A bezpieczniki sprawdziłeś??
Dowiedz się jakie powinni być prawidłowe ciśnienie wtrysku paliwa i sprawdź ciśnienie jakie daje wtryskiwacz. Musisz je wyjąc i sprawdzić gdzieś na urządzeniu do tego przeznaczonym. Mogą to być "lejące wtryski". Takie dane są dostępne na każdej stacji kontroli pojazdów. Diagności maja masę literatury
sprawdz szczelność zasilania paliwem,a jaki kolor ma dym po zapaleniu na zimnym,ciemnu czy niebieskawy,czy jak regulowałeś wtryski to ciśnienie zostało prawidłowo uregulowane do typu pompy wtryskowej
Czy na opisane przeze mnie objawy może mieć wpływ namiętne regulowanie przez gazownika emulatora wtrysków? Jeżeli tak to jak zadziałać w tym temacie.
W tym modelu aby regulowac kąt wtrysku popuszczasz górne koło na wałku rozrządu i kręcisz kołem na pompie przy pomocy klucza .
Po wymianie simeringu nic nie regulujesz, oprócz kąta wtrysku.
Niestety to nie to.1 solenoid regulujący czas wtrysku 2. Potencjometr sygnału. Zawór znajduje się dokładnie w miejscu cyfry 2(grafika)
moje pytanie to gdzie wysyłane i dlaczego są informacje z czujnika wzniosu iglicy we wtrysku sterującym. Wysyłane jest to do ECU aby określić moment kiedy faktycznie otwiera się wtrysk. ECU za pomocą tych danych jaki i danych z czujnika położenia wału może precyzyjnie regulować kąt wtrysku.
17660 - Commencement of Injection Valve (N108): Open or Short to Ground P1252 - 35-10 - - - Intermittent To nie jest błąd zaworu ssącego.To jest błąd zaworu regulującego kąt wtrysku.
piszesz dwa posty w temacie tego samego auta? czy chodzi o inne? Nie występuje pojęcie adaptacji kąta wyprzedzenia wtrysku ani dawki Kąt wtrysku poprostu się reguluje.
Po wymianie pompy na sprawną po regeneracji za 1500zł, wszystko wróciło do normy, przestawia się pięknie początek wtrysku, oraz reguluje kąt. Wtrysk zamówiony nie przydał się.
No więc po numerze komputera można stwierdzić że jest to silnik 18E , system wtrysku paliwa LE2 Jetronik. Nie ma on sondy lambda. Podstawą regulowania spalania jest pomiar analizatorem spalin i ew. korekta bypassem na przepływomierzu. Odnośnie kopułki i cewki - nie jestem w stanie powiedzieć Ci czy są one właściwe. Ale jeśli auto dobrze wchodzi na obroty...
Jeśli to układ PDE to jest inaczej.Jeśli jest szyna Commonrail to nie regulujesz wtrysków tylko same zawory według podanej tabeli.
Zawsze mnie interesowało w jaki sposób się sprawdza i reguluje wtryski. Może przy okazji tego przyrządu kolega wyjaśni, czym (gdzie) się reguluje wtryski i na co trzeba zwracać uwagę.
należ powyłączać wszystkie odbiorniki prądu i dopiero regulować.
Witam kolegów. Jestem nowy na forum i jest to mój pierwszy post, a więc proszę o wyrozumiałość. Posiadam Passata B6 z 2006r. z nieszczęsnym silnikiem 2.0TDi BKP. Pewnego dnia silnik zgasł i nie dało się go uruchomić. Jako, że jestem domorosłym mechanikiem amatorem i do tej pory większość rzeczy sam sobie naprawiałem, sam wziąłem sie za naprawę. Odłączałem...
Elektrozawór to bardzo ważna część, reguluje wyprzedzenie kąta wtrysku. Znajduje się on pod pompą wtryskową. Jeśli Itc jest sprawne, to wyprzedzenie statyczne powinno mieścić się między 8 a 9 stopni.
Witam, mam problem z vw polo 1.4 tdi a mianowicie bardzo mi kopci na wysokich obrotach dodam ze wtryski są ok i były regulowanie w serwisie. Proszę o pomoc z góry dziekuję za sugestie
Sterownik gazu trzeba zmieniać - to one regulują wtryski gazu na podstawie wtrysku benzyny. I stąd takie koszty.
A kiedy ostatnio regulowałeś wtryski .Zmierzyć ciśnienie sprężania .(zapieczone pierścienie , powypalane , wyklepane zawory , gniazda ) .
Panowie gdzie jest ten stycznik nastawnika??:) Bo coś nie bardzo mogę załapać. Czy to ten TPs?? I prosiłbym o materiały na temat tego wtrysku, to może wkońcu bym go ustawił. Wczoraj ustawiłem luz zaworowy, samochód fakt chodzi ciszej ale obroty te same. I wczoraj wykrecając świece (przejechane na nich z 50 km) to świecy z cylindra 1 i 4 miały strasznie...
Stary wtrysk z audi 100 z silnika 2.3 do tego pompa oleju z poloneza silniczek od wycieraczek z trzystopniowa regulacja. Przez ten wtrysk będzie wtryskiwany olej na palenisko z własnego doświadczenia wiem ze ten wtrysk otwiera sie przy pewnym ciśnieniu wiec gdy pompa wytworzy ciśnienie on sie otworzy, do tego na silniczku będę regulował prace wtrysku...
z tym zacierającym się wtryskiwaczem to jest nie głupi pomysł jutro to sprawdzę i napisze jaki efekt ale czy nie powinni tego wykryć przy regulacji w warsztacie jak regulowali wtryski czy sprawdzając na maszynie nie wychodza takie zatarcia
Wymieniono starą cieknącą pompę wtryskową na nową nie używaną długi czas ale nie mającą śladów ingerencji we wnętrze. Przed wymianą silnik pracował prawidłowo. Po wymianie i ustawieniu początku wtrysku silnik odpalił i przez kilka minut pracował prawidłowo lecz po pewnym czasie silnik zaczął pracować dość mułowato , wolno wkręcał sie na obroty. Po zgaszeniu...
Kołem regulujesz kąt wtrysku.
Mam nieodparte wrażenie że rozmawiamy o CR, a tu ciśnienie jest stałe (oczywiście dla danej chwili) dla wszystkich wtrysków, a ilość paliwa reguluje czas wtrysku. Ciśnienie spoko odczytamy testerem.
Fuel Trim czyli regulacja mieszanki osiągnęła limit. Czyli system musiał dodać ( choć czasem HIGH znaczy zubożenie) paliwa bo wg odczytów z lambdy tak mu wyszło. Przyczyna przeważnie nieszczelność czy lewe powietrze którego nie zmierzył przepływomierz. Gdzie to już trzeba szukać. Czasem problemem jest pompa paliwa która podaje za małe ciśnienie (filtr...
to nie ma znaczenia jak jest regulowany kat wtrysku
Witam, walczę od dłuższego czasu z Scania 420hpi 2012, a dokładnie z nierówną pracą silnika podczas przyspieszania lub podjazdu pod wzniesienia. Auto zachowuje się jakby kulało na jednym cylindrze. Zawory i wtryski regulowane, cewki i wtryski sprawdzone w firmie Raszka i nic nie pomogło. Podczas odpalenia na ciepłym silniku czuć, że przez pierwsze kilka...
Przy awarii jakiegokolwiek czujnika w silniku masz tryb awaryjny . Takie cos to nie tylko lampka na desce,ale różne procedury na taką ewentualność. To mieędzyinnymi często przejście w stałą niekorygowana mapę wtrysku,przejście z wtrysku sekwencyjnego na otwieranie się wszystkich wtryskiwaczy jednocześnie,wyłączenie funkcji regulowania kąta zapłonu przez...
...Podczas falowania obrotów jak odłączę wtyczkę od silnika krokowego to nie się nie zmienia, nadal obroty falują... Co moze oznaczac, ze silnik krokowy nie dziala niezaleznie od tego, czy jest podlaczony, czy nie. Obroty faluja, bo nie ma normalnej regulacji biegu jalowego (silnik krokowy) lub mimo zamkniecia kanalu dodatkowego powietrza obroty sa...
Witam. Jak już kolega wcześniej napisał kąt wtrysku reguluje się mechanicznie na pompie a sprawdza go VAG . Należy zagrzać silnik do temperatury pow 80stopni Sprawdzamy Vag 01 silnik 02 usterk 05 kasujemy usterki 04 basis seting 000 pozycja druga przedział od 40 - 60 w zależności od temperatury paliwa w pozycj 9 Pozdrawiam
Czujnik reaguje na otwarcie iglicy wtrysku czyli informuje dokładnie ecu kiedy następuje wtrysk. Z niego ustalany jest kąt wtrysku regulowany sygnałem pwm na zawor a tu różnice ciśnień paliwa przesuwa tlok i kąt tzw fali jak i samego wtrysku zmienia się . Dlatego regulacje kąta wtrysku należy weryfikować dynamicznie czy sygnał pwm dla danego kąta mieści...
czegoś ja nie rozumiem w tym wywodzie. Przecież początek wtrysku regulujesz na kole napędowym pompy wtryskowej. Zakres całkiem spory. I przyznaję, że silnik reaguje dość radykalnie na tą regulację.
Na VAG błąd 550 - regulacja początku wtrysku. Proszę o pomoc. Jeżeli wiesz co reguluje kąt wtrysku to masz rozwiązanie.
Znaki to nie wszystko. Sama pompa może regulować kąt wtrysku i jak tego nie robi to masz objawy jak wyżej. Czasem pomaga korekta fizyczna (lepiej odpala gorzej z mocą) ,ale należało by sprawdzić czy układ w pompie działa poprawnie. A to jedynie z komputerem i działającym wtryskiem sterującym.
Stare dzieje. Autko śmiga pół roku bezproblemowo. Na trzecim elektrozaworku pompa działa bez zarzutu do dzisiaj. Poprostu używane zaworki, które montowałem były najprawdopodobniej zmęczone życiem i szybko uszkadzały się. Najlepiej kupić nowy, są dostępne w handlu. Pompa nie wymagała remontu a sterownik jest sprawny. Błąd p1335 wynikał z braku możliwości...
Tam tylko reguluje się kąt począteku wtrysku.
Czy mógłbym prosić o trochę dokładniejszy opis regulacji wtrysku przy tej pompie ? Czy to znaczy , że reguluje się wtrysk bez paska a dopiero potem go zakłada ? Czy parametry pomiędzy Vag_Coma (blok 000 poz.2) pomiędzy 60 a 80 są prawidłowe dla tego silnika ?
Sprinter 2.9 nie ma i nigdy nie miał przepływomierza. Samochód jeździ tak rok czasu wiec nie jest to wina paliwa. Przejechał tak Ok 25tys km. Z tego co wiem to nie da się w tym modelu odczytać wartości w czasie rzeczywistym. Tak jak pisałem błędów brak. Na pewno jest złe regulowany kat wtrysku. Komputer podmieniony i tez nie ma różnicy
i właśnie o to chodzi, regulowałem kąt wtrysku, wymieniłem końcówki wtryskiwaczy, i oddałem do wyregulowania, wraz z pompą. wyregulowałem zawory na 0.2 i 0.25. wszystko co mogłem "powierzchownie" zrobić to chyba zrobiłem. Ma ktoś może jakieś inne pomysły?? dziękuje za zainteresowanie.
Witajcie Auto wróciło z serwisu, niestety nic się nie zmieniło Panowie regulowali wtryski i tyle, zmian żadnych oba problemy dalej występują. Z rzeczy przydatnych panowie zrobili pomiar kompresji 1 gar 25 2 gar 25 3 gar 26 4 gar 24 [atmosfery] Co sądzicie o tym wyniku krzywe korbowaody ?? uszczelniacze zaworowe?? Pęknięta głowica ??
Model jeszcze na gaźniku, a nie na wtrysku? Co regulowałeś podczas czyszczenia? Może popełniłeś błąd przy składaniu któregoś z elementów? Dokonywałeś regulacji poziomu paliwa (wysokości pływaka)?
szukaj nieszczelności w układzie zasilającym tylko nie próbuj regulować tego wtrysku
Witam mam problem z silnikiem hatz 1B20 pracuje w zagęszczarce . Na zimnym silniku pali bez problemu ale przy dodawaniu gazu dymi na czarno i jak sie nagrzeją nie idzie go odpalić. Doczytałem na forum że będzie to wtrysk i teraz mam pytanie czy lepiej kupić gotowy wtrysk czy samą końcówkę. Przy wymianie końcówki trzeba regulować ciśnienie wtrysku??(jeśli...
Jak się nie mylę to zawory są hydrauliczne i nie trzeba ich regulować. Wtryski i ciśnienie sprawdzali mi na zakładzie który istnieje już ponad 20 lat ale takiej pompy jak moja to nie widzieli. Mam drugiego MB 124 300D ale tam jest inna pompa, ma jeden zawór elektryczny (utrzymuje obroty na zimny silniku) a na dole ma jeszcze podłączone podciśnienie....
nie jestem pewien ale to reguluje kąt wtrysku i można to odpytać z VAGa pod adresem 41
Solenid regulujący czas wtrysku to która to wtyczka? Czarny kabel wychodzący z nastawnika pompy. pozdr
Przeszukałem całą książkę i nie znalazłem niestety jak w tym silniku reguluje się kąt wtrysku.
driver851 czy po zmianie paska byl regulowany kat wtrysku
a gdzie znajduje sie ten czujnik ktory reguluje wielkoscia wtrysku
Winny za owe czyny był oczywiście zawór regulujący kąt wtrysku. Wymiana zakończyła problem. Ku przestrodze - posypał się z powodu odpalania na rozruchu w prostowniku.
jeżeli przebieg prawdziwy to bierz...Wejdź pod auto (potrzebny kanał) i sprawdź czy nie sączy się nigdzie ropa z okolic pompy, w tych silnikach jak i w poprzednich 1.7 DTI zastosowano pompy DENSO Mają one nieszczęsny zawór TCV regulujący kąt wtrysku, bardzo często przecieka wtyczka na tym zaworku i leci ropka na sterownik pompy...co nie zauważone i...
Jak było regulowane wyprzedzenie wtrysku pompy wtryskowej, na oko? Jeśli tak, to masz odpowiedz.
Witam Opel Movano 2.2 dti G9T nie chce odpalić po remoncie,na plaku pali ale gaśnie kiedy plak sie kończy.Czytałem że może być to źle ustawione koło pompy wtryskowej.Komputer wykrywa bład położenia wałków względem siebie(czy coś w tym rodzaju)nie mogę sobie przypomnieć o jakie wałki lub wały chodzi.Mój mechanik mówi że pompa podaje jednostajnie paliwo...
Na moje oko pompa do regeneracji. Napiszcie co wy na to. Logi z bloku 04. Nie reguluje konta wtrysku. Tłoczek zatarty czy pompa źle ustawiona?
słuchajcie mam pytanie-jak sie reguluje ten kąt wtrysku-czym? ustawieniem pompy wgledem wałka rozrządu na pasku rozrządu?
Dobrze ok zgadzam się z tym co piszesz lecz nastawnik jest wyciągniętym z sprawnego auta przewody elektryczne moim zdaniem są ok ponieważ widzi napięcie nastawnika. A i autko pracuje identycznie na podłączonym i odłączonym wtrysku sterującym. Pytanie - sterownik wysyła impuls do nastawnika na podstawie informacji z czujnika wału korbowego i czujnika...
MAP przy wyłączonym silniku ma podawać ciśnienie atmosferyczne, na zagrzanym silniku i wolnych obrotach, poniżej 400 (350-370hPa). Pętla zamknięta sygnalizuje czy ECU uwzględnia sygnał z sondy lambda. Korekta sondy lambda to korekta (mnożnik) czasu wtrysku ustalony w oparciu o odczyt sondy lambda, powinien być możliwie bliski wartości 1 i pokrywać się...
Może ktoś mi tylko napisać, czy dymienie i to, że rano przy odpalaniu nie może wejść na obroty (dopiero przy wciśniętym pedale gazu, pomimo wyciągniętego "ssania" odpala) może być od wtrysków? Czy jechać jeszcze raz do innego mechanika sprawdzać i regulować te wtryski? Czy to coś innego?
Witam. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku tzn. jakiego można użyć programu aby np. z laptopa zmieniać parametry zapłonu.
Co do samego "zagazowania" - chciałbym tam włożyć LPG IV generacji, czy to dobry pomysł? Fabryczny wtrysk benzyny jest wielopunktowy, ale równoczesny (tzw. full-grupowy) - wszystkie wtryskiwacze są sterowane równolegle, z jednego przewodu, kolektor dolotowy jest metalowy, mimo to nie chcę instalacji II gen. Pomysł zły ekonomicznie - raz koszt tej instalacji,...
czyli co pompa do pompiarza? czy chodzi ci o kąt wtrysku regulowany cala pompa?
ze wzrostem obciążenia i podciśnienia w kolektorze czasy gazu rosną i zbliżają się do czasów Pb tego nie rozumie proszę o wytlumaczenie na konkretnym przykładzie gorny7 napisał: Oczywiście że można zubożyć regulując właśnie ten mnożnik obniż sobie mnożnik sporo niżej to zobaczysz jak zacznie cie mulic a sonda pojedzie na ubogo Sonda pójdzie na ubogo...
Sterownik jak wykryje błąd w regulacji kąta wtrysku to przestaje go regulować i wtedy przyspiesza na max. , teraz dlaczego? A na ile jest wysterowany zawór kąta w czasie tych paru sekund?
Chodzi Ci o kąt wtrysku? A po co chcesz go regulować? Co się dzieje z autem? Tam za dużej regulacji nie ma?
555 w układzie z regulowanym czasie impulsu plus , dwa tranzystorki , ostatni MOSfet. 555 CEMOS.
Wszystkie wężyki podciśnieniowe są dobre...Po odłączeniu któregokolwiek wolne obroty są jeszcze niższe.Mam jeszcze jeden problem. Popękały w kole zębatym od pompy wtryskowej aluminiowe nakrętki które regulują kąt wtrysku. Koło już zamówiłem ale jak ustawić kąt i czy te rozsypane nakrętki nie miały wpływu na to że auto jest mułowate?
Ten typ miał problem z pompą (nie regulowała kątem wtrysku), nie powiem na 100 procent że to jest to, również obudowa filtra paliwa puszczała powietrze , ale też nie jestem pewien, to są tylko moje sugestie. Pozdrawiam.
to się dokupuje, docina czy oddać też do serwisu pomp? Jak nie dokupisz to dorób z gambitu AF-OIL. Co prawda będziesz musiał pewnie kupić arkusz ale przyda Ci się na pewno a materiał jest na tyle dobry że spokojnie możesz składać bez doszczelnienia silikonem. Przy okazji - pompę wtryskową jak wyjmowałem to oczywiście zaznaczyłem na korpusie przecinakiem...
przyczyna leżała w przewodzie podciśnieniowym idącym do sterownika silnika po uszczelnieniu wężyka sondy chodzą normalnie i reguluje czasem wtrysku spalanie spadło z 25 na 11 to ci dopiero różnica zamykam dzięki
Silnik zasilany układem CR, sterownik sam decyduje o tym jaki powinien być kąt wtrysku. Jak chciałbys go regulować?
Nie pasuje plug&play, trzeba rzeźbić jeśli chcesz przełożyć, ta z ASV ma 10 pinów, poza tym kąt wyprzedzenia wtrysku jest regulowany w ASV na kole pasowym pompy a nie ustawieniem pompy jak w AFN. Przepuść sobie ten link przez translatora i będziesz miał gotowca : http://www.myturbodiesel.com/1000q/a3b4/... Uprzedzając...
Szukam materiałów dotyczących regulacji silników benzynowych 2.0, 2.3 itd... Benzyna. Na mechanicznym wtrysku paliwa. Potrzebne są dane regulacyjne, sposoby i kolejność regulowania poszczególnych elementów. Potrzebne także podstawowe i PEWNE! dane regulacyjne i diagnostyczne . Sposoby i dane pomiarowe podzespołów.
Ten przekaźnik ma sterować impulsem elektrycznym ustalonym w generatorze impulsów i podawany o określonej charakterystyce na cewkę tego przekaźnika. Styki główne odbiorcze (3, 4) z innego źródła zasilania mają sterować cewkami wtryskiwaczy benzynowych np. typ A0000788749. Ten przyrządzik ma za zadanie wstępnie sprawdzić stan strugi wtrysku. Bo czy zasadne...
N108 reguluje kąt wtrysku. Pomiaru dokonuje komputer na podstawie odczytu sygnałów z czujnika położenia wału korbowego i czujnika wzniosu iglicy wtryskiwacza. Co do twojego problemu, w LT-ku był montowany silnik AGX 102PS i do 1/99 miał kąt wtrysku 0,35 , co w twoim przypadku poprawiło prace silnika, sprawdź, czy masz oryginalny silnik, chociaż mogli...
Witam kolego.Silniczek 1Z nie jest na pompowtryskach tylko na zwykłej pompie rozdzielaczowej,na bezpośrednim wtrysku.Dwusprężynowe wtryskiwacze zamknięte w specjalnej konstrukcji,zapewniają dwu etapowy wtrysk paliwa,niby nie regulowane ręcznie i nie naprawialne.
A pompa po uszczelnieniu była regulowana, dawka, kąt wtrysku
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2... Tutaj wyjaśniłem jak w pompach LUCAS reguluje się dawkę maksymalną wtrysku.
Jak regulowałeś ,<samo regulatory wtrysków>?
Komp od LPG w zależności od obciążenie silnika, RPM, sygnałów z sondy, położenia przepustnicy reguluje czasy wtrysku LPG? Nie. To fabryczny sterownik silnika je reguluje. Sterownik gazu wprowadza tylko swoje korekty ze względu na inne właściwości paliwa, wahania jego temperatury, ciśnienia itd.
do clowna i adama10001 w tym samochoszie niema silnika krokowego!!!!!! a poza tym tym imbisem co pisze clown nie reguluje sie cisnienia na wtryskach tylko wstepnie ustawia co2, cisnienie na wtryskach reguluje elektrohydrauliczny nastawnik cisnienia. a do wlasciciela niesczesnej 190 podjedz do kogos kto sie zna i niech ci go posprawdza i wyreguluje....
Kolego przerabiałem ten temat u siebie z magic jet , kup zestaw naprawczy za parę dyszek i będzie ok, nie wiem czy twój komp lpg ma już możliwość auto kalibracji, jeśli tak to może wystarczy skalibrować wtryskiwacz ręcznie i przepuścić go przez program. U mnie wyleciała gumka(zderzak) z wtryskiwacza magic i się rozjechał, auto strasznie szarpało, rozebrałem...
mam vaga , tylko nigdy tego nie robilem. Dzis bede probowal dalej. No a czym sie moze reguluje kat wtrysku ?? Tylko pompa ??? czy paskiem kolego?? Bo widze ze z twoja wiedza tez nie jest za bogato
Co z kątem wtrysku i termostatem regulującym kąt?
witam. jak w tym silniku mozna sprawdzic kat wtrysku jak jest ustawiony? nie mam go tu teraz i sie zastanawiam czy jest sruba w pompie wtryskowej gdzie mozna by wlozyc miernik a jezeli nie ma to czy komputerem mozna jakos sprawdzic i ustawic kat jak tak to prosze o jakies wskazowki. pozdrawiam ps. wiem ze samym komputerem nie da sie chodzi mi o to by...
NIC sie nie stanie. Nie trzeba pewnie nawet poczatku wtrysku regulować. TDI-owcy podnoszą nawet 0.5Mpa i smigają.
Ok panowie bo już nie wiem . Rozrząd wymieniony i ustawiony na blokadach a bląd dotyczy kąta wtrysku czyli coś z pompa vp bo nie reguluje konta wtrysku ale sprawdzałem i tłoczek chodzi luźno i delikatnie. walki ok zero rysek wymieniane 15000km temu dzwigienki i ta cala reszta od hydrauliki ok :?: wiec gdzie szukać
W tym silniku kąt wtrysku reguluje się podkładkami pod kasetką, więc raczej samo z siebie się nie zmieniło. Moim zdaniem do sprawdzenia jeszcze raz wtryski i sama kasetka. Przy składaniu pamiętaj o odpowiednich podkładkach pod wtryskiwacze i tym przelewowych.
Pisząc że montaż do poprawy masz na myśli wymianę podzespołów czy regulowanie podzespołów ? Z tego co pytałem to dysze wtryskiwaczy nie były rozwiercane. Trudno mi teraz coś zasugerować monterom ponieważ auto chodzi dobrze a jak przedstawie im charakterystyki to mogą się zburzyć jak je uzyskałem i teoretycznie gwarancję mogę staracić, na miejscu nie...
Problem rozwiązany, przestawiony był kąt wtrysku, regulujemy go pompą wtryskową przysuwając i odsuwając ją od silnika.
Kup sobie interfejs z firmy VIAKEN i będziesz mógł sobie sam sprawdzać oraz regulować instalację. Na pewno po zmianie wtrysków jest konieczna kalibracja aby dopasować czasowtryski. Do zmiany aktualizacji w programie potrzebne są pliki konfiguracyjne. Rozmiar dysz w nowych wtryskach musisz mieć taki sam jak w starych.
W pierwszym poście jest napisane sterownik mini L - i to jest właśnie emulator sondy. Mam taki sam w moim aucie (wtrysk MonoMotronicMA30)i taki sam problem. Mini L nie ma możliwości regulowania wypelnienia przebiegu prostokąta oszukującego komputer. Ale też nic więcej sie nie dzieje. Można zmienić emulator na lepszy ale wtedy trzeba zmienic całą elektronikę...
Do sterowania kątem wtrysku ta pompa wykorzystuje ciśnienie wewnętrzne pompy wytwarzane przez pierwszą jej sekcję (bodajże pompa łopatkowa). Na tłoczek podawane jest ciśnienie prze-regulowane przez elektrozawór kąta wtrysku. Teraz jeżeli pompa nie wytworzy tego ciśnienia to nie napełni prawidłowo sekcji wysokiego ciśnienia oraz nie przestawi kąta wtrysku....
zostaje jeszcze utawienie pompy czyli dawki wtrysku i kąta wtrysku. Nie reguluje się dawki i kąt wtrysku, za to odpowiada sterownik. Poprawka. Jedynie można ustawić kąt ustawienia zapłonu. Nie można zmienić dawki paliwa, to jest regulowane na stole probierczym. Taką informację otrzymałem z boscha w Rzeszowie.
manometr podłączony przed powrotem do baku. dynamiczny kąt wtrysku regulowany za pomoca zaworka do regulacji ciśnienia.
Witam Silnik F2L611 pracuje z kompresorem . niewiem jak wcześniej pracował zakupiłem z uszkodzonym silnikiem po rozpięciu zaworu . Wymieniłem końcówki wtrysków ,tłoki pierścienie ,głowice panęwki korbowodów nowe uszczelki uszczelniacze olej . Po odpaleniu silnik pracuje równo ale dymi na biało , po rozgrzaniu na wolnych działa dobrze a po dodaniu gazu...
Statyczny kat wtrysku regulujesz kręcąc korpusem pompy wzgledem silnika, na fasolkach na kole pompy, lub na samym kole. Jeden z tych sposobów jest u ciebie. Musisz zdjąć osłone koła pompy zeby to stwierdzić.
Ale bez demontażu nie będziesz wiedział czy przypadkiem wtrysk nie leje, a jak ustawisz ciśnienie? Przecież w większości wtrysków ciśnienie regulujesz podkładkami dystansowymi, a do tego raczej potrzeba zdemontować wtrysk.
Sprawdź początek wtrysku , o ile mnie pamięć nie myli jest tam francuski wynalazek na kole pompy wtryskowej tak zwane koło mikrometryczne którym reguluje się początek wtrysku , koła te lubiły się uszkadzać .
regulowanie głośności regulowanie zaworów regulowanie temperatury
kolba lutownicza zhaoxin prędkość sprinter kontrolki boxer
drzasiek oscyloskop tłoczek hamulca
STIHL glebogryzarka – falujące obroty silnika, gaźnik, regulacja, czyszczenie, membrany Logitech X-230 Speaker Set: One Satellite Low Volume Issue, Causes & Fixes