Jako że przedstawiłem swoje stanowisko klientowi ze akurat przy tym silniku nie daje gwarwncji na samą wymianę uszczelki ( to jak wymiana paska bez napinacza i rolek i pompy wody), klient rozważa teraz bo albo zrobi tylko uszczelkę i nie ma mowy o spokoju podczas jazdy Klient nie ma tu nic do gadania i ustalania "oszczędności". Przedstawiasz listę...
Tylko pytanie takie czy nic nie uszkodziło się w silniku? Proszę o poradę z góry dziękuje. Nie wiem jaka jest cena wymiany napędu rozrządu w tym silniku, ale jeśli dużo mniejsza niż remont głowicy/wymiana silnika to założyć i: 1. Pokręcić ręcznie wałem czy nie ma oporów. 2. Jak jest ok, pomierzyć kompresję. 3. Jako kompresja to spróbować odpalić. W...
Niestety kolego ale silnik jest kolizyjny. Czeka cię zdjęcie głowicy i remont lub tak jak piszesz wymiana silnika.
Przed tą awarią miałem remont silnika (planowanie głowicy, wymiana zaworów, całego rozrządu, pasków, napinacz i inne)
Na remont głowicy, to silnik kolizyjny.
Warto dodać że w tych silnikach zdarza siẹ przedmuchana uszczelka głowicy, czego wynikiem bẹdzie wzrastało ciśnienie w bloku silnika i poprzez odmẹ dostaje siẹ do gaźnika. Przeważnie uszczelka bẹdzie dmuchniẹta w miejscu zaznaczonym na zdjẹciu.
Był robiony remont silnika, ale wszystkie uszczelki pod głowicą i pod cylindrem wymienione.
Sprawdź filtr powietrza. Na próbę, nie hamuj silnikiem, jak zużycie oleju się zmniejszy to winna głowica. Zmień olej. Sprawdź czy wentylator się załącza. Jak będziesz robił remont silnika to nie zakładaj pierścieni olejowych trzy częściowych. Na początek wymień tylko same pierścienie i zweryfikuj głowicę.
Dość tani i bardzo mało awaryjny [600 tysięcy i z poważnych rzeczy przeszedł tylko remont głowicy silnika- jazda na gazie] jest Nissan Primera, ten którym porusza sie mój rodziciel ma silnik 2.0 i jest kombi, ale mniejsze też widuje w mieście.
Czy ten rozrząd w tej wersji mazdy się jakoś blokuje czy ustawia się tylko na fabryczne znaki na wałkach rozrządu i na wale korbowym? Jedyne co trzeba zablokować, to wałki, by dokręcić śruby. Luzy zaworowe ustawiłeś? https://obrazki.elektroda.pl/1062859400_... https://obrazki.elektroda.pl/1340356800_...
Wlej przez wykręconą świecę trochę oleju silnikowego i sprawdź kompresję.Jeżeli się znacznie podniesie to część tłokowa silnika -pierścienie,tłok,gładź cylindra jeżeli bez zmian to zawory ok najpierw zrobię test olejowy, myślałem też aby sprawdzić przy zamkniętych zaworach jakimś wakuometrem tylko nie wiem czy te tanie na aukcjach są coś warte.
Takie w miarę oznacza remont głowicy silnika po 30-40tkm. Na obecnym etapie wtryski są zużyte - masz w/w objawy. Reduktor może zostać, jeśli jeździsz max do 4000 obr/min, bez obciążeń. Jeśli chcesz jeździć tym autem musisz zainwestować w lepsze elementy instalacji LPG.
Ani jedno ani drugie nie jest możliwe w tym przypadku...
Dolej oleju i jedź dalej. Jeżeli nie ma wycieków z silnika, to czeka Cię remont w formie pierścieni i regeneracji głowicy.
Dziwne pytanie, a odpowiedź powinna brzmieć: To zależy. Bo przecież nie zawsze trzeba honować ,ale zawsze trzeba ocenić stan po rozebraniu a potem decyzje. Wymieniłem dużo pierścieni bez honowania i efekt był dobry. Jest to tak jak piszesz "na podratowanie" i remontem tego nazwać nie można. A były to proste silniki gdzie zdjęcie głowicy i miski to dwie...
A zestaw chełmno premium bez plusa? Potrzebuje coś dobrego ale nie w cenie 600 zł. Ciągnik robiony dla mnie. I ile może kosztować remont głowicy?
Niby tak, ale znajduję też opinie np. o uszczelce pod głowicą. Czyli generalny remont całego silnika? Aha, i czy mierzenie sprężania w cylindrach potwierdzi diagnozę, że to pierścienie?
Witaj! Wszystko wskazuje na uszkodzoną uszczelki po głowicą. Pozdrawiam Miro.Nasz
Sinik po remoncie ,wymiana panewek ,remont głowicy nowe płyny i oleje .Koszt 2800 zł .Zrobione 20 tyś km jestem zadowolony wałek w głowicy nowy.
Rozrząd, ustawiłeś prawidłowo?
Miałem taki sam problem zrobiłem kapitalny remont silnika planowanie głowicy wymiana pierścieni wszystko. Po 2 latach problem powrócił moim zdaniem tylko wymiana silnika np na większą jednostkę np 1,8 jedne z najlepszych silników.
Niech ci w warsztacie sprawdzą ciśnienie na cylindrach. Tak czy inaczej chyba czeka cię remont silnika, może samej głowicy lub wymiana silnika.
Rozejrzyj się za innym silnikiem i pomyśl czy warto: cena skody + drugi silnik + przekładka >> cena sprawnej skody. Ten silnik może być zarżnięty, zrobisz głowicę a co z blokiem? Zapieczone pierścienie, panewki itp.
Chodzi o silnik ma słabe sprężanie 18,20,25,21 bardzo zróżnicowane,i na dodatek pompa wtryskowa do regeneracji ma zły kąt wtrysku. A czemu nie było żadnej weryfikacji? Ciśnienie złe -ja bym się wpierw głowicy przyglądnął.
Moja sugestia jest taka żebyś za pomocą "dobrego" testera wykonał procedurę WYMIANY GŁOWICY. Silnik ,a raczej sterownik jest bardzo wrażliwy na różnego rodzaju zmiany (remont silnika) Pozdrawiam
Głowica do remontu - zawory, prowadnice, popychacze, do sprawdzenia szczelność płaszcza głowicy, płaskość czoła, współosiowość mocowań wałka. Cały remont coś ok. 1,5 tys zł.
Nie masz co robić i tak z nudów stwierdziłeś, że umyjesz tłoki w silniku? Masz wiedzę i narzędzia? Może się okazać , że poza planowaniem będzie potrzebna wymiana gniazd zaworowych , zaworów i ich dotarcie? Wymiana uszczelniaczy zaworowy obowiązkowa przy takim zakresie robót. I jeszcze jedno. Czy w tym silniku po planowaniu (powiedzmy 0.2mm) zawory też...
tak jak napisał andrzej (oringi)zrobilsmy generalny remont silnika ,głowica juz drugi raz dokrecona ciągnik bez zarzutu dzieki za rady
Ta... Niedługo to remont silnika będzie polegał na wymianie oleju z filtrem. Bo jakoś wymiana rozrządu obowiązkowa przy naprawie głowicy. W remont nie wchodzi. A ty autorze zobacz jest raz co zapomniałeś przy składaniu. Nie podłączona wtyczka czy przytrzaśnięcie kabelka. A tym samym drugie do sprawdzenia bezpieczniki. Potem czy widzi synchronizację...
to logiczne ze brak uszczelek pod głowica i w 2-suwie pod cylindrem spowoduje spadek mocy a co to był za remont silnika jak nie ma uszczelek????
Zobacz na filmach, jest tego od groma na yutubach, nikt tobie nie będzie pisał jak mierzyć i co, i tak pewno nie masz czym. Rozrządu jak nie ustawisz to głowica do remontu, pozdrawiam.
przyjechał do nas znajomy, któremu jego pracownik zatłukł silnik. Zrobiliśmy remont silnika, wymieniony został wał, panewki, głowica. Skąd wiesz co było przyczyną zatarcia??? Czyściliście magistrale olejowe z opiłków?
Witam. Na zimę będę ściągal głowicę w abf. W sumie silnik ma przeszło 20 lat . Ogólnie taki remont głowicy z planowaniem. Silnik się nagrzeje I jest duże ciśnienie w zbiorniczku.pompa nowa razem że zbiorniczkiem I korkiem.i dalej to samo. Kogo byście polecieli na terenie Śląska ? Jak to wychodzi cenowo żeby mnie ktoś z kasy nie skroil A Nic nie zrobi...
pasek nowy, silnik mial remont głowicy, wszystko się kręci,
Witam, Częstą przyczyną awarii uszczelki pod głowicą, a w dłuższym okresie eksploatacji również szybkie wyrabianie się panewek wału korbowego, powodować może taka pierdoła jak zbyt wczesny kąt wtrysku. Zwróć na to uwagę, zwłaszcza jeżeli Twój 3P pracuje głośniej od innych tego samego typu. Pozdrawiam vper
Kto robił remont? Głowica, turbina, sprawdzana długość pierścieni przed montażem? Czym montowane tłoki.
Nie szukam wiatru w polu tylko rozwiązania które było możliwe, mogłem sam sprawdzić i jego naprawa nie kosztowała by mnie tyle ile remont głowicy lub silnika jak będzie trzeba. Niestety nie mam przyrządu do pomiaru ciśnienia sprężania, ale na dniach postaram się podjechać gdzieś gdzie mogą mi to sprawdzić i dam znać czy znalazłem powód takiej a nie...
Witam zrobiłem remont silnika nowy wał cylinder tłok itp bez głowicy . No i silnik się dławi . Czy to może być wina większych luzów zaworowych?
Te silnik maja problem z urywającymi się gwintami śrub mocujących głowicę. Gwinty w bloku silnika za krótkie i wyrywało je. Czeka cię generalny remont tego silnika, polscy mechanicy gwintowali blok silnika na większe śruby i stawiali znów głowicę, nie mam informacji ile taki patent wytrzymuje, Druga sprawa odma jeżeli pluje olejem i na pracującym silniku...
No między innymi był remont silnika, plantowanie głowicy, nowe pierścienie, uszczelki oraz olej z filtrem powietrza.
Jeżeli odpala i pracuje na wszystkie cylindry to źle ustawiona pompa , ustawienie na czujnik zegarowy rozwieje twoje wątpliwości .Dla pewności zmierz ciśnienie sprężania Dwa dni temu zjechał taki u mnie z warsztatu , po wkręconym pasku wielorowkowym .Standardowo głowica do zrzucenia , ślady zaworów na tłokach więc głowica do szlifierza,okazało się że...
Witam. Potrzebuje informacji w zakresie momentu dokręcania śrub w silniku hondy (kosiarska) gxv120. Zrobiłem remont silnika i potrzebuję wartości aby ja skręcić (korbowód, blik silnika, głowica). Może ma ktoś tabelę lub wiedzę proszę o informację.
Byłem u mechanika (w Skarżycach) okazało się że sterownik jest uszkodzony, oraz potrzebny jest remont silnika. Jest uszkodzona uszczelka pod głowicą oraz cylindry do roboty.
Głowica powinna dać jakiś efekt ale nowy silnik po remoncie byłby dużo lepszy .
Skończyło się remontem silnika. Głowica + panewki ,pierścienie. Powodem nie odpalania były zarzucane świece olejem. Co do sterownika jest ok paliwo i tak w momencie kręcenia rozrusznikiem paliwo szybko dostaje się do wtrysków.
Słodki zapach wynika ze spalania płynu, białe spaliny też- uszkodzona uszczelka albo pęknięta głowica. Sprawdź węże od chłodnicy, jeśli na odpalonym silniku będą twarde i trudno będzie je zgnieść palcami to masz już potwierdzenie, że czeka Cie remont głowicy bo ma przedmuchy i robi za duże ciśnienie w układzie chłodzenia. Sprawdź jeszcze jak działa...
Remont był głowicy pierścieni i góry silnika dół nie był ruszany( honowania itd) Jak sprawdza się na stronie producenta oleju to jest napisane jaki olej i konkretna nazwa jego np Castrol 5w30 magnetic, edge itp
Mnie nikt nie namówi już na takie remonty silników,jedynie remont głowicy,gumki ,zawory itp..,ale żadnych pierścieni ,panewek szlifów.
Witam. Silnik f3l1011 pompa do betonu, mixokret. Odpala, wyrzuca olej przez tłumik, po kilku sekundach gaśnie. Remont generalny rok temu, remont głowicy 4-miesiace temu. Co może być?
Kiepsko zrobiony remont. To silnik z aluminiowym kadłubem -więc często planowanie samej głowicy to zbyt mało. Jeśli ubywa płynu niewiele, to olać sprawę. Jeśli zaś sporo, to niestety znowu czapka w górę. Dla spokojnościu obejrzałbym jeszcze dokładnie chłodnice cieczy, bo gniły, króćce chłodnicy oleju i króćce głowicy - czy nimi się nie leje.
Sam widzisz, że coraz bardziej rośnie próg wyłączenia kontrolki, to nie oznacza tylko spadku ciśnienia na głowicy, ale w całym silniku. Więc do wymiany nie będzie tylko głowica, ale cały silnik lub remont.
Witam, mam na myśli tłoki, panewki, pierścienie itd..., cały remont silnika to głowica (góra silnika) i właśnie wał korbowy, tłoki z pierścieniami, panewki (dół silnika), dlatego w pierwszym poście napisałem, że należało by policzyć, czy robić taki remont czy zaryzykować wymianę silnika na inny, używany. Proponuję skonsultować moją diagnozę z uznanym...
W tytule jest remont silnika ja zapytałem o wymianę pierścieni .Ze względu że miskę olejową zasłaniają sanki .Mechanik będzie robił remont silnika z głowicą włącznie.Głowice wysyła do remontu do Bielska -Białej do zakładu specjalizującego się w tym Resztę zrobi sam .Na sprawny silnik z auta z roku 2002 nie liczę i nie mam odwagi taki kupować.
Wymiana pękniętej głowicy
Ok jutro sprawdzę iskrę.Bo w tym silniku jest trochę roboty ,żeby się tam dostać,a na razie dziękuję za podpowiedzi
Witam. Posiadam samochód marki VW Polo IV (9N,9A) 1.2 6V (AWY) z 2003roku. Vin: WVWZZZ9NZ4Y093753. Chciałbym zrobić remont, gdyż nie ma ciśnienia sprężania na jednym cylindrze (przyczyna to dziura w zaworze) ale odrazu chce sprawdzić pierścienie itd.. Czy byłby ktoś tak miły i poratował mnie momentami dokręcania całego silnika? Czyli momenty dokręcenia...
700 zł jest ceną która starczy na zrobienie głowicy. Jak nie ma nic do wymiany. I to samej głowicy. Nie liczę części i robocizny. Więc jako remont silnika?
Witam mam problem, zrobiłem remont silnika, wymieniłem w nim tłoki, pierścienie, uszczelkę pod głowicą i blok silnika. Dzisiaj już po zalaniu nowego oleju i nowej ropy, przeczyściłem filtry oraz wyregulowałem klawiaturę. No i chciałem go dziś odpalić, ale tylko kręci i nic. Nie wiem co teraz zrobić. Bardzo proszę o pomoc?
Możesz zdradzić ile mniej więcej taka naprawa wyszła? Powiedzmy bez klimy i katalizatora Witam Ja za remont tego silnika w Krakowie zapłaciłem 6k PLN w zeszłym roku. W naprawę wchodziła naprawa/wymiana wszystkich gniazd zaworowych (uszkodzone było tylko jedno), szlifowanie głowicy, wymiana wszystkich uszczelek "po drodze" itd. Jeżdżę rok po naprawie...
Często jest tak ze po remoncie głowicy bierze olej.Zrób próbę olejową i zobacz czy ciśnienie wzrosło i o ile.
Witam, pacjent Derbi Senda drd 50. Zrobiony generalny remont silnika, nowy wał, cylinder, głowica, tłok, pierścienie, łożysko igiełkowe tłoka, wszystkie łożyska w całym silniku, uszczelniacze, uszczelki i moto nie ma siły jechać. Kompresja wynosi 6,5 Bara. Dlaczego?
Silnik jest po remoncie: głowica, pierścienie, panewki, szklanki. Zarówno przed jak i po remoncie silnika bez zmian, a remont robiłem ze względu na spore spalanie oleju. Wykluczam usterkę mechaniczną.
Samochód podczas jazdy został przegrzany Kup taki sam silnik. Remont nigdy nie da ci pewności.
Pewnie bierze olej z silnika. Niestety tego sie nie da wyregulować, trzeba remont silnika. Uszczelka pod głowicą może uszczelniacz do wymiany. Wlepić ostrzeżenie?
No właśnie ,że wycieków nie ma żadnych ,a węże można normalnie zgiąć. A co by mogła oznaczać obecność CO2 w płynie? Uszkodzoną uszczelkę pod głowicą - ale widać, że czeka Cię poważny remont silnika, trzeba głowicę ściągać, splanować i dać nową uszczelkę.
Można i tak. Tłoki normalizuje się, czyli min. obrabia kanały, pod nowe pierścienie, jako że też rowki się wybijają. A zbyt luźno, to katastrofa - robi się zator termiczny, pierścienie nie odprowadzają temperatury do tłoka. W praktyce to wygląda tak, że wieziesz silnik do szlifierni i mówisz "ma być jak nowy". Wtedy to już szlifierza problem, jak to...
Silnik się obraca? Niestety najprawdopodobniej spadł pasek rozrządu i potrzebny będzie remont silnika ( uszkodzone, pogięte zawory w głowicy ).
Klasyczne przegrzanie silnika, uszczelka pod głowicą bankowo, w najlepszym wypadku wymiana pierścieni, w gorszym remont główny silnika w najgorszym pęknięta głowica, kadłub. Warto się zastanowić i przeliczyć czy naprawiać silnik czy kupić używany. Warto poszukać również przyczyny niesprawności ukł. chłodzenia. Uszkodzenie turbiny szukałbym na samym...
Nie ma precyzyjnej odpowiedzi na to pytanie,nie wiadomo jaki jest zakres remontu.Przy dzisiejszych cenach używanych silników na pewno kompleksowy remont będzie znacznie droższy. Wystarczy że silnik był jeżdżony na gazie to remont samej głowicy może kosztować 600zł lub nawet więcej.Dolicz do tego cenę tłoków, pierścieni, panewek,uszczelek itd to zwątpisz...
Zamknięta przepustnica robi podciśnienie w kolektorze i cylinder zamiast napełniać z ciśnieniem atmosferycznym napełnia się z ciśnieniem niższym co zaniża pomiar. Raczej nie do 0. Z remontem głowicy nie tak szybko trzeba najpierw sprawdzić czy jest do remontu. Naprawa silnika po taniości nie ma sensu chyba że próbujesz sam i w ramach DIY choć wątpię...
Remont pomoże, wzrost kompresji do 8Bar jest niewystarczający, głowica do weryfikacji
Przerabiałem bardzo podobny temat w Vectrze B więc mogę coś dodać od siebie, może coś Ci pomoże w tym dylemacie bo ja miałem tak samo. Ja zdecydowałem się na remont silnika i wyszło to ostatecznie nieciekawie. Remont samej głowicy (planowanie, wymiana zaworów, szlifowanie gniazd, uszczelniacze, 2 popychacze) wyniósł mnie jakieś 3-4 lata temu z tego...
Po pierwszych oględzinach mechanik również mi powiedział że, uszczelka pod głowicą i remont silnika w takim razie; ale potem wymienił termostat i wszystko było ok. Dziękuje za zainteresowanie mimo wszystko.
No bo takich mamy mechaników. Na początku przy 170tys km (przebieg oryginalny) pękł łańcuch diagnoza oraz naprawa we Wrocławiu koszt 4 tys. Powrót do domu na Podkarpacie pojawił się problem z odpalaniem ciepłego auta trzeba kręcić chyba z minute zebu odpaliło i auto nie miało mocy po telefonie do serwisu który naprawiał auto stwierdzili ze przez 1500km...
Tam jest silnik chłodony powietrzem? Jeśli tak to nie ustawiona komora i tłok pewnie wali w głowicę.
jak wlejesz nowy olej to się dowiesz co się stało z silnikiem - oczywiście po załatwieniu problemu z głowicą remont prawdopodobnie nie potrzebny
Nie jest całkiem chore. Są przypadki, że głowica siada, wtedy się regeneruje głowice i dalej śmiga. Jeżeli siada głowica i duł silnika to trzeba przeprowadzić kapitalny remont silnika, a to jest ryzykowne. Podstawa to trzeba zmierzyć kompresje silnika, zrobić próbę olejową.
Drugi silnik, po remoncie, przeglądzie czy używka, przebieg rzeczywisty czy deklarowany? W moim przypadku obróciło przy 180000tys. Włożenie jakiegokolwiek silnika z innego samochodu będzie nieopłacalne lub wręcz niemożliwe. Zbyt dużo przeróbek. Jeśli korba nie wyszła bokiem , to zrobić remont . Wał, korbowody, panewki, pompa oleju. Zweryfikować cylindry...
Volkswagen Transporter T5 2.5 TDI 2004 r. po remoncie głowicy pojeździł 3 tygodnie i nie odpala na paliwie, silnik kręci, na plaku odpala, chodzi, po odstawieniu już nie. Od czego zacząć? Czy łączyć sprawę z remontem głowicy?
To może opisz dokładnie co robiłeś, bo najpierw piszesz, że robiłeś wymianę uszczelki pod głowicą, za chwilę, że robiłeś remont, tylko nie wiem czego, silnika czy maszyny, a teraz twierdzisz, że ma się akumulator rozładować. Po prostu w prostym polskim języku opisz o co chodzi.
ładnie jest :) teraz wykręć świece, miskę oleju ściągaj i poluzowuj stopki korbowodów po jednej i kręć wałem, kiedy zacznie się luźno kręcić bez większego oporu to tą panewkę złapało, odkręć stopkę i zobacz jak to wygląda, może bardzo wału jeszcze nie zatarło i wystarczy papierkiem ściernym przelecieć czop i założyć nowe panewki i może jeszcze będzie...
Coś czuje że remont głowicy się szykuje, skoro już wszystko podmieniałeś.
Rozrząd ustawiony poprawnie, tłumik nie przepalony? Silniki diesla z reguły mają twardą pracę, jeszcze jedno przychodzi mi do głowy , a mianowicie remont silnika i frezowanie bloku (zmiana stopnia sprężania).
Cześć. Mamy problem z t5 2.5tdi. Chodzi o cisnienie oleju. Klient przyprowadził auto na kapitalny remont silnika. Nowa głowica, tłoki pierścienie itd.po złożeniu silnika wszytsko dziala jak należy oprócz jednej rzeczy. Po rozgrzniu przy 1700 obrotów mruga ciśnienie oleju. Włożyliśmy nowy oryg czujnik, to samo. Przed remontem była taka sama sytuacja,...
Zamontowałem przedłużkę do sondy lambda i problem już nie występuje. Wcześniej jeszcze robiłem remont silnika, ale to nie pomogło, m.in. nowa UPG, uszczelki kolektorów, regeneracja głowicy.
W zeszłym roku zrobiłem remont silnika, zostały wymienione pierścienie (Goetze) głowica oddana do warsztatu(wymienione uszczelniacze, sprawdzona ciśnieniowo i któreś zawory doszlifowane+planowanie Ty to nazywasz remontem silnika. Zrobiłeś 20 tys. po "remoncie" dogrzałeś porządnie jazdą na trasie i pierścienie Goetza zrobiły pa pa. Prowadnice w głowicy...
Współczuje, czeka Cię mały remont silnika, nowe pierścienie, pewnie planowanie głowicy, jak zdejmiesz góre to wszystko będziesz widział.
Uszczelek oryginalnych bym nie ruszał. Dzisiejsze uszczelki "org" ze sklepów to niestety badziewie. Oryginalne uszczelki miały jeszcze nieco inną grubość. Remont takiego silnik (rozpołowienie) jest niewskazane w obecnym stanie. Tym bardziej że nie masz narzędzi, przyrządów i doświadczenia. Głowicę zakłada się bez uszczelek. Warunkiem jest jednak dokręcenie...
Jeśli rozrusznik obraca z odpowiednią prędkością wał silnika ,to wina najprawdopodobniej,, leży,,w niskim stopniu sprężania [pierścienie, głowica-zawory].Remont silnika lub w takim przypadku do odpalenia silnika zamiast samostartu- lepiej sprawdza się tzw.,,kopciuch,,-po prostu wysoka temperatura z palnika gazowego lub innego żrudła do kolektora ssącego...
Ile oleju dolewasz? Do nowych silników też się dolewa bo każdy "bierze" Auto jeździ na LPG czy PB Jak bierze dużo to proponuje jeszcze remont głowicy.
W silniku były tylko panewki wymienione ,zrobiona głowica i pompa wtryskowa i przed remontem silnika wszystko działało pompa olejowa była nawet nie ruszana ściągnięta tylko z silnika .
Witam.Komputer pokazał mi że ma dolać olej .Zobaczylem na bagnecie ,faktycznie było już minimum , Dolalem 800 ml.Komputer pokazał 5 kropek na 6 możliwych czyli prawie do maxa miałem dolane. Przejechałem 1600 km ( trasa ,2 razy po 800 km) jazda na autostradzie 120-130 km. Komputer znowu wyświetla brak oleju ( 1 na 6 możliwych kropek,na bagnecie minimum).Zobaczyłem...
Po prostu zakończ podziwianie Przy tak spieprzonym remoncie za bardzo nie ma co podziwiać. Trzeba było zregenerować głowicę i jeszcze sprawdzić jak wygląda wał. Wtedy byłoby ok. A teraz problem, że silnik nie pracuje równo. Jak ma pracować przy takiej głowicy?
Zbyt mocno i nie w/g istrukcji dociągnięta głowica, bądź bardzo mocno przegrzany silnik. Tuleja ma kołnierz który pękł i tłok wciągnął ją do karteru.
Zgadzam się, z powyższą opinią - w tak popularnym i starym samochodzie nie warto się w ogóle bawić w remont silnika. Za połowę tej kwoty kupisz silnik w przyzwoitym stanie i go przełożysz. Za 600-800zł wymienisz komplet uszczelnień silnika i splanujesz głowicę. Za 3000zł to zrobisz kapitalny remont takiego silnika, poza tym nie robi się szlifu pojedynczego...
Witam!mam kolejny problem z moim Sprinterem!po remoncie silnika głowica, zawory, wtryski,...itp,na zimnym silniku odpala ale po chwili gaśnie, później jest juz OK!i chyba ma troszke za niskie obroty!co robić!?!z góry dziekuje za pomoc! :D
Uszczelka pod głowicą lub pęknięta głowica, zakładane te same po remoncie czy wzięte inne na wymianę? Założone zostały te same głowice . Jak można sprawdzić która to głowica może być uszkodzona bez odkręcania wszystkich ? Niestety bez demontażu wszystkich głowic nic się nie dowiesz .
Olej i filtr zalecany producenta wymieniony, silnik po remoncie głowica sprawdzona, pompa oleju oryginalna nowa, objawy tylko na postoju podczas jazdy silnik pracuje idealnie, na biegu jałowym ciśnienie spada silnik bzb 1.8 tsi postoje chwilę na światłach albo w korku i odrazy słychać głośniejsza pracę silnika zaczyna nierówno pracować i kontrolka ciśnienia...
Robię teraz remont kapitalny może nie ten typ silnika, ale same części + tuleje cylindra (robota) + głowica 16V (robota) na porządnych gratach (trochę z ASO) 5 000 PLN
Co ma głowica do reszty. Olej zaczął żłopać po remoncie głowicy. Przed remontem było dobrze. Robić tłoki i cylindry a zostawić wał (dół) to może zaszkodzić ale remont głowicy w czym zaszkodzi silnikowi. Jaki ma związek. Auto trafiło na przedmuch do chłodnicy, a nie zurzycie oleju. Pozdrawiam. Chyba że autor nie pisze wszystkiego. Najlepiej jak mechanik...
remont głowicy astra remont głowicy fabia remont silnika
czujnik biegu wstecznego dioda świetlówka dioda przygasać wzmacniacz
ładowanie akumulatora ładowanie akumulatora
Schemat elektryczny gitary Defil Samba - szczegóły i modernizacja Schemat silnika Skoda Fabia 1.6 16V: rozrząd, wtrysk, chłodzenie