Tu masz kody https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... Tu schematy https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Witam Mam Ten sam problem w Magnum DXI 2006r. Zawór ciągle upuszcza powietrze i nie odbija. Błąd 251 FMI 05 Zawór po regeneracji, było podejrzenie że zawór dalej uszkodzony, podłożone jeszcze dwa inne dalej to samo. Dodatkowo nie gaśnie deska po wyciągnięciu klucza.
Kod usterek: MID 140- PID 171 - FMI 6 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID140 D001 - Wyświetlacz główny PID171 Temperatura zewnętrzna FMI-6 Prąd zbyt wysoki lub zwarcie z masą Urządzenie(a) objęte kontrolą: D001 Wyświetlacz główny C046 Czujnik temperatury zewnętrznej Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki: Napięcie zmierzone między końcówkami...
znacie może jakieś emulatory AdBlue które kasują błędy z całego samochodu po wciśnięciu pedału gazu czu hamulca?? Są emulatory AdBlue, kasowniki kodów usterek oraz emulatory AdBlue z opcją kasowania kodów usterek
Uszkodzona wiązka na przelotce pod kabiną, po prawej stronie
Czujnik prędkości pompy odwrócenie biegunów lub sygnał przerwany, i niezgodność ustawienia pompy z kołem zamachowym(przesunięcie fazy lub sygnał niewiarygodny)
EECU CR - SPN: 16 - FMI: 03 ilość wystąpień 126 "Czujnik zanieczyszczenia oleju napędowego: CO lub CC z masą•Sprawdzić wiązkę (B9, B33) i czujnikWIZYTA W WARSZTACIESerwis" Tak podaje dokumentacja, taki czujnik jest przy filtrach paliwa. Zasilany jest z tego samego przewodu (nr 292) co wentylator, zawór hamulca silnikowego i przycisk gaszenia silnika...
Sprecyzuj błędy. Chodzi mi o takie wskazania jak PSID, PID. MID. Podaj wszystko dokładnie to będzie wiadomo czego szukać . A nie masz tam przypadkiem awarii czujników doładowania lub ciśnienia oleju tak przy okazji tych usterek. 171FMI2 i FMI9 wadliwy czujnik .
Renaud Raczej RENAULT ;) Na początek warto by podłączyć pod komputer i sprawdzić błędy.
Pewnie nie dozuje mocznika, sprawdź czy pompa pracuje. Jakieś jeszcze błędy w EMS się pokazują?
Pomoc na pw myślę że ci pomoże.
Sprawdzanie żarówką zasilania modulatora jest realna tylko w przypadku sprawnej elektroniki w modulatorze,jeśli coś z nim nie tak moduł sterujący EBS załącza napięcie na modulator na dwie-trzy sekundy i wtłacza. Żeby wykasować błąd metodą powyżej musi być nabite ciśnienie do odbicia zaworu głównego APM,przyciskać pedał w ciągu ok.5-7 sek,przytrzymać...
Witam potrzebuję rozszyfrowac błędy w Renault Premium 420 dci: EECU: 00010204126 15712400073 00010505126 Proszę o pomoc
Witam. Jak w tytule. Po przekręceniu stacyjki w pierwsza pozycje, włącza już zapłon i wywala błędy, usterka immo, zjazd do warsztatu i kilka innych. Po przekręceniu w pozycje 2 czyli włączenie zapłonu błędy giną, auto normalnie odpala, jedzie. Co może być przyczyną? Stacyjka czy immobilizer? Jak pominąć immobilizer żeby zjechać do warsztatu? Pozdrawiam
Nikt nic nie wiem ?
MID 130 PSID 204 FMI 8 Zakłócenia w komunikacji, łącze danych, jednostka sterująca hamulców Niewłaściwa częstotliwość. Warunki wygenerowania kodu usterki: Informacja o błędzie z MID 136. Możliwa przyczyna: Uszkodzony czujnik prędkości koła. Reakcja jednostki sterującej: Zapalana jest żółta kontrolka. Funkcja zmiany biegów działa nieprawidłowo. Widoczne...
Stałych ( AKTUALNYCH ) błędów nie wykasujesz. Co do kasowania bł manualnie to już kilkakrotnie było opisywane nawet w moich postach. Nawet i tu jest nowy temat z metodą kasowania bł: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
There is no possibility to receive data from the electronic control unit FMS gateway communication channel is corrupt.
Z jakiego systemu pochodzą błędy z EECU czy z VECU.
dawaj na PW
co oznaczają te błędy w Renault Premium
Może łatwiej przełozyć uszkodzony wyswietlacz lub sprawdzić licznik gdzie zapisane jest immo i przeprogramować dane ze starego do nowego licznika.
Witam, mam problem w premkum dxi, wymienilem filtry paliwa i po tygodniu jazdy zaczęła ciężko odpalać, gdzie szukać i nie wyskakują żadne błędy.
http://kodtruck.ru/volvo.htm kolego tu możesz sam sprawdzić kody błędów.
Pierwszy błąd nasz od siłownika sprzęgła i na tym się skup drugi to że masz błędy w sterowniku EBS prawdopodobnie czujnik prędkości na którymś kole
Ta usterka tyczy się zakłócenia szyny can .Trudne do zlokalizowania jeśli nie wystąpi. Przyczyny z mojego doświadczenia : - przetarcie przewodu can do masy pod kabinom, - emulator, - pompa adblue zalana, - sterownik skrzyni biegów nad kasetom ebs, wystarczy wypiąć kostkę usterka znika po zresetowaniu kluczykiem.
Woda w paliwie, wypuść wodę lub wymień separator.
Kolego a wyświetla ci jakieś błędy czy tylko zaczyna młotkować silnik podczas jazdy ??
Tak ucieka ale chyba nie tłumnikiem
ile mililitrów płynu wypuścił wtrysk
Tak w kostce jest 1 pin 24v, 2 pin to masa, 3i4 szyna komunikacyjna. Źle odczytane kody. Polecam diagnostykę komp.
Myślę że jeszcze można kilka razy się zapytać czy aby na pewno???Tracisz czas . No chyba że chcesz je podnosić na drodze 1000km od domu
Witam mam takie błędy abs 0 00790 02 127 0 00810 07 127 0 00790 01 044 0 00639 02 003 0 00627 05 126 sprawdziłem czujniki wyczyściłem ustawiłem na 0,1 mm przerwy od zębów które też rozebrałem i wyczyściłem i nie wiem gdzie dalej szukać jeszcze parę dni temu po odpaleniu świecił się komunikat ;przetestuj ABS jadąc po ruszeniu i uzyskaniu prędkości powyżej...
Jeśli czujnik nie jest pływakowy czujnik do wymiany na pływakowy i przeprogramowanie. Sprawdź kable .
Witam. MID 140 PPID 20- Stan okładzin hamulcowych. FMI 0- Jedna lub więcej okładzin hamulcowych jest starta/starte lub przerwa w przewodzie.
Co do EBS do sprawdzenia czujnik ABS lewy/tył ,sprawdzenie koła fonicznego lewy/tył (czy proste,nie ma ubytku zębów itp.),luzów na łożysku w tym kole.Jeżeli wszystko będzie sprawne ,ustawić min. szczelinę czujnika ABS i wykonać jazdę próbną powyżej 20 km/h. Pozostałe błędy to brak ,lub zakłócenie komunikacji CAN pomiędzy sterownikami EBS ,VECU ,ASTRONIC...
sprawdź kody w ebs podłącz kompa odczytaj błędy
Czujnik ABS koło przednie lewe za duże odległość czujnika od koronki
Info o ikonach wyświetlacza renault.
Dodam że skrzynia jest po remoncie sprzęgło nowe Sprzęgło było kalibrowane? Jakie błędy wyświetla?
Sprawdzić stan niskiego ciśnienia na filtrach błędy sterownika
Kod usterek: MID 128 - SID 1 - FMI 5 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika SID1 Elektrozawór wtryskiwacza cylindra nr 1 FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód Urządzenie(a) objęte kontrolą: G002 Blok elektroniczny silnika V101 Elektrozawótryskiwacza cylindra nr 1 Warunek(i) i powód(y) zarejestrowania kodu usterki:...
Problem rozwiązany jednak przyczyna była w przewodzie CAN H szyny silnika,problem tkwił w tym że dopiero po zrobieniu nowej szyny (na pająka na zewnątrz) wszystko ruszyło,więc obciążyłem jakieś 250W oryginalne przewody i wyszło że przewód jest uszkodzony wewnątrz izolacji wcześniejsze pomiary na 150W przechodził poprawnie i to mnie trochę zgubiło.
Informacje ogólne o kodzie usterki: MID136 G005 - Blok elektroniczny układu hamulcowego EBS PSID53 Czujnik kata skrętu FMI-14 Instrukcje specjalne Za podłączyć vcadsa i spróbować skalibrować, jeśli nie pomoże to do wymiany czujnik kąta skrętu.
MID130 G020 - Blok elektroniczny automatycznej skrzyni biegów PID37 Ciśnienie powietrza w układzie skrzyni biegów FMI-1 Dane istniejące, lecz poniżej zakresu normalnego działania MID220 D004 - Tachograf PSID6 Czujnik prędkości do tachografu FMI-9 Nieprawidłowa aktualizacja
MID 128 SID 32 FMI 7 - Układ sterujący wylotem zaworu upustowego - układ mechaniczny nie reguluje prawidłowo.
Osobiście nie robiłem tej procedury ale tak wynika z opisu natomiast z tego co pamiętam to będzie bezpiecznik F 31- P 57.
Witam, rozwiązałes już problem?
Czujnik prędkości koła jak najbardziej.
WORKSHOP STOP To nie jest błąd tylko informacja dla kierowcy że należy zjechać na warsztat! Może być skutkiem błędu lub upłynięciem okresu serwisowego. Błędy możesz odczytać wchodząc w menu Diagnostics licznika i wtedy dla poszczególnych systemów pojazdu je odczytać lub poprzez podłączenie komputera diagnostycznego.
O jakie parametry chodzi?
Tak jest taka możliwość wchodzisz w menu manipulatorem tam masz diagnostykę i tam odczytujesz błędy . Ale DCi z 2007 r oierwszy raz słyszę w 2006 zaczęto już sprzedawać Dxi kolego .
Sprawdź Tacho
W APM to elektronika steruje przepływem powietrza, także kolego przyczyna może być w niej i jej uszkodzeniu. Najlepiej dawać do regeneracji cały zawór. Poszukaj także czasami na allegro sprzedają same elektroniki.
Brak zasilania TBV
Jak już zapali z plaka to chodzi równo czy młotkuje ? powiedz jeszcze czy wyświetlają się jakieś błędy
Witam Potrzebuje odpowiedzi co oznaczają błędy : IC MID 140 PID 209 FMI 2 Z góry za pomoc dziękuje
a taki kod od ebs 00108707127 zegary nie wskazują prędkości nie wiem czy jest to przyczyna czujnika obrotów na skrzyni biegów czy tez na którejś z osi
Kolego tą są błędy od szyny przesyłu danych. Brak komunikacji z VECU.
Kierowca dzisiaj zgłasza że w drodze powrotnej błąd AUTO REDUCTION G/B FUNCTION nie pojawił się, jutro podjadę na komputer, może to kwestia czujnika ABS. Druga sprawa, od jakiegoś czasu pojawia się również błąd: MID 128 PSID 75 FMI 5 Occurrence 255 (trochę dużo razy się pojawiło)
MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PPID294 Ciśnienie w układzie pneumatycznym przyczepy FMI-8 Nieprawidłowa częstotliwość Układy pneumatyczne przyczepy i hamulca postojowego nie są zasilane. Uruchomić pojazd. Zwiększyć ciśnienie w układzie pneumatycznym do wartości 12 barów używając sprężarki pojazdu. Poczekać aż blok...
Na wysokich od 3.5-6,0 bar
Usterka w układzie osuszacza powietrza, polecana diagnostyka.
witam to powinno Ci pomóc wziąłem dane od volvo fh13 440 zwierz to chyba to samo co piec premium 440.Nie jestem za dobry w volvie jak coś to koledzy skorygują ewentualnie błędy mam nadzieję powodzenia.
Mialem podobny problem , nie gasła tylko odcinała gaz. Przyjrzyj się kasecie bezpieczników , często tam jest problem.
(nie procentowe) Przecież pisałem że nie chodzi o czujniki procentowego zużycia. Na samych klockach powinieneś mieć czujniki zużycia (2 pinowe). Wszystkie muszą zamykać obwód inaczej będzie błąd.
Kolego wymień czujnik temperatury w lusterku a błąd od adblue zginie
Była seria bez grzałki,później wymieniali Apm na taki z grzałką,pomysł nie wypalił. Różnica była w oprogramowaniu i tu powstaje pytanie co zrobił ten ktoś,przy błędzie podgrzewacza jeśli go nie ma ponownie przeprogramował bym właściwym oprogramowaniem.
W sterowniku jakieś błędy?Nie wykasujesz - nie zadziała.
Witam, pomoże ktoś rozszyfrować błędy premium 420dci, 2002r, EBS 00079201031 EECU 00009804126 Z góry dziękuję
w czwartek 3 razy na krótko paliłem i wcześniej też. w piątek rano wymieniłem akumulatory na nowe. jak przekręcam kluczyk to przekaźniki tykają normalnie. za chwilę idę na dwór podniosę kabinę jeszcze zerknę na rozrusznik. Bo jutro do roboty trzeba jechać. od razu sprawdzę czy wyświetla jakieś błędy.
Witam, mam problem z Renault Premium 450 DXI. Pojawiają się błędy MID 136 SID 68 FMI5 i MID 140 PID 209 FMI 2. Wymieniłem płytę bezpieczników, zawór pedału hamulca, zawór Europa, przewód spiralny ABS do naczepy, nie wiem co dalej. Gdy błędy są aktywne mam odczucie jakby naczepa słabiej hamowała. Nie wiem czego się teraz łapać. Zastanawiam się nad wymianą...
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
ale co z tym teraz zrobić ? auto w trasie.... W trasie za dużo nie zrobisz, należy sprawdzić instalację sensora Nox, ewentualnie go wymienić.
Dokładnie tak, problem pojawia się w momencie zgaśnięcia kontrolki STOP na desce, jak tylko upuszczę ciśnienie i kontrolka się zaświeci tylko co ino po jej zgaśnięciu silnik zatarakocze i zapalają się ww. błędy przez malutki moment a potem jest ok jak pisałem co to za objaw.
Jesli to nie tajemnica to czy moglbys kolego podzielic sie wiedza jak to zrobić. Pozdrawiam
Witam, udało się naprawić kod błędu MID 130 PSID 24 FMI ? Nie moge poradzić sobie z tym błędem .
MID:128 PPID: 278 FMI: 5 -czujnik poziomu adblue MID:128 SID: 22 FMI 2 -czujnik koła zamachowego
Witam Samochód Renault Premium 460 2010r. występuje w nim błąd EBS Mid 136 psid 60/61/62/63. Są to błędy od elektrozaworów ABS na przedniej osi tylko problem w tym, że ten samochód nie ma elektrozaworów, przewody pneumatyczne z siłownika idą bezpośrednio do modulatora jednokanałowego niema śladu po wiązce elektrycznej wszystko wygląda tak jakby było...
MID:128 PSID:84 FMI:5 Grzałka 2 wąż odczynnika systemy SCR . Prąd poniżej wartości lub otwarty obwód.
Najprawdopodobniej uszkodzony zawór sterowania hamulcem górskim lub jego instalacja elektryczna.Podaj jeszcze FMI do kodu błędu.Znajduje się on z od strony kierowcy na bloku silnika przed i poniżej sprężarki powietrza.
Witam serdecznie mam problem z ABS w samochodzie Renault premium DCI po wejściu w diagnostykę na desce wyświetla mi się błąd taki na załączniku osoby które mogą pomóc bardzo proszę o rozszyfrowanie kodu
Witam, pomoże ktoś rozszyfrować błędy premium 420dci, 2002r, EBS 00106002001 00106102001 00810007127 00106602031 00079201031 00105902006 00105612003 00079207031 VECU 00059807001 00063909001 00063909004 Z góry dziękuję
Dzięki za odpowiedź. Może być uszkodzenie kasety silnika, tak stwierdził dzisiaj elektryk. Dodano po 7 Dodam że błędy w ciągu 24godz. Wystąpiły od 36 do 280 razy.
Czujnik poziomu oleju wymieniłem na nowy nowe klocki hamulcowe i czujniki Tak ok ale co z instalacją czujnika i z modulatorem przyczepy ? Bez profesjonalnej diagnostyki to szukanie po omacku; i nawet jeżeli wymienisz to i owo to jaka pewność że idziesz w dobrym kierunku ?...
Oczywiście pompa odpowietrzona .Próbowałeś skasować błędy i odłączyć aku na 15min?
Na włączonym zapłonie powoli wciskaj hamulec do oporu , przytrzymaj i puść . Powinno pomóc
Błędów jest więcej, ale się nie wyświetlą, bo can leży całkowicie. Przede wszystkim w systemie brakuje kasety silnika z modułem immo pod kierownicą. Przy tej awarii w Reno ważny jest każdy szczegół dający się zauważyć zanim już do tego dojdzie. Dlatego nie myślę wysilać się żeby to tłumaczyć. Szukaj na forum tematów z moimi wpisami n/t Defekt 200.
Sorry ale z rozpędu wrzuciłem ci rys. od premium ale co do zasady to dobrze piszesz. Dodano po 9 Jakoś tak to wygląda.
Witam mam problem z Premium DXi 2006r polega on na tym że auto traci komunikacje pomiędzy sterownikami wyświetla błąd imo i auto nie odpala.Po diagnostyce wywala błędy z szyną J... a czasem w ogóle nie wykrywa sterowników podczas diagnozowania jedyny zidentyfikowanym jest sterownik zegarów. Potrzebuje schematu konstrukcji szyn komunikacji jak i co w...
Kolego padl któryś sterownik . Dlatego masz błędy od szyny can . Zazwyczaj w takiej sytuacji pierwszy pada licznik odepnij go i zobacz czy zapali .
Dzięki za zainteresowanie ! No tak błędy, a więc tak jak błędy się wyświetlają na wyświetlaczu to z komputerem silnika nie da się skomunikować a po przeskanowaniu systemu wyszło tak : MID136 SID254, MID136 PSID200 oraz z końcówką 201,227,202,210,208 MID163 SID224, MID163 SID1 MID140 SID200 oraz z końcówką 204,210,201 MID185 SID246 oraz z końcówką 84,245,200,204,205,201...
Mam takie niejednoznaczne tłumaczenie tych kodów błędów i do końca nie wiem, czy chodzi mu u czujnik. temp zewnętrznej (który znajduje się w obudowie prawego lustra na dole), czy o czujnik temperatury powietrza zasysanego, ale bardziej myślę, że o ten drugi. Jest on koło obudowy filtra powietrza na rurze dolotu.
EMS occurrence 145 EMS - jednostka sterowania silnikiem .... występowanie błędu 145 razy, w/w błąd dotyczy awarii układu AdBlue, należy go zdiagnozować.
A który pompowtrysk zamieniałeś??? bo może 6 z 5
Witam i proszę o pomoc w rozszyfrowaniu kodów błędów. MID 128 PSID 89 FMI 14. MID128 PPID 386 FMI 5 MID 128 PSID 46 FMI 14 Będę wdzięczna za pomoc, Wyskakuje ze zostało 22 godz. i moc idzie na łąkę paść się.... Czy można usunąć błędy w Renault bez dostępu do komputera??? pomóżcie....
Stary bracie zapomniales o mnie ;D ?
Uporaj się z abs i twoje problemy miną. Lepiej się pośpiesz bo w przeciwnym razie będziesz wymieniał wszystkie komponęty odnowa.
Witam. Sprawdź obwód elektrozaworu sterującego podgrzewaniem zbiornika AdBlue. To co piszesz to raczej nie jest żadna grzałka. AdBlue jest podgrzewany płynem chłodzącym silnika. MID128 G002 - Blok elektroniczny silnika PSID75 Elektrozawór odgałęzienia układu obiegu płynu chłodzącego FMI-5 Prąd zbyt niski lub przerwany obwód.
Witam wyskoczyły mi takie błędy Ebs Mid 136 Sid 2 Fmi 10 Mid 130 Psid 204 Fmi 8 Kto może wie co oznaczają? Z góry dzięki za pomoc
błędy renault premium renault błędy premium premium błędy
ch340 rs232 renault ręczny hamulec toyota radio zasilać
kondensator dobroc kemppi mastertig 3500w
MAN TGE 2.0 TDI Furgon 2019 – lokalizacja czujnika temperatury G62 do świec żarowych Vestel 17IPS72 Schematic Download, Faults, and Repair Tips for Hitachi, JVC, Toshiba TVs