usterka naprawiona przetarte przewody w czujniku prędkości dochodzące do can
Prędkość 89 km/h i tak tez było wcześniej i raczej nic nie zepsułem chyba ze nie świadomie. Czytałem też coś o jakimś styczniku przy sprzęgle, że mógł się zablokować. Czy jest coś takiego ? i czy jest to możliwe?
Zablokowana była klapa w wydechu trochę roboty z rozebraniem ale teraz jest git i wszystko chodzi
Panowie wyczytałem że po kilku nieudanych próbach odpalenia urządzenia blokuje się sterownik w D1LC, czy z compactem jest tak samo? Może coś jest zablokowane, nie chciałbym rzucać o ścianę dobrym zegarem. Pomóżcie bo przymarznę do tej premiumki. Dzięki.
W ogrzewaniach mokrych problemy występują z układem paliwowym tylko dziwne że już w 3 letnim modelu.Podejrzewam że maszTermo 90 jeżeli dochodzi odpowiednia ilość paliwa to demontaż palnika oględziny świecy czy niema białego nalotu oraz pomiar oporności 1,6 oma.Oględziny palnika czy mata nie posiada zgorzeliny i posiada możliwość pochłaniania paliwa,częsta...
bardzo prosta sprawa czujnik sprzęgła trzeba wyczyścić lub wymienić ( przeważnie wystarczy wyczyścić i poprawić styki) Znajduję się on nad pedałem sprzęgła pod obudową zablokował się w pozycji ze sprzęgło jest wciśnięte i dlatego nie pokazuje jaki jest bieg wrzucony i nie działa tempomat
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Sterownik jest do kupienia np. tu; https://climapartner.pl/30782-MODUL-101N... Nie jest to termostat a sterownik silnika BLDC, bo taki napędza sprężarkę. Takich samochodowych chłodziarek przeszło przez moje ręce kilkaset. Najczęstsza przyczyna...
Z moich wiadomości pompa nr 4 nie posiada zaworka zwrotnego lecz zaworek awaryjny, który zabezpiecza pompę przed uszkodzeniem wyniku zablokowanego filtra lub przewodu wyjściowego paliwa. Natomiast pompka ręczna takie zaworki zwrotne posiada bo gdyby ich nie było nie pchnęła by paliwa lecz go mieszała w miejscu. Najprostszym sposobem wykluczającym ją...
Mid. 128.Sid. 39 Fmi.7 - Rozrusznik/przekaźnik rozrusznika. Koło zębate/zamachowe zablokowane. Starter nie może obrócić. Mid.128. Sid.231 Fmi. 2 - Nośnik danych SAE J1939. Mid.128 psid 201 Fmi. 9 - Nieprawidłowe lub brakujące dane z ECU pojazdu. Mid223.psid205fmi9 - Zakłócenia komunikacji, łącza danych, moduł sterowania transmisją. Mid130psid207fmi9...
ABS 0 00639 02 001 Time out (przekroczenie czasu) komunikatu o działaniu zwalniacza na wale napędowym 0 00597 17 003 Stycznik pedału hamulca. Nieprawidłowe działanie styków: oba znajdują się w tym samym stanie jednocześnie. Muszą zmieniać stan jednocześnie i muszą być odwrócone. 0 00604 07 003 Stycznik położenia "luz" zablokowany w pozycji "zamknięty...
Wymieniałeś baterię w pilocie? Czy przed tym jak auto się zablokowało odłączłeś akumulator? jak miałem to samo w premiumce jak rozładowała się bateria od pilota, a drugi raz jak odłązcałem akumulatory, trzeba później zamknąć i otworzyć auto pilotem i powinno grać... pozdro
Witam wszystkich. Problem który mam jest w Renault Premium DCI 2004r Nagle w samochodzie na wyświetlaczu pojawił się komunikat "Niebezpieczeństwo zablokowania kół", wykonałem diagnostykę i w sterowniku EBS są zapisane następujące błędy. - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem osi przedniej - brak komunikacji CAN pomiędzy EBS ECU a modułem...
Ktoś tu bzdety opowiada. Jeśli zawór poda ciśnienie oleju na veba, to zawory są podwieszane , a nie otwierane i nie ma możliwości kolizji, chyba że były bardzo ciasno wyregulowane, z veb 1,8 mm. bez veb 0,3 mm. Więc 1,5 mm robi różnicę. Ja osobiście stawiam na złe ustawienie wałka rozrządu, pomijam fakt że przy splanowaniu głowicy należy bezwzględnie...
MID 128 PPID 273 FMI 7 Ciśnienie AdBlue. Możliwa przyczyna: Pusty zbiornik AdBlue, zablokowana wentylacja. Zatkany filtr AdBlue lub przewody. Wyciek AdBlue w zespole pompy,filtrze, filtrze wstępnym lub przewodach. Pompa w zespole pompy. MID PPID 275 FMI 1. Czujnik temperatury, pompa. Możliwa przyczyna: Zbyt niska temperatura AdBlue. Usterka elektrycznego...
EECU CR - SPN: 1639 - FMI: 12 ph1Czujnik prędkości wentylatora: CO, CC Vbat, CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B4, B9, B14, B22, B23, B34) i sprzęgłoUSTERKA CZUJNIKASerwis VECU - SPN: 598 - FMI: 07 ph0/ph1Stycznik sprzęgła. Stycznik zablokowany w położeniu "zamknięty". Wystąpiła nadmierna prędkość podczas gdy nie stwierdzono żadnej zmiany przełożenia•Sprawdzić...
Powiem tak rozmawiałem z kolejnym mechanikiem powiedziałem mu "-Nadmierne ciśnienie wtrysku-powód 1:przeszkody w powrocie paliwa pomiędzy pompą a zbiornikiem. Powód 2: zablokowany elektrozawór pompy wysokiego ciśnienia w pozycji zamkniętej. " on odparł mi na to że wtryski pobierają paliwo i nie odprowadzają nadmiaru do baku, komputer wykrywając większą...
renault premium premium renault radio renault zablokowane
biało szary zgrzewanie drutu blaupunkt pobór prądu
Wzmacniacz UNITRA Fonica 9013 - przepalanie bezpieczników 2,5A Plik języka polskiego do Kyocera P2040DN