Na regulatorze od skutera stracisz funkcję świateł dziennych (niższe napięcie na żarówkach w poz. 1 stacyjki). Musiałbyś znaleźć regulator napięcia od skutera, który ma rozdzielone obwody regulatorów AC i DC. Oczywiście do tego taki, który nie ma diody zamiast regulatora DC (napięcia ładowania). Na regulatorze od skutera może się zdarzyć, że napięcie...
Uszkodzony regulator ładowania.
Przy regulatorze brak napięcia sprawdzałem przy podpiętym i odpiętym
Jak sprawdzić regulator napięcia w skuterze czy jest sprawny? i Czy jest możliwość sprawdzenia multimetrem widzisz kolego nie a co do pytania czy wymagany do tego jest jakieś specjalne urządzenie? Ano właśnie tak i nie . Najpierw to jak na początku chcesz sprawdzić regulator no to co się dzieje / przeładowuje czy brak ładowania.
Nie ma sensu ograniczyć prądu ładowania dodatkowym rezystorem. Jest jeszcze jedna możliwość. Poszukać wśród złomiarzy na Allegro oryginalny regulator napięcia ze skuterów Yamahy itp. z silnikiem Minarelli — przy nich zwykle były stosowane regulatory z płaską wtyczką. Może będzie kosztował tyle co nowy chiński, ale przynajmniej nie będzie oszukany.
Segu/Elba prawdopodobnie uszkodzona. Praca silnika bez podłączonego akumulatora skutkuje spaleniem tegoż właśnie regulatora. Niestety taka wada tego układu. Jak sprawdzasz ładowanie to zawsze na podłączonym i naładowanym akumulatorze. Polecam zastosować regulator od skutera, poszukaj na forum. Super sprawa.
Sprawdź czy nie ma za regulatorem zwarcia 12v do masy. Jakie jest napięcie na akumulatorze przy spalonym regulatorze, światła świecą normalnie?
Pomiar AC przy takich prędkościach magnesu będzie fałszywy. Musiał byś mieć miernik True RMS. Mierzyć, to na maksymalnych obrotach, bo takie będą nie raz. Jednak lepiej określić to po ilości cewek do ładowania, jak pisałem wcześniej- one wyglądają identycznie. Tak połączone, prawdopodobnie przebiją ci elementy w regulatorze, na wolnych obr. może by...
Ale ja nic nie napisałem że są połączone. Czerwony i czarny to wyjście napięcia z regulatora.
Ten Sense również dać na plus do aku?? http://obrazki.elektroda.pl/7951731800_1... Kurcze byłem pewien że Ci już odpowiedziałem ale mój post gdzieś wcieło, nie wnikam co i kto i jak. Podłącz do akumulatora to sense, gdybyś natomiast miał oświetlenie zasilane napięciem zmiennym przy tym inny regulator to wtedy należy podłączyć sense...
Napięcie mierzone na acu czy ze wskaźnika ? Podczas pracy włacz co sie da podjedź z obrotami i zmierz spadki napięcia +regulatora + na acu ( chyba ale nie jestem pewien w tym modelu jechali przez bezpiecznik -śniedziały złączą) - na regulatorze i minus na acu -na gałęziach powinno być powyżej 50v przy 5tys.obr Jaki masz w tej chwili model regulatora...
A gdzie ta różnica? I co ma 2T lub 4T do układu ładowania?
Musisz mieć zgodność połączeń początków i końców uzwojeń, podłączone odwrotnie będą generowały zerowe napięcie. Bez sensu trochę ta przeróbka. W platyniarzu zakładasz dwie cewki świetlne 12V, łączysz końce ze sobą i masz alternator który podobno uciągnie nawet H4. Stosując żarówkę przedniego reflektora o mniejszej mocy, regulator napięcia ze skutera,...
Przestańcie pisać pierdoły (nie dotyczy dj annus) to zwykła jednofazowa prądnica z odczepem do świateł. Z prądnicy wychodzą 3 kable: ładowanie, odczep do świateł i zasilanie modułu zapłonowego. Czasami jest we wtyczce jeszcze kabel od impulsatora. Autorze tematu, poszukaj oryginalnego schematu od dowolnego chińczyka i już. To tylko kilka kabelków, nie...
No to mierz napięcie przed regulatorem i za regulatorem.
Po za tym sam panel nie wystarczy, musi być jeszcze co najmniej regulator ładowania, a jeśli chciał byś ładować ten skuter za pomocą oryginalnej ładowarki (skutera) to musi być jeszcze akumulator i przetwornica 12V/230V lub 24V/230V w zależności od ilości Akku i regulatora
Witam, czy skuter był przerabiany na większą pojemność?
Prądnica ma trzy cewki: 1 - zasila moduł zapłonowy CDI (AC) 2 - zapewnia ładowanie akumulatora poprzez regulator ładowania z prostownikiem 3 - zasila światła i ssanie w gażniku (AC) również poprzez regulator ale bez prostownika.
Praktycznie regulator będzie potrzebny wyłącznie do ograniczania napięcia podawanego na żarówki. Są różne rozwiązania regulatorów w skuterach, w jednych jest bespośrednie połączenie do ograniczania napięcia świateł, w innych jest tylko "sense" a zwierany jest koniec uzwojenia (do ładowania). W tym co ja rozebrałem nie ma nawet regulatora napięcia ładowania....
Ale tam w ogóle nie ma ładowania i nie wiem co z tym zrobić. Czy przez regulator może nie być ładowania?
(at)bananvandyk jest podłączony bo mierzyłem na klemie i żółtym oba napięcia soe zgadzaj jak pisałem. A kontrolki i kierunki działają Dodano po 5 (at)bananvandyk a czy można włożyć jakoś tam uniwersalny regulator z skutera dla ładowania a resztę funkcji zostać z starego.
Pierwszy problem, przepalenie wszystkich żarówek, mogło wynikać z uszkodzenia regulatora napięcia, albo z rozłączenia się przewodów od statora. Warto sprawdzić czy jest zasilanie „na żółtym” i „na białym” przy regulatorze napięcia. Drugi problem, brak świateł po wymianie regulatora, może wynikać z nowego regulatora który jest podróbką/trojanem/wyrobem...
Zamieszczam schemat regulatora napięcia ładowania akumulatora skutera MACAL Regulator ten pełni 2 funkcje 1 - stabilizacja napięcia ładowania akumulatora 2 - stabilizacja napięcia zasilania żarówek reflektora świateł mijania oraz drogowych regulator wykorzystuje 2 cewki magneta cewka ładowania oraz cewka stabilizacji napięcia zasilania świateł układ...
Czy napięcia mierzysz sprawnym miernikiem? W tanich miernikach rozładowanie baterii 9 V skutkuje zawyżaniem wyników pomiarów. Bo o ile uzyskanie napięcia 15.5 V na akumulatorze nie jest zbyt trudne, to o napięcie 17 V trzeba się postarać. A jeśli chodzi o regulatory napięcia, to obecnie sprzedawane w większości nie posiadają układu regulacji napięcia...
Regulator na moim zdjęciu nie nadaje się. Właściwie pełni on funkcję ogranicznika napięcia podawanego na żarówki, nie posiada on regulatora ładowania - jak widzisz z końca uzwojenia prąd ładowania płynie tylko przez diodę. Generalnie w Aprili RS 50 lub RX 50 jest podobnie, różnica polega na tym że stator ma cewkę "masową" bez odczepu. Regulator napięcia...
Mam problem podczas mierzenia napięcia na cewce ładowania simsona s51 12V pokazuje 150V na obrotach jałowych bez obciążenia. Po podłączeniu żarówki 220/240V lekko świeciła a miernik nie wskazywał napięcia. Nie podłączasz żarówki 230V tylko 12V. Jeżeli na wolnych obrotach świeci, podczas dodawania gazu się rozjaśnia to wszystko jest dobrze. Pod Elbę...
Sam sobie odpowiedziałeś na pytanie, masz uszkodzony regulator napięcia.
Jesteś pewien że regulator jest uszkodzony? Sprawdzałeś akumulator, napięcie ładowania, stan połączenia "sense", uzwojenie alternatora? Proponuję poszukać podobnego regulatora od motocykli, widzę po oznaczeniu SH678 kilkanaście zastosowań różnych wariantów. Cena regulatora to koszt w przedziale 200 - 300 zł.
Nie znam się na skuterach ale piszesz że jest alternator więc sprawdź szczotki i komutator.
Witam kolegów , u mnie temat tego ładowania poszedł trochę w odstawkę na jakiś czas ale teraz mam więcej czasu i postanowiłem się tym ponownie zająć, kolega vooytas widziałem pytał również na innym forum i polecano mu zastosowanie regulatora ładowania z chińskiego skutera: http://obrazki.elektroda.pl/1139734100_1... I teraz moje pytanie: Jeśli...
Mam takie pytanie.. Czy w prądnicy jest jeszcze jeden oddzielny regulator do świateł? Czy do świateł i do regulacji ładowania jest tylko jeden wspólny regulator?
Troche belkot. Pradnica i regulator do sprawdzenia. Polaczenia takze.
Tak trzeba było od razu. Wszystko zależy jakie napięcie będzie w stanie przyjąć obrotomierz, dopuszczalne granice i tętnienia oraz pobór prądu. W takich układach często stosuje rozwiązanie regulatora ładowania od skuterów: http://www.motelek.net/schema/spannung/6... . Na wyjściu trzeba tylko podłączyć kondensator o znacznej pojemności...
Regulator napięcia-na klemach nie widzę żadnego napięcia stałego, bo miernik wskazuje tyle co jest na akumulatorze. Natomiast pojawia się napięcie zmienne ~18V, ale tylko jedna połówka (jak odwrócę bieguny miernika to ~0V). Błąd pomiarowy. Właściwie to lipny miernik. Unity tak miały, że mierząc napięcie stałe na zakresie napięcia przemiennego wskazywały...
1. Uzwojenie alternatora musi być odizolowane od masy, więc przy odłączonym regulatorze nie występują napięcia, a po podłączeniu regulatora (prostownika trójfazowego) napięcia na fazach się pojawiają ponieważ następuje przepływ prądu przez diody po stronie masy. 2. Regulator ma połączenie masy przewodem z instalacją elektryczną. Brak masy na obudowie...
Konstrukcja alternatora i regulatora napięcia w chińskich skuterach dalece odbiega od rozwiązań stosowanych w samochodach i uniemożliwia proste podłączenie kontrolki ładowania. Tam nie ma obwodu wzbudzania alternatora, bo nie ma tam uzwojenia wzbudzającego, zamiast niego są magnesy stałe. Regulator jest prymitywnym regulatorem stratnym.
Kable żółty i biały są do instalacji świateł, regulatora napięcia i ładowania akumulatora (ewentualnie) https://obrazki.elektroda.pl/2799457400_... Stacyjkę musisz sobie sprawdzić miernikiem, które styki są zwarte w pozycji wyłączonego zapłonu i rozwarte gdy kluczyk jest przekręcony, zapewne kabel czarny z białym paskiem i czarny obok...
Taki regulator napięcia nie może pracować z mostkiem Graetza, bo wówczas nie odcina ładowania. Radziłbym zastosować regulator napięcia od 125 cm³, tudzież 50 cm³ ze światłem z akumulatora, które mają uzwojenie ładowania bezmasowe.
Ja zastosowałem w silniku zaburtowym regulator od skutera chńskiego . Podłączenie do regulatora 2 przewody od cewki ładowania 1 przewód mas i przewód + akumulatora .Akumulator jest ładowany prądem 14V .Regulator kosztuje 19 zł i jest z mostkiem prostowniczym. Może się to się dla kogoś przyda.
To nie ma czego się czepiać... Zobacz bez świateł na dużych obrotach.. Chociaż tutaj bym nie spodziewał się lądowania na poziomie 14V , a na pewno nie liniowego. Bo tak naprawdę nie ma regulatora napięcia, jest tylko opornica to własnie ten regulator i kiedy podbija wyjście powyżej 14V daje prąd na zwarcie. Sztuczne obciążenie. Skoro sprawdzasz na światłach...
Problem rozwiązany założenie regulatora z crossa pomogło .
Nie sądzę, żeby było całkowicie zwierane. Autorowi prawdopodobnie chodziło o przywieranie(bocznikowanie) ogniwa w celu obniżenia jego wyjściowego napięcia. Tak działają regulatory napięcia równoległe -często stosowane np. w skuterach.
Dodam od siebie, że takie regulatory można kupić gotowe za kwotę ok. 40 zł, trzeba tylko poszukać. Chińskie quady i skutery od 125 cm3 już takie mają. Rozumiem że motocykl ma światła z akumulatora i "bezmasowe" uzwojenie ładowania. Regulator ze schematu ma jedną wadę - rozładowuje akumulator gdy motocykl nie jest używany.
Ładowanie 20 A na prostowniku półokresowym? Ktoś w tym BS oszalał? prąd łądowania po odpaleniu to 20A i spada i tyle co pomierzyłem Co ty za akumulatory używasz? Rozumiem jakiś 100 Ah zaraz po rozruchu może taki prąd przyjąć, ale przy typowym alternatorze samochodowym. Prąd po krótkiej chwili powinien ograniczyć się do kilku amperów, chyba że akumulator...
Od zwykłego skutera nie będzie pasował - tutaj masz uzwojenie bezmasowe służące wyłącznie do ładowania. Jaką moc ma ten alternator? Nie chce mi się szukać serwisówki i danych technicznych. Jeśli ma moc nie większą niż 100W, to można spróbować zastosować regulator od skuterów ze światłem zasilanym z akumulatora, np. od Zipp Vega lub (china Romet) Router...
I czy takim sposobem można sprawdzić regulatory ze skuterów i motorowerów np. yamaha tzr50, gdzie są dwa obwody, czyli ładowania i świateł ? Lub jeśli nie to w jaki sposób to sprawdzić ?
Trzeba sprawdzić jakie napięcie zmienne wychodzi z silnika ,min. i max. Niektóre ze skuterów mają granicę górnego napięci. Można spalić regulator.
Tak jak w temacie, nie działają kierunkowskazy, światła, światło stop i klakson, jedyne co działa to jest to, że skuter pali. Problem polega na tym, że chciałem sprawdzić czy skuter ma ładowanie bo często musiałem ładować mu akumulator, gdy odłączyłem regulator napięcia i sprawdziłem czy skuter ma ładowanie (nie ma go) to podłączyłem znów regulator...
Zamień przewody czerwony i żółty między sobą. Przed podłączeniem żarówek, sprawdź czy regulator napięcia działa. Zwykły miernik nie będzie prawidłowo wskazywał napięcia skutecznego na zasilaniu żarówek, ale ważne aby nie wzrastało do dziwnie wysokich wartości.
To jest alternator typu „dynamo” i w zasadzie nie wiele różni się tym co można spotkać w skuterach i mniejszych motocyklach. Na obrotach biegu jałowego będzie bardzo słabe ładowanie. Teoretycznie występowały dynamo 20 A, ale możliwe że były też słabsze wersje. Regulator napięcia może być typu „open” czyli szeregowy który mniej...
witam mam problem newiem do czego służy ten elemet elektriki który jest na zdjeciu miedzy regulatorem a przerywaczem kierunków czy on ma coś wspólnego z ładowaniem?Prosze o porady mam brak ładowania
Witam posiadam Keewya Hurricane z 2009r. Przebieg 17 tys wszystko ładnie pięknie ale pewnego dnia zaczęło mi palić żarówki.. wymieniłem regulator napięcia ze statorem, nic to nie dało dalej to samo. Dodam też, że jak założyłem 3 dni temu regulator skuter nie ma ładowania. Gdy mam podłączony akumulator po ruszeniu skuterem 3/4 min jazdy zapalają się...
No witam, na to wygląda że nie ma ładowania.Radze sprawdzic regulator i połaczenia przewodów
Napięcie ładowania książkowo 13,8 ~14,4V. Wynik 13,5 można uznać za wystarczający do sprawnego działania (ładowania) akumulatora. Gorzej gdy schodzi poniżej 13V
Schemat regulatora niedokładnie zrysowany, z resztą ten regulator był nieprawidłowo wykonany. Brak regulatora napięcia ładowania, zamiast niego wstawiona zwykła dioda prostownicza. Budowę i funkcjonowanie regulatora napięcia przedstawia schemat od p. Rosnera: https://obrazki.elektroda.pl/1073890500_... Tutaj jest przedstawiona topologia...
Poszukuję w tym skuterze regulatora napięcia nie ładuję akumulatora odebrał przód skutera ale nie znalazłem, może ktoś wie zaoszczędzi to rozbierania
Witam. Kilka lat temu jeździłem skuterem Yukimoto Drakiva 50 4t. Koledzy mieli Kingwaye i różne podobne chińskie skutery, które różniły się marką i naklejkami. Ramy, elektryka, czy silniki były te same. Każdy z nas borykał się z problemami elektryki. Same zapalające się i gasnące światła, kopiąca kierownica podczas naciśnięcia hamulców, zapalanie świateł...
Witam, Jestem posiadaczem skutera Toros F16 niestety. Z moim egzemplarzem jest problem jak chyba z każdym tego typu skuterem brak ładowania. Najczęściej winny jest regulator więc go wymieniłem, pomogło ale tylko na chwilę. Po zimie naładowałem akumulator i przez chwilę ładowanie było 13,7 V ale po powrocie do domu sprawdziłem i już nie było. Od czego...
Regulator napięcia sprawdzony ?
Witam. Chciałbym przestrzec wszystkich zamierzających kupić regulator napięcia przez internet, tudzież w sklepie. Szukałem określonego typu regulatora napięcia dla siebie, a natknąłem się na nieciekawy trend w tym temacie. 1. Regulatory "2T" typu LONGJIA – zmieniony pinout https://obrazki.elektroda.pl/9780220200_... Dystrybucja...
AD 1. Jest kilka rozwiązań układowych takich regulatorów, są regulatory z wejściem "sense" w których tak jak wyżej napisałem, do pracy układu ogranicznika napięcia potrzebne są dwa przewody. Są też takie które obwody ograniczania napięcia (AC) mają oddzielnie od układu regulacji napięcia ładowania (DC), wówczas wystarczy że będzie podłączony tylko jeden...
nie zetnie jeśli jest dobrze koło przykręcone, używałem tak jakiś czas Briggsa (serii 550) którego zamontowałem w traktorku-kosiarce (tylko do jazdy, bez kosiska), tylko strasznie ciężko było go odpalić i miał strasznie mały moment, ale co ciekawe w staaaarych Briggsach (2.5, 3km) z poziomym wałem, takich jeszcze z przerywaczem jest żeliwne koło zamachowe,...
Do wymiany regulator napięcia
Miałem dokładnie taki sam problem. Wymiana regulatora pomogła.
Skoro światła są z akumulatora, to nie może występować rezystor świateł, a jedynie rezystor automatu ssania. Regulator napięcia musi być odpowiedniego typu (tzw. "dwufazowy"), nie można przypadkiem założyć regulatora przeznaczonego do instalacji ze światłami z alternatora. Tak samo stator musi mieć jedno uzwojenie ładowania (bezmasowe), nie można założyć...
Nie kojarzę tego hujsunga, ale po kolei: Brak „prądu” — uszkodzony akumulator. Odpalenie na pych i zagotowanie akumulatora — nie wiadomo czy przez wysokie napięcie ładowania czy przez zwarcie wewnętrzne w akumulatorze. Fakt jest taki, że nie należy uruchamiać silnika bez podłączonego akumulatora lub z uszkodzonym akumulatorem, gdyż regulator może zwariować...
Mam problem w skuterze Arrow 50, nie mam ładowania przy włączonych światłach, gdy je zgaszę to napięcie ładowania wzroście do 15V a gdy załączę światła spada do 12.0V. Wymieniłem cewki i regulator napięcia, a problem pozostał. Proszę nie tworzyć nowych tematów, dotyczących tego problemu.
Nie chcę się zagłębiać w temat, ale schemat prawdopodobnie został źle przerysowany. Wszystkie ogranczniki napięcia tego typu opierają się na takim schemacie: http://www.motelek.net/schema/spannung/r... . Pewną różnicą w stosunku do typowych regulatorów napięcia od skuterów jest zastosowanie diody zamiast regulatora napięcia ładowania,...
A schemat podłączenia masz takiego zapłonu wraz z modułem i regulatorem ładowania i czy potrzebny jest akumulator? Dzięki
Witam! Jeżeli mam w prądnicy cewkę masową które oryginalnie zasilała żarówkę bez akumulatora to czy mogę podpiąć ja pod regulator z chińskiego skutera i czy wystarczy mi do ładowania akumulatora który będzie zasilał ledowe żarówki z przodu i tyłu oraz ledowe kierunkowskazy i klakson czy muszę przerobić cewke na bezmasową lub/oraz zastosować inny regulator...
Witam mam problem z ładowaniem w skuterze (zipp quantum 2006r) 2T. Gdy rozebrałem skuter zgubiłem regulator kupiłem nowy regulator lecz ładowania dalej nie ma :( a piny w starym regulatorze były takie: lewy u góry aku prawy u góry (chyba) prądnica lewy u dołu (chyba) prądnica prawy u dołu GND Czy nowy regulator może mieć inne podłączenie niż powyżej??...
Z czego tam światła drogowe są zasilane ? Z osobnej cewki ,,magneta"- statora ? Na 99% to jest ten sam układ ładowania jak w skuterach chińskich. Wychodzą dwa przewody z iskrownika - biały i żółty. Regulator pełni pewnie również funkcję ogranicznika napięcia dla oświetlenia.
Po pierwsze, to żadne AGM, zwykły ,,nalewany" akumulator kwasowy. Nie wszystkie AGM są szczelne są też takie do zalania elektrolitem. [url=https://marcinsywala.pl/jak-zalac-n... Chińskie skutery cierpią na problemy z ładowaniem (regulatory napięcia nawet nowe potrafią źle działać) i to ma pewnie miejsce w tym przypadku.
zauważyłem ponadto po dojechaniu do domu ze światła przednie są podłączone do akumulatora a nie do prądnicy I to jest cała przyczyna problemu. Trzeba powrócić do oryginalnego rozwiązania, czyli światła zasilane ze silnika, z alternatora który ma uzwojenie jednofazowe przeznaczone do zasilania oświetlenia prądem AC. Moc ładowania to kilkanaście watów,...
Sprawdziłem, nie ładuje ani na wysokich obrotach, ani na niskich. Czy regulator napięcia, może mieć na to jakiś wpływ?
Ledy to by niby pobierały ok.900mA, ładowarka to prądnica w skuterze przez regulator i do akumulatora
Ale ja tam chce zastosować akumulator żelowy Zauważyłem. a wiem że ładowanie akumulatorów żelowych wygląda inaczej niż kwasowych. A czym się to różni z punktu widzenia instalacji w pojeździe? Masz nie przekraczać napięcia 14,4 V, które ustala regulator ładowania i tyle. Przecież mnóstwo skuterów czy innych motorynek jeździ na aku żelowych i ich instalacja...
Może wiecie przynajmniej, bo ja nie mam pojęcia, ale możliwe, że jest zwarcie i zwarcie jest w statorze, dlatego popaliło żarówki, a teraz nie ma ładowania na aku i ssanie. Nie ma ładowania i jest zwarcie. = Stator, a na światła daje prąd, bo to inna wiązka, i na nowym regulatorze to daje radę, ale za chwilę popali kolejny.
Witam. Tak regulator napięcia odpowiada za ładowanie akumulatora. Brak ładowania może również zakłócać pracę silnika.
Znajdź schemat i zamieść na forum. Jak sprawdzałeś ładowanie? Czyżby bez aku? Skąd te skoki napięcia? Czy światła działają? Odepnij te neony (jakie?). Mogą być przyczyna problemów.
Witam, może regulator/iskrownik jest źle podłączony skoro był wymieniany?
Cewka jest OK i tak ma być. Nie podłączaj cewki CDI (zapłonowej)jako ładowania To znaczy że na wolnych obrotach i średnich nie będzie ładowało akumulatora? Brakuje mi regulatora napięcia, czy mogę założyć od skutera np. ZBF2222 lub np. fiata 126 ?
Zamień, albo wymień na nowy regulator napięcia. Powinno pomóc.
Witam. Robię instalację w takim skuterze i proszę o poradę jak podłączyć najefektywniej ładowanie. Z silnika wychodzi 6 kabli - dwa to zapłon CDI - a 4 na jednej wtyczce to ładowanie. Kolory - 1 zielony i 3 żółte. Zielony - masa. Żółte - na każdym jest ok. 18 V napięcia zmiennego. Jak to podłączyć żeby maksymalnie ładowało akumulator? Jak podłączam...
Chciałbym jeszcze zapytać jakie napięcia występują w skuterach prosto po wyjściu z magneta. U mnie w traktorku bez obciążenia jest około 40V AC.
Sprawdź świece jak jest ok to sprawdź impulsator miernikiem do sprawdzania ciągłości obwodu. Jeśli nie masz wady serca :) to sprawdź czy na czarno czerwonym kablu z magneta jest napięcie tzn czy kopie :) jak masz miernik to lepszym rozwiązaniem będzie zmierzenie rezystancji tej cewki ~200-300 Ohm dokładnie nie pamiętam Dodano po 2 Zapytam jeszcze co...
są owszem regulatory od skutera ale wszystkie są stratne ja szukam regulatora który byłby w pewnym stopniu bezstratny bo zawsze są jakieś straty w postaci ciepła Wszystkie regulatory napięcia w prądnicach z magnesami stałymi muszą być stratne bo to wynika z samej zasady ich działania,ale za to są prostsze w konstrukcji i to jest ich zaleta . Właśnie...
Mierzyłem regulator napięcia i jest dobry Jak go zmierzyłeś?! Podmień regulator i zobacz efekty.
Czyli jak rozumiem, światła wg. rozwiązania Wojtka z simsony.net + zamiast cewki zapłonowej cewka ładowania dla zapłonu bateryjnego? Otóż regulator od skutera można zastosować dla obwodu oświetlenia, przy okazji wykorzystywać nadwyżkę mocy do ładowania akumulatora - tak jak na schemacie który podałeś. Do obwodu ładowania niestety ten regulator się nie...
Witam, mam problem z ładowaniem a dokładniej z jego brakiem. Mam Skuter Zipp Vega hn125t-7 ,po zmierzeniu napięcia na akumulatorze wychodzi że nie ma skuter ładowania, zdemontowałem regulator napięcia niestety nie mam schematu ,a w regulatorze jest 5 pinów 4302464300_1404236830|bLJjgius2Z Jeżeli ma ktoś schemat elektryczny albo opis tych przewodów ,...
Skoro po odpaleniu światła działają, to prądnica działa. Skuter ma jak by dwie instalacji jedna z napięciem zmiennym i druga z napięciem stałym. Obie je łączy regulator napięcia. Więc jak masz problemy w instrukcji z napięciem stałym sprawdzaj regulator, przewody, wtyczki wszelkiego rodzaju i punkty łączenia masy.
Kombinujesz jak koń pod górę z tymi chińskimi LEDami. Najbardziej prawdopodobne jest to, że zamienniki żarówek dwuwłóknowych mają uproszczoną budowę. Za światło pozycyjne i stop odpowiadają te same LEDy, różni się tylko prąd diody. Pomiędzy jednym a drugim zaciskiem znajduje się tylko rezystor. Do prawidłowego działania wymagany jest stan niskiej rezystancji...
A jakie masz napięcie ładowania? Regulator możesz pożyczyć, może ma ktoś z Twoich znajomych skuterek.
W jakim stanie jest akumulator? Przypuszczam że padł już nie raz i teraz wzrosła rezystancja wewnętrzna i regulator w skuterze nie pozwala na prawidłowe ładowanie akumulatora. Na prostowniku akumulator się naładuje, ale po pewnym czasie znowu zacznie tracić energię. Sprawdzałeś napięcie ładowania? Nie spada przy wysokich obrotach? Sprawdź także czy...
Ja kiedyś w podobnym sprzęcie, zastosowałem moduł - prostownik i regulator napięcia w jednym, z chińskiego skutera, taki typowy, na chyba 4 piny. Cewka ładowania była bezmasowa, więc jeden przewód na masę, drugi do regulatora. Dalsze połączenia, zależnie od zastosowanego regulatora, ale to było masa, wyjście + do akumulatora. Sprawdził się idealnie....
Witam, mam problem z elektryką w tajwańskim skuterze She Lung Wave 50. Z tego co udało mi się ustalić były sprzedawane na rynku niemieckim i są klonem Yamachy Rex 50. Niestety nie wiem jak bardzo wierna jest to kopia. Borykam się z brakiem ładowania. Regulator napięcia 4 -pin - niestety wymiana na regulator "do chińczyka" zaowocowała spaleniem bezpiecznika...
Tak, taka jest konstrukcja alternatora i ładowania. Ładowanie jest uzależnione od napięcia na światłach, w takim dużym skrócie myślowym można powiedzieć że napięcie ładowania jest niemal równe napięciu na oświetleniu. Nie jest to jednak w pełni właściwa interpretacja tego zjawiska, musiałbym się sporo rozpisać aby wytłumaczyć to zachowanie we wszystkich...
Element przedstawiony na zdjęciach to rezystor mocy służący jako sztuczne obciążenie dla oświetlenia oraz regulatora napięcia. Jeśli ten drugi rezystor ulegnie uszkodzeniu, zaczynają się problemy z przepalającymi się żarówkami w oświetleniu głównym i napięciem ładowania akumulatora. W starych Hondach stosowano bardzo kiepskie rozwiązanie regulatora...
Witam, mam problem, otóż zniknęły mi światła oraz ładowanie w skuterze. Wymieniłem wszystkie włączniki i regulator napięcia. Co jeszcze mogło spowodować zniknięcie ? Proszę o pomoc.
Wszystko pięknie tylko, że po zmontowaniu układu i odpaleniu bzyka regulator się zagrzał a potem spalił i nie pomogły żadne radiatory. Nieznam się zabardzo na elektronice ale wydaje mi się, że te schematy regulatorów są od skuterów w krórych są osobne cewki od ładowania i osobne od świateł a umnie w bzyku jest 12 cewek i wszystkie połączone szeregowo,...
regulator napięcia ładowania skuter regulator ładowania skuter schemat skuter ładowania
router talktalk samochód hyundai elantra podswietlanie wyswietlacza
plazma samsung driver uszkodzony plazma samsung driver uszkodzony
Schemat pralki Ariston ALD 80 EX - gdzie znaleźć? Błąd F04 w pralkach Siemens - przyczyny i rozwiązania