Wybór jest naprawdę ogromny i trudno cokolwiek polecić, a ceny zaczynają się od ok. 90 zł. Jedynie co mogę doradzić to kup nowy na gwarancji, nic używanego. Dobrze jeśli kupujesz w pobliżu miejsca zamieszkania, wtedy jest mniejszy problem z ewentualnym zwrotem czy reklamacją.
W Orange trwa właśnie duża aktualizacja i przebudowa systemów w ramach portali Mój Orange i aplikacji do zarządzania. Więc albo są błędy w wyświetlaniu, albo nie naliczyło premii. Dzwoń na infolinię lub pisz i złóż oficjalną reklamację.
Mam transfery ale działa jakbym miał 0.2mb/s Nie przyjęli reklamacji
(at)nettv Mam w innej lokalizacji t-mobile i jest dobrze. Plus-no tutaj to cały czas jakiś problem był jak pisało się jakąś reklamację Orange-na forum orange piszą,że to bardzo kiepski wybór coś jak play Netia-pasuje mi,tyle że salony setki kilometrów ode mnie i trochę mnie to zniechęca Inea-tak jak powyżej
Wczoraj również pojawiły się małe problemy z netem i podczas testów łącza widać było, że spadł upload Nie takie małe te problemy, SNR (nie mylić z Margin) na upstream spadł o 11 dB! A to duże skoki, gwarantujące rwanie synchronizacji, gdy jest się na poziomach granicznych. Tak więc obserwuj rwanie synchronizacji i diodę ADSL, bo to wygląda na główny...
Telefon tradycyjny powinien być połączony do linii telefonicznej przed routerem przez spliter DSL. Jeśli przełączyłeś się na VOIP pozostaje tylko reklamacja w Orange problemów z linią telefoniczną.
Huawei Redmi Note 9 pro. No nie słyszałem o takim modelu. Co prawda mi też nie działa pomimo wielu reklamacji do Orange.
Ok,temat do zamknięcia Orange rozpatrzyło pozytywnie moją reklamacje.
Andrzej Lisiek, chyba nie znasz realiów dotyczących zasięgu GSM. Przyznaję się, że nie znam dobrze. Natomiast zakładam, że prawa fizyki dot. fal radiowych są takie same, niezależnie od ich przeznaczenia. Jest mnóstwo miejscowości, niekoniecznie zbudowanych z pojedynczych budynków, gdzie jest totalne zero zasięgu nawet w drewnianej drewutni. 20 lat...
Spróbuj jednocześnie power i reset(igłą) lub power reset vol+ oczywiście pod ładowarką. Jeżeli będziesz rozładowywał całkowicie baterię będziesz miał problem z ponownym uruchomieniem (przerabiałem kilkukrotnie). Masz paragon oddaj na reklamację.
Pozostaje poszukać źródła zużycia u siebie. Z operatorem nic nie wskórasz ale zawsze możesz złożyć reklamację.
Podaj parametry synchronizacji z modemu/routera. Czy ta prędkość jest cały czas czy tylko w godzinach szczytu? Masz Neostradę DO 20Mbit/s. jej minimalna synchronizacja to 12480kbps. Jeśli jest mniej to możesz zacząć składać reklamację.
Ja miałem z nimi względny spokój dopóki miałem kartę. Takie tam drobne pierdółki typu halogranie. Cyrki zaczęły się odkąd wziąłem abonament. Przez pierwsze 4 miesiące chyba ze 300zł korekt... 8 miesięcy i średnio raz w miesiącu wypada reklamacja.
Po tym jak się wszystko skończy, tzn naprawią ci, Możesz spróbować zrobić reklamację online (załóż sobie konto online orange), że usterka z ich winy i chcesz zwrot kasy za rozmowy na numer wsparcia technicznego - zakładam że dzwonisz do nich ze stacjonarnego.
Witam, niedawno skorzystałem z nowej oferty Orange 40/10Mb/s w rzeczywistości jest 17/1,5 Mb/s, chciałem zapytać czy ktoś kolegów korzysta z tej mega promocj Mówisz o usłudze VDSL? Zgłaszałeś reklamację?
Zgłaszasz reklamację w Orange, czy router do wymiany, to akurat nie od Ciebie zależy.
od 4 dni nie ma internetu, Panowie z Orange nie maja czasu tego naprawić Pisemna reklamacja telekomunikacyjna: https://poradnikprzedsiebiorcy.pl/-rekla... https://sip.lex.pl/akty-prawne/dzu-dzien... Ty jako klient NIE masz obowiązku niczego sprawdzać, zwłaszcza jeśli sprzęt...
To oczywiste,wina bts operatora,jakby nie znalazl zadnej sieci wtedy mozna wnioskowac ze jest cos z hardware,zloz reklamacje do orange.
A jaki masz modem w takim razie? Może jeśli poszperasz w ustawieniach to znajdziesz swoje dane. Parametry kolegi wyglądają na idealne, choć zastanawia dość duże tłumienie na upstreamie. Przede wszystkim zgłaszaj problem na infolinię, pisz reklamacje aż do skutku, inaczej raczej nie ruszysz.
Firmware poszukaj w Google, musi być dokładnie dopasowane do Twojego modelu urządzenia, inne może uwalić urządzenie. dostałem ją Jeśli ją dostałeś z Orange, to złóż reklamację, bo Orange rozdaje buble. Nie jesteś pierwszy i ostatni.
Jesteś kolejną osobą "zadowoloną" z CDMA. Popróbuj na każdym z tych BTS, wybierz lepszy. Ewentualnie składaj reklamację, Orange ostatnio miewa problemy z BTS-ami CDMA. Ogólnie to technologia bez przyszłości, operator już jej nie rozwija i podzieli los WIMAX. Na pocieszenie za ok. 7-8 miesięcy Orange z T-Mobile w ramach NetWorks zmodernizują sieć i pojawi...
Te dwa razy co widziałem, że był zerwany zabezpieczany był takimi specjalnymi żelowymi pastylkami. Na razie wysłałem reklamację do Orange. Nie bardzo wiem co dalej mogę zrobić.
Zaraz zaraz - nie doszło przecież do montażu światłowodu, to o co Autorze chcesz kruszyć kopie? Sprawa druga - co ma wspólnego konsultant czy PH w świetle: "z uwagi na brak odbioru kanalizacji przez ZDiUM nadal nie możemy sfinalizować podłączenia lokalizacji na ul xxxx" Zawinił kto inny gdzie indziej a Kolega ma pretensje do Orange? Kupił Kolega LTE...
Zacząć trzeba od wykonania testów certyfikowanych i dołączyć takie do reklamacji o ile wyniki nie są zgodne z parametrami usługi. To działa w przypadku większych op np. Orange.
Złożona reklamacja w Orange (dla formalności bo w Punkcie twierdzą, że alarmów się nie podłącza itd i nie ma problemu) ale koniec będzie taki jak w podpowiedzi za którą dziękuję czyli GSM, do sieci raczej nie będzie podłączony. Alarm ma 16 lat postawiony po włamaniu (chociaż alarmy dobrze jest przed włamaniem instalować). Czujki kurtynowe zewnętrzne...
Z tyloma błędami SES po godzinie od synchronizacji o stabilności nie ma mowy. Dokumentuj te statystyki i pisz reklamacje do Orange. Usługa w takim stanie nie powinna być uznana za zainstalowaną. Pytanie, czy od początku tak było? Wymień też kabel pomiędzy, gniazdkiem a modemem, bo Orange i tak o tym wspomni i pisz do nich aż do skutku...
Coś mi się widzi że to nie wina Orange tylko serwisu Sagema... :(
Aha i jeszcze jedno, jakieś 2 dni temu zgłosiłem reklamację do orange, z tego co widzę wciąż jest w realizacji, może trwają jakieś prace na linii? Chociaż nie wiem czy oni pracują w soboty.
Przeważnie spadki transmisji są po południu i wieczór gdy więcej osób korzysta. Tak jak wspominali koledzy musisz kontaktować się z dostawcą i składać reklamację,
Zdeinstaluj wszystko co ORANGE daje z modemem. Odpal program top_netinfo i z jego pozycji wyłącz funkcję CD-ROM. Potem zainstaluj sterownik do tego modemu a do połączeń używaj top_netinfo. Jeżeli nie pomoże to kierunek Orange i reklamacja modemu.
Załóż konto orange online i zgłaszaj reklamację przez www. orange.pl > dla osób prywatnych > Orange On-line > kontakt z Biurem Obsługi
Z opisu wygląda, jakby Orange filtrowało z jakiegoś powodu dostęp do strony. Może na niej są złośliwe skrypty lub z tych adresów były przeprowadzane jakieś ataki na infrastrukturę Orange lub ich klientów. Jedyne co możesz zrobić, to zgłosić reklamację do operatora, niech odpowiedzą czemu blokują.
Włóż do tego telefonu kartę z innej sieci, plus, play, orange itp. wtedy się przekonasz czy chodzi o kartę lyca czy też telefon ma jakieś problemy i należy oddać go na reklamacje lub gwarancję.
No ok jeśli uważasz że to naprawdę ta opcja jest odpowiedzialna za pożeranie kasy bez wiedzy użytkownika to dzięki za info, czas i licznik nabitej kwoty pokaże :P Tak a propo napisałem reklamacje do orange za pobieranie opłaty bez mojej wiedzy i zgody, minął tydzień i odpowiedzi brak... poczekam mam czas :P
Oferta to Neostrada do 20 Mb/s, gdzie wg regulaminu słowo "do" oznacza, że nie może być mniej niż 10 Mb/s. Jeśli przez dłuższy czas jest mniej niż 10 Mb/s to reklamacja/rezygnacja. Utrzymywanie przepustowości, przypuśćmy na poziomie ~15 Mb/s nawet przez cały czas trwania umowy nie jest powodem do składania chociażby reklamacji.
Szkoda że do tego salonu nie wybrałaś się ze swoim modemem od razu na miejscu byś sprawdziła czy nowa karta działa prawidłowo. Chyba Cię czeka jeszcze jedna wycieczka do punktu. No i oczywiście pisz reklamację i domagaj się odszkodowania. [url=http://reklamacje.wieszjak.pl/jak-s...
Zaprzestanie płacenia abonamentu i trzy strony konkretnego tekstu reklamacji sprawiły że Orange poradziło sobie z problemem i jest wszystko ok.
Nie ma znaczenia gdzie jestem internet działa jak chce od 3 dni nie chce zadziałać wtedy kiedy chce np sprawdzić pocztę. Mam jeszcze abonament w P4 i tu nie ma takich problemów, z tym że w tym przypadku telefon sam przełącza sobie nadajniki. Co do prędkości to jak internet zacznie działać to sprawdzę Ps Reklamacja do Orange już wysłana
Udowodniłem winę ich pracownika, wprowadzono mnie w błąd, reklamacja uznana, sprawa wygrana. Zamykam.
Złóż reklamację na infolinii Orange. Dodano po 1 Raczej trzy routery nie mogą być uszkodzone.
Synchronizuje Ci się na 19 Mbps, tak że powinno działać dobrze. Musisz złożyć reklamację w Orange( w ich infolinii). Ja miałem synchronizację na 12Mbps, a działało z prędkością 1Mbps. Okazało się ,że Orange blokowało moją transmisję po loginie, ale po złożeniu 4 reklamacji w końcu mi to odblokowali. Jak będziesz z nimi rozmawiał to powołaj się na wynik...
Jak się z tym nie zgadzasz to składaj reklamację, rozbieżności są olbrzymie.
Parametry po zmianie na D.GMT. Downstream Rate: 1920 kbps Upstream Rate: 1024 kbps Downstream Margin: 17.50 db Upstream Margin:9 db Downstream Line Attenuation: 45.5 db Upstream Line Attenuation: 23 db Jaka jest możliwa prędkość na tych wartościach, czy reklamacja w orange cokolwiek da?
Miałem wiele lat Netię BSA na łączach Orange, co prawda w ADSL ale byłem zadowolony. Brat też miał. Zresztą z mojego polecenia. Przez kilka lat było ok i najlepsza cena na rynku, a potem problem z uploadem albo raczej jego całkowitym brakiem. Co dwa tygodnie reklamacja, by Netia stwierdzała "u nas wszystko ok", potem tydzień po reklamacji działało...
Proponuję przejść na ofertę 3G FreeNet Orange o ile jesteś w jego zasięgu. Orange z T-mobile modernizuje siec w ramach NetWorks i być może jest już u Ciebie. Skąd jesteś? Sprawdzę zasięg. CDMA w Orange to już trup. Operator już w nią nie inwestuje , użytkownicy maja z nią coraz więcej problemów. O sprzęcie MV500 i innych Axesstelach szkoda się wypowiadać.Ogólnie...
Zamawiasz zdalnie (nie w salonie!) i masz 14 dni na testy i rezygnację. Oczywiście nie rezygnuj na razie z Vectra. Co odpowiedziała V na twoją reklamację?
zobacz w orange on-line te smsy i wyslij fax z reklamacja teraz np stronka orange nie smiga ;/ wiec maja jakies problemy moze z systemem ich tez
Sam to bym zażądał wyrobienia duplikatu tej karty, ot tak dla zasady. Po co 5 złotych wyrzucić w błoto za następną startówkę. Za karty odpowiada operator, czyli niby taka reklamacja.
składaj reklamację do Orange, niech naprawiają linię (najpierw sprawdź instalację w domu). Reklamuj rwanie synchronizacji (a najlepiej sumy i trzaski w telefonie - o ile są), o prędkości nie wspominaj (szybciej to zlekceważą formułką o 1 Mb/s). To jest najlepsza opinia :) Więcej nic nie zrobisz.
Czy te dane są prawidłowe dla opcji 10Mb/s czy orange neostrada nasz oszukuje i powinniśmy zadzwonić z reklamacją. Tak, po ADSL2+ (ale też sam sprawdź czy nie wpadłeś dawniej na pomysł zmiany na G.DMT). Jeśli to wina Orange to zwykle jesteś na karcie ADSL2+ i zmianę wystarczy "wyklikać", a jeśli jesteś na ADSL to jest problem. Poza tym parametry prawidłowe...
Problem w części będącej pod kontrolą operatora. Składać PISEMNĄ reklamację. Załączyć ten wynik z WinMTR.
W salonie to tylko umieją sprzedawać złóż reklamacje oficjalnie i zabiorą się za to.
Z jednym sie zgodzę. Reklamacje w Orange od zawsze były zmorą ;-) Ten dział powinni teraz ludzie z TP przejąć, bo jako klient TP (NEO, DSL, ISDN, PSTN) jestem zadowolony z ich obsługi. Choć z tymi reklamacjami to ja mam trochę lepiej - mogę iść z nimi osobiście ;-)) A co do PLAY to panowie, którzy zawodowo montuja i produkują alarmy - mówią zupełnie...
Utwórz nowy punkt APN i wpisz wartości takie, jakie są na stronie Orange, jeśli to nie pomoże, to może faktycznie, jak wspomniał (at)yanes , Orange coś namieszał. W takim wypadku trzeba zgłosić reklamację na ich usługę.
Musisz udać się z umową do salonu Orange i złożyć reklamację na usługę ten problem będzie się powtarzał. Jeśli znają przyczynę powinni łatwo usunąć blokowanie Netu.
Oczywiście, że będzie więcej - typowo 3-3.5 Mb/s. Pytanie jak długo i jak niestabilnie? Bo stabilność wątpliwa. Obecnie DLM jest także dla BSA (p.Wieczorek to potwierdził i jest to od listopada) i jak nisko utnie to kto wie - typowo na 3072 lub 2496 (czyli 2.5 lub 2 Mb/s). niestety jesienią jakiemuś zwierzakowi zasmakowały kable telefoniczne i linia...
1.Reklamacja ( poproś o uzasadnienie na piśmie co oznacza "nadajnik przeciążony" i kto jest temu winny). 2.Odwołanie od reklamacji. 3.Rzecznik konsumenta. 4.Pozew cywilny.
Witam, Pomęczyłem się z tym problemem i znalazłem rozwiązanie - niestety nie najprostsze... Próbowałem modem na kilku laptopach różnych producentów i działa bez zarzutu. Na moim Lenovo R61i sytuacja taka sama jak opisuje narki1 Wyjście z sytuacji jest następujące. Należy napisać pismo z reklamacją do Orange wyjaśniając całą sytuację tzn. że zakupiliśmy...
Jeśli masz światłowód to z niego korzystaj. A jeśli coś z nim będzie nie tak, to robisz testy przy pomocy pro.speedtest.pl( UKE) i masz podstawę do reklamacji. Owszem ale pamiętaj o tym że w umowie masz tą drugą prędkość którą już większość dostawców się nie chwali. I tak po kolei dla łącza: 150 Mb/s gwarantowane jest 30 Mb/s 300 Mb/s gwarantowane...
Zgłosiłem reklamacje do Orange o dziwo po 20 min był u mnie technik i sprawdził linię telefoniczną. Wychodzi na to że TP w centrali ogranicza mnie już na synchronizacji do 1,5Mbit/s żeby nie zrywało połączenia. Nic nie da rady zrobić z moim łączem będę musiał się do grudnia pomęczyć.Próbowałem zmianę routerów na inne i na livebox i nic nie dało.Ps....
Mógłbym jedynie zmienić na Netię po kablach Orange, ale to sprawy nie rozwiązuje, bo i tak serwis infrastruktury technicznej świadczą pomarańczowi. Zgadza się więc pozostaje to co pisałem wyżej Ty zgłaszasz do orange problem i ma problem być usunięty im będziesz bardziej nachalny tym problem dla nich będzie większy pisz reklamacje dzwoń i nie daj się...
Wiesz oto cala polityka z T-Mobile. Idz do salonu I Tam zglaszaj Reklamacje... Mialem tak samo z Orange...
Oczywiście zaatakuję Play - może się czegoś dowiem. Nie zrozumieliśmy się, Play daje tylko sieć, nadajniki, abonent należy do UPC i tam musisz all załatwiać. Rzecznika praw konsumenta raczej się nie boją - takie duże firmy mają prawników i fundusze na takie sprawy. Gdzie tam ja maluczki mogę wystartować do takiej machiny jak UPC. Oj, boją boją, każdego...
Tu się robi problem. Chcę używać opcji mms w domu gdzie mam wi-fi. Jednak kiedy rozmawiałem z operatorem z salonu Orange powiedział mi że włącza właśnie tą opcję, bo za nią płacę dodatkowo (mam telefon w abonamencie). Więc chyba tylko do tego przesyłu się włącza. Ale to nic nie dało. MadZombie dziękuję za pomoc ale to nie w temacie. Sms-y działają....
Cóż i to reklamować można skoro należą ci się trzy + jeden gratis za reklamacje żądaj 4 miesięcy oraz wyjaśnień. Ehh coś się ta netia psuje. Ale na pocieszenie dodam że w orange byś guzik dostał ;p znajomy się tam buja z reklamacjami to nie ma teraz netu wcale hehe i orange nawet nie myśli żeby coś w stronę klienta ;)
Witam, z reklamacji Orange przyszła mi wiadomość w której stwierdzili, że nie miałem włączonej usługi MMS. Jak pisałem wcześniej sprawdzałem i była włączona ale doszedłem do wniosku, że dane na mojej stronie w necie na Orange dotyczyły starej karty natomiast pewnie jeszcze nie było wprowadzonych danych z nowej małej karty i stąd pewnie te problemy....
witam ja mam ten sam problem . a jeśli chodzi o wyłączenie kodu pin jest to niemożliwe na kartach sim LTE bynajmniej w Orange . dzwoniłem pytałem składałem reklamacje nic nie da się zrobic wiec jak można zapisać ten pin w routerze by można uruchomić zestaw?? ???
Możesz jeszcze postraszyć UKE i męczyć reklamacjami ile się da.
Z tego co się oriętuję to Orange pobiera opłaty za niepodstawne wezwanie serwisanta Pierwsze słyszę - składaj reklamacje do skutku, o ile jesteś pewien, że to wina dostawcy, a nie twojego sprzętu.
Wyglada wiec, ze tel byl wczesniej uruchomiony i ktos ustawic haslo. Oppo sugeruje dodanie hasla, a wlasciwie nawet dwoch juz przy pierwszym setupie wiec pewnie stad blokada. Tutaj rzekomo jest sposób na usunięcie blokady ekranu ale nie umiem tego rozkimać. To nie zadziala bo na telefonie musialo by byc wczesniej dodane konto google i musialbys znac...
Toja Umowa neo to zapewnie _OD_ 1mbs, u ciebie jest poniżej, zatem reklamacja neostrady, prędkość za niska. Załóż konto orange online, możesz to tam reklamować, zamieść zrzut w reklamacji.
Jeśli to router z Orange to możesz reklamację sprzętu złożyć też w salonie. ZTE na swojej stronie nie zapewnia żadnego wsparcia, pod tym względem jest to dużo gorszy wybór niż np. Huawei.
Witam Mam prośbę odnośnie zrzutu oryginalnego firmware z ZTE ZXV10 W300, wgrałem alternatywny ale coś się sypie nadal więc chcę reklamować a z tym softem raczej nie przejdzie reklamacja
Jestes w stanie przetestowac to na innym komputerze? Bedziesz widzial czy problem tkwi w komputerze jakos, czy w samej neostradzie. Wzglednie zaloguj sie do routera poprzez jakis telnet/ssh i pusc ping bezposrednio z routera. Zobaczysz czy tez przerywa. Jezeli bedzie z routera w sposob powtarzalny i regularny przerywac, to bedzie to stanowilo jakas...
Witam podepnę się do tematu ponieważ mam podobny problem w listopadzie odebrałem nowy telefon Samsung galaxy s III od kuriera z orange. Niestety długo się nie cieszyłem ponieważ telefon nie czytał karty sim więc postanowiłem go odnieść w u mnie w mieście do salonu aby go odesłali do serwisu. Dodam że na dokumentacji przyjęcia było tylko zaznaczone to...
Jeśli router działał na karcie Play to czemu doszukujesz się błędu i winy routera. Jeśli masz Orange na kartę to zjawisko zamrażania transferu to normalna rzecz. Tak było przy okazji pakietu wakacyjnego 6GB czy świątecznego 3GB. Przy dużym obciązeniu oferty abonamentowe maja priorytet i Orange tak ma. Pomaga jedynie reset połączenia. Jeśli to Orange...
Orange mówi: oddać do reklamacji. To oddać. jak znam życie, to reklamacja zostanie odrzucona, bo finalnie router działa, koślawo i nie tak jak dawniej ale działa. Jak odrzucą, to się będziemy martwić. Reklamacja pisemna z potwierdzeniem odbioru sprzętu, dołączyć wszelkie testy, pomiary itd
Tak naprawdę umowę masz do 10Mb/s, chociaż jeżeli ta prędkość była wyższa to warto zgłosić reklamację.
Raczej nie ulegnie polepszeniu, choć może z początku. Składałeś reklamację? Jakie parametry łącza?
W takim razie jutro czeka mnie wspinaczka na dach, wówczas wykonam testy i wrzucę z nich screeny, a w tygodniu udam się do Orange z reklamacją urządzenia. Kwestia jeszcze zakupu anteny: czy polecana na wielu forach antena CyberTecha byłaby w stanie cokolwiek tu wskórać?
Telefon był kupiony w sklepie Orange Flex. W aplikacji OrangeFlex jest obsługa zdalna zgłoszenia https://nasz.orange.pl/t5/Orange-Flex/Zg... Miałbym jeszcze kilka pytań: 1. W opisie reklamacji mogę wskazać dwie wady ślady teksu i ikon belki górnej(wypalenie) oraz punktowe przebarwienie...
Powiedzcie mi czy to możliwe żeby DLM przez te pięć dni łączył się tylko w granicach od 8200 do 9200 przy SNR Margin 6db Nie, to robi Rate Adaptive (widełki) dla Target Margin 6 dB. po czym w jednej chwili ustabilizował linię na 4096 i wyłączył ADSL2+ ? A to zrobił DLM i to może nie być koniec roboty (bo cięcie jest mocne i to po obu stronach).
Jak podmienił modem, no to faktycznie zostaje linia. Nic nie wymyślisz, poza kolejną reklamacją.
Ok, rozwiązałem problem. Orange nie daje domyślnie dynamicznego publicznego adresu IP dla internetu mobilnego. Każe sobie za tę usługę płacić 7zł miesięcznie. Trzeba ją aktywować i w urządzeniu zmienić nazwę apn na "vpn", a pozostałe pola zostawić puste. Zrobiłem to i mogę już się łączyć do znajomych w FS19. Więcej informacji tutaj: https://www.orange.pl/view/vpn...
dxxx już dzisiaj dzwoniłem i złozyłem reklamacje, ciekawe co będzie
Żaden obcy DNS nie działa? Google, Orange, itp https://avlab.pl/polecane-serwery-dns/ NIC? Reklamację i tak złóż.
ale to na routerze nie ma sygnału tzn znika Online, ADSL mruga. To zgłaszaj do operatora reklamację.
Witam ponownie. Właśnie wróciłem od kuzyna, mieszka 200 m dalej. Sytuacja identyczna jak u mnie, modem przechodzi w stan uśpienia, czasami zdarzy mu się zachować połączenie, ale najczęściej nie potrafi ponownie się połączyć i trzeba restartować modem i wpisywać PIN. Moja karta w jego modemie (Axesstel MV500) - wszystko ok, żadnych problemów. Jego karta...
Temat zamykam. Niestety Orange okłamuje klientów. VPN nie działa jak stały publiczny IP. Odrzucili mi reklamację 2 razy ale po skardze do U.K.E, podaniu daty połączeń z Orange raptem, doznali molśnienia odnaleźli moje rozmowy i przychylili się do rozwiązania umowy. Tak więc przeszedłem na radiówkę i wszystko działa.
(Dopytywałem o zwrot "DO" 20Mb i twierdzili, że tolerancja jest 15%, więc do 17Mb może spaść, ale u mnie hulać będzie 20Mb.) Bzdury, do 20 oznacza 10.01-20. Jednak bardzo rzadko i dawno temu były przypadki uznawania reklamacji poniżej pewnej granicy %. Orange: 20Mb po BSA Netia: 20Mb po BSA 6Mb po LLU To zapewne oznacza, że DSLAM Netii (LLU) stoi na...
Problemem jak się okazało na koniec był uszkodzony port na centrali. Objawy były identyczne jak u Ciebie. Modem tracił synchronizację. Działo się to w różnych godzinach. Najgorzej faktycznie było wieczorami jak intensywniej korzystałem z sieci. Za pierwszym razem jak przyjechali to poprawiali styki na łączu. 2 razem stwierdzili, że uszkodzony jest modem...
Odpowiedź od Orange... Jak mam teraz złożyć tą reklamację do tych niemiłych pań ? Na piśmie ? http://obrazki.elektroda.pl/2469889500_1...
Zasięg LTE w Plusie z sieci LTE800Sferii. Pozwolenia na BTS-y w Jeżowcu i Olesznie. Teren trudny, potrzebna 2xantena na 800MHz. Na LTE jest internet bez limitu. Teraz poluźniono FUP i można wykorzystać 150-200GB bez lejka 16Kb/s. Niestety ale 5MHz z MIMO z jakiego korzysta Sferia nie pozwala na duże prędkości. A co do Orange reklamacja na podstawie...
Oddaj na reklamację.
To teraz wiadomo czemu pod kazdym boxem na ich stronie widnieje napis: ''Nie bierzemy odpowiedzialności za ciągłość świadczenia przez producenta usługi supportu i aktualizacji dla tego urządzenia '' Biora sprzet od producentow i niezamierzaja sie rozliczac, a urzadzenia kupione u nich nie tylko ze nie beda miec po tym aktualizacji, ale moga byc powylaczane...
Zadzwoniłem do Orange. PAni przyjęła reklamacje i dodała mi 1 GB. ALE zapytałem ją co to jest INTERNET i OW. Bo zauważyłem w połączeniach że zjada mi to co jakiś czas trochę danych pakietowych. Czasem jest to kilka kilobajtow a czasem 8 mb a czasem nawet 20mb!! PAni powiedziala że pewnie włączam ich aplikację lub wchodzę na stronę ORANGE WORLD. Nic...
wtam, przyszła odpowiedz negatywna od operatora, teraz napisałem do własciciela numeru, który zarobił na mnie, zobaczymy, Szczegółowa analiza rachunku szczegółowego wykazała poprawne zarejestrowanie dwóch wiadomości SMS wysłanych na numer 7916 w dniu 22.08.2006 roku. Jednocześnie pragnę poinformować, że konto w systemie www.toplista.pl nie jest usługą...
Witam od jakiegoś czasu mam bardzo słaby zasięg w mieszkaniu w sieci Orange. Jest to wynikiem konsolidacji z t mobile jakie w zeszłym roku miały miejsce. Niestety po tej operacji zasięg spadł w całej okolic do poziomu minimalnego, w domu kiedyś miałem 3 stabilne kreski i brak problemów z rozmowami obecnie jest to albo brak kresek albo jedna co uniemożliwia...
Wysłałem reklamacje. Na razie nikt nie odpisuje. Nie wiecie jak długo to może trwać?
testowałem na innym komputerze (inny system, inna karta sieciowa, w tym komp technika od O). wszędzie takie same objawy. No to wracasz tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... Zbierasz kwity i piszesz reklamacje.
orange reklamacje netia reklamacje aliexpress reklamacje
chrysler voyager zasilania puknięcie pomaga głośne wirowanie pralki
kuchenka amica 53gg5 43zptgn schemat instalacji fotowoltaicznej
Błąd 1068 w New Holland T7.215 - przyczyny i rozwiązania Lumel RE 10 - Instrukcja obsługi i konfiguracja