Witam. W tym modelu transita, nie ma ręcznej pompki paliwa, a to powietrze musi się Ci jakoś tam dostawać i to jak myślę po lini niskiego ciśnienia. No bo skąd jest za pompą wtryskową ? Musi być też chyba przed pompą, a ona go 'przemieli' i poda dalej. I aby to zlokalizować, nalezy założyć kawałek przeźroczystego wężyka na powrocie do zbiornika i tam...
Nie ma tam zaworu, sprężarka wali ciągle swoje max.
Ważne jest ustawienie tego frezu na gerotorze w orbitrolu. Jak rozebrałeś pompe to i to rozbierzesz. Stawiam na zaciety suwak lub zapchaną dyszę.
kolego jakie jest ciśnienie na wyświetlaczu volvo przekracza 13 bar kable od osuszacza do sprawdzenia
Skraplacz zasyfiony/brak przelotu powietrza. Bajki opowiadasz z tym podgrzewaniem, czasem w gorące dni i nagrzanym aucie rzeczywiście jest trudno załadować wymaganą ilość czynnika do układu, zakręca się wtedy zawór wysokiego w maszynie, włącza klimę i ładuje resztę przez zawór niskiego ciśnienia.
Tak. Faktycznie nie ma tam zamontowanego czujnika poziomu płynu oryginalnie. Nie masz się więc czym przejmować. Co do ciśnienia w układzie to tak, jeśli się układ zapowietrzał, to jak najbardziej mogło być to przyczyną zwiększonego ciśnienia i zrzucania węży. Twój mechanik się nie pomylił - teraz fura będzie jeżdzić, tylko kontroluj płyny eksploatacyjne...
25-45 psi to podczas pracy sprężarki. Jak nie pracuje to ciśnienia wyrównują się. Jeśli mimo pracy sprężarki ciśnienia wynosi 90 psi to albo zawór rozprężny jest uszkodzony ( otwarty na max) albo sprężarka padła i nie robi różnicy ciśnień.
Kolego winny jest zawór redukcyjny zamontowany na wejściu do butli. Powietrze syczy bo otwiera zawór zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem Dodano po 4 https://obrazki.elektroda.pl/9551826900_... zdjęcie z Google
Zobaczymy za kilka godzin czy czynnik chłodzący nie uciekł do atmosfery, lecz jeśli było za wysokie ciśnienie to czynnik powinien być w układzie ? Jak nigdzie nie ma wycieku, to musi być czynnik. Nawet w sprawnym układzie zbyt wysokie ciśnienie może zablokować start sprężarki ( większe układy mają zabezpieczenie przed zbyt szybkim uruchomieniem po...
Zrób adaptacje regulatora cisnienia. Zrobisz kts. Jak nie pomoże to sprawdż wtryski bo pod obciążeniem mogą zakłucac prace regulatora. Miałem taki sam przypadek i problem tkwił we wtryskiwaczu
Po zdjęciu głowicy sprawdź dokładnie wystawanie tulei cylindrowych z bloku. Tam uszczelnienie komory spalania nie jest realizowane poprzez uszczelke tylko bezpośredni styk głowicy i tulei cylindrowej. Dlatego należy na to uważać. Ogólnie jest to wredna konstrukcja i trochę udziwniona. Śruby do głowicy oczywiście nowe i nalezy bardzo dokładnie przestrzegać...
Zacznij od testu przelewowego wtrysków. Prawdopodobnie któryś przepuszcza,m-prop ma mieć ok 5 % na wolnych i masz gdzieś nieszczelność, lub czujnik ciśnienia podaje zła wartość i źle steruje zaworem m-prop powyżej 8% jest już jakaś usterka, powyżej 10 % to już totalnie źle
Powietrza nie zassie z zewnątrz ale może wpompować z cylindra spalania przez nieszczelną uszczelkę pod głowicą
musiał bym spytać mechanika który to robił.Wiem tylko że komputer pokazywał że to regulator siśnienia na pompie.
Przyczyną dużego ciśnienia w układzie chłodzenia może być uszkodzona uszczelka głowicy, lub uszkodzenie parownika gazu. Można to sprawdzić na węch. Powąchaj otwór przy odkręconym zbiorniczku wyrównawczym. Jeśli czuć spaliny - uszczelka pod głowicą; jeśli czuć gaz - uszkodzony parownik. W obu przypadkach mogą być wydobywające się bąbelki w zbiorniczku...
Próżnia niby była robiona na całym pustym układzie, pompą dwustopniową, kilka godzin... ( Moze warto by bylo ją zrobić nie na "niby", a dobrze. Objawy wskazują na azot w układzie.
Jeszcze może być urwany wirnik pompy wody.
co to znaczy ???
Sprawdziłeś dysze dozujące w tłumiku? One lubiły się zapychać w E5.
Przed grzaniem ciśnienie całego układu 0,6bar Trochę za niskie ciśnienie, ustaw na zimnym 1-1,2 bara i tyle samo w przeponach ( 1,2 bara) teraz masz za wysokie ciśnienie w przeponach i te nie kompensują rozszerzenia zładu
Ta część to zawór bezpieczeństwa. Masz prawdopodobnie za wysokie ciśnienie w układzie,ewentualnie zawór do wymiany
Gdyby zawór nie puszczał tak by było, ale puszcza bo: 1. Uszkodzony, 2. Za wysokie ciśnienie w układzie. Wymień zawór to koszt ok 20 PLN.
Np. w prasach hydraulicznych, szybki "dosuw" i tłoczenie normalnym ruchem, później szybkie wycofanie. Realizuje się to dwoma pompami: jedna duży wydatek niskie ciśnienie, druga wysokie ciśnienie.
Witam, Mam problem z Volvo FH4 z 2017 rokiem. To już jest na tym systemie z common rail. Pokazuje, że jest za wysokie ciśnienie w układzie. Wymienione wszystkie zawory na listwie oraz wiązka. Zero poprawy. Serwis się upiera, że to wtryski, ale wydaje mi się, że powinno być wtedy za małe ciśnienie, a nie za wysokie. Miał ktoś podobny problem
Zawór regulacji ciśnienia do wymiany.
ja miałem na myśli pompkę wstępną https://obrazki.elektroda.pl/2380773700_... bo skoro błąd dotyczy układu niskiego ciśnienia to ona jest najważniejszym elementem tego układu i jej wytrzymałość też nie imponuje. Tak jak powyżej Kolega pisze pompy wysokiego ciśnienia i wtryski oczywiście też do sprawdzenia - za niskie ciśnienie wysokiego...
Wysokie ciśnienie to także powietrze w układzie.
Domniemywam, że chodzi Ci o tzw. kompensator... Najprościej mówiąc odpowiada on za niskie (ciśnienie stanu oczekiwania np. 26 bar) oraz wysokie ciśnienie w układzie (210 bar). Wartości podane na przykładzie ciągnika maxxum akurat.
zmierzyć zawartość CO2 w zbiorniczku płynu
Takie "szczekanie" na pewno nie jest spowodowane uszkodzeniem zaworków pompy. Jeśli któryś z nich byłby nieszczelny to objawiało by się to pulsacją ciśnienia wyczuwalną na lancy. Został Ci jeszcze ostatni zaworek-zwrotny. Ten który podtrzymuje wysokie ciśnienie w lancy i wyłączniku ciśnieniowym. Jeśli będzie uszkodzony to po zamknięciu lancy ciśnienie...
Układ chłodzenia odpowietrzony poprawnie? Z tymi silnikami jest jazda przy odpowietrzaniu.
No i jak ten problem został rozwiązany? Mam od kilku dni to samo w swoim aucie. Proszę o poradę.
Z pierwszego postu wynika że problemem jest za wysokie ciśnienie napełniania układu pneumatycznego i nie wiązał bym tego z I i II obwodem hamulcowym . Twierdzisz że wymieniana podstawa osuszacza . To w jakiej postaci była ta podstawa ? Czy był tam nowy blok elektrozaworu ? Sterowanie tym elektrozaworem jest z kasety pojazdu .
Nie no panowie , dzięki z góry za zainteresowanie , :) słuchajcie był odpowietrzany kilka dni nawet przód auta podnosiliśmy do góry , no różne cuda na kiju , to jest motor 2,3 l goła benzyna korków też kilka zamienionych , , nie działa mu ogrzewanie z tyłu i podejrzewam że właśnie problem może tkwić własnie tam , ona gdzieś tam ma z tyłu jakąś nagrzewnicę...
Może być i z pewnością jest uszkodzony, od tego należało zacząć ale musisz założyć oryginalny z odpowiednim ciśnieniem bo padnie pompa wysokiego ciśnienia
Panowie w volvie ciśnieniem steruje osuszacz a potem zawór ograniczający ciśnienie na butli,czterodrożny nic do regulacji ciśnienia nie ma.Pierwszy pomiar dokonuje się na złączu kontrolnym przy osuszaczu,kolejny na pierwszym zbiorniku za kompresorem(zależnie od miejsca zamocowania akumulatorów)Jeśli aku za przednim lewym kołem to butla piersza od koła...
Źle to zrozumiałeś. To jest za wysokie ciśnienie w układzie niskiego ciśnienia czyli na powrotach paliwa.Zawór w szynie CR odpada .
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Jakby nie miał wypadku to też by wyciekł. Nie znajdziesz poloneza <2000r z działającym tym układem, a i w nowszych już mało który działa. Fizycznie napełnić się da .Przy pokrętle i przy siłownikach są odpowietrzniki. Ale nie ma to sensu , bo on i tak za niedługo wycieknie. Sprężyny w siłownikach są bardzo mocne i w układzie panuje bardzo wysokie...
To szkoda, że nie napisałeś wcześniej o tych złączach na przewodach. Bo w oryginale ich nie ma. Ciśnienie w układzie za wysokie. Zredukuj do 135bar. Inaczej w siłowniku wydmucha jakiegoś oringa. Miałem w nowym rozdzielaczu na gwarancji tak ciśnienie ustawione na 180bar dowiedziałem się o tym jak poleciały dwa siłowniki. Wyciek oleju spod tulei. Na szczęście...
Dzięki za zainteresowanie. Czyżbym miał takie szczęście i druga pompa wysokiego ciśnienia była w ten sam sposób zła? na obu pompach wysokiego ciśnienia ten sam błąd układ niskiego ciśnienia-ciśnienie za niskie.
Dlaczego ma nie być ogrzewania, jak to na małym obiegu działa? Pompa wody sprawna? Chłodnica drożna? Ściągnij opaski, górnego i dolnego przewodu, nagrzewaj silnik i patrz co się dzieje. Tylko się nie poparz!
Płyn był wymieniany rok temu, a teraz uzupełniany jest co chwilę, więc to raczej odpada. Z tego co wyszukałem, w układzie wspomagania jest jakiś zawór ciśnieniowy, który może się popsuć. Dopuszczam też nieszczelności, ale nie mam jak tego sprawdzić jak narazie (brak kanału). Co do kręcenia to nie, nie kręcę na zgaszonym silniku. Dodam, że nawet jak...
Witam, w ostatnim tygodniu miałem awarie, pęknięty wąż który idzie do parownika gazu. Wężyk wymieniłem na miejscu zalałem układ i wróciłem do domu. Następnie zrobiłem mu płukankę całego układu, zalałem nowym płynem i przejechałem około 10km po czym odkręciłem zbiorniczek wyrównawczy i płyn bardzo szybko "wrócił" pod korek. Poczytałem forum i znalazłem...
Czy jest jeszcze jakiś objaw, który mógłby spowodować nadmierne ciśnienie w układzie chłodzenia i wyżej wymienione efekty? Nie mam LPG. A co tu dodawać , kolor wykrył CO2 masz ciśnienie, co jeszcze potrzeba ?
To jak już niepotrzebnie tyle rzeczy wymieniłeś, może zrób w końcu ten test na obecność spalin (CO2) w układzie chodzenia...
Uszkodzona uszczelka pod głowicą, albo po prostu trzeba układ odpowietrzyć.
Jak wysokie ciśnienie, to jest ciśnieniowy układ chłodzenia. Dodano po 1 150 kPa to norma
Awaria układu chłodzenia silnika (sterowania wentylatorów chłodnic) lub klimatyzacji (np. brak lub za niskie/za wysokie ciśnienie czynnika w układzie).
Czy jeżeli na pół roku czy nawet dłużej odłącze zasilanie od lodówki to one się od tego psuje? Nie chodzi o zasilanie. W układzie chłodniczym podczas pracy, panuje niskie ciśnienie, a nawet podciśnienie, natomiast przy postoju panuje dużo wyższe ciśnienie, które powoduje perforację układu w miejscach osłabionych. Zjawisko to występuje gwałtowniej,...
Zdejmij wtyczkę z wtryskiwacza z zakręć rozrusznikiem żeby uruchomić pompę paliwa jeśli będzie lać wtryskiwacz to masz usterkę mechaniczną, oring zapieczona iglica lub wybita przylgnia we wtryskiwaczu, lub uszkodzony zawór przelewowy przez co w układzie panuje za wysokie ciśnienie benzyny. Jeśli będzie sucho wo coś z elektryką je trzeba by sprawdzić...
vw golf III 1.8, jak odpowietrzyć układ chłodzenia? Układ sam sie odpowietrza Jak odkręciłem korek to cały płyn mi wywaliło. Jak płyn w układzie ma wysoką temp. to przeciez normalne ze Ci wywali Czy takie duże ciśnienie powinno być w ukladzie? Cisnienie reguluje zaworek w korku
Sprężarka nie ruszy od razu. Trzeba odczekać ok. 3 min. -Wiadomo. Albo bimetal, albo termistor uzwojenia rozruchowego. Ciśnienie zbyt wysokie w układzie, sprężarka nie ruszy...
Fakt, ja z przyzwyczajenia ze wszytko robię na przetwornikach ciśnienia i przetwornikach różnicy ciśnie, pakowane wszystko w sterownik lub falownik. Jeżeni jest kilka odbiorów to falownik jest wskazany bo na podstawie ciśnienia statycznego można sterować pompą wtedy ciśnienie w instalacji jest zawsze takie samo jak zadane. Skoro sama pompa na styczniku...
Witam.Błąd EMS - 148; ciśnienie paliwa w akumulatorze, drobna nieszczelność w obszarze wysokiego ciśnienia układu paliwowego.Sprawdź czy nie ma widocznych ubytków paliwa , jeśli nie to : zmierz ciśnienie paliwa powracającego . Sprawdź szczelność zaworu bezpieczeństwa lub wymień głowicę cylindra pompy wysokiego ciśnienia ( mało prawdopodobne ale możliwe).CTS...
Problem polega na podwyższonym ciśnieniu (?) w układzie chłodzenia. Audi A3 1.6 o oznaczeniu silnika BFQ. Problem polegający na zbyt wysokiej temp. układu chłodzenia, oscylującej w granicach 110 st. Temperatura otwarcia tego termostatu wynosi 105 stopni. Termostat nie otwiera się mimo zadanej temp. otwarcia. Jest on w tym silniku sterowany elektronicznie....
To trzecie naczynie to chyba dla CWU i nie ma nic wspólnego z wodą kotłową. A co było wcześniej, że ciśnienia w naczyniach były zupełnie nieadekwatne do ciśnienia w układzie? Jakie masz ciśnienie statyczne ( na rozszczelnionej) instalacji i ile nabijasz powietrza do zbiorników? Czy teraz ciśnienia sa identtczne po rozgrzaniu instalacji?
wymienikem dzis uszczelke i teraz chodzi jak zloto. dziekuje wszystkim za pomoc. pozdrawiam ;)
Mam piec 19kw Metal Fach na drzewo węgiel itd. Na zimnym piecu nabiję ciśnienie ok 0,4 bara, rozpalam ,temperatura rośnie do ok 55 stopni a ciśnienie rośnie do ok 2,5 bara i zaczyna kapać woda z zaworu bezpieczeństwa. Po wygaszeniu pieca po nocy do ok 17 stopni ciśnienie spada na 0. Bezwzględnie otwórz układ ! ! ! Wkrótce może być BUMMM
Ciśnienie w naczyniu 1.5 bara dość wysokie. jakie jest ciśnienie w układzie podczas gdy kocioł nie pracuje, jest wystudzony i układ również ?
To ciśnienie typowe dla układu c.o. W naczyniu przeponowym powinno być 0.3 bar niższe niż w układzie ogrzewania. Staraj się nie utrzymywać zbyt wysokiego ciśnienia w c.o. Możesz napompować naczynie 1.5 bar to na piecu dopompuj wody do 1.8 bar.
Witam Na początku sprawdź wtryski pod kątem szczelności na przelewach i układ wysokiego ciśnienia czy gdzieś nie ma wycieków paliwa. Sprawdź zasilanie czujnika wysokiego ciśnienia powinno być 5V,następnie sygnał wyjściowy z czujnika przy biegu jałowym silnika około 2V najlepiej oscyloskopem sygnał ma być prosty nie poszarpany,ten czujnik jest zasilany...
Tylko twarde lutowanie palnikiem jest dostatecznie mocne. Istnieje coś takiego jak przeciwwaga i koło zamachowe, które pokonują opór przy nawrocie tłoka oczywiście jak będzie bardzo szczelny układ cylinder tłok i wysokie ciśnienie to mogą być problemy ze zmianą kierunku suwu tłoka. W bardziej precyzyjnych konstrukcjach wymagany jest na przykład suwak...
Mierzył ktoś to ciśnienie? Czy faktycznie jest za duże.
...... dziwne u mnie airbag się nie zapalał a ocinałem całość zapłonu. A tak na marginesie to czy jak przestanie działac pompa paliwa na pracującym silniku to nie zatrze się przypadkiem coś w układzie wysokiego ciśnienia bo mam obawy że tak..... Pozdro MAGIR
Sprawdź zaworek zwrotny który znajduje się w pompie wewnątrz króćca wylotowego w który wkręcony jest wąż elastyczny wysokiego ciśnienia „SDS”. Ciśnienie może spadać także za sprawą drobnych wycieków w lancy, w wężu do lancy, połączeniach itd. To jest właśnie wada w sracherach że utrzymywane jest zawsze wysokie ciśnienie w układzie które powoduje wzbudzanie...
To pytanie czy stwierdzenie??? To teraz ja pytam czy sprawdziłeś??? elektrozawory muszą na wolnych pracować w okolicy 20 % jeśli jest więcej znaczy że pompa gubi ciśnienie i nadrabia to zwiększaniem otwarcia elektrozaworów, co może być spowodowane dużym ubytkiem paliwa ,np jak arti napisał na przelew bądź za niska niska strona,zatkany układ paliwowy...
szczelny układ dolotowy i wysokie ciśnienie za turbo?
Witam! Mam problem z moją scanią R420 2007 euro5 z Ad-Blue, świeci mi się dymek diagnozowałem to SDP3, błąd jaki się pojawił za wysokie ciśnienie powietrza w układzie SCR, czyściłem cały układ jest drożny wtryskiwacz wygląda ok. dozownik już przełożyłem z innego, może ktoś coś doradzić
Zainteresował mnie ten wątek, bo w założeniu też chce do otwartego układu CO już istniejącego dołożyć piec gazowy ale myślałem o zastosowaniu wymiennika płytowego pomiędzy układem pieca gazowego (wysokie ciśnienie), a pieca węglowego w układzie otwartym. Odległości mam małe w kotłowni. Zasobnik 300 litrów na ciepłą wodę dwu wężownicowy bo chodzą solary....
Bardzo ciekawy projekt, przyznam, że sam kiedyś nad czymś takim myślałem jednak umieszczonym na dachu. Mniej mechaniki, mniej usterek. Niemniej jednak zasłużone ukłony dla konstruktora :-) Mam pytanie, ...... wydaje mi się, że na fotkach widać rurki łączące panel z reszta układu (przy ścianie) są wykonane z miedzi (chyba). Czy przy pracy siłowników...
Opisujesz awarię w formie zacięcia się w pozycji zamkniętej. A w pozycji otwartej jest ciut odwrotnie: - wysokie ciśnienie po stronie niskiej i niższe niż zwykle po stronie wysokiego ciśnienia. Dodatkowo "wydedukowałem" porównując proces na innych autach, mowa o napełnianiu azotem układu po stronie niskiego ciśnienia. U mnie ładując układ szybko rosło,...
Wydaje mi się że twoje sugestie są słuszne, ale trudno je potwierdzić bo nie podajesz czy dopuszczasz wodę do układu. Jeżeli nie dopuszczasz wody to są według mnie dwie możliwości: dziurawa nagrzewnica lub przepuszczający zawór dopuszczania wody do C.O.Jeśli jednak dopuszczasz wodę do układu to przyczyna to pozostaje tylko naczynie przeponowe.
jak prąd dochodi do samego sprzęgła a ono nie reaguje to po prostu jest zepsute, najprawdopodobnej masz przerwę w uzwojeniu jak jest zimno to się kurczy i styka nie raz tak miałem, przecież to tylko zwykły elektro magnes jak jest prąd to to musi działać i zapiąć, albo druga opcja lepsza dla ciebie zdaża się tak że tarcza sprzęgiełka jest za daleko i...
mam papiery od poprzedniego właściciela i tam jest fakturka za wymiane czujnika w klimie i napisana uwaga że zbyt wysokie ciśnienie w układzie , może tam jest przyczyna
Test na obecność C02 był robiony ? Bo albo uszczelka pod głowicą ( wysokie ciśnienie w układzie chłodzenia ) albo gdzieś jest wyciek.
Rzeczywiście napisałem dość nieskładnie, chociaż te posty dzielą dwa miesiące. Otóż wygląda na to, że w tym układzie regulowane jest ciśnienie wysokie, regulatorem ciśnienia i czujnikiem, które znajdują się na listwie. Ale oprócz tego, regulowany jest też wydatek lub ciśnienie wstępne, do czego służy sterownik pompy elektrycznej. Zmienia on wypełnienie...
ciśnienie na układzie wysokiego ciśnienia nie rośnie praktycznie wcale Gdzieś musi być jakaś nieszczelność (?) Jaka nieszczelność, byłby łaskaw kolega wyjaśnić
Witam, okazało sie, że jednak uszczelka pod głowicą była uszkodzona, i spaliny były pompowane do układu chłodzenia. Robiło sie wysokie ciśnienie w układzie i wywalało płyn przez korek.
Witam podczas jazdy zapaliła się spirala dodałem gazu zaczol szarpać klekotac i zgasł po ciężkich próbach zapali i jechałem kawałek zgasł już nie zapalił na kompie pokazało za wysokie ciśnienie w układzie paliwoym gdzie szukać rozwiązania??
zostaje wyłączona na tydzień czasu. Po tygodniu już nie funkcjonuje. Dlaczego? To może ja odpowiem, za kolegę Skryna ;) Prawo fizyki, o rozszerzalności gazów się kłania - im wyższa temperatura w układzie, tym wyższe ciśnienie w nim, a zatem, możliwość pęknięcia układu, lub szybszy ubytek czynnika, przez już istniejącą perforację. Współczesne układy...
Jazda bez sprawnego wentylatora niepotrzebnie tylko przeciąża układ wysokimi ciśnieniami. Zawsze trzeba na chwilę stanąć czy wolniej podjechać.
Jak jest pompa wstępna w baku to sprawdzić ciśnienie i czy działa. Jak jest gruszka to nie ma.I potem sprawdzić układ wysokiego ciśnienia od pompy przez regulator i wtryski.
Takie szybkie pytanie. jakie panuje cisnienie podczas normalnej pracy w układzie chłodzenia. Konkretnie ford transit. Chcę zrobic probę szczelnosci i nie chciałbym niczego uszkodzić zbyt wysokim cisnieniem. dziekuje
Klimatyzatorom przenośnym nie m powinno się przedłużać oryginalnych rur. Ich wentylatory są dobrane do takich krótkich długości kanału. Mogą się wyłączać na wysokie ciśnienie w związku ze słabym odprowadzaniem ciepła. Pracował ten układ intensywnie czy to dopiero jego początki?
Próba CO2 dla sprawdzenia czy spaliny idą do układu chłodzenia.
Podjedź do ogarniętego mechanika. Do sprawdzenia jest układ chłodzenia. Może płyn jest już stary. Można by pokusić się o jego wymianę. Można też zaobserwować czy przewodem powrotnym do zbiorniczka wyrównawczego płyn powraca pełnym strumieniem czy przerywanym, jeżeli stumień nie jest pełny "rwie się", to niestety może to oznaczać przedmuch do układu...
Możesz nabić tylko po stronie wysokiego ciśnienia, a po chwili ciśnienie i tak się wyrówna i będzie jednakowe w całym układzie.
Kod 17-Zwarcie w obwodzie czujnika ciśnienia osi wleczonej/ podnoszonej. Przyczyna-Jednostka sterująca odkryła nadmiernie wysokie napięcie między przewodem sygnału czujnika ciśnienia (styk 6), a połączeniem do masy podwozia (styk 27). Uwagi-Oś wleczona zostanie opuszczona i nie będzie mogła zostać ponownie podniesiona. W czasie normalnego działania,...
3088 Czujnik ciśnienia powietrza doładowującego w rurze ładującej za intercoolerem (intercooler) Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika. 3099 Czujnik ciśnienia szyny. Sprawdzanie napięcia zasilania, napięcia sygnału czujnika 3781 Zawór ograniczający ciśnienie. Zawór ograniczający ciśnienie otwarty. Za wysokie ciśnienie paliwa. 3850...
witam na 100% uszczelka pod głowicą na postoju będzie wszystko ok , właczy ci się wentylator temp bedzie w normie , natomiast w czasie jazdy temperatura zbyt wysoka , ciśnienie z któregoś cylindra dostaje się do układu chłodzenia , układ się zapowietrza i silnik się przegrzewa pozdrawiam
Jeśli pompa żeliwna to najczęściej pękają od zbyt wysokiego ciśnienia, zawór masz nowy, sprawny? Mierzyłeś ciśnienie w układzie?
Wydaje mi się że problem leży po stronie systemu paliwowego brak utrzymania ciśnienia poprzez nieszczelność w układzie paliwowym wysokiego ciśnienia. Trzeba sprawdzić system niskiego ciśnienia za pompą paliwową (7), zawór awaryjny listwy (4) i przelew wtryskiwaczy wyjście (3) na 1 minutę za pomocą pomiaru menzurki. Schemat paliwowy poniżej.
Czesc Jak powyżej w Fiacie Doblo 1,3 MultiJet podczas odpalania ciężko pali odpali dopiero po 10 - 15 sekundach. Dodatkowo po przekroczeniu 3000 obrotów zapala się żółta kontrolka CHECK (diagnostyka silnika) i dostaje "doła" oraz spada moc. Po podłączeniu pod kompa i przeskanowniu programem FiatEcuScan. Wyskakują dwa błędy: P0003 P0089 Jeden błąd wskazywał...
Rurka niskiego ciśnienia LP to ta grubsza co do tego zbiorniczka z zaworkiem to podczas napełniania raczej nie pełni on roli osuszacza lecz nigdy tego nie rozcinałem by zobaczyć czy wewnątrz jest sorbent ale i jest to swego rodzaju zabezpieczenie przed zalaniem sprężarki czynnik chłodniczy wstępnie się w nim rozpręża i przechodzi w stan gazowy no bo...
od ok 7 do 11 bar co myślę jest w miarę normalne W takie upały jak teraz to 7barów jest w niepracującym układzie. Ile czynnika jest w układzie?
Witam. Czy wyjaśniło się, co było przyczyną tak wysokiego ciśnienia? Mam podobny problem...
Napęd napędem. Ciśnienie powinno być. Ze schematu wynika że zawór redukcyjny jest w pompie zasilającej. Z drugiej strony pompa wysokiego powinna budować ciśnienie nawet bez pompy zasilającej jeśli układ jest odpowietrzony. Jeśli nie robi nic to albo powietrze w układzie albo pompa wc padła, albo rozrząd razem z głowicą padły a pompa się nie kręci bo...
Ja się nie znam ale myślę, że jeśli będzie to układ otwarty o stałym odpływie bez większego oporu to ciśnienie nie będzie tak wysokie. Jeśli układ będzie zamknięty to ciśnienie będzie praktycznie takie samo wszędzie.
A co ma odma do układu smarowania? Tyle co picie w szczawnicy i szczanie w piwnicy. Ewidentnie masz zatkany/ zasmarowany zawór redukcyjny w pompie. Oczyścić i zadziała
wysoki ciśnienie układ chłodzić wysoki ciśnienie prins pompa wysoki ciśnienie
router drytek zalany telefon zwarcie samsung mostkowanie zasilaczy
skanowanie email ricoh melodia magnetofon
Jak zrobić różdżkę do szukania wody? Jak zrobić zdjęcie zorzy polarnej telefonem?