CAN jest na pewno(diagnoza modułu drzwi, moduł na silniku szyby)
W każdym aucie pod tapicerka przy wlewie jest taki uchwyt aby awaryjnie otworzyc
Wyciąg go na zewnątrz podważ czymś cienkim i wyciąg kostkę chyba dwa piny jak zewrzesz to może się otworzy to wtedy włącznik do wymiany tylko na otwartej klapie zatrzaśnij rygiel bo tak to nie zadziała
Jak naprawić światła ostrzegawcze Clio 2? AI: Czy wypróbowałeś jakieś kroki rozwiązywania problemów lub dokonałeś ostatnich zmian w pojeździe, które mogły wpłynąć na światła ostrzegawcze? Brak
Sprawdz czy aby czasem masa gdzies pod deska rozdzielcza sie nie oberwała, bądz nie przegniła, jesli piszesz ze plusy są ok. Posprawdzałeś bezpieczniki głowne? duzych wartosci?
Witam, ponieważ ostatnio stanąłem przed koniecznością otwarcia klapy silnika po tym jak przez przypadek rozłączyła mi się linka otwarcia pokrywy, postanowiłem przedstawić sposób w jaki udało mi się to zrobić być może komuś się przyda. Potrzebne narzędzia to małe lusterko, latarka ,sztywny drut ok 20 cm z haczykiem na końcu. 1. A wiec na początek wyjmujemy...
Jeśli chodzi o CDP czyli "ten" sprzęt" to wystarczy do laguny aż zanadto. Możesz przepustnicę rozebrać, odkręcić 2 duże torxy pod spodem i wyjąć elektromagnes, bo siedzi na wsuwkach, a następnie jak jeden z kolegów wspomniał wyczyścić ścieżki jakimś kontaktem. One będą od spodu ale myślę że sobie poradzisz jakoś bez wyciągania płytki. Jeśli będziesz...
też bym sie przyjrzał wł.awaryjnych.
Zobacz czy pod maskownica lewarka biegów nie masz przycisku pod gumowa osłona do awaryjnego zwolnienia lewarka.
Czy kolega znalaz odpowiedź co było przyczyną? Mam dokładnie to samo z takim samy motorem
Niestety ale w Clio II(od 1998 r.) nie można wprowadzić kodu immobilajzera ręcznie. Tylko i wyłącznie przy pomocy komputera diagnostycznego. Z orginałów to NXR i Clip.
Często padają same przełączniki po kierownicą
Za bezpiecznikami. w kabinie.
ja bym nie kupował takiego auta.Szkoda kasy.Więcej potem dołożysz do tego niż to warte.Drogie auto i awaryjne.Za te pieniadze wolałbym kupić passata albo inne niemieckie.Wiesz renault to awaryjne auta z tego co slyszalem nie tak jak peugeot ale tez sie lubi coś zepsuć.jednak niemieckie auto to niemieckie.miałem forda escorta zrobilem nim 70 tys i dalej...
A jak ci ta taśma pękła to auto jechało do przodu na 3 biegu- trybie awaryjnym?
Może włącznik swiateł awaryjnych ?? bo przekażnik wykluczam .
Masz problem z hydrauliką, możliwe za niskie ciśnienie pilotujące i ew. złe działanie elektrozaworów i wodzików w przekładni. Bo to, że nie możesz wrzucić wstecznego, jak i przełączyć na półbieg przyśpieszony lub zwolniony jest winą nie przestawienia się wodzików, a sterownik oczekuje przełączenia w ciągu 0.5 sekundy (tyle też trwa wyzwolenie cewki...
Coś kiedyś było że taki czujnik znajduje się tu gdzie bezpieczniki, lub też pod maską po którejś stronie....chyba po lewej.
Sprawdź wyłączniki krańcowe.
Temat wyjaśniony. Po wymianie UCBIC wszystko działa jak trzeba. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Widocznie brak napięcia.
Najprawdopodobniej jest w bagażniku do tego specjalne cięgło: https://obrazki.elektroda.pl/6167088600_...
Swiat jest mały autko stoi u mnie w warsztacie. Diagnoza komputerowa: 1.uszkodzony sterownik silnika/ecu - po skasowaniu wywala non stop w/w błąd. 2.czujnik wałka rozrządu sygnał za wysoki- załozony nowy oryginał nadal to samo (Do własciciela auta . Auto niestety nie odpalało normalnie. Musiał troszke pokrecic zanim odpalił bo brakowało synchronizacji...
sprawdż włacznik awaryjnych - raz miałem padnięty i wtedy nie działały kierunki ani awaryjne.
Zwykly czujnik przyspieszen/opoznien(G-schock)dzialajac... tylko w osi podluznej pojazdu,aktywowany w momencie zadzialania swiatel stop i podajacy sygnal do UCH-a(modele renaulta bez ESP)
W skrzynce bezpiecznikowej w kabinie po prawej stronie wpięty od dołu
Wypal filtr
Tak ! To jest taka czarna plastikowa skrzynka na wysokości kolan. tam są dwie kostki : biała prostokątna i szara kwadratowa. Ja u siebie sprawdziłem te grube czerwone kable przy białej kostce. na wszystkich miałem stały plus więc lipa. Szukając dalej przelutowałem wszystkie luty w UCH i dalej było nic z tego. W końcu zdjąłem zbiornik wyrównawczy pod...
Witam przy wymianie baterii utrwala mi się dioda nadawcza przylutowalem ja sprawdziłem kluczyk przez aparat foto. i niby działa jednak nie odblokowuje auta co mogę zrobić żeby odpalić auto ?
Witam Potrzebuje kogoś do diagnostyki komputerowej do Renault 155.54. Renowka wchodzi w tryb awaryjny. Macie może kogoś?
Witam!! Po załączeniu awaryjnych nie działają a porusza się tachograf, nawet podczas jazdy po włączeniu kierunkowskazu lewego lub prawego nie zawsze ale szybkościomierz zamyka się do końca i powraca do bieżącej prędkości.
Nie no, nie zakładaj z góry, że każdy cię oszuka. Poszukaj kogoś ze sprzętem do renówek.
Kolego a światła awaryjne i kierunkowskazy dzialaja
1XX3, reszta na PW.
Masz instrukcję obsługi? jakąś książkę? Używałeś tego dnia świateł awaryjnych? Może włącznik się "skleił' lub tak jak pisałeś przekaźnik
Prawdopodobnie uszkodzony wyłącznik awaryjnych .
Witam, mam problem z Renault Maxity, jedzie tylko 35km/h. Po odłączeniu prędkościomierza jedzie na maxa tylko że licznik nic nie pokazuje, co to może być, czy on wpada w jakiś tryb awaryjny?
Zacznij od żarówek następnie bezpieczniki. Posprawdzaj miernikiem czy dochodzi prąd do kostek przy lampach, sprawdź styki bo może zasniedziały. Sprawdz pierw to.
Jak nie chce wejść? Jak było parę razy błędnych prób to tak będzie.
Bylem u kolesia od alarmow i mowi ze nie ma tam zadnego alarmu .... tylko seryjnie zamontowany centralny zamek wraz z migajacymi kiernukowskazami gdy sie owiera i zamyka samochod ....
Sam prowadzę warsztat i wiem jak czasami trudno diagnozować usterki, ale mi klienci płacą za naprawę samochodu a nie za naprawianie.... Kiedyś miałem podobny problem z traficiem i tam sterownik abs wykluczyłem zamieniając przy sterowniku miejscami kable czyli stronę lewą z prawą. Okazało się, że trzepnięta była wiązka na belce silnika.... najprawdopodobniej...
musisz rozebrac plastyk ten co jest pod tym caly przycisk http://renaultlaguna.pl/forum/index.php?...
Możesz w danej chwili przeprowadzić reset z pokładu bez komputera.
Laguny zawsze miały centralny i właśnie tym przyciskiem obok awaryjnych zamykałeś drzwi od środka.
oczywiscie ze poduszke trzeba wymienic po strzale , jednak duzo uzytkownikow zostalo tak nacietych i jezdza myslac ze maja poduszki , wiec trzeba sprawdzic czy nie jest tak w tym przypadku, a to ze do sprzedania napisalem zeby zalozyl opornik to oczywiscie byl zart , natomiast kolega KURSAXX jak lubi takie teksty to mu jeszcze raz napisze ze niestety...
Usterki szukać właśnie tam? w tylnych lampach i włączniku awaryjnych
Witam Mam podobny problem objawy takie same P0089 tyle tylko,że mój MASTER przeszedł już przez wiele rąk a ja dostałem go z diagnozą ASO (wiązka silnika , wymienić) no to wymieniłem i? nic. Postanowiłem go pomęczyć i stwierdziłem , że na wolnych obrotach ciśnienie paliwa waha się ok 800bar, myślę sobie regulator? więc właściciel załatwił pompę (używka),...
Jaki stag w ogóle? Pewnie po prostu limit miałeś awaryjnych uruchomień.
Dziękuję za szybką odpowiedz. Niestety to nie usterka tylko program "usterka" ktoś, albo zostawił od alarmu 2 kable od kierunków bez izolacji i robiły zwarcie, albo specjalnie je połączył :) Temat zamykam.
Co do tych awaryjnych to pytanie. Czy dioda w przycisku miga tak jak awaryjne? Tzn pulsacyjnie jak awaryjne?
Udać sie z tym do elektryka samochodowego czy mechanika? Obstawiał bym to pierwsze. Auto przechodzi Ci w tzw. tryb " awaryjny " .
Nikt nie wspomniał o Renault Clio II. Ogólnie auto dobre i mało awaryjne (1.2 8V 98r.) Nic się nie psuje ale wymiana głupiej żaróweczki od podświetlenia prędkościomierza czy kontrolek wymaga wyjęcia całej przedniej konsoli.
Witam mam identyczny problem z awaryjnymi po odłączeniu aku czy ktos rozwiązał ten problem?
witam Ja bym sie skłaniał ku hydraulice,to moze byc jakis zawór który sie przycina ,a niema problemu z biegami ?
Włącznik awaryjnych lub BSI
Też jeszcze nie doszedłem do przyczyny tych trybów awaryjnych :/
Włącznik awaryjnych
Więc jakie jest twoje pytanie?
Czy jesteś pewien że Twój samochód posiada tylko ABS ,a nie jak większość renault z tego rocznika ESP. Idea pracy kontroli trakcji zakłada między innymi połączenie (najczęściej magistralą CAN) sterowników silnika i ESP. Jeżeli zostanie rozpoznany ewidentny błąd układu hamulcowego (np brak ciśnienia w układzie hamulcowym) auto może w ten sposób reagować....
Brak zasilania stałego na przełącznik awaryjnych.
Tyle, że on nie ma wływu na awaryjne
Inni, ze automat w Renault awaryjny. Tam chyba tradycyjne hydro siedzi? Renault nie robi ASB. W lagunie III wkłądali chyba Jatco JF613E. Mam II FL z 2,0T , ale w manualu i przy dość dynamicznej jeździe auto pali w cyklu mieszanym 11-12 l LPG. Jeżdżąc normalnie da się zejść do 10. Z automatem ( 6-biegowym) tragedii nie będzie , myślę ,że max 13 LPG.
Jest to Renault kangoo 1,9 D z 2002 r.
Te funkcje obsługuje moduł UCH pod kierownicą
Przecież sam możesz edytować bądź usunąć post. Usunąć tak, pod warunkiem, ze nikt nie odpowiedział :D Co do problemu to ja bym sprawdził czy po włączeniu ręcznie zapłonu, czytnik rozpozna kartę czyli kontrolka immo zaświeci i zgaśnie. Nad bezpiecznikami w kabinie są dwa przekaźniki, zmostkować styki 30 i 87 tego bliżej bezpieczników, to spowoduje częściowe...
Witam wywal immo i będziesz miał spokój
Czy moduł zgrzyta podczas pracy? Proponuję moduł wyciągnąć, rozkręcić i sprawdzisz czy nie ma zerwanych trybów - są tam plastiki. Przy składaniu proponuję dobrze zabezpieczyć pokrywę silikonem.
Wymień włącznik awaryjnych.
Zachowanie czujnika położenia przepustnicy sprawdzę, co do pompy paliwa po wywołaniu awaryjnej mapy silnik pracuje poprawnie, nie odczuwam aby miał mniej mocy przy np. przyspieszaniu. Jeśli pompa nie trzymała by ciśnienia to czy problem naprawiał by się wraz z trybem awaryjnym?
Radiowy pilot ,do niego brak kodu do awaryjnego uruchomienia ,co za silnik w aucie może immo off będzie szybciej.
Ten czujnik pozwala ustalić kąt wtrysku,jak ECM go nie widzi to nie działa regulator kąta wtrysku na pompie.Silnik pracuje w trybie awaryjnym.
Przerywacz kierunkowskazów podaje impuls z pin34 na kontrolkę kierunkowskazów oraz na kontrolkę awaryjnych z oddzielnego wyjścia pin35.
Mam problem z imo i centralnym zamkiem ( nie działa ) odpalam w trbie awaryjnym przy pomocy kodu , nie działa mi centralny zamek , miga mi lewy kierunkowskaz. Proszę o pomoc i rady.
co się dzieje jak włączasz awaryjne??
Migacze kierunkowskazy... awaryjek świateł awaryjnych... Jesteś pewna, że przełącznik od świateł awaryjnych jest sprawny?
a ten clip to co to
Ir... Mam pin kod awaryjny ale nie wiem jak go wstukac
To jest kontrolka usterki silnika trzeba odczytać błędy auto wchodzi w tryb awaryjny.
witam ten model ma odbiorniki sygnału w podsufitce z przodu i one za ciekają także trzeba wyczyścić i powinno po móc.do radia wprowadzasz kod i odpalasz bryke.moze kod nie ten?spr w ASO renault.
Czujnik temperatury płynu niedomaga? Zawyża na ciepłym tj. obniża dawkę rozruchową. Ew. wyjąć wtyczkę z czujnika temp. sterownik powinien wejść w tryb awaryjny i odpalić na defaultowych parametrach.
Kts i autocom potrafią pokazać w renuwce błędy, których niema. Dla ciekawości ten sam kod DF dla różnych sterowników może oznaczać zupełnie co innego , dodatkowo Clip oprócz kodu wyświetla jeszcze jego postać w prawym górnym rogu, po kliknięciu na okienko masz podpowiedź.
Mam nadzieję, że sprawdzono wyłącznik świateł awaryjnych, czy nie ma "sklejonych" styków. Załącz/wyłącz go energicznie. A jest w tym aucie aktywna funkcja -> Światła awaryjne podczas nagłego hamowania?
mogę zrobić ci immo off
Witam Musisz udac sie do ASO Renault i zakupic awaryjny kod immo. Zostanie on odtworzony na podstawie nr.VIN pojazdu. Pozdrawiam
Pewnie uszkodzona.
Immobilizer ci się rozkodował ,normalna sprawa w renówkach,możesz odpalić trybem awaryjnym .
Działają normalnie awaryjne jak auto zgaszone?
Renault Master 2,3 DCI przechodzi w tryb awaryjny, po wymianie turbiny, dpf wyczyszczony, nowy aku, czujnik ciśnienia paliwa i teraz płyn chłodzący wskazuje na temp. poniżej połowy czyli cały czas chłodzi wiatrak. Co nie tak?
i jeszcze wpisz kod awaryjny
No tak, jest czujnik załączonego biegu. Sęk w tym, że też awaryjny :)
Najlepiej wpiąc się w okolicy włącznika świateł awaryjnych
Zasila też światła awaryjne.
Witam Czy ktoś miał taki problem, świeci audio błąd, resetowałem awaryjnymi komputer i nadal nic czy ktoś coś??? https://obrazki.elektroda.pl/8909724200_...
Hej, Udało się zdiagnozować przyczynę, bo mam to samo :(
elektrozawory najczęściej padaja w tej skrzyni ja wymieniłem z 50 szt. i wszystkie działają obsługa i naprawa skrzyń dpo/al4 mazowieckie i swiętokrzyskie prosze misac na priv
Witam. Miałem podobny przypadek, okazało się że skrzynka bezpieczników była do wymiany ponieważ uległa powypalaniu wewnątrz. Przekaźniki pykały, ale tylna szyba nie grzała, to samo ze światłami kierunku i stopu. Układ elektryczny w Lagunach jest bardzo słaby i awaryjny.
Sterownik jest zcalony ze skrzynką bezpieczników jest to całe urzadzenie urzadzenie łącznie z blokadą zapłonu, do sterowania z alarmu wepnij sie do przełącznika zamka pod włącznikiem świateł awaryjnych pozdrawiam
czyli stworzyc taki prosty ukladzik przekierowujacy sygnał z abs do kierunkowskazów?? Elektronika samochodowa jest troszkę trudniejsza od Elektroniki hobbystycznej. Nie ma co przekierować, jedynie możesz mierzyć przyśpieszenie ujemne podczas hamowania i po przekroczeniu progu, uaktywnić kierunkowskazy. Pozatym możesz sygnałem aktywności ESP też włączać...
Mam problem z lewym kierunkowskazem raz działa raz nie ,awaryjne działają .prawy działa
Ale moje doświadczenie mówi że to są najmniej awaryjne RENÓWKI pozdrawiam
przycisk awaryjnego awaryjnego hamowania zasilacza awaryjnego
kabel taśmowy oznaczenie zmywarka siemens schemat schneider
Seat Altea 1.6 MPI – rozładowywanie akumulatora mimo braku poboru na bezpiecznikach RIGOL DS1054Z – jak odblokować opcje, pasmo 100 MHz, dekodery, krok po kroku