pierscien sterujący.Co prawda na pompie są dwa zawory do kompensacji wydajności(23) i cisnienia(24) ale czy ich regulacja pomoże to wątpie.Na obwodzie hydrauliki jest jeszcze zawor regulacji cisnienia...
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
zbyt wysokie ciśnienie na listwie może powodować regulator ciśnienia, w tych autach nie zdarzyło mi się aby zepsuł sie czujnik ciśnienia, ale nie można go wykluczyć Zaślep egr kedy w alfie miałem taki problem, auto odpalało po chwili spadały obroty i gasł.
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Sprawdzić zespół wodny!!! Być może "wypsnął się" trzpień regulatora z membrany.
Takim sposobem tego samochodu nie naprawicie. Miałem w zeszłym miesiącu taki sam samochód . Bujał się między warsztatami od lata zeszłego roku. Zregenerowane wtryski , wymieniona pompa , wysokiego ciśnienia. wyczyszczony zbiornik, wymieniona pompa w zbiorniku. A autko wali błędem p1185. Wystarczyło 15 minut diagnozy z odczytem parametrów i samochód...
Jak wysokie ciśnienie paliwa to wymiana regulatora który jest w filtrze paliwa. Także wymiana filtra paliwa. Tylko kup filtr na 4 bary. Bo są identyczne na 3.
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
Teraz mam założona oryginalna swoją i cały czas jest błąd zbyt wysokie ciśnienie. Zrobiło się tak po wymianie ECU widocznie w poprzednim samochodzie z którego ECU pochodzi była inna listwa z tym regulatorem
W regulatorze wysokiego ciśnienia jest sprężyna która dociska iglicę wraz z kulką do gniazda zaworu. Przy odłączonej wtyczce ciśnienie na listwie powinno wynosić 100 bar, oczywiście jest to za mało aby silnik odpalił bo ECU nie otworzy wtryskiwaczy jeśli ciśnienie nie przekroczy 120–140 bar. Może sprężyna w regulatorze jest pęknięta? Siła sprężyny jest...
problemem był regulator ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia pozdrawiam
Wymieniłeś ten regulator na pompie wysokiego ciśnienia ?
https://obrazki.elektroda.pl/2484397800_... Jak zatkałem powrót paliwa do zbiornika to z tego króćca zerwało przewód od powrotów z wtryskiwaczy. https://obrazki.elektroda.pl/7748779900_... Pomiędzy filtrem paliwa a pompą wysokiego ciśnienia są takie przewody plastikowe. Czy element zaznaczony strzałką to jest...
Sterownik gasi silnik bo ciśnienie jest zbyt wysokie jak na wolne obroty. Zacina się regulator ciśnienia albo czujnik źle pokazuje.
Czujnik reaguje na zbyt niskie ciśnienie oleju ale jeśli wysiadł regulator i ciśnienie będzie zbyt wysokie to też może robić zamieszanie.
Trochę źle do tego podchodzisz.Masz za dużo powietrza.Spuść powietrze do 1 ,nabij wody i powinno być ok. Polecam zakup elektronicznego regulatora hydroforu,ułatwia sprawę.
Kolego sprawdź ciśnienie paliwa jeśli mówisz że czuć go benzyną obstawiam na zbyt wysokie ciśnienie paliwa lub uszkodzony regulator ciśnienia paliwa.
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa). Ciśnienie paliwa nie spada, na listwie parametry są w normie, wtryski tak samo wszystkie parametry w normie.
Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Sprawdził ktoś ciśnienie na listwie? może padł regulator ciśnienia lu pompa wysokiego ciśnienia.
Witam, Czytałem wiele postów ale nie znalazłem konkretnej odpowiedzi. Moja myjka ma lance z regulacją ciśnienia. Przy małym ciśnieniu chodzi bez problemu ale po przekręceniu na wyższe ciśnienie karcher ciągle się wyłącza i włącza. Dysza nie jest zapchana już to sprawdzałem. Oringi są ok. Myślę, że problem jest z regulatorem ciśnienia. Zbyt szybko wyłącza...
W ogóle zasysa i pompuje wodę pod niskim ciśnieniem (przy odłączonym wężu elastycznym wysokiego ciśnienia)? Brak ciśnienia może być jeszcze spowodowany zacięciem się regulatora ciśnienia (od góry na pompie).
Witam problem polega na tym że auto po złapaniu temperatury przy dodaniu gwałtownym dodaniu gazu zapala się EDC i wtedy auto gaśnie .Jeśli obroty są ponad 1000 wszystko jest ok. Jest tylko jeden błąd komputer pokazuje za wysokie ciśnienie na listwie. P ompa regulator ciśnienia,czujnik na listwie sprawdzone wymienione wtryski, wiązka silnika,pompa w...
Wygląda to a regulator ciśnienia, być może nie jest sterowany.
Podpiąłem pod komputer i pokazało błąd P3379 Zawór odcinający regulator wysokiego ciśnienia gazu (przerwa). Nie wiem czy coś to pomoże.
Witam, Potrzebuję waszej pomocy, czy jeżeli regulator na pompie wysokiego ciśnienia (0jak nie będzie zasilany) to będzie puszczał maksymalne ciśnienie na listwę ,czy odetnie na przelew, mam problem ponieważ pompa przelewa na powrót błędów w kompie brak ,ciśnienia na listwie też brak
Może aktywować się funkcja bezpieczeństwa — wykrycie przecieku w układzie wysokiego ciśnienia. Silnik będzie gasł w określonych warunkach, np. przy wyższych obrotach lub przy głębszym wciśnięciu pedału gazu. Ten błąd może być spowodowany nieprawidłową pracą regulatora ciśnienia (zakres wysterowania jest poza dopuszczalnym zakresem, ciśnienie rzeczywiste...
Dzień dobry wszystkim. Tak jak w temacie mam problem z ciśnieniem paliwa które skacze miedzy 170 a 300 bar gdzie zadane jest 250. Do tej pory zostało wymienione: - komplet wtrysków (nowe nie regenerowane ) -pompa wysokiego ciśnienia (używana z dobrego samochodu) -regulator cisnienia na listwie -czujnik dawki na pompie wysokiego ciśnienia -pompa paliwa...
Piszczy bo ma maksymalne ciśnienie, tak samo zachowuje się po wypięciu wtyczki. Na biegu jałowym powinno być 40 bar. Instalacja do sprawdzenia , wtyczka przy regulatorze pin 1 -plus po bezpieczniku 23(15a) w komorze silnika, pin 2 - sterowanie pin 15 złącza 60 pinowego sterownika . Jak pompy i instalacja sprawne to zostaje sterownik. Problem jest taki...
Witam. Te reduktory tak mają, zwłaszcza gdy mają ustawione niskie ciśnienie na wyjściu w stosunku do ciśnienia wejściowego. Wynika to z tego, że powierzchnia membrany reduktora jest mała, za mała w stosunku do powierzchni grzybka zamykającego przepływ powietrza przez reduktor. Ciśnienie wyjściowe zależy od nacisku sprężyny na membranę. Regulujemy to...
Rano podpiąłem DiagBoxa i przęgręciłem kluczyk . Pokazało 5bar na zadanym i 5bar na uzyskanym ciśnieniu. Odpaliłem silnik i wyskoczyła awaria silnika. Zadane ciśnienie 30bar a uzyskane 5bar. Przegazowałem silnik na 3000obr. i zadane ciśnienie 60bar a uzyskane 5bar. Czyli pompa ze zbiornika daje 5bar, a ta wysokiego ciśnienia nic nie podbija. Oczywiście...
Jeżeli ciśnienie paliwa jest zbyt wysokie, odłączyć przewód podciśnienia od regulatora ciśnienia paliwa i uruchomić silnik. Ciśnienie paliwa powinno wynosić 210 ± 20 kPa.(daje przyklad z mojego auta,przy twoim moga byc inne parametry) Jeżeli ciśnienie to jest niższe, należy wymienić regulator ciśnienia paliwa.Jeżeli w dalszym ciągu ciśnienie jest...
Piotr Kołtuniewicz , co było przyczyną takiego stanu rzeczy w tym aucie?? bo mam identyczny problem, podejrzewam regulator ciśnienia CR...
Podsuń tym geniuszom co ci sprawdzali ciśnienie paliwa że istnieje filtr paliwa i ciśnienie trzeba sprawdzać przed i po każdym elemencie jak również przelew za regulatorem ciśnienia.
a regulator ciśnienia paliwa??
Napisałeś że odpala na plaka i pali ładnie , wtedy zrób test przelewów i pomiar ciśnienia na rampie oczywiście diagnoskopem. Ja jeszcze nigdy nie wymieniałem pompy w tym typie, a jak auto długo stało i paliwo było z dużą domieszką siarki to pogły pozdzewieć wtryski w środku. Sprawdź typ pompy bo nie pamiętam jaka była w tym roku( CP1 albo CP3), w jednym...
Witam wszystkich. Dla informacji pisze, że problem w moim aucie został rozwiązany. Otóż do wymiany był regulator wysokiego ciśnienia na pompie wtryskowej (simens). Pozdrawiam wszystkich.
Przyczyna to regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia.
denso jeden zaworek 136KM prawdopodobnie,temat zamknięty drugi regulator ciśnienia w pompie pomógł
Bicie piany. Dyskusja co jest ważniejsze,ciśnienie pompki zasilającej czy ciśnienie pompy wysokiego ciśnienia. Wypada jeszcze wiedzieć co pokazują wykresy.
witam czujnik niskiego cisnienia - zbyt wysokie ciśnienie taki bląd wyskakuje przy diagnostyce co to może oznaczać uskodzony czujnik czy regulator ciśnienia? pozdrawiam
To w tym wypadku typowałbym pompę, a właściwie regulator ciśnienia paliwa, że utrzymuje wysokie ciśnienie i przez to, przy pracy na benzynie, sondy stoją u góry, a korekty STFT i LTFT dołują. U mnie jak mi pękł wężyk paliwowy w baku było dokładnie odwrotnie, z tą różnicą, że były kłopoty z odpaleniem zimnego silnika, a o jeździe nie było mowy.
Witam Szanownych Forumowiczów. Mam pytanie - czy ktoś mógłby podzielić się wiedzą jak sprawdzić wymontowany zawór (regulator) wysokiego ciśnienia paliwa?
pasowaloby wykonac 2 krok z etapow kontroli hydrauliki: Krok 2 Jeżeli na biegu jałowym przy ciepłym silniku (płyn chłodzący min. 70°C) stwierdzi się wysoką wartość wyjściową regulatora ciśnienia w Rail wynoszącą 10-14 %, wymienić jednostkę dozującą Jeżeli wartość nie zmieni się do < 6%, ponownie zamontować oryginalną jednostkę dozującą i przejść...
Błąd P0090 dotyczy obwodu regulatora ciśnienia w pompie wysokiego ciśnienia. Z tego co piszesz to nikt nie sprawdzał nstalacji. Dlaczego? Drugi błąd dotyczy ciśnienia, jest skutkiem. Wymieniałeś pompę wysokiego ciśnienia razem z regulatorem?
Piszesz, że wymieniłeś filtr paliwa, ale czy wymieniłeś go poprawnie? Tzn, czy przed odkręceniem obudowy i wyjęciem wkładu filtra, spuściłeś z obudowy całe paliwo przy użyciu zaworka spustowego, znajdującego się na dole obudowy filtra? Jeżeli tego nie zrobiłeś to możliwe, że zanieczyszczenia zatrzymywane przez główny filtr, przedostały się na pompę...
regulator wymieniony, nie pomaga. jeśli jest za wysokie ciśnienie na pompie, to czy możliwą przyczyną mogą być wtryski?
błędu nie skasujesz do póki nie wyzerujesz czasu otwarcia PRV. Nie wiem czy texa to potrafi. Jakie masz ciśnienie paliwa na listwie CR? Jak zachowuje się ciągnik? Może przez ten regulator masz za wysokie ciśnienie na szynie. Przez jakiś czas mogło być dobrze aż osiągnąłeś graniczną liczbę otwarcia zaworu PRV. PRV znajduje się na szynie CR. Po jednej...
Regulator wysokiego ciśnienia. Albo jest na pompie albo na listwie. Bynajmniej taką usterkę miałem. Może być też inna przyczyna.
Wymieniłem regulator wysokiego ciśnienia na pompie i wszystko wróciło do normy
" przed pompą wysokiego ciśnienia nie występuje żadna wstępna pompa" czyli masz tam podcisnienie. powinno byc -0,5 bar regulator cisnienia jest na listwie i kto wie czy z listwa nie jest wymienialny. Na pompie jest reg przepływu. Sprawdz na opiłki, ogólne zanieczyszczenie.
Rzeczywiście napisałem dość nieskładnie, chociaż te posty dzielą dwa miesiące. Otóż wygląda na to, że w tym układzie regulowane jest ciśnienie wysokie, regulatorem ciśnienia i czujnikiem, które znajdują się na listwie. Ale oprócz tego, regulowany jest też wydatek lub ciśnienie wstępne, do czego służy sterownik pompy elektrycznej. Zmienia on wypełnienie...
Jako, że jest tam klasyczny układ z regulatorem ciśnienia na listwie i przewodem powrotnym, to bardziej istotna jest wydajność pompy, niż jej maksymalne ciśnienie, bo przy zbyt wysokiej regulator może "nie wydolić".
Pewni pompa wysokiego ciśnienia lub regulator na niej siada !
Pozostaje jeszcze kwestia sprawdzenia realnie manometrem ciśnienia. Odkręcić rurkę od wtrysku i wkręcić manometr do 2000 bar. Do 1000 bar kupisz bez problemu, do 2000 trochę już kosztuje. Zastanawia mnie, jakim procentem steruje sterownik regulatorem ciśnienia, gdy pracuje silnik. Czy ten wykres z Pico jest z regulatora ciśnienia na pracującym silniku? Jeśli...
Witam. Mam problem z autem. Citroen Xsara Picasso 2.0 HDI 2002 (bosch) Auto nie odpala. Ciśnienie zasilania mierzone przed filtrem paliwa: 6bar Podczas kręcenia wysokie ciśnienie czasem nie przekracza 8-16bar, a czasem dochodzi do 100-110 i wtedy słychac że silnik "załapuje" ale słychać też dziwny dźwięk, jakby jakiś zawór przepuszczał i ciśnienie spada....
Wskazania sondy są odzwierciedleniem wysokiego spalania (mieszanka za bogata). Sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa albo czy nie przecieka regulator ciśnienia lub wtryskiwacz.
Witam ja mam podobny problem w mojej zafirce problem się pojawił jak było paliwka na 50 km i walcze z nim do dnia dzisiejszego autko gaśnie i wyrzuca błąd w obwodzie paliwa kod błedu to ecn 00275 00256 0900A wymieniłem filtr paliwa i bez zmian. Autko u mechanika mechanior wyją bak wyczyścił przewody wszystko czyste jak nowe wymienił listwę wtryskową...
Przy remoncie założyłem też nowy czujnik ciśnienia paliwa, bo komputer wskazywał za wysokie ciśnienie w stosunku do zadanego. No może spróbuj założyć stary czujnik. Warto też sprawdzić regulator ciśnienia paliwa
Jest jeden parametr nieodpowiedni ,"za wysokie ciśnienie na listwie",mechanik mówi ,że jeżeli to nie ten drugi regulator to musi być zajechania pompa i wtryski
Mało informacji, ale jeśli chodzi o błędy to napewno będzie błąd nadzoru wysokiego ciśnienia. Powodem może być: regulator wysokiego ciśnienia, wtryski, komputer, instalacja, pompa niskiego ciśnienia, ale bez pomiaru parametrów nie stwierdzimy jednoznacznie przyczyny> Postaw auto w ASO i napewno zrobią!!! w Gdańsku napewno bez problemu!!!!!!
A co się dzieje z tym ciśnieniem? Rośnie? Bo na zdjęciu pokazałeś wskaźnik z prawidłowym ciśnieniem. Szukasz serwisanta w Wąchocku czy w Pcimiu Dolnym? Chyba nie oczekujesz, że przyjedzie serwisant z drugiego końca Polski i skasuje za wizytę z półtora tysiaka? Masz tam jakiś regulator podłączony pod eBUS? Jeżeli tak to jaki kod awarii wyświetla?
Ciśnienie zadane około 440 bar rzeczywiste dochodzi do 440. Ciśnienie na pompce wstępnej ok 1 bar. Po włączeniu zapłonu paliwo przelatuje przez powrót pompy wysokiego ciśnienia. Dodano po 3 Problem rozwiązany. Klient chciał zaoszczędzić na paliwie i przyznał się że tankował gdzieś w garażu. Padł regulator ciśnienia paliwa ciśnienie było zbyt wysokie.
Swoją drogą ciekawy egzemplarz, spalony regulator wydatku, spalony regulator wysokiego ciśnienia, uszkodzona pompa wstępna........, Może czas instalację przekopać.....
Brak wysterowania regulatora. Zrób test elementów i sprawdź ciągłość przewodów.
Ciśnieniem paliwa steruje sterownik wtrysku za pomocą regulatora w pompie wysokiego ciśnienia (brązowe złącze), ustawic tego nie można. Przyczyn może byc kilka, uszkodzony czujmik ciśnienia w rampie wtrysku (kula z której odchodzą przewody wysokiego ciśnienia),coś z samym regulatorem ciśnienia (zanieczyszczenie,przycieranie),wtryski na świece nie patrz...
Mam podobny problem z Karcherem 570. Mianowicie wysokie ciśnienie "pulsuje" tak że przez sekundę jest wysokie ciśnienie a przez nastepną go nie ma i tak cały czas. Manometr leci na około 150bar i następuje spadek do zera (i tak w kółko). Jeśli zmniejszam ciśnienie regulatorem to w okolocach 40 - 50bar udaje mi się ustawić stały strumień wody. Pompa...
A czy ciśnienie paliwa może mieć wpływ na spalanie przy wtrysku? Oczywiście że może. Po co w takim razie montowane są w układach wtryskowych regulatory ciśnienia paliwa? Parę lat temu nazad padła pompa paliwa w Matizie córki. Czasami biorę się za "rzeźbiarstwo" i postanowiłem spróbować. Wymieniłem na pompę z Mercedesa i okazało się, że auto zaczęło...
Regulatora ciągu nie mam. Czy zbyt duży ciąg może być powodem zdmuchiwania pilota? A zbyt wysokie ciśnienie gazu w palniku głównym?
Zakładam, że masz osprzęt Bosch, bo sugeruje to ten zaworek w obudowie filtra paliwa. Ten zawór znajdujący się wewnątrz filtra ma za zadanie utrzymać ciśnienie paliwa na wyjściu z filtra do pompy wysokiego ciśnienia na poziomie ok. 2 barów. Trzeba tam wpiąć manometr i sprawdzić czy to ciśnienie utrzymuje się na poziomie tych 2 barów. Jeżeli jest niższe...
tzn. gdy odłączę wtyczkę regulatora ciśnienia z pompy wysokiego ciśnienia (wtedy podaje max ciśnienie na listwę z tego co zdążyłem się zorientować) i zaślepię powrót z pompy WC to paliwo na listwę wtryskową się dostaje ale ciśnienie jest znikome bo przy odkręconej nakrętce z listwy tylko kapie lub leci małym ciurkiem . Zastanawia mnie to że na pompkę...
Problem dotyczy braku możliwości rozruchu silnika , po sprawdzeniu ciśnienia odczytałem wartość tylko 80 bar , a powinno być ok 350 bar. Na kopie wyskoczył błąd dezaktywacja trzeciego tłoka, czyli tłoka w pompie wysokiego ciśnienia. Czy może być to wina regulatora ciśnienia na pompie ??
Jeżeli nie regulator to albo elektryka (przewody) albo pompa wysokiego ciśnienia, sprawdź jakie widzi ciśnienie zmierzone a jakie oczekiwane !
Zmierz ciśnienie paliwa, oprócz tego obstawiam: wtryskiwacz, sterownik. Sprawdź także podciśnieniowy regulator ciśnienia paliwa, ciśnienie może być za wysokie - też będą hece. Jeśli potrafisz to napisz czy silnik jest zalewany paliwem czy też mu go brakuje. No i na koniec mojej podpowiedzi sprawdź czy działa (jest szczelny) zawór gazu. Pzdr.
Witam. Auto jak w temacie, silnik CAXC. Wywala dwa błędy, P0016 - brak synchronizacji rozrządu i drugi P2293 - regulator ciśnienia paliwa (usterka mechaniczna). W parametrach ciśnienie paliwa na biegu jałowym około 140bar, maleje jak zwiększam obroty. Do tego pompa wysokiego ciśnienia wydaje dziwny pisk, ale tylko gdy właśnie ciśnienie wzrośnie do maksymalnego....
Regulator ciśnienia nowy? Miałem zamienniki i też nie upuszczał ciśnienia. Używany i spokój.
Przecież widać na samym wężu piękne wzdłużne pęknięcie, oplot był tylko ofiarą. Pękniecie na gumie jest wtórne. Tu od awarii oplotu się pewnie zaczęło. Sam wąż gdyby poszedł pierwszy, to by sikało przez siatkę z oplotu. A to raczej nie przeszłoby niezauważone na tyle długo żeby dokonać dzieła korozji na drucikach oplotu. Tutaj w pierwszej kolejności...
Regulator ciśnienia jest pod imbusową śrubką przy pomie oleju, widoczna z góry..
Skoro jest bez zmian to wynika z tego, że wtryskiwacz, mimo, że pracuje nie domyka się i stąd zalewanie. Może regulator ciśnienia jest uszkodzony i daje za wysokie ciśnienie. Pompa od Vectry z tym samym silnikiem co twój?
U mnie okazało się, że problem to zatkane sitko od regulatora ciśnienia paliwa. Ciśnienie w szynie paliwowej było za wysokie, i samochód gasł (błąd P0191) Sitko jest tak miniaturowe, że trzeba było je odciąć, teraz jest ok, dodatkowo wymieniony filtr paliwa. http://obrazki.elektroda.pl/9991710700_1...
Wrzuć wykres z ciśnienia paliwa. Jeśli regulator działał by prawidłowo nie miał byś problemu z zbyt wysokim ciśnieniem.
eh.. niestety to nie czujnik temperatury wody.. dzisiaj -8, wcześniej było coś koło 0 i też problem z odpaleniem.. chyba też spróbuję wymienić regulator wysokiego ciśnienia.. :/
wysoki ciśnienie prins pompa wysoki ciśnienie układ wysoki ciśnienie
przewód licznika bezpiecznikó blokada pasmo układ ka431
DeLonghi Magnifica ESAM 3200.S - grzałka nagrzewa się, woda leci z bojlera Maksymalna prędkość, przyspieszenie i zasięg hulajnogi elektrycznej 24V 600W