To zależy ale licz się z remontem. Skoro to tylko zapchana odma to niech to zrobi on przed sprzedażą.
W tych silnikach występuje tak zwany piston slap i żadne zmiany oleum i inne czary mary na to nie pomogą- tylko remont dołu..
z silnikiem 1.2 12v Wydatki dopiero przed tobą. Te silniki nie grzeszą trwałością a sam remont tego silnika to loteria ze względu na aluminiowy blok.
Nie robił, bo w tych trzycylindrowcach producent nie przewiduje możliwości remontu. Po odkręceniu i ponownym przykręceniu wału ponoć cośtam się odkształca w bloku i może nie działać to dobrze.
Remont albo wymiana. Taka sytuacja.
Remont silnika. A czy przypadkiem nie stało się to po wymianie oleju ?
Witam, nie jestem specjalistą od mechaniki samochodowej dlatego zwracam się do forumowiczów o pomoc. Jestem od ok roku posiadaczem Skody Fabii 1.4 16V z silnikiem BKY-1.4 16V 75KM. Fabia jednak zaczęła sprawiać kłopoty - konieczny był remont głowicy i wymiana UPG, a teraz ciężko odpala po nocy na dworze - są dwa suche obroty i dopiero silnik zaskakuje,...
1. Rozumiem że w świetle filmu nadal mogę dojechać do mechanika bez obaw o zatarcie układu maglownicy Jedź spokojnie. Czy nie sądzicie że gdyby była to awaria stricte pompy nie pracowała by ona w ogóle? Pompa składa się z pompy "mechanicznej" i elektroniki sterującej. Może wariować elektronika lub czujnik skrętu, cokolwiek można będzie powiedzieć po...
Wymiana tarcz i klocków to nie remont silnika czy lakierowanie nadwozia, Prównaj ceny za wymianę tarcz przedniej osi po między n.p. SKODA FABIA i CHEVROLET MATIZ/SPARK.
W mojej Fabii 1.2 HTP 2004 r 6 V trzycylindrowy silnik AWY brał duże ilości oleju (2l 1000km) Przebieg tego silnika to 232 tys km Pięknie się zamortyzował silnik i całe auto :!: Nowa Fabia 1.2 HTP 12V z 2004 r kosztowała ok. 40 000 zł, 6V były tańsze. 40 000 zł / 232 000 km = 0,172 zł/km Kupując fabkę w 2004 roku, założyłem amortyzację 0,25 zł/km,...
Silnik jest po remoncie, ponownie osadzony flash sterownika silnika, definitywnie magik, który badał wszystko i programował, stwierdził, że może się zaświecić katalizator, bo niesprawny przed remontem silnik załatwił go, no i się zaświeciło, błąd P-0420.
Problemem jest dawka startowa, tj za mała aby odpalić ciepły silnik. Rozwiązania są 3: - remont pompy wtryskowej - aktualizacja software sterownika silnika lub jak kto woli chiptuning - przeróbka sterowania świec żarowych, grzeją dłużej na ciepłym pozdrawiam
Tak, Ogólnie był robiony remont silnika. Nowy kolektor wydechowy + uszczelki, Elastyczna złączka również oraz cały komplet tłumików. Jutro zmierzę Ciśnienie i dam znać co i jak.
Astra H benzyna-gaz silnik zależny od kombi, hatchback, unikać ekoszrotów z przebiegami poza 250 tys. bo to=remontem silnika(szczególnie jak tłuczone na gazie dużo), diesle odradzam.
Problem rozwiązany: - na skutek tego, że powaliło się coś w sterowniku silnika (komputer silnika) sterował nim jak chciał i kiedy chciał, wiec tak dozował mieszankę, że popaliło zawory na głowicy. Głowica poszła do kapitalki przez renomowany zajmujący się tym zakład, przy okazji wymieniłem pierścienie i panewki tłoków, po tym remoncie pojechałem do...
Bez wyciągania silnika nie obejdzie się no i planowanie głowicy jak mówił mechanik, ale jakbym ja to robił to bym sprawdził głowice liniałem krawędziowym jakby była równa to nowa uszczelka i nie ma sensu planować. Odnośnie zakupu drugiego silnika i przekładka? sillniki maja już zdemontowane a ich zakup to taka loteria nie wiesz co trafisz... Ja bym...
Największą wartość mają silniki "nie ruszane" które są zamontowane w aucie, mają prawidłową kompresją i nie biorą oleju. Ja bym tego twojego zajeżdżonego silnika (po częściowym remoncie) nie kupił. Wystaw to cudo na aukcji od złotówki a się przekonasz ile jest wart.
żeby zapalił powinno wystarczyć, że tryska w ogóle tutaj masz Haynesa i inne serwisówki, powinno sporo pomóc https://autoinfo24.ru/rukovodstva-po-rem... cewka/cewki zazwyczaj mają na jednym kablu plus po stacyjce a na drugim sterowanie masą z komputera nie podpinaj +12 jak popadnie bo jak popadniesz na wyjście z kompa to spalisz...
I co było przyczyną? Dziś miałem sytuację na trasie przy 120 km/h w 1.4 mpi 8v. Chciałem zredukować na 4 bieg i wyprzedzić auto, a nagle lekkie buchnięcie i stały spadek mocy. Lampka smarowania migała, więc zjechałem na pobocze i wezwałem lawetę. W domu sprawdzam wszystko - olej jest, ale silnik kręci się jakby bez kompresji, szybko i bez oporów, i...
Witam. Mam identyczny problem z tym silnikiem. Głowica po remoncie, wymienione pierścienie na tłokach, sonda, czujnik położenia wału, przepustnica wyczyszczona i zaadaptowana. Szczelność sprawdzona, rozrząd po wymianie. Nadal jak się zagrzeje to narywa silnikiem na benzynie jak i na LPG. Nie raz pracuje poprawnie a jak już zacznie falować to z małymi...
Witam. Ostatnio robiłem mały remont silnika 1.4 8V MPI AQW (jednostka czeska). Wymieniiłem wszystkie szklanki (popychacze hydrauliczne), następnie wykonałem nastawę napięcia wstępnego poprzez dokręcenie 2 obrotów śrubką regulacyjną przy niepodpartych zaworach (przekrycia wg. schematu producenta). A mimo to w silniku jak tłukło, tak dalej tłucze przynajmniej...
... w Skodzie Fabii wymieniałem uszczelkę i jest ok. Tylko u mnie płyn chłodniczy mieszał się z olejem a tutaj przedostaje się do komory spalania ... I właśnie jakie są tego konsekwencje ?
Witam, jako, że jest to mój pierwszy post proszę o wyrozumiałość., przechodząc do rzeczy, potrzebuje kogoś kto mi coś podpowie, a może sam miał podobny problem, bo zaraz pół auta wymienię i przy okazji swój system nerwowy. Otóż gaśnie mi silnik na niskich obrotach(Fabia) i to w czasie w czasie jazdy. Mówiąc konkretnie to co wymieniłem; -filtr paliwa...
Dotyczy silników AWY BMD BBM AZQ BME BZG Witam. Mam silnik w Fabii 1.2 z 2003 r. o oznaczeniu AWY, mam pytanie ważne dla mnie czy ten screeen to wysłałeś to jest aktualny ( czy on jest z instrukcji serwisowej ?), zastanawiam się nad częściowym remontem bo silnik bierze olej jakieś 1.5 litra na 1000 km, ale to co tu poczytałem to nie wiem czy ten screen...
Z kablami mój błąd, luzy się reguluje. Witam. Na ten temat są 2 szkoly. Jedna mówi, że w tym silniku luzów się nie reguluje - kolejna modyfikacja oryginalnego czechosłowackiego silnika to hydrauliczna regulacja luzu zaworowego. Wstępnie reguluje się luz na 0 i dokręca 2 obroty. Resztę "załatwia" automatyczna regulacja. Druga mówi o ustawieniu luzu...
A ile ma to badziewie niby kosztować jak nie te 400zł ? Za 2000 widziałem parę i wcale nie chodzi tu tak bardzo o pieniądze . Bardziej skupiam się na sprawności tego motoru zapewne wszystkie mają najmniej 150 - 200 tyś a w ogłoszeniach po 50. Obawiam się ,że po zakupie za kilka chwil powtórzy się historia . Rzecz jasna można zaraz po zakupie zmienić...
Zamiast sarkazmu dałbyś swoją UZASADNIONĄ propozycję. Zgodnie z życzeniem, proszę bardzo. Warsztat elektroniki/elektryki prowadzę już 17 lat i przerzuciłem troszku pojazdów. Uogólniając powiem tak - gdyby nie niemieckie samochody to byłoby ciężko. Ktoś zapewne powie że ich jest najwięcej i dlatego jest ich dużo w naprawie. To tylko 10 % racji. Porównajcie...
Pisząc o oleju, miałem na myśli to, że pewnie pierścienie stanęły i będzie więcej puszczać na pierścieniach. Olej był zasyfiały i nie wiem skąd to się wzięło. jakby ktoś tam wrzucił dwie szufle śmieci po sprzątaniu warsztatu. Teraz jak wiadomo, po wymianie uszczelki silnik jest zalany nowym olejem. Gdzie kupuje się taki tester chemiczny? Pytałem już...
Witam. Odgrzeję temat... Mam podobny przypadek. Błąd zbyt bogatej mieszanki. Krótkoterminowa korekta na poziome -20%. Silnik gaśnie przy schodzeniu z obrotów i nieregularnie pracuje. Brak wypadania zapłonów. Rok temu robiłem mu remont (popękane zawory w głowicy, wymiana łańcucha itd...). Ciśnienie paliwa w normie, sondy pracują, rozrząd ok. Teoretycznie...
No ładne, ale kolekcjonerski egzemplarz to już raczej nie będzie. A ceny ostatnio są szalone. Fajnie, że go zachowałeś w miarę w oryginale. Te fotele to są tzw. "półkubły" (dzisiaj to praktycznie standard), one chyba seryjne w GTI były? Prawdziwe "kubły" w aucie na co dzień to raczej opcja dla masochistów ;) Poza tym ja części kupuje przeważnie sam,...
To wina producenta że zastosował chore trzyczęsciowe pierścienie na tłokach. Zanim zmieniałem u siebie kontaktowałęm się z wieloma użytkownikami z tym silnikiem . Były montowane też w Octaviach, Fabiach, Superbach i pewnie jakimś Seacie. Praktycznie auta nowe miały duży apetyt na olej. O kręceniu licznika nie było mowy bo sporo osób z którymi się kontaktowałem...
Szukać drugiego silnika...tylko gdzie i za ile? Wcześniej szukając informacji o możliwej przyczynie usterki samochodu-dzwoniłem między innymi do Centralnego Serwisu Skody -i dostałem informację,że montowane w Skodach Fabiach silniki VW są nienaprawialne i dlatego nie ma do nich oryginalnych części a tylko zamienniki.Była to dla mnie wiadomość tak nierealna,,,że...
w silnikach Skody bardzo ważne są podkładki miedziane pod mokre tuleje cylindrowe, zakłada się je tak, aby każda tuleja ileśtam delikatnie wystawała ponad blok i żeby one wszystkie wystawały podobnie (serwisówka podaje to dokładnie wszystko) dopiero dokręcanie głowicy zrównuje te tuleje na równo z blokiem. Mało kto o tym wie, a jak ktoś wymieniał tuleje...
Ja proponuje autorowi nie czytac niektórych głupot, po pierwsze zadbane A6 1,8T z 2000 roku spokojnie da rade kupić w tym budżecie, w końcu to nie jest mercedes amg.. Po drugie takie mity warto obalać że każde auto vw/audi to szmelc, składak z 20 innych i na złom. Trzeba umieć auta oglądać przy zakupie, jak ktoś się zna to kupi pewny, zadbany egzemplarz...
Ja bym proponował podłączyć VAGa i skasować adaptację oraz podglądnąć korekty paliwowe. Niestety te silniki do zbyt trwałych nie należą i w okolicy 200kkm należy spodziewać się remontu. Bywa też problem z UPG.
Myślę, że tak prosta jednostka po prostu wymaga remontu stąd problemy które kiedyś przerabiałem w fabii 8V. Wzrost ciśnienia kolektora ponad 0.4 bara nie wróży nic dobrego.
Silniki skody skonczyły się na 8 zaworowym 1.4 w fabii 1. Wszystko inne jest konstrukcji vw, różnią się tylko znaczkiem na pokrywie, pod pokrywą jest to samo. Ja Ci odradze 1.2 ze względu na awaryjność i wysokie koszta naprawy, znacznie lepszym wyborem w tym aucie jest 1.4 v16. Ma on przynajmniej 4 cylindry i po 100kkm nie wymaga kapitalnego remontu.
Policzmy czy samochód elektryczny jest drogi:) Znów jakbym czytał Zbyszka Kopcia! 1. Nie możesz porównywać starego nadwozia i podwozia z nowym silnikiem EV, do nowego spalinowozu, nie unikniesz remontu zawieszenia, układu hamulcowego itp. Nie można mieć jak napisałeś "nowego" samochodu - masz stary z nowym silnikiem. 2. Skoda Fabia kombi która w 2003...
to że w silniku zadnego remontu zrobić nie można to mechanik rację miał, ale z tymi wypadającymi pierscieniami to nie wiem skąd on to wział :) jak kolega wyżej napisał najczęściej kończy się na robocie głowicy
u mnie w pasku highline z 2001 strzeliło właśnie 200 000 km. Ciągle śmiga na oleju syntetycznym - ani kropli nie wciąga od wymiany do wymiany. Silniki 1,9TDI to złoto. TDIki dociągają do 500 tys km bez remontu (oczywiście zależy od właściciela auta i stylu jego jazdy) ale na ówczesne czasy nie produkowało się lepszych silników na świecie :o)
Sam zrobiłem ten durny błąd (po fakcie sobie uświadomiłem) sprzedając Audi 80 B3 91 r., które własnoręcznie wyremontowałem (blacharka cud miód + nowy lakier czarny mat, silnik 1.8 NE, paliło z "dotyku" i jeździłem wielokrotnie dla "bezpieczieństwa" w promieniu tylko 200km od Łodzi - nic nie padło, nigdy), ale ponieważ dlatego że odziedziczyłem rocznik...
Zastanawiam się nad zakupem Skody Fabi 1 w Kombi i zastanawiam się czy ten model ma jakieś upierdliwe rzeczy, szukam modelu nie bitego i nie dłubanego przez druciarzy silnik 1.4 75km i 100km VW albo Mpi ostatecznie, myślę żeby od razu wrzucić gaz do tego samochodu, diesli nie biorę pod uwagę bo ciężko dorwać coś co nie będzie wymagać większego remontu....
Panowie potrzebuję informację jakie powinno być prawidłowe napięcie alternatorar. Na różnych stronach, także na elektrodzie, różne widełki są podane ale najczęściej od 13,8 do 14,4V jednak nie pisze czy to minimum jest bez obciążenia czy z włączonymi odbiornikami. U mnie w samochodzie jest alternator 70A i na rozgrzanym silniku bez obciążenia jest 14,15V...
Przy aucie do 5 lat można się bardziej przejmować przebiegiem. Później już nie ile km jest na zegarach, tylko stanem auta i pracą silnika. Niestety w Polsce w dalszym ciągu patrzymy przede wszystkim na to ile km jest na liczniku. Znajomy ostatnio zmienił Fabie I z 2004r. silnik 1.4 Pb ( bez gazu ) na Fabie II z 2008 z silnikiem 1.4 diesel. Auto kupił...
Powiem tak. Mamy Ceedy w firmie. Przesiadka z VW Polo i Fabii. Trzy Ceddy mają na liczniku już ponad 350000km. Czwarty przejechał ponad 400. Standardowa eksploatacja w Aso czyli oleje, płyny, klocki, tarcze, rozrząd. Amortyzatory i komplet zawieszenia wymieniany tylko raz i to całkiem niedawno. Koszt porównywalny z np. Vectrą B. Samochody używane przez...
Na wstępie dam ci taką radę lepiej kupić samochód który będzie starszy a w dobrym stanie niż porywać się na samochody który jest młodszy a za cenę jak ten starszy dla zrozumienia lepiej kupić (dałeś przykład ze bmw się podobają) zadbane e36 za 12tyś niż rozgruchotane e46 za 12 tys Co do marki modelu to polecał bym ci Audi 80 rdza go nie bierze awaryjne...
fabia remont silnika remont silnika perkins remont silnika agregatu
sygnał kamera bezprzewodowa taśma touchpad naprawa dziecka akumulator
citroen xsara picasso schemat citroen xsara picasso schemat
Problemy z odpalaniem Peugeot 1.1 benzyna na zimnym silniku Konfiguracja LNB dla Hotbird i Astra na Sony Bravia