Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Poszukaj są reklamowane.
Kod usterek: MID 140- PID 171 - FMI 6 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny PID171 Temperatura zewnętrzna FMI-6 Prąd zbyt wysoki lub zwarcie z masą Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz główny C046 Czujnik temperatury zewnętrznej Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki: Napięcie zmierzone między końcówkami...
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
Pomoc na pw myślę że ci pomoże.
Witam potrzebuję rozszyfrowac błędy w Renault Premium 420 dci: EECU: 00010204126 15712400073 00010505126 Proszę o pomoc
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
To tylko informacja dla kierowcy. Błędy są do odczytania z menu Diagnostics w w liczniku. Pierwszy pojawia się najczęściej w przypadku uszkodzenia taśmy do przycisków w kierownicy. Drugi oznacza ograniczenie mocy silnika, i jeśli dodatkowo na desce pali się "dymek" to oznacza usterkę w układzie SCR (AdBlue).
Uszkodzona wiązka na przelotce pod kabiną, po prawej stronie
Nikt nic nie wiem ?
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Z jakiego systemu pochodzą błędy z EECU czy z VECU.
Jak skasować błędy z okienka diagnostyki bez komputera.
dawaj na PW
http://kodtruck.ru/volvo.htm kolego tu możesz sam sprawdzić kody błędów.
sprawdź kody w ebs podłącz kompa odczytaj błędy
Witam. Czy kolega dobrze spisał te błędy ?
Dodam że skrzynia jest po remoncie sprzęgło nowe Sprzęgło było kalibrowane? Jakie błędy wyświetla?
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
test dozowania zrobiłeś
Witam. Jak w tytule. Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy, usterka immo, zjazd do warsztatu i kilka innych. Po przekręceniu w pozycje 2 czyli włączenie zapłonu błędy giną, auto normalnie odpala, jedzie. Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Pozdrawiam
MID 130 PSID 204 FMI 8 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców Niewłaściwa częstotliwość. Warunki wygenerowania kodu usterki: Informacja o błędzie z MID 136. Możliwa przyczyna: Uszkodzony czujnik prędkości koła. Reakcja jednostki sterującej: Zapalana jest żółta kontrolka. Funkcja zmiany biegów działa nieprawidłowo. Widoczne...
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
Info o ikonach wyświetlacza renault.
Jak już zapali z plaka to chodzi równo czy młotkuje ? powiedz jeszcze czy wyświetlają się jakieś błędy
Tak ucieka ale chyba nie tłumnikiem
MID 128 SID 32 FMI 7 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego - układ mechaniczny nie reguluje prawidłowo.
Tak jest taka możliwość wchodzisz w menu manipulatorem tam masz diagnostykę i tam odczytujesz błędy . Ale DCi z 2007 r oierwszy raz słyszę w 2006 zaczęto już sprzedawać Dxi kolego .
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
a taki kod od ebs 00108707127 zegary nie wskazują prędkości nie wiem czy jest to przyczyna czujnika obrotów na skrzyni biegów czy tez na którejś z osi
Kolego tą są błędy od szyny przesyłu danych. Brak komunikacji z VECU.
MID:128 PPID: 278 FMI: 5 -czujnik poziomu adblue MID:128 SID: 22 FMI 2 -czujnik koła zamachowego
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Witam, rozwiązałes już problem?
Problem rozwiązany jednak przyczyna była w przewodzie CAN H szyny silnika,problem tkwił w tym że dopiero po zrobieniu nowej szyny (na pająka na zewnątrz) wszystko ruszyło,więc obciążyłem jakieś 250W oryginalne przewody i wyszło że przewód jest uszkodzony wewnątrz izolacji wcześniejsze pomiary na 150W przechodził poprawnie i to mnie trochę zgubiło.
Myślę że jeszcze można kilka razy się zapytać czy aby na pewno???Tracisz czas . No chyba że chcesz je podnosić na drodze 1000km od domu
Witam mam takie błędy abs 0 00790 02 127 0 00810 07 127 0 00790 01 044 0 00639 02 003 0 00627 05 126 sprawdziłem czujniki wyczyściłem ustawiłem na 0,1 mm przerwy od zębów które też rozebrałem i wyczyściłem i nie wiem gdzie dalej szukać jeszcze parę dni temu po odpaleniu świecił się komunikat ;przetestuj ABS jadąc po ruszeniu i uzyskaniu prędkości powyżej...
witam to powinno Ci pomóc wziąłem dane od volvo fh13 440 zwierz to chyba to samo co piec premium 440.Nie jestem za dobry w volvie jak coś to koledzy skorygują ewentualnie błędy mam nadzieję powodzenia.
w czwartek 3 razy na krótko paliłem i wcześniej też. w piątek rano wymieniłem akumulatory na nowe. jak przekręcam kluczyk to przekaźniki tykają normalnie. za chwilę idę na dwór podniosę kabinę jeszcze zerknę na rozrusznik. Bo jutro do roboty trzeba jechać. od razu sprawdzę czy wyświetla jakieś błędy.
Witam Potrzebuje odpowiedzi co oznaczają błędy : IC MID 140 PID 209 FMI 2 Z góry za pomoc dziękuje
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
O jakie parametry chodzi?
Sprawdź Tacho
W sterowniku jakieś błędy?Nie wykasujesz - nie zadziała.
(nie procentowe) Przecież pisałem że nie chodzi o czujniki procentowego zużycia. Na samych klockach powinieneś mieć czujniki zużycia (2 pinowe). Wszystkie muszą zamykać obwód inaczej będzie błąd.
Brak zasilania TBV
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
Mialem podobny problem , nie gasła tylko odcinała gaz. Przyjrzyj się kasecie bezpieczników , często tam jest problem.
Witam, pomoże ktoś rozszyfrować błędy premium 420dci, 2002r, EBS 00079201031 EECU 00009804126 Z góry dziękuję
Witam, udało się naprawić kod błędu MID 130 PSID 24 FMI ? Nie moge poradzić sobie z tym błędem .
Kolego wymień czujnik temperatury w lusterku a błąd od adblue zginie
Tak w kostce jest 1 pin 24v, 2 pin to masa, 3i4 szyna komunikacyjna. Źle odczytane kody. Polecam diagnostykę komp.
Woda w paliwie, wypuść wodę lub wymień separator.
Oczywiście pompa odpowietrzona .Próbowałeś skasować błędy i odłączyć aku na 15min?
Szyna przesyłu danych mid 130 sid 250
Witam, mam problem z Renault Premium 450 DXI. Pojawiają się błędy MID 136 SID 68 FMI5 i MID 140 PID 209 FMI 2. Wymieniłem płytę bezpieczników, zawór pedału hamulca, zawór Europa, przewód spiralny ABS do naczepy, nie wiem co dalej. Gdy błędy są aktywne mam odczucie jakby naczepa słabiej hamowała. Nie wiem czego się teraz łapać. Zastanawiam się nad wymianą...
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
Czujnik prędkości koła jak najbardziej.
Dzięki za odpowiedź. Może być uszkodzenie kasety silnika, tak stwierdził dzisiaj elektryk. Dodano po 7 Dodam że błędy w ciągu 24godz. Wystąpiły od 36 do 280 razy.
Sorry ale z rozpędu wrzuciłem ci rys. od premium ale co do zasady to dobrze piszesz. Dodano po 9 Jakoś tak to wygląda.
Kolego padl któryś sterownik . Dlatego masz błędy od szyny can . Zazwyczaj w takiej sytuacji pierwszy pada licznik odepnij go i zobacz czy zapali .
Witam i proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodów błędów. MID 128 PSID 89 FMI 14. MID128 PPID 386 FMI 5 MID 128 PSID 46 FMI 14 Będę wdzięczna za pomoc, Wyskakuje ze zostało 22 godz. i moc idzie na łąkę paść się.... Czy można usunąć błędy w Renault bez dostępu do komputera??? pomóżcie....
Była seria bez grzałki,później wymieniali Apm na taki z grzałką,pomysł nie wypalił. Różnica była w oprogramowaniu i tu powstaje pytanie co zrobił ten ktoś,przy błędzie podgrzewacza jeśli go nie ma ponownie przeprogramował bym właściwym oprogramowaniem.
W APM to elektronika steruje przepływem powietrza, także kolego przyczyna może być w niej i jej uszkodzeniu. Najlepiej dawać do regeneracji cały zawór. Poszukaj także czasami na allegro sprzedają same elektroniki.
Dokładnie tak, problem pojawia się w momencie zgaśnięcia kontrolki STOP na desce, jak tylko upuszczę ciśnienie i kontrolka się zaświeci tylko co ino po jej zgaśnięciu silnik zatarakocze i zapalają się ww. błędy przez malutki moment a potem jest ok jak pisałem co to za objaw.
wyświetla mi się defekt pilot naczepy błędy EBS 00105612001 i 00081007127 Dzięki za pomoc
Pomożecie z rozszyfrowaniem błędu? Z "deski" wejdź w diagnostykę, i odczytaj kody usterek. Wstępny opis; System ESP wyłączony, ograniczone funkcje skrzyni biegów, możliwy problem ze sprzęgłem.
Witam mam problem odnośnie zlokalizowania usterki mianowicie mam takie błędy: MID 220 PSID 27 FMI 14 MID 144 PSID209 FMI 9 MID 140 PPID20 FMI 0 MID 140 PSID 204 FMI 9/12 MID 16 ----- 75 FMI 31
Jak próbowałem zczytać błędy to wyświetla się odczyt danych czy coś w tym stylu.. czekałem chyba ze dwie minuty, po czym "pstryknięcie" przekaźnika i wyświetliło się brak błędów. Jak wyświetlają się błędy "ikonki" to błędów nie chciał mi wtedy czytać a jak już działa to błędów nie ma żadnych.
Witam, pomoże ktoś rozszyfrować błędy premium 420dci, 2002r, EBS 00106002001 00106102001 00810007127 00106602031 00079201031 00105902006 00105612003 00079207031 VECU 00059807001 00063909001 00063909004 Z góry dziękuję
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID53 Czujnik kata skrętu FMI-14 Instrukcje specjalne Za podłączyć vcadsa i spróbować skalibrować, jeśli nie pomoże to do wymiany czujnik kąta skrętu.
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Witam Samochód Renault Premium 460 2010r. występuje w nim błąd EBS Mid 136 psid 60/61/62/63. Są to błędy od elektrozaworów ABS na przedniej osi tylko problem w tym, że ten samochód nie ma elektrozaworów, przewody pneumatyczne z siłownika idą bezpośrednio do modulatora jednokanałowego niema śladu po wiązce elektrycznej wszystko wygląda tak jakby było...
Może ktoś rozszyfrować ten błąd podany powyżej. ? Dodano po 4 Panowie, a może to zawór WESTGATE na turbinie? Czy wywaliło by wtedy jakieś błędy na kompie czy tylko niskie ciśnienie doładowania?
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
Witam czy ktoś moze rozszyfrować ten kod błędy? mid 185 sid 251 fmi 5
Witam wyskoczyły mi takie błędy Ebs Mid 136 Sid 2 Fmi 10 Mid 130 Psid 204 Fmi 8 Kto może wie co oznaczają? Z góry dzięki za pomoc
Dzięki za zainteresowanie ! No tak błędy, a więc tak jak błędy się wyświetlają na wyświetlaczu to z komputerem silnika nie da się skomunikować a po przeskanowaniu systemu wyszło tak : MID136 SID254, MID136 PSID200 oraz z końcówką 201,227,202,210,208 MID163 SID224, MID163 SID1 MID140 SID200 oraz z końcówką 204,210,201 MID185 SID246 oraz z końcówką 84,245,200,204,205,201...
Czujnik ABS koło przednie lewe za duże odległość czujnika od koronki
W meny licznika na końcu listy podmenu jest funkcja diagnostyki z możliwością odczytu błędu. Odczytaj błędy z EBS i kody zamieść na forum spróbujemy pomóc.
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PPID294 Ciśnienie w układzie pneumatycznym przyczepy FMI-8 Nieprawidłowa częstotliwość Układy pneumatyczne przyczepy i hamulca postojowego nie są zasilane. Uruchomić pojazd. Zwiększyć ciśnienie w układzie pneumatycznym do wartości 12 barów używając sprężarki pojazdu. Poczekać aż blok...
Z tego co wyczytałem to gwarancja obejmuje okres 12 miesięcy, właśnie tylko obawiam się, że taka gwarancja to może być traktowana podobnie jak przy regeneracji pomp wtryskowych, że niby słabej jakości lejemy dodatek lub jakies błędy przy zakładaniu i pierwszym uruchomieniu.
Dzień dobry. Renault Premium 2006. podczas jazdy co jakiś czas spada moc silnika i pojawia się komunikat; ŚREDNIO 128 OCC. PPID 270 FM I. Zatrzymuję silnik, ponownie uruchamiam i przez chwilę działa dobrze. co to może być? z góry dziękuję. [/b]
EMS occurrence 145 EMS - jednostka sterowania silnikiem .... występowanie błędu 145 razy, w/w błąd dotyczy awarii układu AdBlue, należy go zdiagnozować.
Błąd zaworu chłodzenia mocznika systemu SCR
Witam ponownie mam problem z ogrzewaniem w moim ogrzewaniem w Renault Premium 380DXI po wymianie świecy ogrzewanie przez pół roku działało ok, teraz problem jest nowy. Stopień pierwszy i drugi nie grzeje wcale, nie słychać nawet pracy pompki, od biegu trzeciego ogrzewanie zaczyna pracować lecz grzeje bez przerwy po 10min trzeba je wyłączyć ponieważ...
Witam mam problem z Premium DXi 2006r polega on na tym że auto traci komunikacje pomiędzy sterownikami wyświetla błąd imo i auto nie odpala.Po diagnostyce wywala błędy z szyną J... a czasem w ogóle nie wykrywa sterowników podczas diagnozowania jedyny zidentyfikowanym jest sterownik zegarów. Potrzebuje schematu konstrukcji szyn komunikacji jak i co w...
Witam, Posiadam Premiumkę z 2005 roku 420 DCI. Na wyświetlaczu świeci się pomarańczowy trójkąt ostrzegawczy oraz STOP. Błędy jakie odczytałem: VECU 0 00650 05 001 EBS 0 00070 07 003 Proszę o pomoc w rozszyfrowaniu tych błędów, czy to coś poważnego.
Witam, kupiłem samochód renault premium 6x4 430dxi 2010r i już przy pierwszej trasie wyskoczył mi komunikat ograniczenia mocy czas do ograniczenia 36h po czym się kasował co chwilę i zaczynał od nowa, kontrolka żółta od dpf czasami miga a czasami świeci na stałe, kody błędu jakie wyświetla po wejściu w EMC : MID: 128IL.: 6 PPID: 270FMI: 2 Ktoś pomoże...
Kierowca dzisiaj zgłasza że w drodze powrotnej błąd AUTO REDUCTION G/B FUNCTION nie pojawił się, jutro podjadę na komputer, może to kwestia czujnika ABS. Druga sprawa, od jakiegoś czasu pojawia się również błąd: MID 128 PSID 75 FMI 5 Occurrence 255 (trochę dużo razy się pojawiło)
Jesli to nie tajemnica to czy moglbys kolego podzielic sie wiedza jak to zrobić. Pozdrawiam
błędy renault premium renault premium błędy premium błędy
rotel kanał rezystor objętościowy shure uszkodzony
kemppi mastertig 3500w kemppi mastertig 3500w
Lokalizacja czujnika MAP w Opel Astra K 1.4 Turbo 2017 Lokalizacja bezpiecznika podczerwieni w Mercedes W210 290 TD 1996